SmartDoDo schreef op 07 april 2003 @ 17:01:
...
Zeg Tycoontje, is een Nederlandse handleiding zo nodig dan? Ik ben zelf even door de Engelse heengeracet en toen geloofde ik het wel. De meeste instellingen ben ik al proberen tegengekomen. Ik mis zelf iig geen NL handleiding.
Zijn hier trouwens mensen die al leuke/interessante accessoires of extra's hebben gekocht voor hun A60/A70? Ik heb zelf een Lowepro D-Res 8 tasje en 256MB geheugen extra gekocht. Naast natuurlijk een lader en 8x1800NiMH batterijen.

Nou, echt nodig.. Ik kan je zeggen dat de duitse handleiding nog in de verpakking zit en dat ik de engelse pdf slechts 1 keer gebruikt heb om iets op te zoeken wat niet meteen duidelijk was. Het is gelukkig een heel gebruiksvriendelijk toestel. Zelf heb ik absoluut geen probleem met engels, maar dat geldt niet iedereen. En mocht ik er ooit weer vanaf willen (voorlopig echt niet hoor!) dan is het misschien ook wel weer net iets gunstiger als er een nederlandse handleiding bij zit. Ik had hier al gelezen dat Binne die handleiding zo gekregen had, dus ik dacht dat mij dat ook wel zou lukken. En dan valt het behoorlijk tegen als blijkt dat ze niet iedereen hetzelfde behandelen.
Ik heb zelf het volgende erbij gekocht:
* A70 (366 euro, net iets te laat om 'm voor 340 te krijgen, prijs was alweer gestegen)
* Origineel tasje (24 euro) - Mooi tasje, alleen jammer dat je er geen extra batterijen in kwijt kunt.
En in nederland:
* 256Mb CF Card Apacer Photo Steno Pro (99 euro) - lekker snel geheugen
* GP Powerbank USB (20 euro) - tja, je moet ergens mee beginnen. Deze lader kreeg je zowat gratis bij de batterijen (scheelde 2 euro). Er komt nog wel een setje batterijen bij binnenkort. En misschien ook wel een echte lader.
Ik heb de prijzen er maar even bijgezet, want als ik hier die prijzen van een A60 zie, die bijna gelijk zijn aan die van de A70 in Duitsland, dan denk ik dat een paar mensen dat wel eens interessant kunnen vinden.
We hadden trouwens nog even een A70 in onze handen die helemaal geen geluid maakte. Gelukkig konden we die meteen omruilen. Ik weet niet of dit vaker voorkomt, maar ik dacht, laat ik dat ook even melden, misschien dat iemand die 'm binnenkort gaat kopen er extra op let en het meteen even uitprobeert.