[IA] FrozenCPU mod-stuff, bekabeling en Fans

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 193 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.kotvis.nl/graph/iahead.jpg

BESTELPERIODE SLUIT ZONDAGAVOND 9 MAART
Vergeet niet verzendmethodes te selecteren anders wordt automatisch een pakket geselecteerd

Na de Animocheck zijn we inmiddels een weekje verder en gaat de Inkoopactie nu dan écht van start. Toestemming voor deze actie is verleend door Phreak op 13 februari jongstleden.

Producten zijn zoals gewoonlijk te bestellen op LauPro

De planning
24/02 - 09/03 : Bestelperiode
10/03 - 11/03 : Vaststellen definitieve internationale verzendkosten
12/03 - 23/03 : Betaalperiode
24/03 - 30/03 : Uitlevering USA aan IA starter
31/03 - 13/04 : Uitlevering IA starten aan IA deelnemers

De planning lijkt heel lang, maar als je het gedetailleerder bekijkt is het eigenlijk maar een kort gebeuren wat erg strak op elkaar ligt. Een beetje afhankelijk van de uitlevering vanuit de USA zou de laatste periode iets kunnen uitlopen. Ik hou me echter wel aan de twee weken uitlevering van mij uit aangezien ik een minihuis heb en die zooi zo snel mogelijk kwijt wil.

Frequent Aangedragen Questies:

Productenlijst
Deze staat vast en wordt niet meer uitgebreid.

Betaling
In verband met de nog te berekenen internationale verzendkosten die uiteraard afhankelijk zijn van de hoeveelheid bestelde producten, volgen betalingsgegevens pas na de bestelperiode van twee weken. LET OP: de betaalperiode wordt kort, ongeveer anderhalve week, om de snelheid in de Inkoopactie te kunnen houden. Niemand heeft zin in een langslepende Inkoopactie.

Verzendmethodes
Je bent verplicht minimaal 1 verzendmethode te selecteren. Uiteraard neem je dit onderdeel even rustig door en vink je even aan welke verzendmethodes voor jou van belang zijn. Let vooral even op de Internationale Verzendmethode. Deze is verplicht voor iedereen en heeft op dit moment nog geen bedrag vermeld staan. Dit gedeelte staat voor de verzendkosten om de producten in Nederland te krijgen. We delen de totale kosten hiervan door het totaal aantal deelnemers aan de Inkoopactie.

Ik woon in België?
Kies voor versturen naar België verzendkosten "buiten Nederland".

Ruilen
Producten kunnen als ze besteld en geleverd zijn niet meer geruild worden. Als een product kapot bij je geleverd wordt is het je eigen verantwoordelijkheid een klacht in te dienen bij TPG post.

Prijzen
De euro staat ongeveer 1 op 1 in vergelijking met de dollar. In veel gevallen vallen producten toch een stukje duurder uit dan de omrekeningsfactor 1 op 1 in vergelijking met de site van FrozenCPU. Dit komt doordat we bij aankomst in Nederland voor deze producten nog BTW moeten gaan betalen. Ik heb her en der nog eens nagevraagd, en daar kom je bij een grote bestelling niet omheen.

Verder geld dat voor 80% van de zaken die op LauPro staan een korting geldt als het bestelde aantal boven de tien stijgt. In die gevallen zal ik de prijzen op LauPro uiteraard bijstellen en melding op dit forum maken van de gewijzigde prijs.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Heel duidelijke startpost, net als de vorige btw. Wanneer zijn de prijzen die nu nog blanco zijn bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 07:31
waarom is er een prijsverschil van 4,25 (dollar - euro verhouding 1 op 1) met jou en frozen cpu zelf. het gaat om dit product
Afbeeldingslocatie: http://www.frozencpu.com/images/products/detail/fan-41.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door ThomasW op 24-02-2003 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
120mm - Delta
Net als de Panaflo een stille fan met veel luchtverplaatsing.

Air Flow 108 CFM 
Power 5.9 W 
Bearing Type Ball Bearing 
Fan Size 120x120x38 MM 
Noise Level 41.3 db 
Connector Lead Wire

41dB. Je maakt een grapje hoop ik?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
insan1ty schreef: Wanneer zijn de prijzen die nu nog blanco zijn bekend?
Ik neem aan dat deze vraag doelt op de verzendmethode? Ik kan dat niet eerder laten berekenen totdat we weten hoe groot de bestelling zal zijn. Dus na het sluiten van de IA.
Triple X schreef: waarom is er een prijsverschil van 4,25 (dollar - euro verhouding 1 op 1) met jou en frozen cpu zelf. het gaat om de blue led fan.
Goede vraag! FCPU heeft iets nieuw wat ze de "Blue Light Special" noemen. Dat is een soort aanbiedingensysteem wat 24 uur (of korter) per aanbieding geldt. Dus morgen of iets eerder of later gaat de prijs van de blue led fan weer omhoog naar de normale prijs van 7 dollar.
The Dolf schreef: 41dB. Je maakt een grapje hoop ik?
Tsjah, heb ik ook maar gepikt van hunnies website. Zij vinden dat redelijk stil (zeggen ze). Het is trouwens 41,3 :?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2003 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 February 2003 @ 00:45:
Tsjah, heb ik ook maar gepikt van hunnies website. Zij vinden dat redelijk stil (zeggen ze). Het is trouwens 41,3 :?
die 0.3 dB ga je idd merken ja.
Stil is 20dB . 40dB

Maar ik heb het al gezien. Dit kost me weer eens geld dat ik niet heb.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41db is wel alles behalve stil als je het mij vraagt, mja dat heb je niet gedaan he ;)

ik vind in ieder geval dat het een stuk stiller mag 20 db zou mooi zijn, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:46
Hieronymo,

Jammer maar in de animo check , had ik gevraagd of er ook copper rounded kabels bij konden.Maar nu zie ik ze niet staan.Foutje :? of bewust?(dan :( )(omdat ik anders way veel meer kwijt ben aan verzendkosten.............

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cybersijp schreef: Jammer maar in de animo check , had ik gevraagd of er ook copper rounded kabels bij konden. Foutje :? of bewust?(
Uiteraard geen foutje. Ik heb ook in de Animocheck gemeld dat ik niets kon garanderen. Omdat die kabels ook bij FCPU weinig verkocht worden zijn er ook weinig in voorraad aldaar. Ook hier werd veel meer om zilver en UV kabels gevraagd dan om koperen. De koperen zijn dus afgevallen.

Krijg nou wat, de tweede die besteld is meteen een belg!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2003 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
Nou , dan moet ik maar zilveren he? Je moet toch wat en je wil natuurlijk ook niet uit de toon vallen bij al dit "tweakende"volkje :D

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Laatst online: 14-09 07:31
en ik ben de eerste :D

is hier trouwens de korting al verekend die je zou krijgen?

[ Voor 59% gewijzigd door ThomasW op 24-02-2003 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
HeHe,

Ik ben weer €113.25 armer :D

Kon alleen niet op Laupro voor elkaar krijgen dat er ook internationale verzendkosten op mijn lijstje kwam, maar dat spreekt voor zich eigenlijk.Net als de animo check hulde voor hoe het er uit ziet hoor!! Netjes en verzorgd toppie...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Triple X schreef: is hier trouwens de korting al verekend die je zou krijgen?
Ja, de prijzen zijn voor 95% van de artikelen met korting. De rest wordt vanzelf korting als maar genoeg mensen bestellen.

Cypersijp heeft met zijn bestelling zojuist bewezen dat de prijzen naar beneden kunnen, voor sommige producten dalen de prijzen al bij 10 stuks:

3mm LED clip van 0,50 naar 0,40
Thumbscrew blauw van 1,00 naar 0,90
Thumbscrew zwart van 1,00 naar 0,90

Het is niet veel, maar toch weer iets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 februari 2003 @ 01:45:
[...]
Ja, de prijzen zijn voor 95% van de artikelen met korting. De rest wordt vanzelf korting als maar genoeg mensen bestellen.

Cypersijp heeft met zijn bestelling zojuist bewezen dat de prijzen naar beneden kunnen, voor sommige producten dalen de prijzen al bij 10 stuks:

3mm LED clip van 0,50 naar 0,40
Thumbscrew blauw van 1,00 naar 0,90
Thumbscrew zwart van 1,00 naar 0,90

Het is niet veel, maar toch weer iets!
oeps

[ Voor 12% gewijzigd door The Dolf op 24-02-2003 01:52 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-08 13:59

Turkish

zhé germans

Bestelling geplaatst, maar geld direct over wanneer de bestelperiode voorbij is ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem
  • Laatst online: 15:03

Daklem

Audio Nerd

ik heb ook alvast een voorlopige bestelling gedaan...

mijn bedrag is nu iets van 50 euro...

voorlopig betekent dat het bedrag alleen nog omhoog kan gaan en niet meer naar beneden :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem
  • Laatst online: 15:03

Daklem

Audio Nerd

alleen ik krijg het niet voorelkaar om die internationale verzendmethode te selecteren en de verzendkosten naar mijn huis erbij te zetten...

het is OF die internationale verzendmethode OF andere verzendmethode's
kan je maar 1 verzendmethode selecteren? :?

nouja... het zal wel opgelost worden :D. of ik doe iets fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
Ja, dat had ik nou ook toen ik bestelde :+

Misschien moet Laupro hier ff naar kijken of anders in samenwerking met topicsstarter :?

Ik heb gekozen om dan maar de Nederlandse verzendkosten erbij te zetten, de Internationale moeten we toch allemaal betalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

wat zie ik nu, afhalen in Leiden? dat zou erg mooi zijn !!!

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Voor die cable sleeving moet je je molex erafslopen he? Moet je dan nog krimpkous hebben om het af te werken of ziet dat er zo ook mooi uit?

Zou het niet handig zijn om er meteen een paar inch heatshrink bij te kunnen bestellen? http://www.frozencpu.com/...u/ele-22.html?id=j7cZDIza

[ Voor 37% gewijzigd door Juup op 24-02-2003 11:56 ]

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraagje, als je je fans op deze baybus wil aansluiten, moet je dan je 4-pins molexxen van je fans af-knippen/-halen?

Plaatje van Baybus die ik bedoel:Afbeeldingslocatie: http://www.frozencpu.com/images/products/detail_secondary/bus-11_5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
sapphire schreef op 24 February 2003 @ 09:41:
wat zie ik nu, afhalen in Leiden? dat zou erg mooi zijn !!!
Voor mij helemaal, nu nog effe denken wat ik ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Laatst online: 28-07 09:37

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/bus-05.html 28 $
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=201&p=pi&pi=1995 32,75 €

waar komt dat prijs verschil vandaan ? dat is toch wel 4.75 ?

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn weer een aantal producten in prijs gedaald mensen!

12mm cable sleeving blauw: van 2,00 naar 1,90
6mm cable sleeving blauw: van 1,75 naar 1,65
Fan grill standoff zwart: van 0,30 naar 0,25
Fan grill standoff wit: van 0,30 naar 0,25
Rubber Fan & Fangrill tussenring - rond: van 0,50 naar 0,45
Thumbscrew zilver: van 1,00 naar 0,90
Ronde "Rocker Switch": van 1,50 naar 1,25
Rounded Cable zilver 60cm Dual Device: van 8,00 naar 7,75
Fan & Window molding: van 1,50 naar 1,40

En dan nog wat antwoorden op jullie vragen:
Daklem schreef: alleen ik krijg het niet voorelkaar om die internationale verzendmethode te selecteren en de verzendkosten naar mijn huis erbij te zetten...

het is OF die internationale verzendmethode OF andere verzendmethode's
kan je maar 1 verzendmethode selecteren? :?
Hmm, ik heb alle verzendmethodes maar even ingevoerd als gewone producten en een verzendmethode niet meer verplicht gesteld. Meer mensen riepen al zoiets. Probeer eens of het nu wel lukt?
Jaaap schreef: Voor die cable sleeving moet je je molex erafslopen he? Moet je dan nog krimpkous hebben om het af te werken of ziet dat er zo ook mooi uit?
Ja, krimpkousjes moet je zeker gebruiken want die cable sleeving gaat anders onwijs rafelen. Krimpkousjes kan je écht overal halen in 1001 verschillende kleuren, diktes en lengtes.
Hummel-X schreef: Ff een vraagje, als je je fans op deze baybus wil aansluiten, moet je dan je 4-pins molexxen van je fans af-knippen/-halen?
Nee, op het board zit een aansluiting om je molex gewoon in te prikken. Zorg dus wel dat je een vrije molex hebt of koop bij een compuzaak even een Y-splitter om van 1 molex twee te maken. (ik heb die baybus zelf ook)
enriqueeeee schreef: waar komt dat prijs verschil vandaan ? dat is toch wel 4.75
Bruto Toegevoegde Waarde

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2003 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Verwijderd schreef op 24 February 2003 @ 23:28

[...]
Nee, op het board zit een aansluiting om je molex gewoon in te prikken. Zorg dus wel dat je een vrije molex hebt of koop bij een compuzaak even een Y-splitter om van 1 molex twee te maken. (ik heb die baybus zelf ook)
Ik bedoelde eigenlijk niet die ene 4-pins molex om de hele baybus van stroom te voorzien, maar de aansluiting voor de fans... Misschien heb ik het verkeerd vegrepen en snap jij mij wel goed :) Dan ben ik erg blij, hoef ik ook niet die 4-pins molex-stekker van m'n fan af te knippen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

waarom nou toch geen 92mm ninjaster fangrills? :'(

de eerste rede voor mij om meetedoen, ik had er echt zin in, maar nou lama :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hummel-X schreef: Ik bedoelde eigenlijk niet die ene 4-pins molex om de hele baybus van stroom te voorzien, maar de aansluiting voor de fans... Misschien heb ik het verkeerd vegrepen en snap jij mij wel goed :) Dan ben ik erg blij, hoef ik ook niet die 4-pins molex-stekker van m'n fan af te knippen :)
Ah! Ja, dan heb ik je verkeerd begrepen! De bedrading van de baybus naar je fans moet je zelf aan gaan leggen. Het is dus een beetje afhankelijk van hoe je dit zelf in elkaar knutselt. Als jij 6 series draden met aan het eind een molex in elkaar knutselt hoef je niet te knippen, anders wel. Ik heb zelf mijn molexen gewoon van mijn fans afgeknipt, met uitzondering van mijn fan die in mijn window zit. Dan kan ik helemaal mijn deur met window eruit halen en koppel mijn fan gewoon af door de molexen los te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh man, dit word weer een dure actie. Er is wel erg veel mooi spul te krijgen. Ongelofeloos :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
Daar gaat mijn rekening.

Kan het me gewoon niet laten, teveel lekkere items :)

Nu hopen dat de internationele verzendkosten niet te duur zijn. :?

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogheemraad
  • Laatst online: 10-09 08:48
Vraagje aan de topicstarter. Zou je even de directe laupro link willen copy - pasten in je openingspost. ( Ja, er zijn gewoon mensen die een openingspost lezen :+ ) Dat is wat makkelijker met zoeken.

/edit Oke, hij staat nu nog op Laupro frontpage, ( maar dat kan morgen anders zijn ;) )

[ Voor 19% gewijzigd door Hoogheemraad op 25-02-2003 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

Linkje op de openingspost zou geen slecht idee zijn, ik moest ook even zoeken...

* Twan V maar BillsGate heeft besteld en wacht angstvallig af...

Wat duurt dan zo'n maand lang zeg :X

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

bruto toegevoegde waarde is toch gewoon winst voor Hieronymo ?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet als je netjes je btw afdraagt bij de duane he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=201&p=d
Hier kan je zien welke mensen er deelnemen aan deze inkoopactie. Momenteel heeft 0,0% al betaald, 2,0% zegt betaald te hebben, van 0,0% is de bestelling al verzonden en 0,0% heeft de bestelling ontvangen.
Wie heeft er zogenaamd al betaald! :)

edit: redeye dus :)

edit2: Hieronymo die BayBus word met bekabeling geleverd. Wat moet ik me daarbij voorstellen? Incl (verleng)kabels voor de fans? Of bedoelen ze daar alleen de stroomkabel naar een molex mee?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SkullKeeper schreef: Vraagje aan de topicstarter. Zou je even de directe laupro link willen copy - pasten in je openingspost.
Your wish is my command! Link is nu een directe link.
sapphire schreef: bruto toegevoegde waarde is toch gewoon winst voor Hieronymo ?
Bruto Toegevoegde Waarde is de volledige naam van de afkorting BTW die je op bonnetjes van bijvoorbeeld de HEMA of een andere gewone nederlandse zaak ziet staan. Als je iets in de States koopt betaal je dus geen BTW aan FCPU, maar bij invoer in Nederland ben je deze BTW van 19,5% wel degelijk verschuldigd. Die BTW mag ik cash gaan afrekenen als de doos/dozen bij mij thuis worden afgeleverd.

Laten we even duidelijk zijn dat ik in deze actie 0 winst heb ingecalculeerd. Ik organiseer deze actie niet om winst te maken en dat zou ook helemaal niet eerlijk zijn. Er zit dus ook geen reserve in de actie en als er iets op een later moment duurder zou uitvallen dan gepland (of dat nou een product, verzendkosten of weet ik wat is) draai ik daar zelf voor op. Vandaar ook het kopje Inkoopreserve.

Voor de geinteresseerden: ik organiseer deze actie om zelf een hoop spullen te kunnen bestellen die ik hier niet kan krijgen en net als jullie te kunnen profiteren van dragelijke verzendkosten en dus niet voor mijn eigen bestelling 200 dollar verzendkosten hoef te betalen om een ruime selectie cable mesh hierheen te laten verzenden.
ItSnows schreef: edit2: Hieronymo die BayBus word met bekabeling geleverd. Wat moet ik me daarbij voorstellen? Incl (verleng)kabels voor de fans? Of bedoelen ze daar alleen de stroomkabel naar een molex mee?
Inclusief bekabeling is een zonnige stand van zaken. Klinkt bijna alsof je 'm naast je case kan leggen en dat ie zichzelf bijna inbouwt. Moet even diep graven om na te denken wat er bij mij ook al weer bij zat (ik heb de 6-kanaals FCPU baybus). Voorzover ik het weet bestaat 'bekabeling' uit niets anders dan een molex y-splitter waardoor je dus van 1 molex 2 maakt. In ieder geval wordt er geen bekabeling geleverd voor je fans. Dat kan ook eigenlijk niet want iedereen heeft zijn case anders ingericht.

Als die y-splitter er niet bij zit (ik weet het namelijk niet 100% zeker) dan kan je die natuurlijk bij elke computerzaak krijgen. Ik zou de y-splitter eventueel ook wel op kunnen nemen in de IA. Wat denken jullie?

PS: Die Nederlandse teksten zijn gewoon vrije vertalingen van wat er op de FCPU website staat...

Met al die bestellingen heeft er voor sommige producten weer deflatie plaats gevonden:
5.25" Lian Li Bay cover - zilver: van 5,25 naar 5,00
Rounded UV cable - 25cm - Single Device: van 9,25 naar 9,00
Cable sleeving 6mm - rood: van 1,75 naar 1,65
Fan screws - zwart: van 0,25 naar 0,20
Thumbscrew - Rood: van 1,00 naar 0,90

Lieve mensen, hoe welkom heel veel geld op mijn rekening ook is: ER KAN NOG NIET BETAALD WORDEN!! Wil dhr. Redeye dan ook even zijn betaling ongedaan maken?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 14:43:
[...]

[...]
Bruto Toegevoegde Waarde is de volledige naam van de afkorting BTW die je op bonnetjes van bijvoorbeeld de HEMA of een andere gewone nederlandse zaak ziet staan. Als je iets in de States koopt betaal je dus geen BTW aan FCPU, maar bij invoer in Nederland ben je deze BTW van 19,5% wel degelijk verschuldigd. Die BTW mag ik cash gaan afrekenen als de doos/dozen bij mij thuis worden afgeleverd.
Sorry voor het mierenneuken ;) Het is Belasting Toegevoegde Waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V

Twan V

offtopic:
Om te kunnen mierenneuken heb je wel een kleintje nodig :P

Hieronymo, ik zou die y-splitter niet in de ia opnemen als ik jou was. Zoals je zegt is deze hier op elke hoek van de straat te krijgen en het valt daarom ook niet echt binnen de artikelengroep waar in Nederland moeilijk aan te komen is.
En het is weer een artikel meer waar je handling aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okee, geen Y-splitter en wij danken ludo voor zijn correctie inzake de BTW :) . Belasting Toegevoegde Waarde dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil dus 2,5 meter window molding bestellen. Wat moet ik nu eigenlijk invullen bij het aantal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:15

I

http://annica.in-cyberspace.net/en/feet_cm.html

250 cm = 8.2 foot
als je dus precies 250 cm wil hebbe moet je 9 foot nemen
als 8 cm minder ook mag kan je voor 8 foot gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat per foot heb ik ergens gelezen, dus 2.5 x 3 = 7.5 (dus 8 )

[edit] Te laat...
Kee, dan heb je het helemaal zuiver, is wel beter dus zoals hierboven :)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, alle twee bedankt. Het was een beetje verwarrend omdat er bij stond dat je de prijs maal drie moest doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 16:29:
Ok, alle twee bedankt. Het was een beetje verwarrend omdat er bij stond dat je de prijs maal drie moest doen.

... als je ongeveer 1 meter wilt hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 09:53
worden er ook nog casebadges toegevoegd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

ik zie dat iemand dit heeft besteld:
Afbeeldingslocatie: http://www.frozencpu.com/images/products/detail/cig-01.jpg

19 dollar, dan lees je ff verder, blijkt dat dat zonder dat frontje is, die kun je voor 24 dollar extra bestellen! :D

ik heb 5,50 betaald voor die auto aansteker, lijkt precies dezelfde, maar dan zonder molex eraan :+
Afbeeldingslocatie: http://www.frozencpu.com/images/products/detail_secondary/cig-01_2.jpg
(dit krijg je dus alleen maar voor de 19dollar volgens mij :/ )

zie [rml][ CM] Sir SmokeAlot mod[/rml] ;)

Btw, kunnen er nou echt geen 92mm fanguards opgenomen worden in de ia? :/ :(

[ Voor 7% gewijzigd door Rebels op 25-02-2003 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit hij hier dan ook geen frontje bij :/ ?

http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=201&p=pi&pi=1994

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
De lege 5,25" bay cover lever je dus zelf, en je bouwt de baybus dus zelf in je case in!
Nope. Moet je dus zelf voor zorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVoTioN
  • Laatst online: 07-03-2022
80mm - Fan Grill - Alien (rood)
Kan deze niet vinden op frozencpu

De link op laupro werkt ook niet :s deze dus
http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/flc-27.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hieronymo, ik had je hier al over gemailt maar toch... :P

Kan je please deze top-window toevoegen? http://www.frozencpu.com/...u/win-43.html?id=e2PaV4QI

Ik heb dit echt nodig, ik zat al heel lang op een IA van frozencpu te wachten omdat de verzendkosten zo duur zijn! :(

Ik weet dat je geen producten meer toevoegd(staat bij informatie@ Laupro) maar zou je 1 uitzondering kunnen maken?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ludo schreef op 25 February 2003 @ 18:19:
[...]

[...]
Nope. Moet je dus zelf voor zorgen...
Ok weet ik wat er nog meer in mijn boodschappen lijst moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

ow Hieronymo, wat ik nog wilde vragen over de optie 'ophalen in Leiden', woon jij in Leiden ?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rebels schreef: 19 dollar, dan lees je ff verder, blijkt dat dat zonder dat frontje is, die kun je voor 24 dollar extra bestellen!
Thanx, je hebt gelijk. De weergave op Laupro was niet helemaal duidelijk en ik heb dat inmiddels even aangepast. Overigens kost een losse Lian-Li bay cover geen 24 dollar, en je hoeft eigenlijk alleen maar even een gaatje te boren. Maar je hebt gelijk, het was wat vertekenend.
Rebels schreef: Btw, kunnen er nou echt geen 92mm fanguards opgenomen worden in de ia? :/ :(
Nee
Duiveltje schreef: Zit hij hier dan ook geen frontje bij :/ ?
Nee, staat ook in de tekst. Voor alle baybussen geldt dat je het prontje zelf levert. Vaak is dat geen probleem omdat je het ding in gaat bouwen op een plek waar nu nog dat frontje voor zit.
DeVoTioN schreef: 80mm - Fan Grill - Alien (rood)
Kan deze niet vinden op frozencpu
Ik heb geen idee, lijkt wel verdwenen te zijn. Ik ga even op onderzoek uit wat er aan de hand is! Meer nieuws volgt en bedankt voor de tip. Vooralsnog heb ik dit product even onzichtbaar gemaakt.
Hummel-X schreef: Ik weet dat je geen producten meer toevoegd(staat bij informatie@ Laupro) maar zou je 1 uitzondering kunnen maken?....
Nee, deze zaken zijn geen afspraken over gemaakt en dat geldt voor alle andere producten ook. Midden in de IA ga ik dat ook niet meer doen.
sapphire schreef: ow Hieronymo, wat ik nog wilde vragen over de optie 'ophalen in Leiden', woon jij in Leiden?
Nee, ik woon op Rottummerplaat en laat mensen naar Leiden rijden in de hoop dat ik dan toch wat spullen over houd. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Kan de prijs van de LED clip 3mm ook nog dalen?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

[...]
Nee, ik woon op Rottummerplaat en laat mensen naar Leiden rijden in de hoop dat ik dan toch wat spullen over houd. :>
sorry hoor, kan toch dat je in een der omringende steden woont, misschien ben je me buurman wel :P , of zit ik bij je op school (visser't hoofd)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The Dolf schreef: Kan de prijs van de LED clip 3mm ook nog dalen?
Die is al gedaald, was eerst net zo duur als de 5mm clip.
Sapphire schreef: sorry hoor, kan toch dat je in een der omringende steden woont, misschien ben je me buurman wel :P , of zit ik bij je op school (visser't hoofd)
Heet je Sam en woon je in het centrum van Leiden, dan ben je misschien mijn buurman!

Dames en heren:
Wegens een partijverkoop aan een Noorse IA (the bastards) is FrozenCPU door hun voorraad Rode Alien Head Lasercut Fangrills heen. Dat betekent dat deze uit deze IA verwijderd zijn. Willen de volgende personen hiervan notie nemen:

- DeVoTioN (2 stuks besteld)
- Grayler (1 stuks besteld)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 00:11:

Die is al gedaald, was eerst net zo duur als de 5mm clip.
Ik doelde eigenlijk op de zilveren (1.50 pleuro)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVoTioN
  • Laatst online: 07-03-2022
BAAAH :/

Krijgen ze die ook niet meer binnen ? :/

Vond dat rode wel speciaal ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil niet vervelend doen, maar die alienfangrills worden hier verkocht voor 11,75 euro. Bij een andere actie die nu loopt heb ik dezelfde gezien voor 4,90 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
worden er ook nog casebadges toegevoegd :?
bijvoorbeeld deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.frozencpu.com/images/products/detail/bad-04.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The Dolf schreef: Ik doelde eigenlijk op de zilveren (1.50 pleuro)
Ja, als er genoeg van besteld worden wel. Maar dat geld voor alle producten.
DeVoTioN schreef: BAAAH :/

Krijgen ze die ook niet meer binnen ? :/

Vond dat rode wel speciaal ;x
Ja, ik ook. Ik had ze zelf ook besteld. Ze bestellen die dingen pas weer als er meerdere items out of stock zijn en dat kan nog wel een paar maanden duren. Kunnen we helaas niet op wachten dus.
Equinocturnal schreef: Wil niet vervelend doen, maar die alienfangrills worden hier verkocht voor 11,75 euro. Bij een andere actie die nu loopt heb ik dezelfde gezien voor 4,90 :X
Dan koop je ze daar toch?
Crash-Override schreef: worden er ook nog casebadges toegevoegd :?
Nee, de actie is zoals de actie nu is. De enige aanpassingen zijn prijzen die soms naar beneden gaan. Er komen geen nieuwe dingen meer bij.

Aangepaste prijzen:
80mm - Fan Grill - Alien 2 Steel: van 11,75 naar 11,25
UV Rounded Cable - 60cm - Dual Device: van 9,25 naar 9,00

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
hmmz, das minder :(
aangezien het toch maar een heel klein artikel is

naja, dan laten we deze inkoopactie maar aan ons voorbij gaan,
scheelt weer centjes :)

[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 26-02-2003 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 11:14:

Ja, als er genoeg van besteld worden wel. Maar dat geld voor alle producten.
Dat snap ik. Maar vanaf hoeveel?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanaf 10 stuks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

Crash-Override schreef op 26 February 2003 @ 12:10:
hmmz, das minder :(
aangezien het toch maar een heel klein artikel is

naja, dan laten we deze inkoopactie maar aan ons voorbij gaan,
scheelt weer centjes :)
mja, anders hed ik die case badge ook meebesteld :'(

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
sapphire schreef op 26 februari 2003 @ 14:10:
[...]

mja, anders hed ik die case badge ook meebesteld :'(
dat zou al 2 man zijn
waarschijnlijk ook wel meer geinteresseerden....

hmmz, zou het echt niet mogelijk zijn om deze toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C-O: ik ook! :+
Vind hem echt kewl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

kom op bijna bij de 10 :P

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doet mijn er ook maar twee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Crash-Override schreef op 26 February 2003 @ 10:50:
worden er ook nog casebadges toegevoegd :?
bijvoorbeeld deze:
[afbeelding]
nou, dat zijn er in totaal al 5 stuks die besteld zouden worden :)
kunnen ze echt niet toegevoegd worden??? O+ :> O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crash-Override schreef op 26 February 2003 @ 15:51:
[...]

nou, dat zijn er in totaal al 5 stuks die besteld zouden worden :)
kunnen ze echt niet toegevoegd worden??? O+ :> O+
Doe er mij ook maar 2 :)

Dat zijn er dan 7 :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C-O: nee = nee :+

Vraagje: kan een Tuan Li 5,25" baycover ook in een 'normale' kast en ziet dan 'uit'. \
En 1 vraagje betreffende smaak: stoort het als je een zwart front hebt bij een beige kast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee=Nee is de duidelijkste samenvatting die ik heb gehoord. Ik heb een goede realtie met de mensen van FCPU en ik heb ze beloofd de aankomende weken niet meer te storen met gezeur om prijzen. Dat doe ik dus ook niet, Nee=Nee en Beloofd=Beloofd.

De Lian-Li baycovers kunnen niet zomaar in een "normale kast". De vraag is hierbij natuurlijk ook een beetje wat een normale kast dan precies is. Of twee verschillende kleuren storen, mooi of lelijk is is een persoonlijke kwestie.

Het is jouw case en jij moet ermee doen wat jij mooi vind. Als ik mijn eigen mening mag geven vind ik verschillende kleuren lelijk. Mensen 'stealthen' niet voor niets hun drives. Verschillende kleurtjes in een front vinden de meeste mensen niet zo mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 16:17:
C-O: nee = nee :+

Vraagje: kan een Tuan Li 5,25" baycover ook in een 'normale' kast en ziet dan 'uit'. \
En 1 vraagje betreffende smaak: stoort het als je een zwart front hebt bij een beige kast?
jamaar ome ItSnows, die dingetjes zijn helemaal l337 en mooi enzow, en al 7 mensjes willen ze :'( :+

en wat betreft je smaak, laat ik het zo zeggen:
een beige frontje bij een zwarte kast vloekt verschrikkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

c-o: maak je toch een eigen IA met casebadges O-)
enne MIJN smaak? ik vroeg alleen maar meningen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogheemraad
  • Laatst online: 10-09 08:48
Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 14:43:
[...]
Bedankt he ;) . Nu nog ff reggen op Laupro. Yep eerste inkoopactie, maar ik ga voor de enermax 120 mil fans 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deflatie als gevolg van hoge vraag:
80mm - Panaflo L1A fan: van 5,25 naar 4,75
LED clip - 3mm - zilver: van 1,50 naar 1,25
LED clip - 5mm - zilver: van 1,50 naar 1,25
Fan screws - zilver: van 0,25 naar 0,20
Fan Grill Stand Off - Wit: van 0,25 naar 0,20
Fan Grill Stand Off - Zwart: van 0,25 naar 0,20
Rubber Fan & Fangrill tussenring - rond & bol: van 0,50 naar 0,45

Verzendmethodes:
Beste mensen, willen jullie allemaal eens goed kijken naar de verzendmethodes? Zeker een procent of 30 van de mensen heeft geen of onvoldoende verzendmethodes geselecteerd. Als we moeten gaan wachten omdat men er nog niet over heeft nagedacht hoe de spulletjes bij "men" thuis gaan komen is dat een beetje lastig.

Vraag jezelf dus even het volgende af:
  1. Heb ik de verzendmethode "Verzenden - Internationale verzendkosten" geselecteerd?
  2. Heb ik een verzendmethode geselecteerd zodat de spullen ook bij mij thuis terecht kunnen komen?
68 deelnemers en maar 43 verbruikte verzendmethodes op dit moment :'(

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

oops foutje :/

edit:
maar toch wil ik 92mm ninjasterfanguards :+

[ Voor 81% gewijzigd door Rebels op 26-02-2003 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

Rebels schreef op 26 februari 2003 @ 21:58:
oops foutje :/

edit:
maar toch wil ik 92mm ninjasterfanguards :+
offtopic:
en ik die casebadge :'( :P

int verzend kosten geselectreerd en k woon in Rijnsburg :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Ik vind het ook een beetje jammer dat er niks word toegevoegd. In het vorige topic heb ik niet gereplyd omdat het al zo onduidelijk was wat er nou wel en niet werd besteld.

En nu kan het er niet meer bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xavier en anderen, ik ben daar altijd duidelijk over geweest. De IA staat zoals deze staat en in de Animocheck is duidelijk gemeld hoe het zat. Mijn excuses als ik daarmee mensen teleur moet stellen. Ergens moet ik een grens trekken en samen met de mensen van GoT heb ik deze lijn afgesproken. Dat heb ik hen beloofd, heb ik de mensen van FCPU beloofd en daar hou ik me aan. :>

Wellicht doen we in de toekomst nog eens een IA met weer hele andere dingen. Mag ik je er nog even op wijzen dat mijn IA 165 verschillende producten in de aanbieding heeft die ik straks voor een man of 100 mag gaan uitzoeken? Niet dat dat een probleem is, ik ben er immers zelf mee begonnen, maar je begrijpt wellicht dat even wat producten toevoegen best wat voeten (en gevolgen) in de aarde heeft.

Verwijderd

*Fons houd nu heel wijslijk zijn mond :)

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
Zou ook wel een paar van die casebadges willen maarja (aangezien we nog lang zullen kunnen wachten op de GOT casebadges denk ik), de volgende die een IA doet met onder andere casebadges, let me know.

Een beetje verlies heb je altijd...

Verwijderd

BlueForce: http://shop.tweakers.net/tweakgear
kan al een tijdje hoor ;)

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
Misschien handing om te weten dat je die rubberen tussenringetjes ook evt. kan gebruiken als anti-vibratie (of is het vibratie-absorbtie? B) :+ )voor je case-fans.
Voor de rest ben ik erg blij met deze IA, zeker met die UV-Silver Schielded ATA kabels! 8)
Ben alleen benieuwd wat die verzendkosten gaan worden en wanneer er informatie over het afhalen beschikbaar is voor de mensen die in de buurt wonen.

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Verwijderd

Dat kan al bijna 1 jaar als ik me niet vergis :P

Ik zat trouwens even tussen die tweakgear te kijken maar om nu met een got of tweakers.net t-shirt rond te lopen, nou NEE :P

• BigBart
  • Laatst online: 11-02 20:38

BigBart

Memento Mori

Zijn die fanschroeven per stuk of in een zakje met ... (<-- vul aantal in)?

Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.

Verwijderd

Topicstarter
De prijzen van alle schroeven, rubberen fangrill rondjes en fangrill standoff's zijn allemaal per stuk.

Zilver rounded cable 45cm - Dual Device: van 8,00 naar 7,75
Zilver rounded cable 45cm - Single Device: van 8,00 naar 7,75
UV rounded cable - 25cm - Floppy: van 9,25 naar 9,00

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2003 14:10 ]

• Twan V

Twan V

Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 12:27:
[...]
...
Ik zat trouwens even tussen die tweakgear te kijken maar om nu met een got of tweakers.net t-shirt rond te lopen, nou NEE :P
Koop dan een t-shirt met "Hier loopt een nerd" :Y) :P

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik deze baybus-kit zal nemen...

Aan de ene kant wel mooi, maar aan de andere kant wel duur voor een paar switches en ledjes enzo. Het probleem is dat ik hier nergens van die switches kan kopen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 12:27:
[...]

Dat kan al bijna 1 jaar als ik me niet vergis :P

ECHT NIET. Die casebadges staan der pas weer sinds een week in ;)

Heb er speciaal om moeten vragen ;)

....

En idd zo'n baybus is duur maar sinds wanneer kijken wij op een eurootje meer of minder als het om onze PC gaat ;)

• JER00N
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 16:40:

[...]

ECHT NIET. Die casebadges staan der pas weer sinds een week in ;)

Heb er speciaal om moeten vragen ;)

....

En idd zo'n baybus is duur maar sinds wanneer kijken wij op een eurootje meer of minder als het om onze PC gaat ;)
Maar voor een werkloze bijna-15 jarige is dat best duur, aangezien ik ook nog van een andere IA moest betalen en nog een nieuwe case, en nog t.net casebadges.... :)

Hier in Zierikzee zit net een nieuw praxis-gebouw, dus ik ga dan nog ff kijken of ze daar die switches verkopen. Het grootste probleem zullen nog de weerstanden zijn (voor de led's) want ik heb nog nooit een winkel gezien met 10000 bakken weerstanden van alle soorten en maten :P
Ik denk dat dat pre-made ding nog wel het handigst is...

Verwijderd

Topicstarter
Pastasaus (it's all in the name 'ey?), die baybus heeft een aantal voordelen boven zelf knutselen:
  1. Je hoeft niet zelf te knutselen ;)
  2. Het ding is erg mooi afgewerkt en ziet er vooral van achteren superstrak uit
  3. Geen geklooi met onderdelen
  4. Waarschijnlijk mooier dan je zelf zou kunnen
Toch heeft zelf maken ook een aantal voordelen:
  1. Als knutselen je hobby is, is het zelf maken ook leuk
  2. Het is goedkoper
Die switches zijn erg standaard en kan je bij elke electronicazaak kopen. Vaak zonder moeite in grote hoeveelheden en verschillende soorten flip-knopjes. De ene wat dikker, de ander weer wat langer. Ik kan me niet voorstellen dat ze die niet ergens bij jou in de buurt hebben.

Beloof je uit dat je jezelf niet electrocuteert of dingen in je case om zeep helpt als je besluit zelf aan de slag te gaan?

Zilver rounded cable 25cm - Floppy: van 8,00 naar 7,75

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2003 20:14 ]

• JER00N
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 februari 2003 @ 20:09:
Pastasaus (it's all in the name 'ey?), die baybus heeft een aantal voordelen boven zelf knutselen:
  1. Je hoeft niet zelf te knutselen ;)
  2. Het ding is erg mooi afgewerkt en ziet er vooral van achteren superstrak uit
  3. Geen geklooi met onderdelen
  4. Waarschijnlijk mooier dan je zelf zou kunnen
Toch heeft zelf maken ook een aantal voordelen:
  1. Als knutselen je hobby is, is het zelf maken ook leuk
  2. Het is goedkoper
Die switches zijn erg standaard en kan je bij elke electronicazaak kopen. Vaak zonder moeite in grote hoeveelheden en verschillende soorten flip-knopjes. De ene wat dikker, de ander weer wat langer. Ik kan me niet voorstellen dat ze die niet ergens bij jou in de buurt hebben.

Beloof je uit dat je jezelf niet electrocuteert of dingen in je case om zeep helpt als je besluit zelf aan de slag te gaan?

Zilver rounded cable 25cm - Floppy: van 8,00 naar 7,75
Nou, je moet wel zelf wat knutselen hoor, inbouwen in een frotje that is:
Het pakket wordt geleverd met: boormal, bedrading, y-splitter zodat je geen molex kwijt raakt en uiteraard een gebruiksaanwijzing. De lege 5,25" bay cover lever je dus zelf, en je bouwt de baybus dus zelf in je case in!
:)

edit:

Waarom zitten bij al die baybussen van deze vreemde connectors:

Afbeeldingslocatie: http://www.frozencpu.com/images/products/detail_secondary/bus-13_3.jpg

en niet gewoon van die male-3pin connectors?
Nu moet je die kabels (van de fans) strippen en die erin gaan peuteren :|

Nouja, anders zelf maar ff wat prutsen :)

[ Voor 12% gewijzigd door JER00N op 27-02-2003 20:24 ]

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-07 08:38
toch eenvraag over betaling/verzendmethode. Hieronymo schrijft dat zo'n 30% nog geen verzendmethode heeft opgegeven en dat er pas betaald in maart kan worden. Hoe/waar moet ik de verzendmethode opgeven? Ik heb voor 4 produkten besteld voor tot. 31,-
Maar ik zie nergens een link voor verzendmethoden.
Alleen een button met "ik heb het bedrag overgemaakt/betaald"
Moet je dan eerst dit bedrag betalen en later bijbetalen voor de verzending???

Reeds gevonden, de link zit verstopt onder "produkten", kijk je zo over heen....

[ Voor 11% gewijzigd door brooks123 op 27-02-2003 23:09 ]

signature

• sapphire
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=201&p=l&g=127

ow en nog wat kijk eens naar de berekening van mijn bestelling:
60cm - Dual Device € 15,50
25cm - Single Device Floppy € 7,75
80mm - Panaflo L1A fan €€ 4,75
120mm - Enermax met speed control - blauw € 17,00
Verzenden - Internationale verzendkosten € 0,00

Totaal: 6 € 45,00
maar volgens mij is dit 44.5 :? :?

[ Voor 76% gewijzigd door sapphire op 28-02-2003 00:16 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
brooks123 schreef: Hoe/waar moet ik de verzendmethode opgeven?
In het kopje verznedmethodes (het laatste kopje). Volgens mij heb je dat hartstikke netjes gedaan!
sapphire schreef: maar volgens mij is dit 44.5
Leer tellen of koop een goede rekenmachine!
Pastasaus schreef: Waarom zitten bij al die baybussen van deze vreemde connectors en niet gewoon van die male-3pin connectors? Nu moet je die kabels (van de fans) strippen en die erin gaan peuteren
Ik heb geen flauw idee, ik maak die dingen niet... 8). Maar gewoon even knippen "does the job" hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

tja windhoos xp rekenmachine :p

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.kotvis.nl/graph/reken.gif

Panaflo Fan Tail - 3 pin MoBo: van 1,75 naar 1,50
Cable sleeving - 12mm - rood: van 2,00 naar 1,90
Molding - Window molding: van 4,00 naar 3,90

Inflatie als gevolg van verlaagde vraag: :'(
80mm - Fan Grill - Alien 2 Steel: van 11,25 naar 11,75

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V

Twan V

Lol @ Hieronymo (maar ook ik kom op 45,- uit :P)

Ik heb wel de verzendmethode ingevuld, maar niet internationaal. Leiden-Eindhoven is niet echt internationaal. Of wordt hier FCPUland-Nederland bedoeld? Dan pas ik het even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Niet online
Twan V schreef op 28 February 2003 @ 13:33:
Lol @ Hieronymo (maar ook ik kom op 45,- uit :P)

Ik heb wel de verzendmethode ingevuld, maar niet internationaal. Leiden-Eindhoven is niet echt internationaal. Of wordt hier FCPUland-Nederland bedoeld? Dan pas ik het even aan.
Zoals op de IA staat is dit voor iedereen verplicht, dat zijn dus de kosten van Amerika naar hier, die verzendkosten worden verdeeld onder alle deelnemers maar aangezien die verzendkosten nog niet bekend zijn staat dat nog even op 0,00 :)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.