ook speakertjes.. maar ik geloof dat dat niet zo heel veel voorstelt
Heeft er misschien iemand ervaring met de 19" monitor die volgende week ook bij ALDI is?
Ik begreep dat ze deze eerder hebben gehad, dus vandaar misschien mensen die kunnen vertellen welke vernieuwingsfrequenties deze monitor haalt op 1600x1200 & 1280x1024.
Bron: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_13/OFF03.HTM
Ik begreep dat ze deze eerder hebben gehad, dus vandaar misschien mensen die kunnen vertellen welke vernieuwingsfrequenties deze monitor haalt op 1600x1200 & 1280x1024.
|
[ Voor 57% gewijzigd door eL_Jee op 23-03-2003 17:37 ]
Verwijderd
dnl4: er staat toch retegroot het intel inside/pentium 4 logo boven.. dat kun je toch niet over het hoofd zien ?!
Nou deze pc ga ik dus WEL kopen he. heb nu nog p3 550 en mag mezelf wel een keer een nieuwe kopen vind ik
Weet iemand of er nog een vrije bay is voor een 3,5 floppydrive?
Who wants to life forever anyway...
In het geval dat er niets vrij is valt er vast wel wat te moddenRC2 schreef op 23 March 2003 @ 21:09:
Weet iemand of er nog een vrije bay is voor een 3,5 floppydrive?
[ Voor 1% gewijzigd door eL_Jee op 23-03-2003 21:58 . Reden: typo ]
dvd brander is wel een -R -RW (min) Microsoft heeft de +RW kant gekozen en dat is ook het kamp van Philips (dvd brander als vervanger voor de videorecorder (dvdr80/880/890) voelt niet handig ?
Es wird auf einen 19 Zoll Monitor der Marke Medion geboten.Der Monitor ist Ladenneu und wurde noch nicht einmal ausgepackt.Es gibt eine Garantie von 36 Monaten darauf. 19'' Professional Color Monitor Ideal für Grafik-, Multimedia- und Büroanwendungen • 0,26 mm Lochmaske • Sichtb. Bildschirmdiagonale: 45,5cm • Bildfrequenz: 50 Hz-120 Hz • 8 frei programmierbare Display-Modi • Umweltgeprüft und strahlungsarm nach TCO 99 • Maximale Auflösung: 1600 x 1200 (bei 75 Hz) • Zeilenfrequenz: 30 kHz-98 kHz • 13 vorprogrammierte Display-Modi • DDC-kompatibel • Powermanagement für geringen Stromverbrauch • VDE/GS geprüft • Universal-Netzbetrieb 100-240 Volt, 50/60 HzeL_Jee schreef op 23 maart 2003 @ 17:24:
Heeft er misschien iemand ervaring met de 19" monitor die volgende week ook bij ALDI is?
Heb et van ebay, of et waar is weet ik dus niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Mesh op 23-03-2003 23:20 ]
Signature?
eL_Jee schreef op 23 March 2003 @ 17:24:
[afbeelding]
- beeldresolutie tot 1600 x 1200 pixels
- on screen display
- incl. aansluitingskabels
- lijnfrequentie: 30-98 KHz
- beeldfrequentie: 50-120 KHz
- 13 voorgeprogammeerde display modi
- 8 vrij te programmeren modi
- zichtbare beeldbuis 45,5 cm.
- 0.26 gaatjesmasker
Deze hebben ze een aantal maanden geleden ook verkocht (ze hadden toen ook een 17" model). Ik vind 't geen mooie monitor, maar voor de prijs is 't een best aardig geval
Haha wat staat er nou op je toetsenbord? Vast qwertybombadil schreef op 23 March 2003 @ 15:51:Duits Azerty toetsenbord ipv quertty.
Het gaat me in de eerste plaats ook niet om de vormgeving (die me nog niet eens zo erg lijkt als ik die monitor zo zie), maar om de beeldprestaties. Heb je goede/slechte ervaringen met deze monitor?SH007 schreef op 23 maart 2003 @ 23:26:
[...]
Deze hebben ze een aantal maanden geleden ook verkocht (ze hadden toen ook een 17" model). Ik vind 't geen mooie monitor, maar voor de prijs is 't een best aardig geval
Osdorp-Dude: bedankt voor je reactie. 1600x1200@75 lijkt me niet slecht. Misschien dat het tegenvalt omdat het een grotere monitor is, daar kan iemand anders mischien wat over vertellen. Maar dan zal het op 1280x1024 in ieder geval een goede vernieuwingsfrequentie zijn.
Hoe zit het met dat geheugen.
Op de site (en de folder) staat alleen dat het 333Mhz DDR is....
maar moet ik dan 2100 / 2700 / 3000 / 3200 bijkopen?
~~ meesterprutser ~~
333Mhz is PC2700, maar sneller geheugen kun je er ook bijgooien natuurlijkenter.nu schreef op 24 maart 2003 @ 10:42:
Hoe zit het met dat geheugen.
Eh, heeft iemand al zo'n TFT 17" gekocht??? Ben benieuwd of die dingen bevallen...
Verwijderd
Is het al woensdag?BeCool schreef op 24 maart 2003 @ 13:19:
Eh, heeft iemand al zo'n TFT 17" gekocht??? Ben benieuwd of die dingen bevallen...
Dan heb je idd nergens last van. Duitse toetsenbord vervangen voor een 'nederlandse' en je kunt gewoon een nederlands xp exemplaar installeren met de key die bij de duitse pc zit!bbarten81 schreef op 23 March 2003 @ 14:31:
[...]
sorry hoor maar op de Duiste aldi site staat ook dat er een 9600 in zit. Ik vraag me toch af of ik hem niet in Duitsland zal halen, 50 euro goedkoper en 40 GB meer HD ruimte. Dan zet ik gewoon zelf mijn win XP PRO NL er op. Dan zou ik toch nergens last van hebben?
A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.
Verwijderd
Nee, maar wel toevallig dat die aktie ingaat op pay-dayBeCool schreef op 24 maart 2003 @ 13:19:
Heeft iemand al info over die TFT's???
Ik wil responsetime weten
Als ie onder 25ms is neem ik er gelijk 2
Ik wil responsetime weten
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
Ik zit er serieus over te denken om deze kast aan te schaffen, aangezien ik pas in 2005 weer mag pc-prive-en en ik in de tussentijd meergeld aan upgrades zal uitgeven dan deze pc kost (minus wat mijn huidige pc opbrengt)
Weet iemand wat de schrijfsnelheid van reguliere cdr's is met deze dvd brander, en offie burnproof is enzo?
Weet iemand wat de schrijfsnelheid van reguliere cdr's is met deze dvd brander, en offie burnproof is enzo?
Graag iets verder kijken dan de neus lang is..... er staat op de site bij dat het om een Pioneer gaat dus het moet de a05 zijn. En die is 4x DVD-r en 16 cd-rVerwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 15:08:
Ik zit er serieus over te denken om deze kast aan te schaffen, aangezien ik pas in 2005 weer mag pc-prive-en en ik in de tussentijd meergeld aan upgrades zal uitgeven dan deze pc kost (minus wat mijn huidige pc opbrengt)
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
De dvd brander in de aldi pc brandt gewone cd's op 16xVerwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 15:08:
Verwijderd
zo op het eerste gezicht nagenoeg dezelfde, alleen slechtere videokaart en geen dvd brander. ik vind het prijsverschil dan wel weinig
edit: ook geen tv kaart
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 15:42 ]
IS ook medion (kijk maar op www.micromaxx.com). Is ook niet onaardig, Eur 150,- goedkoper maar wel Amd insite, tragere G4 4200 en geen DVD brander. En dat is het verschil wel degelijk waard!!
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
_
[ Voor 100% gewijzigd door Rudi Vader op 24-03-2003 15:46 ]
Verwijderd
lol. en dat het een eigenlijk medion is, tja dat wist ik ook wel, maargoed.
ook geen tv kaart btw (afstandsbedieding van aldi comp roeleert)
cpu is ook iets minder: 2600+/384 ipv 2.6/512 (ja ik weet dat daar de meningen over verdeeld zijn)
PC 5.1 aktiv soundsystem • 5 x 50 Watt sateliet luidsprekers • 1 x 200 Watt power subwoofer • geïntegreerde versterker in Subwoofer • surround sound • 450 Watt PMPO • incl. kabels • minimum systeemeisen: PC met geluidskaart met 5.1 uitgang en Dolby Digital decoder 5.1 per stuk 39.99 |
Weet iemand of dit ook gebruikt kan worden bij een stand-alone dvd speler (met digitale coax out), ben namelijk nogal n00b op dit gebied.
Geeft het ook redelijk mooi geluid? Ik ben geen audiofiel maar van gekraak hou ik ook niet
17" TFT • TFT Plat Beeldscherm 17 inch • zichtbare beelddiagonaal: 43,2 cm. • beeldresolutie 1280 x 1024 • horizontale zichtshoek: 150º • verticale zichtshoek: 125º • contrast: 350:1 • 410 x 407,5 x 147 mm. • gewicht: ca. 5.0 kg. per stuk €389,= |
Heeft nou niemand een id over welk scherm dit is en/of de response tijden?
BTW. thx paradot voor de tabel in dit postje
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Ik heb ze uit de vorige aanbieding.... zijn goede speakers (voor zijn geld) maar aansluiten op coax lukt niet.ParaDot schreef op 24 March 2003 @ 16:19:
[afbeelding] PC 5.1 aktiv soundsystem
• 5 x 50 Watt sateliet luidsprekers
• 1 x 200 Watt power subwoofer
• geïntegreerde versterker in Subwoofer
• surround sound
• 450 Watt PMPO
• incl. kabels
• minimum systeemeisen:
PC met geluidskaart
met 5.1 uitgang en
Dolby Digital decoder 5.1
per stuk
39.99
Weet iemand of dit ook gebruikt kan worden bij een stand-alone dvd speler (met digitale coax out), ben namelijk nogal n00b op dit gebied.
Geeft het ook redelijk mooi geluid? Ik ben geen audiofiel maar van gekraak hou ik ook niet
ah.. helaas.. dat is de enige audio aansluiting op de dvd (wel stereo geluid maar daar wil ik nu juist vanafRudiVader schreef op 24 March 2003 @ 16:45:
[...]
Ik heb ze uit de vorige aanbieding.... zijn goede speakers (voor zijn geld) maar aansluiten op coax lukt niet.
en graag gedaan hoor, die tabel
De duitse versie van zdnet heeft hier een review van:Roeligan schreef op 24 maart 2003 @ 16:34:
Heeft nou niemand een id over welk scherm dit is en/of de response tijden?
BTW. thx paradot voor de tabel in dit postje
Linkje: http://produkte.zdnet.de/test/67/2/2111.html
Responsetijd is 40ms voor de 17' en 25ms voor de 15'
Ik denk dat ik me er eentje ga halen, handig voor mn tvtuner of om irc open te laten staan onder het gamen.
Damn dat die 17"40 is. Das te langzaam om te gamen. Dan maar 2 van die 15" denk ik.
RatPack #814
Lay-outdiefParaDot schreef op 24 maart 2003 @ 16:19:
[afbeelding] PC 5.1 aktiv soundsystem
• 5 x 50 Watt sateliet luidsprekers
• 1 x 200 Watt power subwoofer
• geïntegreerde versterker in Subwoofer
• surround sound
• 450 Watt PMPO
• incl. kabels
• minimum systeemeisen:
PC met geluidskaart
met 5.1 uitgang en
Dolby Digital decoder 5.1
per stuk
39.99
Maar er is hier niemand die de 19" monitor van Aldi (Link) heeft staan, of er op een andere manier ervaring mee heeft?
Verwijderd
Ik heb ze voorganger 19inch lifetecheL_Jee schreef op 24 March 2003 @ 17:48:
[...]
Lay-outdief
Maar er is hier niemand die de 19" monitor van Aldi (Link) heeft staan, of er op een andere manier ervaring mee heeft?
draait op 1600*1024@85hz
Dat klinkt veelbelovendVerwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 17:55:
[...]
Ik heb ze voorganger 19inch lifetech
draait op 1600*1024@85hz
Is het beeld dan nog wel goed scherp op die resolutie?
Verwijderd
Dit is dus niet wat er woensdag over de toonbank gaat. Wat jij hier neerzet is een review van een oude model. Vorm is heel anders. Maar ook contrast verhouding komt niet overeen met die in de Aldi folder. 40ms lijkt me daarom een voorbarige conclusieTweakertje schreef op 24 March 2003 @ 17:14:
[...]
De duitse versie van zdnet heeft hier een review van:
Linkje: http://produkte.zdnet.de/test/67/2/2111.html
Responsetijd is 40ms voor de 17' en 25ms voor de 15'
Ik denk dat ik me er eentje ga halen, handig voor mn tvtuner of om irc open te laten staan onder het gamen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 18:41 ]
Het is idd niet echt een topscherm, als je op de specs afgaat. Het contrast is ook 'maar' 350:1. De meeste 17" TFT's van de concurrenten zijn minimaal 400:1 en vaak zelfs 500:1.Roeligan schreef op 24 March 2003 @ 17:25:
Damn dat die 17"40 is. Das te langzaam om te gamen. Dan maar 2 van die 15" denk ik.
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Verwijderd
review van diskidee van gelijksoortige PC
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 18:53 . Reden: typo's ]
Verwijderd
PC Titanium XL MD 8008
• Echte 2,6 GHz
• 512KB Second Level Cache
• Moederbord met 3 PCI slots.
• Grafische kaart kan uitgebreid worden
dankzij 8x AGP-moederbord met slot
• Werkgeheugen kan uitgebreid
worden dankzij een vrije plaats voor
een insteekgeheugen
• DVD/Cd-writer 4x DVD-R 2x DVD-RW
• DVD-ROM 16x
• 120 GB harde schijf
• Ultra ATA100 Interface
Supersnel 7200 U/Min
• ATI Radeon 9600 TX
• 128MB DDR SDRAM 540 MHz
• Volledige ondersteuning van de
hardware voor DirectX 9
waardoor grafieken reëler lijken dan
de werkelijkheid
• 512 MB DDR 333MHz
• werkgeheugen 1 module
- uitbreidbaar (max. 2 GB)
• Stereo TV-,FM-Tunercard
• FireWire/ IEEE 1394
• 1 x front, 2 x achterzijde
• 6-Kanaals Audio
• voor de digitale thuisbioscoopervaring
• Netwerkcontroller on board
• Fast Ethernet 10/100 MBit
• 5 x USB 2.0 3 front USB,
2 USB aan de achterzijde
• Modem 56K V.9x PCI Data Fax
• incl. faxsoftware en telefoonleiding
• IntelliMuis OEM Versie
• PS/2-toetsenbord met
MultimediaHotkeys
• Works suite 2003:
Word 2002
Works 7.0
Picture it! Photo 7.0
Encarta 2003
AutoRoute 2002
• Medion Home Cinema XL:
Medion Power Cinema 2.0
Cyberlink Power DVD
Cyberlink Medi@show SE
Cyberlink VideoLive Mail
PowerDirector 2.5 ME
Musicmatch
Nero Burning Rom
Pinnacle instant Copy
• Compuserve
AANSLUITEN
INSCHAKELEN
REGISTREREN
ONMIDDELLIJK ONLINE
per stuk
1229.-
hoe zit t met deze , wel of geen goede koop?
• Echte 2,6 GHz
• Werkgeheugen kan uitgebreid
worden dankzij een vrije plaats voor
een insteekgeheugen
• DVD/Cd-writer 4x DVD-R 2x DVD-RW
• DVD-ROM 16x
• 120 GB harde schijf
• Ultra ATA100 Interface
Supersnel 7200 U/Min
• ATI Radeon 9600 TX
• 128MB DDR SDRAM 540 MHz
• Volledige ondersteuning van de
hardware voor DirectX 9
waardoor grafieken reëler lijken dan
de werkelijkheid
• 512 MB DDR 333MHz
• werkgeheugen 1 module
- uitbreidbaar (max. 2 GB)
• Stereo TV-,FM-Tunercard
• FireWire/ IEEE 1394
• 1 x front, 2 x achterzijde
• 6-Kanaals Audio
• voor de digitale thuisbioscoopervaring
• Netwerkcontroller on board
• Fast Ethernet 10/100 MBit
• 5 x USB 2.0 3 front USB,
2 USB aan de achterzijde
• Modem 56K V.9x PCI Data Fax
• incl. faxsoftware en telefoonleiding
• IntelliMuis OEM Versie
• PS/2-toetsenbord met
MultimediaHotkeys
• Works suite 2003:
Word 2002
Works 7.0
Picture it! Photo 7.0
Encarta 2003
AutoRoute 2002
• Medion Home Cinema XL:
Medion Power Cinema 2.0
Cyberlink Power DVD
Cyberlink Medi@show SE
Cyberlink VideoLive Mail
PowerDirector 2.5 ME
Musicmatch
Nero Burning Rom
Pinnacle instant Copy
• Compuserve
AANSLUITEN
INSCHAKELEN
REGISTREREN
ONMIDDELLIJK ONLINE
per stuk
1229.-
Verwijderd
Zeer goede PC hoor, kan wel enkele jaartjes mee denk ik, ook door de upgrade mogelijkheden, je kan misschien volgend jaar ofzo het RAM geheugen of 3D-kaart makkelijk upgraden, enja, voor zo'n prijs zou ik niet twijfelen.
maarre die 19" monitor is dus pas volgende week woensdag te krijgen?
of overmorgen al?
en welke beeldbuis zou het zijn?
en zie ik t goed dat ie zilver is
of overmorgen al?

[ Voor 14% gewijzigd door Noedelsupke op 24-03-2003 19:06 ]
PIII 800@804 Mhz
Is ook pas de honderste keer dat iemand de specs van die pc post!! Jullie kunnen toch wel ff teruglezen
Verwijderd
Ik zit eigenlijk een beetje te twijfelen. Hoe vaak per jaar verkopen ze eigenlijk PC's bij de Aldi? Komt de volgende in november of zo?
Wanneer komen ze eens met een DVI uitgang op die dingen. Dat zou je toch wel verwachten op een dual output videokaart.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Pepermunt • Tiger pepermunt • zak à 450 gram per stuk €0,99 |
Zou dit iets zijn voor tijdens het gamen???

[ Voor 6% gewijzigd door Foxfire op 24-03-2003 19:57 ]
Dat dan weer wel......
Volgens mij is hij gewoon te kopen aanstaande woensdag (dus 26 maart).. Ik ben ook zeer benieuwd naar deze monitor.. specs zien er wel ok uit! Maar heeft de monitor ook een beetje een vlakke beeldbuis of is hij echt bol? Iemand die 'm misschien ook heeft (of een ouder model)? Ik ben zeer benieuwd ernaar!ViperGTS schreef op 24 maart 2003 @ 19:06:
maarre die 19" monitor is dus pas volgende week woensdag te krijgen?
of overmorgen al?
De PC die ze nu aanbieden lijkt me een topPC. Als je op de specs afgaat, kun je er drie dingen van zeggen: de brander is een min-brander (-). Zoals al eerder iemand zei, is dit dus een nadeel, omdat MS de + standaard gaat ondersteunen. Verder wel gewoon 4 speed, dus lekker snel. Het enige wat ik mis aan deze PC is WLAN en Bluetooth. Maar jah, dat is nog niet echt standaard in PC's, dus dit is niet echt een nadeel.
De videokaart, mobo, proc, alles wat er verder in zit lijkt me goede hardware. Zeker voor de prijs waar hij voor angeboden wordt, zou ik niet twijfelen. Een pc zelf samenstellen is marginaal beter, voor een veel hogere prijs. Kwa support zit je ook gebakken: De Medion helpdesk/servicedesk is (spreek uit eigen ervaring + verhalen vrienden/kennissen) uitstekend te noemen.
Software die je er bij krijgt is gewoon erg goed. Mind de Pinnacle instant copy: baanbrekende software op het gebied van DVD-kopies maken. Je kan een DVD die niet op een 4,7 GB DVD-R past er toch gewoon op branden: PIC comprimeert Mpeg2 informatie wat kleiner te maken is, verder kun je bijv. subtitles/soundtracks removen die je toch niet nodig hebt.
Wat ik me kan voorstellen is driver support onder Linux: ben je een linux fan/iemand die linux op de desktop gebruikt dan zal ik niet aan de koop wagen, de kans is groot dat er hardware in zit die niet wordt ondersteunt door linux distro's, dit zoou je moeten uitzoeken.
Tel je alles bijelkaar op, dan moet je tot de conclusie komen dat deze aanbieding een weergaloze prijs/kwaliteit verhouding biedt in vergelijking met andere PC-boeren.
De videokaart, mobo, proc, alles wat er verder in zit lijkt me goede hardware. Zeker voor de prijs waar hij voor angeboden wordt, zou ik niet twijfelen. Een pc zelf samenstellen is marginaal beter, voor een veel hogere prijs. Kwa support zit je ook gebakken: De Medion helpdesk/servicedesk is (spreek uit eigen ervaring + verhalen vrienden/kennissen) uitstekend te noemen.
Software die je er bij krijgt is gewoon erg goed. Mind de Pinnacle instant copy: baanbrekende software op het gebied van DVD-kopies maken. Je kan een DVD die niet op een 4,7 GB DVD-R past er toch gewoon op branden: PIC comprimeert Mpeg2 informatie wat kleiner te maken is, verder kun je bijv. subtitles/soundtracks removen die je toch niet nodig hebt.
Wat ik me kan voorstellen is driver support onder Linux: ben je een linux fan/iemand die linux op de desktop gebruikt dan zal ik niet aan de koop wagen, de kans is groot dat er hardware in zit die niet wordt ondersteunt door linux distro's, dit zoou je moeten uitzoeken.
Tel je alles bijelkaar op, dan moet je tot de conclusie komen dat deze aanbieding een weergaloze prijs/kwaliteit verhouding biedt in vergelijking met andere PC-boeren.
hij ziet er iig wel plat uit:
alhoewel ik na een paar keer goed kijken toch ga twijfelen over hoe plat het scherm nu echt is..

Toch denk ik dat ik deze monitor ga aanschaffen.. want met die brakke 17" hier heb ik 't ook wel gehad..
alhoewel ik na een paar keer goed kijken toch ga twijfelen over hoe plat het scherm nu echt is..

Toch denk ik dat ik deze monitor ga aanschaffen.. want met die brakke 17" hier heb ik 't ook wel gehad..
[ Voor 50% gewijzigd door blakez op 24-03-2003 20:33 ]
Als ik jou was zou ik hem op het forum bij tweakers zetten........ misschien kan je er anderen ook blij mee maken met die tipVerwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 18:55:
PC Titanium XL MD 8008
• Echte 2,6 GHz
• Bla.....
• Bla.....
• Bla.....
• Bla.....
• Bla.....
• Bla.....
per stuk
1229.-

Verwijderd

- Pentium 4 2,66 GHz
- 512 MB DDR-SDRAM
- Asus-Grafikkarte V9480
- Western Digital WD1600BB 152.625 MB (formatiert)
- CD-Brenner MSI MS-8352A (CD-R/CD-RW/CD-ROM: 52-/24-/52fach)
- DVD-ROM-Laufwerk MSI MS-8216 (DVD/CD: 16-/48fach)
- Windows XP Home Edition (installiert und auf Recovery-CD).
Norma-online.deTechnische Daten: Hersteller/Produkt: Norma Dreamsys EX 7017 DE; Prozessor: Intel Pentium 4 2,66 GHz; Hauptplatine: MSI MS-6703; Chipsatz: SIS 650, 963ua; Bios-Version: Award v6.00PG V3.0B17 vom 12.02.2003; Hauptspeicher (installiert/maximal): 512/3072 MB DDR-SDRAM; Festplatte: Western Digital WD1600BB; insgesamt 152.625 MB Kapazität; CD-ROM: -; DVD-ROM: MSI MS-8216 (DVD/CD-ROM: 16-/48fach); CD-Brenner: MSI MS-8352A (CD-R/CD-RW/CD-ROM: 52-/24-/52fach); Grafikkarte: Asus V9480; Chip: Nvidia Geforce 4 Ti 4800; 128 MB DDR-SDRAM; Monitor: 17-Zoll-TFT-Display Yakumo TFT 17; Steckplätze insgesamt: 2 x PCI; 1 x CNR/PCI; 1 x AGP; Sonstige Ausstattung: 3,5-Zoll-Diskettenlaufwerk; Tastatur; Maus; Soundfunktionen im Chipsatz (AC97-Codec); Firewire- und Netzfunktionen auf der Hauptplatine; V.90-PCI-Faxmodem; Anschlüsse: 1 x parallel; 2 x seriell; 1 x PS/2-Maus; 6 x USB 2.0 (davon 2 x vorne); 1 x Firewire (vorne); 1 x Ethernet 10/100; 1 x S-VHS-Ausgang; Stromverbrauch (in Watt): Betrieb: 86,9; Standby: 4,6; Software: Windows XP Home Edition (installiert und auf Recovery-CD); Ahead Nero Burning ROM 5.5 OEM (Brenn-Software); Cyberlink Power DVD XP 4.0 OEM (DVD-Player-Software); Sun Star Office 6.0 (Büroprogramm).
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 20:27 ]
Idd wauwtur
Zo plat ziet hij trouwens inderdaad niet uit, het is volgens dan dus ook geen flatscreen!
Me zus heeft namelijk de 17" versie van deze CRT, goeie hoor, maar niet flatscreen oid.
Verder heb ik me eigen 17" eens opgemeten en ik kwam op 40-41 cm ongeveer uit, deze is 44 cm ofzo ? Dat scheelt dus erg weinig, mijn CRT is trouwes .25 dot pitch, niet dat dat heel veel boeit...

Zo plat ziet hij trouwens inderdaad niet uit, het is volgens dan dus ook geen flatscreen!
Me zus heeft namelijk de 17" versie van deze CRT, goeie hoor, maar niet flatscreen oid.

Verder heb ik me eigen 17" eens opgemeten en ik kwam op 40-41 cm ongeveer uit, deze is 44 cm ofzo ? Dat scheelt dus erg weinig, mijn CRT is trouwes .25 dot pitch, niet dat dat heel veel boeit...
Ik hoop dat ie 17" <25ms is.bobsnl schreef op 24 March 2003 @ 18:41:
[...]
Het is idd niet echt een topscherm, als je op de specs afgaat. Het contrast is ook 'maar' 350:1. De meeste 17" TFT's van de concurrenten zijn minimaal 400:1 en vaak zelfs 500:1.
En nee ik heb geen geld teveel maar kom strax ruimte tekort. Ik heb dual monitor opstelling en daarom wil ik dus 2 van deze actie. Anders had ik wel 2 Eizo's of Iiyama's gekocht
RatPack #814
op dit plaatje ziet ie er anders uit dan het Aldi plaatje (knopjes bv)blakez schreef op 24 March 2003 @ 20:15:
hij ziet er iig wel plat uit:
[afbeelding]
maar de specs zijn verder wel hetzelfde.............
en hij is dus niet helemaal vlak maar das niet zo'n probleem.....
PIII 800@804 Mhz
Weet iemand misschien wat de afmetingen van die 19" crt zijn? (hoogte/breedte)? ik zit er nl. aan te denken om die pc te gaan aanschaffen en ik heb nu een 17" naast m'n tv staan en ik weet niet of die 19" dus past...
Lenovo Thinkpad Yoga X380
Verwijderd
hoogte (met voet): 46cmdreku88000 schreef op 24 March 2003 @ 21:16:
Weet iemand misschien wat de afmetingen van die 19" crt zijn? (hoogte/breedte)? ik zit er nl. aan te denken om die pc te gaan aanschaffen en ik heb nu een 17" naast m'n tv staan en ik weet niet of die 19" dus past...
breedte: 44 cm
kijk, das nuttige info..(vooral omdat die dus net past). bedankt he! morgenavond/woensdag ochtend maar es gaan sjoppe..ik heb ook geleze dat die boxjes ook wel ok zijn, misschien maar gelijk meenemen.
zijn we weer een beetje up to date.
zijn we weer een beetje up to date.
Lenovo Thinkpad Yoga X380
Verwijderd
Een vriend van mij heeft deze monitor in december gekocht, bij de vorige actie. De beeldbuis is inderdaad een beetje bol, maar niet storend. De beeldkwaliteit is wel weer goed, hij draait windows onder 1600x1200@85blakez schreef op 24 March 2003 @ 19:57:
[...]
Volgens mij is hij gewoon te kopen aanstaande woensdag (dus 26 maart).. Ik ben ook zeer benieuwd naar deze monitor.. specs zien er wel ok uit! Maar heeft de monitor ook een beetje een vlakke beeldbuis of is hij echt bol? Iemand die 'm misschien ook heeft (of een ouder model)? Ik ben zeer benieuwd ernaar!

Heb/had (kapot
Het is misschien flauw maar op de site van de aldi staat:
Want lage prijzen ten koste van de kwaliteit zijn bij ons niet aan de orde. Bevalt een product niet, dan kan de klant het product terugbrengen. daarbij volstaat de stelling: "Ik ben met het product niet tevreden!". De koopprijs wordt de klant zonder enige discussie terugbetaald.
Yep ik ga die 17" ook halen. Voor gamen zal het wel niet al te flex zijn met 40ms respons tijd, maar als je er gewoon lekker op kan officen en internetten, dan is dit mijn monitor
. Aldi's hebben trouwens geen vaste openingstijd he? Beetje jammer wel, want dan moet ik maar op de gok om 9:00 gaan (ik weiger voor de deur te gaan staan een uur lang
),.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Ik had begrepen dat die 40ms bij de TFT hoorde die ze de vorige keer in de aanbiedingen haddenJvS schreef op 24 March 2003 @ 23:38:
Yep ik ga die 17" ook halen. Voor gamen zal het wel niet al te flex zijn met 40ms
Of heb jij meer info?
ownee ik heb die review als bron
. ik zie dat die uit 2002 is...
idd. Ik ben benieuwd wat de rsponsetijd nu ECHT is. Ik ga morgen wel ff kijken
RatPack #814
Verwijderd
Lekker meehuilen met de wolven (Bill Gates & Co.) !Ruudjah schreef op 24 March 2003 @ 19:57:
De PC die ze nu aanbieden lijkt me een topPC. Als je op de specs afgaat, kun je er drie dingen van zeggen: de brander is een min-brander (-). Zoals al eerder iemand zei, is dit dus een nadeel, omdat MS de + standaard gaat ondersteunen.
Wat moet ome Bill dan gaan supporten aan + ? Moet ik vanuit Windows DVD's gaan kopieren of zo ? Zeker met Longhorn straks ? Dacht het niet. Ik denk dat momenteel het eerder VOOR een product spreekt als ome Bill zich er niet mee wil bemoeien. Gelukkig doen anderen die er wel verstand van hebben dat wel (kijn naar Pinnacle Instant Copy (prima stuk software, bijgeleverd bij deze Aldi PC !) en bijvoorbeeld DVD2one.
Ik heb al een tijdje een Pioneer DVD brander (nog 2x) en ben zeer tevreden. Alles wat ik tot nu toe gebrand heb speelt op alle DVD spelers die ik ben tegengekomen (tenzij je echte baggerschijfjes als Princo gaat gebruiken). Kortom: DVD-R(W) is GEEN nadeel, als ik nu een PC zou moeten aanschaffen zou ik die Aldi bak gewoon gaan halen.
Lautsprecher-Boxen
gültig ab Montag, 24.3.

25.99 *
3-Wege-Regallautsprecher mit abnehmbarem Bespannrahmen
Musikspitzenleistung: 150 Watt
Impedanz: 8 Ohm
Übertragungsbereich: 27 - 23.000 Hz
Maße: ca. 24 x 43 x 17 cm
3 Jahre Herstellergarantie
Paarpreis
* Bitte beachten Sie - Bei diesem Artikel besteht die Möglichkeit, dass er trotz sorgfältiger Bevorratung kurzfristig ausverkauft ist. Irrtümer und Druckfehler vorbehalten.
heeft iemand deze speakers?...
ik zou wel eens willen weten of daar een beetje leuk geluid voor films uit komt...
bij de lidl is deze aanbieding
gültig ab Montag, 24.3.

25.99 *
3-Wege-Regallautsprecher mit abnehmbarem Bespannrahmen
Musikspitzenleistung: 150 Watt
Impedanz: 8 Ohm
Übertragungsbereich: 27 - 23.000 Hz
Maße: ca. 24 x 43 x 17 cm
3 Jahre Herstellergarantie
Paarpreis
* Bitte beachten Sie - Bei diesem Artikel besteht die Möglichkeit, dass er trotz sorgfältiger Bevorratung kurzfristig ausverkauft ist. Irrtümer und Druckfehler vorbehalten.
heeft iemand deze speakers?...
ik zou wel eens willen weten of daar een beetje leuk geluid voor films uit komt...
bij de lidl is deze aanbieding
www.debrasserie.nl
Verwijderd
Mmmm, aan de foto van de achterkant van de PC in de folder te zien zitten de VGA en video connectoren in de PCI sloten "sectie", dus ik neem aan dat dit een losse kaart is die in het AGP slot zit....maar mogelijk is dit alleen een bracket met de connectoren ? Lijkt me niet echt waarschijnlijk maar zou kunnen...Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 09:00:
Is dat ding niet onboard want is MSI geen contract aangegaan met ATI of vergis ik me nu?
Zeker het is lekker fris tijdens het gamen en dus ben je altijd lekker snel met reagerenFoxfire schreef op 24 March 2003 @ 19:57:
[afbeelding] Pepermunt
• Tiger pepermunt
• zak à 450 gram
per stuk €0,99
Zou dit iets zijn voor tijdens het gamen???
![]()
![]()
Weet er iemand of die 17" TFT een DVI aansluiting heeft? Want dat zou bij 1280x1024 wel plezierig zijn...
.
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Waar haal jij die wijsheid van 40ms vandaan? Zie ik nergens staan. Een url-letje zou leuk zijnJvS schreef op 24 maart 2003 @ 23:38:
Yep ik ga die 17" ook halen. Voor gamen zal het wel niet al te flex zijn met 40ms respons tijd, maar als je er gewoon lekker op kan officen en internetten, dan is dit mijn monitor. Aldi's hebben trouwens geen vaste openingstijd he? Beetje jammer wel, want dan moet ik maar op de gok om 9:00 gaan (ik weiger voor de deur te gaan staan een uur lang
),.
Ik had al ff een mailtje gestuurd naar Medion, maar ze hadden het druk, kreeg wel een mailtje terug. Als het wat minder druk was zouden ze me de specs toesturen.
Verwijderd
Opsomming gegevens over onderdelen PC Titanium XL
MD 8008
MD 8008 aanbieding van ALDI:
ATI Radeon 9600 TX videokaart
MD 8008
- DVD-Brenner DVR-A05 von Pioneer
Das Gerät brennt DVD-R-Medien mit 4fachem Tempo, DVD-RWs werden mit 2facher Geschwindigkeit beschrieben. In der Top-Ten von CHIP Online belegt das Gerät Platz 3 und kann vor allem durch seine Lese-Kompatibilität und Geschwindigkeit überzeugen. - Seagate-Festplatte Barracuda V mit 120 GByte (in NL)
Zwar gehören Seagate-Festplatten der Barracuda-Reihe nicht unbedingt zu den leisesten ihrer Art, dennoch erreicht die Serie 7.200 V mittlere Datentransferraten um 40 MByte pro Sekunde. In der Tabelle von CHIP Online liegt das nächst-kleinere Barracuda-Modell, das auf eine Kapazität von 120 GByte kommt, auf dem siebten Platz. - ATI-Grafikkarte Radeon 9600 TX
Die Radeon-Grafikkarte basiert auf dem Chip Radeon 9600 und besitzt demnach 4 Pixel-Pipelines und ist kompatibel zu AGP 8x. Über den Chiptakt der Grafikkarte kann bisher nur spekuliert werden (CHIP-Schätzung: 270 MHz). Die Karte hat 128 MByte schnellen DDR-RAM, das mit einem effektiven Takt von 540 MHz angetrieben wird.
MD 8008 aanbieding van ALDI:
ATI Radeon 9600 TX videokaart
- Welke kaart van ATI is dit nu precies
- Is deze geïntegreerd in het mobo of een losse AGP kaart
- Wat zijn de prestaties van deze kaart (als inmiddels bekend is over welke kaart we het hebben)
- Welk type/merk moederbord zit in deze PC
- PCI sloten: zijn er in totaal 3 pci-sloten, of zijn er 3 vrije pci-sloten bij aflevering
http://www6.tomshardware....306/radeon9800pro-04.html
daar staat dat de 9500 een geheugensnelheid heeft van 540MHz.
ik denk dat die TX een onderklokte 9600 is, dus wel met de .13 core maar met trager geheugen en gpu
ik denk dat die TX een onderklokte 9600 is, dus wel met de .13 core maar met trager geheugen en gpu
¯\_(ツ)_/¯
Da's een 9500 aangezien de 9600 nog niet uit is.Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 12:07:
[...]
ATI Radeon 9600 TX videokaart[...]
- Welke kaart van ATI is dit nu precies
- Is deze geïntegreerd in het mobo of een losse AGP kaart
- Wat zijn de prestaties van deze kaart (als inmiddels bekend is over welke kaart we het hebben)
nieuws: ATi brengt Radeon 9800 Pro uit: de reviews zijn lovend
De 9600 wordt in april in de schappen verwacht.
[ Voor 13% gewijzigd door NitroX infinity op 25-03-2003 12:13 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ok, de 9600 wordt in april in de schappen verwacht. Maar zouden OEM's de chips niet gewoon eerder ter beschikking hebben?
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Verwijderd
Er staat ook ditbeschuitfluiter schreef op 25 March 2003 @ 12:08:
http://www6.tomshardware....306/radeon9800pro-04.html
- Radeon 9600 PRO 128MB DDR (400/600) - available April 2003 - price: $169-$199,-
- Radeon 9600 64/128MB DDR (325/400) - available April 2003 - price: $149-$169,-
Verwijderd
bij mijn aldi comp zit de videokaart er gewoon los in, dus lijkt me sterk als het nu met een bracket gedaan is. bovendien heeft de pc een agp 8x SLOTVerwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 12:07:
Is deze geïntegreerd in het mobo of een losse AGP kaart
3 pci sloten (gewoon micro atx), waarvan de onderste bezet met een modem/tvkaart combi.• PCI sloten: zijn er in totaal 3 pci-sloten, of zijn er 3 vrije pci-sloten bij aflevering[/list]
de computer iig niet. die heeft 2x crt, composite, s-videoWallie schreef op 25 March 2003 @ 09:55:
Weet er iemand of die 17" TFT een DVI aansluiting heeft? Want dat zou bij 1280x1024 wel plezierig zijn....
Dell levert in haar computers naar keus ook Radeon 9700 TX kaarten, deze zitten qua prestaties ook tussen de Radeon 9700 en 9700 Pro in als ik me niet vergis.Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 12:30:
[...]
Er staat ook ditBlijkbaar is heeft de 9600 Pro dus een geheugensnelheid van 600 MHz effectief en de 9600 non-Pro 400 MHz effectief. De 9600 FX van de ALDI heeft er echter 540MHz effectief, dus die zwemt daar tussen in...
- Radeon 9600 PRO 128MB DDR (400/600) - available April 2003 - price: $169-$199,-
- Radeon 9600 64/128MB DDR (325/400) - available April 2003 - price: $149-$169,-
Tesla Model Y RWD (2024)
Dit is het mailtje wat ik terug kreeg.onkruid71 schreef op 25 March 2003 @ 10:22:
Ik had al ff een mailtje gestuurd naar Medion, maar ze hadden het druk, kreeg wel een mailtje terug. Als het wat minder druk was zouden ze me de specs toesturen.
Totdat het artikel niet in de verkoop is, mag ik geen informatie vrijgevn.
Met vriendelijke groet,
Rutger bockholts
MSC
Wat een non-antwoord... een lachertje!onkruid71 schreef op 25 March 2003 @ 15:25:
[...]
Dit is het mailtje wat ik terug kreeg.
Totdat het artikel niet in de verkoop is, mag ik geen informatie vrijgevn.
Met vriendelijke groet,
Rutger bockholts
MSC
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Zijn er eigenlijk uberhaupt mensen die op de dag van de aanbiedingen 's middags nog iets gekocht hebben (een monitor bijvoorbeeld), want ik moet naar school morgenochtend van m'n ma.. ze zegt: "dan ga je er smiddags maar om"!
Maar ik ben bang dat alles dan al uitverkocht is..
Ik wil de 19 inch CRT Monitor kopen.. Hoeveel monitoren hebben ze meestal in voorraad of is dat altijd verschillend?
[ Voor 4% gewijzigd door blakez op 25-03-2003 15:36 ]
Dat kan heel erg verschillen. Kan je je moeder niet inzetten? Ik ga iig nu ff kijken hoe laat deze aldi morgen open is, want ik _WIL_ zo'n 17" TFT hebben
Dat zeg je wel maar waar slaat de volgende zin dan op:Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 15:08:bij mijn aldi comp zit de videokaart er gewoon los in, dus lijkt me sterk als het nu met een bracket gedaan is. bovendien heeft de pc een agp 8x SLOT
Op de site van Ati staat:
Dan mag je er van uit gaan dat het moederbord 4x AGP is, anders valt er niets uit te breiden.Full AGP 8X support doubles available bandwidth for the most engaging gameplay in its class
Snap je zelf nog wel wat je zegtRudiVader schreef op 25 March 2003 @ 15:39:
[...]
Dat zeg je wel maar waar slaat de volgende zin dan op:
Op de site van Ati staat:
[...]
Dan mag je er van uit gaan dat het moederbord 4x AGP is, anders valt er niets uit te breiden.
Jij wilt dus een AGP8x op een 4x mobo aansluiten... dat zal helpen
RatPack #814
Verwijderd
Je verhaal lijkt idd te kloppen. Klik Hier!--MeAngry-- schreef op 25 March 2003 @ 15:16:
[...]
Dell levert in haar computers naar keus ook Radeon 9700 TX kaarten, deze zitten qua prestaties ook tussen de Radeon 9700 en 9700 Pro in als ik me niet vergis.
Ik wil niets..... je moet even lezen.....Roeligan schreef op 25 March 2003 @ 15:44:
[...]
Snap je zelf nog wel wat je zegt
Jij wilt dus een AGP8x op een 4x mobo aansluiten... dat zal helpen
Er staat in de folder van de Aldi dat hij uitbereidbaar is naar 8x AGP. Op de site van Ati staat dat de kaart 8x AGP is. Dus de simpele conclusie is dat het AGP slot 4x AGP is anders valt er toch niets uit te breiden, als het AGP slot 8x AGP en de kaart 8x AGP is?
Ik zou het ook niet doen..... maar hoe moet ik het anders lezen?
[ Voor 11% gewijzigd door Rudi Vader op 25-03-2003 16:18 . Reden: typo's ]
Verwijderd
Stel je hebt een Radeon 9600 FX 8x AGP kaart en je zet daarvoor in de plaats een Radeon 9800Pro 8x AGP kaart. Dat kan je toch ook als een uitbreiding zien.RudiVader schreef op 25 March 2003 @ 16:11:
[...]
Ik wil niets..... je moet even lezen.....
Er staat in de folder van de Aldi dat hij uitbereidbaar is naar 8x AGP. Op de site van Ati staat dat de kaart 8x AGP is. Dus de simpele conclusie is dat het AGP slot 4x AGP is anders valt er toch niets uit te breiden, als het AGP slot 8x AGP en de kaart 8x AGP is?
Ik zou het ook niet doen..... maar hoe moet ik het anders lezen?
just a thought...
Verwijderd
of andersom: stel dat er een agp 4x slot op zit, en je zou hem uit gaan breiden met een agp 8x kaart...
**In reactie op de scan van de folder
haha, veel gemaakte fout. Komt simpelweg door het feit dat die folder opgemaakt worden op een mac, die maken dus een screenshot van hun bureaublad en plakken die op de pic van de laptop.
[typo]
haha, veel gemaakte fout. Komt simpelweg door het feit dat die folder opgemaakt worden op een mac, die maken dus een screenshot van hun bureaublad en plakken die op de pic van de laptop.
[typo]
[ Voor 13% gewijzigd door notgib op 25-03-2003 16:37 ]
Dat kan.... ik had hier al eerder gevraagd wat ik moet denken van die kromme zin. Het is jammer dat je het niet precies weet welke chipset er op het moederbord zit. Dan is het allemaal veel duidelijker.Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 16:26:
[...]
Stel je hebt een Radeon 9600 FX 8x AGP kaart en je zet daarvoor in de plaats een Radeon 9800Pro 8x AGP kaart. Dat kan je toch ook als een uitbreiding zien.
just a thought...
Persoonlijk zou ik niets van de Aldi willen hebben, waar moet je er mee naar toe als het kapot gaat?
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Foutje bedankt. Niet goed gelezen

[ Voor 82% gewijzigd door Cyberpope op 25-03-2003 16:47 ]
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Naar de helpdesk van Medion misschien?Dj_Neo_Ziggy schreef op 25 maart 2003 @ 16:45:
Persoonlijk zou ik niets van de Aldi willen hebben, waar moet je er mee naar toe als het kapot gaat?
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Dit topic is gesloten.