With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Verwijderd
Ik heb zelf een IBM P30 met 2 Ghz P4 Mobile. Ding is gloednieuw en gaat ook maar 1 uur en 45 minuten mee. Als ik er nog een beetje actief mee werk, dan is het nog korter. Dus wat voor een processor zal wel niet zoveel uitmaken op de werktijd.Stinger_Ventura schreef op 19 februari 2003 @ 21:26:
[...]
1:45 werktijd.
Geen mobile dus, maar gewoon een P4 desktop variant.
Verwijderd
Ah bedankt, en het heeft een 15" scherm? Wat voor resolutie? 1024x768, hoeveel kleuren? Gewicht?Cyberpope schreef op 30 mei 2003 @ 20:37:
[...]
Nee. Hij is de groot en heb geen ruimte om neer te zetten. Maar ik zal wel even de zooi intikken:
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 10:25 ]
http://www.uniwill.com/Product/N251C2/N251C2.htm
http://www.cleverguide.de/targa/
Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB
Verwijderd
belangrijkste verschillen:
aldi: desktop p4 met powermanagement
lild: mobile athlon
aldi: 40 gig hd
lidl: 60 gig hd
aldi: 5.1 geluid
lidl: stereo
aldi: gf fx go 5200
lidl: mob radeon 9600
eerlijk gezegd vind ik vooral dat 5.1 geluid interessant.
edit: en de service he? die van medion is ok, zelf ondervonden: drie jaar garantie, en binnen 3 dagen een nieuwe. heeft iemand ervaring met de service van de lidl/targa?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 10:17 ]
Ben eigenlijk bang dat de accu van de Aldi niet lang mee zal gaan met die normale desktop processor.Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 10:14:
welke is nou beter? aldi of lidl laptop?
belangrijkste verschillen:
aldi: desktop p4 met powermanagement
lild: mobile athlon
aldi: 40 gig hd
lidl: 60 gig hd
aldi: 5.1 geluid
lidl: stereo
aldi: gf fx go 5200
lidl: mob radeon 9600
eerlijk gezegd vind ik vooral dat 5.1 geluid interessant.
Over de Lidl laptop kon ik dit vinden
Wie lange lässt sich das Notebook im Akkubetrieb betreiben ?
(siehe auch unter Tipps und Tricks: Stromsparen.
Bei reiner Officearbeit (Word Texte schreiben) : 3,5 Stunden bis 4,5 Stunden.
Officearbeit und nebenbei MP3 hören 3 bis 3,5 Stunden..
Aktuelle 3D-Shooter Spiele (Unreal): 1 Stunde und 45 Minuten bis 2 Stunden und 20 Minuten.
MP3-DJ Modus (MP3s hören): wer hat die Zeit gemessen ? bitte mailen, Danke
Im Standby Modus: 9 Stunden und 40 Minuten
Im Suspend Modus (to RAM): 9 Stunden und 40 Minuten
Im Suspend Modus (to Disk): unabhängig vom Akku. Der Akku selbst entlädt sich auch bei nicht Nutzung innerhalb von etwa einem Monat.
Hat jemand andere Werte gemessen, bitte mailen, Danke !
Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB
Verwijderd
deze aldi laptop lag in het begin van de maand al in duitsland:Tarod schreef op 31 May 2003 @ 10:17:
[...]
Ben eigenlijk bang dat de accu van de Aldi niet lang mee zal gaan met die normale desktop processor.
http://www.computist.de/news/messages/979.html
daar ligt het probleem dus niet.Für Überraschung sorgt auch der großzügige Akku, der mit 6600mAh 50% mehr Kapazität bietet als der Vorgänger. Das tut den Mobilitätswerten sehr gut, da auf eine stromsparende Mobil-CPU oder ein Centrino System mit sehr langen Laufzeiten verzichtet wurde.
[...]
Bei Notebooks mit Desktop CPU wird im Mobilbetrieb normalerweise die Arbeitsgeschwindigkeit und die Helligkeit des Bildschirms reduziert. Das MD6200 hat aber, anscheinend Aufgrund der hohen Akkukapazität, keine dieser „Einschränkungen“.
Hij lijkt er wel verdomd veel op ja.Verwijderd schreef op 31 mei 2003 @ 10:36:
Die lidl laptop lijk wel iets op de jewel:
Jewel:
[afbeelding]
lidl:
[afbeelding]
Maar hier staat dat ie uitgegeven wordt on de volgende merken
Uniwill Computer Corporation Taiwan mit Niederlassung in U.S.A. und Niederlanden ist der OEM-Hersteller des Targa/Peacock/Vobis/Gericom Notebooks. Das Notebook wird dort unter der Bezeichnung N251C2 geführt.
Ach... misschien hoort Jewel ook wel in het rijtje thuis
Verwijderd
Tarod schreef op 31 May 2003 @ 11:06:
[...]
und Niederlanden ist der OEM-Hersteller des Targa/Peacock/Vobis/Gericom Notebooks.

Kort samengevat: is het wat? hij lijkt me namelijk beswel goed voor die prijs maar ik lees hier op GoT bes veel topics over dat ze het na een tijdje niet meer goed doen of dat er dooie pixels komen na een tijdje etc.. zijn er hier toevallig ook mensen die wel hele goede ervaringen hebben ?
Misschien moet je daarvoor ff in dit topic kijken.AAC schreef op 31 May 2003 @ 11:40:
is er btw nog ergens een topic over die TFT bij de aldi ? of mag ik m'n vraag hier wel even stellen:
Kort samengevat: is het wat? hij lijkt me namelijk beswel goed voor die prijs maar ik lees hier op GoT bes veel topics over dat ze het na een tijdje niet meer goed doen of dat er dooie pixels komen na een tijdje etc.. zijn er hier toevallig ook mensen die wel hele goede ervaringen hebben ?
Yeb... deze gaat Donderdag 5 juni in!Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 11:13:
Vanaf wanneer is die Lidl laptop te krijgen? donderdag 5 juni?
Verwijderd
Dit topic is gesloten.