Omdat er gister geen stats waren.. stats over 2 dagen? Help mee tegen Tubereuze Sclerosis Complex: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
Mooie output jongens
Nog 5 weekjes en dan moet Rechenkraft een plaatsje opschuiven
Aardige output.
Maar over 2 dagen gezien moeten we toch richting die 3k komen.
Niemand die nog een pc'tje over heeft?
Maar over 2 dagen gezien moeten we toch richting die 3k komen.
Niemand die nog een pc'tje over heeft?
Verwijderd
Blistimo: TSC DPC Members Dag Top 30, stats van 24 tot 26 februari. Dus ja, over twee dagen
mjah assimileren dan gaat ut nog snellerThanatos schreef op 27 February 2003 @ 11:33:
Mooie output jongens![]()
![]()
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
NC gaat weer lekker vlot
Kippie kruipt langzaam aan wel dichterbij...
Is alleen maar als ik op mn werk kan flushen (2x P4 1.6GHz).
En dat kan alleen dinsdag t/m vrijdag.
Daar komt nog eens bij dat die pc's niet 24/7 aanstaan.
En nu heb ik ook nog mn AMD2100XP opgeofferd voor de beta tests. Dus zo hard zal ik niet meer gaan vrees ik.
En nu heb ik ook nog mn AMD2100XP opgeofferd voor de beta tests. Dus zo hard zal ik niet meer gaan vrees ik.
Tja, dan zal het binnen die 2 maanden niet lukken NC in te halenDPCKippie schreef op 27 February 2003 @ 20:52:
Is alleen maar als ik op mn werk kan flushen (2x P4 1.6GHz).
W8 maar af.
Die AMD2100XP stond toch voor meer dan de helft van de dag stil.
Dus heel veel minder zal het niet worden.
Die AMD2100XP stond toch voor meer dan de helft van de dag stil.
Dus heel veel minder zal het niet worden.
Pagina: 1