ik vind die van rataplan erg stoer
Jeuh, polluh!
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Inclusief de ontwerpen van de vorige keren dan neem ik aan
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Ik zal vanavond ff kijken om mijn tshits ook nog in het wit te maken.
Was dit topic alweer bijna vergeten.
Was dit topic alweer bijna vergeten.
hehehe, Hij's weer active. Misschien dat ik me shirt ook nog aanpas ofzo. Zat te denken om een deel van die ene site (waar je kan zien hoeveel je overal rond dnet staat) erin kan doen ipv hitparade.
verder misschien tweaky groot @ voorkant.
verder misschien tweaky groot @ voorkant.
Was henk niet alleen de got tweaky? 
hm deze achterkant is mooier vind ik

hm deze achterkant is mooier vind ik

[ Voor 160% gewijzigd door Flapmo op 20-03-2003 17:33 ]
Verwijderd
Deze vind ik opzich best aardig met die letters en zo, alleen dat plaatje op de achterkant vind ik wat minder, een plaatje van de stats is een beetje nikszeggend vind ik, als daar wat beters voor in de plaats komt is ie best leukFlapmo schreef op 16 March 2003 @ 12:01:
Even lopen prutsen:
[afbeelding]
Maar niet echt wat ik wilde, vanaaf nog een poging dan maar.
//edit
Vind zelf die slogan:
Release the cow within ook vet, net als die van rataplan (when brute force aint working, you aren't using enough...)
is plaatje van onze dutchpowercows.org
.
Kon alleen niets vinden, zat te denken aan verschillende clients op de achtergrond ofzo
//edit
zie dat je nog naar oude refereert. Die is zowiezo
..
Kon alleen niets vinden, zat te denken aan verschillende clients op de achtergrond ofzo
//edit
zie dat je nog naar oude refereert. Die is zowiezo

..
[ Voor 28% gewijzigd door Flapmo op 22-03-2003 09:36 ]
topic weer d00d?
ff een opmerking... deze shirts moeten gepubliceert worden man. Hiermee krijgen we als DPC'ers en als Tweakers toch een leuke outfit d8 ik toch.
En de T-shirts zijn (voor het grootste gedeelte) supercool
dus dat moeten we wel voortzetten.
Suc6
ps. als ze in de verkoop komen moet daar maar ff een topic over gemaakt worden
: T-shirts@gathering
hehehe cool
En de T-shirts zijn (voor het grootste gedeelte) supercool
Suc6
ps. als ze in de verkoop komen moet daar maar ff een topic over gemaakt worden
whatever..
Er zijn zo al meerdere keren t-shirts gemaakt hoor
. Alles komt goed ^^.

ik ga 'm nog aanpassen zodat ie beter op een wit shirt past btw, dit is een 'eerste indruk'
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
simpel idee :0. Wel leuk though.
Simpel en toch erg netjes.GeniusDex schreef op 23 maart 2003 @ 17:27:
ik ga 'm nog aanpassen zodat ie beter op een wit shirt past btw, dit is een 'eerste indruk'
Hoe ver ben je met de 'witte' versie?
[ Voor 10% gewijzigd door NightBird op 26-03-2003 08:24 ]
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
De onderste heeft een groter tietlogo. Er staat ook een woordje onder. Tevens hebben ze een andere spreuk op de achterkant. Bij de 2e staat een url bij en is de kleur meer grijsachtig.
Wat heb ik gewonnen?
Wat heb ik gewonnen?
offtopic:
Oh en Da Monkey. In je sig staat protable ipv portable.
Oh en Da Monkey. In je sig staat protable ipv portable.
[ Voor 18% gewijzigd door Mobster op 26-03-2003 11:05 ]
Verwijderd
die vind ik erg fraaiGeniusDex:
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 11:15 ]
A het topic eeft weer. Alleen vraag ik me af, kan die van geniusdex ook waar worden? Kan dat effect op die horens ook op een shirt? Of kan da alleen in jpg? Verder idd mooi
.
Ik ben het shirt 'opnieuw' aan het maken, maar het wil niet echt perfect lukken helaasNightBird schreef op 26 March 2003 @ 08:23:
[...]
Simpel en toch erg netjes.![]()
Hoe ver ben je met de 'witte' versie?
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Ik ben erg benieuwd wat het zal worden 
Een klasgenoot van mij, waarmee ik nu samen kauw wil ook zo'n mooi shirt.
Ik heb hem gezegt dat hij beter even kan wachten, want er zijn nieuwe in de maak/ontwerp.
(misschien dat ik ook zo'n nieuwe koop
)
Een klasgenoot van mij, waarmee ik nu samen kauw wil ook zo'n mooi shirt.
Ik heb hem gezegt dat hij beter even kan wachten, want er zijn nieuwe in de maak/ontwerp.
(misschien dat ik ook zo'n nieuwe koop
Doen we ook een polo bij voldoende animo? Ik draag net iets vaker polo's dan t-shirts (lees vaak tegen nooit) ~ dan is het niet alleen voor de heb maar ook functioneel
Allesj komt goe, zei de vader van Najib. 
on-topic, die laatste witte van je is mooi Flapmo!
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
thx TGEN, vind zelf die voorkant wel vet, zo'n grote picture.TGEN schreef op 03 April 2003 @ 02:57:
Allesj komt goe, zei de vader van Najib.
[ Voor 12% gewijzigd door Flapmo op 03-04-2003 21:34 ]
Het is nu bijna 2 weken verder ... schiet het al een beetje op?GeniusDex schreef op 27 March 2003 @ 12:38:
[...]
Ik ben het shirt 'opnieuw' aan het maken, maar het wil niet echt perfect lukken helaas
Verder nog mensen met een creatieve uitspatting?
Nogmaals. De ontwerpers lijken een beetje te zijn stilgevallen. Kunnen we geen poll openen met de huidige ontwerpen en de ontwerpen van vorige keer?
Hmmmz.
Waar is Rataplan heen? Die had hele coole ontwerpen, en ik had nog wel op een aantal nieuwe van hem gehoopt eigenlijk.
Ik wil zelf ook nog een ontwerp maken, maar wilde dat eigenlijk op een van Rataplan baseren, maar dat gaat zo lastig als ik zijn templates niet heb... Hmmm, misschien toch maar kloten met copy-paste dan...
Waar is Rataplan heen? Die had hele coole ontwerpen, en ik had nog wel op een aantal nieuwe van hem gehoopt eigenlijk.
Ik wil zelf ook nog een ontwerp maken, maar wilde dat eigenlijk op een van Rataplan baseren, maar dat gaat zo lastig als ik zijn templates niet heb... Hmmm, misschien toch maar kloten met copy-paste dan...
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
* Rataplan is right here!
Zal nog eens goed naar mijn spullen kijken, had voornamelijk nog "wat" wijzigingen in het achterhoofd, geen echte nieuwe plannen.
Was beetje stilgevallen omdat er nog steeds ontwerpen worden gepost (Flapmo, DaMonkey) die zich niet aan dezelfde eisen houdt als degene die ik serieus neem. Ik wil best nog even wat moeite doen, maar ik wil dan wel eerst duidelijkheid (en ik wil niet de enige zijn die daarover gaat zeiken) over het aantal verschillende ontwerpen en het aantal kleuren dat is toegestaan.
Uit het ontwerp van Flapmo (dat verder best tof is!) zie ik dat twee verschillende kleuren tekst voor twee verschillende achtergronden (wit op zwart en omgekeerd) inmiddels weer kan, en dat een fullcolor-print ook tot de mogelijkheden behoort (die kleurnuances zijn anders niet reproduceerbaar). En fullcolor == duuuuur. Als ik op die manier aan de slag mag kan ik nog veeeeel coolere ontwerpen bouwen ("powerfull colors black and white are!"); maar op deze manier heb ik eik geen zin om de concurrentie aan te gaan: of andere mensen mogen meer dan ik, of het is schijnconcurrentie en dan wordt daar straks weer ruzie over gemaakt.
En nou we het toch over concurrentie hebben, Diadem: het is gewoon de koe van de distributed.net-site die als mask over een zootje enen en nullen is gelegd, en wat tekstlayers met respectievelijk de Dymo en de Stencil als font. Niks moeilijks aan
Ik zie trouwens liever dat je met een eigen ontwerp komt, maar als je mijn spul *echt* nodig hebt: wat wou je hebben? De "binaire" koe? Laat het even weten - ik post het (ergens deze week) wel - tegelijk met mijn finals, want ik hou graag nog even het initiatief, dat spreekt
Zal nog eens goed naar mijn spullen kijken, had voornamelijk nog "wat" wijzigingen in het achterhoofd, geen echte nieuwe plannen.
Was beetje stilgevallen omdat er nog steeds ontwerpen worden gepost (Flapmo, DaMonkey) die zich niet aan dezelfde eisen houdt als degene die ik serieus neem. Ik wil best nog even wat moeite doen, maar ik wil dan wel eerst duidelijkheid (en ik wil niet de enige zijn die daarover gaat zeiken) over het aantal verschillende ontwerpen en het aantal kleuren dat is toegestaan.
Uit het ontwerp van Flapmo (dat verder best tof is!) zie ik dat twee verschillende kleuren tekst voor twee verschillende achtergronden (wit op zwart en omgekeerd) inmiddels weer kan, en dat een fullcolor-print ook tot de mogelijkheden behoort (die kleurnuances zijn anders niet reproduceerbaar). En fullcolor == duuuuur. Als ik op die manier aan de slag mag kan ik nog veeeeel coolere ontwerpen bouwen ("powerfull colors black and white are!"); maar op deze manier heb ik eik geen zin om de concurrentie aan te gaan: of andere mensen mogen meer dan ik, of het is schijnconcurrentie en dan wordt daar straks weer ruzie over gemaakt.
En nou we het toch over concurrentie hebben, Diadem: het is gewoon de koe van de distributed.net-site die als mask over een zootje enen en nullen is gelegd, en wat tekstlayers met respectievelijk de Dymo en de Stencil als font. Niks moeilijks aan
[ Voor 4% gewijzigd door Rataplan op 08-04-2003 16:59 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Tjongejonge .. het hele vorige topic staat vol over deze zinloze non-discussie met jou, je weet toch wat de bedoeling is qua kleuren en qua prints op zwarte/witte shirts? EEN ontwerp, die op lichte EN donkere shirts kan. Punt. Niet meer en niet minder. En dat Flapmo dat misschien niet weet, dat maakt niet uit.Rataplan schreef op 08 April 2003 @ 16:56:
Uit het ontwerp van Flapmo (dat verder best tof is!) zie ik dat twee verschillende kleuren tekst voor twee verschillende achtergronden (wit op zwart en omgekeerd) inmiddels weer kan...
De enige die 'ruzie' maakt ben jij. We zijn geen concurrenten.... en dat een fullcolor-print ook tot de mogelijkheden behoort (die kleurnuances zijn anders niet reproduceerbaar). En fullcolor == duuuuur. Als ik op die manier aan de slag mag kan ik nog veeeeel coolere ontwerpen bouwen ("powerfull colors black and white are!"); maar op deze manier heb ik eik geen zin om de concurrentie aan te gaan: of andere mensen mogen meer dan ik, of het is schijnconcurrentie en dan wordt daar straks weer ruzie over gemaakt.
Natuurlijk mag full-color, waarom niet? De vorige shirts waren in 4 kleuren (zwart, wit, blauw en rood), maar dat is geen heilig gegeven. Als er dan nog een kleurlaag extra bij moet zodat je het hele spectrum kan drukken, wordt het niet heel veel duurder.
Sorry als dit misschien wat boos overkomt, maar ik vind je opmerkingen over oneerlijke concurrentie enzo erg overdreven. Het is geen opdracht waar je je geld mee moet verdienen en waar je het moet winnen van de concurrentie. Spui al je plannen maar, misschien doet een ander er weer een idee van op en maakt een nog toffer ontwerp. Dat is alleen maar prima en toe te juichen. En tegenwerken lijkt me niet echt gezellig.
aaaaaaai, dat wist ik niet dat dat niet mocht. Ik zal zo snel als ik tijd heb dat ontwerp met de goede kleuren doen. Maaruh, kan iemand even beknopt zeggen hoe en wat deze zijn?Rataplan schreef op 08 april 2003 @ 16:56:
En nou we het toch over concurrentie hebben, Diadem: het is gewoon de koe van de distributed.net-site die als mask over een zootje enen en nullen is gelegd, en wat tekstlayers met respectievelijk de Dymo en de Stencil als font. Niks moeilijks aanIk zie trouwens liever dat je met een eigen ontwerp komt, maar als je mijn spul *echt* nodig hebt: wat wou je hebben? De "binaire" koe? Laat het even weten - ik post het (ergens deze week) wel - tegelijk met mijn finals, want ik hou graag nog even het initiatief, dat spreekt
//edit lees net bericht energy pas (hoe kan je zo'n lap over het hoofd zien
[ Voor 5% gewijzigd door Flapmo op 08-04-2003 21:31 ]
Ik wil ook mijn fotosoep kunstjes wel eens uitleven, maar heeft er iemand een paar hi-res linkjes van die koe voor mij? (Of liever nog Illustrator bestanden ofzo)
[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 08-04-2003 22:29 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
http://www.distributed.net/logos/RobIII schreef op 08 April 2003 @ 22:29:
Ik wil ook mijn fotosoep kunstjes wel eens uitleven, maar heeft er iemand een paar hi-res linkjes van die koe voor mij? (Of liever nog Illustrator bestanden ofzo)
De enige 'eis' is, dat je ontwerp op zowel witte als zwarte shirts gedrukt kan worden. Dus als je zwarte letters hebt, doe er dan een wit randje omheen. We laten namelijk maar 1 ontwerp drukken, en dat persen we dan op zowel de witte als de zwarte shirts.Flapmo schreef op 08 April 2003 @ 21:29:
[...]
aaaaaaai, dat wist ik niet dat dat niet mocht. Ik zal zo snel als ik tijd heb dat ontwerp met de goede kleuren doen. Maaruh, kan iemand even beknopt zeggen hoe en wat deze zijn?
//edit lees net bericht energy pas (hoe kan je zo'n lap over het hoofd zien) maar mag het nu wel of niet? Ik wil best ook een 2e maken ofzow.
ok zal ik fixen zodra ik tijd heb.NightBird schreef op 09 April 2003 @ 11:43:
[...]
De enige 'eis' is, dat je ontwerp op zowel witte als zwarte shirts gedrukt kan worden. Dus als je zwarte letters hebt, doe er dan een wit randje omheen. We laten namelijk maar 1 ontwerp drukken, en dat persen we dan op zowel de witte als de zwarte shirts.
Vandaag eens niet m'n subteamnaam eer aan gedaan en zodoende vol frisse moed eens wat wezen photoshoppen, het begon toch een beetje te kriebelen. Zal er nog mee verder gaan maar had reeds een ontwerpje af
[oud vervallen ontwerpje]
[edit]
Zelfde ontwerp met ander lettertype etc.

[edit]
Zelfde ontwerp met ander lettertype etc.

[ Voor 42% gewijzigd door MarcyDarcy op 20-05-2003 19:06 ]
Oeh! Die ziet er wel cool uit
een tietlogo vind ik tot daar aan toe maar op de voorkanr moet echt niet veel meer komen voordat ik zon tshirt bestel. Hebbie nog van die "oude" nightbird?
Thnx[eNeRGy] schreef op 12 April 2003 @ 11:22:
Leuk ontwerp MarcyDarcy!
Nog een paar ontwerpvoorstelletjes

[edit]

[ Voor 4% gewijzigd door MarcyDarcy op 13-04-2003 21:13 ]
Iets leuk gevonden:
www.cafepress.com/dcing
Wel duur maar lol, je kunt dan ook alles erop zetten
Zal wel meer komen deze week...
www.cafepress.com/dcing
Wel duur maar lol, je kunt dan ook alles erop zetten
Die tweede van MarcyDarcy vind ik heel goed; mooi lettertype (op de 't' na dan
), mooie layout, en lekker fel. Een paar verbeteringen (IMHO):
- De achterkant zou ik iets minder druk doen, DPC weghalen ofzo.
- De grijze balk op de voorkant is vrij kolossaal, iets dunner zou mooier zijn.
Deze dus:

Deze dus:

Fun while it lasted: World Community Grid!
Lijkt me ook wel mooi.Diadem schreef op 15 March 2003 @ 12:47:
Ik zou dus kiezen voor de achterkant van dit ontwerp:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan daarbij dus deze voorkant (clickable)
[afbeelding]
Dat lijkt mij het ideale ontwerp.
Alleen een klein punjte, verander dat (consante) 1001001001001 naar: 010001000101000001000011 - da's DPC in binary klik
[/mierenneuk]
edit:
Dit topic heeft dus nog een pagina, ook erg mooie ontwerpen
Dit topic heeft dus nog een pagina, ook erg mooie ontwerpen
[ Voor 7% gewijzigd door Rafe op 13-04-2003 21:29 ]
Verwijderd
Die designs van MarcyDarcy zijn dik in orde!
(bedankt dat je weer aan het ontwerpen bent geslagen)
(bedankt dat je weer aan het ontwerpen bent geslagen)
@marcy darcy zo het dan niet ipv powered by DPC powering DPC zijn
Helemaal mee eens, en zeker een zeer vet ontwerp !scorpionv schreef op 13 April 2003 @ 21:25:
Die tweede van MarcyDarcy vind ik heel goed; mooi lettertype (op de 't' na dan), mooie layout, en lekker fel. Een paar verbeteringen (IMHO):
Deze dus: [afbeelding]
Hoe ver zijn we nu eigenlijk, zijn de laatste ontwerpen al geschikt voor onze manier van drukken? Betekend dat dat we eindelijk over kunnen gaan naar het kiezen van het beste ontwerp? Hoor ik daar een poll?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dankje voor de leuke reactiesscorpionv schreef op 13 april 2003 @ 21:25:
Die tweede van MarcyDarcy vind ik heel goed; mooi lettertype (op de 't' na dan), mooie layout, en lekker fel. Een paar verbeteringen (IMHO):
Deze dus:...
Sorry dat het een poosje heeft geduurd maar uit het oog is uit het hart, de brug stond open, de hond heeft mijn ontwerpen opgegeten [insert enkele andere smoesjes]. Het spijt me
Bij deze gelijk je opmerkingen verwerkt in het aangepaste ontwerp

Jep je hebt gelijkcybermans schreef op 14 April 2003 @ 09:38:
@marcy darcy zo het dan niet ipv powered by DPC powering DPC zijn
[ Voor 11% gewijzigd door MarcyDarcy op 16-05-2003 20:27 ]
Goed bezig MarcyDarcy! Zo zien ze er wat mij betreft prima uit!
Een kleine featurerequest nog (sorry, ik ben een af en toe te perfectionistisch); zou het niet mooier zijn om het nogal vierkante blok op de achterkant een beetje met de lijnen van de koe mee te vormen? Of voor mijn part in een staande ovaal ofzo? Dat staat wat speelser dan die strakke blokken
Als je geen zin meer hebt om te soepen, prima, mijn stem heb je toch
Een kleine featurerequest nog (sorry, ik ben een af en toe te perfectionistisch); zou het niet mooier zijn om het nogal vierkante blok op de achterkant een beetje met de lijnen van de koe mee te vormen? Of voor mijn part in een staande ovaal ofzo? Dat staat wat speelser dan die strakke blokken
een ovaal zie ik niet zo zitten, omdat het oude t-shirt ook al een ovaal bevattescorpionv schreef op 16 May 2003 @ 22:30:
Goed bezig MarcyDarcy! Zo zien ze er wat mij betreft prima uit!
Een kleine featurerequest nog (sorry, ik ben een af en toe te perfectionistisch); zou het niet mooier zijn om het nogal vierkante blok op de achterkant een beetje met de lijnen van de koe mee te vormen? Of voor mijn part in een staande ovaal ofzo? Dat staat wat speelser dan die strakke blokken![]()
offtopic:
scorpionv...you've got mail op je hotmail account
scorpionv...you've got mail op je hotmail account
offtopic:
Hmmz, ik zie geen mail? dweste @t hotmail dot com? Alleen spam 'size does matter', is dat 'm?
Hmmz, ik zie geen mail? dweste @t hotmail dot com? Alleen spam 'size does matter', is dat 'm?
edit:
Hebbes, ik heb je een mail terug gestuurd
Hebbes, ik heb je een mail terug gestuurd
[ Voor 26% gewijzigd door scorpionv op 17-05-2003 10:05 ]
Ik ben voor de steepjescode hiervan als achterkant:

en de grote koe hiervan als voorkant:

of anders het 1010101 model van rataplan <- die OwnD

en de grote koe hiervan als voorkant:

of anders het 1010101 model van rataplan <- die OwnD
Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005
Ik kan me wel iets voorstellen bij afgeronde hoekjes.MarcyDarcy schreef op 17 May 2003 @ 00:29:
een ovaal zie ik niet zo zitten, omdat het oude t-shirt ook al een ovaal bevatte
Dus dat die blokjes in de 4 hoeken afgerond zijn.
Maar dat zou ik moeten zien of dat mooi is.
iig, goed ontwerp.
Verwijderd
En wanneer komt de stem poll nou eens? Want die shirts hebben we dus niet meer voor de Zomervakantie.
Komt omdat we eerst nog bezig zijn met ontwerpenVerwijderd schreef op 19 May 2003 @ 19:06:
Duurt idd errug lang voordat er een shirtje is uitgekozen zeg.
Juist
Zoiets bedoel je?:Verwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 20:49:
kun je die koe niet in matrix stijl doen?
lijkt me wel cool gezicht
Rataplan schreef op 22 February 2003 @ 20:01:
Op de voorkant een enkele tekst in ongeveer het volgende type:
Wat doet die spin eigenlijk op je mouw ?MarcyDarcy schreef op 16 May 2003 @ 20:24:
[...]
Dankje voor de leuke reacties
Sorry dat het een poosje heeft geduurd maar uit het oog is uit het hart, de brug stond open, de hond heeft mijn ontwerpen opgegeten [insert enkele andere smoesjes]. Het spijt me![]()
Bij deze gelijk je opmerkingen verwerkt in het aangepaste ontwerp
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
Jep je hebt gelijk
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
nu je het zegt.... idd

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Na overleg met scorpionv is het volgende ontwerp tot stand gekomen. Bedoeling was om niet alleen de d.net koe maar ook een beetje het 'seti' gevoel erin te brengen. Het wordt helaas erg moelijk om alle projecten te kunnen verwerken 
(En tsja opzich heeft het betrekking op ieder project)
Genoeg geblaat...het ontwerp

Gewoon doen! Je ziet dat iedereen ideeen krijgt naar aanleiding van andermans ontwerpen. Ook al vind je jouw ontwerp niet goed genoeg, misschien dat iemand er een geweldige ingeving door krijgtVerwijderd schreef op 20 May 2003 @ 06:17:
Hey die zijn wel tof MD.
Ik wilde die van mij ook posten, maar dat doe ik maar niet meer
MarcyDarcy, die witte is SWEEeeeeEEeeeEEeeeEEEEeeeEEEeeeeTTTT! Dat wordt het officiele DPC shirt, en direct gaat de wdo-crew aan de slag om het design van de website ermee overeen te laten stemmen!
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Het is teveel eerMarcyDarcy schreef op 20 mei 2003 @ 00:13:
Na overleg met scorpionv is het volgende ontwerp tot stand gekomen. Bedoeling was om niet alleen de d.net koe maar ook een beetje het 'seti' gevoel erin te brengen. Het wordt helaas erg moelijk om alle projecten te kunnen verwerken
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoppa kijk al twee mensen voor, en ik heb veto, wat moet er nou nog gesteggeld worden?
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Die van MarcyDarcy zijn erg fijn!
is het MOOOOooo...ooooOOOOist!

[ Voor 70% gewijzigd door IWriteCode op 20-05-2003 08:44 ]
Less = more
Leuke reacties op het ontwerp 

Dit gaat me 'credit' kosten
OMG toen ik je post zag dacht ik Jamai. Heb 4x moeten kijken voordat ik het zag...maar helaas de inspiratie was al gewektJamal schreef op 20 May 2003 @ 08:42:
Die van MarcyDarcy zijn erg fijn!
[afbeelding] is het MOOOOooo...ooooOOOOist!

Mwuhahahah, hij is fijnMarcyDarcy schreef op 20 May 2003 @ 18:48:
[...]
OMG toen ik je post zag dacht ik Jamai. Heb 4x moeten kijken voordat ik het zag...maar helaas de inspiratie was al gewekt
[afbeelding]
Verwijderd
OMG dit is echt foutMarcyDarcy schreef op 20 mei 2003 @ 18:48:
[...]
OMG toen ik je post zag dacht ik Jamai. Heb 4x moeten kijken voordat ik het zag...maar helaas de inspiratie was al gewekt
[afbeelding]
Verwijderd
WHAAA jij daalt effe ENORM in aanzien van mij zeg eej.MarcyDarcy schreef op 20 May 2003 @ 18:48:
[...]
[afbeelding]
MarcyDarcy schreef op 20 May 2003 @ 18:48:
[...]
[afbeelding]
Waar moet dat heen met deze wereld? Nog een rondje om de zon!
Verwijderd
Ok ik post hier toch mijn ontwerpjes.
ik ben dus van mening dat ze helemaal bagger zijn, maar ik wilde het dus simpel houden en omdat ik nooooooit
plaatjes bewerk is dit in paint gedaan.
zie het resultaat:

tadaaaaaaaaaaa...hoest proest.
ik hoop dat deze op zijn minst mensen op ideeen brengt.
ik ben dus van mening dat ze helemaal bagger zijn, maar ik wilde het dus simpel houden en omdat ik nooooooit
zie het resultaat:
tadaaaaaaaaaaa...hoest proest.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 22:23 ]
Wanneer gaat er eigenlijk gepolled worden? Is er al een sluitingsdatum voor de ontwerpen gekozen? Ik kan niet wachten op een shirt
Elke keer als ik die poll wil opzetten komen er weer nieuwe ontwerpen binnen.scorpionv schreef op 20 May 2003 @ 23:42:
Wanneer gaat er eigenlijk gepolled worden? Is er al een sluitingsdatum voor de ontwerpen gekozen? Ik kan niet wachten op een shirt
Dat is wel mooi, want dan valt er tenminste te kiezen.
Spreek dan een datum af als einddatum. Stel 31 mei om 23:55 uur. Dan kunnen de eventuele nog ontwerpende DPC'ers rustig hun ontwerpen afmaken en kan daarna de selectie beginnen welke wel en welke ontwerpen niet kunnen. Daarna zal dan de poll volgen, toch?[eNeRGy] schreef op 21 mei 2003 @ 07:12:
[...]
Elke keer als ik die poll wil opzetten komen er weer nieuwe ontwerpen binnen.
Dat is wel mooi, want dan valt er tenminste te kiezen.
MarcyDarcy: Moet jouw slogan op de achterkant niet zijn:
"The world just isn't big enough" ipv "The world isn't just big enough"
Als je tenminste iets bedoeld in de richting van "De wereld is gewoon niet groot genoeg" zou ik voor de eerste gaan, want wat je nu op je shirt hebt staan klopt volgens mij niet helemaal...
"The world just isn't big enough" ipv "The world isn't just big enough"
Als je tenminste iets bedoeld in de richting van "De wereld is gewoon niet groot genoeg" zou ik voor de eerste gaan, want wat je nu op je shirt hebt staan klopt volgens mij niet helemaal...
Geinig shirtjeOMG toen ik je post zag dacht ik Jamai. Heb 4x moeten kijken voordat ik het zag...maar helaas de inspiratie was al gewekt

Maar ja, om een nick die ik al 3 a 4 jaar gebruik te gaan wijzigen vanwege een of ander tv programma... dacht ut niet..
edit:
Meteen m'n ondertitel maar ff gewijzigd
Meteen m'n ondertitel maar ff gewijzigd
[ Voor 7% gewijzigd door IWriteCode op 21-05-2003 13:26 ]
Less = more
Is er met deze slogan niets te doen?
"Ik Koe van you"
Eens op televisie gehoord (vrt of zo)
"Ik Koe van you"
Eens op televisie gehoord (vrt of zo)
Gaat de inkoop geregeld worden via de site van Laupro of anders? Dan weet ik in ieder geval wat ik in de gaten moet houden en waar ik moet gaan stemmen enzo
Ceci n'est pas une signature!
Misschien dat er nog iets met deze slogan gedaan kan worden?

En dan iets met de stats uit het RC5-72 proggie met die letters vond ik altijd wel cool

En dan iets met de stats uit het RC5-72 proggie met die letters vond ik altijd wel cool
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
JA! Ik denk dat die slogan tot op heden wel het meeste ruled. Kort, goed rijmend. En in meerdere situaties toepasbaar ('He, kom van je luie reet! There is no crime like idle time!'
).
"May the Cow be with you"
©Illegal_Alien 2003
©Illegal_Alien 2003
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
maybe iets in de aard van : "mhoooooooo powah" of "warning : crazy cows ! Join at own risk"
of alleen die "warning : crazy cows" op de schouder met eronder een klein koe logotje ?
of alleen die "warning : crazy cows" op de schouder met eronder een klein koe logotje ?
-| Hit it i would ! |-
Idd, en ik had al besloten welk t-shirt t zou worden!!!
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Nietus, ik!
Oeps, volgens mij hebben we dan allebei onze zin
Oeps, volgens mij hebben we dan allebei onze zin

Jaah! Dat noem ik nou een goede sloganGunner schreef op 23 May 2003 @ 08:53:
Misschien dat er nog iets met deze slogan gedaan kan worden?
Afbeelding
[ Voor 3% gewijzigd door Loco-Motiv op 24-05-2003 19:23 ]
Verwijderd
LOLFalcon10 schreef op 24 May 2003 @ 14:22:
maybe iets in de aard van : "mhoooooooo powah" of "warning : crazy cows ! Join at own risk"
Dat zou IK wel een bak vinden