Algemene PC/Laptop aanbiedingen topic

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.613 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

RudiVader schreef op 25 maart 2003 @ 16:11:
[...]

Ik wil niets..... je moet even lezen.....

Er staat in de folder van de Aldi dat hij uitbereidbaar is naar 8x AGP. Op de site van Ati staat dat de kaart 8x AGP is.
haal eerst de balk uit je eigen ogen voordat...

Er staat letterlijk dat de PC uit te breiden is dankzij een 8Xagp slot dat er inzit. De radeon9600TX zit daar nu in en die kan je eruit halen om er een willekeurige andere (NV40, R500, roep het eens) kaart in te stoppen...

Sorry hoor, er staat nergens dat je de AGP uit kan breiden naar een AGP 8X slot... Je moet beter lezen :o
• Grafische kaart kan uitgebreid worden dankzij 8x AGP-moederbord met slot

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou nog maar een keer sorry als dit al veel is besprooken maar ik wil meer weeten over de DVD brander of hij goed is, of ik allen maar gare pioneer DVD kan branden enzzz
greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:53
Nog een vraag over die aldi pc, ik heb in dit topic er maar een vraag over gezien: Er zit geen fdd in, is er wel ruimte om er een in te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calitomnication schreef op 25 maart 2003 @ 16:47:
[...]

Naar de helpdesk van Medion misschien? :>
jep. ik had md dvd speler gemold. mailtje gestuurd: hij doet het niet meer.
mailtje terug: we komen hem wel ophalen en dan krijg je hem drie dagen later terug
ikke weer mailen: nee, moet ik me pc drie dagen missen. kan ik de dvd niet gewoon opsturen?
mailtje terug: is goed. we hebben een gratis antwoordnummer.
ikke me dvd opgestuurd en 2 dagen later had de postbode een pakje: nieuwe dvd speler.
service toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ParaDot schreef op 25 March 2003 @ 16:54:
Nog een vraag over die aldi pc, ik heb in dit topic er maar een vraag over gezien: Er zit geen fdd in, is er wel ruimte om er een in te zetten?
in de vorige iig wel, en ook een floppy connector op het mobo. dus zal nu ook wel zo zijn. anders usb floppy of een mem stick.

*gunhead heeft de laatste aldi pc met standaard floppy, maar gebruikt die nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Toch zijn er nog veel mensen die een flop gebruiken. Joost mag weten waarom. Toch wel raar, zit er een DVD fikker in waar je 4,7 GB mee kunt fikken, beginnen de mensen te huilen om een schijfje waar je 1,44 MB op weg kunt schrijven.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:53
callinogwat: Mja... Voor school e.d wordt het wel veel gebruikt, het is goedkoop, klein, universeel een voor een textdocument groot genoeg.

Maar ik ga even op zoek naar de specs van dat mobo ;)

/edit:

• Moederbord met 3 PCI slots.

daar heb ik ook niet veel aan ;) Weet iemand welk merk/type mobo erin zit?

[ Voor 25% gewijzigd door Thijsch op 25-03-2003 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Moederbord is een MSI 6701
3 PCI slots, 2 vrij.

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
het kan zijn dat ik het verkeerd zie, maar volgens mij zit er maar een 250W voeding in. Beetje weinig misschien??

Afbeeldingslocatie: http://www.zdnet.de/graphics/reviews/pc/200303/15g.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoZ20 schreef op 25 March 2003 @ 18:12:
het kan zijn dat ik het verkeerd zie, maar volgens mij zit er maar een 250W voeding in. Beetje weinig misschien??

[afbeelding]
Ze zullen vast niet een te lage voeding in hun pc's stoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
ik hoop het, we hebben hem namelijk morgen wel in huis staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik vraag me toch af of Hypertreading niet kan op de nieuwe Aldi aanbieding, volgens SIS kan de B stepping van hun 648 mbo het nl. wel. Alleen..... welke stepping zit er nu precies in de Aldi pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net een folder van alleen de pc gehad.
stond echt heel veel over in!
was namelijk wel 2 a3 tjes voor en schterkant bedrukt groot.....
wat een super apparaat zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onkruid71 schreef op 25 March 2003 @ 15:25:
[...]

Dit is het mailtje wat ik terug kreeg.

Totdat het artikel niet in de verkoop is, mag ik geen informatie vrijgevn.

Met vriendelijke groet,

Rutger bockholts
MSC
Dat is suf... maar ja, als ze het dan op die manier willen dan kunnen ze het krijgen. Ik ga hem halen en een paar dagen mee spelen en eens kijken of er in de eerste dagen wat reviews komen. Als het dan niets is dan breng ik hem terug. Aldi zit bij mij op een steenworp afstand van mijn huis en over terugnemen van producten doen ze nooit moeilijk :)

Maar wel iritant dat je niet al bij voorbaat een soort van selectie kunt maken ofg het uberhaupt wel de moeite waard is om het te halen.
blakez schreef op 25 maart 2003 @ 15:34:
Zijn er eigenlijk uberhaupt mensen die op de dag van de aanbiedingen 's middags nog iets gekocht hebben (een monitor bijvoorbeeld), want ik moet naar school morgenochtend van m'n ma.. ze zegt: "dan ga je er smiddags maar om"! :) Maar ik ben bang dat alles dan al uitverkocht is.. :( Ik wil de 19 inch CRT Monitor kopen.. Hoeveel monitoren hebben ze meestal in voorraad of is dat altijd verschillend?
Begin vorig jaar heb ik aan het eind van de dag nog een pc gehaald. Eind vorige jaar toen ze weer wat pc's en monitoreren hadden lagen die er twee weken later nog. Het wil echter ook wel eens voorkomen dat op de eerste dag in de middag alles al uitverkocht is. Je weet het dus niet. Maar de Aldi is bij ons al om 8 uur in de ochtend open. Ik weet niet of dat overal zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-09 23:45
Het is onwaarschijnlijk dat het MSI 648 mobo al HT support heeft omdat de B stepping van het chipset nog niet lang uit is. Daarbij zijn deze mainboards al een paar maanden geleden ingekocht.

Het is wel een 9600 omdat OEM's altijd voorrang krijgen bij uitleveringen. Dat is dan ook de reden waarom hij nog niet in de retail te verkrijgen is. Zo is ook de 9500 / pro moeilijk te verkrijgen in de retail omdat deze nog niet in volume leverbaar is, OEM's krijgen alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poecillia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 23:38
Ik ga ook voor de Aldi 8008 PC. Ik zie alleen dat de software voorgeinstalleerd is. Er wordt alleen een recovery CD meegeleverd. Zouden er problemen te verwachten zijn (geen drivers) als ik de boel formateer en XP pro installeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poecillia schreef op 25 March 2003 @ 21:07:
Ik ga ook voor de Aldi 8008 PC. Ik zie alleen dat de software voorgeinstalleerd is. Er wordt alleen een recovery CD meegeleverd. Zouden er problemen te verwachten zijn (geen drivers) als ik de boel formateer en XP pro installeer?
nouja, recovery. het is een bootable cdtje die een image op je hd aanroept. wel staan op die cd ook alle programma's los, dus zelf te installeren. windows xp, daar krijg je gewoon de losse install cd van en works krijg je ook de cd's van. oem, dat wel natuurlijk

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Poecillia schreef op 25 March 2003 @ 21:07:
Schijf is onderverdeelt in 3 partities. Op de 2e partitie staan alle drivers. Drivers zijn ook bijgeleverd op de Application & Support cd.
Bedenk wel dat wanneer je de zooi helemaal formateert en er gaat iets fout je geen gebruik kunt maken van de garantie.

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die speakers die nu in de folder staan kan je die op een dvd speler aansluiten???

PC 5.1 aktiv soundsystem

• 5 x 50 Watt sateliet luidsprekers
1 x 200 Watt power subwoofer
• geïntegreerde versterker in Subwoofer
• surround sound
• 450 Watt PMPO
• incl. kabels
• minimum systeemeisen:
PC met geluidskaart
met 5.1 uitgang en
Dolby Digital decoder 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:27

Res-q

Redder in nood?

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 21:18:
die speakers die nu in de folder staan kan je die op een dvd speler aansluiten???
[...]
Was ook al gevraagd:
RudiVader in "Algemene Aldi&Lidl PC aanbiedingen topic"

[ Voor 51% gewijzigd door Res-q op 25-03-2003 21:28 . Reden: quote erbij ]

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry maar daar wordt geen antwoord gegeven. Hoeveel kabels gaan er van de speakers naar de output (DVD of PC)....
Kortom heeft elke speaker een aparte kabel of gaat alles naar een rode en een witte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calitomnication schreef op 25 March 2003 @ 17:11:
Toch zijn er nog veel mensen die een flop gebruiken. Joost mag weten waarom. Toch wel raar, zit er een DVD fikker in waar je 4,7 GB mee kunt fikken, beginnen de mensen te huilen om een schijfje waar je 1,44 MB op weg kunt schrijven.
dus met andere woorden jij fikt liever 1.3 mb ofzo op een dvd ipv op een disk ? ik gebruik diskettes ook nog vaak zat voor school, drivers etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calitomnication schreef op 25 March 2003 @ 21:12:
Bedenk wel dat wanneer je de zooi helemaal formateert en er gaat iets fout je geen gebruik kunt maken van de garantie.
is dat zo? volgens de helpdesk (ik heb het gevraagd) mag je er mee doen en laten wat je wilt. alleen zeggen ze wel dat het handig is om die retten bestanden (de image dus) even op cd's te branden.

ook wel stoer:
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_13_PC/BILD36.JPG
128 MB USB SPEICHERSTIFT
Digitaler Datenspeicher
- klein - handlich - kompakt -
ZUM SPEICHERN VON DOKUMENTEN, DIGITALEN BILDERN UND DATEN.
EINFACHER UND SICHERER TRANSPORT.
Kann bis zu 1.000.000 Mal beschrieben werden.

• Speichern Sie bis zu 4.500 Textseiten
• Digitaler Fotospeicher
bis zu 100 digitale Photos bei einer
Auflösung von 1.600 x 1.200 Pixel*).
• Zu jeder Zeit am PC/Notebook einsetzbar über
USB-Anschluss
• 88-fache Kapazität einer normalen Diskette
• Dokumentenschutz mit Passwort
• Schreibschutzschalter
• Abmessungen (L x B x H in mm): 85 x 27 x 13
• Gewicht: ca. 18g
• Inkl. USB-Verlängerungskabel

--------------------------------------------------------------------------------
*) Entspricht der durchschnittlichen Auflösung einer
2,1 Mio Pixel Digitalcamera.
--------------------------------------------------------------------------------
• 36 Monate Herstellergarantie
• inkl. Service-Hotline auch sonn- und feiertags

Stück
49,99

Bitte beachten Sie: Diese Artikel haben wir nur vorübergehend im Sortiment
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_13_PC/OFF36.HTM

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 21:33 . Reden: url toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 21:32:
[...]

is dat zo? volgens de helpdesk (ik heb het gevraagd) mag je er mee doen en laten wat je wilt. alleen zeggen ze wel dat het handig is om die retten bestanden (de image dus) even op cd's te branden.
Vertrouw mij maar dat wanneer je de partities verwijderd en je pc gaat stuk je toch echt gezeik me de helpdesk gaat krijgen.

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calitomnication schreef op 25 maart 2003 @ 21:34:
[...]

Vertrouw mij maar dat wanneer je de partities verwijderd en je pc gaat stuk je toch echt gezeik me de helpdesk gaat krijgen.
hmmzz, naja. vraag ik me alleen af hoe ze dat gaan controleren, je mag immers ook alleen het kapotte onderdeel opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 21:36:
[...]

hmmzz, naja. vraag ik me alleen af hoe ze dat gaan controleren, je mag immers ook alleen het kapotte onderdeel opsturen.
Fout, pc is onsite, worden aan huis gemaakt. Dus dan is 't snel te controleren...
Maar dan hebben we 't over kapotte onderdelen, maar stel dat je Windows brak is en deze wil je gerepareerd hebben, dan komen ze er snel genoeg achter. Ander niet. Op de HW maakt dit idd weinig uit.

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calitomnication schreef op 25 March 2003 @ 21:39:
[...]

Fout, pc is onsite, worden aan huis gemaakt. Dus dan is 't snel te controleren...
oh, das nieuw voor mij. bij mijn pc (2.0 ghz) zit pick up and return garantie. mijn dvd was een keer stuk, en ik wou mijn pc niet missen, dus toen mocht ik mijn dvd opsturen
Maar dan hebben we 't over kapotte onderdelen, maar stel dat je Windows brak is en deze wil je gerepareerd hebben, dan komen ze er snel genoeg achter. Ander niet. Op de HW maakt dit idd weinig uit.
jah, maar da's logisch. daarom raden ze ook aan om een kopie van de image te maken. immers: fdisken waarbij de image verloren gaat betekent alles met de hand opnieuw installeren (en vijf liter koffie), en daar zal je wel geen support bij krijgen nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 21:18:

PC 5.1 aktiv soundsystem

• 5 x 50 Watt sateliet luidsprekers
1 x 200 Watt power subwoofer
• geïntegreerde versterker in Subwoofer
• surround sound
• 450 Watt PMPO
• incl. kabels
• minimum systeemeisen:
PC met geluidskaart
met 5.1 uitgang en
anybody?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjb676
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-08-2024
Heeft die Radeon9600 TX eigenlijk een DVI uitgang ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jjb schreef op 25 March 2003 @ 21:52:
nee. 2x crt / 1x composit / 1x s-video. staat in de folder en afbeelding van dus kan niet missen

vraag ik me wel af hoe het met die tft monitoren zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

logisch nadenken:
PC met geluidskaart
met 5.1 uitgang en
Je moet dus een DVD speler met minimaal een 5.1 decoder hebben, anders heb je er niets aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 22:29
jjb schreef op 25 March 2003 @ 21:52:
Als je even een figuurlijke blik in de folder werpt, zie je dat het niet zo is.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calitomnication schreef op 25 March 2003 @ 21:39:
[...]

Hmm.. dat is dan nieuw. PC's die vorig jaar en daarvoor zijn gekocht werden/worden toch opgehaald? Tevens is het opsturen van defecte onderdelen tot nu toe geen enkel probleem geweest.

Hoe kom jij er trouwens bij dat als je de partities aanpast je gezeik kunt krijgen met je garantie :? Of heb jij het over software matige ondersteuning? Kwa hardware kan hier echt geen sprake van zijn (zoals gunhead ook al van de helpdesk te horen heeft gekregen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Softwarematige ondersteuning. Hardware maakt het weinig uit, tenzij je het systeem zo gaat modden dat ie het loodje legt.
Maar pc's worden echt op locatie gemaakt. Dat durf ik je met zekerheid te zeggen.

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calitomnication schreef op 25 March 2003 @ 22:01:
Softwarematige ondersteuning. Hardware maakt het weinig uit, tenzij je het systeem zo gaat modden dat ie het loodje legt.
Maar pc's worden echt op locatie gemaakt. Dat durf ik je met zekerheid te zeggen.
ok, maar als je gewoon ff de image op cd zet is er dus nix aan de hand. zelfs de ergste übern00b kan opzoeken hoe je weer partities aanmaakt en de image terugzet. lijkt me dat je daar geen ondersteuning voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Laatst online: 19-09 22:29
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 21:59:
[...]
Hmm.. dat is dan nieuw. PC's die vorig jaar en daarvoor zijn gekocht werden/worden toch opgehaald? Tevens is het opsturen van defecte onderdelen tot nu toe geen enkel probleem geweest.

Hoe kom jij er trouwens bij dat als je de partities aanpast je gezeik kunt krijgen met je garantie :? Of heb jij het over software matige ondersteuning? Kwa hardware kan hier echt geen sprake van zijn (zoals gunhead ook al van de helpdesk te horen heeft gekregen).
Ze zijn van helpdesk veranderd.....daarom werkt het anders. Als je op www.lifetec.nl kijkt staat dat er een andere helpdesk is. Vandaar andere procedures.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 22:06:
[...]

ok, maar als je gewoon ff de image op cd zet is er dus nix aan de hand. zelfs de ergste übern00b kan opzoeken hoe je weer partities aanmaakt en de image terugzet. lijkt me dat je daar geen ondersteuning voor nodig hebt.
Houd er wel rekening dat de meeste mensen die deze pc kopen net weten hoe ze 'm aan moeten zetten en met moeite de muis kunnen hanteren. Als je dan al begint te blaten over het terug zetten van partities in NTFS format dan laten veel mensen het toch echt afweten.

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calitomnication schreef op 25 March 2003 @ 22:11:
[...]

Houd er wel rekening dat de meeste mensen die deze pc kopen net weten hoe ze 'm aan moeten zetten en met moeite de muis kunnen hanteren. Als je dan al begint te blaten over het terug zetten van partities in NTFS format dan laten veel mensen het toch echt afweten.
ik zal niet ontkennen dat die mensen bestaan, maar die laten het dan ook wel uit hun hoofd om de image überhaupt weg te mikken.

maar nu weer on topic: http://www.computist.de/news/messages/943.html
de aldi pc van vorig jaar ligt in amerika nu voor 650 euro (ZESHONDERDENVIJFTIG that iz) in de winkels.

hopen dat dat ook naar europa komt...
Afbeeldingslocatie: http://www.rember.de/pix/PJ03/030325.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 22:27 . Reden: picje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-09 16:23
wow

als je kijkt op die helpdesk pagina van lifetec zie je mooi alle updates(bios update/nic patch/ writer firmware)

allemaal netjes op een rijtje :D
* Hennie-M vraagt zich af of het bios goed te modden is naar een msi bios :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 17:09

duderuud

Sliden is koel

Heeft iemand 'm al?:)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nou ik heb een 17", alleen heb ik 'm niet gezien :P (ben nu weer op m'n werk). Bij de aldi was het niet normaal meer zo druk om 8:22 (50-80 man voor de deur!) dus ik ben maar afgedropen, maar mijn vader was veel fanatieker en stond al om 7:30 voor de deur (de bikkel! 8-)) bij een heel ander filiaal, dus ik heb hem geregeld en hij hgeeft nu zo'n TFT voor mij gescored :P.

Nu maar hopen dat het een beetje aan te zien is ;0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PtrO
  • Laatst online: 01:48
Hebbes.

De complete Aldi set (PC/WirelessKey/Printer/Sound/TFT17) gehaald.
Was om 07:10 in Zoetermeer en er zat al een man of 14 (o.a. op stoeltjes) te wachten. De eerste zxat er al om 06:30 uur. Toen de zaak opgenging, stond er een rij van zeg een m/v 80-90. Vanavond aansluiten maar het zal allemaal (wel) perfect werken. In het weekend gelijk Win.Net erop en kachelen maar.

Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 19:59

heuveltje

KoelkastFilosoof

Woehoei :)
Ik heb ook een 17" bemachtigd, was al de 1 na laatste van de 3e pallet, en dat al om 8.50 :)
vooral de pc's vlogen eruit

overigens was mijn monitor wel 87ct duurder, want als ik toch daar ben moeten er casave chips mee :)

damm 7.10 ?
ben ik veels te lam voor, was er pas om 8.30 :)

[ Voor 15% gewijzigd door heuveltje op 26-03-2003 09:27 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Welke aldi was dat? Bij ons (Utrecht, Lombok) stonden er ook echt ziek veel mensen :o. En damn, om 7:10 al klaar gaan staan! You sick dude! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Ik heb de 17" TFT, ff opgepikt in Dordrecht onderweg naar het werk. Er stonden een man of 30 te wachten, de meesten voor de PC of de TFT. Ze hadden er geen 15" schermen.

In het kort:

* Geen DVI-aansluiting :'(
* 1 dode pixel :'(
* beetje gammele voet

Ik moet hem nog op mijn PC thuis testen, hangt nu aan mijn laptop op het werk. In ieder geval is 1280*1024@60Hz scherper dan @70Hz, dus dat zal wel de native resolution zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Devster op 26-03-2003 09:31 ]

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Devster schreef op 26 March 2003 @ 09:29:

* Geen DVI-aansluiting :'( hoefde ik toch niet :)
* 1 dode pixel :'( Klote. maar zolang ie niet te iritant zit
* beetje gammele voet

Ik moet hem nog op mijn PC thuis testen, hangt nu aan mijn laptop op het werk. In ieder geval is 1280*1024@60Hz scherper dan @70Hz, dus dat zal wel de native resolution zijn.
kun je es een snel filmpje oid draaien, ben benieuwd of ik er mee kan gamen :)

* heuveltje vind het zuigen dat zijn dure aankoop nu thuis in de doos staat te wachten :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

ik heb op moment geen geld voor monitortje:@:@

anders had ik wel een 17" ftftje gekocht.. staat leuk naast zon 15 " tft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
Ik heb de pc en ik moet zeggen dat de lettertjes wel fokking vaag zijn bij winxp :|
straks win2k erop :)
btw hoe breek ik dat ding open? Ik had net geprobeerd dat zijpaneel open te maken maar het zit muurvast :|

(er moet nog 1 hdd bij waar alle backups op staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

PtrO schreef op 26 maart 2003 @ 09:20:
Hebbes.

De complete Aldi set (PC/WirelessKey/Printer/Sound/TFT17) gehaald.
Was om 07:10 in Zoetermeer en er zat al een man of 14 (o.a. op stoeltjes) te wachten. De eerste zxat er al om 06:30 uur. Toen de zaak opgenging, stond er een rij van zeg een m/v 80-90. Vanavond aansluiten maar het zal allemaal (wel) perfect werken. In het weekend gelijk Win.Net erop en kachelen maar.
Hadden ze in Zoetermeer nog wel de 5.1 speakerset of was ie ook zo weg. Zit nou nl. op m'n werk in Zoetermeer en wil eigenlijk nog effe langs de Aldi. Maar als ze er niet meer zijn dan heeft het weinig zin om die kant op te rijden.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie draait de eerste benchmarks op de Aldi PC. 3Dmark 2001/03...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://service.futuremark.com/compare?2k1=6213368

Daar staat in ieder geval de eerste Medion Radeon 9600TX 3dmark 2001 benchmark maar dat is helaas met een 2,0 Ghz processor en niet met de pc uit de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PtrO
Cobra_Lup schreef op 26 maart 2003 @ 09:40:
[...]
Hadden ze in Zoetermeer nog wel de 5.1 speakerset of was ie ook zo weg. Zit nou nl. op m'n werk in Zoetermeer en wil eigenlijk nog effe langs de Aldi. Maar als ze er niet meer zijn dan heeft het weinig zin om die kant op te rijden.
Die 5.1 setjes (staan in de winkel zelf) gingen, zo te zien, vrij hard. In de gauwigheid zag ik (d8 ik) 1 pallet (zeg 20-30 stuks).
Van USB-scanners, hadden ze er om 08:32 nog 4 op de grond staan, dus die zijn bijna zeker op.

Denk dat je voor 5.1 naast het net gaat vissen.

Mja, ga gewoon FF tussen de middag naar de Aldi al of niet voor chips, bezie en laat het weten.

Spreek net een collega en die had wel trek in een TFT17, ben benieuwd of dat die er dan nog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

PtrO schreef op 26 maart 2003 @ 10:08:
[...]
Spreek net een collega en die had wel trek in een TFT17, ben benieuwd of dat die er dan nog zijn.
Die gingen erg hard, sommigen kochten er 2 of 3 tegelijk!

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net ook bij de Aldi die pc gehaald ... was er wel een gekkenhuis ...

Maarre is die Ati Radeon 9600 TX een beetje goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PtrO
Hennie-M schreef op 26 March 2003 @ 09:37:
btw hoe breek ik dat ding open? Ik had net geprobeerd dat zijpaneel open te maken maar het zit muurvast :|
Is dat geen schuifpaneel die je (voorzichtig) met een schroevendraaier naar achter moet schuiven. Heb de doos nog niet open maar zal het zelfde zijn als bij de vorige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik ga nu de 15"proberen. Ik had de laatste in Vlaardingen :+ Ik wilde er eigenlijk 2 en dan ook nog 17"maar dat ging helaas niet :(

[ Voor 40% gewijzigd door Roeligan op 26-03-2003 10:16 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

heuveltje schreef op 26 March 2003 @ 09:33:
[...]

kun je es een snel filmpje oid draaien, ben benieuwd of ik er mee kan gamen :)
Heb net een paar MPGjes en WMVtjes gedraaid, ik zie geen overdreven vertraging o.i.d. Een idee waar dit goed mee te testen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

3dmark bijv

das utzelfde als een game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

quake3 :)
AL denk ik dat bedrijfs laptopjes dat niet trekken

of je achtergrond zwart maken, je muispointer wit en dan heel snel bewegen.
als je een spoortje van wit ziet is het niet goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Als ik mijn mousepointer snel beweeg over mijn scherm (diagonaal) zie ik hem vijf keer, maar geen trails of waas of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whizzy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-09 23:16
Je hoeft ook niet meer naar de ALDI in Hoogland te gaan.. daar ben ik al geweest en ik kan je vertellen dat de PC's en TFT schermen er letterlijk uit vlogen... ik heb alleen maar een 19inch normaal scherm gehaald.. ;)

If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

dat heb je met een CRT ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
NOu
flinke teleurstelling
ik heb hier nog een 80gig met 8mb cache liggen uit mijn oude pc die ik verkocht heb en die past er dus NIET bij

na 15minuten beetje surfen e.d. de kast openmaken verbrand je bijna je fikken aan de harde schijf
2 is dan absoluut niet te doen.
er is dan ook amper ruimte voor een 2de hdd.
Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
@Hennie-M:

Gooi er iets van een 50m fan onder, een oude CPU fan ofzo, dat heb ik ook gedaan. Ik heb de 2 Ghz versie van een jaar terug, is weliswaar een andere kast, maar het scheelt heel erg in temperatuur en maakt bijna geen lawaai.

edit voor Giga ESD:

[img]adresvanplaatjemethttpervoor[/img]

[ Voor 13% gewijzigd door J0YR1D3R op 26-03-2003 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf de vorige PC van Aldi, P4 2,66, GF-Ti 4200 128MB, 120 GB. Werkt nog steeds perfect, het enige probleem dat ik er mee heb gehad was bij de installatie van Linux. Omdat Linux mijn videokaart niet ondersteunde kon ik Linux niet runnen met de GUI. Probleem is inmiddels opgelost, maar dit was niet te wijten aan de PC.

Al met al een hele goede koop, ik wens een ieder die deze nieuwe PC heeft gekocht net zoveel plezier als dat ik er nog steeds aan heb.

P.S.: Kan iemand mij snel uitleggen hoe ik plaatjes in mijn reactie kan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Damn zelfs koud uit de doos heb ik in UT2003 geen overdreven lelijke stukken gezien. Ik ga nu dat proggie proberen die ghosting test. (stond een paar pagina's terug toch?)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

PtrO schreef op 26 March 2003 @ 10:08:
[...]

Mja, ga gewoon FF tussen de middag naar de Aldi al of niet voor chips, bezie en laat het weten.

Ben net geweest in Zoetermeer. Geen speakers meer, geen schermen meer, geen pc's meer.

Alleen nog voldoende scanners, printers, en draadloze muisjes+keyboards.

Mocht iemand in de omgeving Den Haag - Zoetermeer nog speakers tegen komen bij de aldi laat het dan even weten ik hou deze post nog wel effe in de gaten.

[ Voor 35% gewijzigd door Luppie op 26-03-2003 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minotaurus
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05-2022
Hennie-M schreef op 26 March 2003 @ 10:35:
NOu
flinke teleurstelling
ik heb hier nog een 80gig met 8mb cache liggen uit mijn oude pc die ik verkocht heb en die past er dus NIET bij

na 15minuten beetje surfen e.d. de kast openmaken verbrand je bijna je fikken aan de harde schijf
2 is dan absoluut niet te doen.
er is dan ook amper ruimte voor een 2de hdd.
Jammer...
Nou, ook net eentje gekocht. Gelijk opengeschroeft en zie dat er wel degelijk wel een tweede hdd (onder de 1ste) in past.

Gadgets: [Canon Ixus-50], [Nokia N95 + Emtac Trine II GPS], TV: [Philips 32pf9731], PC: [Medion MD8833], [Asus P5K Premium + E6600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 10:40:
P.S.: Kan iemand mij snel uitleggen hoe ik plaatjes in mijn reactie kan plakken.
Uit de FAQ
[img]url van afbeelding[/img]

[img=w,h]url van afbeelding met afmetingen[/img]

[img=w,h,1]url van afbeelding met afmetingen + link naar afbeelding[/img]

[ Voor 36% gewijzigd door Devster op 26-03-2003 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:17

RKD

Weet iemand al wat voor kabels er aan de speakerset zitten ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 14:18

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

kan je alles niet gewoon in een andere kast proppen of zijn het standaardafwijkende formaten.

ik bedoel voor een kleine 100 euro heb je toch een leuke kast die iig kwa koelmogelijkheden stukken beter is dan de medion

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

nou, wat denk je van 3 stereojackplugjes, die je in je 5.1 kaart kan prikken. Dat heeft namelijk elke speakerset. Een voor front links/rechts een voor rear links/rechts en een voor sub/center :{.

Dus als je hem aan je geluidskaart wil hangen, is dat geen enkel probleem. Als je 'm aan je DVD speler wil hangen (met 5.1 dolby dgital decoder ingebouwd), moet je verloopplugjes/kabeltjes gebruiken, die van twee tulpstekkertjes (hifi aansluiting) naar een stereo (female, daar past de normale stekker weer in) jack stekkertje gaan

[ Voor 5% gewijzigd door JvS op 26-03-2003 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Whizzy schreef op 26 March 2003 @ 10:32:
Je hoeft ook niet meer naar de ALDI in Hoogland te gaan.. daar ben ik al geweest en ik kan je vertellen dat de PC's en TFT schermen er letterlijk uit vlogen... ik heb alleen maar een 19inch normaal scherm gehaald.. ;)
pics, specs, mening van die 19" crt please :P

hoe diep is ie? refreshrates? erg bol of best wel plat? mooi beeld? etc etc

achja ik ben toch al te laat denk ik maartoch

[ Voor 13% gewijzigd door Noedelsupke op 26-03-2003 10:49 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op 26 March 2003 @ 10:00:
http://service.futuremark.com/compare?2k1=6213368

Daar staat in ieder geval de eerste Medion Radeon 9600TX 3dmark 2001 benchmark maar dat is helaas met een 2,0 Ghz processor en niet met de pc uit de aanbieding.
En jammer dat er DirectX 8.0 is gebruikt... De 9600 zou DirectX 9.0 compatable moeten zijn..

edit:
Zou iemand al nieuwe 3dmarks03 results kunnen posten.. Ben erug benieuwd!!

Mijn broer heeft zojuist een PC voor mij gekocht. Hij heeft alleen geen 19" meer kunnen kopen! :( In Venray hadden ze er maar 4! Toen naar Boxmeer en Horst gecrossed en helmaal nix meer!

Tja.. das balen .. moet ik ff ergens anders een 19'er vandaan halen.. Gelukkig kan ik nog vooruit met mijn oude monitor.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

DAMN IK BEN BLIJ! soz voor de shout :+
Ik kan alleen in de handleiding en nergens eigenlijk de responsetijd vinden MAAR:

Afbeeldingslocatie: http://www.elitewarriors.nl/ghosting.jpg
Met het tooltje ( http://www.monitorsdirect.com/toolkit/ ) kreeg ik bovenstaand resultaat toen ie 10 minuutjes aanstond. Ik zie geen ghosting en hij was ook pixel perfect :)
En dat allemaal voor €269,=

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 10:49:
[...]

En jammer dat er DirectX 8.0 is gebruikt... De 9600 zou DirectX 9.0 compatable moeten zijn..

[edit] Zou iemand al nieuwe 3dmarks03 results kunnen posten.. Ben erug benieuwd!!

Mijn broer heeft zojuist een PC voor mij gekocht. Hij heeft alleen geen 19" meer kunnen kopen! :( In Venray hadden ze er maar 4! Toen naar Boxmeer en Horst gecrossed en helmaal nix meer!

Tja.. das balen .. moet ik ff ergens anders een 19'er vandaan halen.. Gelukkig kan ik nog vooruit met mijn oude monitor.
Er staan nu 2 out of the box benchmarks (3dmark2001).

http://service.futuremark.com/compare?2k1=6222309
http://service.futuremark.com/compare?2k1=6222341

Laatste is DirectX 9.0 maar die is weer lager :? Ik vind het eigenlijk best wel tegenvallen eigenlijk... Nu weet ik dat die score uit de box niet alles zegt. Ik haalde uit de box met mijn pc 6100 en ik heb nu 7500 staan :)

[ Voor 9% gewijzigd door J0YR1D3R op 26-03-2003 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

enne, wat moet dat voostellen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Kan iemand de preciese kloksnelheden van de Radeon9600TX posten?

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft Iemand al die 17" TFT goed kunnen testen? en zo ja is die een beetje goed? Heb er zelf ook een gekocht alleen nog geen kans gehad om hem te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op 26 March 2003 @ 10:52:
[...]

Er staan nu 2 out of the box benchmarks (3dmark2001).

http://service.futuremark.com/compare?2k1=6222309

Laatste is DirectX 9.0 maar die is weer lager :? Ik vind het eigenlijk best wel tegenvallen eigenlijk... Nu weet ik dat die score uit de box niet alles zegt. Ik haalde uit de box met mijn pc 6100 en ik heb nu 7500 staan :)
Tnx! Nou .. ik ben er blij mee.. WhooHoo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

JvS schreef op 26 maart 2003 @ 10:52:
enne, wat moet dat voostellen? :P
Heb je het tegen mij? Ga naar die site toe. Daar hebben ze tests voor ghosting en deadpixels.

Kijk hier HIER: hoe het ook kan aflopen ondanks dure tft's (ondanks dat in deze post een crt is gebruikt) ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Roeligan op 26-03-2003 11:03 ]

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 10:56:
Heeft Iemand al die 17" TFT goed kunnen testen? en zo ja is die een beetje goed? Heb er zelf ook een gekocht alleen nog geen kans gehad om hem te testen.
Lees eens een paar berichten terug. Ik heb hem nu draaien op 1280*1024@60Hz en dan is ie scherp. Op 70 Hz nl. niet. Ghosting heb ik nog niet kunnen ontdekken, helaas heb ik wel 1 dode pixel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

JvS schreef op 26 maart 2003 @ 10:48:
nou, wat denk je van 3 stereojackplugjes, die je in je 5.1 kaart kan prikken. Dat heeft namelijk elke speakerset. Een voor front links/rechts een voor rear links/rechts en een voor sub/center :{.

Dus als je hem aan je geluidskaart wil hangen, is dat geen enkel probleem. Als je 'm aan je DVD speler wil hangen (met 5.1 dolby dgital decoder ingebouwd), moet je verloopplugjes/kabeltjes gebruiken, die van twee tulpstekkertjes (hifi aansluiting) naar een stereo (female, daar past de normale stekker weer in) jack stekkertje gaan
Erg offtopic maareh, Mijn dvd-speler heeft een ingebouwde AC3-decoder en maar 1 hifi aansluiting. Is 1 kabeltje van twee tulpstekkertjes naar 3 stereo female (waar dus alle kabels van de boxen in gaan)stekkertjes genoeg om dolby digital te krijgen?

Als ik mijn vraag zelf lees, weet ik dat ik het moet kunnen vinden maar ik kom er maar niet uit

[ Voor 7% gewijzigd door thejoker80 op 26-03-2003 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Roeligan schreef op 26 maart 2003 @ 11:02:
[...]

Heb je het tegen mij? Ga naar die site toe. Daar hebben ze tests voor ghosting en deadpixels.

Kijk hier HIER: hoe het ook kan aflopen ondanks dure tft's (ondanks dat in deze post een crt is gebruikt) ;)
zo'n foto zegt eigenlijk meer over de sluitersnelheid van de kamera :)
maar iig kan ik nu echt niet w88 tot ik thuis ben B) B) B)

screenshot :?
LOL wat wou je daar nou weer mee bereiken ?

[ Voor 8% gewijzigd door heuveltje op 26-03-2003 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

heuveltje schreef op 26 March 2003 @ 11:08:
[...]

zo'n foto zegt eigenlijk meer over de sluitersnelheid van de kamera :)
maar iig kan ik nu echt niet w88 tot ik thuis ben B) B) B)
Sluitertijd? Is een printscreen ;)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

thejoker80 schreef op 26 March 2003 @ 11:07:
[...]

Erg offtopic maareh, Mijn dvd-speler heeft een ingebouwde AC3-decoder en maar 1 hifi aansluiting. Is 1 kabeltje van twee tulpstekkertjes naar 3 stereo female (waar dus alle kabels van de boxen in gaan)stekkertjes genoeg om dolby digital te krijgen?

Als ik mijn vraag zelf lees, weet ik dat ik het moet kunnen vinden maar ik kom er maar niet uit

jouw dvd heeft geen ingebouwde decoder (dan heb je namelijk wel 6 losse uitgangen), dus jij hebt niets aan die speakerset. Koop een DVD speler met ingebouwde decoder of koop een speakerset met decoder, dan ben je klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Roeligan schreef op 26 March 2003 @ 11:13:
[...]

Euh :? Op een printscreen zie je uiteraard geen ghosting...

Maar ik zie op de 17" ook geen ghosting, wel gaat het wat schokkerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand de responsetijden ? of gekke spelletjes gespeeld met de 17" tft?
Ik en mijn collega's zijn benieuwd oftie wazig wordt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Waarom zou je geen ghosting zien op een printscreen :?

En nee in de handleiding staat ook geen responsetijd.

[ Voor 35% gewijzigd door Roeligan op 26-03-2003 11:18 ]

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Laatst online: 17-09 01:06
Mijn bevindingen van die 17"TFT is dat ik hem gelijk terug gebracht heb.
Wat ik ook deed hij bleef maar lopen over het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Roeligan schreef op 26 March 2003 @ 11:17:
Waarom zou je geen ghosting zien op een printscreen :?

En nee in de handleiding staat ook geen responsetijd.
waarom wel :)

screenshots grijpen een beeld uit de vga buffer van je kaart
ghosting ontstaat pas op de monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

JvS schreef op 26 March 2003 @ 11:14:

[...]

jouw dvd heeft geen ingebouwde decoder (dan heb je namelijk wel 6 losse uitgangen), dus jij hebt niets aan die speakerset. Koop een DVD speler met ingebouwde decoder of koop een speakerset met decoder, dan ben je klaar.
Wat gek want hier staat toch echt dat hij het wel heeft. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja, dan heb jij een andere of hebben die specs gelogenm want zonder 6 kanaals uitgang, kan je dit ook niet doen:
Stelt u in staat om uw speler aan te sluiten op een 6-kanaals-ontvanger voor het ultieme genot van Home Cinema Surround Sound.
Lees dan in de handleiding hoe dat moet, want dat staat daar dan in.

Als er echt geen 6 losse analoge signalen uitkomen, dan is dit gewoon gelogen:
Ingebouwde DTS/AC3/MPEG2/PCM Decoder (0/x/x/x)
En dan zou ik die speler gewoon terugbrengen!

[ Voor 23% gewijzigd door JvS op 26-03-2003 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het nou dat er een FSB van 100 mhz op zit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
Er is inderdaad plek voor een schijf,maar het aansluiten is moeilijk. weinig ruimte voor kabels e.d.

En hij wordt gewoon superheet. Tja ik denk dat als ik het bios om kan flashen dat ik een mooie antec kast koop :)
zie hier:
Sisoft Sandra 2003pro zegt:
SiSoftware Sandra

System Mainboard
Bus(es) : ISA AGP PCI USB FireWire/1394
MP Support : 2 CPU(s) en dit moet voorstellen?
MP APIC : No
System BIOS : Phoenix Technologies, LTD 6.00 PG
System Mainboard : MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD MS-6701 Woeierdewoei! er kan een andere bios op dan?
System Chipset : Silicon Integrated Systems (SiS) SiS648 CPU to PCI Bridge
Front Side Bus Speed : 4x 100MHz (400MHz data rate)
Installed Memory : 512MB DDR-SDRAM

Logical Storage Devices
Hard Disk (C:) : 55.9GB (48.1GB, 86% Free) (NTFS)
Hard Disk (D:) : 46.9GB (45.4GB, 97% Free) (NTFS)
Hard Disk (E:) : 9.0GB (5.7GB, 63% Free) (FAT32)
Edit nr zoveel:

-De proc is 27c en het moederbord is 37c. Ook volgens sisa
-MAX Fsb op dit bord is 4x133
-Er was nogal onduidelijkheid over het agp slot. Out-of-the-box staat alles op 8x AGP.
-over die dual proc:
Warning W2540 - No APIC (advanced PIC) has been detected for this MP system. All modern MP systems should contain an APIC; some advanced single-CPU systems may also contain one.
Fix: Check BIOS settings and enable the APIC.
-HTT is disabled :(

tot zover.

SiSoftware Sandra Help File

[ Voor 30% gewijzigd door Hennie-M op 26-03-2003 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

De 6 kanaals uitgang op de Philips 640 is een coax uitgang. Je hebt dus een Versterker of speakerset met ingebouwde versterker nodig waar je coax op kan aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whizzy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-09 23:16
ViperGTS schreef op 26 March 2003 @ 10:48:
[...]

pics, specs, mening van die 19" crt please :P

hoe diep is ie? refreshrates? erg bol of best wel plat? mooi beeld? etc etc

achja ik ben toch al te laat denk ik maartoch
Sorry staat thuis.. ben daarna na me werk gegaan. .tis denk ik ongeveer dezelfde monitor als vorig jaar die stond er toen voor 599 gulden.. Van wat ik ervan af weet is ie niet volkomen plat,zeer licht bol , beeld is goed niet echt het allerscherpste maar dat kan je ook niet verwachten.

Refresh: ik draai 1280x1024 op 85.. kan op 100 dacht ik
en 1600x1200 op 75 (maar dan wordt het wel een beetje moeilijk te lezen en beetje vaag)

If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Roeligan schreef op 26 maart 2003 @ 11:13:
[...]

LOL :D. Je kan met een printscreen toch niet zien hoe scherp je monitor is :D. Ook al vervorm je dat helemaal, dan nog heb je een perfect 'capture' hoor :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
JvS schreef op 26 March 2003 @ 11:32:

[...]

LOL :D. Je kan met een printscreen toch niet zien hoe scherp je monitor is :D. Ook al vervorm je dat helemaal, dan nog heb je een perfect 'capture' hoor :D.
lieverd,
kunnen we geen algemeen aldi&lidl PC aanbieding ERVARINGS topic maken?
en dit topic of deel II gebruiken voor aankomende aanbiedingen? het wordt met 5pagina's per dag wel snel een zooitje namelijk.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.