Ging ik 5 weken geleden naar de stad in Rotterdam zie ik een leuk telefoontje liggen.
Had daar natuurlijk wel het 1 en ander over gelezen en gevonden en dacht van ik ga deze foon kopen.
Had ook al mijn KPN abonnement opgezegt...dus kon me niks in de weg staan dacht ik zo.
Goed dus ik ga naar binnen en vraagt aan die persoon of ze die foon op vooraad hebben liggen en dit hadden ze.
Ik natuurlijk een erg blij mens en ging een leuk abonnementje erbij uit zoeken.
Kwam uiteindelijk uit bij T-Mobile....zo gezegt en gedaan wij alles invullen en had alles gelukkig bij me.
Komen we bij de slot fase en zegt die man van je wordt niet aangenomen bij T-Mobile???....ik kijk hem aan met vele andere mensen en zei van heb je het wel goed gedaan....ja zegt hij ....ik zei van en nu dan??....die man zegt van nu moet je een brief sturen naar T-Mobile om te vragen waarom je geweigerd wordt.
Ik snap er niks van ...... toen ik ook nog proberen bij Vodafone en ook daar wordt ik niet aangenomen.
Nou ik snap hier niks van dacht ik..... en ik heb geen schulden en geen geld achter stand ...en heb nooit te laat betaald.....
Toen dacht ik van nou dan ga ik maar eens een brief tikken he naar die T-Mobile om te kijken wat nu de reden is van dit alles.
Ik een mooie boze brief gestuurd en wat denk je.....
Krijg eindelijk na 3 weken ....jawel !!!!....3 weken antwoord.
Maar goed wat je als antwoord kan noemen....je krijgt een foldertje over een bedrijf waar je geregistreerd staat en of je daar even contact op kan nemen......
Ik nog bozer .......had echt zo iets van konden jullie die echt net even over de foon doorgeven ...nu heb ik G*tv*rd*mm* 3 weken voor niks lopen wachten.
Krijg je alleen een foldertje....
Nou ik die zaak bellen he.....ik zou bij een bedrijf Experian's geregistreerd staan.
Zegt dat mens daar van ja dan moet u even een brief sturen....over de foon doen we dit niet.....
Tjonge jonge zeg..... wordt je daar niet moe van zeg.....
Ik weer trouw een boze brief schrijven naar die Experian's ....krijg ik na 1,5 weken weer een brief terug.......
Ik dacht zo van he he eindelijk antwoord over waarom ik niet wordt aangenomen.......maak die brief open en wat denk je.......
Staat erin dat ik niet geregistreerd staat.......en dat ik alles netjes heb betaald mijn hele leven en dat ik ook niet bij Tiel (BKR ) geregistreerd staat.
Nou nu breekt mijn klomp..........zit ik gewoon 4 weken lang te wachten op antwoord dat er niet is......en wordt ik ook nog eens voor l*l gezet in die winkel waar al die andere mensen bij staan...die denken van heb je weer zo'n wanbetaler......
Nou ik weer die T-Mobile gebeld he....... ik natuurlijk erg boos en erg vloekend van wat maken jullie me nu..... zeggen ze van erg vreemd meneer...dan moet u maar naar een rustige zaak gaan en dan daar even laten bellen naar ons ...dan wordt het wel even geregeld.......hahahahaahah dacht ik zo....denk u nu echt dat ik nog zin heb om bij u ( T-Mobile ) lid te worden.....
Dan zal er toch eerst een uitleg moeten komen denk.....ik heb het helemaal gehad met hun....
Sorry dat ik jullie hiermee lastig val ...maar ik wil ook gewoon even duidelijk maken dat als je dit ook over gaat komen ...dat je gewoon even de naam en telefoon nummer vraagt van waar je geregistreerd staat...dan hoef je niet 3 weken voor Jan met die erg korte achternaam te wachten.....
Ik ga aankomende week eens kijken of het met deze uitdraai wel weer lukt om ergens lid te worden.......
Want nu 3 weken zonder foon is hells kl*t*.....
Ben het gewoon even zat
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”