Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Plank`s Chieftec Mod..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo mede tweakers..
ik heb mijn casemod af. ja ja een casemod die af is..
dus hierbij wil ik jullie mijn case laten zien en zal wat uitleg geven..

ik liep al een tijdje rond met het ID waterkoeling te nemen maar ik vond mijn kast te klein. dus ik ben naar een welbekende compu shop gelopen en heb een Chieftech dragon Big tower gekocht.

Eenmaal thuis ben in direct begonnen met modden omdat ik alle spullen voor mijn waterkoeling al thuis had. ik ben begonnen met de hele kast uit elkaar te halen..

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/j.pluigers/got/n1.jpg

toen heb ik mijn idee op de kast getekent en ben ik gaan zagen.. waarna hij er als volgt uitzag..

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/j.pluigers/got/n18.jpg

toen dat gedaan was heb ik het plexie glas op maat gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/j.pluigers/got/n16.jpg

dit is hem als hij helemaal af is...
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/j.pluigers/homepage2.jpg

voor meer pics en betere beschrijving verwijs ik julie daar naar mijn homepage,,

www.joerie.nl

Verwijderd

Had je deze laatst ookal niet gepost? Of was dat in een ander topic?
Volgens mij is er namelijk niets meer aan veranderd sinds de laatste keer dat ik m gezien heb (ergens op dit forum).
edit:

OK, dan snap ik het weer

Ik vind die bouten niet zo geweldig eerlijk gezegd en ik zou de binnekant een kleurtje geven aangezien je nogal een groot window hebt en dat grijze van de binnenkant het een beetje minder mooi maakt.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 18:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
die is dicht gegooit..
moest het op een andere manier doen... en aangezien ik mijn site helemaal het aangepast vandaag zijn daar de overige pics tezien..
om het forum zo clean mogelijk te houden...

Verwijderd

inderdaad, deze was dat volgens mij. [rml][ cm] Chieftech mod.. veel pics...[/rml]

oke, ik vind het best. Hij kwam mij inderdaad ook bekend voor. Het viel mij destijds ook tegen dat dat andere topic was gesloten. Ik gun je wel een herkansing, hoop dat de modjes dat ook doen. Je hebt je met je openingspost in ieder geval goed aan de nieuwe policy gehouden.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 18:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt.. maar dat mocht nie van modje,, en moest een nieuw en beter topic openen.. dus dat heb ik gedaan hoop ik.. anders verander ik het een en ander..

Verwijderd

mooie baybus , rest ken ik al :)

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

leuk window, maar je ziet net niks :X

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-11 14:32

Goku33

Ownage!

Ik vind dat windowtje ook wel leuk, maar inderdaad zie je geen donder van de inhoud van je kast (op een paar drive bays, een voeding, een hoop kabels en een randje mobo na...)

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
De vorm van je window vindik echt niet mooi, verder heb je het zeer netjes gedaan.

offtopic:
Op die LAN party keek je toen naar de matrix:?

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik heb ook zo'n CHieftec Case, maar nu vroeg ik me af, hoe heb je die bovenkant eraf gekregen? Ik wil daar misschien een blowhole inmaken, maar dan moet ik hem eerst wel eraf kunnen krijgen :D

Voor de rest wel mooie case ! Ik had alleen raamrubber gebruik ipv nagels (of hoe je ze ook noemt :P)

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Kneep schreef op 16 February 2003 @ 19:57:
Ik heb ook zo'n CHieftec Case, maar nu vroeg ik me af, hoe heb je die bovenkant eraf gekregen? Ik wil daar misschien een blowhole inmaken, maar dan moet ik hem eerst wel eraf kunnen krijgen :D

Voor de rest wel mooie case ! Ik had alleen raamrubber gebruik ipv nagels (of hoe je ze ook noemt :P)
Popnagels uitgeboord denk ik he?

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
moooi en orgineel window, luek gedaan :D

Verwijderd

Hehe, deze kast heb ik op LAN-Sation al in het echt mogen bewonderen.
Ziet er goed uit Joerie!
CU next time @ LAN-Sation!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Ik vind hem echt wel gaaf!! Vooral hoe je die window hebt bevestigt. _/-\o_
Die andere mod op je site ziet er trouwens ook zeer strak uit!! 8)

Verwijderd

Topicstarter
jah gewoon alle popnagels uitboren die je ziet en dan gewoon de onderdelen eruithalen die je niet nodig hebt zoals baydrives enz enz..

Verwijderd

Mooie mod, en erg gewaagt dat Window.....prima..

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-11 08:04

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Ziet er goed uit, al had de kast er zwart mooier uit gezien (maar dat is natuurlijk mijn smaak).

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

ik zat net even te kijken en nu zie ik dat je windows een hoekje mist t.o.v. het uitgezaagde gedeelte. niet dat dat erug is ofzo.
Verder een mooie mod, en direct je nieuwe kast modden, zo hoort het!
Pagina: 1