Enig Woord Over Duke Nukem Forever!?

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Hi Everyone,

Nou zat ik eind 1997 nog heftig aan me Duke3d te sleutelen en te mappen en van elk moment te genieten, tot ik erachter kwam dat er tussen 1998 & 1999 een nieuwe Duke Nukem zou verschijnen, Duke Nukem Forever!

Ik blij, elke dag vooruit kijken naar dit prachtige moment dat ik dat spel in me handen heb....elke dag............

Het fijne gevoeltje is nu al lang uit mijn systeem verdwenen, en vele hebben het overtroffen..

Nou blijf ik me nog steeds afvragen of er nog woord is over DNF, komt dat spel nou nog uit? When Its Done?? Zijn ze er nog mee bezig, ligt die nog ergens op de stapel??

Als iemand hier iets vanaf weet, wat meer informatie heeft, of een betere plek waar ik wat meer nieuw erover kan vinden :)

Geef het dan AUB even door

TWaNkz! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
dat gaar forever duren denk ik, het moest allang af zijn, ik had geloof ik gehoord dat ze nu weer een andere angine ofzo gaan gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als het dan ooit af is, zal het wel lang niet zo goed zijn als de hype eromheen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 23:51
Er werd gespeculeerd dat ie pas in 2007 klaar zou zijn, dan zou ie dus 10 jaar in ontwikkeling zijn geweest. Ik snap echt niet wat ze daar allemaal zitten te doen hoor :?
Maar het enige wat we over dit spel kunnen doen is gokken, daarom denk ik niet dat dit topic een lang leven is beschoren, want een echte discussie kan hier niet uit ontstaan, het is toch allemaal gegis :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 17:18

SambalBij

We're all MAD here

Het was toch reeds hernoemd naar Duke Nukem Whenever ?? ;)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 11:58
maaruh, misschien willen ze er gewoon een kick-ass game van maken, en om m dan uit te brengen met een wat oudere engine, die niet genoeg eye-candy heeft... en allang weer is overtroffen, dat gaat natuurlijk niet in duke-style... dus moet er wat mega groot uit gaan komen denk ik...

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 11:22
Je zou eens op de 3DRealms forums moeten rondkijken, ze laten helemaal niks los over release-data/engines/features/wat-dan-ook. Het enige wat ze wel daar kwijtwillen is dat ze er ECHT nog mee bezig zijn en dan het ECHT nog een keer uitkomt, "when it's done" is daar zelfs een aparte smiley...

Maar goed, geen nieuws dus :) totale media-blackout sinds de E3 trailer van 2001 (dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Laatst online: 09:00

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Op de frontpage stond een nieuwsbericht over een uitreiking aan het meest lang verwachte spel, maar wat nooit uit is gekomen? DNF stond op #1?

[ Voor 1% gewijzigd door PD2JK op 15-02-2003 13:37 . Reden: typo's ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Operations schreef op 15 February 2003 @ 13:27:
Nee, de naam is nu Dule Nukem If Ever :P

:D

Maarja, ik denk niet dat dit spel nog veel kans gaat maken?
Draaiend op de oude unreal-engine, gameplay en storyline niet veranderd in de afgelopen paar jaar..?

Ik heb ieg niet het id dat er nog aan gewerkt wordt :/

Dan zal dit spel waarschijnlijk niet opkunnen tegen de afgelopen paar singleplayer fpsen.. (en niet te vergeten DoomIII die waarschijnlijk eerder uitkomt :P)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 22:16

bAdmuTs

mAzE

Hij komt nog wel uit naar het schijnt maar het is when it's done |:(. Ik w8 er ook al vanaf het begin op maar heb de hoop een beetje opgegeven. Ze hebben gloof ik een paar keer van engine gewisseld en drom duurt het allemaal zo lang en waarschijnlijk moet het gewoon een zo goed als bugvrij spel worden en dat kan ook verklaren wrom het zo lang duurt. Als het iets word zoals prey komt het nooit meer uit :(, had voor die tijd echt de mooiste grapichs maar is noiit uitgekomen

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
shakira vs 3drealms : DukeNukem whenever, whatever...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duke Nukem Forever zal er nooit komen ook. Dat is af te leiden uit een aantal factoren. Een daarvan is het volgende (en nu allemaal bij de les blijven):

Duke Nukem Forever = DNF
DNF wordt ook gebruikt als afkorting van: Did Not Finish

Het zal dus nooit 'finishen' = het komt er nooit.

[/mijn filosofie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Ik gloof dat ze pas 2 wkn ofzo voor de release met info komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
3DR DNF forum
Als je het laatste van DNF wilt weten gebruik dan de 3DR search en zoek op member number 578, dat is de nummer van GB, de 3DR "baas", hij post af en toe antwoorden op de vragen van members, je kan gewoon al zijn posts tot 2 jaar terug ofzo opzoeken en lezen, dan zou je ineens honderden keren meer informatie hebben over DNF dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 09:30

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Operations schreef op 15 February 2003 @ 13:27:
nog een: Duke Nukem Never >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Wat is eigenlijk de reden van het lange wachten?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Hacku schreef op 15 februari 2003 @ 14:44:
Wat is eigenlijk de reden van het lange wachten?
dat ze telkens overtroffen worden en ze dat niet kunnen hebben...

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
casemodderpoel schreef op 15 februari 2003 @ 14:52:
[...]

dat ze telkens overtroffen worden en ze dat niet kunnen hebben...
Vooral in graphics dan ja, ze zijn geloof ik al vier keer overnieuw begonnen met een nieuwe engine, omdat de huidige engine waarmee ze bezig waren weer achterhaalt was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-08 09:59
respect voor 3dr imo, alleen iets uitbrengen als je wat toe te voegen hebt, prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
MaRc0 schreef op 15 February 2003 @ 15:16:
[...]

Vooral in graphics dan ja, ze zijn geloof ik al vier keer overnieuw begonnen met een nieuwe engine, omdat de huidige engine waarmee ze bezig waren weer achterhaalt was...
Eerst engine was de Quake 2 d8 ik?
Nu gebruiken ze de unreal warfare klopt dit?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Hacku schreef op 15 februari 2003 @ 15:23:
[...]

Eerst engine was de Quake 2 d8 ik?
Nu gebruiken ze de unreal warfare klopt dit?
Eerst was het Quake 2 engine ja, toen Quake 3 engine, toen ineens Unreal Tournament engine en nu Unreal Warfare engine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Doom 3 engine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Daar heb ik nooit wat van gehoord hoor. Volgens mij werken ze nu gewoon nog met de Unreal Warfare Engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Ik denk zelf eigelijk ook dat het zo is dat 3drealms steeds ver waren met de development, maar dat ze elke keer erachter kwamen dat er nieuwe engine's kwamen, betere graphs nieuwe games, steeds moeten ze het weer een stap voor zijn, anders als ze het uitbrengen is het maar old stuff, dus ze willen er echt een explosie van maken denk ik

Maarja de vraag is of dat ze zal lukken :)

Het is allemaal afwachten, bedankt voor de reacties in ieder geval :D

Whatever, if ever, would it ever be who knows :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
mja, 3drealms kijkt gewoon naar de grafisch mooiste engine op het moment, en zegt dat de game die gaat gebruiken :P
kom op zeg, als je van engine wisselt, begin je weer overnieuw from scratch en dat doe je heus niet 3 of 4 x :D
matrix style: there is no dukenukem forever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik ben verbaasd dat 'ie nog niet gecancelled is :D. De eerste screenies ergens mid 2000 waren best vele belovend ;).

Volgens mij komt deze vertraging van de engine die ze dagelijks updaten, en dat moeten ze elke dag weer doen en weet ik veel wat. Welke engine gebruiken ze nu trouwens? Volgens mij de Unreal Warfare Engine toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zal dat niet kosten die licenties (8> B) |:( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

las laatst ergens dat ie (eind?) 2003 uit komt.
hier is dat bericht:

Vice City is coming soon for the PC and Duke Nukem Forever is just coming. Take-Two decided to give an overview of the games coming in 2003 but managed to be extremely vague as far as release dates are concerned.
Duke Nukem Forever will be released in 2003, according to Take-Two, a specific date however, was not announced. Instead, the publishers reassured everyone by claiming that a date will be specified 90 days before the game ships. One interesting bit of information is that DNF will feature on consoles, with XBox being the first likely candidate to carry the, much anticipated, title. 3D Realms have always claimed that a version for Microsofts' console is under development. Other bad news concerning the same game state that it will not make an appearance at this coming years E3 and that it is not likely to be ready before Christmas 2003.

Other information released by Take-Two should make PC owners happy with titles such as Serious Sam 2, Hidden & Dangerous 2, and Railroad Tycoon 3, on the way to release before October (end of fiscal year) of 2003.

Console titles also featured heavily in Take-Two's announcement. Mafia, will be assimilated by the consoles and will be released for XBox and PS2 but no GameCube plans were mentioned. An exciting new game, according to Take-Two, ManHunter, will also be released on console before November of 2003.

Other news to come out of the announcement concerned 2004, planned releases include sequels for Max Payne and State Of Emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Verwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 09:56:
Duke Nukem Forever will be released in 2003..

...a date will be specified 90 days before the game ships...

...it is not likely to be ready before Christmas 2003...

:? :? :?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 13-08 18:22

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Ach, ze stellen t gewoon nog ff uit, want als ie er eenmaal is dan kunnen de rest van de spel fabrikanten wel ophouden, beter dan de Duke wordt t niet :p

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Laatst online: 31-05-2024
Dat "not ready before Christmas 2003" gaat waarschijnlijk over de console versie(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Ik vind het wel van klasse getuigen dat ze zo lang over dit spel doen. het is dus iig geen in-cash spelletje en ze zijn er zeer serieus aan bezig wat ik van veel andere games developers niet meer kan zeggen. Ik hoop op een innovatieve spetterende FPS in een wereld waarin de FPS steeds saaier en meer van hetzelfde was. Waaren Specter heeft innovatieve dingen gebracht met Deus Ex. 3DRealms gaat het succes van Specter (op het gebied van innovativiteit) dubbel overtreffen, hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-08 16:05

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Tis wel zo dat ik dat E3-filmpje uit 2001 toentertijd niet echt indrukwekkend vond. De character zagen er maar polygoonarm uit. Maar qua features enzo zag het er wel weer kewl uit, van sommige dingen kreeg ik meteen het idee van, he! dat wil ik ook doen! :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
"What are they waiting for... Christmas?"

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
ilyc schreef op 16 februari 2003 @ 13:38:
[...]

Dat "not ready before Christmas 2003" gaat waarschijnlijk over de console versie(s).
Als de PC versie in 2003 uitkomt kan het nog wel zijn dat ie niet vóór de kerst klaar is hoor :)
FirmPete schreef op 16 februari 2003 @ 18:41:
"What are they waiting for... Christmas?"
Die is goed ja :D
Eén van de citaten die hier perfect bij past :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 09:01

Maxow

Hidden Sound System

het schiet ook niet op... als je 3x van engine veranderd... achja.. zo winnen ze nog is wat :P

Dennis Murphy wrote, "Once again, Duke Nukem Forever is the definitive vaporware. Hell, even Warcraft III made it out this year. You know, I think I'm going to set up a script to submit Duke Nukem Forever every year."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd heb ik er niet zoveel vertrouwen in. Eerst werd 3D realms onder de hoede genomen door GodGames. Dat heeft zichzelf moeten verkopen aan Take2. Wel, als er één uitgever is waar ik maar weinig vertrouwen in heb, is het wel Take2. Voor zover ik weet, brengen die gasten alleen maar middelmatige games uit met in ieder geval op elk gebied wel een paar tekortkomingen.
Dus jah, eerlijk gezegd maakt het me niet meer zoveel uit of het nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
men verandert echt niet 3 keer van engine. Die dingen kosten 200.000+ $ per stuk. Wat men weet is spaarzame info en het zou niets verbazen als het project niet bestaat. Games maken kost inmens veel geld en ookal is het een bekende naam, als ze het na 5 jaar uit gaan brengen, verdienen ze het nooit terug. En zeg nou zelf, wie zit er op een Serious Sam clone te wachten op dit moment, wanneer FPS games steeds ingewikkelder moeten worden en er nauwelijks nog interesse is in 'kill everything in sight'-games met slappe humor.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 20:01:
Eerlijk gezegd heb ik er niet zoveel vertrouwen in. Eerst werd 3D realms onder de hoede genomen door GodGames. Dat heeft zichzelf moeten verkopen aan Take2. Wel, als er één uitgever is waar ik maar weinig vertrouwen in heb, is het wel Take2. Voor zover ik weet, brengen die gasten alleen maar middelmatige games uit met in ieder geval op elk gebied wel een paar tekortkomingen.
Dus jah, eerlijk gezegd maakt het me niet meer zoveel uit of het nog komt.
omg, Take2 en middelmatige games :? :?

sorry, maar helaas kan ik het niet helemaal met je eens zijn

ik zal ff een paar spellen opnoemen:
-Mafia
-Hidden and Dangerous
-Hidden and Dangerous II
-Max Payne
-nog meer

tuurlijk hebben ze ook mindere spellen gemaakt. Maar alleen maar middelmatige games zeker niet!

[ Voor 5% gewijzigd door Maxow op 16-02-2003 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Let op mijn woorden; hij komt uit en zal zwaar roeleren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

bAdmuTs schreef op 16 februari 2003 @ 20:54:
Let op mijn woorden; hij komt uit en zal zwaar roeleren >:)
Ik weet het zo net nog niet, hoor, ik wacht het wel af endoe nog geen voorspellingen..

Ik heb btw even je post gebookmarked en ik zal je ermee confronteren zodra (als :P) het spel uitkomt >:)

Nee, maar serieus, het kan een goed teken zijn dat er niets over losgelaten wordt (vb > Daikatana was veel van bekend en ik vond het niet ZO goed 8)7), maar het kan ook gewoon betekenen dat ze bang zijn voor negatieve publiciteit omdat het een simplistisch spel wordt (of saai, of lelijk, of iets anders negatiefs) en ze het het liefst ongereviewed of gepreviewed op de markt brengen, zodat er toch wat van verkocht wordt...

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

ik ben eigelijk wel benieuwd of het spel ook zo lijkt als op die screenshots :P , ALS ze überhaupt van engine zijn verwisseld... en er nog het 1 en ander is veranderd :o :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Dus in ieder geval rond eind 2003 begin 2004, hmm tering het wachten gaat nog lang duren dan, ik hoop dat het het waard is, maarja The Duke is The Duke....*KwijL*

I'll Wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*&)#!@# dubbelpost

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een simpele zin:

duke nukem fornever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxOW schreef op 16 February 2003 @ 20:48:
[...]

omg, Take2 en middelmatige games :? :?

sorry, maar helaas kan ik het niet helemaal met je eens zijn

ik zal ff een paar spellen opnoemen:
-Mafia
-Hidden and Dangerous
-Hidden and Dangerous II
-Max Payne
-nog meer

tuurlijk hebben ze ook mindere spellen gemaakt. Maar alleen maar middelmatige games zeker niet!
Ok....

Mafia was véél te kort. Het spel had het in zich maar een goed spel is kwaliteit én kwantiteit. Vond jij het 45 euro waard?
Hidden en Dangerous zat vól met Bugs (ik heb me er echt aan geëgerd en ben daardoor zelfs gestopt met spelen)
Max Payne had onder dezelfde kwaal te lijden als Mafia.
Hidden & Dangerous 2? Geen idee, dat heb ik niet gespeeld en ik wist niet eens dat het al uit was.
Nog meer? Mmmz, als je een paar goede voorbeelden hebt (niet Kiss: Psycho Circus :D), en ik vond ze goed, geef ik je gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:27

NoTimeRemains

I know

"when hell freezes over"

"when pigs fly"

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey... the Eagles kwamen terug bijelkaar voor reunion concert....

maarre... ik vraag me toch af hoe ze dit allemaal financieel kunnen bewerkstelligen.... iets maken... uitstellen... opnieuw beginnen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 03:48

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 07:03:
[...]

Hey... the Eagles kwamen terug bijelkaar voor reunion concert....

maarre... ik vraag me toch af hoe ze dit allemaal financieel kunnen bewerkstelligen.... iets maken... uitstellen... opnieuw beginnen etc...
Dat kan volgens mij ook niet uit nee. :/ Dus ik vrees dat DNF nooit uitkomt. Gelukkig heb ik nog een oude P200MMX draaien waar Da Duke nog vrolijk op draait :7 You wanna dance??? :7

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 02:50:
[...]

Ok....

Mafia was véél te kort. Het spel had het in zich maar een goed spel is kwaliteit én kwantiteit. Vond jij het 45 euro waard?
Hidden en Dangerous zat vól met Bugs (ik heb me er echt aan geëgerd en ben daardoor zelfs gestopt met spelen)
Hidden & Dangerous 2? Geen idee, dat heb ik niet gespeeld en ik wist niet eens dat het al uit was.
Nog meer? Mmmz, als je een paar goede voorbeelden hebt (niet Kiss: Psycho Circus :D), en ik vond ze goed, geef ik je gelijk.
GTA* ?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Die is niet uitgegeven door Take2 hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 02:50:
[...]

Ok....

Mafia was idd, redelijk kort maar wel extreem goed..
Max Payne... ook redelijk te kort :( verder wel heel goed spel again..
H&D had idd wat bugs jah... dat was jammer
H&D2 is nog niet uit maar is wel veelbelovend :)

Maar kijk voor de gein is naar alle nieuwe shooters...
welke is nog wel van goeie duur dan... Unreal2 is ook veel te kort, daar komt nog bij dat daar een schoonheidsfout in zat (EAX), waar 'al' wel een patch voor uit is.
James Bond Night Fire.... ook veeeeeeeel te kort... Zelfde geld voor Red Faction, No One Lives Forever2....

dus dat de spellen te kort worden, tjah, daar hebben alle makers last (helaas :( )
Pagina: 1