Fun while it lasted: World Community Grid!
Tuurlijk kunnen we wel pollen! Gewoon de ontwerpen uit dit topic (die haalbaar zijn) en evt. (een paar) van vorige keer gebruiken.scorpionv schreef op 01 June 2003 @ 00:00:
*kick*
Omdat er weinig nieuws meer ontworpen wordt; kunnen we niet eens gaan pollen? Het zou balen zijn als we nog een zomer zonder DPC T-shirt moeten lopen![]()
* scorpionv calls out for [eNeRGy]
Die witte geïnverteerd is mooier op zwart.Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 22:12:
Ok ik post hier toch mijn ontwerpjes.
ik ben dus van mening dat ze helemaal bagger zijn, maar ik wilde het dus simpel houden en omdat ik nooooooitplaatjes bewerk is dit in paint gedaan.
zie het resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
tadaaaaaaaaaaa...hoest proest.
ik hoop dat deze op zijn minst mensen op ideeen brengt.
Ik zou eerst even de thread lezen (en de voorgaande) .. dan wordt duidelijk dat er 1 ontwerp voor zowel zwart als wit moet zijn, en dus niet verschillend zoals jij voorstelt
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
ik zat ook eerst zo te denken, ik had een idee met koeivlekken, maar dan moet je dus het gehele shirt bedrukkenNightBird schreef op 01 June 2003 @ 18:45:
[...]
Ik zou eerst even de thread lezen (en de voorgaande) .. dan wordt duidelijk dat er 1 ontwerp voor zowel zwart als wit moet zijn, en dus niet verschillend zoals jij voorstelt
ik krijg een 406-error
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
Ik kan er nu gewoon bij, probeer het nog eens...DeaTH-MeTaL schreef op 02 June 2003 @ 20:31:
Kan er iemand op www.distributed.net/logos komen???
ik krijg een 406-error
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Met mozilla kan ik er wel gewoon in
Die webmaster is zeker niet zo'n fan van internet explorer
[ Voor 5% gewijzigd door Ethnocentrix op 02-06-2003 21:11 ]
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
DeaTH-MeTaL schreef op 02 June 2003 @ 21:10:
hm, vaag!
Met mozilla kan ik er wel gewoon in![]()
Die webmaster is zeker niet zo'n fan van internet explorer
lol
ff getest, en ja: IE is error, Opera alles ok
De voorlopige selectie heb ik online gezet, sommige ontwerpen heb ik een beetje moeten aanpassen om het haalbaar te maken, als ik iets fout heb gedaan laat het gerust weten.
http://www.hompus.nl/zooi/dpcshirts/
Het zijn maar kleine voorbeelden om een idee te hebben tijdens het voten, een definitieve keuze moet natuurlijk in een veel hogere kwaliteit ontworpen worden.
Edit:
O,ja in het een van de topics werden er 2 'oude' ontwerpen mooi gevonden, die heb ik er daarom ook tussengezet, mocht men ook nog op andere oude ontwerpen willen voten roep dan maar ff.
Edit 2:
Teksten, URI's, etc kunnen ook nog later veranderd worden.
[ Voor 25% gewijzigd door [eNeRGy] op 02-06-2003 23:31 ]
heerlijk offtopic de laatste tien reacties oid[eNeRGy] schreef op 02 June 2003 @ 22:59:
Ik zit al de hele avond alle shirtjes te knippen, plakken en resizen *duizel* maar alle plaatjes van rataplan zijn dood, hellup!
Maareh hier doen de plaatjes van rataplan het gewoon
By the way...ik wilde nog wel mijn ontwerpje aanpassen aan de opmerking (Goku333 in "DPC T-Shirts, ontwerpen"), correct engels (is al ooit eens een leuke discussie over geweest) lijkt me wel handig. Aha je hebt deze opmerking gezien, ik zal het spoedig aanpassen
Succes met het sorteer en uitzoekwerk
[doh]
net 2 minuten telaat
ziet er goed uit

ff inhoudelijk iets...mijn ontwerpje versie 4 (en de witte versie) is een vervanging voor ontwerp versie 1 (en de witte). Nu staat ie er dubbel in, versie 1 mag verwijderd worden
[ Voor 34% gewijzigd door MarcyDarcy op 02-06-2003 23:36 . Reden: 3e edit...makkelijk dit steeds anapassen van posts :P ]
Ah, nu hier ookMarcyDarcy schreef op 02 juni 2003 @ 23:28:
[...]
Maareh hier doen de plaatjes van rataplan het gewoon
Mensen mogen voten, als iedereen #1 mooier vindt dan #4...ff inhoudelijk iets...mijn ontwerpje versie 4 (en de witte versie) is een vervanging voor ontwerp versie 1 (en de witte). Nu staat ie er dubbel in, versie 1 mag verwijderd worden
[ Voor 43% gewijzigd door [eNeRGy] op 02-06-2003 23:58 ]
Dan wil ik nog wat financiele/organisatorische kanttekeningen plaatsen bij de ontwerpen, wat je even in je achterhoofd moet houden bij het stemmen later.
Ten eerste, de shirts met de fullsize voorkant en achterkant: Houd er rekening mee, dat deze ontwerpen al gauw een euro of 5 duurder kunnen uitvallen, omdat er per shirt 2 A3 prints nodig zijn, in plaats van 1. Bij de kleinere borstprints kunnen ze namelijk in de zeefdrukkerij meegedrukt worden op de print van de achterkant, waarna ze voor het daadwerkelijke bedrukken op de shirts losgesneden worden. Dat scheelt dus iets in de prijs. (Let op: bedrag is ongeveer uit de losse pols ...
Ten tweede: De shirts die alleen voor een zwart/donker shirt ontworpen zijn. Natuurlijk kan daar d.m.v. een dropshadow wel een ontwerp van gemaakt worden voor op de lichte shirts, maar dit is niet altijd mooi. Teksten gaan nog wel, maar plaatjes zoals de koe op 'X-G 2' en 'Mito 3' komen wellicht niet zo goed uit de verf. Bedenk dat even vantevoren. Niet iedereen wil alleen maar zwarte shirts. De verhouding zwart:wit ligt rond de 60:40 in de vorige jaren.
Nog een derde puntje: de maximale grootte van de opdruk is A3. Dat is niet alleen prijstechnisch, maar ook praktisch. Er zijn ook mensen die een XS/S/M shirt willen, en daar past zo'n hele grote print anders niet op. Dat heeft gevolgen voor bijvoorbeeld de ontwerpen van Jeldert, die het shirt zo veel mogelijk benut heeft in zijn ontwerp. Dat ziet er op een XXL shirt dus een heel stuk kleiner uit.
Verder zitten er hele mooie tussen .. het stemmen kan nog erg lastig worden
Het is een ontwerptraject waarbij nieuwere voorstellen van een ontwerp de oude overrulen en daardoor komen te vervallen. Er wordt gevote per shirt, niet op 2 voorstellen voor een ontwerp per shirt. Van alle andere shirts is 1 ontwerp meegenomen voor de toekomstige poll, maar waar ik het over heb zitten 2 ontwerpen (die nauwelijks iets verschillen) in jouw selectie (zo kunnen ze stemmen van elkaar pakken.) Fair is het zo niet.[eNeRGy] schreef op 02 June 2003 @ 23:32:
[...]
Ah, nu hier ook
[...]
Mensen mogen voten, als iedereen #1 mooier vindt dan #4...
[ Voor 12% gewijzigd door MarcyDarcy op 03-06-2003 08:02 ]

ook opgenomen worden in de poll? Persoonlijk vind ik deze mooier dan vele ontwerpen van deze ronde (no offence).
Ik wil iedereen (vooral MarcyDarcy
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
* KoW heeft er een aantal mooie tussen zien staan de afgelopen tijd.
Binnenkort bestellen
* JohnR heeft een paar hele leuke zien staan
/(bb|[^b]{2})/
Op zich geen bezwaar tegen, maar dan moeten we wel zeker weten dat de maker (was dat Frenzy?) nog tijd en zin heeft om dit ontwerp in een veel hogere resolutie te maken.Mobster schreef op 03 June 2003 @ 09:06:
Kan mijn persoonlijke favoeriet van de vorige reeks [afbeelding]
ook opgenomen worden in de poll? Persoonlijk vind ik deze mooier dan vele ontwerpen van deze ronde (no offence).
Ik wil iedereen (vooral MarcyDarcy) in ieder geval bedanken voor zijn inzet in het ontwerpen, pollen en alles wat er nog meer bij komt!
-edit-
Ben nog even in #ToeT langs geweest, maar daar is Frenzy ook al een tijd niet meer geweest. Voor het laatst om te melden dat hij stopte met DC. Ik heb hem op ICQ gecontact, maar hij gaf geen reacite....
[ Voor 32% gewijzigd door Mobster op 05-06-2003 08:46 ]
Beetje basic.
Wit

Zwart

T wordt tijd om de poll te starten, en uit te zoeken wie de regelneef wordt... nieuw topic openen?
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Jah! Polluh wie de regelneef wordt!TGEN schreef op 06 June 2003 @ 19:29:
http://www.hompus.nl/zooi/dpcshirts/marcydarcy3-w.png r teh own.
T wordt tijd om de poll te starten, en uit te zoeken wie de regelneef wordt... nieuw topic openen?
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Kijk nu eens een paar postjes hoger.
Snap je? Of snap ik jou niet?
Pixilated NetphreaX
DragonFly
* Mobster kan het allemaal niet zo goed volgen, maar wacht tot iedereen uitgepolld is
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Nou .. 15, 16 en 17 staan nou niet echt bovenaan in het rijtje. Ik denk dat jouw mening gewoon niet erg overeenkomt met de gemiddelde DPC'er (wat natuurlijk helemaal niet erg is, mijn favoriet staat ook niet in de top5). Maar dat geldt voor meer mensen natuurlijkBor_de_Wollef schreef op 13 juni 2003 @ 21:37:
Volgens mij stemt iedereen gewoon op 1 van de eerste x shirts omdat het er aardig veel zijn om te bekijken. De poll - leader is zeker niet het beste ontwerp imho..
[ Voor 36% gewijzigd door Bor op 06-07-2003 18:38 ]
Ja, je hebt het topic over het hoofd gezien, waarin staat dat de twee stemrondes voorbij zijn en de definitieve keuze is gemaaktBor_de_Wollef schreef op 06 July 2003 @ 18:36:
Is het dit ontwerptopic dood of zijn we inmiddels al in een bestelfase en heb ik dat draadje over het hoofd gezien?
Thanks. Ik ben al druk aan het lezenPyrus schreef op 06 July 2003 @ 18:49:
[...]
Ja, je hebt het topic over het hoofd gezien, waarin staat dat de twee stemrondes voorbij zijn en de definitieve keuze is gemaakt