BESTELPERIODE SLUIT ZONDAGAVOND 9 MAART
Vergeet niet verzendmethodes te selecteren anders wordt automatisch een pakket geselecteerd
Na de Animocheck zijn we inmiddels een weekje verder en gaat de Inkoopactie nu dan écht van start. Toestemming voor deze actie is verleend door Phreak op 13 februari jongstleden.
Producten zijn zoals gewoonlijk te bestellen op LauPro
De planning
24/02 - 09/03 : Bestelperiode
10/03 - 11/03 : Vaststellen definitieve internationale verzendkosten
12/03 - 23/03 : Betaalperiode
24/03 - 30/03 : Uitlevering USA aan IA starter
31/03 - 13/04 : Uitlevering IA starten aan IA deelnemers
De planning lijkt heel lang, maar als je het gedetailleerder bekijkt is het eigenlijk maar een kort gebeuren wat erg strak op elkaar ligt. Een beetje afhankelijk van de uitlevering vanuit de USA zou de laatste periode iets kunnen uitlopen. Ik hou me echter wel aan de twee weken uitlevering van mij uit aangezien ik een minihuis heb en die zooi zo snel mogelijk kwijt wil.
Frequent Aangedragen Questies:
Productenlijst
Deze staat vast en wordt niet meer uitgebreid.
Betaling
In verband met de nog te berekenen internationale verzendkosten die uiteraard afhankelijk zijn van de hoeveelheid bestelde producten, volgen betalingsgegevens pas na de bestelperiode van twee weken. LET OP: de betaalperiode wordt kort, ongeveer anderhalve week, om de snelheid in de Inkoopactie te kunnen houden. Niemand heeft zin in een langslepende Inkoopactie.
Verzendmethodes
Je bent verplicht minimaal 1 verzendmethode te selecteren. Uiteraard neem je dit onderdeel even rustig door en vink je even aan welke verzendmethodes voor jou van belang zijn. Let vooral even op de Internationale Verzendmethode. Deze is verplicht voor iedereen en heeft op dit moment nog geen bedrag vermeld staan. Dit gedeelte staat voor de verzendkosten om de producten in Nederland te krijgen. We delen de totale kosten hiervan door het totaal aantal deelnemers aan de Inkoopactie.
Ik woon in België?
Kies voor versturen naar België verzendkosten "buiten Nederland".
Ruilen
Producten kunnen als ze besteld en geleverd zijn niet meer geruild worden. Als een product kapot bij je geleverd wordt is het je eigen verantwoordelijkheid een klacht in te dienen bij TPG post.
Prijzen
De euro staat ongeveer 1 op 1 in vergelijking met de dollar. In veel gevallen vallen producten toch een stukje duurder uit dan de omrekeningsfactor 1 op 1 in vergelijking met de site van FrozenCPU. Dit komt doordat we bij aankomst in Nederland voor deze producten nog BTW moeten gaan betalen. Ik heb her en der nog eens nagevraagd, en daar kom je bij een grote bestelling niet omheen.
Verder geld dat voor 80% van de zaken die op LauPro staan een korting geldt als het bestelde aantal boven de tien stijgt. In die gevallen zal ik de prijzen op LauPro uiteraard bijstellen en melding op dit forum maken van de gewijzigde prijs.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 23:04 ]