[IA] PC-Cooling 325+ producten *afhandeling*

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 1.958 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 16:10:
Ik ga met m'n nieuwe rad een XP2100+ met peltier koelen :P
Dat is niet de update die ik verwachtte eigenlijk ;)

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met m'n 120mm en 92 mm fan ga ik de airflow in m'n kastje verbeteren, m'n cpu-tje (AMD 1900+) wordt 60+ grade net als m'n G3 TI500... beide zijn IDLE temps :'(
ik heb al 2 schuifweerstandjes om de fans beetje stil te krijgen...

de Artic III pasta is bedoelt voor in de zelfde kast hopenlijk NOG een paar graadjes weg te snoepen, EN in m'n OC-systeem (duron 1.3@1.45) m'n komende waterkoeling netjes te laten koelen...

voor de waterkoeling heb ik CPU en chipset blokje besteld bij andere IA, rad en reservoir moek nog hale / maken

en in een 3de IA heb ik een 4 kanaals PCI netwerk kaart gekocht om m'n ouwe AMD K6-2 533Mhz (orgineele snelheid weet ik nie meer) tot server/router om te bouwen.

wordt komende periode VEEL geknutsel hiero...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als ik weet wanneer ze ongeveer binnen komen zorg ik dat er dan een 2500+ Barton, nforce2 bordje en 512MB PC3200 klaar staan en dan ga ik dat in me nieuwe kast bouwen, en me waterkoeling erbij en zorgen dat het stil wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
Ik ga eindelijk mijn kabeltjes wegwerken :D heb alleem maar wat rounded kabels besteld :P

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:37

Tarin

Just plain weird.

De ZM80A-HP gaat op m'n gf2 (d'oh), met de papst 92mm erop gericht, voor de veiligheid (en dan kan die meteen m'n sbLive van een koel briesje voorzien).
De ventilator die er momenteel op zit begint steeds engere geluiden te maken..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YscO
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 15:55
Ga eindelijk stilte krijgen, kan ik lekker rustig slapen :z en dromen over de dingen die ik wil kopen, maar te duur zijn >:)

[ Voor 11% gewijzigd door YscO op 31-03-2003 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2023
Inmiddels al voor betere airflow + kast gezorgd . CPU temp is nu stressed 42 met whisperrock 3. Me kt3ultra2 wil geen fsb>151 dus de bestelde mcx462+ wordt een beetje zinloos.

Misschien nog ff sparen voor een nforce 2 en nieuwe proc. Van zo'n 8rda+ icm tbredb heb ik goede verhalen gehoord :D

[ Voor 3% gewijzigd door Herr Muller op 31-03-2003 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

hmmm.. ik kwam wel met het idee maar vergat om te beginnen :+
ik ga (hopelijk)een epox 8rga met(hopelijk) een thb 1700+ coolen M. M. V. een black ice extreme 2, 2 titan fans een waterblockje en groen water :D

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ga gewoon mijn kabels (2 IDE en 1 floppy) eindelijk een keer fatsoenlijk wegwerken met rounded cable's.
En daarnaast (heel belangrijk :+) ga ik 4 papst 12 dB fans in mijn systeem hangen om voor wat airflow te zorgen zonder geluid. Waarschijnlijk 1 in mijn voeding proppen (als me dat lukt), 2 als outtake en 1 als intake.
Eventueel wordt dat 1 outtake fan aanstellen als videokaart koeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee wat ik met mijn spul ga doen :P . is al zo lang geleden dat deze ia begon. maar ik kom er wel weer op 8)

EDIT". eerst nieuwe case halen. ( was kwaad dus andere in kruip ruimte geflikkert)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
ik ga mijn spul bijna allemaal in de kast leggeb, omdat het inmiddels bijna allemaal al ergens gekocht is, muv de hd-rack

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDweep
  • Laatst online: 27-05-2021
ik heb gewoon weg te weinig besteld :S :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:02
Ik ga mijn swiftech blok gebruiken om mijn cpu te koelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga de boel ook lekker stil maken hoop ik... alleen is mijn bordje niet echt geschikt voor overklokken geloof ik! Heb een anu.. ..asus P4S8X. De temp is nog niet zo'n probleem, hangt nu ook al 1 Kg koper van Zalman aan... alleen bij snelheden boven de 2700 Mhz (is dus een 2400 @ 2600, nu dan tenminste) wordt ie een beetje instabiel... Zit er dus over te denken om een beter te overclocken mobo te kopen maar kan nergens vinden welk mobo het beste is voor een p4 2400 m.b.t. het oc-en. En die multiplier krijg ik zeker ook niet van de 18 (geloof ik) af hè?

Ben al wel met m'n eigen reservoir bezig... plexiglas... wordt net zo mooi!! 8)
Verder heb ik wat componentjes besteld om m'n pomp automatisch aan te schakelen wanneer de pc aan gaat.

Ook m'n voeding gaat een kleine mod ondervinden, z'n twee fan's gaan ingeruild worden voor van die mooie blauwe! :*)

Iemand een advies?

edit:

de pc waar in gezaagt gaat worden als de spulletjes binnen zijn kun je bekijken als je op de link (mijn mod) in m'n signature klikt?
Moeten zowieso twee 120 millimeter gaten in de bovekant aangezien daar m'n rad komt te zitten...

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ownee gaan we weer verder met het geouwehoer ? Ontopic plz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me broertjes pc gaat lekker veel lawaai maken juist....9 fans ofzo besteld....en we hebben er al 5...dus 14 fans in 1 (zelf made) pc kast....t zal me benieuwen...pics volgen nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
pics? een mp3tje is veel leuker :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

14 fans??? ben je een hovercraft aan het bouwen ofzo??? Tjonge.. en iedereen hier maar z'n best doen om z'n pc stil te krijgen 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMightyWackO schreef op 31 maart 2003 @ 10:50:
[...]

Cogno, houd je mond nou is dicht man, elke kans grijp je aan om te fucken.
Als je echt wat weet post het gewoon, maar ga ni vaag lopen doen, steken onder water geven, opstoken oid.
Respect als je gelijk hebt en je kan het aantonen. Maar zo niet.
Wat is dat toch met jou wrom op zo een manier de aandacht trekken, wrom mail je ni persoonlijk naar DaBit en vraag je hem om op heldering? En als je dat gedaan hebt en het klopt vertel het dan gewoon aan ons ipv hier intressant te doen.
Ik wil ook weten hoe dat kan maar niet op zo een manier.
Ik loop hier meer kennis te delen dan dat ik hier loop te fucken.
Beste jongen, dank zij dit soort topics en mensen zoals jij gaat het niveau omlaag en de top jongens vertrekken van tweakers.
En ik voel me echt geen steek beter of hoger dan wie dan ook, maar ik post wel iets op een andere manier als jij.
Als je wat eerder in dit topic had gelezen, helemaal in het begin voor alle ellende had ik het rekensommetje al gemaakt.
Simpel verdienen aan jullie. Maakt mij niks uit als je dat zelf oke vind.
Maar aangezien er heel veel mensen het geld niet voor het oprapen hebben en nu wel al zeeeeeer lang hun geld kwijt zijn en dus niet verder kunnen gaan met de hobby die we hier met zijn alle toch dacht ik het belangrijkste vinden.

Dan vind ik dat er aan een inkoop aktie niet verdiend> nogmaals verdiend mag worden. Wel kosten die je maakt vergoed krijgen, maar niet op deze manier van je hobby je dik verdiende baan maken.

Mensen zoals jij kunnen we hier missen als kiespijn.
Wil je het anders, doe dan anders en denk na bij wat je zegt.
Doe en deed ik in het begin van deze inkoop aktie ook al.
Toen heb ik gewaarschuwt dat er ten eerste met de berekeningen die er gemaakt werden er toch wel geld ergens bleef hangen, en dat bedrijven die de zelfde spullen hier in Nederland verkopen dit niet leuk vinden.
Nu mogen inkoop akties helemaal niet meer, fijn he.
Nee dit is niet fijn, want een inkoop aktie was zeer handig als er iets niet in Nederland werd verkocht, er toch een mogenlijkheid was om met meerdere de verzend kosten te delen.
Daarvoor dient een inkoop aktie, en niet om ten koste van bedrijven hier in Nederland en ter verdienste van een gewiekste rekenaar je spullen na 5maanden voor iets goedkoper in je handen te krijgen.
Je zit pas zeer kort op Tweakers maar je gedraagt je als de king hem zelf.

Ik loop al vanaf het begin op Tweakers rond(ik heb al een andere inlog gehad voor 2001) en in het begin was het een Tweakers(familie) gevoel wat je hier kreeg en die is nu ver te zoeken.
Alle jongens met veel kennis en ervaring zijn hier vertrokken door dit soort dingen.
Ik sta vaak klaar om gratis mensen te helpen op opendagen/HCC/oc-dagen, vind ik leuk want het is mijn HOBBY.
Alle mail die ik dagenlijks heel veel krijg met vragen over tweaken/case modden/watercooling en overclocken beantwoord ik omdat ik graag mijn kennis deel en niet omdat ik er aan wil verdienen.
Mensen die zeggen dat ik praatjes krijg of heb vind ik helemaal oke, alleen moeten ze het dan wel op de zelfde manier doen als ik.
TWEAKEND.

Jammer, echt heel Jammer.

(En neem in vredes naam een normaal icon(lees volwassen)zat er nou nog humor in dan zou het nog wel gaan)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 20:04:
me broertjes pc gaat lekker veel lawaai maken juist....9 fans ofzo besteld....en we hebben er al 5...dus 14 fans in 1 (zelf made) pc kast....t zal me benieuwen...pics volgen nog wel
wrom in vredesnaam 14fans :?

Ik heb er 2in atm en vind het al teveel ;(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 20:15:
14 fans??? ben je een hovercraft aan het bouwen ofzo??? Tjonge.. en iedereen hier maar z'n best doen om z'n pc stil te krijgen 8)7 :+
Mn eigen pc is wel stil...deze is toch van me broertje...BOEiuhh dus....maar ik ben wel benieuwd naar t resultaat
TLRnZ schreef op 31 maart 2003 @ 20:18:
[...]

wrom in vredesnaam 14fans :?

Ik heb er 2in atm en vind het al teveel ;(
heb er zelf 3, + 2 voor me radiator/windtunnel ( zie http://members.chello.nl/~j.eggen/case/blowhole.html)

En alles @ 7 volt....hoor ehm bijna niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
sorry, nog zon gefuck post..

wat maakt het nou uit wanneer je geregt bent?
je krijg een beetje capsones ap..
doordat de gasten die denken dat ze boven kleine ventjes van 15 staan gaat het niveau hier achteruit.. omdat ze er steeds weer op gaan reageren.. zoals jij net deed..

als iedereen daar nou eens mee ophoud.. en gewoon een mod zon post te die niet kan verwijderd en er een OW achteraan sturen.. en tataa probleem opgelost

ik loop ook al lang bij tweakers rond. en voel me echt niet beter als iemand die nog maar een dag geregt is hoor!!!

OnTopic:
Ik ga als ik eindelijk mijn kast heb, m'n spul er in bouwen :)
ohja IDE rounded cable installeren :P niet echt veel bijzonders dus
(k heb medelijden met de persoon die mijn pakketje moet inpakken, 24 kilotjes >:) )

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 17:19

Kr3Kr

Melpomene

Ik vind het opzich wel een goede zaak dat hier @ GoT geen IA's meer mogen, veel mensen gebruikten die topics toch alleen maar om hun post-count op te krikken :/

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

a.p.versteeg en delyver

Het is genoeg nu..echt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 20:17:
[...]

Een lang zeik verhaal met een hoop stoere praat erin
Zucht... :( Wanneer is dit nu eens voorbij? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 21:29:
[...]

Zucht... :( Wanneer is dit nu eens voorbij? |:(

Laat het nou gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:25
* NitroX infinity snapt niet echt waarom dit topic nog open is.
Als er een update komt van de organisatorische kant dan krijgen we toch mailtjes?
En als er nou echt wat belangrijks is kan ie wel weer open. Wat hier nou gebeurd is het onnodig ontsteken van ergernissen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delyver schreef op 31 maart 2003 @ 21:12:
[...]

sorry, nog zon gefuck post..

wat maakt het nou uit wanneer je geregt bent?
je krijg een beetje capsones ap..
doordat de gasten die denken dat ze boven kleine ventjes van 15 staan gaat het niveau hier achteruit.. omdat ze er steeds weer op gaan reageren.. zoals jij net deed..

als iedereen daar nou eens mee ophoud.. en gewoon een mod zon post te die niet kan verwijderd en er een OW achteraan sturen.. en tataa probleem opgelost

ik loop ook al lang bij tweakers rond. en voel me echt niet beter als iemand die nog maar een dag geregt is hoor!!!

>:) )
Ik sta vaak klaar om gratis mensen te helpen op opendagen/HCC/oc-dagen, vind ik leuk want het is mijn HOBBY.
Alle mail die ik dagenlijks heel veel krijg met vragen over tweaken/case modden/watercooling en overclocken beantwoord ik omdat ik graag mijn kennis deel en niet omdat ik er aan wil verdienen.
Mensen die zeggen dat ik praatjes krijg of heb vind ik helemaal oke, alleen moeten ze het zelf dan wel op de zelfde manier doen als ik.
En leeftijd maakt helemaal niks uit, het is een gevoel en hobby voor elke leeftijd.
Ik denk dat een hoop mensen van vijftien dit hier wel bewezen hebben dus ik ben de laatste die me beter dan wie dan ook voelt.

TWEAKEND. ;)

einde verhaal.(sorry Fewture maar dit moest ik even kwijt)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
Sorry Fewture, ik heb ook getracht de leukere gesprekken weer op gang te krijgen. Weliswaar off-topic voor Tjek, maar er werd tenmiste weer gepraat over waar we hier met z'n allen mee bezig zijn:TWEAKEN. Al was het maar voor even. Doe wat je moet doen zou ik zeggen.
De actie is IA misschien gered maar dat is dan ook het enige. Het gaat een hele verkeerde kant op hier.
Jammer, echt ontzettend jammer.

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

UPDATE!!!!!! ;)
Is het er al, is er meer bekend?

Mijn resevoir is bijna af hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor
  • Laatst online: 07-08 11:47

Freehumor

koekwous

Ik ga ook een beginnen met "kees"modden. Kheb er verschillende onderdelen besteld. Maar het belangrijkte vind ik dat mijn pc nu eens "stil" wordt zodat ik s'avonds, ook de pc aan kan blijven staan.

- Chieftec kast DA-01-SLD + window
- Rounded cables
- Swiftec +462
- 12mm Fan papst + fan converter (12mm -->80mm)
- Zalman HP80A
- Y-tech fan voor in de kast
- Fan bus
- enz enz

Ja, ik weet het, het wordt wel erg een standaard mod. Maar iig wel een mooie met goede temp en geluid resultaten. Daarna kan ik nog wel clfs en ander troep toevoegen, zoals bijvoorbeeld een hd-activitie led.

Als ik alles af heb, dan post ik wel wat pics.

[ Voor 13% gewijzigd door Freehumor op 01-04-2003 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
@ Freehumor
Ik heb ook die MCX462+ met 120mm papst fan, die papst gaat eruit bij mij en er komt een Titan Alu 120mm fan op.
*edit*
Hele domme algemene vraag, maar klopt het dat in titelbalk van het IE browservenster alles achterstevoren staat geschreven?

[ Voor 35% gewijzigd door Demon_Eyez op 01-04-2003 10:09 ]

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demon_Eyez schreef op 01 april 2003 @ 10:06:

Hele domme algemene vraag, maar klopt het dat in titelbalk van het IE browservenster alles achterstevoren staat geschreven?

:+

/me kijkt naar de datum..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 10:16:

[...]

:+

/me kijkt naar de datum..
Deed jij dat? Ik had er ook last van en mijn pc crashte ook nog eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

Demon_Eyez schreef op 01 April 2003 @ 10:06:
@ Freehumor
Ik heb ook die MCX462+ met 120mm papst fan, die papst gaat eruit bij mij en er komt een Titan Alu 120mm fan op.
*edit*
Hoezo zet jij er een Titan Alu fan op? Bevalt jou de papst 26db koeler niet? Ik sluit de fan ook nog aan op een fanbus en laat hem op 7 volt draaien. Als dat kan.

Tja van de titel: >:) had het eigenlijk meteen al in de gaten. Het is 1 april! Kijk eens voor de gein naar mr Henk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
@ Fewture
Whehehe...ben nog niet helemaal wakker

@ Freehumor
Die Titan 120mm zet ik erop met m'n bestaande fanadapter van 80mm > 120mm. Die papst bevalt prima, maar draait op z'n max maar op 1700 toeren. Die Titan draait op 2000 toeren(iets koeler) en hij is van mooi blinkend Alu. Staat leuk in m'n kast, TT Alu Xaser II (heb een Window en een twee UV ccfl's). Voor de stilte ga ik niet wat beteft m'n CPU fan, aangezien m'n TT Geforce 4 koeler meer herrie maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

Demon_Eyez schreef op 01 April 2003 @ 10:34:
@ Fewture
Whehehe...ben nog niet helemaal wakker

@ Freehumor
Die Titan 120mm zet ik erop met m'n bestaande fanadapter van 80mm > 120mm. Die papst bevalt prima, maar draait op z'n max maar op 1700 toeren. Die Titan draait op 2000 toeren(iets koeler) en hij is van mooi blinkend Alu. Staat leuk in m'n kast, TT Alu Xaser II (heb een Window en een twee UV ccfl's). Voor de stilte ga ik niet wat beteft m'n CPU fan, aangezien m'n TT Geforce 4 koeler meer herrie maakt.
Hehe, vandaar.

Ik wil gewoon mijn grootste probleem wegwerken, en dat is het geluid drastisch omlaag halen. Daarom ga ik mijn Geforce Ti4400 passief koelen met de Zalman. Cpu koelen met 120mm fan met een swiftec mcx+462. Natuurlijk kan mijn northbridge niet achterblijven. Dus die wordt ook gekoeld door een passieve zalman blok(je). Zelfs ga ik de voedingsfan vervangen door een papst 12 of 18dB om geluid tegen te gaan. Heb net nog 2 Barracuda's 80gb gekocht.

Heb je nog pics van je kast, ivm de 12mm fan. Wil wel eens zien hoe dat eruit ziet :9.

offtopic:
ps. drink nog een bak koffie, word je wakker van. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Freehumor op 01-04-2003 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nhimf schreef op 01 april 2003 @ 10:23:
[...]

Deed jij dat? Ik had er ook last van en mijn pc crashte ook nog eens ;)

It wasn't me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
@ Freehumor
Ik heb geen pics bijdehand maar kan ze vanavond of morgen wel maken voor je. Moet ik alleen even een digi-cam lenen van m'n werk. Stuur ff een mailtje naar mijn e-mail adres(staat bij m'n profile) dan weet ik waar is ze naartoe moet sturen.
Ik moet wel zeggen, het past nèt. Mijn papst en fanadapter zitten tegen m'n rear fans, maar er loopt gelukkig niets aan.

offtopic:
Juffrouw Jannie, 1 koffie graag, ghe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Volgens mij had je gewoon stiekum een virus in het topic gestop he! Geef maar toe. Pfff die Modjes ook hier..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:40

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 20:17:
[...]

Ik loop hier meer kennis te delen dan dat ik hier loop te fucken.
Beste jongen, dank zij dit soort topics en mensen zoals jij gaat het niveau omlaag en de top jongens vertrekken van tweakers.
Je deelt nix aan kennis je doet vaag. Je zegt nix concreets!
Leg maar eens pcies uit wat er om laag gaat? Ik reageer inhoudelijk op jou post.
Compleet niet onderbouwde kreet waarin je mijn niveau probeerd af te spiegelen en zo mij dan wel mijn post onnodig probeerd naar beneden te halen
En ik voel me echt geen steek beter of hoger dan wie dan ook, maar ik post wel iets op een andere manier als jij.
Wat wil je daar mee zeggen?
Als je wat eerder in dit topic had gelezen, helemaal in het begin voor alle ellende had ik het rekensommetje al gemaakt.
Zeg ik ook nix over en stel ik (en denk ook anderen) op prijs dat je zo aktief mee denk
Simpel verdienen aan jullie. Maakt mij niks uit als je dat zelf oke vind.
Maar aangezien er heel veel mensen het geld niet voor het oprapen hebben en nu wel al zeeeeeer lang hun geld kwijt zijn en dus niet verder kunnen gaan met de hobby die we hier met zijn alle toch dacht ik het belangrijkste vinden.
Dan vind ik dat er aan een inkoop aktie niet verdiend> nogmaals verdiend mag worden. Wel kosten die je maakt vergoed krijgen, maar niet op deze manier van je hobby je dik verdiende baan maken.
Of ze echt verdienen is nog steeds niet bewezen, dus breng het liever dan ook niet als een feit. Zeeeeeeer lang valt ook mee. Ledjes en Mega IA dat is zeeeeer lang wachten. Dus je verdraaid de boel weer, om je meming kracht bij te zetten. Onnodig
Mensen zoals jij kunnen we hier missen als kiespijn.
Wie is 'we'? Jij en de moderators of de rest van tweakers of miss met de gedachten met meer sta ik sterker dus laat ik er 'we' van maken. Onnodig
Wil je het anders, doe dan anders en denk na bij wat je zegt.
Veroordeel me niet op basis van je mening. Je brengt het, als of ik niet nadenk. Puur persoonlijke aanval en mij proberen naar beneden te halen. Onnodig
Doe en deed ik in het begin van deze inkoop aktie ook al.
Toen heb ik gewaarschuwt dat er ten eerste met de berekeningen die er gemaakt werden er toch wel geld ergens bleef hangen, en dat bedrijven die de zelfde spullen hier in Nederland verkopen dit niet leuk vinden.
Nu mogen inkoop akties helemaal niet meer, fijn he.
Heeft dat iets te doen met mijn reply op jou? Komt dit door mij? Of wat wil je suggereren?
Nee dit is niet fijn, want een inkoop aktie was zeer handig als er iets niet in Nederland werd verkocht, er toch een mogenlijkheid was om met meerdere de verzend kosten te delen.
Daarvoor dient een inkoop aktie, en niet om ten koste van bedrijven hier in Nederland en ter verdienste van een gewiekste rekenaar je spullen na 5maanden voor iets goedkoper in je handen te krijgen.
Nee een IA dient om goedkoper spullen te krijgen, en ja dat gaat soms ten koste van bedrijven hier en bestel je in het buitenland dan gaat het ten koste van bedrijven daar. Dat is de markt, concurentie, soms miss een beetje valse, maar cker niet verboden en ook niet op grote schaal.
Je zit pas zeer kort op Tweakers maar je gedraagt je als de king hem zelf.
Ik reageer als de King? Zal ik is echt als de King reageren? Waar baseer je dat op? Doe ik stoer tegen je ? Of wat is het? En omdat ik hier korter zit mag ik mijn mening niet geven tegen mensen zoals jij. Omdat ik je moet respecteren voor je tijd dat je hier zit? Moet ik neerbuigend doen jegens je kennis? Iedereen is gelijk.
Ik loop al vanaf het begin op Tweakers rond(ik heb al een andere inlog gehad voor 2001) en in het begin was het een Tweakers(familie) gevoel wat je hier kreeg en die is nu ver te zoeken.
Familie gevoel, lees wat ik in mijn post een paar pagina's terug zeg. (oa over wij-cultuur en 1 voor allen, allen voor 1)
Alle jongens met veel kennis en ervaring zijn hier vertrokken door dit soort dingen.
Ik sta vaak klaar om gratis mensen te helpen op opendagen/HCC/oc-dagen, vind ik leuk want het is mijn HOBBY
Is het mijn schult dat die jongens weg zijn? Pest ik ze weg of post ik zulke volledige onzin dat ze daardoor weg lopen? wrom dit op mij betrekken of het er uberhaupt bij halen. En het is goed van je dat je mensen help ed, doe ik ook daar haal je voldoening uit.
Mensen die zeggen dat ik praatjes krijg of heb vind ik helemaal oke, alleen moeten ze het dan wel op de zelfde manier doen als ik.
TWEAKEND.
nix aan toe te voegen

Jammer, echt heel Jammer.
(En neem in vredes naam een normaal icon(lees volwassen)zat er nou nog humor in dan zou het nog wel gaan)
En nu verpest je het echt! Nix met mij of mijn mening dan wel mijn post te maken. Omdat ik een usericon hebt was jou niet aanstaat ben ik niet volwassen? Wat wil je nou hier mee zeggen?? Nix alleen bitchen gewoon simpel weg lopen zieken!!
Wat weet je van mij jonge? Constant mij persoonlijk willen aanvallen, steeds mij als mens proberen zwart te maken, kleineren. Wat heb je daar nou aan? Ga gewoon in op mn post in, kraak die af zoveel als je wil. Maar niet over mijn, niveau, vollwassenheid, verstand ect.

En ja ik ben behoorlijk pist, ik word hier gewoon als, n00b, stom, sfeer verpestend, mensen weg kickend, IA vernuekend en als kind neer gezet.
Tnx mate! (bij gebrek aan beter weten) Met respect maar zonder begrip

edit/
ik weet het de discuss moet klaar zijn. Maar hier moest ik op reageren

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

*zucht*

alsof het hele verloop van deze IA nog niet erg genoeg is....

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry jongens, ik hou me er verder buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 11:39:
Sorry jongens, ik hou me er verder buiten.
Verstandig. Los deze problemen maar op via de mail oid.

Anders krijgen we waarschijnlijk straks weer een lock dit topic.

offtopic:
Demon_Eyez je hebt mail en ik w8 met smart af naar je pics

[ Voor 15% gewijzigd door Freehumor op 01-04-2003 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Laatst online: 21:40

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Oke jullie hebben gelijk. Hier houd deze discuss op. Wil geen OW of topic vervuilen met bij zaken. Indien gewenst mail je me maar.

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen please, doe dit over de email ofzo, hier zit niemand op te wachten! Elke dag kom ik even kijken met de hoop op goed nieuws van de IA starters, maar elke keer weer wordt ik geconfronteerd met dit soort geflame.... Dit is een IA topic, niet een flame topic!!!

......zucht......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

<flauw>
Dit geeft toch een hele nieuwe betekenis aan de afkorting IA: Inkoop Agressie :+
</flauw>

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Iemand interesse voor de filmrechten van deze IA? Kan een mooie drama worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achwel
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-11-2022
<joke mode>
Shit... gaat iedereen weer lief tegen elkaar doen...
* Achwel pakt een vat olie om op het vuur te gooien
Begon net een lekkere soap te worden, die ik iedere avond met genoegen kon lezen. Net GTST, maar dan voor et echie ;)
</joke mode>

Maarreh... nu ffies serieus... (ehmz... kan ik dat?)... Ik blijf rustig afwachten op mijn spulletjes, terwijl ik mijn dubbelloopsschrootbuks aan het poetsen ben...
(@(#&$(@# shit toch niet serieus gebleven )@#$*)@#
*GRIN*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMightyWackO schreef op 01 april 2003 @ 11:50:
Oke jullie hebben gelijk. Hier houd deze discuss op. Wil geen OW of topic vervuilen met bij zaken. Indien gewenst mail je me maar.

Je krijgt em toch.. Ik heb gezegd dat de eerst volgende een OW krijgt...vervolgens geef ik hem niet, omdat ik het eigenlijk niet wil. Ik vraag alleen om ermee te stoppen en toch moet je nog ff reageren. Dat terwijl het toch echt duidelijk was of niet dan?

U hebt mail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Ik wil ook mail ;)
Maar niet van Fewture (tenzij het een fanmailtje is) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:25
NitroX_infinity schreef op 31 March 2003 @ 21:35:
* NitroX infinity snapt niet echt waarom dit topic nog open is.
Als er een update komt van de organisatorische kant dan krijgen we toch mailtjes?
En als er nou echt wat belangrijks is kan ie wel weer open. Wat hier nou gebeurd is het onnodig ontsteken van ergernissen.
En daar voeg ik dit keer aan toe:
Bovendien veranderd het nu in een post-scoring spam topic!

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YscO
Serieus dit keer van mij, ik ga waarschijnlijk een lian-li kopen en nu zitten daar voorin 2 fans (gezocht met search heb ik al op de term lian fans :P). Zijn die fans ongeveer net zo stil als de PAPST fans die ik hier heb besteld (12 db dingies)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

YscO schreef op 01 april 2003 @ 15:20:
Serieus dit keer van mij, ik ga waarschijnlijk een lian-li kopen en nu zitten daar voorin 2 fans (gezocht met search heb ik al op de term lian fans :P). Zijn die fans ongeveer net zo stil als de PAPST fans die ik hier heb besteld (12 db dingies)? :)
Nee :) Maken meer lawaai

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's mooi werk... was ik namelijk ook van plan... De Lian fan's vervangen door papst. Maar kan een dezer dagen laupro weer een keer open... wil ff wat dingen nakijken van wat ik besteld heb!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikon schreef op 01 april 2003 @ 13:34:
Iemand interesse voor de filmrechten van deze IA? Kan een mooie drama worden :)
drama ? dikke actie film :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar ontopic:

is er al nieuws???

deze IA duurt immidels ook al weer ruim 3 maanden

ik hoop niet dat het een standaard word van IA's om 3 maanden of meer in beslag te nemen.

ik zit op me fannetje te w88 omdat de huidige steeds meer herrie begint te maken
is aan vervangeing toe!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ransbal
  • Laatst online: 12-09 13:22
dan zet je hem toch op 7 volt met zon kabeltje van de IA :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 17:58:
maar ontopic:

is er al nieuws???

deze IA duurt immidels ook al weer ruim 3 maanden

ik hoop niet dat het een standaard word van IA's om 3 maanden of meer in beslag te nemen.

ik zit op me fannetje te w88 omdat de huidige steeds meer herrie begint te maken
is aan vervangeing toe!!!
Het word geen standaard : IA's zijn vanaf heden verleden tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er misschien geinteresseerd in een fancontroller? Ik heb er nl nu 2 en dat is een beetje overbodige luxe.....zie hier over de prijs worden we t wel eens....

http://www.vantecusa.com/nxp201.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:31
nee hoor. IA's zijn hier op GoT verleden tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YscO
Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 18:17:
is er misschien geinteresseerd in een fancontroller? Ik heb er nl nu 2 en dat is een beetje overbodige luxe.....zie hier over de prijs worden we t wel eens....

offtopic:
Ik ben wel geïnteresseerd als het een zwarte is mail me maar naar Ischka_ijzer@hotmail.com voor info en prijs, of zou dat zwarte niet mooi staan in een zwarte lian-li :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 18:17:

Dit hoort in V&A, niet in een topic en al helemaal niet in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Triple X schreef op 01 april 2003 @ 18:17:
nee hoor. IA's zijn hier op GoT verleden tijd
dus er komen geen IA meer :? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 19:39:
[...]
Dit hoort in V&A, niet in een topic en al helemaal niet in dit topic...
wat boeit dat nou weer zeg...jemig dit topic gaat toch al bijna nerges meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 19:53:
[...]

dus er komen geen IA meer :? :'(
www.laupro.nl <-- daar gaan de ia's gewoon verder, hebben een eigen forum.
Ik kan me goed voorstellen dat tweakers er geen zin meer in heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, kom erachter dat ik nog een fansplitter wil hebben ...
Kan hem helaas niet meer toevoegen aan de bestelling omdat deze al verzonden is.

Heeft iemand nog zo'n ding over of weet ie waar je die kan kopen?

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
  • Laatst online: 02-12-2023
Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 20:06:
Damn, kom erachter dat ik nog een fansplitter wil hebben ...
Kan hem helaas niet meer toevoegen aan de bestelling omdat deze al verzonden is.

Heeft iemand nog zo'n ding over of weet ie waar je die kan kopen?

Bvd
Ik kan zo al 3 winkels opnooemen die ze waarschijnlijk hebben: perfect-systems xxlcases freezinghardware. Dit is trouwens wel erg off-topic en wel erg simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan zo al 3 winkels opnooemen die ze waarschijnlijk hebben: perfect-systems xxlcases freezinghardware. Dit is trouwens wel erg off-topic en wel erg simpel.
Tja, kan ook die winkels opnoemen. Zit meer te denken aan winkels als MyCom,Atin etc. Winkels waar je heen kan en niet hoeft te bestellen en verzendkosten te betalen (zeker omdat het om een dinkie van niet eens 2 euro gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 21:13:
[...]

Tja, kan ook die winkels opnoemen. Zit meer te denken aan winkels als MyCom,Atin etc. Winkels waar je heen kan en niet hoeft te bestellen en verzendkosten te betalen (zeker omdat het om een dinkie van niet eens 2 euro gaat).
soldeer/maak ehm zelf >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YscO schreef op 01 april 2003 @ 15:20:
Ik heb ook een LianLi en die fans voorin kun je qua snelheid in 3 standen regelen met een schakelaar die voor op de kast zit. Je hoort ze alleen als je de schakelaar op maximaal zet. Op medium of minimal zijn de fans nauwelijks hoorbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:21

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 22:14:
[...]

Ik heb ook een LianLi en die fans voorin kun je qua snelheid in 3 standen regelen met een schakelaar die voor op de kast zit. Je hoort ze alleen als je de schakelaar op maximaal zet. Op medium of minimal zijn de fans nauwelijks hoorbaar.
Helemaal mee eens, ik hoef alleen nog mijn radiator fans op 7v te zetten en in mijn voeding 2x een papst 12 dB te zetten, voor pics over het schakelaartje, kijk op [rml][ CM][ WC] Aqua-Li PC70[/rml], daar staat ie wel op een van de eerste foto's, onder de powerled ed. ;)

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik had ook nog een vraagje over die Lian-li fans... heb ook een paar nieuwe fans besteld bij de inkoopactie, maar als ik even snel naar die fans die nu in m'n Lian-li PC-70 zitten kijk, dan zie ik zo 1-2-3 niet hoe die dingen vastzitten... Zijn deze makkelijk los te halen of is dat breek en sloopwerk?!?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeCool
  • Laatst online: 24-02 10:56
SalT je hebt meel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 11-09 12:43
Is de IA nou definitief een go? heb het topic even doorgespit, maar ik kon geen post vinden zonder woorden als waarschijnlijk (misschien overheen gekeken, het is een erg lang topic). En als het een go is, wanneer kunnen we dan levering verwachten? 2 weken of zo?

[ Voor 19% gewijzigd door Byte_Me op 02-04-2003 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Byte_Me schreef op 02 April 2003 @ 10:21:
Is de IA nou definitief een go? heb het topic even doorgespit, maar ik kon geen post vinden zonder woorden als waarschijnlijk (misschien overheen gekeken, het is een erg lang topic). En als het een go is, wanneer kunnen we dan levering verwachten? 2 weken of zo?
hij gaat definitief door, maar nog geen tijden/data bekent

je hebt toch ook mail gehad daarover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Aikon schreef op 02 april 2003 @ 11:38:
[...]

hij gaat definitief door, maar nog geen tijden/data bekent

je hebt toch ook mail gehad daarover?
De laatste mail die ik heb gehad, was vorige week (oid) en daarin was het nog niet officieel, ze moesten nog van alles op papier zetten.
Maar officieus was het wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik w8 met spanning op een volgende update van de Organisatoren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 01:52:
Ja, ik had ook nog een vraagje over die Lian-li fans... heb ook een paar nieuwe fans besteld bij de inkoopactie, maar als ik even snel naar die fans die nu in m'n Lian-li PC-70 zitten kijk, dan zie ik zo 1-2-3 niet hoe die dingen vastzitten... Zijn deze makkelijk los te halen of is dat breek en sloopwerk?!?! 8)7
De fans zitten vast met een kunststof plugje. Is echt zonder moeite binnen 5 seconden los te wippen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij wacht idd ook GEspannen op een update van de organisatoren...
Heb komend weekend een LAN en heb 2 maand geleden met me grootte bek lopen verkondigen dat ik iedereen zou laten kwijlen met me WC... 1 keer raden wie er zaterdag het lulletje is? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 16:53:
Mij wacht idd ook GEspannen op een update van de organisatoren...
Heb komend weekend een LAN en heb 2 maand geleden met me grootte bek lopen verkondigen dat ik iedereen zou laten kwijlen met me WC... 1 keer raden wie er zaterdag het lulletje is? |:(
Jij? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin het nu wel goed zat te worden, steeds maar weer een zogenaamde update die eigenlijk (bijna) niks zegt. Week geleden zou er een partner gevonden zijn en die zou zich bekend gaan maken, echter weten we nog steeds van niks. Nog ff en de spullen zijn goedkoper in de winkel :(. Iemand enig idee hoelang een winkel zn levering uit mag blijven stellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

Laten we hopen dat ze deze week nog posten. Ik begin nu ook wel een beetje moe te worden met dit wachten. Ik had gehoopd dat ik hem rond carnaval 2003 zal hebben. Had ik toch redelijk geschat. Maar nu....

Ik heb ook zoiets, als ze deze week niet met positief bericht komen, dat ik dan toch wel mijn geld terug wil. Ik denk dat er meer mensen zijn, die er zo over denken.

Laten we hopen dat ze snel met positief nieuws komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 13-09 17:19

Kr3Kr

Melpomene

Freehumor schreef op 02 April 2003 @ 17:22:
Laten we hopen dat ze snel met positief nieuws komen....
Geen nieuws is goed nieuws ;)

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 16:45:
[...]

De fans zitten vast met een kunststof plugje. Is echt zonder moeite binnen 5 seconden los te wippen. :)
Aha... das mooi... Thnx voor het antwoord trouwens... Stond al bijna met het zware gereedschap klaar!! :D

Hmm, dan is het mooiste natuurlijk om ook van die plastic plugjes te gebruiken om de nieuwe fans te bevestigen, ziet er op deze manier namelijk mooi afgewerkt uit... eventjes zoeken waar die dingetjes te krijgen zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

Kr3Kr schreef op 02 april 2003 @ 17:24:
[...]

Geen nieuws is goed nieuws ;)
Ja, dat weet ik nu wel :P, maar toch. 3 maand wachten en nog niks hebben, daar word ik ook niet vrolijk van.

Dus voor mij is geen nieuws, geen goed nieuws. Ja ik was positief ingesteld, maar dat raakt ook een keer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 11-09 12:43
ook lullig dat ik van die molex stekkertjes heb besteld die nu bij de IA bij pollin een fraktie kosten van wat ik nu betaal. ach ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yogy
  • Laatst online: 12-09 21:31
Freehumor schreef op 02 April 2003 @ 17:29:
[...]
Ja, dat weet ik nu wel :P, maar toch. 3 maand wachten en nog niks hebben, daar word ik ook niet vrolijk van.

Dus voor mij is geen nieuws, geen goed nieuws. Ja ik was positief ingesteld, maar dat raakt ook een keer op.
Daar ben ik het voor de volle 100% mee eens!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik wordt ook een beetje schijtziek als ik me geld kon terug vragen had ik allang al me spulletjes al maar dan iets duurder maar toch hier wachten al 4 maanden op ze zitten volgens mij zitten ze nog niet in de bestelling fase want ze moeten allemaal nog op papier zetten als ze nou tegen mij 2 weken terug zeiden je krijgt nog geld terug ging ik niet zeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stlgamer
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:03
Chineseboy dat is gewoon een feit dat je accepteert als je meedoet aan IA. Het kan uitlopen...lesje voor een volgende IA I guess ;P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah maar een feit hoeft niet betekenen dat je bijna een half jaar moet wachten, bij ledjes kan ik me voorstellen die gingen gewoon door dat kwam door china omdat de douan lastig deed maar hier hebben ze nog geen eens een bestelling gedaan daarom wil ik nu een update van de ia organisatoren ik denk dat ik niet de enigste die veel geld hebben inbesteed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:13
We moeten gewoon respecteren dat het wat langer duurt, de IA orginisatoren doen hun best (en Dabit natuurlijk :P ). En voor de rest moeten we gewoon geduld hebben. En ik weet niet wat de meeste zeuren, ik heb een nieuwe voeding en een pomp gekocht. Zonder die nieuwe voeding gaat me pc niet aan en zonder die pomp draaid mijn wc niet maw ik heb geen computer totdat ik mijn spullen binnen heb. En moet mij nu behelpen met het gebruik van andere computers (die dus niet van mij zijn...). Maar dit is gewoon een les voor mij, bestel nooit goederen bij een IA die je op z'e'e'e'r korte termijn nodig hebt, want dat kan problemen opleveren!

Het is voor mij idd een wijze les.

EN voor de rest wacht ik gewoon netjes op mijn bestelde producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:32

JT

VETAK y0

Chineseboy, ik weet niet wat je hebt getypt, het is onleesbaar dankzij het gemis van hoofdletters en leestekens. Het enige wat ik heb gelezen is een gedeelte van het gezeur en dat een IA niet HOEFT te betekenen dat het een half jaar duurt. Het HOEFT niet nee, maar het KAN wel. Dat is gewoon het risico wat je neemt. Eigen schuld, had je ff moeten nadenken. Je kan niet voor een duppie op de voorste rij zitten.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnoman schreef op 02 April 2003 @ 20:12:
Maar dit is gewoon een les voor mij, bestel nooit goederen bij een IA die je op z'e'e'e'r korte termijn nodig hebt, want dat kan problemen opleveren!
z'e'e'e'r korte termijn is bij mij anders geen 2/3 maanden. Pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 19:57:
jah maar een feit hoeft niet betekenen dat je bijna een half jaar moet wachten, bij ledjes kan ik me voorstellen die gingen gewoon door dat kwam door china omdat de douan lastig deed maar hier hebben ze nog geen eens een bestelling gedaan daarom wil ik nu een update van de ia organisatoren ik denk dat ik niet de enigste die veel geld hebben inbesteed
Gezeur bij de doaune kan je je voorstellen, maar gezeur bij de leverancier niet? Lekker krom weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Byte_Me schreef op 02 April 2003 @ 17:38:
ook lullig dat ik van die molex stekkertjes heb besteld die nu bij de IA bij pollin een fraktie kosten van wat ik nu betaal. ach ja...
Ja joh !!, das mie chille ia !
Een 1U 19" rack zonder voeding voor € 25,- , en nog in een mooie zwarte uitvoering ook!
Heel handige 2 standen schakelaars, 5v/12v/uit bijv. , kost daar maar 0,75 het stuk. Kan je voor bijna niks een hele mooie baybus voor in elkaar zetten!
Die scart naar svhs en tulp stekker omvormer voor 1,75 is ook vet handig voor vanaf je videokaart naar je tv!
En die superkleine voeding van 112watt voor € 4,95 !!
Prachtig voor het eden bordje wat ik binnekort wil gaan kopen.

/on-topic
Ik wil eigenlijk ook wel eens wat bericht ...
Zijn ze nou eindelijk bij pc-cooling bezig om de bestelling bij elkaar te rapen, of ..?
Ik stond er ook heel positief voor ... nu nog steeds ... maar me geduld raakt ook een keertje op ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Aikon schreef op 02 april 2003 @ 20:42:
[...]

Gezeur bij de doaune kan je je voorstellen, maar gezeur bij de leverancier niet? Lekker krom weer...
Erhm hier is het geen gewoon gezeik, hier kwam het nl ook door de organisato(o)r(en).

Bij die ledjes was het dat de fabriek in china niet deed wat ze moesten doen, en de douane was ook niet bijster snel.

Totaal andere omstandigheden.

Maare ik verwacht op zich inmiddels wel een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 17:16

Imhotep

The Dark Side

oké, gaan we weer.

Van mij mag het nog wel een weekje langer duren hoor :) ALS HET ER MAAR KOMT (daar gaat het om.

Het gaat er bij een IA niet om dat je het na een week in huis moet hebben ofzo, want het kan uitlopen naar bijvoorbeeld 3 maanden of langer.
shit happends

Ik had er eigenlijk ook geen rekening mee gehouden en heb toen ook een eheim pomp besteld omdat mijn oude (noname) pomp het bijna begaf, nu is deze dus afgelopen weekend dood gegaan (RIP :( ) dus heb ik een eheim bij de locale pc-boer besteld.
Nu zit ik straks dan wel met 2 eheims, maar dat was dus gewoon dom van mijzelf en dan kan ik de organisatoren niet op de kop geven zoals sommige dat wel doen. ;)

Wat er precies gebeurt is weet ik ook niet, dat vind ik dus ook niet belangrijk.
wat veel belangrijker is is dat de ia gewoon door kan gaan.

en waar is eigenlijk de teamspirit van GoT (en met name DOC) gebleven :? :?

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imhotep schreef op 03 April 2003 @ 00:58:
oké, gaan we weer.

Van mij mag het nog wel een weekje langer duren hoor :) ALS HET ER MAAR KOMT (daar gaat het om.

Het gaat er bij een IA niet om dat je het na een week in huis moet hebben ofzo, want het kan uitlopen naar bijvoorbeeld 3 maanden of langer.
shit happends

Ik had er eigenlijk ook geen rekening mee gehouden en heb toen ook een eheim pomp besteld omdat mijn oude (noname) pomp het bijna begaf, nu is deze dus afgelopen weekend dood gegaan (RIP :( ) dus heb ik een eheim bij de locale pc-boer besteld.
Nu zit ik straks dan wel met 2 eheims, maar dat was dus gewoon dom van mijzelf en dan kan ik de organisatoren niet op de kop geven zoals sommige dat wel doen. ;)

Wat er precies gebeurt is weet ik ook niet, dat vind ik dus ook niet belangrijk.
wat veel belangrijker is is dat de ia gewoon door kan gaan.

en waar is eigenlijk de teamspirit van GoT (en met name DOC) gebleven :? :?
eheim pompje over? Als je ehm kwijt wilt, ik heb misschien wel interesse.....(als ie tenminste aangesloten kan worden op mn thermaltake setje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg vorige week vrijdag al een mail van de IA organisator omdat enige van mijn bestelde produkten niet geleverd konden worden. Moest toen eigenlijk diezelfde dag een alternatief aangeven, omdat de bestelling de deur uit moest. Ik verwacht dus eigenlijk binnenkort goed nieuws........EVEN GEDULD DUS NOG.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.