Leuk ontwerp MarcyDarcy!
Thnx[eNeRGy] schreef op 12 April 2003 @ 11:22:
Leuk ontwerp MarcyDarcy!
Nog een paar ontwerpvoorstelletjes

[edit]

[ Voor 4% gewijzigd door MarcyDarcy op 13-04-2003 21:13 ]
Iets leuk gevonden:
www.cafepress.com/dcing
Wel duur maar lol, je kunt dan ook alles erop zetten
Zal wel meer komen deze week...
www.cafepress.com/dcing
Wel duur maar lol, je kunt dan ook alles erop zetten
Die tweede van MarcyDarcy vind ik heel goed; mooi lettertype (op de 't' na dan
), mooie layout, en lekker fel. Een paar verbeteringen (IMHO):
- De achterkant zou ik iets minder druk doen, DPC weghalen ofzo.
- De grijze balk op de voorkant is vrij kolossaal, iets dunner zou mooier zijn.
Deze dus:

Deze dus:

Fun while it lasted: World Community Grid!
Lijkt me ook wel mooi.Diadem schreef op 15 March 2003 @ 12:47:
Ik zou dus kiezen voor de achterkant van dit ontwerp:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan daarbij dus deze voorkant (clickable)
[afbeelding]
Dat lijkt mij het ideale ontwerp.
Alleen een klein punjte, verander dat (consante) 1001001001001 naar: 010001000101000001000011 - da's DPC in binary klik
[/mierenneuk]
edit:
Dit topic heeft dus nog een pagina, ook erg mooie ontwerpen
Dit topic heeft dus nog een pagina, ook erg mooie ontwerpen
[ Voor 7% gewijzigd door Rafe op 13-04-2003 21:29 ]
Verwijderd
Die designs van MarcyDarcy zijn dik in orde!
(bedankt dat je weer aan het ontwerpen bent geslagen)
(bedankt dat je weer aan het ontwerpen bent geslagen)
@marcy darcy zo het dan niet ipv powered by DPC powering DPC zijn
Helemaal mee eens, en zeker een zeer vet ontwerp !scorpionv schreef op 13 April 2003 @ 21:25:
Die tweede van MarcyDarcy vind ik heel goed; mooi lettertype (op de 't' na dan), mooie layout, en lekker fel. Een paar verbeteringen (IMHO):
Deze dus: [afbeelding]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Hoe ver zijn we nu eigenlijk, zijn de laatste ontwerpen al geschikt voor onze manier van drukken? Betekend dat dat we eindelijk over kunnen gaan naar het kiezen van het beste ontwerp? Hoor ik daar een poll?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dankje voor de leuke reactiesscorpionv schreef op 13 april 2003 @ 21:25:
Die tweede van MarcyDarcy vind ik heel goed; mooi lettertype (op de 't' na dan), mooie layout, en lekker fel. Een paar verbeteringen (IMHO):
Deze dus:...
Sorry dat het een poosje heeft geduurd maar uit het oog is uit het hart, de brug stond open, de hond heeft mijn ontwerpen opgegeten [insert enkele andere smoesjes]. Het spijt me
Bij deze gelijk je opmerkingen verwerkt in het aangepaste ontwerp

Jep je hebt gelijkcybermans schreef op 14 April 2003 @ 09:38:
@marcy darcy zo het dan niet ipv powered by DPC powering DPC zijn
[ Voor 11% gewijzigd door MarcyDarcy op 16-05-2003 20:27 ]
Goed bezig MarcyDarcy! Zo zien ze er wat mij betreft prima uit!
Een kleine featurerequest nog (sorry, ik ben een af en toe te perfectionistisch); zou het niet mooier zijn om het nogal vierkante blok op de achterkant een beetje met de lijnen van de koe mee te vormen? Of voor mijn part in een staande ovaal ofzo? Dat staat wat speelser dan die strakke blokken
Als je geen zin meer hebt om te soepen, prima, mijn stem heb je toch
Een kleine featurerequest nog (sorry, ik ben een af en toe te perfectionistisch); zou het niet mooier zijn om het nogal vierkante blok op de achterkant een beetje met de lijnen van de koe mee te vormen? Of voor mijn part in een staande ovaal ofzo? Dat staat wat speelser dan die strakke blokken
een ovaal zie ik niet zo zitten, omdat het oude t-shirt ook al een ovaal bevattescorpionv schreef op 16 May 2003 @ 22:30:
Goed bezig MarcyDarcy! Zo zien ze er wat mij betreft prima uit!
Een kleine featurerequest nog (sorry, ik ben een af en toe te perfectionistisch); zou het niet mooier zijn om het nogal vierkante blok op de achterkant een beetje met de lijnen van de koe mee te vormen? Of voor mijn part in een staande ovaal ofzo? Dat staat wat speelser dan die strakke blokken![]()
offtopic:
scorpionv...you've got mail op je hotmail account
scorpionv...you've got mail op je hotmail account
offtopic:
Hmmz, ik zie geen mail? dweste @t hotmail dot com? Alleen spam 'size does matter', is dat 'm?
Hmmz, ik zie geen mail? dweste @t hotmail dot com? Alleen spam 'size does matter', is dat 'm?
edit:
Hebbes, ik heb je een mail terug gestuurd
Hebbes, ik heb je een mail terug gestuurd
[ Voor 26% gewijzigd door scorpionv op 17-05-2003 10:05 ]
Ik ben voor de steepjescode hiervan als achterkant:

en de grote koe hiervan als voorkant:

of anders het 1010101 model van rataplan <- die OwnD

en de grote koe hiervan als voorkant:

of anders het 1010101 model van rataplan <- die OwnD
Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005
Ik kan me wel iets voorstellen bij afgeronde hoekjes.MarcyDarcy schreef op 17 May 2003 @ 00:29:
een ovaal zie ik niet zo zitten, omdat het oude t-shirt ook al een ovaal bevatte
Dus dat die blokjes in de 4 hoeken afgerond zijn.
Maar dat zou ik moeten zien of dat mooi is.
iig, goed ontwerp.
Verwijderd
En wanneer komt de stem poll nou eens? Want die shirts hebben we dus niet meer voor de Zomervakantie.
Komt omdat we eerst nog bezig zijn met ontwerpenVerwijderd schreef op 19 May 2003 @ 19:06:
Duurt idd errug lang voordat er een shirtje is uitgekozen zeg.
Juist
Zoiets bedoel je?:Verwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 20:49:
kun je die koe niet in matrix stijl doen?
lijkt me wel cool gezicht
Rataplan schreef op 22 February 2003 @ 20:01:
Op de voorkant een enkele tekst in ongeveer het volgende type:
Wat doet die spin eigenlijk op je mouw ?MarcyDarcy schreef op 16 May 2003 @ 20:24:
[...]
Dankje voor de leuke reacties
Sorry dat het een poosje heeft geduurd maar uit het oog is uit het hart, de brug stond open, de hond heeft mijn ontwerpen opgegeten [insert enkele andere smoesjes]. Het spijt me![]()
Bij deze gelijk je opmerkingen verwerkt in het aangepaste ontwerp
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
Jep je hebt gelijk
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
nu je het zegt.... idd

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Na overleg met scorpionv is het volgende ontwerp tot stand gekomen. Bedoeling was om niet alleen de d.net koe maar ook een beetje het 'seti' gevoel erin te brengen. Het wordt helaas erg moelijk om alle projecten te kunnen verwerken 
(En tsja opzich heeft het betrekking op ieder project)
Genoeg geblaat...het ontwerp

Gewoon doen! Je ziet dat iedereen ideeen krijgt naar aanleiding van andermans ontwerpen. Ook al vind je jouw ontwerp niet goed genoeg, misschien dat iemand er een geweldige ingeving door krijgtVerwijderd schreef op 20 May 2003 @ 06:17:
Hey die zijn wel tof MD.
Ik wilde die van mij ook posten, maar dat doe ik maar niet meer
MarcyDarcy, die witte is SWEEeeeeEEeeeEEeeeEEEEeeeEEEeeeeTTTT! Dat wordt het officiele DPC shirt, en direct gaat de wdo-crew aan de slag om het design van de website ermee overeen te laten stemmen!
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Het is teveel eerMarcyDarcy schreef op 20 mei 2003 @ 00:13:
Na overleg met scorpionv is het volgende ontwerp tot stand gekomen. Bedoeling was om niet alleen de d.net koe maar ook een beetje het 'seti' gevoel erin te brengen. Het wordt helaas erg moelijk om alle projecten te kunnen verwerken
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoppa kijk al twee mensen voor, en ik heb veto, wat moet er nou nog gesteggeld worden?
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Die van MarcyDarcy zijn erg fijn!
is het MOOOOooo...ooooOOOOist!

[ Voor 70% gewijzigd door IWriteCode op 20-05-2003 08:44 ]
Less = more
Leuke reacties op het ontwerp 

Dit gaat me 'credit' kosten
OMG toen ik je post zag dacht ik Jamai. Heb 4x moeten kijken voordat ik het zag...maar helaas de inspiratie was al gewektJamal schreef op 20 May 2003 @ 08:42:
Die van MarcyDarcy zijn erg fijn!
[afbeelding] is het MOOOOooo...ooooOOOOist!

Mwuhahahah, hij is fijnMarcyDarcy schreef op 20 May 2003 @ 18:48:
[...]
OMG toen ik je post zag dacht ik Jamai. Heb 4x moeten kijken voordat ik het zag...maar helaas de inspiratie was al gewekt
[afbeelding]
Verwijderd
OMG dit is echt foutMarcyDarcy schreef op 20 mei 2003 @ 18:48:
[...]
OMG toen ik je post zag dacht ik Jamai. Heb 4x moeten kijken voordat ik het zag...maar helaas de inspiratie was al gewekt
[afbeelding]
Verwijderd
WHAAA jij daalt effe ENORM in aanzien van mij zeg eej.MarcyDarcy schreef op 20 May 2003 @ 18:48:
[...]
[afbeelding]
MarcyDarcy schreef op 20 May 2003 @ 18:48:
[...]
[afbeelding]
Waar moet dat heen met deze wereld? Nog een rondje om de zon!
Verwijderd
Ok ik post hier toch mijn ontwerpjes.
ik ben dus van mening dat ze helemaal bagger zijn, maar ik wilde het dus simpel houden en omdat ik nooooooit
plaatjes bewerk is dit in paint gedaan.
zie het resultaat:

tadaaaaaaaaaaa...hoest proest.
ik hoop dat deze op zijn minst mensen op ideeen brengt.
ik ben dus van mening dat ze helemaal bagger zijn, maar ik wilde het dus simpel houden en omdat ik nooooooit
zie het resultaat:
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 22:23 ]
Wanneer gaat er eigenlijk gepolled worden? Is er al een sluitingsdatum voor de ontwerpen gekozen? Ik kan niet wachten op een shirt
Elke keer als ik die poll wil opzetten komen er weer nieuwe ontwerpen binnen.scorpionv schreef op 20 May 2003 @ 23:42:
Wanneer gaat er eigenlijk gepolled worden? Is er al een sluitingsdatum voor de ontwerpen gekozen? Ik kan niet wachten op een shirt
Dat is wel mooi, want dan valt er tenminste te kiezen.
Spreek dan een datum af als einddatum. Stel 31 mei om 23:55 uur. Dan kunnen de eventuele nog ontwerpende DPC'ers rustig hun ontwerpen afmaken en kan daarna de selectie beginnen welke wel en welke ontwerpen niet kunnen. Daarna zal dan de poll volgen, toch?[eNeRGy] schreef op 21 mei 2003 @ 07:12:
[...]
Elke keer als ik die poll wil opzetten komen er weer nieuwe ontwerpen binnen.
Dat is wel mooi, want dan valt er tenminste te kiezen.
MarcyDarcy: Moet jouw slogan op de achterkant niet zijn:
"The world just isn't big enough" ipv "The world isn't just big enough"
Als je tenminste iets bedoeld in de richting van "De wereld is gewoon niet groot genoeg" zou ik voor de eerste gaan, want wat je nu op je shirt hebt staan klopt volgens mij niet helemaal...
"The world just isn't big enough" ipv "The world isn't just big enough"
Als je tenminste iets bedoeld in de richting van "De wereld is gewoon niet groot genoeg" zou ik voor de eerste gaan, want wat je nu op je shirt hebt staan klopt volgens mij niet helemaal...
Geinig shirtjeOMG toen ik je post zag dacht ik Jamai. Heb 4x moeten kijken voordat ik het zag...maar helaas de inspiratie was al gewekt

Maar ja, om een nick die ik al 3 a 4 jaar gebruik te gaan wijzigen vanwege een of ander tv programma... dacht ut niet..
edit:
Meteen m'n ondertitel maar ff gewijzigd
Meteen m'n ondertitel maar ff gewijzigd
[ Voor 7% gewijzigd door IWriteCode op 21-05-2003 13:26 ]
Less = more
Is er met deze slogan niets te doen?
"Ik Koe van you"
Eens op televisie gehoord (vrt of zo)
"Ik Koe van you"
Eens op televisie gehoord (vrt of zo)
Gaat de inkoop geregeld worden via de site van Laupro of anders? Dan weet ik in ieder geval wat ik in de gaten moet houden en waar ik moet gaan stemmen enzo
Ceci n'est pas une signature!
Misschien dat er nog iets met deze slogan gedaan kan worden?

En dan iets met de stats uit het RC5-72 proggie met die letters vond ik altijd wel cool

En dan iets met de stats uit het RC5-72 proggie met die letters vond ik altijd wel cool
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
JA! Ik denk dat die slogan tot op heden wel het meeste ruled. Kort, goed rijmend. En in meerdere situaties toepasbaar ('He, kom van je luie reet! There is no crime like idle time!'
).
"May the Cow be with you"
©Illegal_Alien 2003
©Illegal_Alien 2003
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
maybe iets in de aard van : "mhoooooooo powah" of "warning : crazy cows ! Join at own risk"
of alleen die "warning : crazy cows" op de schouder met eronder een klein koe logotje ?
of alleen die "warning : crazy cows" op de schouder met eronder een klein koe logotje ?
-| Hit it i would ! |-
Idd, en ik had al besloten welk t-shirt t zou worden!!!
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Nietus, ik!
Oeps, volgens mij hebben we dan allebei onze zin
Oeps, volgens mij hebben we dan allebei onze zin

Jaah! Dat noem ik nou een goede sloganGunner schreef op 23 May 2003 @ 08:53:
Misschien dat er nog iets met deze slogan gedaan kan worden?
Afbeelding
[ Voor 3% gewijzigd door Loco-Motiv op 24-05-2003 19:23 ]
Verwijderd
LOLFalcon10 schreef op 24 May 2003 @ 14:22:
maybe iets in de aard van : "mhoooooooo powah" of "warning : crazy cows ! Join at own risk"
Dat zou IK wel een bak vinden
*kick*
Omdat er weinig nieuws meer ontworpen wordt; kunnen we niet eens gaan pollen? Het zou balen zijn als we nog een zomer zonder DPC T-shirt moeten lopen
* scorpionv calls out for [eNeRGy]
Omdat er weinig nieuws meer ontworpen wordt; kunnen we niet eens gaan pollen? Het zou balen zijn als we nog een zomer zonder DPC T-shirt moeten lopen
Tuurlijk kunnen we wel pollen! Gewoon de ontwerpen uit dit topic (die haalbaar zijn) en evt. (een paar) van vorige keer gebruiken.scorpionv schreef op 01 June 2003 @ 00:00:
*kick*
Omdat er weinig nieuws meer ontworpen wordt; kunnen we niet eens gaan pollen? Het zou balen zijn als we nog een zomer zonder DPC T-shirt moeten lopen![]()
Die witte geïnverteerd is mooier op zwart.Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 22:12:
Ok ik post hier toch mijn ontwerpjes.
ik ben dus van mening dat ze helemaal bagger zijn, maar ik wilde het dus simpel houden en omdat ik nooooooitplaatjes bewerk is dit in paint gedaan.
zie het resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik hoop dat deze op zijn minst mensen op ideeen brengt.
Ik zou eerst even de thread lezen (en de voorgaande) .. dan wordt duidelijk dat er 1 ontwerp voor zowel zwart als wit moet zijn, en dus niet verschillend zoals jij voorstelt
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
ik zat ook eerst zo te denken, ik had een idee met koeivlekken, maar dan moet je dus het gehele shirt bedrukkenNightBird schreef op 01 June 2003 @ 18:45:
[...]
Ik zou eerst even de thread lezen (en de voorgaande) .. dan wordt duidelijk dat er 1 ontwerp voor zowel zwart als wit moet zijn, en dus niet verschillend zoals jij voorstelt
Kan er iemand op www.distributed.net/logos komen???
ik krijg een 406-error
ik krijg een 406-error
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
Ik kan er nu gewoon bij, probeer het nog eens...DeaTH-MeTaL schreef op 02 June 2003 @ 20:31:
Kan er iemand op www.distributed.net/logos komen???
ik krijg een 406-error
Nu nog betere koffie...
hm, vaag!
Met mozilla kan ik er wel gewoon in
Die webmaster is zeker niet zo'n fan van internet explorer
Met mozilla kan ik er wel gewoon in
[ Voor 5% gewijzigd door Ethnocentrix op 02-06-2003 21:11 ]
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
DeaTH-MeTaL schreef op 02 June 2003 @ 21:10:
hm, vaag!
Met mozilla kan ik er wel gewoon in![]()
offtopic:
lol
ff getest, en ja: IE is error, Opera alles ok
lol
ff getest, en ja: IE is error, Opera alles ok
Ik zit al de hele avond alle shirtjes te knippen, plakken en resizen *duizel* maar alle plaatjes van rataplan zijn dood, hellup!
[eNeRGy]
Ik heb nu 27 ontwerpen, maar ik wacht nog even op de ontwerpen van rataplan, mocht iemand nog snel willen ontwerpen dan kan dat nu nog wel...
De voorlopige selectie heb ik online gezet, sommige ontwerpen heb ik een beetje moeten aanpassen om het haalbaar te maken, als ik iets fout heb gedaan laat het gerust weten.
http://www.hompus.nl/zooi/dpcshirts/
Het zijn maar kleine voorbeelden om een idee te hebben tijdens het voten, een definitieve keuze moet natuurlijk in een veel hogere kwaliteit ontworpen worden.
Edit:
O,ja in het een van de topics werden er 2 'oude' ontwerpen mooi gevonden, die heb ik er daarom ook tussengezet, mocht men ook nog op andere oude ontwerpen willen voten roep dan maar ff.
Edit 2:
Teksten, URI's, etc kunnen ook nog later veranderd worden.
De voorlopige selectie heb ik online gezet, sommige ontwerpen heb ik een beetje moeten aanpassen om het haalbaar te maken, als ik iets fout heb gedaan laat het gerust weten.
http://www.hompus.nl/zooi/dpcshirts/
Het zijn maar kleine voorbeelden om een idee te hebben tijdens het voten, een definitieve keuze moet natuurlijk in een veel hogere kwaliteit ontworpen worden.
Edit:
O,ja in het een van de topics werden er 2 'oude' ontwerpen mooi gevonden, die heb ik er daarom ook tussengezet, mocht men ook nog op andere oude ontwerpen willen voten roep dan maar ff.
Edit 2:
Teksten, URI's, etc kunnen ook nog later veranderd worden.
[ Voor 25% gewijzigd door [eNeRGy] op 02-06-2003 23:31 ]
heerlijk offtopic de laatste tien reacties oid[eNeRGy] schreef op 02 June 2003 @ 22:59:
Ik zit al de hele avond alle shirtjes te knippen, plakken en resizen *duizel* maar alle plaatjes van rataplan zijn dood, hellup!
Maareh hier doen de plaatjes van rataplan het gewoon
By the way...ik wilde nog wel mijn ontwerpje aanpassen aan de opmerking (Goku333 in "DPC T-Shirts, ontwerpen"), correct engels (is al ooit eens een leuke discussie over geweest) lijkt me wel handig. Aha je hebt deze opmerking gezien, ik zal het spoedig aanpassen
Succes met het sorteer en uitzoekwerk
[doh]
net 2 minuten telaat
ziet er goed uit

ff inhoudelijk iets...mijn ontwerpje versie 4 (en de witte versie) is een vervanging voor ontwerp versie 1 (en de witte). Nu staat ie er dubbel in, versie 1 mag verwijderd worden
[ Voor 34% gewijzigd door MarcyDarcy op 02-06-2003 23:36 . Reden: 3e edit...makkelijk dit steeds anapassen van posts :P ]
Ah, nu hier ookMarcyDarcy schreef op 02 juni 2003 @ 23:28:
[...]
Maareh hier doen de plaatjes van rataplan het gewoon
Mensen mogen voten, als iedereen #1 mooier vindt dan #4...ff inhoudelijk iets...mijn ontwerpje versie 4 (en de witte versie) is een vervanging voor ontwerp versie 1 (en de witte). Nu staat ie er dubbel in, versie 1 mag verwijderd worden
[ Voor 43% gewijzigd door [eNeRGy] op 02-06-2003 23:58 ]
even een
voor [eNeRGy]'s werk vanavond
Dan wil ik nog wat financiele/organisatorische kanttekeningen plaatsen bij de ontwerpen, wat je even in je achterhoofd moet houden bij het stemmen later.
Ten eerste, de shirts met de fullsize voorkant en achterkant: Houd er rekening mee, dat deze ontwerpen al gauw een euro of 5 duurder kunnen uitvallen, omdat er per shirt 2 A3 prints nodig zijn, in plaats van 1. Bij de kleinere borstprints kunnen ze namelijk in de zeefdrukkerij meegedrukt worden op de print van de achterkant, waarna ze voor het daadwerkelijke bedrukken op de shirts losgesneden worden. Dat scheelt dus iets in de prijs. (Let op: bedrag is ongeveer uit de losse pols ...
)
Ten tweede: De shirts die alleen voor een zwart/donker shirt ontworpen zijn. Natuurlijk kan daar d.m.v. een dropshadow wel een ontwerp van gemaakt worden voor op de lichte shirts, maar dit is niet altijd mooi. Teksten gaan nog wel, maar plaatjes zoals de koe op 'X-G 2' en 'Mito 3' komen wellicht niet zo goed uit de verf. Bedenk dat even vantevoren. Niet iedereen wil alleen maar zwarte shirts. De verhouding zwart:wit ligt rond de 60:40 in de vorige jaren.
Nog een derde puntje: de maximale grootte van de opdruk is A3. Dat is niet alleen prijstechnisch, maar ook praktisch. Er zijn ook mensen die een XS/S/M shirt willen, en daar past zo'n hele grote print anders niet op. Dat heeft gevolgen voor bijvoorbeeld de ontwerpen van Jeldert, die het shirt zo veel mogelijk benut heeft in zijn ontwerp. Dat ziet er op een XXL shirt dus een heel stuk kleiner uit.
Verder zitten er hele mooie tussen .. het stemmen kan nog erg lastig worden
Dan wil ik nog wat financiele/organisatorische kanttekeningen plaatsen bij de ontwerpen, wat je even in je achterhoofd moet houden bij het stemmen later.
Ten eerste, de shirts met de fullsize voorkant en achterkant: Houd er rekening mee, dat deze ontwerpen al gauw een euro of 5 duurder kunnen uitvallen, omdat er per shirt 2 A3 prints nodig zijn, in plaats van 1. Bij de kleinere borstprints kunnen ze namelijk in de zeefdrukkerij meegedrukt worden op de print van de achterkant, waarna ze voor het daadwerkelijke bedrukken op de shirts losgesneden worden. Dat scheelt dus iets in de prijs. (Let op: bedrag is ongeveer uit de losse pols ...
Ten tweede: De shirts die alleen voor een zwart/donker shirt ontworpen zijn. Natuurlijk kan daar d.m.v. een dropshadow wel een ontwerp van gemaakt worden voor op de lichte shirts, maar dit is niet altijd mooi. Teksten gaan nog wel, maar plaatjes zoals de koe op 'X-G 2' en 'Mito 3' komen wellicht niet zo goed uit de verf. Bedenk dat even vantevoren. Niet iedereen wil alleen maar zwarte shirts. De verhouding zwart:wit ligt rond de 60:40 in de vorige jaren.
Nog een derde puntje: de maximale grootte van de opdruk is A3. Dat is niet alleen prijstechnisch, maar ook praktisch. Er zijn ook mensen die een XS/S/M shirt willen, en daar past zo'n hele grote print anders niet op. Dat heeft gevolgen voor bijvoorbeeld de ontwerpen van Jeldert, die het shirt zo veel mogelijk benut heeft in zijn ontwerp. Dat ziet er op een XXL shirt dus een heel stuk kleiner uit.
Verder zitten er hele mooie tussen .. het stemmen kan nog erg lastig worden
Het is een ontwerptraject waarbij nieuwere voorstellen van een ontwerp de oude overrulen en daardoor komen te vervallen. Er wordt gevote per shirt, niet op 2 voorstellen voor een ontwerp per shirt. Van alle andere shirts is 1 ontwerp meegenomen voor de toekomstige poll, maar waar ik het over heb zitten 2 ontwerpen (die nauwelijks iets verschillen) in jouw selectie (zo kunnen ze stemmen van elkaar pakken.) Fair is het zo niet.[eNeRGy] schreef op 02 June 2003 @ 23:32:
[...]
Ah, nu hier ook
[...]
Mensen mogen voten, als iedereen #1 mooier vindt dan #4...
[ Voor 12% gewijzigd door MarcyDarcy op 03-06-2003 08:02 ]
Kan mijn persoonlijke favoeriet van de vorige reeks
ook opgenomen worden in de poll? Persoonlijk vind ik deze mooier dan vele ontwerpen van deze ronde (no offence).
Ik wil iedereen (vooral MarcyDarcy
) in ieder geval bedanken voor zijn inzet in het ontwerpen, pollen en alles wat er nog meer bij komt!

ook opgenomen worden in de poll? Persoonlijk vind ik deze mooier dan vele ontwerpen van deze ronde (no offence).
Ik wil iedereen (vooral MarcyDarcy
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
nice work iedereen.
* KoW heeft er een aantal mooie tussen zien staan de afgelopen tijd.
Binnenkort bestellen
* KoW heeft er een aantal mooie tussen zien staan de afgelopen tijd.
Binnenkort bestellen
Is er al ergens een poll?
* JohnR heeft een paar hele leuke zien staan
* JohnR heeft een paar hele leuke zien staan
/(bb|[^b]{2})/
Op zich geen bezwaar tegen, maar dan moeten we wel zeker weten dat de maker (was dat Frenzy?) nog tijd en zin heeft om dit ontwerp in een veel hogere resolutie te maken.Mobster schreef op 03 June 2003 @ 09:06:
Kan mijn persoonlijke favoeriet van de vorige reeks [afbeelding]
Ik wil iedereen (vooral MarcyDarcy) in ieder geval bedanken voor zijn inzet in het ontwerpen, pollen en alles wat er nog meer bij komt!
Idd was dat Frenzy. Voot het laatst op GoT gezien in november 2002. Hij was een tOEter. Wellicht dat iemand van de clan hem kan bereiken? Ik heb zijn ICQ nummer dus ik zal kijken of ik hem vanavond kan bereiken als ik niks van ToeT hoor...
-edit-
Ben nog even in #ToeT langs geweest, maar daar is Frenzy ook al een tijd niet meer geweest. Voor het laatst om te melden dat hij stopte met DC. Ik heb hem op ICQ gecontact, maar hij gaf geen reacite....
-edit-
Ben nog even in #ToeT langs geweest, maar daar is Frenzy ook al een tijd niet meer geweest. Voor het laatst om te melden dat hij stopte met DC. Ik heb hem op ICQ gecontact, maar hij gaf geen reacite....
[ Voor 32% gewijzigd door Mobster op 05-06-2003 08:46 ]
Het lijkt me idd eerlijker dat ontwerp #1 van MarcyDarcy er tussenuit gaat, want die lijkt heel erg op #4. Op deze manier delen ze de stemmen van 1 T-shirt, en dan wint dat ontwerp natuurlijk nooit meer.
Hier mijn inzendingen:
Beetje basic.
Wit

Zwart
Beetje basic.
Wit

Zwart

http://www.hompus.nl/zooi/dpcshirts/marcydarcy3-w.png r teh own.
T wordt tijd om de poll te starten, en uit te zoeken wie de regelneef wordt... nieuw topic openen?
T wordt tijd om de poll te starten, en uit te zoeken wie de regelneef wordt... nieuw topic openen?
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Jah! Polluh wie de regelneef wordt!TGEN schreef op 06 June 2003 @ 19:29:
http://www.hompus.nl/zooi/dpcshirts/marcydarcy3-w.png r teh own.
Ik hoor net van Mobster dat ie mijn shirtje er ook bij heeft gezet. Natuurlijk geen probleem. Een 300dpi EPS, AI of PDF kan ik er wel van maken.
Oh mensen, als jullie t nog niet wisten, check wdo en poll!!!
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Doe je ook nog aan DC Frenzy? Just wondering, ik zie je hier niet meer zo vaak
De kans dat Frenzy hier nog een keer komt is vrij klein. Gisteren heb ik even met hem gechat en hij is al een tijdje uitgeToeTerd. Hij vond het teveel tijd kostten. Ik heb gezegd dat zijn ex teammaten in #toet hem mistten en hij zou nog eens langs gaan....
Mobster,
Kijk nu eens een paar postjes hoger.
Kijk nu eens een paar postjes hoger.
En dan? Ik neem aan dat je op de post van Frenzy doelt? Hij postte even omdat ik hem erop gewezen had. En met mijn vorige post doelde ik vooral op nog een keer komt.
Snap je? Of snap ik jou niet?
Snap je? Of snap ik jou niet?
Hey mobster, ik wil niet lullig doen, maar precies eenzelfde discussie is al 2x gevoerd in het dpc verleden, met jou erbij... ik zit hier echt een enorme deja-vu te beleven
.
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Sorry 
* Mobster kan het allemaal niet zo goed volgen, maar wacht tot iedereen uitgepolld is
* Mobster kan het allemaal niet zo goed volgen, maar wacht tot iedereen uitgepolld is
Nou t is al 2x eerder gebeurd dat jij dat zei, min of meer in dezelfde bewoordingen dan.
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Volgens mij stemt iedereen gewoon op 1 van de eerste x shirts omdat het er aardig veel zijn om te bekijken. De poll - leader is zeker niet het beste ontwerp imho..
Nou .. 15, 16 en 17 staan nou niet echt bovenaan in het rijtje. Ik denk dat jouw mening gewoon niet erg overeenkomt met de gemiddelde DPC'er (wat natuurlijk helemaal niet erg is, mijn favoriet staat ook niet in de top5). Maar dat geldt voor meer mensen natuurlijkBor_de_Wollef schreef op 13 juni 2003 @ 21:37:
Volgens mij stemt iedereen gewoon op 1 van de eerste x shirts omdat het er aardig veel zijn om te bekijken. De poll - leader is zeker niet het beste ontwerp imho..
Is het dit ontwerptopic dood of zijn we inmiddels al in een bestelfase en heb ik dat draadje over het hoofd gezien?
[ Voor 36% gewijzigd door Bor op 06-07-2003 18:38 ]
Ja, je hebt het topic over het hoofd gezien, waarin staat dat de twee stemrondes voorbij zijn en de definitieve keuze is gemaaktBor_de_Wollef schreef op 06 July 2003 @ 18:36:
Is het dit ontwerptopic dood of zijn we inmiddels al in een bestelfase en heb ik dat draadje over het hoofd gezien?
Thanks. Ik ben al druk aan het lezenPyrus schreef op 06 July 2003 @ 18:49:
[...]
Ja, je hebt het topic over het hoofd gezien, waarin staat dat de twee stemrondes voorbij zijn en de definitieve keuze is gemaakt