GEEN: HARDWARE, CASES, SYSTEM/CPU/WATERKOELING/VOEDINGEN/CCFL/LED's enzo...
Je m'excuse
Het opgeven van een product via deze thread garandeert niets. Begin dus niet te
Met medeweten en goedkeuring van Dhr. Phreak wil ik het volgende onder jullie aandacht brengen:
Waarom een IA?
Al tijden loop ik tegen de online shop aan van FrozenCPU, en ik kom er steeds vaker achter dat ze daar spulletjes hebben die ik nergens anders kan kopen maar wel graag zou willen hebben. Zo hebben ze daar allerlei leuke dingen voor het modden van je case, maar vaak ook hele speciale producten die je doodgewoon niet in de Nederlandse webshops vinden kunt.
Ik heb inmiddels overeenstemming bereikt met "de baas" van FrozenCPU om de spullen tegen zogenaamde ‘resellerprijzen’ te mogen verkopen waardoor ik de spullen in de eventueel op te zetten IA tegen scherpe prijzen aan kan bieden. Bij grotere bestellingen daalt de prijs nog eens ook!
Planning IA
Bij een eventuele op te zetten IA zou de planning er als volgt uitzien:
- Een Animocheck van een week (vanaf maandag 17 feb)
- Een bestelperiode van twee weken (vanaf maandag 24 feb)
- Een tussenliggende periode van een week om de definitieve kosten vast te stellen*
- Een betaalperiode van twee weken
- Een uitleverperiode van the States naar mij van twee weken
- Een uitleverperiode van mij aan jullie van een week
Wat wil ik weten?
Kijk eens rustig rond op de website van FrozenCPU en laat hier eens weten of:
- Je een IA bij FrozenCPU ziet zitten en of je er aan mee zou willen doen?
- Welke producten absoluut niet in de IA mogen ontbreken?
- Of je wellicht nog een nuttige tip hebt voor het verloop van de IA
Nog even een aantal opmerkingen, die ik jullie niet wil onthouden. Omdat het een grote IA betreft die nogal gecompliceerd is vanwege het lange-afstands-verschil beperkt deze inkoopactie zich alleen tot de kleinere (en dus goedkopere) maar specialere producten. Grote en zware dingen als cases, hardware en weet ik wat al niet meer doen zowiezo niet mee en die mag je in je antwoord-posts rustig weglaten, want worries over producten à honderden dollars het stuk is me wat teveel.
Ik wil vooral graag weten in welke producten van FrozenCPU jullie geïnteresseerd zijn. Het kan zijn dat ik bepaalde producten niet kan meenemen vanwege afspraken die ik met hen heb gemaakt, maar toch kan er veel geregeld worden. In de geplande IA ga ik uit van de volgende producten:
- Baybus & Rheobus
- Bay covers
- PSU Covers
- Fan - 80mm
- Fan - 92 mm
- Fan - 120 mm
- Fangrill - 80mm
- Silver rounded cables
- EL rounded cables
- Cable sleeving
- Schroeven
Verder wil ik jullie nog even wijzen op de regeltjes die hier op GoT gelden met betrekking tot de Moderatiepolicy CME. Dat geldt ook hier..
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 23:53 ]