Help mee tegen Tubereuze Sclerosis Complex: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
Iedereen heeft dus slechte scores 
Zullen wel problemen zijn met de stats server bij Sengent.
Grmbl.
Zullen wel problemen zijn met de stats server bij Sengent.
Grmbl.
zeker weten. mis er volgens mij nog stuk of 60.
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Hier hangt de client weer telkens vast.
Hmm, ik dacht even dat die lage score eraan lag dat ik nu veel een spelletje speel. Maar dat blijkt dus mee te vallen.
Hoe dan ook, ik sta nu op plekje 13!
[b[DPCKippie[/b] heb je ook een grotere plaatje van die koe met superman-pak?
Hoe dan ook, ik sta nu op plekje 13!
[b[DPCKippie[/b] heb je ook een grotere plaatje van die koe met superman-pak?
[ Voor 21% gewijzigd door ArmEagle op 28-02-2003 10:23 ]
Die had ik wel.DPCKippie heb je ook een grotere plaatje van die koe met superman-pak?
Maar heb hem geresized.
Zal hem wel weer ff opzoeken op internet.
[edit]
Hij staat hier: http://www.kippie.org/supercow_big.jpg
[ Voor 16% gewijzigd door DPCKippie op 28-02-2003 23:54 ]
Pagina: 1