je zou ff kunnen kijken of er iets van "wowexec" in je process list staat. (als je "ctlr+alt+del" in drukt en dan taskmanager selecteren, daar zie je een aantal tab-bladen waarvan de tweede "processes" heet o.i.d.)Waterlelie schreef op 27 February 2003 @ 16:14:
Hellup!! (2de keer)
ik wil de nieuwe drivers erop zetten (2.03) en heb de oude wegegooit
als ik van 1 vd 2(2.00 - 2.03) "setup.exe" start zie ik de "installatiewizard" even voorbij komen
en daarna gebeurt er niks!
die 2.00 versie heeft als een keer gewerkt, opnieuw opstarten helpt niet
keb alles al op default gezet in het bios
ik weet het echt niet meer, als iemand iets weet, zeg het
als dat zo is die ff killen, mocht dat niet het geval zijn kun je nog ff checken of er niet 2x (of zelfs meer) "msiexec" of "install" runt, if so dan die allemaal ff killen en nog eens proberen.
(het zou kunnen zijn dat de boven genoemde processen "*.dll"'s zijn, maar dat weet ik niet meer zeker.)
weet er hier trouwens iemand wat die "wowexec" is, of waar die vandaan komt?
heb er zelf af en toe last van, maar kan niet achterhalen waar het vandaan komt of wat het doet. (behalve dingen weerhouden van normaal runnen dan)
een andere mogelijkheid zou misschien zijn om een restorepunt terug te zetten van een moment waarvan jij denkt dat dit probleem nog niet aanwezeig was.
(mits je deze optie niet uitgezet hebt of onnodige restorepunten hebt laten verwijderen.)
edit:
eeuuhmmm, srry, ik ben er ff vanuit gegaan dat je windows xp draait, als dit niet het geval is heb je helemaal niks aan deze opties. (behalve restorepunten, die zitten ook in win me(lol),win 2000 en geloof ook win nt4.0)
eeuuhmmm, srry, ik ben er ff vanuit gegaan dat je windows xp draait, als dit niet het geval is heb je helemaal niks aan deze opties. (behalve restorepunten, die zitten ook in win me(lol),win 2000 en geloof ook win nt4.0)
[ Voor 34% gewijzigd door _Droopy op 27-02-2003 18:03 . Reden: aanvullinkie restorepunten. ]
Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195