Ben => T-mobile problemen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.222 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Peewee schreef op 27 februari 2003 @ 17:15:
Nee dat doen ze niet, want dat mogen ze niet. Jij hebt een contract getekend voor Ben SMS fan, die voorwaarden die daar bij horen blijven gewoon. Dus jij koopt nog steeds voor hetzelfde bedrag in tot in lengte van dagen (of iig totdat je jouw abo opzegt).
Dat mogen ze wel. Zie o.a. [rml]feeble in "[ dutchtone] Algemene voorwaarden Business 120"[/rml]
Ze hebben het bij mij iig gedaan, met als gevolg dat ik ben overgestapt op T-Mobile.

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 februari 2003 @ 17:29:
[...]
Dat mogen ze wel. Zie o.a. [rml]feeble in "[ dutchtone] Algemene voorwaarden Business 120"[/rml]
Ze hebben het bij mij iig gedaan, met als gevolg dat ik ben overgestapt op T-Mobile.
Laat ik het anders zeggen, ze mogen het wel, maar dan mag jij opstappen, want daar heb je je handtekening niet voor gezet.
Wat T-Mobile echter doet is het handhaven van je huidige contract en voorwaarden waardoor je niet mag opstappen, omdat ze de voorwaarden aan hebben gepast.
Alle huidige abo's blijven behouden en voor de voormalige Ben Abonnee's veranderd er niks aan hun huidige contract. Ze houden allemaal hun abonnement voor hetzelfde bedrag, ze houden dezelfde belminuten. Alleen de naam veranderd. Je kan zelfs nog verlengen onder je huidige voorwaarden.

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:29

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Peewee schreef op 27 February 2003 @ 15:52:
[...]

Volgens mij is dat dus niet waar. Ik sprak de toemalige Ben klantenservice hierover. Als je nu je contract wilt verlengen als 'oude' abonnee dan doe je dat onder je huidige voorwaarden. Dus er veranderd niks voor je. Of de deal die ze je doen aantrekkelijk is, waarschijnlijk niet. Ze willen je natuurlijk naar T-Mobile contracten overhevelen. Echter het kan dus wel.

Je verlengt je huidige contract onder je huidige voorwaarden, je sluit geen nieuw contract af en je krijgt dus ook geen nieuwe voorwaarden.

Als het goed is kan je ook nog eens een sms bundel afsluiten naast je huidige contract. Best of both worlds ;)
Kijk dat is dus een misvatting. Als jij in de winkel je contract gaat verlengen dan gaan (vanaf dinsdag, dus daarvoor heb je geluk) de nieuwe voorwaarden in.
Dus een ben vaak '99 gaat worden een T-Mobile 150 met de nieuwe voorwaarden bij verlengen bij de dealer...echter bij T-Mobile zelf kan je verlengen met de oude voorwaarden, via de telefoon dus, en dat scheelt je weer starttarief kosten.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Verwijderd

Peewee schreef op 27 February 2003 @ 17:15:
[...]
Noodles>Als het goed is staat er in je brief dat je nu T-Mobile 75.1 hebt. Die .1 staat voor oude vorm abonnement. Oude voorwaarden dus.
/me zoekt formulier erbij: nope: ben regelmatig '00 wordt t-mobile 75'00
ben bonus wordt t-mobile extra: heb trouwens even bij t-mobile extra gekeken en zijn dezelfde artikelen tegen zelfde aantal bonuspunten dacht ik zo te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk meisje op tv trouwens dat heel nederland welkom heet bij t-mobile :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 22:16
Beste T-MobileMMS klant. Op 1 maart 2003 introduceert T-mobile nieuwe MMS-prijzen. Een MMS t/m 30Kb kost euro 0,50, een MMS van 31 - 100 Kb kost euro 1,00

betekend dit ook al kans abo opzeggen? omdat het maar 0,50 zou kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Volgens het andere topic niet.

Ik heb trouwens een probleempje nu. Ik had nummerbehoud aangevraagd, en dit is maandag uitgevoerd, maar T-Mobile gebruikt nog mijn nieuwe nummer (dat dus nu weg is). Zou dat vanzelf worden rechtgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon 1 middagje niet internetten met mn Sony Ericsson T200, maar nu is 't weer helemaal gratis met GPRS :)

Best 1337, tijdens scheikunde de T.net-FP-headlines checken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Laatst online: 08-09 22:16
huh... is gprs gratis met t-mobile? of heb je zo'n internet actief/intensief waarmee je vooruitbetaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:01
Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 17:18:
beetje offtopic: voor de mensen met een telfort operator logo hebben en een O2 willen:

http://o2-nl.custhelp.com...W55fiZwX3BhZ2U9MQ**&p_li=
Bedankt voor de tip! M'n mobiel is weer helemaal up-to-date! ;)

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje en ik kopieer effe van een andere topic. Hier kunnen julie me beter helpen omdat hier alleen maar t-mobile kanten komen :D .
copy:
Dus als ik wap via gprs (enigste optie op nokia 6610 :? ) dan moet ik extra betalen boven op mijn abbonement ? (ik heb t-mobile 300)
en hoe doe ik dan alleen wappen??
en moet ik met smsen ook extra betalen bovenop mijn abbo?

Dat zijn dus de vraagjes. Dus de vraag is dus of ik kan internetten via mijn nokia 6610 met mijn belminuten. Dus zonder geld te betalen boven op mijn abbonement. En geef me aub effe een duidelijke antwoord want tot nu toe is mijn vraag niet goed beantwoord :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:25
Als ik het goed heb (geen garantie ;) ):
-GPRS wap: 29euro per MB (let op dus!!)
-SMS betaal je idd gewoon los, ik dacht 22cent per sms

Ik denk trouwens wel dat jouw nokia ook gewoon kan wappen via een "inbelverbinding", dan 'betaal' je namelijk met je belminuten. Je kan trouwens ook nog GPRS abonnementen nemen bij BEN BEN BEN, dan kan je ook echte internetpagina's bezoeken dacht ik, en betaal je minder per MB. Hoe dit precies zit weet ik niet helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickbv schreef op 01 maart 2003 @ 22:02:
Als ik het goed heb (geen garantie ;) ):
-GPRS wap: 29euro per MB (let op dus!!)
-SMS betaal je idd gewoon los, ik dacht 22cent per sms

Ik denk trouwens wel dat jouw nokia ook gewoon kan wappen via een "inbelverbinding", dan 'betaal' je namelijk met je belminuten. Je kan trouwens ook nog GPRS abonnementen nemen bij BEN BEN BEN, dan kan je ook echte internetpagina's bezoeken dacht ik, en betaal je minder per MB. Hoe dit precies zit weet ik niet helemaal...
dank u wel voor het antwoord. Ik heb get dus nu ingesteld op inbellen. DUs dat is lekker :) . Ja ik wil niks extra betalen want ik betaal al 35 euro in de maand dus :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Hoe kun je aan zo'n smsbundel komen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Binnetie schreef op 03 maart 2003 @ 23:18:
Hoe kun je aan zo'n smsbundel komen eigenlijk?
'k denk gewoon bestellen via een info lijn, zo gaat dat met o2 pre-paid ook.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MP3-Junky schreef op 27 February 2003 @ 15:31:
Als je nu gaat verlengen, dan verleng je bv je Ben Extra met een T-mobile 300. Dan gelden dus de nieuwe tarieven (starttarief). Verleng je niet, maar laat je hem stilzwijgend doorlopen dan gelden de oude tarieven, maar dan krijg je ook geen cashdeal of nieuwe GSM en is dus niet interessant
Hoe zit dit precies?

Ik heb nu een Ben Vaak/ T-Mobile 150 abo, en die heb ik al bijna een jaar.

Als ik nu T-Mobile opbel en zeg dat ik wil verlengen, wat krijg ik dan van ze? Mag ik dan een compleet nieuw toestel uitzoeken (gratis, of met korting??)

Iemand die dit duidelijk weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

even voor de duidelijkheid.
Als je via T-mobile verlengd dan blijft je abo zoals het was!!!!!!!!!!!!! het wijzigt niet!
Het kan zijn dat T-mobile je abo vorm niet meer verkoopt (SMS fan) maar dat wil niet zeggen dat je het abo niet meer kan hebben, je kan het alleen niet meer aanschaffen.

je kan met een gprs telefoon ook wappen via standaard data transmissie!
Ikzelf deed dit altijd door bij Ben-online gewoon te zeggen dat ik een nokia 3410 had (ofzo) dan stuuren ze namelijk non-grps wap-info naar je telefoon, en die kan je ook gewoon gebruiken :)

kweet niet on hoeverre deze instellingen zo zullen blijven
instellingen wap
homepage: http://benwap/
sessiemodus: tijdelijk
verbinding beveiligen: uit
drager gegevens: GSM-gegevens
inbelnummer: +31624000927
IP-adres 10.10.10.10
Verificatietype: Normaal
type data-oproep: ISDN
snelheid dataoproep: 9600
login-type: Automatisch
gebruikers naam: (je mobiel nr zonder '+', dus 31624123456 bijv)
wachtwoord: Je ben-online wachtwoord (dachtik)
Iedereen die zich afvraagt of hij kan verlengen en hoeveel korting hij/zij krijgt. Je kan verlengen vanaf 3 maanden voor je contract-einddatum
En het mooie is dat de korting afhankelijk is van je belgedrag. Er zijn slechts 3 categorien en je zit al heel snel in een goede categorie. Je categorie wordt bepaald aan de hand van het gemiddelde van je facturen van de afgelopen 6 maanden! Het maakt dus totaal niet uit of je een Ben soms '99 hebt (dan ben je nu trouwens blij) of een T-mobile 1200 (20 uur per maand) hebt...een abo vorm omhoog helpt dus ook niet de korting te verhogen...een abo vorm omlaag (dat kan aan het einde van je contract) beinvloed de korting dus OOK NIET!

We hebben eindelijk weer wat nieuwe toestellen...N7210,N7650,SA800 etc

wie specifiek z'n korting wil weten mag mij mailen op m'n profiel email adres

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check je mail! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
  • Laatst online: 05-09 12:18
Ik heb vandaag weer eens gebeld over de sms-bundels naar de klantenservice, maar het computer systeem ligt volgens de medewerkers plat (al een week!).
Een ander probleem wat ik met t-mobile heb is het volgende:
Ik heb een paar maanden terug een dienst van ben-online aangezet, je kreeg dan gratis iedere week per sms een lijst van nieuwe ringtones. Nu wil ik dit stopzetten, maar dat lukt niet. Ik krijg de melding terug (nadat ik bel stop naar 888 heb gezonden) "U heeft geen toegang tot deze dienst". Hierover heb ik contact met de klantenservice over opgenomen, hier krijg ik steeds te horen dat ik die codes moet zenden. Na lang gepraat is er contact opgenomen met 'de technische dienst'. En toen werd ik een paar dagen later opgebeld dat het opgelost was. Helaas... ik krijg de berichtjes nog steeds en de klantenserivce heeft het al een week geleden doorgegeven maar ik heb nog niks gehoord :(.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
erm ik zit me af te vragen....

Zoals ik het op de site begrijp kan je gewoon met een abo GPRS'en, dit is echter wel vrij prijzig, maar het zou moeten kunnen zonder een GPRS bundel. Of zit ik nu compleet verkeerd te lezen? Ik krijg het nl. met mijn net gekochte nieuwe Siemens MT50 niet voorelkaar om met me laptop te GPRS'en...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parpes
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:18

parpes

I know things

Selachii => check je mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Je kan ook zonder GPRS bundel GRPSen. Dit staat uiterst onduidelijk vermeld (op ben-online dan, bij MyT-mobile nog niet gekeken) Je kan dus zowiezo gebruik maken van GPRS met je abo ook zonder bundel, how to staat bij MyT-Mobile (inloggen dus)>instellinge>GPRS>
(ik weet niet of deze deeplink werkt )

[ Voor 11% gewijzigd door Selachii op 05-03-2003 10:31 ]

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen intensief of die andere ABBO houdt in dat je wel kunt wappen via GPRS maar niet kunt emailen of internetten (laptop -> telefoon). Tenminste dat is mij verteld en ondervindelijk uitgevonden, dus hier maar een 5 euro abbo genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

wivahe
Geen intensief of die andere ABBO houdt in dat je wel kunt wappen via GPRS maar niet kunt emailen of internetten (laptop -> telefoon). Tenminste dat is mij verteld en ondervindelijk uitgevonden, dus hier maar een 5 euro abbo genomen.
Ik heb het vandaag even nagevraagd en dat klopt idd.

Btw, als je hard je best doet lukt het je misschien om onder je contract uit te komen vanwege dat MMS...kheb alleen geen details/werkwijze

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ook gewoon een kabeltje kopen en het logo van T Mobile op je telefoon zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
Weet iemand hoe lang het duurt tot de belstatus geactiveerd wordt op my.t-mobile.nl ? Ik heb nu al 2 maanden Ben/T-Mobile, maar nog steeds is er niets van bekend :)

Moet ik het zelf aanzetten ofzo? :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaded schreef op 08 maart 2003 @ 10:29:
Weet iemand hoe lang het duurt tot de belstatus geactiveerd wordt op my.t-mobile.nl ? Ik heb nu al 2 maanden Ben/T-Mobile, maar nog steeds is er niets van bekend :)

Moet ik het zelf aanzetten ofzo? :\
Belstatus loopt altijd 2 maand achter, je hebt er dus totaal niets aan. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dericteur
  • Laatst online: 06-09 15:58
Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 10:49:
inderdaad, ik zat hier ook mee te rotzooien, ik zal mijn ondervindingen even op een rijtje zetten:

in den beginne je een standaard gprs wap abo, zonder abo kosten, maar 1 mb kost 29 euro. Hiermee kan je alleen wappen.

Verder zijn er nog twee andere abonnementen voor gprs, gprs intensief en gprs actief, bij beide heb je de volledige beschikking over het internet en alles wat daarbij komt kijken via een ander toegangspunt dan het gebruikelijke.

gprs intensief = 15 euro per maand en 1 euro per mb (deze heb ik)
gprs actief = 5 euro per maand en 5 euro per mb

ik heb de boel nu overigens ook aan de gang via mijn laptop, haal e-mail op via me telefoon (7650) en sms via een java applet voor 2 eurocent per bericht (excl gprs kosten, maar die zijn minimaal bij mijn abo)

mocht ik nog wat vergeten zijn, of je wil meer weten, geef maar een gil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 21:19
Afgelopen weekend zelf een brief gehad van T-Mobile of ik mijn contract (voorheen Ben SMS Fan) wilde verlengen met 2 jaar. Dus het is niet zo, dat ze je snel willen laten switchen naar hun abo lijkt me (vreemd eigenlijk).

Daar tegenover stond dan een gratis telefoon (T68i, A800, 6510, 8310, 6310)

Ook kon ik switchen naar een T-Mobile abo met 50% korting

Die 6510 heb ik al (top telefoon!) en die t68i lijkt me wel wat, alleen lees ik er nu veel klachten over icm T-Mobile

Ach, ik heb tot 3 april om te beslissen :)-

[ Voor 11% gewijzigd door Escrimador op 17-03-2003 15:59 ]

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had bij Ben Prepay gratis GPRS, maar die ***** van T-Mobile hebben GPRS niet meer voor prepay...
/me gaat op zoek naar andere mobiel provider :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Laatst online: 25-07 17:01

klomp

Zooi...

d'r staat gewoon NOG niet t-mobile als operator logo bij mij :| (samsung sgh-a800)

dit ziet er gewoon niet uit :| "ben" terwijl het "t-mobile" Moet zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:17

Whuzz

Dodgeball!

klomp schreef op 11 April 2003 @ 18:32:
d'r staat gewoon NOG niet t-mobile als operator logo bij mij :| (samsung sgh-a800)

Same here :(

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Laatst online: 25-07 17:01

klomp

Zooi...

kweet wel dat die sgh-a800 geen operator logo's ondersteund..
verzonden logo's dus

maar vind het beetje bullshit dat het nog niet veranderd is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
  • Laatst online: 05-09 12:18
klomp schreef op 11 April 2003 @ 18:32:

Bij mij is het idem dito (het gaat trouwens om een alcatel 512). Bij mijn weten heeft orange dat beter geregeld!
Het is op dit moment ook niet mogelijk om sms bundels te wijzigen dit kan pas op 20 april.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:05

oZy

Die kosten van GPRS zijn echt absurd en nog eens onlogisch ook.. want ze laten je €29 betalen voor 1mb, maar je mag alleen wappen (surfen) dus geen mail of bijv. IM, IRC etc. Mensen die zoveel betalen laat je toch lekker hun gang gaan zou ik zeggen :Y)

Wat is nou een beter alternatief, qua abbo, waar je lekker kunt GPRS'en (incl. mail etc)?

Ik heb trouwens ook nog steeds Ben NL op m'n SEP800.

PS. Erg leuk dat we nu dat gigantische superieure wereldwijde netwerk van T-Mobile hebben, maar ik kan zowel in België als in Duitsland niet meer bellen!! Dat terwijl de roaming van Ben perfect was! |:(

[ Voor 22% gewijzigd door oZy op 22-04-2003 14:02 . Reden: PS toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 14:49
Ik heb ook nog steeds BEN NL op m'n Nokia 3410. En ik was BEN abonnee van het eerste uur... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 24-07 12:56
Ik heb dr lang op moeten wachten maar mijn Sony Ericsson P800 heeft sinds 1 week spontaan T-mobile in het display staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shedman
  • Laatst online: 05-07 15:38

Shedman

Met het hart op de goede plek

oZy schreef op 22 April 2003 @ 13:55:
PS. Erg leuk dat we nu dat gigantische superieure wereldwijde netwerk van T-Mobile hebben, maar ik kan zowel in België als in Duitsland niet meer bellen!! Dat terwijl de roaming van Ben perfect was! |:(
Hoezo niet bellen in Beglië? Ik kon twee weken geleden nog prima bellen, zowel met Proximus als twee van die andere netwerken waar ik mocht inboeken ...

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Laatst online: 18-08 13:46

danplo

The Force is strong with me

Ik ga ook 1 deze weken de SonyEricsson P800 telefoon kopen.
Alleen zit ik nog even te wachten want, ik wordt bij T-mobile niet aangenomen via de computers in de winkels.
Heb vorige week een brief gestuurd en moet nu even wachten op antwoord.
Maar goed T-mobile is het enige die nog een beetje goed werkt met de GPRS via deze P800 telefoon.
Vodafoon en Orange hebben nog steeds problemen krijg ik te horen in de winkels.
Jammer want nu moet je eigenlijk wel T-mobile nemen.
En die is erg duur.... is er al wat meer info over deze GPRS probleem van de providers.
Want ik vind het wel slordig dat het niet werkt bij die andere....

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 24-07 12:56
Wat zijn de problemen bij Orange icm met de P800 dan?
Ik wil juist overstappen van T-mobile naar Orange en dan wél gebruik maken van GPRS omdat het bij Orange tenminste betaalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Het zou nog niet goed werken met de P800 telefoon.
Heb het vorige week nog gevraagt in rotterdam.
Daar verkopen ze wel die telefoon, en toen ik vroeg hoe het zat met de GPRS toen zeiden ze van dat het nog niet goed werkt voor die telefoon.
En dat ze er druk mee bezig zijn en dat het tussen nu en weken kan duren tot het wel werkt.
En dit zelfde probleem kreeg ik ook bij Vodafoon te horen.
En daar verkopen ze die telefoon pas als het wel goed werkt....anders niet.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velthuis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-10-2005
Let op als je af en toe op My T-mobile komt (ingelogd dus). Er zijn meerdere mensen die, net als ik, door daar een beetje rond te kijken bij SMS Diensten, ZONDER iets te activeren, een SMS ontvangen van T-Mobile. Hierin staat de je op www.t-mobile.nl kunt kijken voor SMS Diensten. :?
Het vervelende echter: dit ontvangen SMSje wordt in rekening gebracht a 0,38 euro (ex BTW) onder het nummer "Algemeen".

Ik had dit al eind februari, maar weet van andere forums en ervaring in mijn omgeving dat veel mensen op deze manier ongemerkt geld verdienen voor T-Mobile. En zeg nou zelf: wie let er heel precies op de rekening? Mij viel het op doordat ik geen SMS Diensten afneem en dat kopje wel op de (gratis en niet gedetailleerde) factuur staat. Door de details van de factuur op http://my.t-mobile.nl na te kijken, kwam ik erachter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GPRS bij t-mobile is goed betaalbaar als je GPRS intensief abbo neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Flint123 schreef op 22 April 2003 @ 14:22:
Ik heb dr lang op moeten wachten maar mijn Sony Ericsson P800 heeft sinds 1 week spontaan T-mobile in het display staan.
Ik ook... alleen niet helemaal spontaan. Kreeg eerst een SMSje met de tekst 'data inladen geslaagd' en daarna stond er netjes T-Mobile. Kan er op deze manier nog meer ingeladen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonbong
  • Laatst online: 15:17
Ja dat kan.
T-mobile en alle andere kunnen SIM-kaarten op afstand progemeren. Zodoende dat je telefoon het ben netwerk opeens de naam T-mobile geeft.

Netwerken hebben alleen een nummer Ben is bijvoorbeeld 31 217 (Het echte nummer weet ik niet maar het zijn voor GSM 900 en 1800 altijd 5 cijfers en voor 1900 6 cijvers.) en op je sim staat dat dit Ben is dit hebben ze nu veranderd.

Ze kunnen bijvoorbeeld ook de noodoproep nummers wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonbong
  • Laatst online: 15:17
Niet iedereen zal T-mobile krijgen op ze scherm aangezien oudere telefoons met name Nokia's SIM-kaart progemering niet ondersteunen.
Verschillende nieuwe modellen van Samsung trouwens ook niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
op mijn werk kan ik geen netwerkverbinding krijgen :( maar met Vodafone en KPN geen problemen. Is dit een reden om mijn abbo op te mogen zeggen? Weet ook wel dat er nooit 100% dekking gegeven kan worden maar juist op de plek waar je het meest bent geen bereik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

Heeft iemand een idee wannneer zo'n herprogrammeringop het programma staat? Ik vind het ook wel eens tijd worden dat ik T-Mobile in mijn schermpje krijg!

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

hemiparo schreef op 14 May 2003 @ 19:16:
op mijn werk kan ik geen netwerkverbinding krijgen :( maar met Vodafone en KPN geen problemen. Is dit een reden om mijn abbo op te mogen zeggen? Weet ook wel dat er nooit 100% dekking gegeven kan worden maar juist op de plek waar je het meest bent geen bereik...
ik neem aan dat in de voorwaarden is opgenomen dat dit geen reden kan zijn. Al een ander toestel geprobeerd :? misschien dat helpt.

Verder kan je altijd melden dat je een dekkingsprobleem hebt, als je geluk heb doen ze er wat aan, maar dan moet je wel echt geluk hebben :)

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Heb al een briefje geschreven met daarin dat ik best snap dat ze nooit 100% dekking kunnen garanderen maar dat juist op mijn werkplek geen bereik wel lastig is... en om nu een paar 100 meter te gaan lopen om te bellen...
Hopelijk zijn ze meedenkend bij T-Mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canis Lupus schreef op 14 mei 2003 @ 19:20:
Heeft iemand een idee wannneer zo'n herprogrammeringop het programma staat? Ik vind het ook wel eens tijd worden dat ik T-Mobile in mijn schermpje krijg!
Ik heb het er ook nog op staan. Maar al mijn vrienden hebben het al in T- mobile staan. Mij kan het ook niet rotten eigenlijk. Als ik maar kan sms-n. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Ging ik 5 weken geleden naar de stad in Rotterdam zie ik een leuk telefoontje liggen.
Had daar natuurlijk wel het 1 en ander over gelezen en gevonden en dacht van ik ga deze foon kopen.
Had ook al mijn KPN abonnement opgezegt...dus kon me niks in de weg staan dacht ik zo.

Goed dus ik ga naar binnen en vraagt aan die persoon of ze die foon op vooraad hebben liggen en dit hadden ze.
Ik natuurlijk een erg blij mens en ging een leuk abonnementje erbij uit zoeken.
Kwam uiteindelijk uit bij T-Mobile....zo gezegt en gedaan wij alles invullen en had alles gelukkig bij me.
Komen we bij de slot fase en zegt die man van je wordt niet aangenomen bij T-Mobile???....ik kijk hem aan met vele andere mensen en zei van heb je het wel goed gedaan....ja zegt hij ....ik zei van en nu dan??....die man zegt van nu moet je een brief sturen naar T-Mobile om te vragen waarom je geweigerd wordt.
Ik snap er niks van ...... toen ik ook nog proberen bij Vodafone en ook daar wordt ik niet aangenomen.
Nou ik snap hier niks van dacht ik..... en ik heb geen schulden en geen geld achter stand ...en heb nooit te laat betaald.....
Toen dacht ik van nou dan ga ik maar eens een brief tikken he naar die T-Mobile om te kijken wat nu de reden is van dit alles.
Ik een mooie boze brief gestuurd en wat denk je.....
Krijg eindelijk na 3 weken ....jawel !!!!....3 weken antwoord.
Maar goed wat je als antwoord kan noemen....je krijgt een foldertje over een bedrijf waar je geregistreerd staat en of je daar even contact op kan nemen......
Ik nog bozer .......had echt zo iets van konden jullie die echt net even over de foon doorgeven ...nu heb ik G*tv*rd*mm* 3 weken voor niks lopen wachten.
Krijg je alleen een foldertje....
Nou ik die zaak bellen he.....ik zou bij een bedrijf Experian's geregistreerd staan.
Zegt dat mens daar van ja dan moet u even een brief sturen....over de foon doen we dit niet.....
Tjonge jonge zeg..... wordt je daar niet moe van zeg.....
Ik weer trouw een boze brief schrijven naar die Experian's ....krijg ik na 1,5 weken weer een brief terug.......
Ik dacht zo van he he eindelijk antwoord over waarom ik niet wordt aangenomen.......maak die brief open en wat denk je.......
Staat erin dat ik niet geregistreerd staat.......en dat ik alles netjes heb betaald mijn hele leven en dat ik ook niet bij Tiel (BKR ) geregistreerd staat.
Nou nu breekt mijn klomp..........zit ik gewoon 4 weken lang te wachten op antwoord dat er niet is......en wordt ik ook nog eens voor l*l gezet in die winkel waar al die andere mensen bij staan...die denken van heb je weer zo'n wanbetaler......
Nou ik weer die T-Mobile gebeld he....... ik natuurlijk erg boos en erg vloekend van wat maken jullie me nu..... zeggen ze van erg vreemd meneer...dan moet u maar naar een rustige zaak gaan en dan daar even laten bellen naar ons ...dan wordt het wel even geregeld.......hahahahaahah dacht ik zo....denk u nu echt dat ik nog zin heb om bij u ( T-Mobile ) lid te worden.....
Dan zal er toch eerst een uitleg moeten komen denk.....ik heb het helemaal gehad met hun....

Sorry dat ik jullie hiermee lastig val ...maar ik wil ook gewoon even duidelijk maken dat als je dit ook over gaat komen ...dat je gewoon even de naam en telefoon nummer vraagt van waar je geregistreerd staat...dan hoef je niet 3 weken voor Jan met die erg korte achternaam te wachten.....
Ik ga aankomende week eens kijken of het met deze uitdraai wel weer lukt om ergens lid te worden.......
Want nu 3 weken zonder foon is hells kl*t*..... :( :(
Ben het gewoon even zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Laatst online: 07-09 17:25
Anders koop je ff tijdelijk een prepay pakket, geen probs met registratie, maar anyway, dit is wel te zot voor worden zeg ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Solosmots schreef op 18 mei 2003 @ 10:32:
Anders koop je ff tijdelijk een prepay pakket, geen probs met registratie, maar anyway, dit is wel te zot voor worden zeg ..
Ja dat kan ik doen.
Maar goed ik wil gewoon een nieuwe foon hebben en deze SonyEricssone P800 is het erg duur als je die los moet aanschaffen.
Maar goed been volgende week vrij ..dus even te tijd om de stad in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

....

[ Voor 98% gewijzigd door danplo op 18-05-2003 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

danplo, ik heb 3 jaar geleden op 'acceptatie' van Ben gewerkt. Het zal er nu wel wat anders aan toe gaan maar het basis idee is nog hetzelfde.
Bij het aanvragen van een abbo wordt gekeken naar het bekende verleden van de klant bij het bedrijf zelf (eventuele andere abbo's) en naar de kredietwaardigheid (BKR oid, toenertijd moest je het CCM aanschrijven om reden van wijgering te vragen).

Aangezien je bij vodafone ook niet aangenomen bent lijkt het me een probleem met kredietwaardigheid. Je geeft zelf al aan dat je nooit te laat betaald hebt/achterstanden oid. Erg vreemde situatie, toch lijkt het me niet dat ze bij het BKR iets fout hebben...
Ik zou het gewoon even tot de bodem uitzoeken, suc6

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:00

s3n

Ik heb ook nog steeds geen t-mobile in mn schermpje staan :(
Net maar even gebeld, zeggen ze dat dat op een aantal sim-kaarten niet is gelukt en dat ze er niks meer mee doen :(

Mn simkaart is nu ongeveer 2½ - 3 jaar oud en mn telefoon nog geen jaar, maar je zit wel met een oude naam op je scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Selachii schreef op 21 May 2003 @ 01:11:
danplo, ik heb 3 jaar geleden op 'acceptatie' van Ben gewerkt. Het zal er nu wel wat anders aan toe gaan maar het basis idee is nog hetzelfde.
Bij het aanvragen van een abbo wordt gekeken naar het bekende verleden van de klant bij het bedrijf zelf (eventuele andere abbo's) en naar de kredietwaardigheid (BKR oid, toenertijd moest je het CCM aanschrijven om reden van wijgering te vragen).

Aangezien je bij vodafone ook niet aangenomen bent lijkt het me een probleem met kredietwaardigheid. Je geeft zelf al aan dat je nooit te laat betaald hebt/achterstanden oid. Erg vreemde situatie, toch lijkt het me niet dat ze bij het BKR iets fout hebben...
Ik zou het gewoon even tot de bodem uitzoeken, suc6
Ja die andere bedrijf heeft het ook bij de bkr nagetrokken en ook daar is niks bekend.
Maar nu ben ik de aankomende dagen vrij dus ga eens kijken of ik het dan wel weer voor elkaar krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:57

RammY

Dát!

Verwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 10:11:
[...]
Mij kan het ook niet rotten eigenlijk. Als ik maar kan sms-n. :)
Jahjah.. smsen met T-Mobile.. nou vaak de helft van de tijd niet :(
geef je een klacht in op de site, bellen ze een maand later een keer wat het probleem is. jah daaaaaaaag nu niet meer... Kheb die gast wel de kast uitgekeerd. Hij vond dat nie leuk >:) lak aan. :) daar is de klantenservice voor :)

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Hmmz mijn T68i met Orange free begint ook raar te doen :'( Geen toegang soms op het scherm, willen bellen (met bereik) en dan 3x tuut horen en weer terug gegooid worden naar standby.. Dit is sinds een paar dagen. Al vanaf het begin (6 weken terug ofzo) heb ik het probleem dat mijn GPRS wegvalt als ik door wat gare cellen (denk ik) rij. Probleem is dattie dan niet opnieuw bereik kan krijgen, dan moet je em uit en weer aan zetten, pas dan doet GPRS het weer.. Ook al staat de GPRS meter weer helemaal blauw :/
Ikke net bellen met de klantenservice, en ze moesten zeker weten dat het een probleem was van de combinatie (dat is het wel als je dit topic wat kent) en dan moet ik voor garantie bij Orange zijn. Is het een probleem van het toestel dan moet ik naar de leverancier terug gaan..
Iemand al zijn T68i met Orange ingeleverd, opgestuurd of wat dan ook met goede resultaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Ik had begin dit jaar hetzelfde gelazer met toen nog BEN. Uiteindelijk hebben ze me een excuusbrief gestuurd dat het hun fout was. Als ik dan weer een contract wilde afsluiten moest ik een kopie van die brief ff meefaxen, 3 keer geprobeerd, weer niks.... Ze waren gelukkig zo stom geweest om het telefoonnummer wat dealers bellen om contracten af te sluiten in de brief te zetten, dus dat heb ik toen maar eens gebeld, 45 minuten aan zo'n huppelk*t lopen uitleggen wat er was tot ik haar supervisor aan de lijn kreeg.. Die heeft me uiteindelijk aangesloten, ik kreeg een goedkeuringsnummer waar ik vervolgens mee naar GSMWEB (daar probeerde ik het bij af te sluiten) ben gegaan, die snapten het maar half, maar goed, acceptatiecode gegeven en het was geregeld.

Moraal van het verhaal: GSMWEB krijgt provisie voor het afsluiten van mijn GSM abonnement, wat ik eigenlijk zelf heb afgesloten :(

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RammY schreef op 21 May 2003 @ 19:05:
[...]

Jahjah.. smsen met T-Mobile.. nou vaak de helft van de tijd niet :(
geef je een klacht in op de site, bellen ze een maand later een keer wat het probleem is. jah daaaaaaaag nu niet meer... Kheb die gast wel de kast uitgekeerd. Hij vond dat nie leuk >:) lak aan. :) daar is de klantenservice voor :)
Ik heb geen problemen met smsen hoor. Het enige is dat je bij de 4 (nu dacht ik 2EUR) niet meer kan smsen. Dat is het enige nadeel die ik eraan kan ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solosmots schreef op 26 May 2003 @ 12:29:
Hmmz mijn T68i met Orange free begint ook raar te doen :'( Geen toegang soms op het scherm, willen bellen (met bereik) en dan 3x tuut horen en weer terug gegooid worden naar standby.. Dit is sinds een paar dagen. Al vanaf het begin (6 weken terug ofzo) heb ik het probleem dat mijn GPRS wegvalt als ik door wat gare cellen (denk ik) rij. Probleem is dattie dan niet opnieuw bereik kan krijgen, dan moet je em uit en weer aan zetten, pas dan doet GPRS het weer.. Ook al staat de GPRS meter weer helemaal blauw :/
Ikke net bellen met de klantenservice, en ze moesten zeker weten dat het een probleem was van de combinatie (dat is het wel als je dit topic wat kent) en dan moet ik voor garantie bij Orange zijn. Is het een probleem van het toestel dan moet ik naar de leverancier terug gaan..
Iemand al zijn T68i met Orange ingeleverd, opgestuurd of wat dan ook met goede resultaten?
Je moet je T68i terugbrengen naar de zaak waar je hem hebt gekocht. hierna wordt het toestel opgestuurd & een antenne vervangen. Daarna zal alles weer goed zijn. Ik heb precies hetzelfde probleem gehad en het zal niet vanzelf overgaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 13:33:
[...]

Je moet em terugbrengen naar de zaak waar je em weg hebt.
En ik heb een mailtje gehad van die zaak en die mikken mij door naar een SE Service Center :)
Maar eens gaan zoeken welke in de buurt is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Mobile zuigt!!! :( :r
ergens in Februari / maart problem met mijn BEN/T-mobile en T68i combinatie. Geen toegang en geen bereik terwijl er vol bereik op mijn telefoon staat. FF een maand gewacht en opeens stond overal over dit bekende probleem. Ook zou het opgelost worden door T-mobile en SE... ergens in begin april nog steeds niks gehoord en hetzelfde probleem.
Toen ging ik maar een t-mobile bellen.
Mevrouw: "ja bekend probleem, sim kaart opruilen helpt helaas al niet. Het is ook inmiddels bekend dat het een probleem met sim en toestel is.
Zero: "ja idd, mijn sim in ander toestel werkt goed en toestel met ander sim werkt ook goed"
Mevrouw:" ja er wordt aan gewerkt en binnen 1 tot 1,5 week moet het opgelost zijn"

2 weken later... hetzelfde probleem nog en ook zag ik op tweakers dat sommige hun toestel geruild kregen, weer bellen maar:
Mevrouw:"ahm ja we moeten even kijken wat we moeten doen met deze omruil actie. We bellen u over 1 week terug"

1,5 week later.. niks, weer bellen maar:
Meneer dit keer: "we hebben het aan hun doorgegeven. ik vind het maar vreemd waarom ze u niet terug bellen. Ik ga even kijken of ik u met die afdeling kan doorverbinden. *2 minuten later naar een muziek geluisterd*. dezelfde meneer terug, ja de afdeling neemt niet op, waarschijnlijk is het druk op het moment. Maar ik geef het nogmaals door dat ze u moeten bellen voor een afspraak om het toestel om te ruilen. Noteert ook nog eens mijn Imei nummer van de T68i. Binnen 1,5 week bellen ze u op"

2 weken verder, vandaag inmiddels:
Meneer weer: "ik ga nogmaals voor u kijke of ik de afdeling reperatie voor u kan bereiken *5 minuten wachten* ja meneer ik heb net met de afdeling gesproken en u hebt het toestel niet van T-mobile gekocht maar van de dealer. U moet terug naar de dealer om het toestel daar gerepareerd te krijgen... nou werd ik woest.
Ik heb 3-4 maanden zitten wachten op een oplossing en in de tussentijds maar mijn oud toestel gepakt. En nu vertellen jullie me dat ik maar mijn toestel terug naar de dealer moest brengen terwijl mij is toegezegd dat mijn toestel omgeruild zou worden! Ja sorry dit is alles wat ik te melden heb. Ik vind dit geen gang van zaken van T-mobile. Meneer van T-mobile: ja nogmaals dit heb ik alleen... klik tuut tuut. Ik had gewoon opgehangen omdat ik totaal geen zin had in deze vent die nog eens brutaal is. En nu moet ik mijn toestel weer opsturen via phone house wat dus 4 weken duurt... pure onzin dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Of naar een SE Service Center brengen. Ik dacht dat ze em daar ter plekke kunnen fixxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
hemiparo schreef op 15 mei 2003 @ 09:40:
Heb al een briefje geschreven met daarin dat ik best snap dat ze nooit 100% dekking kunnen garanderen maar dat juist op mijn werkplek geen bereik wel lastig is... en om nu een paar 100 meter te gaan lopen om te bellen...
Hopelijk zijn ze meedenkend bij T-Mobile!
Niet dus: kreeg deze week een briefje met een hoop bla bla over netwerkdekking, wat ze aan percentages mogen halen en wat ze wel en niet kunnen beloven. In het kort: pecht voor mij dus!

(toch balen dat Vodafone & KPN 100% dekking hebben, wordt dus weer switchen ben ik bang... goedkoop is voor mij dus toch duurkoop :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Optie die ik nu heb is mijn nummer doorlatenschakelen (mooi woord) naar mijn werk 06 (Vodafone) in plaats van naar de Voicemail. Kost dit echter geld? (ik verwacht van niet omdat een Voicemail doorschakeling ook gratis is maar aan de andere kant verlaat je wel T-Mobile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Doorschakelen op zich kost niets. Maar word je gebeld op een nummer dat doorgeschakeld staat, dan betaal je de gesprekskosten van het doorgeschakelde toestel naar het toestel waarnaar is doorgeschakeld. Naar voicemail doorschakelen uitgezonderd, dat is gratis.
Ook als je van een T-Mobile naar een T-Mobile nummer doorschakelt betaal je gewoon gesprekskosten.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
niet een superoptie dus... maar wel bereikbaar. Op zich wel logisch natuurlijk want er worden door T-Mobile kosten gemaakt... Makkelijker zou dus zijn een ander nummer in te spreken op mijn T-Mobile Voicemail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solosmots schreef op 27 mei 2003 @ 16:35:
Of naar een SE Service Center brengen. Ik dacht dat ze em daar ter plekke kunnen fixxen.
service centres zijn er niet meer van ericsson. Wel staan ze nog vermeldt op de site van ericsson maar ze zijn allemaal al opgedoekt sinds de fusie van sony met ericsson.

wil je toch de antenne vervangen hebben, dan moet je het toestel opsturen naar sony ericsson met bijvoeging van het aankoopbewijs en de probleemstelling. Ik kreeg zelf de volgende adres mogelijkheden:

Evic Service & Repair
afd SonyEricsson
Voltaweg 12
6101 XK Echt

of

Dynafix After Sales Service
afd SonyEricsson
Daelderweg 21
6361 HK Nuth

er zal denk ik ongeveer 4 weken overheen gaan voordat je de phone weer terug hebt :r :r |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Hmmz.. ff af w88 dan maar.. :/

[ Voor 4% gewijzigd door Solosmots op 06-06-2003 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Laatst online: 13-07 22:51

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

woei, de belstatus op 'My T-mobile' is eindelijk eens actueel :D

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik wil ff wat kwijt:

Ik HAD een abbo bij BEN. Nooit probs met dat bedrijf gehad.

Nu t-mobile:

Ik had een rekening vergeten te betalen (in de oud-papier bak geraakt) gaan ze al na TWEE! weken een herinnering sturen. Net de dag dat ik op vakantie ging. Na twee! weken kreeg ik een aanmaning, ik moest mijn rekening betalen op de dag dat ik terug kwam.

Ik bellen, krijg het antwoord Tja, hoe moeten wij weten dat u met vakantie bent., pech gehad

Ik blij dat ik al mijn abbo had op gezegd, de crediteuren afdeling is bij t-mobile veel te fanatiek, ik kan begrijpen dat er mensen rond lopen die moeilijk doen met betalen, maar hoe arrogant je bij dit bedrijf behandelt wordt aan de telefoon vind ik bij het associale af (de quote hier boven is niet het enige).

Mij zijn ze kwijt (nadat ze gelukkig mijn eerder verstuurde verlenging waren kwijt geraakt.)
Zoals ik zei, dit was niet mijn enige probleem sinds het t-mobile is. :(

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
ze zijn snel idd, maar klantenservice is ook erg snel

alleen dat netwerk. Orange is stukje beter en KPN/Vodaphone al helemaal! Ben echt ontevreden over het bereik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Laatst online: 13-07 22:51

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

neographikal schreef op 19 June 2003 @ 23:11:
ze zijn snel idd, maar klantenservice is ook erg snel

alleen dat netwerk. Orange is stukje beter en KPN/Vodaphone al helemaal! Ben echt ontevreden over het bereik
Orange beter dan T-mobile? Denk het dus niet hé :) Hier hebben we 2 abbo's lopen; 1x T-mobile en 1x Orange. Bij T-mobile is het bereik veel breder en krachtiger. Bij orange is het enorm wisselend! 1 stap kan enorm schelen. Het bereik van Orange kan in 1 meter, 50-70 % inzakken :(

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I_Stealth_I schreef op 20 juni 2003 @ 09:56:
[...]

Orange beter dan T-mobile? Denk het dus niet hé :) Hier hebben we 2 abbo's lopen; 1x T-mobile en 1x Orange. Bij T-mobile is het bereik veel breder en krachtiger. Bij orange is het enorm wisselend! 1 stap kan enorm schelen. Het bereik van Orange kan in 1 meter, 50-70 % inzakken :(
2 Jaartjes geleden kon 1 stap bij "BEN" soms ook schelen in wel/geen bereik, heel vaag. Maar je hebt idd wel gelijk dat orange slechter bereik heeft dan T-mobile.
BEN heeft beter bereik dan DUTCHTONE.. ik denk dat dat nu ook nog zo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
Tukk schreef op 19 June 2003 @ 23:05:
Ik wil ff wat kwijt:

Ik HAD een abbo bij BEN. Nooit probs met dat bedrijf gehad.

Nu t-mobile:

Ik had een rekening vergeten te betalen (in de oud-papier bak geraakt) gaan ze al na TWEE! weken een herinnering sturen. Net de dag dat ik op vakantie ging. Na twee! weken kreeg ik een aanmaning, ik moest mijn rekening betalen op de dag dat ik terug kwam.

Ik bellen, krijg het antwoord Tja, hoe moeten wij weten dat u met vakantie bent., pech gehad

Ik blij dat ik al mijn abbo had op gezegd, de crediteuren afdeling is bij t-mobile veel te fanatiek, ik kan begrijpen dat er mensen rond lopen die moeilijk doen met betalen, maar hoe arrogant je bij dit bedrijf behandelt wordt aan de telefoon vind ik bij het associale af (de quote hier boven is niet het enige).

Mij zijn ze kwijt (nadat ze gelukkig mijn eerder verstuurde verlenging waren kwijt geraakt.)
Zoals ik zei, dit was niet mijn enige probleem sinds het t-mobile is. :(
Inderdaad, volgens mij willen ze de cashflow een beetje verbeteren....

Ik kreeg laatste factuur dus ook veel eerder dan normaal hierdoor zal ook het geld eerder van mijn rekening worden afgeschreven...

Volgens mij echt liquiditeitsproblemen bij T-mobile..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Richie_ schreef op 20 June 2003 @ 10:27:
[...]

Inderdaad, volgens mij willen ze de cashflow een beetje verbeteren....

Ik kreeg laatste factuur dus ook veel eerder dan normaal hierdoor zal ook het geld eerder van mijn rekening worden afgeschreven...

Volgens mij echt liquiditeitsproblemen bij T-mobile..
same here... facturen die ze erg snel willen incasseren. Als je dan vergeet te betalen oid. direct een brief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I_Stealth_I schreef op 20 June 2003 @ 09:56:
Dat verschilt dus per locatie, want in de binnenstad van Amsterdam kan je op erg weinig plaatsen binnen bellen met T-Mobile terwijl dat met Orange geen probleem is... Maar goed, we gaan OT zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Had ook problemen met T68i icm T-Mobile. Het begon met BEN NL in het scherm (terwijl er T-Mobile NL moest staan)... en netwerkissues. Lange aanmeldtijd, etc. zoals hier al meer in dit topic is gezegd. Gewoon naar de winkel gegaan, toestel is vervangen voor een nieuwe (!) en perfect. Het ligt dus ZEKER aan de firmware in de phone, en NIET aan de SIM zoals een aantal technici hier beweren. Nu heb ik op het netwerk no problems at all meer. Ben tevreden met T-Mobile.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

nou...scheelt inderdaad wel degelijk per telefoon, eerst had ik een samsung n620... het aanmelden bij t-mobile ging 10x sneller als bij de SPV.. de SPV kan orange wel weer snel laden...en ik zit niet in A'dam, maar in dordrecht :D
toch met de nieuwe sims van t-mobile is nog weleens wat mis hoor. de C55 bijvoorbeeld in de prepaid pakketten.
toch is t-mobile zeer streng in zijn beoordeling tot telefoons... tenminste, zover ik zie wat ik aan de faxen zien van t-mobile.

Helaas is hun klantvriendelijke gedeelte niet zoals het bij andere maatschappijen is.. (ik wil niet zeggen alles, maar hoor veel klachten.. )

[ Voor 47% gewijzigd door gitaarwerk op 14-07-2003 01:02 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpvk007 schreef op 01 March 2003 @ 00:13:
huh... is gprs gratis met t-mobile? of heb je zo'n internet actief/intensief waarmee je vooruitbetaald?
Nou, ik heb iig niks betaald... prepay (en mn beltegoed is 10 cent of zo :D), dus ze kunnen niet een rekening oid sturen, en ik heb al zo'n 20 mb dataverkeer gebruikt. Lijkt mij dat het gratis is :7
Ik heb in ieder geval één profiel voor prepay GPRS aangevraagd en via SMS gekregen (toen het nog Ben was, T-Mobile doet dit niet meer), en één voor abo (maar ik heb geen abonnement), en een paar instellingen (oa gateway) van prepay profiel naar abonnement profiel overgezet... en sindsdien is het voor mij gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Totdat je op een dag een rekening krijgt van €10 per Mb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Verkeerde topic |:(

[ Voor 103% gewijzigd door XoReP op 16-07-2003 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 21:19
leonbong schreef op 07 May 2003 @ 13:42:
Niet iedereen zal T-mobile krijgen op ze scherm aangezien oudere telefoons met name Nokia's SIM-kaart progemering niet ondersteunen.
nou ik loop tegenwoordig weer met mijn oude 8210 rond, aangezien ze mijn T68i icm T-mobile niet voor elkaar krijgen en dat ding inmiddels uitwonend bij SE lijkt zo'n beetje.

Maargoed, Ben Sim erin, en jawel, staat er Ben-NL in het schermpje

Paar seconden later verandert dat in T-Mobile

Druk ik nu op het rode telefoontje, dan staat er weer even Ben-NL

en een paar seconden later verandert dat weer in T-Mobile

technische verklaring?

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Escrimador schreef op 16 July 2003 @ 10:30:
[...]

nou ik loop tegenwoordig weer met mijn oude 8210 rond, aangezien ze mijn T68i icm T-mobile niet voor elkaar krijgen en dat ding inmiddels uitwonend bij SE lijkt zo'n beetje.

Maargoed, Ben Sim erin, en jawel, staat er Ben-NL in het schermpje

Paar seconden later verandert dat in T-Mobile

Druk ik nu op het rode telefoontje, dan staat er weer even Ben-NL

en een paar seconden later verandert dat weer in T-Mobile

technische verklaring?
Je sim overruled je telefoon :)

Anyway, ik zie een hoop problemen met de Sony-Ericson T68i icm. T-Mobile. Het probleem doet zich vrij vaak voor, de oudere SIM kaarten van Orange(Dutchtone) worden niet geäccepteerd door de Nokia 8310. (als voorbeeld)

In dergelijke gevallen, kan je de Dealer verplicht stellen om het toestel en abonement (of 1 van beide) terug te nemen. Je tekent een contract voor min. 1 jaar, en dan mag je er ook van uit gaan dat dit werkt.
Dit alles echter alleen wanneer je je binnen 8 dagen meldt, met een dergelijk probleem, (juridisch gezien) kan niemand je wat maken dat jij je contract wilt ontbinden.

ps. ik heb nergens problemen mee gehad, (qua overgang)
Pagina: 1 2 Laatste