[IA] PC-Cooling 325+ producten *afhandeling*

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.959 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
nhimf schreef op 25 maart 2003 @ 08:50:
[...]

Ik weet precies waar die lan is, mijn vriendin woont er recht tegenover ;)\
Misschien ga ik er ook heen.

Maargoed, we hebben allemaal rustig afgewacht (zo'n 1,5 dag) enne is er al een update... :)
hehe ik denk niet dat je vriedin dat goed vind :P

iig, * delyver zou graag willen weten hoelang het nog zou duren, 4 week, of 4 dagen.. waaraan moet ik denken ongeveer?

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik begin ongeduldig te worden :P
Ik krijg steeds meer zin om te gaan modden, maar ik moet nog even wachten denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:35
je volgt de topic zeker niet :?

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 08:24:
een vraag de partner is gevonden krijgen we de spullen nog voor 19 mei want dan hebt ik lan party??? en het liefts wilt ik dat al me spulletjes binnen zijn om te gaan modden
www.zaanlan.nl (lan party)
Moet lukken toch, dat is nog bijna twee maanden... Mijn kast met waterkoeling laat nog ff op zich wachten, dus ik heb geen haast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 20:12:
[...]

Moet lukken toch, dat is nog bijna twee maanden... Mijn kast met waterkoeling laat nog ff op zich wachten, dus ik heb geen haast :)
nou ik hoopt het ze hebben wel een partner gevonden maar ze zeggen nog niet wanneer ze gaan bestellen en wanneer de spulletjes worden geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Als het er maar voor 4 juli er is :)

Drome 10 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat nou leuk, met 2000 man bij elkaar gaan zitten gamen..... Daar heb je toch internet voor.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

offtopic:
Dan zie je dus die mede gamers ook eens in het echt, kun je gezellig een biertje drinken :) Ik heb nog geen online kroegen geziend :D

Die actie komt helemaal voor elkaar en ik heb het volste vertrouwen! in de zaak!

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beekforel schreef op 25 March 2003 @ 14:22:
Ik begin ongeduldig te worden :P
Ik krijg steeds meer zin om te gaan modden, maar ik moet nog even wachten denk ik?
*lol* heh... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

En we wachten rustig af.......... Is het er al :+
naja deze post zijn iig beter als die van een paar dagen geleden en daarvoor ;)

Ps ik heb tijd zat, me resevoir is nog niet af, ligt al klaar om helemaal in elkaar gelijmt te worden maargoed.

[ Voor 31% gewijzigd door nhimf op 26-03-2003 08:51 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Dadelijk vergeet iedereen zijn spulletjes helemaal :+ Het is zo stil hier vandaag :z

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
Ik wacht gewoon rustig af, beter dan wat onzin te roepen. ;)

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 23:23:
Is dat nou leuk, met 2000 man bij elkaar gaan zitten gamen..... Daar heb je toch internet voor.......
Je hebt ook nog zoiets als het sociale aspect ervan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:07
Bartjuh schreef op 26 maart 2003 @ 17:49:
[...]

ja nu kan je die gast die je neerknalt eindelijk echt voor zn muil slaan 8)7

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

Bartjuh schreef op 26 maart 2003 @ 17:49:
[...]

Ja, maar hij is die-hard tweaker, dat is een definitie die hij nog moet leren B)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 26 March 2003 @ 18:29:
[...]

Ja, maar hij is die-hard tweaker, dat is een definitie die hij nog moet leren B)

Doe ff normaal :/ Check je mail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2023
Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 19:11:

[...]

Doe ff normaal :/ Check je mail..
Tis maar een grap hoor. Misschien een beetje mislukt, maar met zoiets hoef je je toch niet meteen te bemoeien? ik bedoel: Het zou wat anders zijn als ie Erik nou vol had uit gescholden, maar dit komt ook nog een beetje grappig over. Niet iets aggressief ofzo.

Als Erik het nou echt zo'n groot probleem vindt (wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen) kunnen ze er echt wel zelf uitkomen hoor en als dat niet lukt kan erik er altijd zelf nog een modje bij halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Herr Muller schreef op 26 maart 2003 @ 20:12:
[...]

Tis maar een grap hoor. Misschien een beetje mislukt, maar met zoiets hoef je je toch niet meteen te bemoeien? ik bedoel: Het zou wat anders zijn als ie Erik nou vol had uit gescholden, maar dit komt ook nog een beetje grappig over. Niet iets aggressief ofzo.

Als Erik het nou echt zo'n groot probleem vindt (wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen) kunnen ze er echt wel zelf uitkomen hoor en als dat niet lukt kan erik er altijd zelf nog een modje bij halen.
Ja precies. Ik wil hem best editten als hij in een verkeerd keelgat valt en het via de mail ff oplossen. En ik wil ook gerust wel mijn excuses aanbieden. Ik wil dan eigenlijk om een nieuwe kans vragen.

[ Voor 6% gewijzigd door JT op 26-03-2003 20:17 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is het met JT en Herr Muller eens.

maar ja wat kun je tegen een mod zeggen? volgens mij krijg ik zelfs voor dit een ban dus maar snap dat je over de zeik bent ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 20:16:

maar ja wat kun je tegen een mod zeggen? volgens mij krijg ik zelfs voor dit een ban dus maar snap dat je over de zeik bent ja.
Ben niet over de zeik hoor, maar vind het een beetje lullig en snel geoordeeld.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 13-09 17:19

Kr3Kr

Melpomene

niemand is perfect; ook modjes niet. ik vind idd ook dat ie een beetje te snel, en te overdreven reageert.
en nu weer on-fucking-topic!

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo.. nieuwe morgen.. nieuw nieuws??? Give us some info please!! :P

Ik ben gewoonlijk best geduldig, maar al weer een paar dagen nix horen, terwijl het (zo goed als) rond zou zijn met een partner.. Hoe staat er daarmee inmiddels???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 20:16:

Een ban? Neuh..ook geen OW trouwens :). Dat is wat overdreven vind je niet? Ik heb het er al over gehad via de mail.

Over het algemeen zie ik het niet als positief als je tegen iemand zegt dat hij niet weet wat een sociaal leven is.. Maar als de bedoelingen goed zijn, dan is het goed toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 10:18:

[...]

Maar als de bedoelingen goed zijn, dan is het goed toch? ;)
Volgens het mailtje denk je daar wel anders over :X

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 27 March 2003 @ 11:18:
[...]

Volgens het mailtje denk je daar wel anders over :X

Er stond in het mailtje: "Als je bedoelingen goed waren dan neem ik dat van je aan" Hoe duidelijk wil je het hebben dan?
Ik kan ook de stugge mod uit gaan hangen, maar wat heb je daaraan? Nu laat ik ruimte voor discussie..ook niet goed :? Is het wel eens _wel_ goed eigenlijk :?

Op het moment van het schrijven van het mailtje had ik de replies hier nog niet gelezen :) Nadat jij mij uitleg had gegeven heb ik je verteld hoe ik het opvatte. En dat was dus anders dan dat het bedoeld was ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 17:16

Imhotep

The Dark Side

en problemen voorkomen in dit topic is nogal al moeilijk met al die emotie hier :)

maar toch aardig dat je het iig probeerd

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 11:34:

[...]

Er stond in het mailtje: "Als je bedoelingen goed waren dan neem ik dat van je aan" Hoe duidelijk wil je het hebben dan?
Ik kan ook de stugge mod uit gaan hangen, maar wat heb je daaraan? Nu laat ik ruimte voor discussie..ook niet goed :? Is het wel eens _wel_ goed eigenlijk :?

Op het moment van het schrijven van het mailtje had ik de replies hier nog niet gelezen :) Nadat jij mij uitleg had gegeven heb ik je verteld hoe ik het opvatte. En dat was dus anders dan dat het bedoeld was ;)
Het gevoel voor humor is in deze 'tijden' zeker ook omlaag gegaan? Moest er eigenlijk wel om lachen :P

Maar oke het wachten duurt wel heel erg lang, er wordt steeds beloofd van we doen dit en dat maar ik zie er nog steeds niks van terug, het wordt wel eens tijd (voor meer info) vindt ik. Hopelijk laten de organisatoren weer eens wat van zich horen, zodat wij ook meer weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is de actie dicht op laupro?
(is dit al gezegd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 11:58:
Waarom is de actie dicht op laupro?
(is dit al gezegd?)
De actie is allang verlopen , alleen wachten we al maanden op de spulletjes |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 11:34:

[...]

Je neemt het van me aan maar onderhand laat je die NOW wel staan. Sorry, maar als oom agent zou zeggen dat hij gelooft dat je 50 reed en je toch een boete krijgt dan zou dat ook niet echt overtuigend zijn he.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:02
Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 12:01:
[...]

De actie is allang verlopen , alleen wachten we al maanden op de spulletjes |:(
Maanden :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 27 March 2003 @ 12:07:
[...]

Je neemt het van me aan maar onderhand laat je die NOW wel staan. Sorry, maar als oom agent zou zeggen dat hij gelooft dat je 50 reed en je toch een boete krijgt dan zou dat ook niet echt overtuigend zijn he.

De NOW is ingetrokken ;) Voel je jezelf al iets beter? :+

Op een forum kun je vanalles bedoelen. Je moet je echter realiseren dat iedereen de reacties anders leest dan dat jij bedoelt. Het is makkelijk om te zeggen dat het een geintje was. Ik geef je het voordeel van de twijfel.. Nu mag jij op de mod gaan hakken omdat hij toegeeft. Veel plezier ermee ;)
Ik ben iig niet de beroerdste om iets toe te geven. Dat heb ik jou nog niet zien doen. Ik had je ook gewoon een OW kunnen geven wegens flamen en me niets kunnen aantrekken van je argumenten, maar dat heb ik niet gedaan. Dat was misschien wel m'n 2e fout bij deze actie :/

Verdere reactie mag je mailen trouwens. Nu weer ontopic.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Ik weet wat ontopics!

Is het er al..... :+

Nee maar hoe staat het ervoor, we hebben al weer een paar (toch wel 2 ofzow) dagen niets gehoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 11:47

Freehumor

koekwous

=====
Citaat:
Dan nog iets inhoudelijks over de progressie: onze partner heeft toegezegd mee te willen werken, dit houdt eigenlijk in dat de aktie gewoon doorgaat !
=====

Ik dacht dat de jullie "partner" bekend zou worden? Ik heb nog niks gezien van één of andere partner? Of heeft pccooling/"de partner" toch weer wat anders gezegt.

Er is wel een antwoord gegeven waarom onze IA niet meer op Laupro staat. Maar toch. Er werd gezegt dat, de site (onze IA) weer online zou komen. Als de IA onderhandelingen rond zouden zijn. Die zijn toch al zo goed als rond? Of heb ik dit alles nu verkeerd begrepen?

Ik neem aan dat de mensen hier, wel weer eens een update willen. Wat is de stand van zaken?

[ Voor 27% gewijzigd door Freehumor op 27-03-2003 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:07
Inmiddels heeft deze partner al toegezegd akkoord te gaan, zodra we
hiervan een officiele bevestiging hebben kunnen we aan de slag en hopen we
dat alles zo snel mogelijk uitgeleverd kan worden.
Op dat moment kunnen we ook onthullen wie deze partner is en zal diegene
zelf toelichten hoe alles verder aangepakt wordt en in welke termijnen je
moet denken.
;) lezen is een kunst, zoeken ook ;) nofi ofcourse, voordat een mod me verkeerd begrijpt :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Freehumor schreef op 27 maart 2003 @ 14:43:
=====
Citaat:
Dan nog iets inhoudelijks over de progressie: onze partner heeft toegezegd mee te willen werken, dit houdt eigenlijk in dat de aktie gewoon doorgaat !
=====

Ik dacht dat de jullie "partner" bekend zou worden? Ik heb nog niks gezien van één of andere partner? Of heeft pccooling/"de partner" toch weer wat anders gezegt.

Er is wel een antwoord gegeven waarom onze IA niet meer op Laupro staat. Maar toch. Er werd gezegt dat, de site (onze IA) weer online zou komen. Als de IA onderhandelingen rond zouden zijn. Die zijn toch al zo goed als rond? Of heb ik dit alles nu verkeerd begrepen?

Ik neem aan dat de mensen hier, wel weer eens een update willen. Wat is de stand van zaken?
Wat maakt dat nou uit, het komt goed is gezegd. Moeten ze elke dag zeggen dat het goed komt ofzo?
En dat laupro gedoe gaat ook wel weer keer open :)

Geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 27 March 2003 @ 15:13:
[...]

;) lezen is een kunst, zoeken ook ;) nofi ofcourse, voordat een mod me verkeerd begrijpt :P

ha ha leuk hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[moraalridder-modus]

Hmm, wat een aggressie hier, met al die spanningen ;)

Maargoed, laten we stoppen met ruzieen, en 't lekker ontopic houden he.
Ennuh, niet zeuren over de vorderingen, we zien 't vanzelf wel he. (hoewel ik dolgraag aan 't modden wil slaan vóór de LAN van 19 en 20 april :))

[/moraalridder-modus]

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en trouwens wanneer is die deadline ze zeggen wel dat ze een partner hebben gevonden maar ik zie geen resultaten er mag heus wel wat update vindt ik hoor

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paar dagen gelede nog post geweest van de IA organisatoren dus ik stel voor dat we gewoon rustig afwachten en een beetje vertrouwen in die mensen hebbe ze werken er hard genoeg voor zouk zo zegge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
offtopic:
triest gezeur hierboven over die opmerking van JT man.... t is net of een "AANTAL" lui die modje zijn/net zijn gelijk willen laten zie dat ze mod zijn :S...

maar uiteindelijk zijn t maar domme lui...
bijv. mensen die een topic openen (mij ook gebeurt) waar diegene duidelijk inzet dat hij/zij op g0t en internet heeft gezocht en het antwoord op zijn/haar vraag niet heeft kunnen vinden zet zo'n "achterlijke" mod er een slotje op met het bericht "GOOGLE".

dan krijg ik op zo'n moment zoveel agressie dat ik even naar buiten moet te luchten... dan denk ik van als jij het zo goed kunt vinden op GOOGLE zet dat linkje dan even in je berichtje...

maar op het moment dat als ik een topic open weet ik zeker dat het niet op google te vinden is, daarom vind ik een "AANTAL" modjes zwaar zuigen...

[ Voor 11% gewijzigd door Saeverix op 27-03-2003 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Saeverix schreef op 27 March 2003 @ 19:41:
offtopic:
triest gezeur hierboven over die opmerking van JT man.... t is net of een "AANTAL" lui die modje zijn/net zijn gelijk willen laten zie dat ze mod zijn :S...

bijv. mensen die een topic openen (mij ook gebeurt) waar diegene duidelijk inzet dat hij/zij op g0t en internet heeft gezocht en het antwoord op zijn/haar vraag niet heeft kunnen vinden zet zo'n "achterlijke" mod er een slotje op met het bericht "GOOGLE".

dan krijg ik op zo'n moment zoveel agressie dat ik even naar buiten moet te luchten... dan denk ik van als jij het zo goed kunt vinden op GOOGLE zet dat linkje dan even in je berichtje...

maar op het moment dat als ik een topic open weet ik zeker dat het niet op google te vinden is, daarom vind ik een "AANTAL" modjes zwaar zuigen...
Post de link naar het desbetreffende topic eens dan, even kijken of het onterecht was of niet ...

edit: deze bedoel je ? ; Verschil tussen Lian-Li PC 6085 en de PC 6085A?

[ Voor 8% gewijzigd door Bartjuh op 27-03-2003 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol
  • Laatst online: 04-09 22:02

vehpol

Go Go Gadget!

Jongens, doe mij nou even een plezier, en vast ook wel anderen, en houdt het hier een beetje on-topic. Het gaat hier niet om flaimen, mods en grappige opmerkingen. De afgelopen 2 pagina's gebeurd er niets anders. Wordt eens volwassen! (dat is dus ook grappig bedoeld :P)

Wat mij betreft krijgt iedereen die nu nu off-topic post een OW. of meer...

Ceci n'est pas une signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saeverix schreef op 27 maart 2003 @ 19:41:
offtopic:

Jip, dat is ook de reden waarom veel mensen GoT haten.
Maarja, die dingen zou ik maar niet hardop zeggen, want je krijgt er een OW voor. (heb ik nl. al van meedere kanten gehoord :S)

Maargoed, have faith in de organisatoren! 't Komt allemaal wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Bartjuh schreef op 27 March 2003 @ 21:53:
[...]

Post de link naar het desbetreffende topic eens dan, even kijken of het onterecht was of niet ...

edit: deze bedoel je ? ; Verschil tussen Lian-Li PC 6085 en de PC 6085A?
Bijvoorbeeld ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Weet je; we zijn helemaal niet zulke boemannen als sommige mensen hier denken.
Er valt bijvoorbeeld via ICQ of e-mail een uitermate goed gesprek met ons te voeren.

Waar niemand bij gebaat is; loos gelul in de ruimte zoals hierboven gebezigd wordt.
Niet alleen slaat het helemaal nergens op; het is ook nog eens vette stemmingmakerij. En daar is al helemaal niemand bij gebaat.

Dus laat ik het nog eens vriendelijk, edoch duidelijk stellen; heb je mot met één van ons; praat er dan eens over via mail of ICQ en kom met concrete voorbeelden.
En laat deze thread weer ontopic verdergaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saeverix schreef op 27 March 2003 @ 19:41:
offtopic:

hier ben ik het dus helemaal mee eens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Kaj. schreef op 27 maart 2003 @ 22:58:
...............een vehaal over goed (forum) gedrag :).........
Helemaal mee eens, als je het niet eens bent met een modje dan kun je dit ook in "schop een modje" ofzo plaatsen en niet in een topic die gaat over een ia.

Maar om toch ff zelf ontopic te komen.
@salt (of de anderen) Hoe staat het met de bestelling en de voortgang van de ia.

Ik neem aan dat geen nieuws goed nieuws is, dus ik ga er van uit dat de ia gewoon door gaat.
Maar wat zijn dan ongeveer de levertijden?

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Totally offtopic]
Toch nog even een reply vanaf mijn kant. Voor iedereen die mijn post goed had gelezen...... Ik vroeg me af of zo'n lan party (eigenlijk wan) nou werkelijk leuk is. Ik heb laatst bij een lan party van 20 man gezeten. Dat is super fun en endless gamen. Maar dan ken je elkaar ook na het weekend. Je kunt opstaan als je iemand perfect tussen zijn of haar ogen knalt en je ziet dan direct de uitdrukking op die persoon zijn gezicht zien. Dat soort dingen, dat kan natuurlijk niet als je met 2000 man bij elkaar zit. En als je aan het eind van het weekend alle 2000 kent.... heel knap. Ik denk ook dat bij kleinere lan's het sociale aspect veel hoger ligt dan bij een big one.

@ JT. En.... wat is nou de ware betekenis van die-hard tweaker???? (vermoedelijk een eeuwige discussie)
[/Totally offtopic]

Inderdaad, wat Imhotep zegt.... Wat zijn de verwachte levertijden. :? Want ook ik krijg binnen kort een verrassing op mijn deurmat. En die wil ik wel gaan gebruiken.

Het zou een leuke stunt zijn als alle bestellingen over een week bij iedereen op de deurmat of bij het postkantoor ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, weekje niet gecheckt dit draadje... Moet zeggen dat het me goed doet dat alles er zo positief uitziet!!!
Nu hopen dat het in een stroomversnelling komt... vind het altijd zo naar als je je spulletjes krijgt en ze zijn ondertussen in de winkel voor de helft van de prijs!! :9 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
Kaj. schreef op 27 March 2003 @ 22:58:
Weet je; we zijn helemaal niet zulke boemannen als sommige mensen hier denken.
Er valt bijvoorbeeld via ICQ of e-mail een uitermate goed gesprek met ons te voeren. *knip*
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Als je wat te vragen hebt kan je soms ook gewoon ff e-mailen of msn'en. Diezelfde mods die misschien voor jou in het ene topic wat stug zijn, zijn in andere topics gewoon relaxte gasten die je op weg kunnen helpen _/-\o_ al dan niet in een topic als over MSN. Zeker de mod waar al die meelopers nu over zeiken!
Dus mensen ga nou geen mod's lopen afkraken. Zeker niet in dit topic, waar het al helemaal niet thuis hoort.
Jeez, de sfeer gaat hier per dag achteruit. :( Als er niet gezeken wordt op de TS, dan wordt er wel weer een mod het mikpunt van alle frustratie.
Ik wordt er gewoon triest van, BAH! :r

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Het wordt naar mijn mening tijd voor een Gestapo-mod. Ik word poepziek van al dat gemekker hier. Het enige wat ik nu nog wil lezen is de status van de IA van de organisatoren, niks anders.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 28 maart 2003 @ 01:26:
@ JT. En.... wat is nou de ware betekenis van die-hard tweaker???? (vermoedelijk een eeuwige discussie)
[/Totally offtopic]
offtopic:
Ik bedoelde eigenlijk de eeuwige cliche en sarcastische definitie die we vaak gebruiken, als: bril, altijd achter de pc, witte huid en geen sociaal leven. Maar ik hoop dat het niet in het verkeerde keelschat was geschoten, zoals je heb kunnen lezen was het gewoon een geintje. Als het in het verkeerde keelgat terecht is gekomen, excuses hiervoor.

Ik zie nu graag dat men een beetje on-topic voor de rest blijft, alles is opgelost, zowel met Fewture als met Erik O. Anders ist alleen maar vervuiling.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay beste deelnemers een update voor zover dit mogelijk is:
Zoals jullie weten zijn wij bezig geweest om de IA door te laten gaan. De afspraak met onze partner is nu bijna rond. Een van deze afspraken is voor jullie erg relevant, deze wil ik daarom 'highlighten': in overleg met onze partner is bepaald dat deze alles in het werk zal stellen om de verzending van goederen zeer snel af te handelen met de nodige service, op deze manier gaan wij proberen de verloren tijd goed te maken. De IA krijgt dus een hoge prioriteit. Ook kan ik melden dat de IA zal worden gerealiseerd door een bedrijf en wij indien er een akkoord is de IA zullen overdragen. Het feit dat het zo lang duurt is omdat wij jullie geld niet zomaar aan derden gaan overmaken, maar eerst alles op papier hebben gezet. Deze overname heeft een aantal voordelen, waaronder de professionaliteit van het bedrijf en de vakkundigheid van het personeel. Meer info hierover volgt binnenkort. Maken jullie geen zorgen over de vorm van de overname, de IA wordt exact in dezelfde vorm uitgevoerd, alle afspraken die we met jullie hebben gemaakt blijven gehandhaafd en kunnen alleen ten gunste van jullie worden veranderd.

Zoals gezegd door salT mochten jullie: "geen nieuws, als goed nieuws" beschouwen. Dit gaat ook nu op. Wat onze oplossing precies is, zullen we binnenkort (kwestie van nog enkele werkdagen) bekend maken als we alles op papier hebben staan (anders zijn het loze kreten) in die fase zijn we nu beland... we zijn dus bijna klaar, dit kunnen jullie op deze manier interpreteren en dat de IA doorgaat is nu toch echt vrijwel zeker :)

Ik geef deze update, omdat er terecht vraag naar is door enkele deelnemers. Voor zover is dit het enige wat ik kan zeggen. Zoals jullie zien wordt jullie geduld beloond. Ik hoop dat jullie ons ook in de laatste fase van de IA blijven steunen.

Disclaimer:
Ik hoop tevens dat jullie niet gaan speculeren over allerlei zaken, dit vertraagt het proces alleen maar en veroorzaakt verwarring. Indien er vragen zijn kunnen jullie ons, zoals gewoonlijk, mailen op het bekende mail adres: saltia@softhome.net

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor
  • Laatst online: 07-08 11:47

Freehumor

koekwous

Hartelijk dank voor deze update. Nu heb ik echt het gevoel dat er binnen paar weken een leuk pakketje op mijn stoep staat. (als de postbezorger het pakketje kan tillen :+ )

[ Voor 18% gewijzigd door Freehumor op 28-03-2003 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 11:49:

Ik geef deze update, omdat er terecht vraag naar is door enkele deelnemers. Voor zover is dit het enige wat ik kan zeggen. Zoals jullie zien wordt jullie geduld beloond. Ik hoop dat jullie ons ook in de laatste fase van de IA blijven steunen.
Dat zal ik (en ik denk de meesten hier met mij) zeker doen, jullie hebben er nu al zoveel energie in zitten dat we jullie verplicht zijn om te blijven steunen :)

Dat is tenminste mijn mening hierover O-)

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Laatst online: 23:02
Mooi er begint dus eindelijk een keer vaart in te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Super man ! Goed werk en bedankt !

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
Hulde!!!

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Stel dat jullie het tog nog niet lukt, dan maakt dat niet zoveel uit ... , jullie hebben zeker jullie best gedaan d:)b

Tog mooi dat het waarschijnlijk gaat lukken!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! :) Ik dacht al dat ik m'n nieuwe kast ergens anders voor [...] euro's meer moest gaan bestellen, maar dit is goed nieuws! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 maart 2003 @ 15:56:
Yes! :) Ik dacht al dat ik m'n nieuwe kast ergens anders voor [...] euro's meer moest gaan bestellen, maar dit is goed nieuws! :)
Ik kan mn kast die eerst erg goedkoop was ondertussen voor dezelfde prijs op Inet krijgen, dat wil echter niet zeggen dat ik geen respect heb voor de organisatoren. Ik neem echt mn petje af voor mensen die ondanks zulke tegenslagen toch hum best blijven doen om deze actie tot een goed eind te brengen. Onderhand zijn veel spullen al voor dezelfde prijs op Inet te krijgen maar ik blijf toch echt achter deze jongen staan. Ik vind dat ze een een echte Tweakers mentaliteit tonen en hun best doen om alles voor ons tot een goed eind te brengen. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_6
  • Laatst online: 31-01-2005

R_6

Wil niet vervelend zijn maar vraagje:
Wie betaald de mensen die al dat inpakken in dat profi bedrijf dan? waar komt dat geld vandaan?

The emperor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh jee, van mij mag het nog wel ff duren hoor, ik zit hier zelf nu met 13 dozen, stapels pc spullen, en tig kartonnen dozen op mijn kamer :P

Maar wel mooi dat de oplossing zo goed als rond is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 20:39
Goed hoor!

Nogmaals bedankt voor de vele moeite die hier in gestoken wordt _/-\o_

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

R_6 schreef op 28 March 2003 @ 18:57:
Wie betaald de mensen die al dat inpakken in dat profi bedrijf dan? waar komt dat geld vandaan?
Betalen ze vast van de rente. >:)

Maar igg mooi dat het gebeuren nu in een stroomversnelling komt. Scheelt heel veel geneuzel in dit topic. de IA organisatoren kunnen nu weer net als iedereen rustig :Z :Z :Z :Z

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R_6 schreef op 28 maart 2003 @ 18:57:
Wil niet vervelend zijn ...<knip>
Doe dat dan ook niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 20:25:
[...]

Doe dat dan ook niet.....
zeur ff niet; hij bedoelt het goed, en naar mijn mening vraagt hij zich dit terecht af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goh... gezellig.... daar gaan weeeeeeeer.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R_6 schreef op 28 March 2003 @ 18:57:
Sta daar maar heel even goed bij stil.
Ik denk dat het bedrijf jullie heel graag helpt, en ik hoop dat zij dan ook al het geld overgemaakt krijgen voor alle moeite die dat bedrijf extra moet doen voor jullie.
Ik ben heel blij als deze inkoop aktie toch nog met een heppie end eindigt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel P.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje
  • Laatst online: 12-08 16:52

Bzzje

Negeren is vooruitzien

krijgen we dan bij dat mailtje van MXstrAem dan ook duidelijkheid over welk bedrijf dat geld van ons krijgt?

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_6

R_6

Wat ik bedoelde was, deze actie is voor goedkoop producten te kopen, de organizatoren bestellen bij pc-cooling als een winkel en krijgen dus korting, de winkel/bedrijf die nu voor ons bij pc-cooling gaat inkopen, krijgt natuurlijk ook korting want hij is een winkel/bedrijf (en geen losse consument), het lijkt me niet dat deze meer of iig niet veel meer korting krijgt dan de oorspronkelijke manier waarop ingekocht zou worden, dus vraag ik me af, waarom wil zo'n bedrijf dat voor ons doen, inclusief het inpakken, niet alleen voor de naam, er zit denk ik ook een vergoeding aan verbonden. De rente van de 30k is denk niet genoeg om dat te betalen, dus waar komt dat geld vandaan? Niet bij ons, wij gaan niet meer betalen, de organisatoren doen dat ook niet uit eigen zak. Ergens komt dus geld vandaan. :?
Dit bedoelde ik dus, en ik mag toch vragen waar het vandaan komt, ik heb geld in deze actie gestoken, omdat de producten goedkoop waren, ik betaal voor de producten en neem aan dat ik alleen maar voor de producten betaal. Niet om anderen "welvarender" te maken, natuurlijk mag je een klein beetje verdienen aan een ia er zit ook veel werk in maar binnen marges..... :/

The emperor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R_6 schreef op 30 March 2003 @ 20:59:
Wat ik bedoelde was, deze actie is voor goedkoop producten te kopen, de organizatoren bestellen bij pc-cooling als een winkel en krijgen dus korting, de winkel/bedrijf die nu voor ons bij pc-cooling gaat inkopen, krijgt natuurlijk ook korting want hij is een winkel/bedrijf (en geen losse consument), het lijkt me niet dat deze meer of iig niet veel meer korting krijgt dan de oorspronkelijke manier waarop ingekocht zou worden, dus vraag ik me af, waarom wil zo'n bedrijf dat voor ons doen, inclusief het inpakken, niet alleen voor de naam, er zit denk ik ook een vergoeding aan verbonden. De rente van de 30k is denk niet genoeg om dat te betalen, dus waar komt dat geld vandaan? Niet bij ons, wij gaan niet meer betalen, de organisatoren doen dat ook niet uit eigen zak. Ergens komt dus geld vandaan. :?
Dit bedoelde ik dus, en ik mag toch vragen waar het vandaan komt, ik heb geld in deze actie gestoken, omdat de producten goedkoop waren, ik betaal voor de producten en neem aan dat ik alleen maar voor de producten betaal. Niet om anderen "welvarender" te maken, natuurlijk mag je een klein beetje verdienen aan een ia er zit ook veel werk in maar binnen marges..... :/
Omdat er misschien toch genoeg aan werd verdiend??? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Omdat ze (mxstrEAM, salt) dat uiteindelijk wel uitleggen zoals ze hebben gezegd.
Waarom altijd dat gespeculeer over vanalles en nog wat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu het er naar uit ziet dat alles goed komt. Kan de IA dan weer op laupro gezet worden?? Ik weet namelijk niet meer exact wat ik besteld heb. En anders koop ik weer het zelfde bij andere IA's :) mmm.... m'n bank pas begint het warm te krijgen als hij het woord IA hoort }) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
R_6 schreef op 30 March 2003 @ 20:59:
Een interessant verhaal over waar het geld vandaan komt om de partner te betalen
Laat het nou gewoon ff rusten. Stel dat je vermoedens waar zijn: Je kan er toch niets mee bereiken.
Als we nou eerst rustig afwachten tot we de spullen binnen hebben. Daarna bespreken we wel wat er nou echt gebeurt is. Ik bedoel alleen maar: Het is nu niet bevoorderlijk voor de afhandeling van de spullen om daar nu al over te praten.

[ Voor 3% gewijzigd door Herr Muller op 30-03-2003 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Herr Muller op 30-03-2003 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stlgamer
  • Laatst online: 20:03
Misschien wel gratis reclame...en de bruto prijzen zaten toch onder de IA prijzen dus dan maakt het bedrijf dat de spullen bruto koopt winst...daarom doen ze het misschien. Maar ,mij maakt het nie uit als ik me spulletjes maar voor deze prijs en in ieder geval krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stlgamer schreef op 30 maart 2003 @ 21:49:
Misschien wel gratis reclame...en de bruto prijzen zaten toch onder de IA prijzen dus dan maakt het bedrijf dat de spullen bruto koopt winst...daarom doen ze het misschien. Maar ,mij maakt het nie uit als ik me spulletjes maar voor deze prijs en in ieder geval krijg...
Die snap ik effe niet, zoals ik het leest hadden de organisatoren een redelijke winst voor zichzelf ingecalculeerd en die winst maakt nu dus het bedrijf. Anders kan ik me er niets bij voorstellen want welk bedrijf halst zich een lading werk op om er nix aan te verdienen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 22:14:
[...]

Die snap ik effe niet, zoals ik het leest hadden de organisatoren een redelijke winst voor zichzelf ingecalculeerd en die winst maakt nu dus het bedrijf. Anders kan ik me er niets bij voorstellen want welk bedrijf halst zich een lading werk op om er nix aan te verdienen....
Bedrijven kunnen dat spul bij pc-cooling nog goedkoper verkrijgen dan mxStream met zijn ia, dus het verschil in prijs is wat het bedrijf eraan verdiend denk ik ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stlgamer
Nee. Als particulier krijg je geen bruto prijs, dus hadden die organiaitoren een inkoopprijs van 10% ofzo boven de brutopijs. Maar een bedrijf koopt in met een brutoprijs dus weer 10 procent onder de IA-inkoopprijs. Wat er op neer komt dat het bedrijf er waarschijnlijk flink wat centjes aan over houdt. Maar de IA organisatoren maken dus GEEN winst. En wij maken geen 'verlies'.

[edit]

Bartjuh was me voor ;)

[ Voor 7% gewijzigd door stlgamer op 30-03-2003 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan snap ik nog een ding niet... Ik heb het niet helemaal gevolgd maar salt en mxStream kochten het toch eerst ook bij PC-Cooling via een bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stlgamer schreef op 30 March 2003 @ 22:19:
Nee. Als particulier krijg je geen bruto prijs, dus hadden die organiaitoren een inkoopprijs van 10% ofzo boven de brutopijs. Maar een bedrijf koopt in met een brutoprijs dus weer 10 procent onder de IA-inkoopprijs. Wat er op neer komt dat het bedrijf er waarschijnlijk flink wat centjes aan over houdt. Maar de IA organisatoren maken dus GEEN winst. En wij maken geen 'verlies'.

[edit]

Bartjuh was me voor ;)
Das dus niet waar, ze zeiden meen ik zelfs ergens in dit topic dat ze via een bedrijf inkochten. Dus dan hebben ze dezelfde prijs, zoals ook al door JanMaster opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^Ripper
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-07 16:49
Wat boeit het nou of ze dr aan verdienen of niet.
Jij kunt nu goodkoop aan de spulletjes komen.
Jij bent met de prijzen van de IA in zee gegaan.
En denk dit eens in: als de IA gewoon zonder problemen door was gegaan zou je ook niet zo aan het klagen zijn...toch?

Natuurlijk is een IA iets waar niets of nauwelijks geld aan mag verdiend worden (m.u.v de vrijwillige bijdrage).
Maar ga nu niet zitten te vitten om honderd euro.
Wees blij dat de IA door kan gaan omdat een partner nu tussen komt die EN de volledige verantwoordelijkheid op zich neemt EN de boel gaat inpakken/versturen EN de grote last van de organisatoren van de schouders haalt.

Ik heb voor een lage prijs heel wat leuke spullen besteld en het zou erg zonde wezen als dit dus aan m'n neus voorbij zou gaan.
Als ik deze nu ergens anders moet bestellen ben ik DUURDER uit!

Ik kan nu zo nog wel een paar vellen voltypen maargoed daar zijn er al genoeg van in dit draadje.

Nu nog even de moraal van het verhaal:

Kop houden stelletje zeikerds!!!!

edit:

Gezien de reacties hieronder toch ff wat zeggen.
Ik praat het verdienen aan een IA helemaal niet goed.
Ik zeg alleen dat "ALS" ze eraan verdienen er niet moet gekeken worden op een paar luttele centen.
Kijk 500+ euro's winst is natuurlijk wat anders.
Plus houd er rekening mee dat er nu een partner de boel gaat inpakken/versturen.
dit kost natuurlijk (Omdat het een bedrijf is..toch?) manuren dus het zal mekaar best wel compenseren.

[ Voor 20% gewijzigd door ^Ripper op 31-03-2003 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stlgamer
In het begin kochten ze volgens mij niet via een bedrijf maar particulier met een hele grote bestelling en kregen daardoor korting. Maar dat was nog steeds in netto-prijzen. End at zijn de prijzen van de IA. Zo zit het dacht ik. Misschien kan salt of mxstream het antwoord geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_6

R_6

Ik geloof niet dat ze paritculier inkochten want dat kon niet via pc-cooling, dus hadden ze het via een bedrijf gedaan, of zicht voorgedaan als dat, en ik heb een heeele tijd terug een post gelezen van een persoon die behoorlijk wat oproer heeft gebracht en deze had het niet over een paar honderd maar een paar duizend euro en dat is net iets anders. Dat zou ik jammer vinden, niet jammer omdat de IA oranisatoren er aan over houden, maar jammer dat je met de gedachte geld te verdienen een IA opstart, dat voelt gewoon niet goed. :( Je doet het om jezelf en andere modders blij te maken met mooie spullen. Maar dit is met alles wat ik heb gelezen en de achtergrond van de IA organisator een gedachte, ik heb er geen bewijs voor, hoeft ook niet, daar gaat het niet om, het gaat er om dat je en ia met andere intensies start dan verdienen. ;(

The emperor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ripper5555 schreef op 30 maart 2003 @ 22:56:
Nu nog even de moraal van het verhaal:

Ik zal er maar niet teveel op in gaan. Ik ben van mening dat dit in principe een top actie is. (zelf heb ik ook mee besteld met iemand :) )

Maar de argumenten die je geeft vin ik nogal mager. Het feit dat je het goedkoper krijgt als anders neemt niet weg dat regels gehandhaafd moeten worden. Want in principe mag er gewoon geen winst gemaakt worden. Je probeert dit goed te praten met het feit dat je anders nog meer zou moeten betalen, maar zo kan je voor alle regels in Nederland wel wat vinden. (je zou dan geen regels nodig hebben omdat je ze toch niet naleeft)

En dat de regels niet gehandhaafd worden kan mede een reden zijn voor het besluit van de crew om maar helemaal geen IA’s meer te doen omdat je er op deze manier alleen maar gezeur mee hebt. En wat heb je dan? Juist helemaal NIX!

Ben het helemaal eens met R_6 boven deze post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_6

R_6

Dank je Oizo, je begrijpt wat ik bedoel, het feit dat er bepaalde dingen gewoon niet kunnen, even verdienen op een IA dat is niet de manier, ga dan handelen in weet ik veel voor shit. :7 IA's zijn voor mensen die houden van pc's en alles er om heen en uit hobby idealen meedoen. :P

The emperor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik ook ff wijzen op IA's zijn voortaan verboden? ?
In deze thread komen ook een aantal belangrijke dingen naar voren, die je maybe ook eens in beschouwing kan/zou moeten nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje
  • Laatst online: 12-08 16:52

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Ripper5555 schreef op 30 March 2003 @ 22:56:
....

en dit is volgens fewture minder negatief bedoeld dan grapjes over sociaal leven?

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:40

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 21:00:
[...]

Omdat er misschien toch genoeg aan werd verdiend??? ;)
Cogno, houd je mond nou is dicht man, elke kans grijp je aan om te fucken.
Als je echt wat weet post het gewoon, maar ga ni vaag lopen doen, steken onder water geven, opstoken oid.
Respect als je gelijk hebt en je kan het aantonen. Maar zo niet.
Wat is dat toch met jou wrom op zo een manier de aandacht trekken, wrom mail je ni persoonlijk naar DaBit en vraag je hem om op heldering? En als je dat gedaan hebt en het klopt vertel het dan gewoon aan ons ipv hier intressant te doen.
Ik wil ook weten hoe dat kan maar niet op zo een manier.

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2003 @ 22:46:
goh... gezellig.... daar gaan weeeeeeeer.... :)
:> O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok nu is het dus echt genoeg geweest. Ik heb helemaal geen zin om vervelend te gaan zitten doen, maar de eerste flame na deze reply krijgt echt meteen een OW :( Waarom kan het nou gewoon niet ff normaal?

Komop mensen.. Laten we het gewoon ff gezellig houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

ja, ff snel ander onderwerp aansnijden..... O-) :+

Wat gaan jullie met de spullen doen als je ze binnenkrijgt?? :Y)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
rimpeldinky schreef op 31 maart 2003 @ 14:57:
ja, ff snel ander onderwerp aansnijden..... O-) :+

Wat gaan jullie met de spullen doen als je ze binnenkrijgt?? :Y)
Precies! Dat vraag ik me ook af. Heleboel mensen hier gaan blijkbaar direct aan de slag met het modden en/of opleuken van hun kast oid. Verwacht wel een paar leuke topics in CM :P
Er moet meer gekeesmot worden mensen! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Demon_Eyez op 31-03-2003 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had casemod spulletjes gewonnen op lanz4all (1 ste prijs 8) ) en als ik me spulletjes heb ga ik eindelijk die zooi inbouwen. Ik had beloofd foto's te sturen dus die gasten ( van ccmod die de compo georganiseerd had) zullen wel afvragen waar blijft die lamer nou met z'n foto's. >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

We wachten nog steeds en nee het weekend is geen excuus, jullie moeten gewoon doorwerken :+

Ok ff zereneus, is er al een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga met m'n nieuwe rad een XP2100+ met peltier koelen :P
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.