En dit is het probleem waar je het over had? Ik heb zelf ook nog een analoge Canon en je wilt niet weten wat een moeite fototoestellen kunnen hebben met vlakke lichte oppervlakken waar veel licht op valt. Ik moet zeggen, het valt mij heel erg mee wat de A70 presteerdalvv schreef op 07 april 2003 @ 21:12:
dit is een voorbeeld van purple fringing, nu zit in het beeld niet echt heel veel witte oppervlakken dus het lijkt wel mee te vallen, maar purple fringing onstaan ook wanneer de zon eraan schijnt of zo, dus bij scherp licht zeg maar dan heb je purple fringing.
op deze foto zie je aan purple fringing onstaan an de linker achterlicht van de mercedes en op de witte balken zie je het ook duidelijk. Dit is uiteraard niet mijn mercedes, als het zo was, zou ik deze camera ook niet gekocht hebben
ik heb ergere foto's maar daar sta ik zelf op dus ik zal maar niet laten zien
dames mogen het uiteraard zien
bekijk deze foto op ware resolutie en als je het heel duidelijk wil zien. als je het heel duidelijk wil zien zoom dan maar in
http://members.home.nl/m.tran/107_0777.JPG
En als het zelfs nog in Photoshop oid te verhelpen is
Vandaag nog een foto gemaakt met licht/donker overgangen en ik was heel benieuwd wat mn A70 zou doen. Strakke foto dus zonder problemen