Nieuwe subwoofer

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-06 12:23

koli-man

Bartender!!!!

Topicstarter
Ik heb een 5.1 versterker van sony. Daarop zijn aangesloten 1 center-speaker van Wharfedale, 2 valdus 100 rear-speakers van Wharfedale en 2 valdus 400 speakers van Wharfedale voor links en rechts voor. Nou wil ik een actieve subwoofer erbij aan sluiten. Daarbij zat ik natuurlijk ook weer te denken aan wharfedale.

Hoe is de kwaliteit van Wharfedale-subwoofers?8)

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

• koli-man

koli-man

Bartender!!!!

Topicstarter
Volgens mij is het merk Wharfedale niet echt bekend hier

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

is wel bekend, als je de search had gebruikt, dan kwam je dat merk regelmatig tegen.
Blijkbaar heeft niemand ervaring met een woofer ervan.

en ps
kicken binnen 24 uur is niet gewenst (check de faq ;) )

¯\_(ツ)_/¯

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Het is zeker wel bekend, maar je kan er niet vanuit gaan dat degenen die het merk kennen, én er dan een subwoofer van kennen, dit zien, én een reactie geven binnen minder dan een uur.

Wharfedale powercube folder en powercube webpagina.

Ik ken alleen verschillende wharfedale speakers, en die zijn zeker niet slecht. Als je een dealer zoekt kan de importeur Voerman je zeker verder helpen.

• koli-man

koli-man

Bartender!!!!

Topicstarter
Ja, maar ik ben eigenlijk benieuwd naar de eigen ervaringen van de mensen die eventueel een powercube thuis hebben. Ik zal wel geduldig afwachten nu ;)

Want, qua prijs voor een subwoofer(de goedkoopste €369) is dat toch wel veel geld.

• koli-man

koli-man

Bartender!!!!

Topicstarter
Duszzzzzzzz....

Heeft iemand een Powercube en zo ja:
Je eerlijke mening hierover.
thnx

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:10

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

koli-man schreef op 21 februari 2003 @ 11:37:
Duszzzzzzzz....

Heeft iemand een Powercube en zo ja:
Je eerlijke mening hierover.
thnx
Misschien is het eens een idee om Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif te gebruiken :?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Nou heb ik geen powercube, maar wel dit, aangezien ik zie dat je pas 12 reply's hebt, waarvan al minstens 4 hier.

De GoT FAQ's
Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

[ Voor 8% gewijzigd door zion op 21-02-2003 14:58 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Verwijderd

Je zal hier denk ik niet veel mee opschieten, ga gewoon zelf luisteren. Aan een mening van iemand anders (denk niet dat je die vindt) heb je eigenlijk helemaal niks.

Bel een paar grote zaken af of ze die hebben staan (Correct ed) en ga gewoon luisteren.

Dat verkapt kicken wordt hier trouwens niet op prijs gesteld

Verwijderd

Correct voert naar mijn weten geen warfedale woofers.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 13:10
Zie de reply van Play, hier kom je gewoon niet ver mee. Ga er eens op uit, stap wat winkels binnen en luister vooral ook eens naar andere merken en typen (het is een fabel dat als je bepaalde speakers van een merk hebt, dat een sub van datzelfde merk er het beste bij past qua geluid). Hoe meer je luisters, hoe meer verschillen je weet te ontdekken en hoe duidelijker jouw keuze zal worden. Als je eenmaal een stuk verder bent mag je gerust verder gaan :)
(lees ook even wat oudere topics door, zijn te vinden via de search of av faq/policy)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.