Het Grote Gamecube Topic deel 23

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Topicstarter
Welkom in Het Grote GameCube Topic DEEL 23,

Alle gerelateerde blaat over de GC mag je hier posten, als je vragen/ opmerkingen hebt over de oudere NES en SNES console kun je hier terecht:

[rml]Goeie oude (retro) consoles[/rml]

Goed Nieuws

Mario 128 is nog steeds in ontwikkeling
Dat is goed om te horen, hopen dat ie beter wordt dan Mario Sunshine (ik denk het wel ;) )
Link

Nieuwe Game Developement Tools
SN Systems heeft nieuwe tools gemaakt die het ontwikkelen van CubeGames alleen maar verbeterd, we zullen zien.
Link

Eerste screens van Pikmin 2
Olimar komt weer terug en dit keer niet alleen.
Link

Slecht Nieuws

F-Zero uitgesteld?
Het blijkt dat F-Zero is uitgesteld tot nader order, er is nog geen nieuwe release date gezet. :'(
Link

Het gaat hier wel heel snel nu al weer deel 23

De historie van het GC topic :
=[ Het Grote GameCube Topic ]= 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Hot (Soon Coming) games:

Metroid Prime, 21 maart 2003
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/metroidrev_111102_in2x.jpg

The Legend of Zelda: The Wind Waker, 3 mei 2003
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo-europe.com/compel/images/compel_images/Image_9582788a-aedd-404a-b3b7-a447962d8d9e.jpg

Super Monkey Ball 2, 14 maart 2003
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo-europe.com/compel/images/compel_images/Image_6d9a196f-220e-4824-b004-e6622e79d4fe.jpg

Resident Evil 0, 7 maart 2003
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo-europe.com/compel/images/compel_images/Image_43f82cdf-5459-4c10-bfc4-a2de2b5a22ab.jpg

Ikaruga, 25 april 2003
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/ikaruga/9.jpg

Andere hotte games die ooit nog uitkomen

Pikmin 2
Soul Caliber II
Final Fantasy Crystal Chronicles
F-Zero GC
Viewtiful Joe
P.N.03

Er zijn er natuurlijk meer maar dan kan ik wel doorgaan totdat ik een ons weer :D

Alle cube links staan hieronder:

Release lijsten :
EU Lijst
US Lijst

Handige Links :
GameCube topic search
GameCube Party
GameFaqs

Cube Sites :
Planet GameCube
NintendoPhiles
IGN
Nintendo Fire
Nintendojo
GameSpot
GameZone

Alles wat je moet weten over importeren

Online Shops :

DVDBoxOffice Geen verzend en import kosten bij spellen en Dvd's en bij klein hardware. 8 dagen verzend tijd
GoblinDirect Geen import kosten maar wel verzend kosten. Binnen 1 week verzendtijd
Lik-Sang Wel verzendkosten en ook importeer kosten. 3 dagen / 3 weken verzendtijd
DvdCrave Wel verzendkosten. Verzendtijd nog onbekend

Online Shops

DVDBoxOffice Geen verzend en import kosten bij spellen en Dvd's en bij klein hardware. 8 dagen verzend tijd
GoblinDirect Geen import kosten maar wel verzend kosten. Binnen 1 week verzendtijd
Lik-Sang Wel verzendkosten en ook importeer kosten. 3 dagen / 3 weken verzendtijd
DvdCrave Wel verzendkosten. Verzendtijd nog onbekend

• De US cube werkt op NTSC en je TV ( scart aansluiting ) moet NTSC ondersteunen om kleur beeld te krijgen.
• Je kan de cube niet meteen in het stopcontact stoppen want je hebt eerst een stepdown converter nodig omdat ze in de US op 110V/60Hz werken.
• Om het beste kwaliteit beeld te krijgen zal je een gemodifiseerde RGB kabel moeten kopen. Normale RBG kabels werken niet.
In deze shop kan je die kopen.
Daarna komt S-video beeld en als slechts beeld is de standaard kabel die je erbij krijgt.

Met dank aan Yamauchi voor de info die ik her-bruikt hebt voor dit deel.
Nu is het wachten op D3 met de stats.

!!Veel plezier!!

ps: dit bericht is compleet te danken aan Hitpoint! Ik wou alleen maar dat het topic weer openging.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

huh...

wrom is dat andere topic nu gesloten :|

naja... kun je bij play.com echt niet anders betalen ? ik heb namelijk geen creditcard, en ik verdien niet genoeg geld om er eentje aan te schaffen ;(

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Topicstarter
Yohann!s schreef op 26 February 2003 @ 13:11:
huh...

wrom is dat andere topic nu gesloten :|

naja... kun je bij play.com echt niet anders betalen ? ik heb namelijk geen creditcard, en ik verdien niet genoeg geld om er eentje aan te schaffen ;(
Ik weet niet we gingen blijkbaar te veel off topic.

Maar ik weet niet of het anders kan zal zo eens kijken.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

waarom is de andere dicht??
we waren toch on-topic bezig??

dit zullen de modjes trouwens ook niet waarderen: een nieuwe openen

This space is occupied

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-01 14:42

Phydomir

Dennis

pech, moeten ze het andere maar niet sluiten.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Topicstarter
TheEvilCuber schreef op 26 February 2003 @ 13:12:
waarom is de andere dicht??
we waren toch on-topic bezig??

dit zullen de modjes trouwens ook niet waarderen: een nieuwe openen
tsja ze zullen hem zo wel sluiten de andere is al weer open. :)

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:49

jOzh

Sweet dude!

Yohann!s schreef op 26 February 2003 @ 13:11:
Nee, kun je vergeten. Zo'n beetje elke online shop uit het buitenland werkt op die manier. Misschien dat je bij sommige winkels vooraf geld kunt overmaken maar ik geef je weinig kans...

Grab shell dude!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Kijk zo verliezen jullie snel jullie krediet :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.