Ik wilde vandaag me koelblok (maze3 cloon) gaan lappen vandaag. Hij is zeer goed en vlak geschuurd door ene mafkees
maar ik wilde natuurlijk een spiegel.
Daarvoor had ik voor me dremel een auto reinigingsset gezocht. Veel viltjes en een potje polijstmiddel. Het werkt uitstekend maar dan heb ik toch een paar vraagjes.
• Ik heb 2 vilten schijfjes gebruikt en die zijn nu helemaal zwart/rood van buiten. Nou vroeg ik me af of die krengen zo snel verslijten of dat er helemaal niets mis mee is. Als ik ze nu over me blok haal wordt ie zwart
• Bij het polijstmiddel stond dit:

Polijstmiddel #421

Vilten schijfjes en stokjes (4221 423, 429 en 414)
Polijstafdeling van dremel.nl
Heatsink-lap tutorial op casejunkies
Daarvoor had ik voor me dremel een auto reinigingsset gezocht. Veel viltjes en een potje polijstmiddel. Het werkt uitstekend maar dan heb ik toch een paar vraagjes.
• Ik heb 2 vilten schijfjes gebruikt en die zijn nu helemaal zwart/rood van buiten. Nou vroeg ik me af of die krengen zo snel verslijten of dat er helemaal niets mis mee is. Als ik ze nu over me blok haal wordt ie zwart
• Bij het polijstmiddel stond dit:
Uiteraard heb ik dit gedaan. Laagste stand (stand 1 vd multipro met snoer) en in het potje duwen. Het polijstmiddel is zelf hard en krijg je niet zo makkelijker uit dat potje om zon schijf erin te duwen. Nu is dat potje vol dus ging goed of word ik verwacht dan een nieuw potje te kopen?TIPS & TRUCS
Te gebruiken met schuurlinnen of vilten accessoires. De pasta is hard. U dient de Dremel Multi zo langzaam mogelijk te laten draaien zodat de pasta geleidelijk op het vilt of schuurlinnen komt. Te gebruiken met accessoire nr. 414, 422, 423 en 429. Het kan ook gebruikt worden met de borstels nr. 403, 404 en 405.
Polijstmiddel #421
Vilten schijfjes en stokjes (4221 423, 429 en 414)
Polijstafdeling van dremel.nl
Heatsink-lap tutorial op casejunkies
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock