Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten # 2

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.821 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:41

Lightah

Strikes Again

Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 15:46:
[...]

Ik weet niet waarom het bij hun niet werkt. Ik kan alleen maar zeggen dat je alleen aan het WAN gedeelte komt mbt de provider en BBNED instellingen. Bij mijn weten blijft het routen hetzelfde.
Er post net iemand tussendoor die ook zegt dat de router functie niet werkt van het tweaked alcatel speedtouch modem.

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 14:48:
[...]

Gewoon het TCP protocol toch :? Kun je gewoon ff proberen natuurlijk ;)
Heb ik al geprobeerd werkte niet, heb er al meerdere protocallen geprobeerd......zou niet weten hoe het werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat schijnt niet te werken. Dat zie je in allerlei topics/newsgroups/web dat de routerfunctie van een tweaked alcatel speedtouch aan demon/bbned niet werkt. Voor info zie www.wintervorst.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 16:56:
[...]

Heb ik al geprobeerd werkte niet, heb er al meerdere protocallen geprobeerd......zou niet weten hoe het werkt.
Krijgt die pc waar je naar toe wilt mappen sowieso wel een ip toegewezen :? Je kunt het beste met statische adressen werken iig (dus buiten de dhcp-lease om).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snorkeldude gaat hier trouwens over de copperjet 823. Me pc krijgt gewoon een ip toegewezen van de router namelijk de 172.19.3.30 als ik het goed heb. Ik kan wel gewoon een lan server maken, dus het zou wel iets met de reversemapping ofzo te maken hebben, kun je geen voorbeeld pic opsturen ofzo hoe jij er 1 hebt ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 09:51:
Snorkeldude gaat hier trouwens over de copperjet 823. Me pc krijgt gewoon een ip toegewezen van de router namelijk de 172.19.3.30 als ik het goed heb. Ik kan wel gewoon een lan server maken, dus het zou wel iets met de reversemapping ofzo te maken hebben, kun je geen voorbeeld pic opsturen ofzo hoe jij er 1 hebt ingevuld?
Krijg je niet een ipadres van de router (DHCP dus) in de orde van 192.168.*.* :?
Dat lijkt me nl een stuk normaler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik ga maandag opzeggen, zit al meer dan tien weken te wachten, krijg geen respons op mijn mail en krijg niets van Demon te horen over de te lange wachttijd. Hebben meer mensen hier zoveel gezeur met hun aanvraag (graag geen status enzo plaatsen, wil alleen weten hoelang iedereen die nog niet aangesloten is nu zit te wachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 09:55:
[...]

Krijg je niet een ipadres van de router (DHCP dus) in de orde van 192.168.*.* :?
Dat lijkt me nl een stuk normaler ;)
Mijn ip range staat ingesteld op standaard 172.19.3.30 t/m 172.19.3.35 dacht ik. Maar dit maakt toch verder niks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy, je moet gewoon bellen, 0800-0251234 en daar even de situatie uitleggen..

ik heb in totaal 13 weken gewacht vanaf de aanvraag voor het eindelijk werkte.
Heb je de modem trouwens al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Hier ook, aanvraag op 13 jan, vorige week kwam t modem, dus gewoon geduldig afwachten. 'k Wacht nu ook alweer 5 dagen op een reply op mijn mailtje op een ontbrekend kabeltje in de doos. Ze zullen t wel druk hebben ofzo. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gert, wat voor kabeltje, telefoon/utp kabels kan je overal halen, kan je gelijk aan de slag. En volgens mij zijn ze niet zo snel met de reply van mails, ik heb er tiijjjden terug eentje gestuurd en nog steeds niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert
Van splitter naar modem. Heb er nu een gewone telefoonkabel tussen zitten met 2x rj-11 maar die doet t nie. In de splitter moet eigenlijk een rj-45. Gewoon draadjes zoals in de rj-11 plug in de rj-45 plug knijpen werkt niet. :o

[ Voor 21% gewijzigd door Gert op 22-03-2003 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, ik had het tegen lightah, over de alcatel speedtouch home, tweaked naar pro, dus niet de copperjet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfisjtik
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-12-2022
yes!! DSLexpress doet het nu hier. Binnen 3 weken van mxstream naar een werkende Demon, ben ik wel blij mee. Maar, volgens mij deed hij het al sinds dinsdag of misschien wel eerder (2.5 week).

Afgelopen week verwachte ik ieder moment dat het linesynch lampje op mijn isdn alcatel speechtouch ging branden, het was dan een week na dat de lijn was goedgekeurd door bbned. Maar het kwam er maar niet van.

Maar gister nacht las ik toevallig op de site van cistron dat er problemen waren met isdn Speedtouches op bbned, ik dacht shit! De info staat hier:
http://www.cistron.nl/
http://www.cistron.nl/node.php?id=335
ftp://ftp.cistron.nl/pub/cistron/adsl/alcatel-isdn/

Nadat ik de firmware van cistron er op had gezet ging het linesynch lampje branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gert, een rj11 aan de ene en een rj45 aan de andere kant? ik heb gewoon een rj-11 in beide gestoken, en het werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik wil graag overstappen van Mxstream naar Demon/cistron.
In mei loopt mijn Planet internet adsl abo af en wil ik zo snel mogelijk direct weer een adsl verbinding hebben, nou is mijn vraag: kan ik nu al een abo aanvragen bij Demon/Cistron zodat ze direct aan de slag kunnen als bij mij planet eraf is? of kan ik het pas aanvragen als PI adsl abo afgelopen is?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:59
Homedisc schreef op 22 maart 2003 @ 22:32:
In mei loopt mijn Planet internet adsl abo af en wil ik zo snel mogelijk direct weer een adsl verbinding hebben, nou is mijn vraag: kan ik nu al een abo aanvragen bij Demon/Cistron zodat ze direct aan de slag kunnen als bij mij planet eraf is? of kan ik het pas aanvragen als PI adsl abo afgelopen is?
Lees de diverse faqs....

Antwoord: Een linetest door BBNed (demon dus bv) kan alleen worden gedaan op een VRIJE lijn. Dus geen lijn waar ADSL op zit.
MXStream opzeggen,wachten tot lijn vrij is, Demon (oid) aanvragen, laten linetesten, en weer online ;)

In principe ben je dus een paar weken dsl-loos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert
Verwijderd schreef op 22 maart 2003 @ 17:19:
Gert, een rj11 aan de ene en een rj45 aan de andere kant? ik heb gewoon een rj-11 in beide gestoken, en het werkt gewoon.
Ok dan ga ik demon slaan dat ze die lijn moeten maken. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op 22 March 2003 @ 22:32:
Zodra je de bevestiging van KPN hebt gehad met daarop de datum dat je van Planet/KPN wordt afgesloten, weet je wanneer je Demon kan aanvragen. Je kan het maar hooguit één week voor die datum aanvragen, aangezien Demon de eerste zeven dagen niets doet (vanwege de cooling-down periode) en anders is de lijn nog niet vrij. Scheelt toch weer een week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 12:11:
Pewwy, je moet gewoon bellen, 0800-0251234 en daar even de situatie uitleggen..

ik heb in totaal 13 weken gewacht vanaf de aanvraag voor het eindelijk werkte.
Heb je de modem trouwens al ontvangen?
uitgaande van jouw wachttijd had het bij mij al twee weken terug moeten werken :( .
Nu krijgt KPN de schuld. (misschien wel terecht, maar daar heb ik geen zicht op) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 11:49:
[...]

uitgaande van jouw wachttijd had het bij mij al twee weken terug moeten werken :( .
Nu krijgt KPN de schuld. (misschien wel terecht, maar daar heb ik geen zicht op) :X
Bij mij volgens de voorwaarden twee weken geleden, KPN krijgt de schuld, en ik zit zonder internet thuis ;( Al met al lekker geregeld, ik heb dus nog geen modem, want de status staat nog op lijntest (na tien weken ;() en Demon is te lui om te reageren. als ik thuis ben maar ff bellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demon reageert niet op e-mails (zijn mijn bevindingen). Je moet ze gewoon bellen, dan zeggen ze opeens heel schijnheilig "oh, ik zie dat er hier nog wat onbeantwoorde mailtjes van u staan". Bel ze ook niet op vrijdagavond, heb het opgegeven toen de tijd in mijn telefoon op 1:03 uur stond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag iemand gesproken die bij hoog en bij laag volhoudt dat mijn voicemail is ingesproken.
....smeag0lletje heeft bewust geen voicemail..... :?
Verder zou ik vandaag twee keer gebeld worden. Nee dus, zelf maar weer 3 keer gebeld.
Communicatiecursusje is daar geen overbodige luxe.

begrijp me goed: ik wil niet demon onderuithalen, maar laten zien dat het niet allemaal koek en ei is. Mede ook nav de goede berichten in dit forum heb ik een adsl bij demon aangevraagd. Mijn probleem is waarschijnlijk (hopelijk) een incidenteel geval.

gisteren schijnt lijnmeting gedaan te zijn, donderdag komt de uitslag.

smeagol blijft (misschien tegen beter weten in?) hopen....
...eens zal adsl rulen bij smeagol... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey loopt demon trouwens via londen? Zeg maar als je in een gameserver zit van je buurman dan zou de verbinding eerst via isp in londen gaan dan pas naar de buurman. Zorgt wel voor lag zeg!

Is er trouwens al een oplossing voor dat poort forwarding gedoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 20:51:

gisteren schijnt lijnmeting gedaan te zijn, donderdag komt de uitslag.

smeagol blijft (misschien tegen beter weten in?) hopen....
...eens zal adsl rulen bij smeagol... :9~
Oh ik zie dat ik niet de enige ben die het een beetje heeft gehad met Demon.
Ik ben nu al 2 weken bezig om mijn 2048 aansluiting ook daadwerkelijk op die snelheid te laten werken.
Ondertussen schijnt er al 2 keer een lijnmeting gedaan te zijn ,met als uitslag "positief".
Ja positief MY ASS.
Elke keer valt mijn verbinding terug naar 512k, maar vrees niet , ik bel elke dag met ze, en ze beginnen al mijn naam te kennen. Dus het gaat goed.

Kan overigens iemand met mij meedenken ??

Als het nou niet aan de lijn ligt en niet aan de splitter, dan blijft mijn inziens toch alleen het modem over???????
Of zie ik dit nu verkeerd??????

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien je pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Niet online
Als er een pc aan zou staan , dan ga ik je gelijk geven.
maar helaas dat is dus niet het geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modem heeft er niets mee te maken, lijkt me.
De profiles van mensen met 512k lijn en 2048k lijn zijn hetzelfde.
Gewoon een fout van bbned of kpn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk in het modem op welke snelheid (down en up) hij synchroniseert. Dit moet 2048/512 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke modem heb je?
docftp schreef op 27 maart 2003 @ 09:41:
[...]

Als er een pc aan zou staan , dan ga ik je gelijk geven.
maar helaas dat is dus niet het geval
Hoe kun je dan de snelheid testen?

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Niet online
Het modem staat op 512 (van de week zelfs op 256) en dat terwijl dat niet eens voorkomt op het modem.
Ik heb een CJ810.
Nadat het modem knippert als een kerstboom pas dan gaat de machine aan.
Eerder heeft toch geen nut.
Maar ik heb maar weer eens gebeld. Het schijnt een "onbalans" in de lijn te zijn en dus een probleem van KPN.
Dit houdt dus in dat ik waarschijnlijk nog 1 week de wachtkamer in mag.
En dan te bedenken dat ik voor dit soort onzin wegging bij Chello.

[ Voor 8% gewijzigd door docftp op 27-03-2003 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update van smeag0lletje's adsl lijntje:

Vanmiddag is een monteur langs geweest van HEBO, de installatiepartner van Demon, die heeft de lijn doorgemeten en wat denk je, het tweede modem is OOK DEFECT! :( Bij zijn modempie deed alles het wel. lijntje viel niet weg
(eerste zag geen lan)
Demon zelf was alleen niet op de hoogte van de komst van die monteur.....

Nieuw modem wordt volgende week opgestuurd! (zo gauw ze binnen zijn)

....zal het dan toch gaan werken? zal ik dan toch eindelijk mn eigen firewalletjen en routertjen kunnen gaan draaien? :9~ Zal mijn webservertjen eindelijk eens wat meer gaan serveren dan alleen op mijn lokale netwerkjen? wij wachten in spanning af!.....

COMPLIMENT VOOR BENJAMIN!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Hmm, zijn er dan nog steeds problemen met die modems??
Kreeg vandaag status update binnen dat me modem binnen enkele dagen opgestuurd zou worden, maar dat kan dus wel ff duren :(
En ik wacht al 14 dagen op me ADSL :(

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Help!

Ik kreeg van de week m'n ADSL lijn opgeleverd. Gisteren eindelijk het ADSL installatiepakket van het postkantoor kunnen ophalen. Vanochtend splitter voor m'n NT1 ISDN kastje gezet, Allied Data 823 modem aangesloten, MAC-adres geregistreerd, en 8 minuten later had ik Internet! :)

Probleem is alleen: ik kom met ICQ niet online en ik snap niet waarom niet! WWW doet het, Usenet doet het, IRC doet het. Maar ICQ blijft maar op het gele bloemetje van "connecting"staan! Moet ik iets veranderen in de instellingen ofzo? Ik had voorheen UPC-Chello en daarmee had ik met deze instellingen geen probleem om online te zijn in ICQ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alle poorten open zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Van wat? Van m'n Allied Data CopperJet 823 modem?

Ik heb geen idee hoe ik die modem kan configureren!

[ Voor 49% gewijzigd door Haay op 28-03-2003 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Kreeg na een telefoontje te horen dat mijn internet binnen 4 weken opgeleverd gaat worden :) Eindelijk duidelijkheid. Wel jammer dat je zelf moet bellen om dit voor elkaar te krijgen.... 14 weken levertijd is wel wat veel moet ik zeggen :(

[ Voor 13% gewijzigd door Pewwy op 28-03-2003 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik weet niet wat er veranderd is, maar na m'n PC weer eens gereboot te hebben doet ICQ het ineens weer op beide PCs op m'n lokale netwerk! Nou ja, nu werkt DSLExpress van Demon dus helemaal perfect! :)

En ik had al even getest met New World Order waarmee ik via Chello ERG last had van lag in servers die een beetje bevolkt waren, en daar heb ik nu met DSLExpress totaal geen last van! Way to go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op 28 maart 2003 @ 12:15:

Je moet lezen, lezen en nog eens lezen. Dit is in dit topic heel vaak behandeld :) Beetje onzinnig dus om dat nog een keer te doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Haay schreef op 28 March 2003 @ 12:15:

http://www.boeve.org/cj823/ :z :z

Ik heb overigens contact gehad met AlliedData over de CJ823. Hieruit kwam voort:

1. Firmware op de CJ823 is idd beta, RC. Maar "zou niet mogen uitmaken" in de functionaliteit.
2. Nieuwe (final) firmware is vrijdag intern gereleased
3. Documentatie + firmware komen zeer binnenkort op de AlliedData site
4. Ik krijg nog een documentje om MAC te spoofen.. Makkelijker imho, modem als bridge laten staan, mac aanmelden bij demon, routed profiel erin en gaan.. Nix meer opnieuw mac aanmelden enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me overbodig. ;) ICQ gebruikt bij mijn weten alleen de volgende (TCP) poorten:
• 1027
• 1029
• 1032

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg zelf nog steeds niet een game server aan de gang. De gameserver krijgt geen ip toegewezen. Staat op 0.0.0.0:0......kun je niks mee dus. Ik weet zeker dat de gameserver de poort 2092 normaal gebruikt. Hoe moet ik hem instellen ik heb alle protocollen gehad. Zoals tcp, udp noem ze maar op.

HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
DJSmiley schreef op 30 maart 2003 @ 15:10:
http://www.boeve.org/cj823/ :z :z

Ik heb overigens contact gehad met AlliedData over de CJ823. Hieruit kwam voort:

1. Firmware op de CJ823 is idd beta, RC. Maar "zou niet mogen uitmaken" in de functionaliteit.
2. Nieuwe (final) firmware is vrijdag intern gereleased
3. Documentatie + firmware komen zeer binnenkort op de AlliedData site
4. Ik krijg nog een documentje om MAC te spoofen.. Makkelijker imho, modem als bridge laten staan, mac aanmelden bij demon, routed profiel erin en gaan.. Nix meer opnieuw mac aanmelden enz.
Kijk, hier heb ik wat aan! :)

Overigens, ik heb OOK contact gehad met Allied Data over hun CJ823 en de man van de Support afdeling die ik aan de telefoon had wist mij doodleuk te vertellen dat zij geen support gaven op de CJ823 en dat ik daarvoor bij Demon moest zijn! 8)7. Jahoor, een bedrijf support één van z'n eigen produkten niet? |:(

Ik laat mijn CJ823 trouwens lekker in bridged mode staan omdat hij zo precies hetzelfde doet als voorheen m'n Chello kabelmodem. De CJ823 connect met een fluisterstil PC'tje met Win2000 waarop WinRoute 4.2 draait die het routeren voor z'n rekening neemt. Die PC doet tevens dienst als printerserver en (MP3) fileserver voor mijn lokale netwerk, wat de CJ823 niet kan ;) Aan die router-PC heb ik een 8-poorts 100 Mbit switch hangen waar weer andere PCs aan hangen en het werkt helemaal perfect!

[ Voor 3% gewijzigd door Haay op 31-03-2003 14:32 . Reden: kleine verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 12:31:
Krijg zelf nog steeds niet een game server aan de gang. De gameserver krijgt geen ip toegewezen. Staat op 0.0.0.0:0......kun je niks mee dus. Ik weet zeker dat de gameserver de poort 2092 normaal gebruikt. Hoe moet ik hem instellen ik heb alle protocollen gehad. Zoals tcp, udp noem ze maar op.
Geef je gameserver anders eens een statisch ip en map die poort 2092 door naar dat ipadres. Lukt het dan wel :? Kijk ook ff of je dhcp scope groot genoeg is.
HELP!
Beetje jammer; we zijn geen helpdesk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een update van smeag0lletje:

Krijg een zyxel routertje van demon :P
Effe wachten totdat ik hem binnen heb...

En dan meteen ook een update van *Cutebritney: Check je mail :/

[ Voor 28% gewijzigd door Xandrios op 06-04-2003 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 14:51:
[...]

Geef je gameserver anders eens een statisch ip en map die poort 2092 door naar dat ipadres. Lukt het dan wel :? Kijk ook ff of je dhcp scope groot genoeg is.
Dat snap ik ff niet. :?
Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 14:51:
[...]
Beetje jammer; we zijn geen helpdesk ;)
Helpdesk van demon helpt me toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 12:26:
[...]
Dat snap ik ff niet. :?
Kijk eerst ff hier: DHCP Explained
[...]
Helpdesk van demon helpt me toch niet.
Was sarcastisch bedoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-06 19:36

senn

jep.

Nu levert Demon bij nieuwe pakketten het modem ZyXEL Prestige 650R-33.
Kan deze ook als Router fungeren? Anders kan ik misschien beter dat modem dat dat wel kan apart bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poortforwarding doet niet op de 823 volgens mij. Weet nu zeker dat ik hem goed had ingesteld. Heeft nog een of andere techneut naar gekeken, die zei dat het moest doen en wat blijkt doet niet. Copperjet 823 sucks ass!! Sloom ding ook nog. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

senn schreef op 03 april 2003 @ 15:17:
Kan deze ook als Router fungeren? Anders kan ik misschien beter dat modem dat dat wel kan apart bestellen.
Zoek en gij zult vinden: Product Overview.

Op Tweakers wordt verwacht dat je zelf ook enige moeite doet voordat je begint te posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pyro_GL, heb je die profile van Smiley geprobeerd?
hier werkt portmapping namelijk prima. je moet natuurlijk WEL static ip's instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lan dchp uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
Een vriend van mij heeft ook DSLExpress aangevraagd het is nu bij hem opgeleverd en hij heeft ook al een modem gekregen enzovoort.

Dan denk je leuk aansluiten enzo.
Splitter voor het NT1 kastje
kabeltjes in de splitter
kabeltjes in het modem
modem configureren
etc

maar nu komt het: HET WERKT NIET :'(

Dus gisteren hebben we mijn modem geprobeerd, wellicht lag het aan het modem, maar het mocht niet baten. Terwijl mijn modem hier gewoon werkt....

Hij heeft ook al diverse keren contact gehad met zowel BBNED als Demon, maar die hebben de lijn doorgemeten en die zeiden dat het goed was.

Waar kan het nu anders nog aanliggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert
't Is ook een beetje vreemd dat je een product levert dat en niet door jezelf en niet door de fabrikant wordt ondersteund.

Ik hoop maar dat ik ook zo'n Zyxel krijg wanneer ze mn kapotte 823 komen ruilen. Die fabrikant maakt een veel betrouwbaardere indruk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<quote>
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
senn schreef op 03 april 2003 @ 15:17:

</quote>

ga naar http://www.zyxel.com/support/download.php en zoek op modelname van je router
Staan hele mooie manuals. Staat alles in

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BRAiN schreef op 04 April 2003 @ 09:56:
Wat werkt er dan niet: Brand je adsl lampje niet of kan je computer geen verbinding krijgen :? Kortom: dit is te vaag, geef eens wat meer informatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 april 2003 @ 12:38:
[...]

Wat werkt er dan niet: Brand je adsl lampje niet of kan je computer geen verbinding krijgen :? Kortom: dit is te vaag, geef eens wat meer informatie :)
Het ADSL Lampje brand helemaal niet, en de instellingen staan goed in de Copperjet 823

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
BRAiN schreef op 04 April 2003 @ 09:56:
Een vriend van mij heeft ook DSLExpress aangevraagd het is nu bij hem opgeleverd en hij heeft ook al een modem gekregen enzovoort.

Dan denk je leuk aansluiten enzo.
Splitter voor het NT1 kastje
kabeltjes in de splitter
kabeltjes in het modem
modem configureren
etc

Dus gisteren hebben we mijn modem geprobeerd, wellicht lag het aan het modem, maar het mocht niet baten. Terwijl mijn modem hier gewoon werkt....

Hij heeft ook al diverse keren contact gehad met zowel BBNED als Demon, maar die hebben de lijn doorgemeten en die zeiden dat het goed was.

Waar kan het nu anders nog aanliggen?
Doet de telefoon het het wel? Toen ik die splitter aansloot heb ik eerst gekeken of m'n telefoon het deed nadat ik die splitter ertussen had gezet, voordat ik de modem aansloot.

Overigens heb ik de splitter opengemaakt en de 3 kabeltjes niet via die stekkertjes aangesloten, maar door de losse rode en groene draadjes in de betreffende klemmetjes vast te schroeven (na dus de plugjes eraf te snijden :)) Dat werkt perfect bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gert schreef op 04 April 2003 @ 09:57:
't Is ook een beetje vreemd dat je een product levert dat en niet door jezelf en niet door de fabrikant wordt ondersteund.

Ik hoop maar dat ik ook zo'n Zyxel krijg wanneer ze mn kapotte 823 komen ruilen. Die fabrikant maakt een veel betrouwbaardere indruk. :D
wanneer ze mn kapotte 823 komen omruilen??
die moet je eerst opsturen voordat je iets nieuws krijgt.
(dat is wat er tegen mij gezegd is!)
i.i.g werd er vanochtend tegen mij gezegd dat er alleen nog zyxels zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 april 2003 @ 11:32:
ga naar http://www.zyxel.com/support/download.php en zoek op modelname van je router
Staan hele mooie manuals. Staat alles in
Heb jij dit modem al en zo ja heb je de router functie aan de gang kunnen trappen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet eerlijk toegeven, Demon is retesnel om je aanvraag te verwerken, duurde bij mij minder dan drie weken.

Alleen heb ik nog wat trubs bij de verbinding tot stand brengen. Heb gewoon de wizard die bij mn Alcatel SpeedTouch 510v4 uitgevoerd, alle instellingen kloppen en bij het inloggen op mn modem maakt hij adsl verbinding.

Echter....het ledje van ADSL knippert rood/groen. Ben ik dan nog iets vergeten of moet ik hem even laten modderen zodat hij met de isp kan synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

docftp schreef op 04 April 2003 @ 18:25:
[...]

Heb jij dit modem al en zo ja heb je de router functie aan de gang kunnen trappen??
helaas... zo snel als bij bovenstaand bericht is demon niet bij mij :'( ...zucht...
zit wel te trappelen om et aan het werk te krijgen... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
Haay schreef op 04 April 2003 @ 13:59:
[...]

Doet de telefoon het het wel? Toen ik die splitter aansloot heb ik eerst gekeken of m'n telefoon het deed nadat ik die splitter ertussen had gezet, voordat ik de modem aansloot.

Overigens heb ik de splitter opengemaakt en de 3 kabeltjes niet via die stekkertjes aangesloten, maar door de losse rode en groene draadjes in de betreffende klemmetjes vast te schroeven (na dus de plugjes eraf te snijden :)) Dat werkt perfect bij mij.
Alles doet het behalve internet, ik heb het ook al zonder splitter geprobeerd direct op het ISRA punt, maar het blijft een probleem, bellen lukt wel ook als alles goed aangesloten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BRAiN schreef op 05 April 2003 @ 08:08:
[...]
Alles doet het behalve internet, ik heb het ook al zonder splitter geprobeerd direct op het ISRA punt, maar het blijft een probleem, bellen lukt wel ook als alles goed aangesloten is.
Heb je al geprobeerd je modem direct aan het ISRA punt te hangen om te kijken wat er dan gebeurt. Als ie dan wel online komt, moet je ff de combinatie van de draden in je wandcontacten nakijken; ADSL gebruikt maar twee draden en telefoon ook, maar dan moeten ze wel goed zijn aangesloten (in afstemming met de stekker dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 00:15:
[...]

helaas... zo snel als bij bovenstaand bericht is demon niet bij mij :'( ...zucht...
zit wel te trappelen om et aan het werk te krijgen... :9~
Zodra je hem binnen hebt , moeten we maar even om de tafel gaan zitten.
De mijne is al binnen namelijk en het is een heel prettig modempje, maar ik krijg het router deel niet een de gang.
Zelfs UPnP wordt ondersteund.
Heel naar allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brain, ik heb hetzelfde probleem ook gehad. Geen adsl lampje. Ff bellen met demon, gaan ze een lijncheck doen, en dan werkt het(als het goed is...)

Maar nu ff wat anders: ik heb al een maand demon 1024, werkte prima, alleen nu is ie teruggezakt naar 512!!!! Zijn er meer mensen die dit hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Niet online
Welk modem heb je??
toch een CJ 810?????
zo ja dan is misschien deze overleden.
Elke dag bellen met demon is het advies.
Ik heb 3 keer een linecheck gehad en een monteur van de KPN op visite gehad. maar nee hoor niks werken.
Zelfs nog een aangetekende brief verstuurd naar demon om mijn klacht in te dienen, dit doen ze namelijk niet per telefoon ivm hoogoplopende emoties volgens de vent van de customer service.
En dat heeft dus 3 weken geduurd voordat ik hoorde dat dit eventueel wel eens aan het modem zou kunnen liggen. Overigens melde ik dit al bij dag 1, maar ja.
Maar ik heb nu een nieuw modem en het is weer gaan met die bananeschil.
Maar het is pas 1 dag dat het weer werkt , dus ik hou me hart vast met die handel.
We blijven maar positief denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
ff een globale reactie, want het werkt nog steeds niet bij een vriend van mij.

De telefoon werkt;
Direct op het ISRA punt werkt het niet;
Mijn modem werkt ook niet, het zijne ook niet, vandaar de test;
het ADSL lampje brandt niet;
ze hebben de lijn al opnieuw doorgemeten.

Dus eigenlijk is alles goed :?

[ Voor 1% gewijzigd door Libertarian op 07-04-2003 11:16 . Reden: ; => . ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BRAiN schreef op 07 april 2003 @ 11:15:
ff een globale reactie, want het werkt nog steeds niet bij een vriend van mij.

De telefoon werkt;
Direct op het ISRA punt werkt het niet;
Mijn modem werkt ook niet, het zijne ook niet, vandaar de test;
het ADSL lampje brandt niet;
ze hebben de lijn al opnieuw doorgemeten.

Dus eigenlijk is alles goed :?
Nee, het is dus NIET goed. Het adsl lampje brand niet; er is dus geen ADSL signaal. Je moet dus wachten op het ADSL signaal. Is je lijn eigenlijk al wel opgeleverd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
ja de lijn is opgeleverd (die vriend ben ik namelijk :)) hij is al sinds 3-3-03 opgeleverd. ze hebben bij bbned eerst ook al beaamt dat er iets mis is met de lijn. ze kunnen er dus alleen niet achterkomen wat het is. de lijn zou gewoon moeten werken. maarja de storing is er dus officieel 3 weken (aangezien er geen modem aanwezig was op 03-03-03)

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justice_strike schreef op 07 april 2003 @ 12:33:
ja de lijn is opgeleverd (die vriend ben ik namelijk :)) hij is al sinds 3-3-03 opgeleverd. ze hebben bij bbned eerst ook al beaamt dat er iets mis is met de lijn. ze kunnen er dus alleen niet achterkomen wat het is. de lijn zou gewoon moeten werken. maarja de storing is er dus officieel 3 weken (aangezien er geen modem aanwezig was op 03-03-03)
Heb je een monteur langs laten komen of niet? Het is namelijk wel van groot belang dat je kunt uitsluiten dat het aan je eigen installatie ligt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
dat is dus al gedaan, brain heeft het al nagechecked, ik acht hem wel in staat om dat te doen. maarja natuurlijk mag er altijd een monteur bij mij langskomen, als demon/bbned niet gelooft dat alles goed aangesloten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
hmm heb net contact gehad met Demon, ze gaan de dslam (Digital Subscriber Line Access Multiplexer) vervangen, schijnt toch iets mis mee te zijn... dat geluk moet ik hebben. Ze weten me echter nog steeds geen tijdstip aan te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Niet online
Is er al iemand die de Zyxel 650r-31 heeft en de router aan de praat heb kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

docftp schreef op 09 April 2003 @ 12:39:
Is er al iemand die de Zyxel 650r-31 heeft en de router aan de praat heb kunnen krijgen?
In plaats van tussen de regels door te vertellen dat je de router niet kunt instellen, kun je beter uitleggen wat er niet werkt of wat je niet snapt. ;)

Kijk ook bij de Support Notes over het product zelf en lees de faqs! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg net een Zyxel 650 binnen, terwijl ik paar weken geleden al vervangende modem heb binnengekregen, :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 14:17:
[...]

In plaats van tussen de regels door te vertellen dat je de router niet kunt instellen, kun je beter uitleggen wat er niet werkt of wat je niet snapt. ;)

Kijk ook bij de Support Notes over het product zelf en lees de faqs! :)
edit:
hier stond iets aggressief

Denk je dat ik dat al niet geprobeerd had of zo??

[ Voor 10% gewijzigd door docftp op 09-04-2003 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

vraagjuh :D ... Ik heb nu een maand adsl van demon .. harstikke tevree.. was in 16 daagjes aangesloten ;). Maar ik heb zelf voor de modem gezorgt. Tot nu toe heb nog niets in mn brievenbus ontvangen met mijn gegevens, dat je volgens mij altijd wel moet krijgen, gewoon alle usernames (en passwords) enzo op een rijte. Of klopt het dat ik niets in mn brievenbus hoef te ontvangen ?

hier mijn speedtest in dordrecht 2048/512:

Download : 214.1 KByte/sec
Upload : 52.0 KByte/sec
Connection : 816.0 Conn/min
Ping test Nederland : 20.0 ms

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert
Die krijg je niet per mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoelt: dat krijg je per mail!!

Maar nu iets anders: hoe zit het nou daadwerkelijk met de FUP van demon?
heb 1024 abo, en heb al aardig wat binnengehaald....

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:25
Mijn CJ 810 is helaas eergisteren overleden, alleen het powerlampje brandde nog voor de rest helemaal dood. Gisteren meteen de helpdesk gebeld en ook het modem op de bus gedaan. Nu maar hopen dat ik snel een vervanging krijg. De helpdesk vertelde mij dat ik een Zyxel als vervanging zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Aan iedereen die mij vertelde rustig af te wachten: Thanx :) Eindelijk is de aanvraag goedgekeurd (9 januari-8april, met dank aan de KPN), en het modem zou onderweg zijn...

Nu wachten tot het geleverd wordt en dan kijken hoe de 1Mb verbinding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaring met Windows 2003 Server i.c.m. Demon?

Ik heb gisteren de 2003 Web Edition geinstalleerd, als standalone, hangt direct aan mijn modem met Demon. Ik heb verder niets geinstalleerd, nergens ip-adressen (ik krijg er automatisch 1 van Demon). E-mail gaat sneller dan ooit tevoren, alleen als ik een nieuwe Internet Explorer window open en er een Internetadres in typ dan moet ik ongeveer een minuut wachten voordat er wat gebeurt, er staat dan "detecting proxy settings..." Daarna gaat het browsen in de window wel gewoon goed. Wat is die hapering? Ik heb geen proxy of firewall en verder niets geinstalleerd, is nog helemaal clean.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 11:56:
Iemand al ervaring met Windows 2003 Server i.c.m. Demon?

Ik heb gisteren de 2003 Web Edition geinstalleerd, als standalone, hangt direct aan mijn modem met Demon. Ik heb verder niets geinstalleerd, nergens ip-adressen (ik krijg er automatisch 1 van Demon). E-mail gaat sneller dan ooit tevoren, alleen als ik een nieuwe Internet Explorer window open en er een Internetadres in typ dan moet ik ongeveer een minuut wachten voordat er wat gebeurt, er staat dan "detecting proxy settings..." Daarna gaat het browsen in de window wel gewoon goed. Wat is die hapering? Ik heb geen proxy of firewall en verder niets geinstalleerd, is nog helemaal clean.
Zorg eens dat bij Extra -> Internet Opties -> Verbindingen -> LAN Instellingen alles UIT gevinkt staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 13:05:
[...]

Zorg eens dat bij Extra -> Internet Opties -> Verbindingen -> LAN Instellingen alles UIT gevinkt staat.
Dat werkt! Wow, hij is snel nu! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Ff een vraagje over de modems. Ik ga hier bij mij n vader ook demon adsl 2048 aanvragen, en zorg hier ook zelf voor de modem, omdat het gewoon sneller en goedkoper geleverd wordt. Nu heb ik in de pricewatch gekeken, en de goedkoopste externe modem (ISDN!) (dus via netwerk) tegenkom is eigenlijk de e-tech isdn router 4 poorts, incl modem, deze: http://www.tweakers.net/p...mbours&Landfilter=Benelux

Hij heeft maar 1 computer.. dus die 4 poorts heeftie eigk niet nodig.. maar weet iemand of er nog een goedkopere modem is , extern en isdn (met 1 poort)?

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

*hier een legale kick :)*

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Voor 1 PC kun je zelfs een USB versie nemen.
Moet je natuurlijk wel zeker zijn dat het ook bij 1 PC blijft ;)

Een Eminent USB modem (ISDN) kost schat ik zo'n 75 EUR.

De 1-poorts netwerkversie daarvan (incl router en firewall) kost iets van 90 EUR. Met een switch erbij kun je meteen lannen als je dat eventueel wilt.

Met 4-poorts switch erbij zit je rond de 150 EUR gok ik. Die heb ik zelf ook.

*note*
Ik weet niet of die producten allemaal al leverbaar zijn. Ik heb ze hier als sample liggen, omdat ik drivers moest bouwen. De USB versies ondersteunen Demon iig vanuit de driver al, heb ik er namelijk zelf ingeprogged >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens op de site van Demon Express. Het modem wordt er sinds vandaag 15 april gratis bijgeleverd voor de duurdere abonnementen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enver595
  • Laatst online: 20-06-2024
had ik het toch goed, ik dacht al, die modem koste eerst geld maar nu dus gratis, whoooopie.

Trouwens die AD 810 modem sucks gewoon big time, ik had voor mn werk dezelfde modem en na 1,5 maand begaf ie het gewoon, fucking 4 weken zonder internet gezeten.

[ Voor 48% gewijzigd door Enver595 op 18-04-2003 16:39 . Reden: modem toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Ik heb m'n Copperjet 823 gedag gezegd.. Nog steeds geen nieuwere firmwares, nog steeds geen handleiding, nog steeds geen officieel verhaal omtrend de routing, en hij is traag....

Ik weet t wel, ik ga 'm verkopen. Leuk als bridge ;)

Ik draai inmiddels een maandje of 2 met een Eminent modem/router, en dat bevalt me stukken beter. Ik houd dat ding hier maar ;) Nu tenminste 16ms ping t.o.v. 24 met de CJ823

Meteen ff opruiming houden hier, heb een stuk of 5 ADSL modems slingeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 18:49:
Je bedoelt: dat krijg je per mail!!

Maar nu iets anders: hoe zit het nou daadwerkelijk met de FUP van demon?
heb 1024 abo, en heb al aardig wat binnengehaald....
Ik zit denk ik op 50 a 60 Gb per maand en ik hoor niks :*)
Zal dus wel loslopen met die FUP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er toevallig iemand die al een kpn/adsl mxstream abo had en nu demon heeft genomen, zo ja, hoe pak ik dat aan zonder dat ik zonder internet kom te zitten? Ik las nl. op demon dat EERST kpn opgezegd moet worden alvorens bij Demon een aanvraag te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 14:51:
Is er toevallig iemand die al een kpn/adsl mxstream abo had en nu demon heeft genomen, zo ja, hoe pak ik dat aan zonder dat ik zonder internet kom te zitten? Ik las nl. op demon dat EERST kpn opgezegd moet worden alvorens bij Demon een aanvraag te doen.
Dat heb je dan goed gelezen, je komt minimaal een aantal weken zonder internet te zitten omdat je eerst bij KPN je abbo moet opzeggen en daarna je moet aanmelden bij Demon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm okee..ik zit met een andere vraag maar ik ben bang dat alleen demon die kan beantwoorden. Ik heb een zakelijke ISDN lijn thuis. Voorheen kon ik daar geen adsl op aanvragen omdat die lijn niet op mijn naam staat maar op die van mijn baas.
Demon echter factureert rechstreeks het adlsw abonnement aan mij en heeft in feite niks met KPN te maken. Zou het dus mogelijk zijn om een abo aan te vragen op een lijn die niet van mij is? In dat geval kan ik namelijk mijn hele analoge troep eruit gooien en m'n analoge abonnement ook opzeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 april 2003 @ 14:51:
Ik probeer dit ook te voorkomen maar ik denk dat dat niet gaat lukken. HCCnet heeft gisteren bevestigd dat ze een verzoek naar de KPN hebben gestuurd voor het opheffen van de ADSL lijn. Ik heb alleen geen idee hoe lan het duurt voordat de KPN aan dit verzoek gehoor geeft.
Demon kun je aanvragen als de kpn de lijn technisch heeft afgesloten. maar ja dan zit je 6 - 8 weken zonder ADSL. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:22
Is er al enige indicatie wanneer het overschakelen van provider makkelijker wordt? Daar zou toch wat aan gedaan worden? Technisch gezien is het volgens mij ook veel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 april 2003 @ 15:59:
[...]

Ik probeer dit ook te voorkomen maar ik denk dat dat niet gaat lukken. HCCnet heeft gisteren bevestigd dat ze een verzoek naar de KPN hebben gestuurd voor het opheffen van de ADSL lijn. Ik heb alleen geen idee hoe lan het duurt voordat de KPN aan dit verzoek gehoor geeft.
Demon kun je aanvragen als de kpn de lijn technisch heeft afgesloten. maar ja dan zit je 6 - 8 weken zonder ADSL. :(
ik heb net kpn gebeld, en het duurt zo'n 3 weken tot de lijn is afgesloten. Pas DAARNA kun je je aanvraag bij demon indienen volgens hun. Sux, zit je idd een paar weken zonder internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Laatst online: 08:21

KrL

Foto foto..

Blijkt dat Demon dus geen facturen stuurt voor deze ADSL variant.. Beetje jammer want heb eigen bedrijf waarvoor k de BTW zou kunnen aftrekken maar dan moet k dus wel iets van factuur met BTW hebben.. Iemand enig idee hoe hier toch aan te komen ?
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.