Intentionally left blank.
Ja duh hoe het werkt heb ik ook wel doorVerwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 10:34:
[...]
ik heb het je ook wel is aan de tele verteld, maarja hier nogmaals.
wat ik gezien heb is dat je gewoon een vlangwerpig stuk koper koopt.
kloppend met de breedte en totale lengte van de mosfets bij erlkaar.
pak een boor.
boor in het midden van onder tot boven een lijn.
doe er een plexiglas op en daarin 2 koppelstukies, eentje voor erin en eentje voor eruit.
en klaar is kees
gisteren Epox gebeld (versteegt aan de telefoon gehad
Wat was er mis? nou... bij het opstarten springt de mobo gelijk in de FF modus, en boot niet verder. Erg irritant.. Alles geprobeerd, bios resets, alles uit mijn mobo gehaald (tot de bios toe) etc etc. Volgens Versteegt komt het doordat ik te ver heb overgeklokt

maar jah, volgende keer maar iets voorzichtiger zijn
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Heb je al de drivers geinstalleerd? daar denk ik het eerst aan. Tenminste, bij via moederborden dan. Ik moet dit bord nog kopenaKra schreef op 25 February 2003 @ 10:40:
Zijn er hier meer gamers met dit moederbord?
Ik kan het gewoon niet geloven, ik heb enorme "lags" door het moederbord...
Ik had vroeger KT133A met 512Mb PC133... Zelfs dat deed het nog beter...!!!
Nou tever overgeclocked? Kijk, als je geen vdd mod ofzo hebt gedaan moet het gewoon kunnen werken. Als je nou super slechte cooling hebt op de mosfets ofzow en dat er dan vreemde dingen gebeuren bij hoge Vcore tja..bluppy2 schreef op 25 February 2003 @ 10:42:
damn, mobo kaduuk...
gisteren Epox gebeld (versteegt aan de telefoon gehad) en nu moet die RMA.. vanmiddag maar naar Zutphen met de trein.. MaXpert heeft me al een vervangend mobo beloofd
Wat was er mis? nou... bij het opstarten springt de mobo gelijk in de FF modus, en boot niet verder. Erg irritant.. Alles geprobeerd, bios resets, alles uit mijn mobo gehaald (tot de bios toe) etc etc. Volgens Versteegt komt het doordat ik te ver heb overgeklokt![]()
maar jah, volgende keer maar iets voorzichtiger zijn
Maar zonder vdd ben ik van mening dat er niet plotseling iets kapot mag gaan.
Dit probleem hebben meer mensen trouwens. Volgens littleguy is het een doorgebrande bios chip. Zou kunnen, of gewoon een corrupt bios door schuld van het bord. Er zijn veel meer mensen met die foutmelding herinner ik me uit vorige topics van dit bord.
(De aller nieuwste, 2.03 ofzo?)
Windows 2000, nForce2, SP3 heb ik gedaan... Volgens mensen is dat evt. verkeerde volgorde?
ja probeer het eens andersomaKra schreef op 25 February 2003 @ 10:49:
Ik heb de nForce2 drivers erop staan hoor...
(De aller nieuwste, 2.03 ofzo?)
Windows 2000, nForce2, SP3 heb ik gedaan... Volgens mensen is dat evt. verkeerde volgorde?
brakke bios zou wel kunnen.. er staat ook een Eheim 1046 naast.. zou dat kwaad kunnen (ivm magnetische straling e.d.)?? Anders pak ik die wel in aluminiumfoliepierre-oord schreef op 25 February 2003 @ 10:46:
[...]
Nou tever overgeclocked? Kijk, als je geen vdd mod ofzo hebt gedaan moet het gewoon kunnen werken. Als je nou super slechte cooling hebt op de mosfets ofzow en dat er dan vreemde dingen gebeuren bij hoge Vcore tja..
Dit probleem hebben meer mensen trouwens. Volgens littleguy is het een doorgebrande bios chip. Zou kunnen, of gewoon een corrupt bios door schuld van het bord. Er zijn veel meer mensen met die foutmelding herinner ik me uit vorige topics van dit bord.
Ik weet ut niet. Littleguy had ook een verrot mobo met zo'n kapot bios, en hij heeft pas sinds kort z'n WCbluppy2 schreef op 25 February 2003 @ 10:57:
[...]
brakke bios zou wel kunnen.. er staat ook een Eheim 1046 naast.. zou dat kwaad kunnen (ivm magnetische straling e.d.)?? Anders pak ik die wel in aluminiumfolie
Heb ook een eheim 1046 er naast staan en nergens last vanbluppy2 schreef op 25 February 2003 @ 10:57:
[...]
brakke bios zou wel kunnen.. er staat ook een Eheim 1046 naast.. zou dat kwaad kunnen (ivm magnetische straling e.d.)?? Anders pak ik die wel in aluminiumfolie
En aKra ik game alleen maar en heb geen vreemde laggs dus zal toch bij jouw liggen en niet aan mobo
Verwijderd
ik heb hier nu een fan los in me case staan leunend op mijn eheim die op de bios blaast.pierre-oord schreef op 25 February 2003 @ 11:01:
[...]
Ik weet ut niet. Littleguy had ook een verrot mobo met zo'n kapot bios, en hij heeft pas sinds kort z'n WCdus ik denk niet dat dat uitmaakt
dat het een doorgebrande bios-chip is heb ik uit dit stukje:
your system and the p80 debug LED shows FF right a way, it means the bios IC is burnt. You will have to get a new bios or RMA your motherboard.
EDIT: mijn sound doet vaag in counter-strike en heb heel soms ook het gevoel dat ik ligte lags heb.
w8 nu op mijn audigy2 player, post wel of er veranderingen door zijn opgetreden.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 12:02 ]
Een fan op je bios zetten helpt echt geen ene zak. Ik denk dat je doorgebrande bios met korreltje zout moet nemen. Zet de fan eens uit en voel aan je bios. Wordt die dan langzaam 80 graden dan is een fan handigVerwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 12:00:
[...]
ik heb hier nu een fan los in me case staan leunend op mijn eheim die op de bios blaast.
dat het een doorgebrande bios-chip is heb ik uit dit stukje:
your system and the p80 debug LED shows FF right a way, it means the bios IC is burnt. You will have to get a new bios or RMA your motherboard.
EDIT: mijn sound doet vaag in counter-strike en heb heel soms ook het gevoel dat ik ligte lags heb.
w8 nu op mijn audigy2 player, post wel of er veranderingen door zijn opgetreden.
Ik zou die fan gewoon losmaken. Als die kapot gaat ga je gewoon weer terug, en krijg je weer een nieuwe net zolang totdat je er een hebt waar het bios goed van is. Maar het lijkt mij sterk dat je 2e bord ook zo kapot gaat.
Wat ik van Nostra had gelezen moeten het wel 5ns chippies zijn die erop zitten. Enig idee waar die te halen zijn of is het op goed geluk?
[ Voor 23% gewijzigd door Smarron op 25-02-2003 12:47 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
ik heb geen zin steeds mijn case weer in en uit elkaar te halen.pierre-oord schreef op 25 February 2003 @ 12:34:
[...]
Een fan op je bios zetten helpt echt geen ene zak. Ik denk dat je doorgebrande bios met korreltje zout moet nemen. Zet de fan eens uit en voel aan je bios. Wordt die dan langzaam 80 graden dan is een fan handig![]()
maar dat lijkt me niet. En niemand heeft een fan op z'n bios staan. Je wilt toch zeker wel een goed bord hebben dat ook werkt zonder fan btw.
Ik zou die fan gewoon losmaken. Als die kapot gaat ga je gewoon weer terug, en krijg je weer een nieuwe net zolang totdat je er een hebt waar het bios goed van is. Maar het lijkt mij sterk dat je 2e bord ook zo kapot gaat.
zeker niet nu mijn prom er weer opkomt en ik een wc heb.
ga er denk een heatsink op doen en dan die fan weghalen.
die twinmos schijnt het idd ook goed tedoen, hij kan niet op tegen de pc3500, maar wel tegen de andere pc3200 bankies.Smarron schreef op 25 februari 2003 @ 12:41:
Ik heb zojuist Kingston HyperX PC3000 besteld om mijn FSB lekker op te schroeven, maar deze is jammer genoeg nergens op voorraad en slecht leverbaar. Is Twinmos PC3200 eventueel een goede keuze? Dit kost me per dimm van 256MB € 10,- meer.
Wat ik van Nostra had gelezen moeten het wel 5ns chippies zijn die erop zitten. Enig idee waar die te halen zijn of is het op goed geluk?
en is dus ook zeker sneller als pc3000 dat je eerst wou bestellen, dus neem gewoon die twinmos.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 13:31 ]
Maar..... als het chipie niet heet wordt dan hoeft er toch ook geen heatsink opVerwijderd schreef op 25 February 2003 @ 13:30:
[...]
ik heb geen zin steeds mijn case weer in en uit elkaar te halen.
zeker niet nu mijn prom er weer opkomt en ik een wc heb.
ga er denk een heatsink op doen en dan die fan weghalen.
Kom je vandaag die WC spullen enzo nog langsbrengen? Meel anders ff
Ik heb even een mail gestuurd naar MaxPC. Ik wil er wel zeker van zijn dat ze die 5ns Winbond chippies aan boord hebben. Anders wacht ik geduldig op Kingston.Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 13:30:
die twinmos schijnt het idd ook goed tedoen, hij kan niet op tegen de pc3500, maar wel tegen de andere pc3200 bankies.
en is dus ook zeker sneller als pc3000 dat je eerst wou bestellen, dus neem gewoon die twinmos.
namelijk:
Als ik de IDE driver instaleer van nVidia ( nForce_2.03_WinXP ) dan functioneert mijn Plextor met de Nero software niet
Ik krijg namelijk error IDE/SCSI error ?!
mijn IDE kanalen worden wel herkend door windows na de instalatie van nForce_2.03_WinXP als SCSI onderdelen, dat is normaal , en als ik wil met Nero branden dan krijg ik tijdens branden deze error
Mij systeem valt uitalkaar na deze SCSI/IDE Error van Nero .
Nero :
Nero.Burning.ROM.v5.5.9.14. en Nero_Burning_ROM_Enterprise_5.5.10.0.
wat noch onduidelijker is dat :
1 CD kan ik voor 100% simulatie uitvoeren en 1 keer normaal branden maar als ik wil een nieuwe CD branden dan stopt hij bij branden Crue ??= begin van de brandopdracht 4% en dan moet ie gaan omschakelen naar de ISO file maar dat doet ie niet
* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
Wat zou je dan moeten doen volgens jou ?Als ik de IDE driver instaleer van nVidia ( nForce_2.03_WinXP ) dan functioneert mijn Plextor met de Nero software niet
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
Verwijderd
Ik ging er al helemaal van uit dat ik binnenkort een Epox ging kopen.
Kom ik vandaag bij de oc-shop, staat daar een dude te verkondigen dat die Epox heel makkelijk kaput gaat als je hem te ver overclockt. Door de afwezigheid van een beveiliging ofzo.
Is dit echt het geval? En hoe zit het met andere nforce 2 bordjes, zoals die van asus?
Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 19:47:
Ok, im confused.
Kom ik vandaag bij de oc-shop, staat daar een dude te verkondigen dat die Epox heel makkelijk kaput gaat als je hem te ver overclockt. Door de afwezigheid van een beveiliging ofzo.
Is dit echt het geval? En hoe zit het met andere nforce 2 bordjes, zoals die van asus?

BlaBlaBla
Je moet dus wel die nForce driverpack installeren, maar de IDE-SW drivers overslaan.SlowikPL schreef op 25 februari 2003 @ 19:34:
dan gaat de IDE preformande van 40000 KB/s naar 21000KB/s
Performance blijft goed!
getest met HDTach en SISOFT Sandra 2003
Ik had dit zondag ook reeds gemerkt , blijkbaar had toen iemand in het io-controller forum er ook last van , en na wat testen, onderstaande oplossingSlowikPL schreef op 25 February 2003 @ 18:53:
Ik heb problemen met de installatie en werking met Nero Burning Room ( CD-brandprograma)
namelijk:
Als ik de IDE driver instaleer van nVidia ( nForce_2.03_WinXP ) dan functioneert mijn Plextor met de Nero software niet
Ik krijg namelijk error IDE/SCSI error ?!
mijn IDE kanalen worden wel herkend door windows na de instalatie van nForce_2.03_WinXP als SCSI onderdelen, dat is normaal , en als ik wil met Nero branden dan krijg ik tijdens branden deze error
Mij systeem valt uitalkaar na deze SCSI/IDE Error van Nero .
Nero :
Nero.Burning.ROM.v5.5.9.14. en Nero_Burning_ROM_Enterprise_5.5.10.0.
wat noch onduidelijker is dat :
1 CD kan ik voor 100% simulatie uitvoeren en 1 keer normaal branden maar als ik wil een nieuwe CD branden dan stopt hij bij branden Crue ??= begin van de brandopdracht 4% en dan moet ie gaan omschakelen naar de ISO file maar dat doet ie niet
ok , mensen , probleem gevonden
oplossing :
-Deinstalleer je nforce2.03 drivers
-Reboot
-Herinstalleer deze drivers
Op een bepaald moment vraagt hij je een ide driver te installeren ( als je de details leest staat er bij dat deze expirimenteel is , sterker nog , als je hem wel zou selecteren vraagt hij je zelfs of je de driver wel wilt accepteren omdat hij niet WHQL certified is )
-M.a.w. : niet installeren dus , gewoon neen klikken
-Reboot en alles loopt lijk een trein
Verwijderd
Ik heb dit al eerder verteld, als je bv een cpu gaat overclocken doe je dit tot een bepaalde hoogte met de standaard koeling, als je eg hoog gaat overclocken met een standaard koeling kan het zomaar zijn dat de CPU poef zegt, vinden we allemaal normaal. Ja toch.pierre-oord schreef op 25 februari 2003 @ 10:46:
[...]
Nou tever overgeclocked? Kijk, als je geen vdd mod ofzo hebt gedaan moet het gewoon kunnen werken. Als je nou super slechte cooling hebt op de mosfets ofzow en dat er dan vreemde dingen gebeuren bij hoge Vcore tja..
Nou gaan we om verder te komen zonder schade een waterkoeling plaatsen, dus geen airflow bij 5 van de tien gevallen rond de socket, dus ook het voltage gedeelte heeft het al extra zwaar door het overclocken en krijgt dan ook nog eens minder koeling.
Volgende dag, vreemd meneer dat mijn moederbord zomaar kapot gaat, zeker slechte rev.
Nee, nogmaals willen we extreem oc`n, moeten we ook extreem koelen om er zonder schade af te kunnen komen.
over die bios chip, op het moment dat bijvoorbeeld het voltage gedeelte tegen het randje van kapot gaan zit zal deze minder precies zijn in zijn werk en kan dan op een andere plaats op hett mobo voor problemen zorgen. Zo zit het gewoon met een heleboel onderdelen op je mobo.
Iedereen weet wat meer voltage geven aan bepaalde onderdelen je kan opleveren qwa overclock, iedereen moet dan ook weten dat alles veel warmer word. Als we dan praten over de 8RDA+ de VDD mist in de bios dan maken we zelf een mod en zorgen we voor betere koeling. Als Epox alvast voor iedereen zorgt dat dit soort voltage verhogingen via de bios mogenlijk zijn vinden we dat het gewoon moet kunnen werken want het zat er toch op, dan moet het werken ook zonder extra koeling. NEE, Vcore kan je ook niet zomaar max zetten zonder extra maatregelen. Over de extreem veel uitvallen van mobo`s dankzij eigen mod`s / te weinig koeling en andere oorzaken die wel allemaal onder het motto: ik heb niks gedaan meneer, nee echt niet. Dit kost epox zoveel geld dat het best kan zijn dat er dan in de toekomst voorzichtiger gedaan wordt met bios OC voltages.
Nee, willen we OC`n met ze allen. Ik wel maar ik weet dat als ik standaard met een mobo draai en doe zoals het hoort het mobo heel blijft, ik dus niet moet mekeren wanneer er iets kapot gaat.
Hoe vervelend ook, maar dat is nou juist het leuke aan overclocken. Dat wanneer je systeem helemaal maar dan ook echt helemaal op zijn teentjes loopt en dan een super prestatie voor mij neer legt en ik met een hardklopping in mijn keel zit te wachten op de score. Dan krijg ik het TWEAKERS GEVOEL.
Als ik iets sloop is dat iets om mij voor te schamen, want als je echt heel precies bent weet je precies wanneer je systeem aan zijn max zit en als ik dan toch persee hoger wil, weet ik dat het mijn eigen schuld is wanneer ik over de grens ben gegaan en ik inplaats van een vette score op mijn monitor een zwart beeld krijg, of in jullie geval direct FF of C1.
Koelen, koelen , koelen dat is het maximale wat je tegen dit soort schade kan doen.
Maar ik ben wel trots op de nederlandse tweakers want hoe gek het mag klinken ,
dew meeste problemen komen uit het buitenland. Noobs daar
wees blij dat epox ons zoveel tweak/en hoge voltages mogenlijkheden in de bios geeft, maar ga er met een tweakers gevoel mee om.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 21:02 ]
Verwijderd
ok, ik had in die tijd zonder Vdd enz. ook FF, las ook van zoveel in dit topic die dit hadden voordat ze gingen OCen, is toch een zwakke plek.Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 20:58:
[...]
Iedereen weet wat meer voltage geven aan bepaalde onderdelen je kan opleveren qwa overclock, iedereen moet dan ook weten dat alles veel warmer word. Als we dan praten over de 8RDA+ de VDD mist in de bios dan maken we zelf een mod en zorgen we voor betere koeling. Als Epox alvast voor iedereen zorgt dat dit soort voltage verhogingen via de bios mogenlijk zijn vinden we dat het gewoon moet kunnen werken want het zat er toch op, dan moet het werken ook zonder extra koeling. NEE, Vcore kan je ook niet zomaar max zetten zonder extra maatregelen. Over de extreem veel uitvallen van mobo`s dankzij eigen mod`s / te weinig koeling en andere oorzaken die wel allemaal onder het motto: ik heb niks gedaan meneer, nee echt niet. Dit kost epox zoveel geld dat het best kan zijn dat er dan in de toekomst voorzichtiger gedaan wordt met bios OC voltages.
Als ik iets sloop is dat iets om mij voor te schamen, want als je echt heel precies bent weet je precies wanneer je systeem aan zijn max zit en als ik dan toch persee hoger wil, weet ik dat het mijn eigen schuld is wanneer ik over de grens ben gegaan en ik inplaats van een vette score op mijn monitor een zwart beeld krijg, of in jullie geval direct FF of C1.
kijk dat voorbeeld van die 2.2Vcore is half waar, teminste wat je zou mogen aannemen, het mobo zou de 2.2V aan moeten kunnen, of de cpu het kan is wat anders.
en met die voltages zijn ze al voorzichtig vind ik, 2.9Vdimm, schande
Ik haal maar met SiSoft Sandra MEM bench 1200Mb/s
Met 2 x OCZ PC3500 EL-DDR DUAL CHANNEL
Ik heb dus ook een RDA+ (zie sig.) met een XP1800+ T-bred (AIUGA0241) en dit liep prima.
Nu heb ik vandaag een XP2100+ T-bred binnengekregen (AIRCA0238
Ik heb in BIOS (nog met de XP1800+) alle instellingen op "default" gezet en daarna de processors omgewisseld en nu komt het;
Het systeem gaat aan, loopt door tot code "26" en slaat automatisch af. Nu weet ik dat deze code staat voor een ge-overclocked systeem maar naar mijn mening kan hier geen sprake van zijn
Kent iemand dit probleem en zo ja; wat is hier aan te doen??
btw; de BIOS is van 29-01-2003
btw2; de XP2100+ doet het wel in een KT333 mobo dus deze is niet kapot...
[ Voor 7% gewijzigd door Knal127 op 25-02-2003 23:44 ]
Wat bedoel je "t is tijd?" t is altijd tijd......¿-¿......
Ik heb ook 2X Kingston HyperX PC3000 (256MB) in bestelling staan bij salland(niet op vooraard)Smarron schreef op 25 February 2003 @ 12:41:
Ik heb zojuist Kingston HyperX PC3000 besteld om mijn FSB lekker op te schroeven, maar deze is jammer genoeg nergens op voorraad en slecht leverbaar.
[knip...]
EPoX 8RDA+ ook besteld (ook niet op vooraard)
Ik een mailtje gestuurd
HyperX is met een paar dagen leverbaar
8RDA+ is levertijd onbekend
De 8RDA (zonder + ) is wel vooraardig maar ik wacht toch liever de + af
Hopelijk begin volgende week
Nee duw 1 reep in linker en 1 in rechter slot en dan moet het lopenaKra schreef op 25 februari 2003 @ 22:38:
Moet ik DUAL DDR enablen ofzo?
Ik haal maar met SiSoft Sandra MEM bench 1200Mb/s
Met 2 x OCZ PC3500 EL-DDR DUAL CHANNEL
btw...ik hoor vaak Twinmos met Winbond chips....zijn die nu de beste in Dual Channel config ?
Ik wilde zelf gaan voor Corsair TwinX LL PC3500 of OCZ EL PC3500 of maybe Kingston HyperX PC3500....
Wat zou nu de beste keus zijn... voor 2 reepjes 256mb ?
Misschien wel interesant, omdat ik denk dat wel meer mensen dit willen weten.
Dus Twinmos, Kingston, Corsair, OCZ of ???
..:: Specs ::..
Verwijderd
de hoogste heb ik gezien met corsair pc3500.Macabre schreef op 25 February 2003 @ 23:15:
aKra, waar heb je OCZ EL gekocht ?
btw...ik hoor vaak Twinmos met Winbond chips....zijn die nu de beste in Dual Channel config ?
Ik wilde zelf gaan voor Corsair TwinX LL PC3500 of OCZ EL PC3500 of maybe Kingston HyperX PC3500....
verder is het wel duur, ga anders voor de twinmos, kingston ben ik geen fan van, en schijnt heel verschillend te zijn per reepje.
OCZ scheelde geloof ik ook niet veel met corsair op de prijs na.
nu aan jou de keus wat je ervoor over hebt.
iig thx voor de reply, ik denk dat ik maar voor het corsair ga... krijg ook nog korting nl. (werk bij een webshop)
..:: Specs ::..
Waar blijft onze korting dan!?Macabre schreef op 25 February 2003 @ 23:45:
Dus het gewone PC3500 (niet TwinX).....die Twinx LL zal wel een marketingtruuk zijn..
iig thx voor de reply, ik denk dat ik maar voor het corsair ga... krijg ook nog korting nl. (werk bij een webshop)
Verwijderd
zijn zelfs veel problemen met de Nforce2 en twinx.Macabre schreef op 25 februari 2003 @ 23:45:
Dus het gewone PC3500 (niet TwinX).....die Twinx LL zal wel een marketingtruuk zijn..
zou dan zekers voor corsair xms pc3500 platinum gaan.
succes.
geen platinum t zijn namelijk beide alu heatspreaders, t verschil is t kleurtje, en zwart geeft hitte beter afVerwijderd schreef op 26 February 2003 @ 00:14:
[...]
zijn zelfs veel problemen met de Nforce2 en twinx.
zou dan zekers voor corsair xms pc3500 platinum gaan.
succes.
Mooi niet dus
Maar 2204Mb/s met SiSoft Sandra MEMBENCH
Bij mijn weten is nr 1 een dual DDR slot, en is slot 2 en 3 samen een dual DDR slot.. Of heb ik het nu mis?aKra schreef op 26 February 2003 @ 07:45:
Ze zaten vanaf het begin al in de rechter en de linker omdat dat "de" DUALDDR sloten zouden zijn...
Mooi niet dus
Maar 2204Mb/s met SiSoft Sandra MEMBENCH
IK ga volgende keer trouwns heatsinkjes op de mosfets zetten en dan een grote 120mm fan op 7v over de northbridge en de mosfets laten blazen, dit gaat mij niet nog een keer gebeuren...
Deze klant heeft een andere mening dan OC-Shop ! Wij zijn 100% tevreden over de 8RDA+ zeker bij extreem gebruik.Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 19:47:
Ok, im confused.
Volgens mij ookbluppy2 schreef op 26 February 2003 @ 09:08:
[...]
Bij mijn weten is nr 1 een dual DDR slot, en is slot 2 en 3 samen een dual DDR slot.. Of heb ik het nu mis?
Turn it off and on again.
Allebij zelfde score

Verwijderd
lol lees je nou wat je zelf zegt, als je hem TEver overklokt.Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 19:47:
Ok, im confused.
dan gaat alles makkelijk stuk ja, of je moet geluk hebben.
er gaat zoveel stuk omdat er een hoop noobs mods doen, vegeten of tedom zijn die onderdelen dan genoeg te coolen, er zeer veel van die bordjes in de omloop zijn, dus hoor je vaak alleen maar de neg. dingen of je word om hulp gevraagt wat voor mem. enz.
alleen dat bios doorbranden vind ik zelf nogal vaag, gebeurde mij ook met zeer goede airflow, 166fsb, standaard processor (166x12,5=2ghz=mijn 2400+)
vind ik het enige nadeel van het bord, zorg dus dat deze hoe dan ook gewoon lucht over z'n donder krijgt en het zou niet fout mogen gaan. (d8 ik toen ook
Sow versteeg, allereerst, een mooi stukjeVerwijderd schreef op 25 February 2003 @ 20:58:
[...]
Ik heb dit al eerder verteld, als je bv een cpu gaat overclocken doe je dit tot een bepaalde hoogte met de standaard koeling, als je eg hoog gaat overclocken met een standaard koeling kan het zomaar zijn dat de CPU poef zegt, vinden we allemaal normaal. Ja toch.
Nou gaan we om verder te komen zonder schade een waterkoeling plaatsen, dus geen airflow bij 5 van de tien gevallen rond de socket, dus ook het voltage gedeelte heeft het al extra zwaar door het overclocken en krijgt dan ook nog eens minder koeling.
Volgende dag, vreemd meneer dat mijn moederbord zomaar kapot gaat, zeker slechte rev.
Nee, nogmaals willen we extreem oc`n, moeten we ook extreem koelen om er zonder schade af te kunnen komen.
over die bios chip, op het moment dat bijvoorbeeld het voltage gedeelte tegen het randje van kapot gaan zit zal deze minder precies zijn in zijn werk en kan dan op een andere plaats op hett mobo voor problemen zorgen. Zo zit het gewoon met een heleboel onderdelen op je mobo.
Nee, willen we OC`n met ze allen. Ik wel maar ik weet dat als ik standaard met een mobo draai en doe zoals het hoort het mobo heel blijft, ik dus niet moet mekeren wanneer er iets kapot gaat.
Hoe vervelend ook, maar dat is nou juist het leuke aan overclocken. Dat wanneer je systeem helemaal maar dan ook echt helemaal op zijn teentjes loopt en dan een super prestatie voor mij neer legt en ik met een hardklopping in mijn keel zit te wachten op de score. Dan krijg ik het TWEAKERS GEVOEL.
Koelen, koelen , koelen dat is het maximale wat je tegen dit soort schade kan doen.
Maar ik ben wel trots op de nederlandse tweakers want hoe gek het mag klinken ,
dew meeste problemen komen uit het buitenland. Noobs daar
wees blij dat epox ons zoveel tweak/en hoge voltages mogenlijkheden in de bios geeft, maar ga er met een tweakers gevoel mee om.
Kijk dat wat je zegt van goede cooling is helemaal waar.
Ik doelde alleen een beetje met dit verhaal op mijn bord; daar ontplofte een mosfet, door een voltage in te stellen in het bios van 2.1 volt!. De max is 2.2. Het systeem was idd watercooled, maar omdat ik begrijp dat die mosfets erg heet worden heb ik er een 120mm fan op gericht. Dat zou toch voldoende moeten zijn? Later wilde ik er heatsinks op plakken schijnen stabieler voltage te geven.
Kijk, Epox is er voor de overclockers. Niet voor niets is de FSB in stapjes instelbaar en goede voltage mogelijkheden in het bios. Is het niet handig als Epox in de handleiding zet: "LET OP: Bij een FSB hoger dan 166 kan het moederbord kapot gaan bij slechte cooling. Zorg dat er minimaal xx CFM airflow is bij de mosfets [plaatje]."
Dat is wel handig voor de beginnende overclockers. En als er dan iets kapot gaat dan moet het toch echt aan het bord liggen. Om nog maar eens op mijn geval terug te komen: Een 120mm fan op de mosfets gezet en 2.1 volt, nog niet eens de max. Na 1 minuut boem uit de computerkast. En daar ligt een mosfet in 2 stukjes op je videokaart. Dát valt toch wel onder garantie.
Verder: Ik hoop dat de tweakers nog een beetje eerlijk zijn, want ik lees ook in veel topics: Shit he, m'n Athlon doetut niet meer. Of nog meer zoiets bij een P4. Terugbrengen doen ze dan, je ziet er toch niet aan. Kijk, dat is gewoon een vorm van stelen.
Misschien nog een idee voor Epox om de mosfets rechtopstaant te solderen op het bord, met dan heatsinks op de achterkant waar ze officieel horen
Sow, enne Versteeg, dit is natuurlijk niet persoonlijk ofzo bedoelt hé
Bij de Duitse Epox-website staan inmiddels wat verdere Specs van de 8RDA3+
Inderdaad met S-ATA RAID en SPDIF in/out... Heeft iemand inmiddels al de 8RGA+ gevonden in een winkel? Tot nu toe heb ik er 2 gevonden en toegevoegd aan de pricewatch
majime-it.nl
Van de prijs moet nog wel wat afwatnou.com schreef op 26 February 2003 @ 11:46:
FF iets anders tussendoor (en ik hou het kort):
Bij de Duitse Epox-website staan inmiddels wat verdere Specs van de 8RDA3+
Inderdaad met S-ATA RAID en SPDIF in/out... Heeft iemand inmiddels al de 8RGA+ gevonden in een winkel? Tot nu toe heb ik er 2 gevonden en toegevoegd aan de pricewatch
Enne dit regeltje:
Is dat gewoon FF = effe of bedoel je FF =FF iets anders tussendoor
[ Voor 1% gewijzigd door pierre-oord op 26-02-2003 13:01 . Reden: Moest toch nog een ROFLOL bij :P ]
Bij mij gebeurde het dus op 2.1 volt, welliswaar op een epox 8k3ae.-GF-Annihilator schreef op 26 February 2003 @ 13:50:
Klein vraagje , ik heb mij vcore nu op 2.00 volt staan fsb op 195, zou ik voor dergelijke vcore ook al die mosfets moeten koelen? Ik heb een chieftec midi kast met 5 80mm ventilo's erin, en die in mijn zijpaneel is een titan alu fan,die draait tegen 3000 toeren m.a.w. verplaatst redelijk wat lucht naar mijn mobo toe ... Want na het lezen van ontplofte mosfets hier krijg ik het plots ook vrij warm
Maar voel ff met je vingen op een mosfet. Als je je vinger snel terugtrekt en zegt AU!, dan zou ik er maar heatsinks opzetten en dan een fan die daar tegenaan blaast. Eventueel nog eens voelen. Maar niet zonder heatsinks, want dat helpt dus niet. Ik had er een 120mm op gericht staan. Je hoorde echt een (zachte) knal uit je kast komen. Ik wist niet hoe snel ik het schakelaartje van de voeding eruit had getrokken
Ok , heatsinkjes erop lijkt wel makkelijk te klaren, als ik nu eens zo'n thermaltake videokaart cooler reepjes in stukken zaag , dan zullen die wel goed werken neem ik aan ? Of kan je ergens zo'n kleine blokjes al klaargesneden kopen ?pierre-oord schreef op 26 February 2003 @ 14:13:
[...]
Bij mij gebeurde het dus op 2.1 volt, welliswaar op een epox 8k3ae.
Maar voel ff met je vingen op een mosfet. Als je je vinger snel terugtrekt en zegt AU!, dan zou ik er maar heatsinks opzetten en dan een fan die daar tegenaan blaast. Eventueel nog eens voelen. Maar niet zonder heatsinks, want dat helpt dus niet. Ik had er een 120mm op gericht staan. Je hoorde echt een (zachte) knal uit je kast komen. Ik wist niet hoe snel ik het schakelaartje van de voeding eruit had getrokken
Bij mijn electroboer hadden ze kleine blokjes. Maar bedoel je memsinks? Het maakt niet uit als ze maar passen. Je kunt ze het beste vastzetten met artic silver adhesive, soort koelpastalijm-GF-Annihilator schreef op 26 February 2003 @ 14:21:
[...]
Ok , heatsinkjes erop lijkt wel makkelijk te klaren, als ik nu eens zo'n thermaltake videokaart cooler reepjes in stukken zaag , dan zullen die wel goed werken neem ik aan ? Of kan je ergens zo'n kleine blokjes al klaargesneden kopen ?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
hier staat een goeie faq met misschien een aantal oplossingen voor veel mensen met probs:Macabre schreef op 25 February 2003 @ 23:15:
aKra, waar heb je OCZ EL gekocht ?
http://members.cox.net/8rda/
stukje uit de faq:
op de aoaforums.com liep eerst een draadje waarin stond dat twinmos/winbond pc3200 de beste memory is, iedereen daar haalde daar goede resultaten mee (200+ fsb). ik kan het draadje nu ff niet meer vindenWhat ram should I buy for my board?
I would currently recommend twinmos, kingston hyperx, and crucial (although crucial tends to be very overpriced.) Corsair makes great ram, but due to compatibility issues, I would stay away from it. I do not recommend geil, ocz, or any newer samsung. Why? I have nothing personal against these companies, but they have made bad products in the past. Wether or not they currently make bad products I do not know. If you are just looking for cheap ram that will get you a decent fsb, you can play russian roulette with pricewatch and its crap resellers, but buying quality ram is a must if you want a reliable system.

Verwijderd
haha gek he, pc3200=200mhz, pc3500=220mhz.DeaT schreef op 26 februari 2003 @ 16:00:
[...]
hier staat een goeie faq met misschien een aantal oplossingen voor veel mensen met probs:
http://members.cox.net/8rda/
stukje uit de faq:
[...]
op de aoaforums.com liep eerst een draadje waarin stond dat twinmos/winbond pc3200 de beste memory is, iedereen daar haalde daar goede resultaten mee (200+ fsb). ik kan het draadje nu ff niet meer vinden
dus niet vreemd nee dat je met mem dat standaard 200MHZ aankan 200 en hoger kan draaien

Verwijderd
Misschien staat het in de handleiding niet zo duidelijk, maar hier:http://members.cox.net/8rda/basics.htm wel
Oeps, zelfde verwijzing.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 16:34 ]
pc3500 is 218 Mhz afgerondVerwijderd schreef op 26 February 2003 @ 16:18:
[...]
haha gek he, pc3200=200mhz, pc3500=220mhz.
dus niet vreemd nee dat je met mem dat standaard 200MHZ aankan 200 en hoger kan draaien
Mijn eerste 8rda plank gaf na 3 dagen gelijk de geest > de beruchte FF code direct bij aanzetten > BIOS fried/corrupt.Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 20:58:
Ik had nog helemaal niets overclockt, ik was het systeem nog aan het installeren nota bene

Helaas schijnt dit wel vaker voor te komen bij de 8rda(+), getuige ook de vele topics op o.a. nforcershq.com amdmb.com en de aoaforums.
De dreaded FF code komt dus niet _altijd_ door (te ver) overclocken.
Als je gewoon PC2100 geheugen hebt en dat ook nog eens op standaard snelheden hebt lopen, dan is dit een normale score voor Dual Channel.aKra schreef op 26 February 2003 @ 16:40:
Er staat daar precies in welke sockets je je geheugen moet doen, dat heb ik gedaan en nog werkt m'n Dual DDR niet, of 2200Mb/s moet een normale score zijn?
[ Voor 5% gewijzigd door warp op 26-02-2003 17:35 ]
ik wil de nieuwe drivers erop zetten (2.03) en heb de oude wegegooit
als ik van 1 vd 2(2.00 - 2.03) "setup.exe" start zie ik de "installatiewizard" even voorbij komen
en daarna gebeurt er niks!
die 2.00 versie heeft als een keer gewerkt, opnieuw opstarten helpt niet
keb alles al op default gezet in het bios
ik weet het echt niet meer, als iemand iets weet, zeg het
[ Voor 8% gewijzigd door Waterlelie op 26-02-2003 17:54 ]
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Verwijderd
Je aqua lian-li foto's zijn dood
Heel raar ja ,ik heb hier ook last van..Waterlelie schreef op 26 February 2003 @ 17:28:
Hellup!!
als ik van 1 vd 2(2.00 - 2.03) "setup.exe" start zie ik de "installatiewizard" even voorbij komen
Ik ken je probleem helaas niet oplossen ,maar je bent niet de enige
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
als je de kans heb om het met ander mem te proberen zou ik dat maar wel ff doen..., maar het hoeft dus niet zo te zijn dat ze allemaal de fsb 200 kunnen benaderen. het komt trouwens wel vaak voor dat het gehaald wordt. ik heb pics gezien van iemand die zelfs 250Mhz fsb heb/hadVerwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 18:13:
aight van de week binnen gekregen mijn 8rda+ met mijn xp2400+ erin en een voltage van 1,9v. kom ik niet verder dan een fsb van 155mhz. met waterkoeling erop het geheugen draait op 100% van de fsb..... als ik vervolgens me MP naar 12.5 zet kan ik stabiel 170mhz fsb draaien.... maar wat loopt me nou te nekken dat ik op de standaard MP zo'n lage fsb maar kan draaien? agp staat op 66mhz. en het geheugen is OCZ pc3500el 256mb. dit zal het probleem dus niet zijn maar wat wel?? is het gewoon me cpu die niet verder komt dan een 10% oc. het is een aiuhb week 46 ik vind het allemaal erg vreemd..wat ik er wel bij moet zeggen is dat het zooitje wel op een standaard 300watt voeding staat... maar als ik de voltages check voorzie ik toch geen problemen... iemand enig idee...
Vaak gaat het OC'en met een 8rda ook een stuk lekkerder als je het 133/166MHz jumpertje verwijderd (default zit hij erop, dus ik weet niet of je die er al af gehaald hebt).Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 18:13:
aight van de week binnen gekregen mijn 8rda+ met mijn xp2400+ erin en een voltage van 1,9v. kom ik niet verder dan een fsb van 155mhz. met waterkoeling erop het geheugen draait op 100% van de fsb..... als ik vervolgens me MP naar 12.5 zet kan ik stabiel 170mhz fsb draaien.... maar wat loopt me nou te nekken dat ik op de standaard MP zo'n lage fsb maar kan draaien? agp staat op 66mhz. en het geheugen is OCZ pc3500el 256mb. dit zal het probleem dus niet zijn maar wat wel?? is het gewoon me cpu die niet verder komt dan een 10% oc. het is een aiuhb week 46 ik vind het allemaal erg vreemd..wat ik er wel bij moet zeggen is dat het zooitje wel op een standaard 300watt voeding staat... maar als ik de voltages check voorzie ik toch geen problemen... iemand enig idee...
snel de info:
Ik krijg de sirene en het scherm dat ik een system disk moet inserten met de bios.
De 3129 en 3117 heb ik op flop staan.
Ik doe de flop er in, hij start op met awdflash 8.22 en leest de bios.
Ondertussen komt de sirene weer terwijl hij verder leest.
Dan zegt hij dat ik niet moet resetten of power offen.
De progressie balk is zwart, klaar om vol te lopen met 'goede flash' blokjes.
Dan stopt alles, hij flashed niks, de sirene duurt voort.
Ik zit muurvast. Hij moet het zo toch flashen?
In alle 2000+ berichten over de 8RDA+ is niks terug te vinden over dit scenario.
Behalve morgen langs gaan bij de pc boer, is er iemand die me nu kan helpen?
please...
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Hij vraagt ook om een flop met awdflash, geen magic flash.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
welke code heb je?
Geen sjoege.
Code.. ik krijg 41 en als hij klaar is met lezen staat hij op 16
Stuk is stuk, de chip moet toch terug.
Stroom aan en ik zie het stikkertje er op opbollen

Start op, sirene, flash scherm, flashen.. flashen??
HIJ FLASHT!!
Maar het volgende probleem:
Multiplier 10 werkt niet meer, dat deed hij eerst wel (had blijkbaar een oudere bios dan 3117 erin zitten). M10 wordt 8. M10,5 wordt 8,5 en M11 is wel weer 11.
Met de oude bios had ik dat ook, tot hij spontaan wel M10 pakte. Nu is het probleem er weer.
Wat is dat? Oh, heb een Palomino 1800+
[ Voor 8% gewijzigd door Tijgert op 26-02-2003 22:41 . Reden: typuh iz moluk ]
Verwijderd
kijk gelukkig daar heb ik wat aan..... hoop dat dat het is...warp schreef op 26 februari 2003 @ 20:37:
[...]
Vaak gaat het OC'en met een 8rda ook een stuk lekkerder als je het 133/166MHz jumpertje verwijderd (default zit hij erop, dus ik weet niet of je die er al af gehaald hebt).
Verwijderd
haha onzin, d8 nouwja volgens mij maakt het geen drol uit maar proberen kan geen kwaad (was nog met mijn rev. 1.0)Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 22:46:
[...]
kijk gelukkig daar heb ik wat aan..... hoop dat dat het is...
maar kwam geen MHZ hoger.
net als wat ik verw8te.
maarja als 1 gek het schrijft, en de rest neemt het over gaat het hard jah
Verwijderd
Dus...

Verwijderd
geheugen:2700ddr op 172 volt:standaard
vga freq:auto volt: standaart
cpu temp 43c
mem temp 30c
als ik er nu een xp2600+ van maak loopt ie vast als ik bv een film ga encoden hoe kan dit??????????????????????????????????????????????????????????????????????????
doet ie zowel als ik de multie omhoog gooi en als ik de fsb omhoog gooi.
temp blijft acceptabel.
op de northbridge een koelertje gedaan +op geheugen een heatspreader.
Verwijderd
nog even terug op dit, heb hier nu ook onwijze last van, kan niet normaal cs meer spelen.aKra schreef op 25 February 2003 @ 10:40:
Zijn er hier meer gamers met dit moederbord?
Ik kan het gewoon niet geloven, ik heb enorme "lags" door het moederbord...
Ik had vroeger KT133A met 512Mb PC133... Zelfs dat deed het nog beter...!!!
kwam dit tegen:
http://forum.8rda.com/thr...locking%20Tips&confID=266
vind dit echt heel erg, maakt niks uit of ik nou wel of niet OC.
snap er echt geen drol van maarja.
had ook via VEA een audigy 2 player gekocht, deal was rond, zou hem per rembours krijgen.
nou 3 weken later, niks binnen en niks meer van hem gehoord, no mather what

vcore omhoogVerwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 23:43:
ik draai nu 14x144 was een xp2100+tb nu xp2400+ 1.650volt
geheugen:2700ddr op 172 volt:standaard
vga freq:auto volt: standaart
cpu temp 43c
mem temp 30c
als ik er nu een xp2600+ van maak loopt ie vast als ik bv een film ga encoden hoe kan dit??????????????????????????????????????????????????????????????????????????
doet ie zowel als ik de multie omhoog gooi en als ik de fsb omhoog gooi.
temp blijft acceptabel.
op de northbridge een koelertje gedaan +op geheugen een heatspreader.
[ Voor 8% gewijzigd door savale op 27-02-2003 01:09 ]
Dus ik snap het niet?
Verwijderd
Demoniac schreef op 26 februari 2003 @ 15:40:
Ik heb gisteren een paar kleine heatsinks op de mosfets geplakt, maar ze worden erg heet! Terwijl mijn CPU-voltage gewoon standaard is (T-Bred, dus 1,55 volt ofzo)
Idd, niet te doen man. Met een klein beetje flow over de heatsinks gaat het al een stuk beter.
Mijn 8RDA is al helemaal bruin aan de achterkant..gewoon van de hitte. Ik vind dat niet normaal hoor. Zit standaard op het bord, maar als je het gebruikt fikt hij zowat af

Ik ben deze tip anders al tig keer tegengekomen op nforcershq.com amdmb.com en de aoaforums. Mijn 8rda doet het toevallig wel goed zonder die jumper truuk, maar bij veel mensen die problemen hebben schijnt het wel te werken.Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 23:19:
haha onzin, d8 nouwja volgens mij maakt het geen drol uit maar proberen kan geen kwaad (was nog met mijn rev. 1.0)
maar kwam geen MHZ hoger.
net als wat ik verw8te.
maarja als 1 gek het schrijft, en de rest neemt het over gaat het hard jah
Dus wat nu onzin? Kijk eens wat verder dan je neus lang is.
Erhm ik durf niet te kijken bij de mijnes meerMijn 8RDA is al helemaal bruin aan de achterkant..

Als hij rot gaat hier doe ik gewoon een RMA ,hijs is ongemod dus heb recht op vergoeding ook..
Verwijderd
je zegt het zelf, bij jou maakte het ook geen verschil.warp schreef op 27 februari 2003 @ 11:34:
[...]
Ik ben deze tip anders al tig keer tegengekomen op nforcershq.com amdmb.com en de aoaforums. Mijn 8rda doet het toevallig wel goed zonder die jumper truuk, maar bij veel mensen die problemen hebben schijnt het wel te werken.
Dus wat nu onzin? Kijk eens wat verder dan je neus lang is.
ik geloof er ook geen

zou zeggen iedereen op dit topic probeer het jumpertje van de fsbspeed eraf te halen en kijken of jullie verder komen.
me knows the ancer already
owja je hoeft niet gelijk zo hetgebakken te worden hoor, probeer hier alleen maar mensen te helpen.
Dat heb ik helemaal niet gezegd, dat maak jij ervan. Leer eens lezen.Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 13:52:
je zegt het zelf, bij jou maakte het ook geen verschil.
Ik zei alleen dat ik zelf geen problemen heb met hoge FSB's op mijn 8rda
en zodoende ook niet die jumper truuk heb toegepast.
Dan geloof je het toch niet?ik geloof er ook geenvan dat het wat zou uitmaken.
zou zeggen iedereen op dit topic probeer het jumpertje van de fsbspeed eraf te halen en kijken of jullie verder komen.
me knows the ancer already
Ik heb iig meer vertrouwen in wat Epox Tech zegt (een Epox tech-support
medewerker, die op de al eerder genoemde forums ook support verleend)
dan in wat jij loopt te blaten...
Het is maar wat je onder 'helpen' verstaatowja je hoeft niet gelijk zo hetgebakken te worden hoor, probeer hier alleen maar mensen te helpen.

Probeer anders http://www.nforcershq.com/forum/viewforum.php?f=32 even en leg je vraag voor aan Epox Tech. Of je moet idd een brakke CPU hebben.. daar is door Epox weinig aan te doen natuurlijk.[b]Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 23:20:
iemand anders nog suggesties????
Verwijderd
heb geen zin om hier het topic te verneuken omdat wij het niet met elkaar eens zijn.
tweakste m8
Verwijderd
warp schreef op 27 February 2003 @ 14:32:
[...]
Dat heb ik helemaal niet gezegd, dat maak jij ervan. Leer eens lezen.
Ik zei alleen dat ik zelf geen problemen heb met hoge FSB's op mijn 8rda
en zodoende ook niet die jumper truuk heb toegepast.
[...]
Dan geloof je het toch niet?
Ik heb iig meer vertrouwen in wat Epox Tech zegt (een Epox tech-support
medewerker, die op de al eerder genoemde forums ook support verleend)
dan in wat jij loopt te blaten...
[...]
Het is maar wat je onder 'helpen' verstaat
Jaaaaaaa...zo kan ie wel weer of niet?
Verwijderd
Waterlelie schreef op 27 February 2003 @ 16:14:
Hellup!! (2de keer)
Dat heb ik ook gehad..heb op een gegeven moment maar heel windows eraf gemikt

Whehehe heb je een ghost backup gedraaid toen hij nog wel deed instaleren ? ikke welWaterlelie schreef op 27 February 2003 @ 16:14:
Hellup!! (2de keer)
Thx Fewture !
Ik heb hem een week in bestelling staan en er gaat een gerucht dat ie slecht leverbaar is.
is er iemand die dit kan bevestigen/ontkennen??
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Dit topic is gesloten.