Ben => T-mobile problemen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.221 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er staat bij mij nog altijd Ben NL in m'n display :? :( ook na het resetten van mn telefoon...

Tevens hebben ze Ben SMS Fan weggegooid als abonnement... Maar blijkbaar kan ik er nog wel mee bellen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 10:10:
Er staat bij mij nog altijd Ben NL in m'n display :? :( ook na het resetten van mn telefoon...

Tevens hebben ze Ben SMS Fan weggegooid als abonnement... Maar blijkbaar kan ik er nog wel mee bellen... :)
De naam van je operator is in het overgrote deel van de gevallen opgeslagen op je simkaart....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 10:14:
[...]

De naam van je operator is in het overgrote deel van de gevallen opgeslagen op je simkaart....
Op je telefoon. :)

Dit staat in de firmware op je telefoon, dit kan je bijvoorbeeld ook zien bij oudere telefoons, als daar bijvoorbeeld de naam vodafone nog niet in staat, dan krijg je of het nummer (204-04 geloof ik) te zien of nog libertel.

Bij O2 en Vodafone bestond de mogelijkheid om een nieuw operator logo aan te vragen voor iig nokia telefoons, hoe dit voor andere merken was weet ik niet en hoe ben T-Mobile mee omgaat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

eeh, de telefoon die ik nu gebruik (sony j70) krijg ik eerst O2 te zien en vlak daarna komt er gewoon weer Telfort te staan wat dan zo blijft, waarom komt er dan toch eerst O2 te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

ik kon gister niet wappen... :(

nog steeds niet trouwens... :(

[ Voor 36% gewijzigd door lange op 25-02-2003 10:45 . Reden: tiep-o ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Het T-Mobile-logo is gewoon te krijgen (volgens mij tegen betaling ;) ) op de site van T-Mobile.

Ik zie het probleem dus niet.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gewoon nog steeds telfort staan.. En volgens mij staat dat logo niet op je telefoon... Als ik een libertel kaart erin zet krijg ik gewoon libertel te zien. Wat maakt het eigenlijk uit? Je kan toch nog bellen... Zou mij eerlijk een worst wezen wat er staat, zolang die rekening maar klopt en ik maar kan bellen.. correctie: kan mij niet schelen zolang er iets normaals op staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar als je telefoon geen operator logo's ondersteunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
bekend probleem...T-Mobile had als goede marketingzet de dag voor/van de bekendmaking alle Ben abonnees al het operatorlogo moeten toesturen, ik wist het pas 2 dagen later dat we een nieuwe naam hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt de firmware in je toestel laten updaten naar de nieuwste versie, en dan zal er in het vervolg T-Mobile staan ipv Ben NL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dat klopt, maar de simkaart kan het 'overrulen'. Ik heb een telefoon waar als netwerknaam Orange is opgeslagen, maar toch staat er Dutchtone in het display. Zodra Dutchtone Orange is geworden, komen er nieuwe simkaarten waardoor er in dezelfde telefoon gewoon Orange in het display komt.
Bij mijn Vodafone simkaart verschijnt eerst kort Vodafone in beeld (zoals het in de telefoon opgeslagen staat) voordat het wordt overruled door vodafone (zoals het op de simkaart staat).
Zo kon Telfort/O2 de simkaarten van afstand bewerken en de naam op de simkaart aanpassen. Kijk maar in het menu van een Nokia: onder instellingen staat: 'SIM-dienstactie bevestigen' met als keuzemogelijkheden 'Vragen' en 'Niet vragen'. Zo kan de provider van afstand de simkaarten aanpassen, het meest gebruikt om de voorkeursnetwerken voor roaming toe te voegen of te wijzigen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 17:33

Altaphista

1. check manual, 2. ask

bij mij ook nog niet, volgens mij was het ook per 28 feb...
www.ben.nl is al wel www.t-mobile.nl

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 11:41

TweakBoy

---

Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 10:10:

http://www.t-mobile.nl/ht...ns_en_tarieven/ps1.43.asp

helemaal onderaan, genoeg sms-bundels

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Als ik trouwens op mijn nokia telefoon handmatig ga zoeken naar netwerken staat er ook nog steeds Ben NL. En dat bepaald mijn gsm of sim toch niet?

Volgens mij hebben ze het nog niet doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 22:51

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Altaphista schreef op 25 February 2003 @ 11:22:
bij mij ook nog niet, volgens mij was het ook per 28 feb...
www.ben.nl is al wel www.t-mobile.nl
het is per vandaag ;)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
haas schreef op 25 februari 2003 @ 11:18:
[...]

Dat klopt, maar de simkaart kan het 'overrulen'.
Dit is wel afhankelijk ook nog per telefoon, de wat oudere telefoons (bij de overgang van libertel --> vodafone) hadden dat nog niet, ongetwijfeld zal dat in alle recente telefoons wel het geval zijn.

Het is gewoon altijd geklooi geweest met die namen, ik heb gewoon helemaal geen operator logo (of iig een transperante) dan staat die operator logo iig niet voor mijn mooie achtergrond dame. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
MyT-Mobile is wel brak zeg. veel errors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-01-2023
als het goed is had ik het gisteren al op mn telefoon kunnen zien staan, maar ik heb de postbode gemist dus kon ehm vandaag pas ophalen bij het postkantoor.

ik ben in het trotse bezit van een roze simkaart... kinky pinky

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
Trotse mama van Thijs&Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al sinds de aanschaf van mijn phone t-mobile op me scherm staan ... dat was een week geleden :) overigens moet ik wel zeggen dat ik indd ook al een t-mobile SIM heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het leven is een simkaart... dat is nu wel duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb afgelopen week mijn nieuwe T68i gehaald met Ben en daar staat ook al vanaf het begin T-mobile in. Op mijn oude nokia kon je destijds met een datakabel gewoon het operatorlogo aanpassen hoor... Logomanager met datakabel of infrarood is voldoende. Hoe het voor een niet Nokia telefoontje moet weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Een vriend van me had een (al wat oudere) sony telefoon (cmd-j70??) en daar veranderde op een gegeven moment "NL LIBERTEL" in "vodafone NL". door middel van een sms achtig iets. Ik meen ook dat er bij BEN in de faq stond dat "op de meeste telefoons" T-mobile in het schermpje zal gaan verschijnen. Ze kunnen dit toch blijkbaar op afstand aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
Ik wilde wel ff een t-mobilele (c) logo fixen van de t-mobile (c) site, maar My t-mobile is brak, dus het lukt niet :(

[ Voor 6% gewijzigd door fetcher op 25-02-2003 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Niet online
My t-mobile is zeker brak, dit staat er bij nummerbehoud :

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Sed odio neque, pulvinar eget, pretium a, ullamcorper quis, est. Nunc lacinia. Suspendisse vulputate felis a tortor. Mauris id dolor. Cras tincidunt, purus vitae sollicitudin posuere, est felis bibendum magna, non pellentesque wisi libero ut dui

https://www.t-mobile.nl/a...erbehoud/nummerbehoud.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Wat staat er straks in het schermpje van mijn telefoon?

De naam van het netwerk zal in de meeste gevallen veranderd worden van Ben in T-Mobile. Heb je een Nokia telefoon en zelf een (operator) logo gedownload, dan blijft deze gewoon actief.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MP3-Junky schreef op 25 February 2003 @ 13:49:
My t-mobile is zeker brak, dit staat er bij nummerbehoud :

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Sed odio neque, pulvinar eget, pretium a, ullamcorper quis, est. Nunc lacinia. Suspendisse vulputate felis a tortor. Mauris id dolor. Cras tincidunt, purus vitae sollicitudin posuere, est felis bibendum magna, non pellentesque wisi libero ut dui

https://www.t-mobile.nl/a...erbehoud/nummerbehoud.asp
wahahha zouden ze dan ECHT frontpage gebruiken voor de t-mobile site? in frontpage worden bij het gebruik van style sheets nl. dezelfde teksten weergegeven! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

MP3-Junky schreef op 25 February 2003 @ 13:49:
My t-mobile is zeker brak ......
ja toen ik vanmorgen probeerde in te loggen, kon ik zien dat ze ermee bezig waren :)
eerst kon ik niet inloggen, even later wel, en nog iets later verschenen mijn persoonsgegevens ook linksonder :)
* Altaphista heeft nog steeds geen T-mobile op mobiel staan, en denkt dat het nog wel even zal gaan duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik handmatig zoek op nederlandse netwerken, krijg ik de volgenden:

-NL Ben NL
-NL KPN NL
-NL Vodafone
-NL Orange NL
-NL Telfort

dat betekend dus, dat zowel Ben als Telfort stukken verder achterlopen op dutchtone! die het nu al gewijzigd hebben... kan dutchtone toch nog IETS goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Moet wel eerlijk zeggen dat de tarieven wel supergoedkoop zijn. Voor een T-mobile sim only abbo.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 15:35:
Als ik handmatig zoek op nederlandse netwerken, krijg ik de volgenden:

-NL Ben NL
-NL KPN NL
-NL Vodafone
-NL Orange NL
-NL Telfort

dat betekend dus, dat zowel Ben als Telfort stukken verder achterlopen op dutchtone! die het nu al gewijzigd hebben... kan dutchtone toch nog IETS goed ;)
Ik:

Ben NL
NL KPN
NL TELFORT
Orange NL
LIBERTEL

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

ikkuh :P

Afbeeldingslocatie: http://www.pjf.nl/images/got/t68tmobile.jpg

8)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
Dat lukt me dus niet. Ik kan wel inloggen maar niet mijn eigen instellingen bekijken enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ik kan geen operator logo versturen, dan zegt ie dat ik velden vergeten ben in te vullen. Die velden zijn van een groepslogo, maar ik heb gekozen voor een operator logo. Dan druk ik op verzenden, en dan zegt ie dat mijn mobiel 3310 geen operator logo aan kan, terwijl in de tekst ernaast staat van wel.

Erruuug buggie Mr. T-Mobile :X

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dudes het ligt toch echt aan je foon hoor wat je ziet ;)

Als ik in een Ericsson T18 kijk wat er staat (deze telefoon is samen met prepiad kaart gekocht ;) ) dan staat er gewoon Dutchtone, als ik deze in me Nokia 5510 doe dan stat er Orange ;)

Dus het ligt aan je telefoon :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
IK VIND Dat Ben® dan alle telefoons maar ff bij iedereen thuis aan moet komen passen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Lekker still Ben nl :)

Khoop dat t zo blijft ook, maar ik denk van wel :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I_Stealth_I schreef op 25 February 2003 @ 16:06:
[...]

Ik:

Ben NL
NL KPN
NL TELFORT
Orange NL
LIBERTEL
bij mij:

NL TELFORT
NL LIBERTEL
NL KPN TELECOM
Ben NL
dutchtone

NB: ik heb de postbank m35i
firmware= versie 18 FR/EFR/HR (dit is dus de originele)
de gsm is momenteel geünlockt met de officiele codes, en er zit een o2 abo sim van een half jaar oud in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychops
  • Laatst online: 16-08 21:30
Is het logo in je telefoon echt zo belangerijk ??? je kan toch nog steeds bellen... nou dan, daar is dat ding voor bedoeld. Het enige dat veranderd is de naam. big deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Soep dan iig ff die Ben NL weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry
  • Laatst online: 11-09 09:06

MrDry

Desperados!

[Airwolf] schreef op 25 februari 2003 @ 10:23:
[...]

Op je telefoon. :)

Dit staat in de firmware op je telefoon, dit kan je bijvoorbeeld ook zien bij oudere telefoons, als daar bijvoorbeeld de naam vodafone nog niet in staat, dan krijg je of het nummer (204-04 geloof ik) te zien of nog libertel.

Bij O2 en Vodafone bestond de mogelijkheid om een nieuw operator logo aan te vragen voor iig nokia telefoons, hoe dit voor andere merken was weet ik niet en hoe ben T-Mobile mee omgaat weet ik niet.
Niet helemaal mee eens hoor...staat echt op de simkaart. Heb wel geen Ben maar ik heb nog steeds Libertel NL op mijn schermpie staan. Net twee weken een nieuwe telefoon. Verkoper kon er wel Vodafone van maken maar dan moest ik een nieuw (gratis) simmetje in mijn telefoon doen.

Maar dan zijn al mijn nummers weg :( Dus maar gewoon libertel in beeld......

Quod licet lovi, non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insanity-
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08 20:40

insanity-

Elite

Hier nog niks... BEN NL :)

Cycling champions are heroes pedalling in another world - Edward C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry

MrDry

Desperados!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDry schreef op 25 February 2003 @ 17:02:
[...]

Maar dan zijn al mijn nummers weg :( Dus maar gewoon libertel in beeld......
misschien komt het als een schok voor je, maar over het algemeen hebben gsm's ook nog een eigen geheugen |:( 8)7

en anders een datakabel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34
Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 14:05:
[...]

wahahha zouden ze dan ECHT frontpage gebruiken voor de t-mobile site? in frontpage worden bij het gebruik van style sheets nl. dezelfde teksten weergegeven! :)
Sorry, dat ik even off-topic reageer, maar hier wil ik toch even een reactie op geven ;)

Die tekst is het wereldberoemde Lorem Ipsum, een standaard tekst om te gebruiken om layouts te testen. Word al lang gebruikt in de reclame wereld, maar ook in het webdesign wereldje. De tekst is zo in elkaar gezet dat het een goede afspiegeling is van echte content. Zo kun je dus bekijken of je layout wel mooi is met tekst :) Want, als je bijvoorbeeld 1000 x 'bla' achter elkaar zit krijg je geen mooi beeld. Het heeft dus verder niks met Frontpage te maken, alleen MS is zo slim om die tekst ook te gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door RobbertC op 25-02-2003 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje offtopic: voor de mensen met een telfort operator logo hebben en een O2 willen:

http://o2-nl.custhelp.com...W55fiZwX3BhZ2U9MQ**&p_li=

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net een berichtje met daarin de tekst:

Data ingeladen geslaagd :?

Nadat ik mijn GSM (T68i) uit en aan had gezet stond er bij mij het T-Mobile logo... niet noodzakelijk de firmware lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Niet online
MP3-Junky schreef op 25 February 2003 @ 13:44:
...Ik meen ook dat er bij BEN in de faq stond dat "op de meeste telefoons" T-mobile in het schermpje zal gaan verschijnen. Ze kunnen dit toch blijkbaar op afstand aanpassen
Wat hier bedoeld wordt door BEN is de weergegeven netwerknaam, niet het operatorlogo.

[ Voor 4% gewijzigd door MissingDog op 25-02-2003 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja bij mij is idd de netwerknaam veranderd... het is maar hoe je het wil noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suffie
ff een hele stomme vraag, maar die algemene voorwaarden die ze voor mn neus schoven waren iets te lang. dat MyT-mobile, is dat gratiz?(ik heb T-mobile 300(Ben Extra dus))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suffie schreef op 25 February 2003 @ 17:43:
ff een hele stomme vraag, maar die algemene voorwaarden die ze voor mn neus schoven waren iets te lang. dat MyT-mobile, is dat gratiz?(ik heb T-mobile 300(Ben Extra dus))
Yep, dat is gratis. Mooi he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suffie
ja had het van Ben al wel eerder gezien, en heb me al aangemeld. Nou kan ik alleen niet inloggen, wat is die site traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 17:18:
beetje offtopic: voor de mensen met een telfort operator logo hebben en een O2 willen:

Dank u wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 17:18:

Ik krijg een 404 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Sinds vanavond een uur of 5 stond er T-mobile (na het uitzetten, en weer aan). Bij mijn broertje hetzelfde gedaan, tot nu geen resultaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
lange schreef op 25 februari 2003 @ 10:37:
ik kon gister niet wappen... :(

nog steeds niet trouwens... :(
Je moet je opnieuw aanmelden op ben-online.nl
Daar heb je ook bericht van gehad dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octopuz908
  • Laatst online: 08-09 19:07
Jaded schreef op 25 februari 2003 @ 20:58:
[...]

Oh? Ik niet :?
Bij mij werkt het gewoon zonder opnieuw aan te hoeven melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange

lange

Boom Boom?

Jaded schreef op 25 February 2003 @ 20:58:
[...]

ook ik heb geen bericht gehad.
als ik probeer te wappen krijg ik deze melding:
"ben verandert van naam. daarom is ben wap tijdelijk niet berijkbaar. op 25 februari kan je weer verbinding maken met t-mobile wap. de groeten van ben."

de 25ste zou ik dus weer moeten kunnen wapppen (zonder instellingen te wijzigen?)...

/edit
das dus vandaag... :D
alleen werkt het nog steeds niet :(

[ Voor 10% gewijzigd door lange op 25-02-2003 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Sorry hoor, maar wat heeft wel of niet kunnen wappen in vredesnaam met wel of niet "T-Mobile NL" in je schermpje hebben staan te maken?

Ik heb het ook nog niet, maar ik denk ook niet dat ze prepaids voor zullen trekken :P. Als ze iedereen een "sim-actie ding" moeten sturen, dan zal dat nog wel een paar daagjes duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange

lange

Boom Boom?

Jake schreef op 25 February 2003 @ 22:14:
Sorry hoor, maar wat heeft wel of niet kunnen wappen in vredesnaam met wel of niet "T-Mobile NL" in je schermpje hebben staan te maken?

...
euhm nix, maar het is wel verrot.. :+

[ Voor 27% gewijzigd door lange op 25-02-2003 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suffie
GRRRR heb ik zo'n ding waarmee je kan MMSen, is het nog niet "zeker/veilig" genoeg volgens T-mobile..... terwijl ze dat ding zelf ook via de site verkopen met de feature MMS, maar met T-mobile kan je er dus nix mee :?

GRRRRRRRRRRRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry

MrDry

Desperados!

Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 17:05:
[...]

misschien komt het als een schok voor je, maar over het algemeen hebben gsm's ook nog een eigen geheugen |:( 8)7

en anders een datakabel O-)
Een datakabel :? Nooit van gehoord! En geheugen in een telefoon? Hoeveel mb is dat? ;)

Maar goed....dat is uiteraard bekend. Maar als je geen echte telefoon hebt maar een Motorola (no offence) mag je blij zijn dat ie het gewoon doet hoor. Dus verplaatsen/kopieren van Sim naar Telefoon geheugen gaat echt niet lukken.

En eerlijk gezecht boeit het me ook niet echt. Ik wil er niet echt moeite voor doen om een andere provider in mijn schermpie te hebben hoor. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Suffie schreef op 26 February 2003 @ 09:56:
GRRRR heb ik zo'n ding waarmee je kan MMSen, is het nog niet "zeker/veilig" genoeg volgens T-mobile..... terwijl ze dat ding zelf ook via de site verkopen met de feature MMS, maar met T-mobile kan je er dus nix mee :?

GRRRRRRRRRRRR
Ehm, ik kan perfect mms'en met Ben T-mobile hoor, altijd al gekunt sinds de introductie. Dus ik snap niet helemaal wat je hiermee bedoelt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suffie
je moet je aanmelden ofzo voor MMS, en dr staan maar 5 toestellen waarmee je dat kan doen, en de 3510i staat er niet tussen, dus geen MMS voor Suffie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
MyT-Mobile (c) werkt voor geen meter. Jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Suffie schreef op 26 February 2003 @ 10:48:
je moet je aanmelden ofzo voor MMS, en dr staan maar 5 toestellen waarmee je dat kan doen, en de 3510i staat er niet tussen, dus geen MMS voor Suffie :(
Suffie, selecteer gewoon de 6610. Die instellingen zijn als het goed is precies hetzelfde, daarna kan je gewoon mms'en. Mocht het niet werken om het automatisch te laten doen, dan moet je me maar even een mail sturen oid. dan kan ik je wel even de instellingen geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fetcher schreef op 26 February 2003 @ 10:54:
MyT-Mobile (c) werkt voor geen meter. Jammer :(
doe gewoon even rustig :) opstartproblemen zijn normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 12:39:
[...]

doe gewoon even rustig :) opstartproblemen zijn normaal :)
Ik doe rustig :P
Dit soort dingen bereid je toch gewoon goed voor :? ben-online.nl was de laatste paar maanden ook al niet wat het was. Geeft niets hoor, maar ik wilde net in een een t-mobile logo investeren voor op mijn gsm en dat gaat niet, toch zonde dat ze daar dan niets aan verdienen door een brakke portal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Bij mij staat er ook nog gewoon NL Telfort i.p.v NL o2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wap down :-(
Site wekr niet optimaal :-(
SMS allerts weg :-(
Verbindingen vallen zomaar weg :-(
en we zouden er niks van merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDry schreef op 26 February 2003 @ 10:24:
[...]

Een datakabel :? Nooit van gehoord! En geheugen in een telefoon? Hoeveel mb is dat? ;)

Maar goed....dat is uiteraard bekend. Maar als je geen echte telefoon hebt maar een Motorola (no offence) mag je blij zijn dat ie het gewoon doet hoor. Dus verplaatsen/kopieren van Sim naar Telefoon geheugen gaat echt niet lukken.

En eerlijk gezecht boeit het me ook niet echt. Ik wil er niet echt moeite voor doen om een andere provider in mijn schermpie te hebben hoor. :z
geen ervaring met moterola's. alleen siemens, ericsson, nokia, en daar wil het prima mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
  • Laatst online: 05-09 12:18
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 13:51:
Ongevraagde sms berichten van 888 (t-mobile) die af gezet zouden worden, maar terug blijven komen :'(. Een helpdesk die zeer kortaf is... (maar wel snel >:)) en smsbundels die vandaag niet kunnen worden aangevraagd.

Get More.....(troubles).

* sigma01 :Ben nog niet zeker of ik meer krijg...

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 13:51:
wap werkt prima hier (gprs actief abbo)
site werkt ook goed
sms-alert weet ik niet omdat ik die niet gebruik
verbinding geen last van heb vandaag alweer 5 telefoontjes gehad

Dus al met al heb ik nergens last van, er staat alleen nog steeds ben-nl in het scherm van mijn mototrola t720 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
Het werkt weer !!!!!!!!1111111111111

Je kan dus fijn My-T-mobilen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 10:43
T-mobile is in staat om bij iedereen (met een nokia) T-mobile in het schermpje te laten zien.
Maar daarmee beroven ze een aantal klanten van hun destijds duur gekochte logo (via die advertenties in de krant). T-mobile is om deze reden heel voorzichtig met het aanpassen van de logos in de reeds uitgegeven telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Niet online
Matsu_matsu schreef op 26 February 2003 @ 16:22:
T-mobile is in staat om bij iedereen (met een nokia) T-mobile in het schermpje te laten zien.
Maar daarmee beroven ze een aantal klanten van hun destijds duur gekochte logo (via die advertenties in de krant). T-mobile is om deze reden heel voorzichtig met het aanpassen van de logos in de reeds uitgegeven telefoons.
das dus nie waar:

Wat staat er straks in het schermpje van mijn telefoon?

De naam van het netwerk zal in de meeste gevallen veranderd worden van Ben in T-Mobile. Heb je een Nokia telefoon en zelf een (operator) logo gedownload, dan blijft deze gewoon actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ken nog geen gprs afsluiten.... mijn nummer is eindelijik getransporteerd... na 3 weken.... en 1 dag heibel.. wel niet bereikbaar, maar nu is volgens T-Mobile mijn nummer niet van hen, en kan ik geen inlog code aanvragen..... :'( dus ken ik ook geen gprs aanvragen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Antwoord op mail.....
Geachte meneer/mevrouw,

Wij hebben uw e-mailbericht ontvangen en zullen uw vraag graag beantwoorden.

U geeft aan dat het Ben-logo in het beeldscherm van uw mobiele telefoon nog
niet is vervangen door het logo van T-Mobile. Wij zorgen ervoor dat het
nieuwe logo binnen een maand bij al onze klanten in het beeldscherm staat.
Wij kunnen dit helaas niet sneller doen in verband met de drukte die dan
ontstaat op het netwerk.

Wij hopen u met dit antwoord voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog
vragen heeft, kunt u deze stellen via www.t-mobile.nl.

Met vriendelijke groet,

Joop Evers
Directeur T-Mobile Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mirelia schreef op 26 februari 2003 @ 17:39:
Antwoord op mail.....
Geachte meneer/mevrouw,

U geeft aan dat het Ben-logo in het beeldscherm van uw mobiele telefoon nog
niet is vervangen door het logo van T-Mobile. Wij zorgen ervoor dat het
nieuwe logo binnen een maand bij al onze klanten in het beeldscherm staat.
Wij kunnen dit helaas niet sneller doen in verband met de drukte die dan
ontstaat op het netwerk.

Met vriendelijke groet,

Joop Evers
Zullen ze wel per nummerreeks doen oid...

Die joop evers heeft het wel druk altijd volgens mij? Alle mailtjes van ben naar klanten zijn volgens mij van hem afkomstig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
Kheb er nu al 1 gekocht 8)7
0,45EURcent 8)7
Maar er staat nu wel t-mobile op me schermpje. was minder blij dat de online rekening werkte en ik 55EUR moet betalen deze maand :(

[ Voor 1% gewijzigd door fetcher op 26-02-2003 17:52 . Reden: tikvoudt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 10-09 23:04
Dit wordt meer een algemeen Ben => T-mobile problemen topic, titel change dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
ok. ik heb effe gebeld met de HD, want ik kon niet meer wappen, en in mijn SE T300 staat dat de GPRS verbinding geen netwerk heeft. dus ik denk, ik meld me opnieuw aan voor MMS, dat helpt vast. niet dus. ik heb intussen samen met de HD al 3x de MMS instellingen verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar de boel werkt nog steeds niet. grom! nog iemand goeie ideeen? of misschien iemand met ook een SE T300 met dezelfde probs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 18:52
lol is het nie gewoon dat zij met een sms centrale jullie die logojes sturenvia hun nummerdatabase.d at jullie zogenaamde 'sms dinges' gewoon een inkomend logo bericht is dat je hem kan accepteren of niet?

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

t-mobile rekent nu trouwens ook een 5cent starttarief voor bellen buiten de belbundel.... zal dit ook voor oude (lees voormalige ben) abonnees gelden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:35

Rubman

Retarded or just overjoyed!

ik heb met mijn Siemens A50 nergens last van. Geen wegvallende gesprekken, kan gewoon wappen, geen ongevraagde smsjes. Het enige wat ik heb is dat ik geen T-Mobile in mijn beeld heb maar nog gewoon Ben, maar als ik het goed begrijp van mirelia word dat dus in de komende maand verholpen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
tomnuss schreef op 26 February 2003 @ 21:17:
t-mobile rekent nu trouwens ook een 5cent starttarief voor bellen buiten de belbundel.... zal dit ook voor oude (lees voormalige ben) abonnees gelden??
ik mag hopen van niet.. volgens mij moeten ze de oude voorwaarden compleet overnemen! ik krijg ook nog steeds een gratis specificatie (bij een oud BEN 99)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Laatst online: 08-09 22:16
als ze het wel doen dan kan je weer je abo opzeggen... weer wat geld verdiend (krijgt weer zo'n 380 euro retour bij ben/t-mobile 300) dus dat is niet slecht. je kan natuurlijk ook weer een nieuw abo nemen met de nieuwste gsm :p... we wachten af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:31

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

tomnuss schreef op 26 February 2003 @ 21:17:
Het is niet waar. Het starttarief van EUR 0,05 geldt alleen als je belt buiten je maandelijkse belbundel. Daarbinnen geldt nog steeds géén starttarief. Er is dus niets veranderd, want voor huidige abonnees blijven de oude tarieven gelden. NIEUWE T-Mobile klanten krijgen wel met deze maatregel te maken. Zou dit wel zo zijn, dán heb je een reden om je abonnement kostenloos op te zeggen. :)

... en oranje! :P

• Nss
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

en als je je abonnement verlengt (dus met nieuw toestel), geldt dan het nieuwe tarief of blijf je dan ook nog onder de oude voorwaarden??

• fetcher
Oude voorwaarden! Vandaar dat ik nog spijt heb dat ik mijn oude ben abo toendertijd had opgezegt :( je kreeg veel meer voor minder :)

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 00:26
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=63874

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

• Frieda
  • Niet online
zo. vandaag werkt mn gprs spontaan weer. leuk, zo'n HD die niet eens weet dat het gprs netwerk uit de lucht ligt.. ik vroeg het nog, maar nee hoor mevrouw, er zijn geen problemen bekend. ha! gelukkig is de klantenservice-lijn gratis :) oja nog een tip: vergeet je voicemail en je klantenservice nummers in je mobi niet te updaten!

weet iemand of je die sms bundels tussentijds kan upgraden of downgraden? dus stel ik neem een bundel van 40 smsjes, kan ik dan een maand later zeggen dat ik een bundel van 80 wil, en daarna weer 1 van 40? of zou downgraden geld kosten? ik kan het op die site niet vinden en de HD wist het gister ook niet.

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Haha, die Joop Evers, daar heb ik ook een aantal mailtjes van terug gehad :)

En heeft iemand een idee of de oude 'Ben'-voorwaarden gelden voor het verlengen van je abo? Dus het niet betalen van een starttarief buiten de belbundel? ik kan hier niets over vinden.

dit staat me ook niets aan:
7.2 T-Mobile is gerechtigd haar prijslijst te wijzigen. Wijzigingen zullen door T-Mobile onder meer middels haar internetsite www.t-mobile.nl vooraf bekend worden gemaakt. De actuele prijslijst kan de Klant ook opvragen bij T-Mobile Klantenservice.
dus ook starttarief, kosten per minuut enz. :?

Verwijderd

Zijn er ook wijzigingen door gevoerd voor bestaande BEN abonees
iets in het tarief of zo 8)

• MP3-Junky
  • Niet online
Als je nu gaat verlengen, dan verleng je bv je Ben Extra met een T-mobile 300. Dan gelden dus de nieuwe tarieven (starttarief). Verleng je niet, maar laat je hem stilzwijgend doorlopen dan gelden de oude tarieven, maar dan krijg je ook geen cashdeal of nieuwe GSM en is dus niet interessant

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
MP3-Junky schreef op 27 February 2003 @ 15:31:
Als je nu gaat verlengen, dan verleng je bv je Ben Extra met een T-mobile 300. Dan gelden dus de nieuwe tarieven (starttarief). Verleng je niet, maar laat je hem stilzwijgend doorlopen dan gelden de oude tarieven, maar dan krijg je ook geen cashdeal of nieuwe GSM en is dus niet interessant
Volgens mij is dat dus niet waar. Ik sprak de toemalige Ben klantenservice hierover. Als je nu je contract wilt verlengen als 'oude' abonnee dan doe je dat onder je huidige voorwaarden. Dus er veranderd niks voor je. Of de deal die ze je doen aantrekkelijk is, waarschijnlijk niet. Ze willen je natuurlijk naar T-Mobile contracten overhevelen. Echter het kan dus wel.

Je verlengt je huidige contract onder je huidige voorwaarden, je sluit geen nieuw contract af en je krijgt dus ook geen nieuwe voorwaarden.

Als het goed is kan je ook nog eens een sms bundel afsluiten naast je huidige contract. Best of both worlds ;)

Verwijderd

ik heb net voor ben t-mobile werd een nieuw abo genomen, van ben regelmatig naar ben vaak met gratis nokia 7650. Krijg vandaag de brief met abonnementsgegevens en daar staat nog vrolijk dat ik ben regelmatig /t-mobile 75 heb op... even goed de rekening in de gaten houden maar..

wat ik overigens jammer vind is dat je eerst naar je mms adres kon mailen vanaf je pc en dat ze dat nu hebben uitgezet. Was waarschijnlijk te duur (stond bij Ben ook nergens vermeld trouwens).

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg gister een informatiebrief waarin stond dat ik nog een ben regelmatig abonnement had, wat in t-mobile 75 zou veranderen.

Ik had echter allang een ben sms- fan abonnement genomen vorige maand, dus deze brief klopte niet.

Nou kreeg ik vanmorgen weer een mail van T-mobile,

______

Geachte meneer/mevrouw,

U vraagt hoe uw abonnement heet na de naamsverandering van Ben. Ben SMS-fan
heet nu T-Mobile SMS.

Met vriendelijke groet,

Joop Evers

_______

Gaat weer lekker langs elkaar heen allemaal... En T- Mobile SMS bestaat volgens mij niet eens in het huidige aanbod van abonnementen! Maar dat zal wel tijdelijk blijven bestaan ofzo... Tot ik mijn abbo opzeg ;) :) (nooit!)

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
Ik had ook Ben SMS-fan, maar dat is nu omgezet naar T-Mobile SMS, volgens de brief. Hier staan echter geen tarieven van op de tarieflijst, dus wordt ik nu vet afgezet omdat de SMSjes daarop veel duurder zijn?? :(

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Jaded schreef op 27 February 2003 @ 17:10:
Ik had ook Ben SMS-fan, maar dat is nu omgezet naar T-Mobile SMS, volgens de brief. Hier staan echter geen tarieven van op de tarieflijst, dus wordt ik nu vet afgezet omdat de SMSjes daarop veel duurder zijn?? :(
*zucht*

Nee dat doen ze niet, want dat mogen ze niet. Jij hebt een contract getekend voor Ben SMS fan, die voorwaarden die daar bij horen blijven gewoon. Dus jij koopt nog steeds voor hetzelfde bedrag in tot in lengte van dagen (of iig totdat je jouw abo opzegt).

Ze moeten die naam wel aanpassen, omdat het nu eenmaal T-Mobile is geworden. Jouw abonnement bestaat niet meer voor nieuwe klanten, maar jij blijft gewoon staan.

Noodles>Als het goed is staat er in je brief dat je nu T-Mobile 75.1 hebt. Die .1 staat voor oude vorm abonnement. Oude voorwaarden dus.
Pagina: 1 2 Laatste