Algemene PC/Laptop aanbiedingen topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.534 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46834

Iemand al de nieuwe lidl laptop aanbeding al gezien???

amd xp 2200,
Ati 9000
60 gig hd
15" scherm
25x cd brander 8xdvd speler

1599 eurotjes

hoe lang zal die accu dat vol houden met zown amd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31082

Ben net hier in België in de Aldi geweest. Niet voor Aldi-pc heb er immers nog eentje van vorig jaar (PIV 1 800). Ik moet zeggen, hier stonden er nog een stuk of 5. Ook nog massa aan schermen en muizen te koop hier! Heb mezelf dan ook maar een muis gekocht :)

En ja, het moet mij van het hart. I love Aldi. Heb er reeds PIV 1800, laatste laptop en de digitale camera gekocht. Ik baal dan ook enorm van de meningen van sommigen die de apparaten van de Aldi zonder boe of bah afkraken...

Proud to be an Aldi-customer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-06 14:21
PtrO schreef op 02 april 2003 @ 02:08:
[...]

Quoten/editen, ach we doen maar wat.

Inzake Girder, kheb het gezegd tis zo uitgebreid dat het niet voor de fainted heart is.

M'n plugins sharen en zo, tis geen probleem maarre die zijn helemaal op mij toegesneden.

Waar je eerst mee moet beginnen is:
verhaal

Ik heb één van m'n test.GML bestanden hier http://www.xs4all.nl/~ooms/tweaks/test1.GML neergezet, die kan je evt. inladen en bekijken.
Schrik niet van die gigantische XML file, die wordt gemaakt door Girder en kan je het beste met rechtsclick Save-to-File wegzetten en in Girder met File-Open binnenhalen.
Eventueel moet je de diverse commando's doorwandelen en op jouw directories aanpassen. Ik werk nl. helemaal vanaf de D-drive en Girder heb ik allenig in z'n eigen 'D:\X10' directory waaronder je dan ook de \Plugins zet.

Suc6.

Open evt in Softe-waren een topic waar we verder kunnen babbelen. Wordt anders wel erg technisch voor de boobs hier.

Suc6.
Ik ga die GML zo proberen maar die tutorial had ik al doorgelezen :) alleen dat multilinken lukt om een of andere reden niet. En jouw setup klinkt eigenlijk best wel perfect.. Dus vandaar dat ik jouw config file wel graag zou willen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Voor iedereen die alweer een poosje niet op de Dell website is geweest: check de volgende link maar:

http://commerce.euro.dell...=nl&s=nldhs&sbc=nldhs&v=d

Ik vond de Aldi aanbieding al top, dit is eerlijk gezegd nog leuker :)

Specs: vrijwel hetzelfde maar::::::

* 2,66Ghz processor, dus 533FSB
* 4-speed DVD+RW writer
* Radeon 9700TX, dit is dus wel een echte 9700, maar dan iets lager geclockt!
* 3 jaar, next day garantie

En de prijs is het nog wel het mooiste van dit alles: € 1335,- thuisbezorgd met 3 jaar "next business day" service

ps: excuses voor het niet eerder zien van de andere posting over deze Dell, het zijn tenslotte 37 pagina's om door te worstelen :0

Het lijkt me alleen voor de mensen die geen Aldi pc hebben kunnen bemachtigen wel een interessant alternatief.

[ Voor 25% gewijzigd door bogaards op 02-04-2003 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-05 20:22

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

bogaards schreef op 02 april 2003 @ 15:23:
Voor iedereen die alweer een poosje niet op de Dell website is geweest: check de volgende link maar:
En als je een paar pagina's terugkijkt in dit topic, kom je deze posting tegen:

Thermo in "Algemene Aldi&Lidl PC aanbiedingen topic"

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

Aangezien de meeste Tweakers met deze aanbiedingen weinig van de nbuitenwereld zullen zien deze zomer:

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_14/BILD15.JPGRhododendron

• potmaat: 19 cm.
• hoogte incl. pot 40-45 cm.
• 5-6 takken per plant
• diverse kleuren en soorten o.a.:
Pearcy Wiseman met 8-10 knoppen
in lichtrose
Cunningham met 4-5 knoppen in wit
Roseum Elegant met 8-10 knoppen in rose
Alfred met 6-10 knoppen in paars

per stuk €6.79

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-06 17:58
bogaards schreef op 02 April 2003 @ 15:23:

http://commerce.euro.dell...=nl&s=nldhs&sbc=nldhs&v=d

Ik vond de Aldi aanbieding al top, dit is eerlijk gezegd nog leuker :)

Specs: vrijwel hetzelfde maar::::::

* 2,66Ghz processor, dus 533FSB
* 4-speed DVD+RW writer
* Radeon 9700TX, dit is dus wel een echte 9700, maar dan iets lager geclockt!
* 3 jaar, next day garantie

En de prijs is het nog wel het mooiste van dit alles: € 1335,- thuisbezorgd met 3 jaar "next business day" service

ps: excuses voor het niet eerder zien van de andere posting over deze Dell, het zijn tenslotte 37 pagina's om door te worstelen :0

Het lijkt me alleen voor de mensen die geen Aldi pc hebben kunnen bemachtigen wel een interessant alternatief.
Ik heb ook de vorige post van deze Dell niet eerder gelezen, maar het lijkt er verdacht veel op dat Dell met dit soort acties aan wil tonen dat ook zij een PC kunnen leveren met dezelfde specs, garantie e.d. als de ALDI pc, dit kun je vooral zien aan het feit dat deze pc geleverd wordt zonder monitor.

Verschil tussen Medion en Dell?
Voor de meeste mensen zal gelden dat ze toch liever een (imho mooiere) Dell (A-merk) machine in huis willen hebben...
Of heb ik het daar mis? Kopen de mensen tegenwoordig liever een PC met dezelfde Specs, die samen met de olijfolie en tomaten bij de ALDI vestigingen afgeleverd wordt?
De grote winnaars van dit soort acties van ALDI zijn wij dus, de consumenten....

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81706

Hey nog een vraagje.. Mijn ouders hebben dus die Aldi PC die afgelopen jaar rond Sinterklaas in de aanbieding was. Vrijwel zelfde specs alleen Ti 4200 en 256 DDR maar met een 2.66 533MHz Front Side Bus. Scheelt het als ik die omwissel met mijn CPU die maar 400 FSB is?

Aangezien mijn ouders de PC aleen gebruiken voor beetje internetten en MSWORDen zal het voor hun nix uitmaken.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 81706 op 02-04-2003 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
nou jij hebt de mogelijkheid om het te proberen!
ik zou het wel doen ja!! :D

Maak even een "before3dmark"aan en een after :)
dan zul je het verschil zien.

[ Voor 36% gewijzigd door Hennie-M op 02-04-2003 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81706

Hennie-M schreef op 02 april 2003 @ 16:55:
nou jij hebt de mogelijkheid om het te proberen!
ik zou het wel doen ja!! :D

Maak even een "before3dmark"aan en een after :)
dan zul je het verschil zien.
Haha.. ja.. maar dan moet ik toch nog even het weekend afwachten, aangezien ik op kamers woon :)

Keep u posted.

BTW zou mijn mobo dat ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33904

Anoniem: 81706 schreef op 02 April 2003 @ 16:58:
[...]

Haha.. ja.. maar dan moet ik toch nog even het weekend afwachten, aangezien ik op kamers woon :)

Keep u posted.

BTW zou mijn mobo dat ondersteunen?
Volgens de manual van het moederbord wel. Staat op de harde schijf! Volgens Sis ook. Er zit een Sis648 chip op deze moet compatibel zijn met 400 en 533 FSB. Ik zou zeggen probeer het. Kijk of ie automatisch 133 FSB instelt. Ben ik ook wel benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82245

Hi,

Ben van plan er eentje te gaan kopen.
Wil jullie eens kijken of het wat is.
Normaal zet ik er zelf eentje in elkaar maar dit is met zo'n Asus-plankje wel heel aantrekkelijk?!
http://www.targa.de/cms/targa_1_549.php
De site is welliswaar in het Duits maar de configuratie in de Nederlandse Lidl is nagenoeg dezelfde. Prijs:1229.- 8) 8)7

Bedankt alvast.
Fredt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
Fredt. Lees alsjeblieft eens terug zeg ..
dat is nog maar ... 5x gezegd ofzo.

Ik zie ook dat je al een slotje hebt mogen ontvangen.. Ik geloof niet dat je de verschillende FAQ's gelezen hebt.
En als je nog lang wilt posten zou ik het wel een x doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:00

Sebastiaan

....

Ik vond die dell aanbieding wel interessant, met een dvd+r/w en de 9700.
Eens kijken hoelang het duurt voordat ze hem afleveren, hij is al besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67084

ahh nee, mn md6100 laptop is sinds vanmorgen dood, hij doet helemaal niets meer! lijkt wel alsof ie is doorgebrand ofzo, kan dat? als ik em aan netstroom hang gaat het oplaadlampje ook niet branden, en hij reageert ook niet op de aanknop.

ja zegt die kerel van de servicelijn: moet je ff heel hard op de sdf knoppen op het toetsenbord drukken misschien dat ie dan weer werkt..

naja ze komen em morgen of overmorgen ophalen, is die medion reparatie een beetje snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

Anoniem: 67084 schreef op 06 April 2003 @ 11:53:
ahh nee, mn md6100 laptop is sinds vanmorgen dood, hij doet helemaal niets meer! lijkt wel alsof ie is doorgebrand ofzo, kan dat? als ik em aan netstroom hang gaat het oplaadlampje ook niet branden, en hij reageert ook niet op de aanknop.

ja zegt die kerel van de servicelijn: moet je ff heel hard op de sdf knoppen op het toetsenbord drukken misschien dat ie dan weer werkt..

naja ze komen em morgen of overmorgen ophalen, is die medion reparatie een beetje snel?
de service op zich is wel snel, maar bij mij ging het om het omruilen van een dvd speler (geen zin om me comp te missen). me medion digicam had vorige week een optater gehad en die is dus stuk, maar daar heb ik na 3 werkdagen nog niets van gehoord (ze zeiden wel dat eigen schuld dingen niet echt voorrang hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_stage
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 09:20

Ronald_stage

wat kan je hier nog zeggen

Hoe zit het met de snelheid van de HD bij jullie?
Die valt bij mij tegen, met sisoftsandra kwam er echt een bagger benchMark uit...
als vergelijking ong een "ata 66 zonder cache (geloof ik))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76236

Mijn File System Benchmark (SiSandra2003) komt uit op 24923kB/s op (C:)

dit is ongeveer gelijk aan een:
- ATA100 (7.2K rpm, 2MB cache) 60GB | 23300kB/s
- FireWire(1394) - ATA100 (7.2K rpm, 2mb cache) 60GB | 23400KB
en zeker trager dan een:
- ATA100 (7.2K rpm, 8MB cache) 120GB | 52520kB/s

IDE-0 Master: C-drive (master) draait op Ultra DMA Mode 5
IDE-0 Slave: DVD-Writer: Ultra DMA Mode 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-05 22:14

Freakaz0id

RC Geek

Weet iemand wat de refreshrate van de medion 17" TFT is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-05 13:58
geen idee maar weet wel dat ik het een heerlijke monitor vind!! ben blij dat ik hem gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5422

Freakaz0id schreef op 07 april 2003 @ 19:01:
Weet iemand wat de refreshrate van de medion 17" TFT is?
Neem aan 60Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
Ronald_stage schreef op 07 april 2003 @ 15:37:
Hoe zit het met de snelheid van de HD bij jullie?
Die valt bij mij tegen, met sisoftsandra kwam er echt een bagger benchMark uit...
als vergelijking ong een "ata 66 zonder cache (geloof ik))
Bij loopt mijn harde schijf ook als dikke bagger door een trechter (edit): met tegenwind de berg op..

oftewel VEELSTE langzaam.

* Hennie-M gaat proberen die dvd drives eruit te halen omdat het er nogal vreemd uitziet met die klepjes en gaat ze in een nieuwe kast stoppen.

* Hennie-M vind het erg jammer dat die hdd's zo ontzettend warm worden en vreest voor een korte levensduur.

[ Voor 6% gewijzigd door Hennie-M op 08-04-2003 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33904

Kan die DVD-lezer niet als Slave naast die Writer? Ik heb hier ook een Brander naast een Lezer op dezelfde kabel. Tegenwoordig met BURNproof en dat soort systemen is het toch niet zo'n bezwaar om dit te doen? Zeker niet als je hiermee wellicht 10% schijf performance wint. Heeft iemand dit al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_stage

Ronald_stage

Hennie-M schreef op 07 April 2003 @ 23:46:
[...]

Bij loopt mijn harde schijf ook als dikke bagger door een trechter (edit): met tegenwind de berg op..

oftewel VEELSTE langzaam.

* Hennie-M gaat proberen die dvd drives eruit te halen omdat het er nogal vreemd uitziet met die klepjes en gaat ze in een nieuwe kast stoppen.

* Hennie-M vind het erg jammer dat die hdd's zo ontzettend warm worden en vreest voor een korte levensduur.
ik weet niet wat er mee was, maar het leek op een driver probleem...
ik heb de system restore van medion gedaan Afbeeldingslocatie: http://www.netbeesd.nl/forum/images/smiles/icon_redface.gif (schaam)

maar het werkte wel... gaat nu op Goeiuh snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 02:06
ikmattie schreef op 02 April 2003 @ 15:48:
[...]
Ik heb ook de vorige post van deze Dell niet eerder gelezen, maar het lijkt er verdacht veel op dat Dell met dit soort acties aan wil tonen dat ook zij een PC kunnen leveren met dezelfde specs, garantie e.d. als de ALDI pc, dit kun je vooral zien aan het feit dat deze pc geleverd wordt zonder monitor.
Welnee, Dell heeft altijd al af en toe hele goede aanbiedingen gehad.
Ze zeggen in die reclames ook altijd iets over tussenhandel uitschakelen en dat is gewoon waar. :)
Toen ik vorig jaar mijn Dell kocht was een gelijkwaardige pc bij andere pc zaken ongeveer anderhalf keer zo duur. :)

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceman33
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
En weet er nu al iemand wat dat de nieuwe BIOS voor veranderingen had?
Ik merk weinig tot geen verschil.

Iceman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80796

Raar verhaal... ik heb dus ook die medion 17 inch TFT gehaald bij de laatste Aldi aanbieding. Na aankoop meteen gecheckt op dode pixels met het tooltje dat hier
( http://www.monitorsdirect.com/toolkit/ ) te vinden is. Geen ghosting, geen dooie pixels.

Nu zie ik na 2 weken veel achter deze monitor te hebben gewerkt ineen keer een zwart puntje in t midden van mijn scherm... weg proberen te vegen met doek, niks .. Toch nog maar eens een keer die pixel test gerunt, blijkt het dus gewoon een dode pixel te zijn :(

Medion gebeld met de vraag of die dode pixels ook kunnen ontstaan tijdens gebruik (weinig ervaring met tft schermen en dus ook dode pixels, d8 dat dit samenhing met ingewikkelde productieproces), volgens helpdesker is dit zeer onwaarschijnlijk. Hoe zit dit nou precies? Ik herrinerde me wel ineen keer dat ik tijdens werken achter de pc een vage brandlucht rook, heeft dit hier mee te maken? Duidelijk is dat ik wel een dooie pixel erbij heb.

Daarnaast vrij vlak na aanschaf ook al een keer een monitor crash gehad zoals ook in deze post ( [rml][ Help!] Medion 17" LCD scherm loopt vast?![/rml] ) beschreven... compu crash tijdens 3dmark, reboot waarna de monitor niks meer deed.. uur lang alleen tijdens opstarten een soort wit/rode gloed, maar geen beeld :|

Al deze probs voorgelegd aan medion helpdesk, maar daar wisten ze t ook niet :?

Zou dit bijelkaar reden genoeg zijn om m te laten testen door medion (a 20 euro verzendkosten als er niks mee aan de hand is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

klinkt best eng allemaal

heb zelf gelukkig nog geen vastlopende menus,dooie pix, of rood witte zwemen

wel maakt ie een (geluidje wat praktisch onhoorbaar is, maar toch)
ach, voor zon bedrag kon je de gok best nemen (al weet ik niet of je dit een gok moet noemen)

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_stage

Ronald_stage

mijn Medion 15" TFT van een paar maanden terug (AH) gaf ook na 2 weken een dode pixel
ik stoor me er echt niet aan, maar het is niet meer geworden ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Geen Aldi of Lidl, maar Makro. Volgens mij vinden de modjes het fijner alsie gewoon in dit topique gedumpt wordt.

Verwacht geen supercomputer, maar voor ~1000 Euro is onderstaande toch niet echt slecht te noemen...

Naam:Multimedia computer 'CyberCom'
Processor:Intel Pentium 4,
2.4 GHz,
512 kb cache
Intern geheugen:256 MB DDR-RAM
HDD:120 GB, 7200 rpm
Videokaart:GeForce 4 MX440 8x AGP,
128 MB DDR-RAM,
tv-out, video-in
DVD-writer:2x DVD RW,
4x DVDR,
8x CDRW
DVD-player:16/48x DVD-ROM
Geluidskaart:on-board,
6-channel
Netwerkkaart:10/100 Mbit
FireWire:onboard IEEE1394
ConnectX-multimediabay:Built-in,
SMC/MMC/SD/CF/MS-readers,
3x USB,
gameport
Modem:56K V.90
Randapparatuur:PS/2 multimedia keyboard,
PS/2 Microsoft Intelli wheelmouse
FDD:3.5" FD 1.44 MB
Overige software:MS Worksuite 2003 (OEM)
Nero Burning ROM,
Power Cinema Suite,
Support/application CD
Garantie2 jaar on-site
Prijs:839 Euro exclusief BTW
998.41 Euro inclusief BTW

Helaas weet ik de FSB-snelheid niet, geheugensnelheid evenmin. Maar ik moet zeggen, dit is voor de Makro absoluut niet slecht... Tja, wat weinig geheugen misschien.

De casing heb ik al een keer gezien, tis een soort Aldi-casing, maar dan met de eject-knopjes voor DVD-stations in het midden geplaatst. Het ding heeft een beetje vaag-blauwe randen en klepjes, niet echt lelijk of storend. Verder lijkt het wel weer een minitowertje te zijn, en info over de voeding/koeling e.d. kan ik ook nog niet vinden: de boel zal dus wel warmpjes worden.

Andere mooie aanbieding:

Naam:Multimedia monitor
type:CRT
Beeldbuis-diagonaal:19",
18" zichtbaar oppervlak
Maximale resolutie:1600 x 1200,
(1280 x 1024 geadviseerd)
Frequentiebereik:30-97 kHz (horizontaal),
50-150 kHz (verticaal)
Dot Pitch:0.26 mm
L x B x H:448 mm x
434 mm x
465 mm
Gewicht:20.2 kg
Garantie:3 jaar on-site
Prijs:149 Euro (exclusief BTW)
177.31 Euro (inclusief BTW)

Verder nog TFT's

(15", 17" en 18", resp. voor 277.27 Euro, 415.31 Euro en 653.31 Euro incl. BTW)

en laptoppies

(1.7 GHz Celeron, 14" TFT XGA, 8~64 MB videokaart (shared) 256 MB DDR, 20 GB HDD, DVD/CD-RW, 2 jaar garantie: 1022.21 Euro incl. BTW en een Vaio voor 1426.81 Euro incl. BTW)...

Al met al: prima aanbiedingen! Deze gaan vanaf dinsdag 15 april 2003 van start en zijn geldig tot 28 april aanstaande, dus wees gewaarschuwd...

Scannen doe ik wellicht later wel, mocht daar behoefte aan zijn.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_stage

Ronald_stage

Afbeeldingslocatie: http://www.makro.nl/folder/Images/GIF/196326.gif
ik weet niet of dat je moet inloggen om dit plaatje te zien en ik heb geen zin om mijn
koekjes weg te gooien om het te testen...
als hem niet kan zien.. dan zal ik hem ergens anders neer werpen...
of je moet een pas nummer hebben wat eindigd op xxxxxxxx010 (hint)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:21

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ronald_stage schreef op 14 April 2003 @ 13:27:
[afbeelding]
ik weet niet of dat je moet inloggen om dit plaatje te zien en ik heb geen zin om mijn
koekjes weg te gooien om het te testen...
als hem niet kan zien.. dan zal ik hem ergens anders neer werpen...
of je moet een pas nummer hebben wat eindigd op xxxxxxxx010 (hint)
werkt gewoon :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

informatique heeft wel een leuke reactie op al die Aldi / Lidl / Makro pc's:

Afbeeldingslocatie: http://shop.informatique.nl/images/actie/supermPC/supermPC.jpg

not bad eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_stage

Ronald_stage

niet slecht, mischien te laat?

maar ik weet van meer PC shops dat ze di soort aanbiedingen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

damn die hd van informatique is wel heel erg goed, 72500rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2023

freddifish

schnappi !

idd, dat zal een rotherrie maken!
en nog met floppy ook :P

[ Voor 29% gewijzigd door freddifish op 14-04-2003 17:59 ]

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

FF wat speurwerk gedaan: die PC en laptop van de Makro is hetzelfde als van de Aldi. Er staat Cybercom op, maar het is gewoon Medion, net als bij de Aldi...

[ Voor 6% gewijzigd door ATS op 14-04-2003 21:41 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2023

freddifish

schnappi !

maar dan toch zonder de radeon 9600TX ....

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81789

Mijn DVD writer is nu regio vrij en vooral geupdate !!!!!!!!!!
Sterker nog ...... region - free (rpc-1), 12 speed ripper en media op 2 speed writen zoals prico.......

zie hieronder hoe en wat !!!!

log van update:
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Press any key to continue . . .

/// DVD-ROM/DVD-RW Firmware Update Utility Ver1.25C

Start updating the device No.1.
Current Revision>> PIONEER DVD-RW DVR-105 1.21 02/12/06
Model name of kernel part is not macthed.
Continue because Force Update option is specified.
Model name of normal part is not matched.
Selected file is illegal fw file.
Now updating the firmware.
Please do not turn off the power and do not reset the pc.
Processing 100% --> Data transfer complete
Now internal re-flashing...
New Revision >> PIONEER DVD-RW DVR-105 1.30 03/02/06
New FW = GENERAL
Success to update the firmware.
Update operation is completed.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

Hoe wat en waar:

http://forum.rpc1.org/vie...s=0&postorder=asc&start=0

pak op pagina 1 de EXE file , die werkt !!

lees op pagina 4 de medion gebruikers opmerkingen !!!!

DenniZ , de happy flasher !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76236

Heeft iemand al DVD-R op 4x kunnen branden? Ik overweeg de [Princo DVD-R 4.7Gb 4x ] te kopen, maar hoe kan ik achterhalen of de Pioneer DVR-105 op vierspeed wil met deze type dvd?

----
Een stukje over 4x schrijven:

http://www.pioneer-eur.co..._id=442&taxonomy_id=43-92

Writing Speed for DVD-R (4x) Media

DVR-A05
The DVR-A05 has been designed to read the "write strategy" that is pre-written on the media to automatically adjust the laser power output of the pick-up assembly to optimise writing to the media. This function now eliminates _/-\o_ the need for the drive's firmware to be updated when new DVD-R media is released.

----
Een stukje over firmware update voor de Medion-Pioneer brander:

http://www.pioneer-eur.co...pport/software#fdvdwriter

DVR-A05, DVR-105
R5ta130.exe Firmware Upgrade Ver. 1.30
This upgrade is not :X suitable for use on drives supplied in Computers by Medion/Aldi.
Caution! Once the drive has been updated to this version, the drive will NOT be able to be restored to an earlier firmware version.
! VOB Software upgrade

[ Voor 220% gewijzigd door Anoniem: 76236 op 19-04-2003 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minotaurus
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05-2022
Ik heb een pakje Princo DVD-R 4.7Gb 4x-speed gehaald. Volgens de dvd-info tool kan de Aldi/Medion's Pioneer (firmware 1.21) brander 4-speed branden met de genoemde DVD-R. Op dit moment heb ik nog geen source om een DVD-R te branden :O .

Ik zal dit berichtje updaten wanneer daadwerkelijk 4-speed branden succesvol is.

-Update- *23-04-03*

Yes! Branden van hierboven genoemde dvd-r was succesvol. Een volle 4.7GB DVD in slechts 15 minuten :Y) Als dat niet 4x is.... :*)

[ Voor 21% gewijzigd door minotaurus op 23-04-2003 15:49 ]

Gadgets: [Canon Ixus-50], [Nokia N95 + Emtac Trine II GPS], TV: [Philips 32pf9731], PC: [Medion MD8833], [Asus P5K Premium + E6600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11750

Woensdag komt deze tv naar de Aldi:

Kleuren TV 70 cm.100 Herz

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_17/BILD01.JPG
• stereo
• Pal/Bg systeem
• 2 x 120 Watt PMPO
• PLL hyperbandtuner
• Virtual Dolby Surround
• 100 herz zorgt voor een
rustiger beeld
(100 beelden per seconde
i.p.v. 50 beelden per seconde)
• teletekst met 512 paginageheugens
• automatische ruisonderdrukking
• on-screen display in
18 verschillende talen
• antenne-aansluiting 75 Ohm
• automatische en/of manuele
beeldinstelling
• 3 scart-aansluitingen
• digitale filter en CTI schakeling voor
mooie en afgegrensde kleuren
• beeldmogelijkheden: split screen,
beeld in beeld,
mozaïek 12 beelden, beeld en teletekst,
beeld in beeld en teletekst

per stuk
399.-

Opgelet: Deze artikelen verkopen wij zolang de voorraad strekt
Zet- en drukfouten voorbehouden

Iemand die er wat zinnigs over kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80884

Ik zou graag de instellingen van mbm hebben voor de laatste aldi pc. (p4 2.6Ghz dus)

Weet ook iemand hoe ik alles van die pc teweten kan komen. bv. wat voor moederbord, ... (alles dus) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
squicky, probeer sisoft sandra te downloaden voor ALLE informatie over deze pc(het staat ook in dit topic hoor...)

hierdus: http://gathering.tweakers...quote_message/17369213/23

[ Voor 25% gewijzigd door Hennie-M op 21-04-2003 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

hmmm zelfs bij de gamma hebbenze nu TFT-tjes :?

INFO

Afbeeldingslocatie: http://www.gamma.com/elements/aanb16-2.jpg

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-06 14:43
Anoniem: 80884 schreef op 20 April 2003 @ 23:46:
Ik zou graag de instellingen van mbm hebben voor de laatste aldi pc. (p4 2.6Ghz dus)

Weet ook iemand hoe ik alles van die pc teweten kan komen. bv. wat voor moederbord, ... (alles dus) O-)
Je kan idd Sandra downloaden maar ikzelf zou je AIDA aanraden!

Dat is zelfs Nederlandstalig en is nog vollediger dan Sandra.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parpes
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 18:38

parpes

I know things

Anoniem: 11750 schreef op 20 April 2003 @ 17:39:
Woensdag komt deze tv naar de Aldi:

Kleuren TV 70 cm.100 Herz

[afbeelding]
• stereo
• Pal/Bg systeem
• 2 x 120 Watt PMPO
• PLL hyperbandtuner
• Virtual Dolby Surround
• 100 herz zorgt voor een
rustiger beeld
(100 beelden per seconde
i.p.v. 50 beelden per seconde)
• teletekst met 512 paginageheugens
• automatische ruisonderdrukking
• on-screen display in
18 verschillende talen
• antenne-aansluiting 75 Ohm
• automatische en/of manuele
beeldinstelling
• 3 scart-aansluitingen
• digitale filter en CTI schakeling voor
mooie en afgegrensde kleuren
• beeldmogelijkheden: split screen,
beeld in beeld,
mozaïek 12 beelden, beeld en teletekst,
beeld in beeld en teletekst

per stuk
399.-

Opgelet: Deze artikelen verkopen wij zolang de voorraad strekt
Zet- en drukfouten voorbehouden

Iemand die er wat zinnigs over kan zeggen?
Weet iemand of ie ook in het zilver/grijs verkrijgbaar is ?? Of alleen in het zwart (zoals op het plaatje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80884

Weet iemand hoeveel fans je op de mobo van de laatste nieuwe aldi pc (p4 2.6Ghz, ati radeon, ...) kan aansluiten?
1is al bezet door cpu fan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:59

lordsnow

I know nothing

voor Stripe (in een andere thread wat net te snel op slot ging):

(1) we accepteren wel kopies van de kassabon, zodat de klant het origineel kan houden. Het is natuurlijk NIET de bedoeling om een kopie van iemand anders' kassabon te gebruiken!

(2) je kan de Aldi benaderen met dit probleem, en hun vragen of ze voor jou een nieuwe kassabon uitschrijven. Het kan zijn dat ze vragen om bewijs dat je de NB daar gekocht heb, dus even het afshcriftje met daarop het gepinde bedrag meenemen. De Aldi is NIET verplicht om een nieuwe kassabon uit te schrijven. De manager even lief aankijken dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56041

Kreeg vandaag het nieuwe mediamarkt krantje in mijn handen gedrukt.
daar stond de volgende laptop in

P4 2,6
15" TFT
512 DDR
40 GB hdd (4200 of 5400 toeren?)
Combo DVD-rewriter (staat expliciet bij DVD-brander)
64 MB ATI nv18 vid + tv out ( nv18 bij ati waarschijnlijk een foutje!)
16bit geluid
Fire wire
10/100 netwerkaansluiting
56k modem
Microsoft home editie

PRIJS: 1599€

Ik vind die aldi laptop ook altijd wel goed. Volgens mij is dit ook een Medion aan de casing op het plaatje te zien.

Nu vraag ik me dus af of iemand deze laptop al gekocht heeft en of het bevalt?
En wat voor een videokaart er nu in deze laptop zit?
Afbeeldingslocatie: http://www.mediamarkt.nl/home/folder/images/p8-NL_AllFlyer2904.jpg

Voor de liefhebbers

Graag willen we reageren op uw e-mail van 30 april jl. Bij de laptop voor €
1.599,= zit een videokaart van nVidia GFu 480 go en een harddisk van 4200
rpm.
We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Garantie is 1 jaar en tweede jaar op onderdelen die in het eerste jaar vervangen zijn. Je kunt een verzekering afsluiten. Kosten 200€ dekt alles behalve diefstal in openbare gebouwen.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 56041 op 02-05-2003 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Voor dat bedrag kan je ook een goede Toshiba Satellite aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54235

Kreeg vandaag een mailtje binnen van de kijkshop met deze aanbieding:

COMPAGNO II
Intel Pentium IV 1,8 Ghz. (1800 Mhz.)
Harde schijf : 20 GB.
Intern geheugen : 256 MB DDR.
Geen 16 dagen omruilgarantie.
Adviesprijs: € 1.659,00
Kijkshop prijs: € 899,00
Scherm : 14,1" TFT XGA (1024 x 768).
Drive : combo DVD-R/CD-RW 8/8/8/24.
Modem : Interne 56 Kbps.
Netwerk adapter 10/100M LAN.
Windows XP Home edition NL.
Videogeheugen : 8/64 MB regelbaar.
Audio : AC97 (SiS 961) 3D acceleration.
TV-out voor PAL en NTSC systeem.
Moederbord : SIS 650-SMA VRAM.
Poorten : 2 x USB, LPT, RJ-11, SPK-out PS/2. Li-Ion Smart batterij.

Zou ik deze dan kopen, aangezien ik er ook bij de mediamarkt heb zien staan en ik deze verdacht goedkoop vind. van 1700 pleuro naar 900 vind ik een groot prijsverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterve
  • Laatst online: 03-06 19:30

wouterve

Swinger of States

In de aanbieding bij Dunnet (heb hem pas zelf gekocht, ben er zeer tevreden mee; aanbieding loopt al een tijdje en is zolang de voorraad strekt):
Toshiba Satellite Pro 2100
• Intel Pentium® 4 processor-M 2,0 GHz
• 256 MB DDR SDRAM intern geheugen (max. 1024MB)
• 30 GB S.M.A.R.T. harde schijf
• CD-RW / DVD-ROM Combo drive 24-speed CD-ROM, 16-speed CD-R, 10-speed CD-RW, 8-speed DVD
• 3.5" 1,44 MB interne floppy drive
• PC-Card slot: 2x Type II of 1 x type III
• SD Card slot
Communicatie:
• 56 Kbps V.90 data/faxmodem
• 10/100mbps LAN Ethernet
• 1x Fast IR infrarood
• Wireless LAN upgradeable
Geluid:
• SoundBlaster Compatible geluidskaart met MIDI en 3D sound support
• Geïntegreerde speakers
Aansluitingen:
• Microfoon, Luidsprekers, Hoofdtelefoon [/list]
Video:
• nVidia GeForce4 420Go grafische kaart
• 32 MB DDR videogeheugen
• TV-out
• 15" TFT-scherm
Voeding:
• Voorzien van 1x Li-Ion accu (max. 2,70 uur)
• Autosensing AC adapter (100/240 V) voor wereldwijd gebruik
Overig:
• 3 x USB
• 1 x i.LINK® (IEEE 1394 / Firewire)
• Parallel poort, SPP/ECP (DB25 connector)
• VGA monitor aansluiting
• TouchPad
Geïnstalleerde software:
• Microsoft Windows XP Professional editie
• Win DVD
• Drag'n Drop CD
• Gewicht: 3,4 kg.
• Afmeting (bxdxh): 328 x 287 x 42,8/45,5 mm
• 1 jaar internationale garantie

Prijs: EUR 1545,= inclusief BTW, zolang de voorraad strekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Laatst online: 20-05 15:37
Anoniem: 54235 schreef op 30 april 2003 @ 23:09:
Kreeg vandaag een mailtje binnen van de kijkshop met deze aanbieding:

COMPAGNO II
Adviesprijs: € 1.659,00
Kijkshop prijs: € 899,00

Zou ik deze dan kopen, aangezien ik er ook bij de mediamarkt heb zien staan en ik deze verdacht goedkoop vind. van 1700 pleuro naar 900 vind ik een groot prijsverschil.
Aangezien een ASUS notebook met P4 mobile en 15" nog goekoper is, kan je er vanuit gaan dat het een beetje een onzin adviesprijs is. Of je m moet kopen moet je natuurlijk zelf weten. € 899,- is natuurlijk niet duur. Zelf zou ik alleen nooit een lapdoos bij de kijkshop halen.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 12:10
Beste mensen, ik heb vandaag de externe medion kaart lezer/schrijver bij de Aldi gekocht. Dit is een fantastisch ding voor net geen 10 euro.
Ik post maar even een mini review:

Het apparaat is goed ingepakt. In tegenstelling tot vele andere kaart lezer/schrijvers is het ding heerlijk klein: het apparaat is ongeveer zo groot als een diskette en zo dun als een pda. Stroom is niet nodig. Alles gaat via een usb-poort (snelheid van usb 1.1). Er wordt een n.l. handleiding meegeleverd. Verder vond ik in de doos nog een garantie bewijs en een CD-rom met driver software voor win98. Aangezien ikzelf winXP heb, heb ik verder niet naar de CD-rom gekeken. Tenslotte zit er ook een usb kabeltje bij (natuurlijk).
Nadat ik het apparaatje via de usb kabel verbond met mijn pc, liet win XP braafjes (via de welbekende tekstballonnetjes) weten dat hij een usb massa-apparaat had gevonden en begon meteen alle drives installeren, die het apparaat had. Ondertussen hield hij mij op de hoogte via de tekstballonnetjes rechtsonder in het beeld. Nadat win xp vermeld had, dat ie gereed was, zag ik via "Mijn Computer", dat er vier nieuwe drives bij waren.
Ik nam de proef op de som en nam mijn 128 Mb SD kaartjes uit mijn Tungsten pda. Ik stak het kaartje erin en hee... da's gek... het kaartje blijft voor 1/4 uit de gleuf steken. Waarschijnlijk is dit normaal, anders kun je hem niet eruit trekken (er zit geen uitgooiknop op of een veermechanisme zoals in een pda), maar dit is ook de eerste keer dat ik zo'n apparaat heb. Het lezen en schrijven ging probleemloos. Ik heb een aantal mp3jes gekopieerd naar mijn SD kaartje en vervolgens in mijn pda gestoken. Mijn pda herkende de nieuwe mp3jes zonder problemen.

conclusie:

fantastisch apparaatje voor iedereen die geheugen kaartjes gebruikt,
makkelijk mee te nemen (zo groot als een diskette),
geen stroom nodig,
ideaal voor reizigers met laptops,
geen driversoftware nodig (tenzij win 98)

Nadeel:

usb 1.1 - dus overhevelen van data kan even duren als een 512 Mb kaartje hebt of meer.
(hoewel ik het voor mijzelf vlot genoeg vind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trunksmd schreef op 01 mei 2003 @ 18:39:
{knip}
Ik stak het kaartje erin en hee... da's gek... het kaartje blijft voor 1/4 uit de gleuf steken. Waarschijnlijk is dit normaal, anders kun je hem niet eruit trekken (er zit geen uitgooiknop op of een veermechanisme zoals in een pda), maar dit is ook de eerste keer dat ik zo'n apparaat heb. {knip}
jah, is hier ook zo met compact flash. voor de rest ben ik het helemaal met je eens. zie btw ook Multi card readers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laptopje bij de duitse aldi. ben benieuwd of hij ook naar nederland komt. via aldi actueel, en de snelkoppeling een weekje verder zetten hielp niet.

deze pc heeft helaas weer geen mobile proc, maar voor de rest lijkt me er niets op aan te merken.
on board wifi, gratis usb flash mem stick
staat helaas ook weer niet bij welke geluidschip erin zit, maar zal wel weer c-media zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_19_NB/BILD30.JPG
Multimedia Entertainment
Notebook
MEDION Titanium MD 6200
mit Intel®Pentium® 4 Prozessor

• Intel®Pentium® 4 Prozessor
• 2,6 GHz Taktfrequenz
• 512 KB Second Level Cache

Ausstattung:

15'' TFT XGA Color Display

WIFI Wireless LAN
Drahtloser Netzwerkzugang
integriert
11 Mbit/s IEEE 802.11b
der schnelle und mobile Internetzugang*
z. B. in Internet-Cafe's; auf Flughäfen oder von zuhause aus.
*(vorausgesetzt, am Standort befindet sich ein WLAN/Access Point)

NVIDIA GeForceFX Go 5200
64 MB DDR RAM
Überragende Grafik-Leistung
AGP 8x mit TV OUT
Bessere Bildqualität durch verbesserte
Kantenglättung (Anti-Aliasing)
volle DirectX 9 Hardwareunterstützung

Integrierter Flashkartenleser
liest und schreibt auf allen gängigen
Flashkarten

64 MB Digitaler Datenspeicher
USB-Speicherstift

inklusive KLEIN-HANDLICH-KOMPAKT
Kann bis zu 1.000.000 Mal beschrieben werden.

Siemens 512 MB DDR RAM
Arbeitsspeicher max. 1024 MB
Ultraschnell PC333

DOLBY 6-Kanal Audio
DIGITAL
"Dolby Certified
PowerDVD
included" für das digitale Heimkinoerlebnis mit optimalen Klang **.
** (Nur in Verbindung mit einem entsprechenden Lautsprechersystem. Nicht im Lieferumfang enthalten.)

2 in 1 24x Combo-Laufwerk
DVD-Player/CD-Brenner
DVDs abspielen oder CDs brennen in EINEM LAUFWERK
(24x max. CDs schreiben - 10x CD-RWs wiederbeschreiben - 8x DVDs lesen - 24x CDs lesen)

HITACHI 40 GB Festplatte

MEDION 10/100 Mbit Fast Ethernet-Lan
Internes 56k Modem (V.90)

USB 2.0 4x USB 2.0

FireWire IEEE 1394 Ihr direkter Anschluss an die digitale Zukunft

--------------------------------------------------------------------------------
• 2 integrierte Hochleistungslautsprecher.
• Digital Audio OUT (S/P-DIF optisch)
Li-Ion Hochleistungsakku
• Integriertes Touchpad mit 2 Maustasten und
1 Scrolltaste
• Medion Power Management
• Externes Netzteil, VDE-geprüft
• Inkl. Komfort-Tragetasche

--------------------------------------------------------------------------------
Betriebssystem:
MICROSOFT® mit Original Microsoft®
WINDOWS® XP
HOME-EDITION SP1
(OEM-Version)
vorinstalliert und auf Recovery CD-Rom

Medion® empfiehlt Microsoft® Windows® XP

Software:

Works Suite 2003 OEM-Version
(vorinstalliert und auf DVD-ROM) bestehend aus:

• Microsoft Works 7.0
• Word 2002
• ENCARTA Enzyklopädie Standard 2003
• Picture It! Photo 7.0
• Autoroute 2002

Medion Power Cinema OEM-Version
beinhaltet 5 professionelle Programme für Video- und Audioanwendungen! (vorinstalliert und auf CD-ROM)

• CyberLink Power DVD xp ™
• CyberLink Media Show SE™
• CyberLink VideoLive Mail™
• musicmatch™Jukebox
• CyberLink Power Director 2.5 ME™

Burning Software

• Nero 5.5 OEM Version (vorinstalliert und auf CD-ROM)

DivX (vorinstalliert)
- De- und Encoding - ermöglicht es Ihnen, Videofilme im AVI-Format in hoher Qualität zu erstellen, bei gleichzeitig geringem Festplattenspeicherbedarf.

WEB

• AOL vorinstalliert u. auf CD-ROM

Garantie:
36 Monate Hersteller-Garantie
• Service-Hotline 365 Tage im Jahr
auch sonn- und feiertags

Stück
/me 1.479,-

Bitte beachten Sie: Diese Artikel haben wir nur vorübergehend im Sortiment
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_19_NB/OFF30.HTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-02 11:50
Een HELE nette pc!! Ben alleen wel benieuwd hoe die NVIDIA GeForceFX Go 5200 presteerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ygma!l schreef op 05 May 2003 @ 10:39:
Een HELE nette pc!! Ben alleen wel benieuwd hoe die NVIDIA GeForceFX Go 5200 presteerd...
geen idee hoe die presteert, maar vast beter dan zo'n gf mx go chipje.

imho idd erg compleet. enige minpunten die ik kan bedenken:
-desktop proc (maar met wat onderklokken zou je dan kunnen oplossen hoop ik)
-geen floppy (wel flashcard reader en gratis usb flash mem stick)
-niet duidelijk of er pcmcia/cardbus op zit (maar wifi zit al on board)

en niet duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Ik schop dit topic ff, ik weet niet of er aanbiedingen aan zitten te komen, maar als dat zo is, worden we er zo wel van op de hoogte gehouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-05 12:09

T.T.

Sowieso

sja, ik volg dit topic niet echt, maar vandaag kregen we een Lidl-folder in de bus met de aankondiging van een Targa notebook:
Targa notebook
AMD Athlon XP2400+
512MB geheugen
Met CD-ROM, -Brander en DVD-speler
60 GB!
Prijs bekendmaking donderdag a.s.

Bovendien schijnen er aanbiedingen te zijn bij Mediamarkt:
Microstar MD 7218 18" TFT scherm voor 399 (adviesprijs 649)
Microstar P4 26160 computer voor 1099 euro (adviesprijs 1399)
met: Pentium 4 2.66 GHz
512 MB DDR
DVD en NEC DVD+R/RW brander
160GB HD (7200 rpm)
nVidia GeForceFX 5600 VIVO 128MB

[ Voor 39% gewijzigd door T.T. op 26-05-2003 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22001

T.T. schreef op 26 mei 2003 @ 17:07:
sja, ik volg dit topic niet echt, maar vandaag kregen we een Lidl-folder in de bus met de aankondiging van een Targa notebook:

[...]

Prijs bekendmaking donderdag a.s.
Dat is waarschijnlijk deze: http://www.lidl.de/de/ind...nary_AMD_Athlon_XP-M_2400
In Duitsland 1.399,- aardig dingetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

www.Lidl.nl per 28-5 voor 1229
Krachtige AMD processor:2700+
NVIDIA 5600 met 128 MB DDR-RAM
TV/radio kaart: Incl. software Power VCRII
Multimedia geheugenkaartlezer
A7N8X 5 x PCI, 1AGP, 3 DIMM-sloten uitbreidbaar tot
120GB7200 Rpm.
512 MB 2 x 256 MB met
333 MHz/PC2700
16x DVD€48x CD-ROM
Incl. draadloos toetsenbord/muis combinatie
Modem V1456
Netwerkaansluitingen: LAN RJ45
Netwerkvoeding van 300 Watt

Uw persoonlijke Multimedia-Center met DVD-brander
Gebruik deze PC als digitale videorecorder:

Timer-gestuurde opnamefunctie van televisie-uitzendingen middels de ingebouwde TV-kaart en aansluitend op DVD branden*
Enkel in Noord-Nederland!

[ Voor 3% gewijzigd door bombadil op 26-05-2003 21:27 ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Laatst online: 27-05 15:59
Ja precies bom, leuke dingetje lijkt mij.

Maar in die folder staat over de moederbord dat het een Targa editie is. Wat houd dat precies in?
Presteerd dat systeempie voor de rest aardig of kan ik voor videobewerking beter een ander systeem nemen? p4 bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

voil schreef op 27 May 2003 @ 09:32:
Ja precies bom, leuke dingetje lijkt mij.

Maar in die folder staat over de moederbord dat het een Targa editie is. Wat houd dat precies in?
Presteerd dat systeempie voor de rest aardig of kan ik voor videobewerking beter een ander systeem nemen? p4 bijv.
Die Mediamarkt aanbieding is dan toch veel interessanter :?
Goedkoper en sneller lijkt mij zo; Pentium4, 160GB HD, DVD+RW en dan nog 130 euro goedkoper :)

[ Voor 7% gewijzigd door T.T. op 27-05-2003 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
ahja, mediamarkt...staat die aanbieding al op i-net ofzo? of meer info? wanneer je t kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Laatst online: 06-11-2023
kan die mediamarkt aanbieding niet vinden. Raar dat ze dat niet op Inet zetten

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Sneak[3G] schreef op 27 May 2003 @ 10:38:
kan die mediamarkt aanbieding niet vinden. Raar dat ze dat niet op Inet zetten
staat inderdaad (nog) niet op internet, ik zal het wel ff scannen zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
cool, tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar ervaringen van de TFT die nu iin de aanbieding is bij de Mediamarkt. Dus als iemand hem heeft gekocht laat je oordeel hier dan achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Afbeeldingslocatie: http://vulcanus.its.tudelft.nl/tt/GoT/detail.jpg

Klik voor gehele pagina (scan lukt niet, is digifoto op lage kwaliteit).
N.B.:
ik neem aan dat deze prijzen/aanbiedingen alleen gelden in:
• Media Markt Rotterdam
• Media Markt Rijswijk
• Media Markt Den Haag

[ Voor 27% gewijzigd door T.T. op 27-05-2003 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
mja..vrij weinig info verder..over die computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

voil schreef op 27 mei 2003 @ 11:13:
mja..vrij weinig info verder..over die computer
als je dan even belt en de informatie hier post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
die mediamarkt pc is bijna zelfde als lidl.
Alleen p4 2,66 (FSB wil microstar niet vrijgeven, dus ga er vanuit dat t 533 is) videokaart is hetzelfde. Er zit geen boxen bij (maar die zijn toch gaar bij de lidl), geen smartcardreader en geen tvkaart. Mobo geen id..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
  • Laatst online: 07-05 14:04
T.T. schreef op 27 mei 2003 @ 11:16:
[...]

als je dan even belt en de informatie hier post :)
Ben net ff langs de mediamarkt in Den Haag gefietst, er stonden er nog een stuk of 9..
de 18" TFT waren alle foetsie :(

Specs:
Volgens verkoper bijna hetzelfde als laatste aldi pc maar dan zonder:
-flash cardreader (wel multibay met voor aansluitingen usb/svideo/audio/etc)
-Tv / radiocard + AB
-en wat software... weet niet precies wat...

Maar wel met:
-1.44MB floppy (grijs)
-160GB ipv 120GB

edit:
en natuurlijk andere videokaart

[ Voor 9% gewijzigd door chaosonline op 27-05-2003 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk J
  • Laatst online: 20-05 13:25
Bij de Albert Heijn zijn de Logitech Cordless Desktop Optical's in de aanbieding, met een bonuskaart voor €99,95. Da's niet zo bijzonder, de laagste in de pricewatch is €95,-
MAAR bij ons filiaal (Nijmegen, Daalseweg), zit er een 35% korting sticker op, die nog van de bonusprijs afgaat, dus kost het ding je nog maar €65,- Dat scheelt toch al gauw 30 euro 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76270

Specs Targa Notebook:
-512 MB Ram
-AMD Athlon XP2400+
-60GB HD
-Cdrom, DVDrom, DVD-brander
-15" TFT XGA
Verkoop vanaf do. 5 juni, prijs bekendmaking: woensdag 28 mei.

Weet iemand misschien al meer van deze aanbieding?
En wat is jullie ervaring met TARGA notebooks?

Laptop ziet er niet slecht uit, alleen de prijs nog????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05 17:50
Dirk J schreef op 27 May 2003 @ 21:58:
Bij de Albert Heijn zijn de Logitech Cordless Desktop Optical's in de aanbieding, met een bonuskaart voor €99,95. Da's niet zo bijzonder, de laagste in de pricewatch is €95,-
MAAR bij ons filiaal (Nijmegen, Daalseweg), zit er een 35% korting sticker op, die nog van de bonusprijs afgaat, dus kost het ding je nog maar €65,- Dat scheelt toch al gauw 30 euro 8-)
Is dat de Desktop met de MX-700 muis? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Nieuw noteboekje bij aldi: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_23/OFF01.HTM
Echte 2.6 Gh Multimedia
entertainment notebook

• WIFI The Standard for Wireless Fidelity
Wireless LAN Draadloze
netwerktoegang
de snelle en mobiele internettoegang
b.v. in internetcafés,op luchthavens
of van thuis uit*
*op voorwaarde dat men ter plaatse
beschikt over een WLAN Acces Point
• 15' TFT XGA Color display
• nVidia GeForceFX Go 5200 64 Mb DDR
Superieure grafische mogelijkheden
betere beeldkwaliteit door verbeterde
anti-aliasing
nVidia GeforceFX Go 5200,
64 MB complete
DirectX 9 hardwareondersteuning
• Geïntegreerde flash-geheugenkaartlezer
leest en schrijft op alle gangbare
flashgeheugen kaarten
Flashgeheugenkaarten niet bijgeleverd!!
• 64 Mb USB geheugenpen
Digitaal gegevensgeheugen
-klein-handig-compact
kan tot 1.000.000 maal toe worden
beschreven
• Siemens WERKGEHEUGEN
512 MB DDR Ram
MAXIMAAL 1024 MB
• Dolby Digital
6-kanaals-audio voor uw digitale
thuisbioscoop met optimale klank**
**enkel in combinatie met een
bijbehorend luidsprekersysteem
(niet bijgeleverd!)
• 2 in 1 24 x Combo-drive
DVD-player/CD-RW-brander
DVD's afspelen of CD's branden in
één drive 24 x CD's schrijven,
10 x CD's overschrijven,
8 x DVD's lezen, 24 x CD's lezen
• HITACHI 40 GB harddisk
• DSL en Network ready
Mbit Fast-Ethernet LAN
Intern 56 k modem
• Firewire IEEE 1394:
Uw directe aansluiting op de
digitale toekomst
4 x USB 2.0

• Bijzondere aansluitmogelijkheden:
4 x usb 2.0, 1 x Externe monitor,
1 x infra-rood (FIR),
1 x Fire Wire IEEE 1394,
1 x TV Out, 1 x LAN (RJ45),
1 x modem (RJ 11),
1 x Microfoon in of Bass*,
1 x Line-In of luid-spreker achteraan*,
Line -out of S/P-Dif out*,
1 x PCMCIA type II, 1 x PS/2,
1 x serieel
• Digitale audiouitgang (S/P-DIF)
• Li-Ion accu
• Geïntegreerd touchpad met 2
muistoetsen en scrolltoets
• Medion Powermanagement
• Externe voeding
• *Deze instellingen kunnen afhankelijk
van de software-instellingen worden
gebruikt
voor 1499.

Vind het zelf te duur. Zou graag zien dat ze wat gingen stunten aan de onderkant van de notebook markt i.p.v. al high-end laptopjes. Wil graag een laptop, maar 1,8 of 1,4 mhz is voor mij meer als voldoende.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cyberpope schreef op 29 May 2003 @ 10:33:
Nieuw noteboekje bij aldi: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_23/OFF01.HTM

[...]

voor 1499.

Vind het zelf te duur. Zou graag zien dat ze wat gingen stunten aan de onderkant van de notebook markt i.p.v. al high-end laptopjes. Wil graag een laptop, maar 1,8 of 1,4 mhz is voor mij meer als voldoende.
tja, stunten aan de onderkant van de markt loont niet. een tijdje geleden had de albert heijn een micromaxx (=medion kloon) laptop voor 900-1000 euro ofzo, maar wel met behoorlijk mindere specs. dat ding ligt nog steeds stof te happen bij albert heijn.

jij kan 1499 veel geld vinden, maar duur is het niet. ga maar eens na wat je voor zo'n laptop bij de concurrent (paradigit ofzo) betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Anoniem: 70162 schreef op 29 mei 2003 @ 11:16:
[...]

tja, stunten aan de onderkant van de markt loont niet. een tijdje geleden had de albert heijn een micromaxx (=medion kloon) laptop voor 900-1000 euro ofzo, maar wel met behoorlijk mindere specs. dat ding ligt nog steeds stof te happen bij albert heijn.

jij kan 1499 veel geld vinden, maar duur is het niet. ga maar eens na wat je voor zo'n laptop bij de concurrent (paradigit ofzo) betaalt.
Ik zeg ook niet dat het duur is. Sterk nog het is goedkoop, maar pure overkill voor wat ik zoek En ja 900-1000 euro vind ik nog te duur. Maar een leuk laptopje, met processortje (duron, celeron o.i.d.) met een goede accu, redelijke hardeschijf en tv-out voor 700-800 euro moet een markt voor zijn en zou ik liever zien. Videobewerken en dat soort dingen doe ik wel om mijn pc goed beeldscherm, dat blijft toch behelpen met een laptop.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Welk merk/type processor zit er in dat aldi-ding, hoe zwaar is hij en is er al een pic van?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@cyberpop@ dat wordt dan een 2e handsje
Yohan schreef op 29 May 2003 @ 14:00:
Welk merk/type processor zit er in dat aldi-ding, hoe zwaar is hij en is er al een pic van?
dat je niet het hele topic doorleest snap ik, maar probeer de laatste tien (of vijf) posts eens te lezen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Anoniem: 70162 schreef op 29 May 2003 @ 14:40:
@cyberpop@ dat wordt dan een 2e handsje

[...]

dat je niet het hele topic doorleest snap ik, maar probeer de laatste tien (of vijf) posts eens te lezen :z
Had ik gedaan, waar zie jij de informatie waar ik naar vraag staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yohan schreef op 29 May 2003 @ 15:56:
[...]

Had ik gedaan, waar zie jij de informatie waar ik naar vraag staan?
niet alles, maar omdat je vraagt wat voor proc erin zit vroeg ik me af of je het topic wel doorgelezen had.
Cyberpope schreef op 29 mei 2003 @ 10:33:Echte 2.6 Gh Multimedia
entertainment notebook
er zit dus een desktop proc van 2.6 ghz in. dat is dus een pentium 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AAC
  • Niet online

AAC

Is dat WIFI gedoe, ook gewoon geschikt voor een normaal WLAN access point wat je bij de computerwinkel kan kopen ?

Ze hebben trouwens ook een TFT scherm in de aanbieding:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_23/OFF02.HTM

TFT plat kleuren-beeldscherm
19 inch

• Aktiv sxga lcd
• geïntegreerde stereo luidsprekers
• incl. aansluitkabels
• zichtbare beelddiagonaal: 48.2 cm.
• beeldresolutie: 1.280 x 1.024
• horizontale zichthoek: 170 graden
• vertikale zichthoek: 170 graden
• on screen display in 7 talen
• stralingsarm volgens norm TCO99
• gewicht: ca. 8.2 kg.

per stuk
629.-

[ Voor 73% gewijzigd door AAC op 29-05-2003 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AAC schreef op 29 mei 2003 @ 17:33:
Is dat WIFI gedoe, ook gewoon geschikt voor een normaal WLAN access point wat je bij de computerwinkel kan kopen ?
waarschijnlijk wel. het staat er hier niet bij, maar deze laptop had aldi duitsland aan het begin van de maand, en die had 802.11b
meestal kunnen die thuissetjes wel 802.11b. a en g komen nog nauwelijks voor, maar check het wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Laatst online: 06-11-2023
hoe weten jullie al wat de aanbiedingen zijn bij ALdi? Ik zie niks op de site!

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Sneak[3G] schreef op 29 May 2003 @ 18:34:
hoe weten jullie al wat de aanbiedingen zijn bij ALdi? Ik zie niks op de site!
Dat is heel simpel, kijk maar naar de links van de huidige aanbiedingen:

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_XX/OFFYY.HTM
Voor volgende week geldt XX = 23
En dan kun je aanbiedingen bekijken voor YY = 01 .. 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

en nog niemand die iets weet van die targa laptop bij de lidl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

seb_ schreef op 30 May 2003 @ 10:44:
volgens Anoniem: 76270 in "Algemene PC/Laptop aanbiedingen topic" was de prijs eergister bekendgemaakt. alleen ze moeten gewoon eens een fatsoenlijke website maken bij de lidl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

seb_ schreef op 30 May 2003 @ 10:44:
1449 Euro. Folder hier liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het schijnt dat aldi een foldertje heeft uitgebracht met veel meer details over hun laptop. heeft iemand daar toevallig een scan van? hier hadden ze ze nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Anoniem: 70162 schreef op 30 mei 2003 @ 17:41:
het schijnt dat aldi een foldertje heeft uitgebracht met veel meer details over hun laptop. heeft iemand daar toevallig een scan van? hier hadden ze ze nog niet
meer details dan de eerder genoemde link :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T.T. schreef op 30 mei 2003 @ 19:15:
[...]

meer details dan de eerder genoemde link :?
ja. type wifi, fsb, plaatje van het keyboard, info over de draagtas, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22001

Cyberpope schreef op 30 mei 2003 @ 11:55:
[...]

1449 Euro. Folder hier liggen.
Zou je je zo vriendelijk willen zijn die te scannen (het laptop gedeelte iig)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75994

offtopic:
Ik heb deel 2 klaar liggen :) Ik volg dit topic al vanaf het begin en heb me de ogen uitgekeken. Dit topic loopt zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Anoniem: 22001 schreef op 30 May 2003 @ 19:28:
[...]
Nee. Hij is de groot en heb geen ruimte om neer te zetten. Maar ik zal wel even de zooi intikken:

AMD Athlon XP-M 2400+
AMD Power Now
Samsung 512MB (2x256 333/pc2700)
Toshiba HB 60GB 4200 RPM
ATI Mobility Radeon 9600 (64 MD DDR-ram on board)
AC97 3D sound (inclusief spiekers en micje)
Ingebouws V90 modem en 10/100 MB Netwerk (dsl en netwerk ready)
VIA KT 333 chipset
Li-Ionen accu
Samsung combodrive 8x dvd 24x10x24 CD-rom (writer dus 8)7 )

Aansluitingen
1x firewire
2x usb 2.0
1x ir
1x parallel
2x pCMCIA type II
1x monitor
1x ps/2
1x rj 11
1x rj 45 (10/110 Mbit 8)7 )
1x mic
1x audio uit
1x tv-out voor SVHS video

Verder erbij
- Geen 3,5" flop
wel 32 MB memory adapter (usb-stick)
2x PCMCIA kaartje voor geheugenkaarten te lezen (SD, MCC, Memory stick, smart media)
Windows home XP
Panda Antivirus
Pinnacle studio 8.6SE
Pinnacle Hollywoord FX Studio
Pinnacle T-Rex, Engelse versie
Star Office 5.2A
Gratis notebook-tas
3 jaar pickup and return garantie met gratis hotline

Beda, beda, beda, That's Alle Folks.........

O'ja 1449 euro voor dit setje dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Anoniem: 22001 schreef op 30 May 2003 @ 19:28:
[...]
Cyberpope schreef op 30 May 2003 @ 20:37:
[...]
Nee. Hij is de groot en heb geen ruimte om neer te zetten.
Misschien heb je hier dan iets aan. Niet helemaal dezelfde specificaties zo op het eerste oog overigens.

Edit:
Overigens zie ik nu dat er eindelijk ook een Nederlandse Lidl-site is, uiteraard te vinden via Lidl.nl

[ Voor 16% gewijzigd door yohan op 30-05-2003 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 17:02

Tubbietje

Illegaal!

Vindt die Lidl pc er wel mooi uitzien trouwens! :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.cleverguide.de/targa/img/TargaVisionaryXP3pictures.gif

Hier kan je btw meer info vinden (in het duits :'()

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.