Help mee tegen Tubereuze Sclerosis Complex: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
Ze lijken te zijn uitgehopt. Nu duurt het helaas nog een week voordat de inhaalstats weer ene beetje een reeeeeeeeel beeld geven.
DPC_Kippie gefeliciteerd met die 40k mijlpaal
DPC_Kippie gefeliciteerd met die 40k mijlpaal
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Yeeehaaaa.............
40k
Morgen als het goed is zo'n 100 puntjes extra in mn daily score.
40k
Morgen als het goed is zo'n 100 puntjes extra in mn daily score.
Feli kip 
Verder moeten we ff alle inhaalstatistieken die in ons nadeel zijn ff weg zien te werken he
Verder moeten we ff alle inhaalstatistieken die in ons nadeel zijn ff weg zien te werken he
Anoniem: 26550
We will be starting up a beta testing program up here now which we hope will be very active as we plan to be putting out new updates and candidates more often. I will put out a follow up post with more information about this and where you can go to fill out an application form to be part of the Beta Testing community.
Ken
Ze zoeken dus betatesters!All,
I have an application form set up that works very well with our bulletin board system. The form can be found here. We encourage all of our users who can participate to do so as this process will greatly help us get new candidates and clients released with minimal problems for our community.
If there are any questions or comments about this process please let us know about them by posting in the forums or sending us an email at info@childhooddiseases.org.
Ken
Anoniem: 26550
Er worden nog meer betatesters gezocht! Zie ook TSC Forum
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 26550 op 26-02-2003 15:12 ]
Jippie.
Ik mag beta testen.
Ben ik de enige van DPC?
Of zijn er meer testers?
Ik mag beta testen.
Ben ik de enige van DPC?
Of zijn er meer testers?
DPCKippie gefeliciteerd.
Ik heb geen idee wat het in moet houden dat betatesten. Dus ik heb me maar niet aangemeld. Hoewel ik met een linux distro (Mandrak9.0) waarschijnlijk een redelijke kans had gehad.
Ik heb echter geen zin in weer vastlopen clients, het extra werk wat je ervan hebt.
Ik heb geen idee wat het in moet houden dat betatesten. Dus ik heb me maar niet aangemeld. Hoewel ik met een linux distro (Mandrak9.0) waarschijnlijk een redelijke kans had gehad.
Ik heb echter geen zin in weer vastlopen clients, het extra werk wat je ervan hebt.
Ik heb ook geen idee wat ik allemaal zou moeten doen.
Volgens mij alleen testdraaien.
Heb nu mn AMD2100XP met Win98SE daarvoor opgeofferd.
Die crashte ongeveer 3x per dag.
Volgens mij alleen testdraaien.
Heb nu mn AMD2100XP met Win98SE daarvoor opgeofferd.
Die crashte ongeveer 3x per dag.
Pagina: 1