[IA] FrozenCPU mod-stuff, bekabeling en Fans

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 195 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

Mijn excuses voor het eroverheenlezen, ik ga het nuaanpassen.

edit:

2153 Verzenden - Internationale verzendkosten [ 1 ] € 0,00 € 0,00
(Hij stond eral. Zou ik het per ongeluk goed gedaan hebben?)

[ Voor 54% gewijzigd door Twan V op 28-02-2003 13:58 . Reden: omdat hij zich weer vergist had ]

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, heb ik er neer gezet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V

Twan V

Ik kon me al niet voorstellen dat ik het zelf gedaan had.
Het getuigt wel van enorme service! Compliment aan Hieronymo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dan, laat ik nou toevallig bezig zijn met het onderzoeken welke spulletjes ik wilde gaan halen voor mijn casemod projectje... Ontdek dus precies op tijd deze IA :)

Nu kan ik de spulletjes die eigenlijk wilde laten schieten omdat ze overzees moesten komen ook bestellen (en dus NOG meer geld uitgeven)... :P

BTW, ff me complimenten voor de grote keuze en het zeer goede overzicht!

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 22:31 . Reden: tipo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:04
sorry als het een domme vraag is hoor,
mij resten 2 vragen:
Zijn die rounded kabels ook voor je cd-roms?
De sleeving kan je gewoon over je molex stekkers heenschuiven, zonder te hoeven knippen e.d.?

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Venxir schreef op 28 februari 2003 @ 17:20:
sorry als het een domme vraag is hoor,
mij resten 2 vragen:
Zijn die rounded kabels ook voor je cd-roms?
De sleeving kan je gewoon over je molex stekkers heenschuiven, zonder te hoeven knippen e.d.?
De eerste is ja, tweede geen idee. De rounded kabels zijn ook voor je cd-rom behalve als er bij staat floppy, maar voor de rest allemaal voor cd-rom, harde schrijf, dvd en noem maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Venxir schreef op 28 februari 2003 @ 17:20:
Nee. Je moet eerst de stekkertjes eraf halen (door de weerhaken dicht te drukken) en dan pas kan je pas de 'sleeving' er over doen.

Bij molex is dit niet zo moeilijk. Bij de ATX stekker is dit zwaar klotewerk.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MickMack
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08 13:03
Wat ik me afvroeg: Hoe groot is die bubbeltje envelope. Ik heb dus 8 stukje cable sleeving besteld en vraag me af of ik dit nu in zo'n envelope kan laten sturen. Het weegt iig minder dan 1 Kg, maar is die envelope groot genoeg?

The JavaScript GoT Tracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
MickMack schreef op 28 februari 2003 @ 18:15:
Wat ik me afvroeg: Hoe groot is die bubbeltje envelope. Ik heb dus 8 stukje cable sleeving besteld en vraag me af of ik dit nu in zo'n envelope kan laten sturen. Het weegt iig minder dan 1 Kg, maar is die envelope groot genoeg?
Ik denk dat dat wel past hoor, het zijn maar stukjes rubber (oid) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:17

Youk

Volvo For Life

MickMack schreef op 28 February 2003 @ 18:15:
bij de IA van Pureoptical had ik 12m van die cable sleeving besteld en dat kwam ook in een envelope toe ;)

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet op bovenstaande replies absoluut bevestigend antwoorden. Past moeileloos in een buubltjesenveloppe, gelukkig zit er in zo'n enveloppe meer dan 1 bubbel!

Het is overigens geen rubber, maar een of ander elastisch plastieken goedje, erg mooi spul maar het rafelt als de neten...

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk

Youk

Volvo For Life

het wordt trouwens ook nylon cable mesh genoemd, dus ik denk wel dat we er vanuit mogen gaan dat het nylon is :P

verder rafelt het idd wel gemakkelijk uit, als je de uiteinden wat dichtschroeit in een vlam dan is het al wat minder en verder kan je op de kabel best de uiteinden afwerken met wat krimpkous of zo, dan krijg je een nette afwerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hieronymo...zou je deze er ook bij kunnen zetten? Misschien kan er iets van de prijs af :?
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 14:14:
Hieronymo...zou je deze er ook bij kunnen zetten? Misschien kan er iets van de prijs af :?
Alvast bedankt :)
Er wordt niks meer toegevoegd, dus jammer voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owh sorry, ik zie het op laupro staan. Ok jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net op frozenCPU.com
Quad Blue LED 80mm - HOT DEAL! Price: $4.50

dan kan jij er in de [IA] moelijk € 9,25 voor vragen !!

(overleg ff met hun tot wanneer die hot deal duurt)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 19:29:
Ik zie net op frozenCPU.com
Quad Blue LED 80mm - HOT DEAL! Price: $4.50

dan kan jij er in de [IA] moelijk € 9,25 voor vragen !!

(overleg ff met hun tot wanneer die hot deal duurt)
Als ze dan toch bezig zijn, kunnen die rooie en die groene ook wel voor die prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Na mijn bestelling gaan de Panaflo L1A weer omlaag ;)

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:46
Als die quad blue led fans iid dat gaan kosten vermeerderd met btw, heb ik misschien ook nog wel interesse.gaat het nog meer kosten :P

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0rkel
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-06 20:45
Hmmmz, zouden er drie rounded ATA'kabeltjes (45,45 en 25cm) in een bubbelenvelop passen ? :+

[ Voor 4% gewijzigd door Sn0rkel op 02-03-2003 16:51 . Reden: sig aan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:56

sapphire

Die-hard pruts0r

wat ik me nou ook afvroeg is: ijn die duimschroeven 0,90 cent per stuk ?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogheemraad
  • Laatst online: 10-09 08:48
sapphire schreef op 02 maart 2003 @ 18:46:
wat ik me nou ook afvroeg is: ijn die duimschroeven 0,90 cent per stuk ?
Thumbscrew - Zwart
Een duimschroef om achter in je case te steken of je PCI-kaarten mee vast te zetten.

Duimschroef is enkelvoud. Dus ga daar maar wel van uit ja. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, de thumbscrews gaan per stuk. En aan de wisselende "blue ;ight specials" kan ik niets veranderen, op het gehele assortiment dat aangeboden wordt krijgen we een procent of 10 korting op de totaalprijs. Die dalprijzen op 1 product per dag gelden niet voor ons. dat is gewoon een incentive in de hoop mensen over de streep te treken bij FCPU nog veel meer stuff te bestellen.

Deflatie als gevolg van hoge vraag:
3.5" Lian Li Bay cover - zilver: van 4,00 naar 3,75
80mm - LED fan - blauw: van 9,25 naar 8,75

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Laatst online: 05-06 20:40
Ik las een aantal post geleden over Cable Sleeving. Nu ben ik van plan dit ook uit te voeren bij mijn PSU. Nou heb ik gister even een proef snoertje genomen om te kijken hoe makkelijk je die pinnen uit de molexstekker krijgt. NIET gemakkelijk dus of ik doe wat verkeerd. |:(
Oké ik weet dat je de weerhaakjes terug moet buigen, bij de male-pinnen kan ik me daar nog iets bij voorstellen, maar hoe doe je het in godsnaam bij die female-pinnen?
Veel te weinig ruimte om er een schroevendraaier tussen te zetten en ze terug te buigen. Heb in diverse guides gelezen dat het een piece of cake is. Niet voor mij dus. Hebben mijn mede-tweakers nog handige tips? B)
Kan me voorstellen dat je iets van een buisje nodig heb dat je net over de pinnen schuift en zo de weerhaakjes terugbuigt, maar hoe ga je tewerk bij die female-pinnen? :?

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk

Youk

Volvo For Life

Demon_Eyez schreef op 03 March 2003 @ 09:54:
Ik las een aantal post geleden over Cable Sleeving. Nu ben ik van plan dit ook uit te voeren bij mijn PSU. Nou heb ik gister even een proef snoertje genomen om te kijken hoe makkelijk je die pinnen uit de molexstekker krijgt. NIET gemakkelijk dus of ik doe wat verkeerd. |:(
Oké ik weet dat je de weerhaakjes terug moet buigen, bij de male-pinnen kan ik me daar nog iets bij voorstellen, maar hoe doe je het in godsnaam bij die female-pinnen?
Veel te weinig ruimte om er een schroevendraaier tussen te zetten en ze terug te buigen. Heb in diverse guides gelezen dat het een piece of cake is. Niet voor mij dus. Hebben mijn mede-tweakers nog handige tips? B)
Kan me voorstellen dat je iets van een buisje nodig heb dat je net over de pinnen schuift en zo de weerhaakjes terugbuigt, maar hoe ga je tewerk bij die female-pinnen? :?
Voor de gewone molex connectoren (zowel male als female kant) gebruik ik een heel fijn schroevendraaiertje, 'k weet niet hoe ze noemen, maar ze passen zelfs voor de schroeven van een bril vast te zetten (zo weet je hopelijk welke ik bedoel)

Voor de ATX en P4 stekkers ligt het wat moeilijker, mijn ATX was reeds gedaan (Enermax) maar die P4 is op hetzelfde princiepe en daar heb ik voor die 4 kabeltjes los te krijgen ongeveer een uur over gedaan. Hier maakte ik gebruik van 2 naalden (1 aan elke kant voor de 2 weerhaakjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Laatst online: 05-06 20:40
Youk schreef op 03 March 2003 @ 10:16:
[...]

Voor de gewone molex connectoren (zowel male als female kant) gebruik ik een heel fijn schroevendraaiertje, 'k weet niet hoe ze noemen, maar ze passen zelfs voor de schroeven van een bril vast te zetten (zo weet je hopelijk welke ik bedoel)

Voor de ATX en P4 stekkers ligt het wat moeilijker, mijn ATX was reeds gedaan (Enermax) maar die P4 is op hetzelfde princiepe en daar heb ik voor die 4 kabeltjes los te krijgen ongeveer een uur over gedaan. Hier maakte ik gebruik van 2 naalden (1 aan elke kant voor de 2 weerhaakjes)
Die heb ik wel in huis. Dus toch behoorlijk pielen als ik het zo hoor :)

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 22:00

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Ook ik ben na deze actie 111,80 euro lichter.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dan ook nog ff een vraagje over die Sleeving. Als ik een krimpkous aan het einde van 6mm sleeving doe, welke maat moet ik dan hebben? 6.4mm? of groter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Laatst online: 20:16
Iets groter, ze krimpen vaak 50% of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

kan het toch ook met tape doen ? ipv krimpkous ?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sapphire schreef op 03 March 2003 @ 15:50:
kan het toch ook met tape doen ? ipv krimpkous ?
Krimpkous zit wat beter en ziet er 10x netter uit.... Zou het dus liever met krimpkous doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:55
Tape is daarentegen wel een stuk makkelijker om te doen. Maarja als je het dan uiteindelijk een keer wilt weghalen heb je allemaal van die ranzig plakkende kabels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:08
Zie ik dat goed, zijn die "Rubber Fan & Fangrill tussenring - rond & bol" voor IN het gat, dat hij dus aan beide kanten uitsteekt?

Als mijn berekeningen kloppen (2*pi*(8/2)) dan past een voet molding mooi ruim om een 8cm fan-gat, en zelfs om een 92mm gat. 12cm is net te veel :P

Alleen jammer dat ze nooit ATA-kabels met de 2 connectoren vlak bij elkaar hebben. Want waar zitten de cd-spelers? vlak boven elkaar bovenin... Zal wel met de PATA-specs te maken hebben :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een krimpkous is toch echt een stukje mooier vind ik, ik heb alleen vak het probleem dat ik de hele handel aan elkaar heb gesoldeerd en er dan pas achter kom dat ik vergeten ben de krimkousjes eromheen te schuiven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilde net een bestelling doen voor krimpkous, ziet ik dat ik bij een internet bestelling voor minimaal 20 euro moet besteden. En omdat de kripkous 1,49 euro per meter kost, zit ik dan dus meteen met... *prik, prik, prik op de zakjapannert*... 13,3 meter krimpkous opgescheept :) Lijkt me een beetje veel :+

Dan dus toch maar met tape denk ik.

Heb je trouwens al een globaal idee op hoeveel die internationale verzendkosten komen? Ik ben weer een beetje ijverig bezig geweest bij deze ia en het einde van mijn bankrekening is al weer in zicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 01:40:
Wilde net een bestelling doen voor krimpkous, ziet ik dat ik bij een internet bestelling voor minimaal 20 euro moet besteden. En omdat de kripkous 1,49 euro per meter kost, zit ik dan dus meteen met... *prik, prik, prik op de zakjapannert*... 13,3 meter krimpkous opgescheept :) Lijkt me een beetje veel :+
Je zult het misschien niet geloven maar naast IA's en online winkels zijn er ook nog winkels die je echt kunt bezoeken. Probeer eens een electronica zaak en voor 4 à 5 pleuro heb je meer dan genoeg voor 2 voedingen.

>:)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oja, dat weet ik wel, maar dan moet die er wel een bij je in de buurt zitten. En de dichtsbijzijnde hier is toch een kilometertje of tien weg. En aangezien ik geen rijbewijs heb, en ik geen zin heb om een uur te fietsen voor een stukje Krimpkous, leek mij online bestellen wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Laatst online: 20:16
Het zou met tape kunnen, maar dan moet je wel van dat 'mooie' dikke tape hebben. Anders is het zonde van de mooi sleeving :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De internationale verzendkosten zijn nog niet bekend helaas. Maandag of dinsdag komt dat wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
"Zie ik dat goed, zijn die "Rubber Fan & Fangrill tussenring - rond & bol" voor IN het gat, dat hij dus aan beide kanten uitsteekt?"

Want dan hoef ik maar de helft te bestellen :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij past die ring mooi rond het gaatje van een fangrill in plaats van in het gat van je window.

Rounded Silver Cable - 25cm - Single Device: van 8,00 naar 7,75
Cable sleeving 12mm - zwart: van 2,00 naar 1,90
Cable sleeving 12mm - zwart: van 1,75 naar 1,65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

het fan gedeelte van de IA op laupro doet erg vaag bij mij, k weet niet of ik de enigste ben ?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
sapphire schreef op 04 March 2003 @ 19:53:
het fan gedeelte van de IA op laupro doet erg vaag bij mij, k weet niet of ik de enigste ben ?
hèhè, inderdaad. Je kan altijd de code lezen en inbeelden hoe het eruit ziet :P

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Laatst online: 24-07 22:43
wanneer gaat er wat aan gedaan worden want ik snap der geen fuck meer van...

wat ik me vooral afvroeg, hoeveel watts trekken die 12 cm fans..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

staat ook een link naar de frozencpu site, daar staat het ook

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
heb t inmiddels bekeken...

i am in.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:00
Mooie IA (soms wel duur ;(). Ben wel van de partij of course :9 !

Maar ff het volgende. Bij verzendmethodes staat helemaal geen pakketje voor "Binnen Nederland".
Dat moet volgens mij voor 0-5 Kilo €6,55 kosten.

Ik wil namelijk graag zo Baybus (6 kanaals) hebben, maar dan komt er weer zoveel verzendkosten bij. De rest past namelijk wel in envoulop.

Zijn er niet nog 1 of 2 mensen die deze baybus willen hebben. Dan zijn er 10 betseld en gaat de prijs omlaag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
My-life schreef op 04 March 2003 @ 23:22:

Zijn er niet nog 1 of 2 mensen die deze baybus willen hebben. Dan zijn er 10 betseld en gaat de prijs omlaag. ;)
Nope.
Een beetje tweaker koopt geen pre-modded zooi maar bestelt een compleet niet gesoldeerde Xtreme baybus. >:)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
kBen ook nog maar een newbien dan.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Niet online
The Dolf schreef op 04 March 2003 @ 23:46:
[...]

Nope.
Een beetje tweaker koopt geen pre-modded zooi maar bestelt een compleet niet gesoldeerde Xtreme baybus. >:)
Het is niet helemaal premodded!

Je moet em zelf in een frotje boren :+

Ik heb em ook besteld, omdat ik bijv die schakelaars en weerstandjes etc bijna nergens kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Is maby wel te krijgen, maar dat kost natuurlijk wel meer moeite :d. En dit ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

mmm k zit nog te twijfels, als die verzendkosten niet te hoog zijn bestel ik misschien nog een babybus

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ik zat trouwens nog eens te denken. Het zijn toch losse schakkelaartjes met printplaatje met paar dinkies erop. Past dat niet in een evoulop???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sapphire schreef op 05 March 2003 @ 12:17:
mmm k zit nog te twijfels, als die verzendkosten niet te hoog zijn bestel ik misschien nog een babybus

Wel die met 6 rood en blauwe lampjes he. Dan hoeven we er nog maar 1 en gaat de prijs drastisch omlaag :) :)

My-Life: denk het wel maaaar wil je die dingen heel afgeleverd krijgen? En wat dacht je van de doos waar dit spul al inzit?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
O ja das ook waar natuurlijk. Helemaal niet aan ged8. Die doos mogen ze dan wel houden van mij :D .
Als het in zo'n envoulop gaat met van die bubbeltjes. kan er toch weinig mee mis gaan.

offtopic:
Ik mag toch hopen dat de potsbodes er niet mee gaan voetballen. (Of valt dat onder verzekering? :+ )

[ Voor 3% gewijzigd door My-life op 05-03-2003 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
  • Laatst online: 24-02-2023
Ja, dat valt onder de verzekering. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 14:49:

[...]

Wel die met 6 rood en blauwe lampjes he. Dan hoeven we er nog maar 1 en gaat de prijs drastisch omlaag :) :)

My-Life: denk het wel maaaar wil je die dingen heel afgeleverd krijgen? En wat dacht je van de doos waar dit spul al inzit?
cker weer met een groot bedrag (lees 25 cent) :P

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sapphire: is beter dan 0.05 ;)
my-life: als je verzekerd verstuurd wel ja. Mijn vertrouwen in TPG cs. is dusdanig laag dat ik die paar euro voor een goede verpakking wel kwijt wil

(hebben ooit een compleet systeem (amd 2k+) kapot aangeleverd. cooler+proc waren verschillende keren door het mobo heen geslagen. Heeft me 6 mnd geduurd voor ze aansprakelijkheid namen hiervoor...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

heeft iemand ervaring met verzendkosten uit de States? of kan iemand een schatting geven ?
owja, ItSnows, volgens mij moeten er nog 2 besteld worden voor dat er iets vanaf gaat ?

[ Voor 34% gewijzigd door sapphire op 05-03-2003 15:59 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.frozencpu.com/images/products/detail/tmp-09.jpg

heeft die compuNurse Advanced nou 1 of 2 sensoren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 14:14

Kr3Kr

Melpomene

Vraagje: ik ben wel geinteresseerd in deze. misschien dat je die kan toevoegen? kan nergens zulke mooie kraantjes vinden ;)

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
Krekr, hij voegt, jamergenoeg, niets meer toe.

Ennuh, goede vraag Alain, als ie er 2 heeft neem ik uhm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
2

[ Voor 100% gewijzigd door The Dolf op 05-03-2003 23:38 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 14:14

Kr3Kr

Melpomene

bart_vd schreef op 05 March 2003 @ 17:48:
Krekr, hij voegt, jamergenoeg, niets meer toe.
Owk, dan moet ik ze maar zelf gaan maken ofzo :D

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Garppig zeg, als je maar lang genoeg niet langs komt beantwoord iedereen de vragen van elkaar!

Verzendkosten zijn nog niet bekend, ligt helemaal aan de kilo's maar het wordt door een hele berg mensen gedeeld, dus het zal wel meevallen. Een baybus past absoluut niet in een bubbetjesenveloppe!

Oja, en waarom dat html het niet (meer) doet op Laupro weet ik ook niet. Ligt een beetje aan dat systeem, ik heb helemaal niets veranderd aan die tabelletjes.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

zat net ff het totaal te bekijken, dat is best wel huge :) kijk maa :
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 5.715,35 dat zijn 3051 producten.
edit:

eventjes geupdate

[ Voor 15% gewijzigd door sapphire op 05-03-2003 20:38 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK wat die CompuNurse Advanced betreft ... goed nieuws :)

k'had ze ff gemailed en binnen 3 kwartier antwoord gehad :D

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
yup 2 sensors 

Mark "skyjuice27" Friga Jr.
President and Founder
FrozenCPU.com, Inc.
http://www.frozencpu.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 18:26:

Verzendkosten zijn nog niet bekend, ligt helemaal aan de kilo's maar het wordt door een hele berg mensen gedeeld, dus het zal wel meevallen. Een baybus past absoluut niet in een bubbetjesenveloppe!
Maar het zijn toch losse onderdelen??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

zoals Hieronymo steeds zegt nee is nee.
je gaat toch geen losse onderdelen is een envelope doen en opsturen, kans is groot dat ie beschadigd onder het verzenden.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, kijk het zit zo, de baybus zit al helemaal in elkaar gesoldeerd en gebouwd en gelijmd. Het ding is dus best dik. Het enige dat ze niet voor je doen, omdat elke computerkast weer verschillend is, is je voorkantje maken. Daar krijg je een net plexiglazen plaatje voor waarmee je op exact de goede plek gaatjes kan boren. That's it!

Die baybys zit dus al helemaal in elkaar en is geen zakje losse onderdelen. Als je het heel lief vraagt wil ik misschien wel een foto maken van de mijne (ik heb die baybus al). Maar dat past dus niet in een enveloppe, vandaar... (die foto past wel, die baybus dus niet)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
dan verstuur je de mensen die em in een envelop willen toch alleen de foto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 23:58:
Nee, kijk het zit zo, de baybus zit al helemaal in elkaar gesoldeerd en gebouwd en gelijmd. Het ding is dus best dik. Het enige dat ze niet voor je doen, omdat elke computerkast weer verschillend is, is je voorkantje maken. Daar krijg je een net plexiglazen plaatje voor waarmee je op exact de goede plek gaatjes kan boren. That's it!

Die baybys zit dus al helemaal in elkaar en is geen zakje losse onderdelen. Als je het heel lief vraagt wil ik misschien wel een foto maken van de mijne (ik heb die baybus al). Maar dat past dus niet in een enveloppe, vandaar... (die foto past wel, die baybus dus niet)
k Is duidelijk. Dan geen baybus :'( . Stuur ook maar geen foto, want dan wil ik um maby toch hebben :X |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:23

BeaM-R

Powerrrrr

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 14:49:

[...]

En ik heb nummer 10 :)
Eens kijken hoeveel de prijs zakt :P

[ Voor 3% gewijzigd door BeaM-R op 06-03-2003 12:55 ]

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
Betaling
Je hebt de organisator € 73,70 betaald.
Zo, eindelijk mn keuze gemaakt.
Ben benieuwt, alvast bedankt voor deze top IA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
bart_vd schreef op 06 March 2003 @ 16:48:
[...]

Zo, eindelijk mn keuze gemaakt.
Ben benieuwt, alvast bedankt voor deze top IA.
De kostenpost "Verzendkosten buitenland" is nog niet bekend. En ook de totale korting nog niet geloof ik. Dat wordt weer overmaken straks :) Staat slects 10x in het topic, en in de 2e alinea van de inleiding op Laupro ;) Maar goed, kan de TS weer rente vangen >:) :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Paul Nieuwkamp schreef: Maar goed, kan de TS weer rente vangen >:) :P
Ja, als dat maar een paar dagen op mijn rekening staat zal dat wel om naar huis te schrijven zijn. 4,5 procent op jaarbasis op 6000 euro is maarliefst 73 eurocent rente per dag!

Baybus - 6 kanaals, 2 voltages - blauw & rood: van 27,25 naar 26,00
Fan 80mm - Enermax met speed control - blauw: van 9,25 naar 8,75
Cable sleeving 6mm - geel: van 1,75 naar 1,65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 23:46:
[knip]

Baybus - 6 kanaals, 2 voltages - blauw & rood: van 27,25 naar 26,00
[knip]
Scheelt toch weel 1,25 euro :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei @ deflatie :) :)

Zie je wel Sapphire! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V

Twan V

Heb ik nou zulke aparte onderdelen besteld of deflateert mijn hoopje gewoon niet? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 11:22:
Woei @ deflatie :) :)

Zie je wel Sapphire! :+
;) mooi voor jullie, toch iets meer dan ik dacht :>

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
Paul Nieuwkamp schreef op 06 maart 2003 @ 16:56:
[...]

De kostenpost "Verzendkosten buitenland" is nog niet bekend. En ook de totale korting nog niet geloof ik. Dat wordt weer overmaken straks :) Staat slects 10x in het topic, en in de 2e alinea van de inleiding op Laupro ;) Maar goed, kan de TS weer rente vangen >:) :P
Ik heb het nog niet overgemaakt als je dat soms denkt...
Maar dat krijg je te zien als je je bestelling bevestigt.

Snappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
bart_vd schreef op 07 March 2003 @ 15:36:
[...]

Ik heb het nog niet overgemaakt als je dat soms denkt...
Maar dat krijg je te zien als je je bestelling bevestigt.

Snappie?
Ik zie alleen "Klik hier als je het bedrag overgemaakt/betaald hebt" en "Klik hier als je niet meer mee wilt doen met deze inkoopactie" :?
In de quote staat ook echt "je hebt betaald" dus ik ging ervan uit dat je pas na het betalen op die knop had gedrukt :)

Zelf heb ik al een paar keer wat veranderd :) Wat erbij, wat eraf, toch een andere kabel... Nou ik er aan denk moet ik nog meten of de floppykabel past :D 25cm IS vrij weinig :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx-KAEY
  • Laatst online: 19-08 13:06

Mx-KAEY

Mx-KÆY

sapphire schreef op 05 March 2003 @ 15:56:
heeft iemand ervaring met verzendkosten uit de States? of kan iemand een schatting geven ?
jah zowiets rond de 400 dollar dus euro's ;)

gedeeld door de mensen die meedoen valt dus zeer mee he ;)

stel dat het ietsie meer is dan die 400 dollar is et nog geen sgeet wat je betaalt dus zit wel snor zouk zeggen :Y)

ennehm zelf hebbik ff wat besteld wat ik in de vorige inkoop actie niet had gezien
2 producten maar :+
khoop dak alles een beetje snel binnen heb want dan hebbik weer een goed gevoel over men mod :9

[ Voor 7% gewijzigd door Mx-KAEY op 07-03-2003 17:16 ]

-- Mx-Generætion --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

er doen rond de 135 mensen mee, dus als die verzendkosten 400 euro zijn valt het mij echt mee :)

even weer een overzichtje van laupro:
Totaal aantal deelnemers: 136

Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 6.290,85 dat zijn 3270 producten.

Dat is gemiddeld € 46,26 en 24,04 producten per deelnemer

[ Voor 58% gewijzigd door sapphire op 07-03-2003 17:41 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx-KAEY

Mx-KAEY

Mx-KÆY

ik had dus vernomen dat we eigenlijk toch wel zeker rond de 5 a 10 euro moesten rekenen maar toen werd mij dus verteld dat het 400 dollar zou kosten ong. totaal en dat delen door alle mensen.. :) kom je idd op een meevallend bedrag uit!

maar ik ben niet al te optimistisch en zou er wel een bedrag van 5 a 8 euro ofzow voor over hebben mocht et et geval zijn...

maar als de deelnemers maar lekker groeien dan zittet wel goed ;)

-- Mx-Generætion --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is allemaal een beetje afwachten van het totale gewicht en de afmetingen. Als dat allemaal een beetje mee gaat vallen zitten we zeker snor. Er is ondertussen nog even uitgezocht welke maatschappij het goedkoopste is qua versturen. Dus het komt allemaal goed!

LAATSTE TWEE DAGEN OM TE BESTELLEN BREKEN AAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx-KAEY

Mx-KAEY

Mx-KÆY

maar wat ik echt betwijfel is of het echt zo snel binnen komt als in je planning staat hieronymo.... want het moet toch nog met een schippie overvaren ennehm zelfs de stoomboot is sneller vanuit spanje...

het zou natuurlijk wel ideaal zijn als ik begin april alles al binnen had!:)

agh.... de tijd zal al onze vragen zsm antwoorden....

-- Mx-Generætion --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
  • Laatst online: 09-01-2022
Hoe zit het trouwens met de BTW/TAX daar, die hoef je als buitenlander toch niet te betalen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu weet ik ook hoe Kod zich voelt. Mijn bankpas is doormidden en werkt niet meer :X

Niet kunnen internetbetalen zuigt :( en nog maar 30 euro op zak.

Gelukkig over 5 dagen een nieuwe :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Sow goed dat ik deze actie zie :) nog ff 2 lange rounded cabled enzo besteld en wat rubber voor fans :D . Ja, het is waar, IA's zijn verslavend......
Ik kom het bij je halen, woon in Oegstgeest. Contant betalen is goed :? Ik heb trouwens niet heel topic gelezen, snel bestellen ga nu film kijken :8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:03

Daklem

Audio Nerd

pierre-oord schreef op 07 maart 2003 @ 21:12:
Sow goed dat ik deze actie zie :) nog ff 2 lange rounded cabled enzo besteld en wat rubber voor fans :D . Ja, het is waar, IA's zijn verslavend......
Ik kom het bij je halen, woon in Oegstgeest. Contant betalen is goed :? Ik heb trouwens niet heel topic gelezen, snel bestellen ga nu film kijken :8
ik zou het gewoon over maken op zijn bank.. anders moet hij vanalles gaan voorbetalen.. dat is ook niet echt de bedoeling en heeft hij niet veel zin in...

de IA organisatoren zwemmen ook niet in het geld O-)

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

nou als het kan betaal ik liever ook contant, kom ik het volgende week wel brengen ofzo (weet ik gelijk waar je woont als ik de spulletjes moet halen). Ander moet ik weer aan me Ma vragen of ze een X bedrag wil over maken naar die en die bankrekening, en moet ik alles weer uitleggen, soort wie, wat, waar(om) vragen krijg ik dan.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

ik wil iets hebben van frozencpu wat niet hier in de ia zit, ik moet bijna 50 euro verzendkosten betalen voor een fanguard :/
ik wil misschien wel wat klein spul bestellen, maar denk dat ik dan teveel voor de verzendkosten betaal (paar rubbertjes en ledclips oid)

ot: denk dat ik die fanguard maar laat maken, ik kan nergens een ninjaster fanguard 92mm vinden, om die nou voor 50euro hierheen telaten komen, voor dat geld kan ik ook m'n eigen ontwerp laten laseren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Rebels schreef op 07 March 2003 @ 22:16:
ik wil iets hebben van frozencpu wat niet hier in de ia zit, ik moet bijna 50 euro verzendkosten betalen voor een fanguard :/
ik wil misschien wel wat klein spul bestellen, maar denk dat ik dan teveel voor de verzendkosten betaal (paar rubbertjes en ledclips oid)

ot: denk dat ik die fanguard maar laat maken, ik kan nergens een ninjaster fanguard 92mm vinden, om die nou voor 50euro hierheen telaten komen, voor dat geld kan ik ook m'n eigen ontwerp laten laseren :D
Er komt denk ik nog wel een IA van FrozenCPU en dan zal er wel wat meer worden toegevoegd. Er is namelijk veel vraag naar spul dat hier niet in meer genomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Xavier schreef op 07 March 2003 @ 23:53:
[...]

Er komt denk ik nog wel een IA van FrozenCPU en dan zal er wel wat meer worden toegevoegd. Er is namelijk veel vraag naar spul dat hier niet in meer genomen is.
jah, man, heel wat man jah,

ik heb topicstarter ook gemailed enzow, maar wil er echt niet aan
ik wil wel mede ia starter worden met frozenCPU iaII :)

ik wil 1 fanguardje iig, om daar nou 50 euro extra voor te betalen.
Zie nog wel meer gaaf spul wat niet in de IA zit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik al zei, het moet ook voor mij een beetje handelbaar blijven. Over die verzendperiode zou ik me niet te druk maken. Zodra het betalingsgeouwehoer geregeld is zijn de spullen binnen 7 dagen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 21:33

Dennizz

pc-70 mod in progress!

7 dagen ? wan usa naar NL ? das per vliegtuig dan fzo ? :) bij die inkoopactie van i.spierings duurt het helaas ook een stuk langer..door douane en weet ik veel wat allemaal :x

ben benieuwd of t haalbaar wordt :) (hoop natuurlijk van wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Laatst online: 14-09 07:31
ff een vraagje
kunnen 2 rounded cables van 25 cm in een bubbeltjes envelop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

tweetjes wel denk

ow en dan had ik nog een vraag, die 120mm fan met rode leds erin, die producreert 39 db, weet iemand hoeveel geluid dat ding maakt op 7v of 5v ?

[ Voor 82% gewijzigd door sapphire op 08-03-2003 12:08 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawaii
  • Niet online
Staat er nog wat nuttigs op de 1e en 2e pagina van dit topic:? Bij mij wordt op de een of ander manier de eerte pagina niet weergegeven (kheb um ingesteld op 50 replies per pagina dus voor de meeste zijn dat de eerste 2 pagina's)

@sapphire:
Het totale bedrag wat in deze actie omgaat valt nog best mee bijna 7000 pleuro, bij de actie van KoD en nitraat ging er bijna 13000 euro doorheen :)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.