[IA] PC-Cooling 325+ producten *afhandeling*

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.963 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kan er hier een tijdelijke slotje op. Ik lees de posts van andere niet eens, alleen van de IA organisatoren of Dabit. Ik begrijp best dat sommige mensen hun geld terug willen. Ik heb bedragen gezien van 700 euro! Als je zoveel geld hierin geinvesteerd hebt kan ik best zien dat je of je spullen wilt of je geld terug wilt.
Maar als je hier bv 100 euro in hebt zitten, ga dan niet zeiken. Je kon het ook missen toen je meedeed.. dan kan je het nu ook missen.

Just my 0.02.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 16:13
Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 15:29:
Volgens mij kan er hier een tijdelijke slotje op. Ik lees de posts van andere niet eens, alleen van de IA organisatoren of Dabit. Ik begrijp best dat sommige mensen hun geld terug willen. Ik heb bedragen gezien van 700 euro! Als je zoveel geld hierin geinvesteerd hebt kan ik best zien dat je of je spullen wilt of je geld terug wilt.
Maar als je hier bv 100 euro in hebt zitten, ga dan niet zeiken. Je kon het ook missen toen je meedeed.. dan kan je het nu ook missen.

Just my 0.02.
Daar ben ik het niet mee eens, voor sommige tweakertjes is 100€ de helft van hun bankrekening, dus dit is volstrekte onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnoman schreef op 18 March 2003 @ 16:06:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens, voor sommige tweakertjes is 100€ de helft van hun bankrekening, dus dit is volstrekte onzin
ok dat is maybe wel zo. Tweakers zijn tenslotte ook studenten. Maar je kon het missen.. dus kan je het nu ook missen. Want het geld was je toch al "kwijt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het logisch dat mensen willen weten waar ze aan toe zijn. Het is hun recht ook.
Maar helaas zijn er heel veel minder nuttige reacties (ronduit offtopic of totaal geen nut hebbend).
Ik heb er ook ongeveer €70,- inzitten. Natuurlijk kon ik het toen missen, en nu ook, maar ik wil er wel graag wat voor terug hebben (ik ben sinterklaas niet ;) )
Ik wil ook wel weten waar ik aan toe ben, maar ik ga toch ook niet zo lopen te jammeren/zeiken? We horen het vanzelf hoop en verwacht ik.
Dus ff stil allemaal totdat er zeker bericht is van een 'macht-hebbend' persoon (in deze IA dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sluit me volledig aan bij de mensen die zeggen:
-niet mekkeren/jammeren
-je had toen het geld er voor over, dus waarom nu niet
Maar als mensen dan zeggen dat we zelf geen berichten meer moeten plaatsen, en moeten wachten op 'een 'macht-hebbend' persoon' dan ben ik het daar niet mee eens.
Ik denk namelijk dat het wel goed is dat er gediscuseerd wordt.
Op deze manier wordt het namelijk steeds duidelijker wat een IA nou precies inhoudt.
Omdat, naar mijn mening, de IA's toekomst hebben, lijkt het mij goed om over de gang van zaken rond IA's te discuseren, zodat in de toekomst duidelijker is wat iedereen precies wil. En hoe iedereen er over denkt.
Dit zal de kwaliteit alleen maar verbeteren van IA's.
Dus mensen, een beetje discuseren over de gang van zaken kan geen kwaad volgens mij, maar mekkeren dat je je geld terug wil is niet de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 15:29:

Just my 0.02.
Zou niet weten waarom diegene die er E700 in heeft zitten zijn geld eerder mist dan diegene die er E100 in heeft zitten. :?
Er is van tevoren gezegd dat het iig tot de 2e week van maart kon duren, en je bent idd je geld toch wel kwijt. Als je nu echt dat geld nodig hebt dan heeft dat niks met de IA te maken, maar dan is het je eigen fout.

Ik heb er zelf E200 in zitten en ik kon/kan het makkelijk missen, anders had ik het echt niet gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
Daar heb je idd gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Aikon schreef op 18 March 2003 @ 18:38:
[...]

Zou niet weten waarom diegene die er E700 in heeft zitten zijn geld eerder mist dan diegene die er E100 in heeft zitten. :?
Er is van tevoren gezegd dat het iig tot de 2e week van maart kon duren, en je bent idd je geld toch wel kwijt. Als je nu echt dat geld nodig hebt dan heeft dat niks met de IA te maken, maar dan is het je eigen fout.

Ik heb er zelf E200 in zitten en ik kon/kan het makkelijk missen, anders had ik het echt niet gedaan. :)
Ja, vrij logisch dat je het kon missen anders had je nix besteld heh. Het zou toch wel een beetje jammer zijn als je er nix voor terug krijgt denk ik.
Zelf heb ik er 150-160 eurotjes in zitten en het lijkt me leuk dat er op een gegeven moment ook nog iets voor terug komt.
Ik heb totaal geen haast ofzo, heb alle tijd van de wereld eigelijk. Wachten kost me alleen maar tijd en dat heb ik in overvloed.
Verder vind ik dat de organisatoren en Dabit erg goed bezig zijn om deze IA weer op de rails te krijgen. Het is nog gelukkig al genoeg gezegd dus ik denk dat jullie wel weten dat iedereen jullie erg dankbaar is voor jullie inzet en toewijding.
Ga lekker door met de dingen die jullie nu doen voor deze IA en maak zeker niet teveel haast. Ik heb liever dat alles zorgvuldig gebeurt dan dat het halfslachtig gebeurd !

So keep up te good work guys!

Als jullie iets van betekenis weten neem ik aan dat wij de eersten zijn die het ook weten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen, voor zover als ik het snap is het GEEN kwestie van OF je het krijgt, maar WANNEER PRECIES. als alles totaal vast loopt krijg je je geld terug, maar das op dit moment niet meer aan de orde.

ze zijn stevig op weg om alles rond te krijgen, dus ik zou zegge sterkte en suc6 met de onderhandelingen (als de afgelope +/- 20 / 40 (kweet nie hoeveel) berichten nou offtopic suc6 wensen waren geweest... dat komt ook wat fijner over voor de mensen die als NOG proberen jou je spullen te leveren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je nu voor 10 Euro of 505 Euro (zoals ik) in de actie hebt zitten. Er zit maar 1 ding op. AFWACHTEN. En dat geld voor idereen, PUNT.

En geld terug zit dus niet meer in het keuze pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjhzenden
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-02 16:06

mjhzenden

... vooral stilte ...

Verwijderd schreef op 17 maart 2003 @ 11:03:
......

Inmiddels neemt het aantal harde noten die gekraakt moeten worden gestaag af, en ik verwacht snel een oplossing die iedereen hier tevreden zal stemmen.

.....
We zijn inmiddels 2 dagen verder! Is er al wat meer bekend?? Wordt het een andere winkel of ??

Keep us informed please! _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door mjhzenden op 19-03-2003 11:05 . Reden: Precies 2 dagen 8) kijk eens naar de tijd!! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:49
goh nou hebben we t niet meer over een deadline maar nu gaat iedereen het zelfde zeggen. hebben ze het over wie de meeste € in de IA heeft gedaan :/

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind dat er nu wel eens wat meer duidelijkheid verschaft mag worden, we zijn onderhand al weer bijna een week voorbij de vorige "deadline". Uitstel maakt afstel is mij geleerd. En dingen als ja we kunnen nog niks zeggen lijkt me ook een beetje overbodig, bedoel we hebben betaald en recht om te weten wat er gaande is.

En ja ik doe mee aan een IA omdat het goedkoop is, maar we weten ook hoe het gaat in het computerwereldje : na een tijdje is alles goedkoper. Alleen al de Lian-Li Pc-70 die ik heb besteld (was € 40 goedkoper dan in de pricewatch) is nu voor hetzelfde geld verkrijgbaar (en voorbeeldje zeg niet dat het met alles zo is).

Dus wat mij betreft snel uitsluitsel ( wachten is niet erg als het maar duidelijk is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik vind het alleen zo raar waarom het zolang moet duren, pc-cooling kan tog gewoon ja of nee zeggen en niet nee, naja, misschien ook wel ....

Dus nu zijn jullie hun aan het overhalen/bewijzen dat jullie niets fout hebben gedaan en dat het dus door moet gaan, maar dat duurt tog geen weken ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeCool
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-02 10:56
Hoop dat de mailwisseling met Salt nog wel geldt.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nu toch wel eens wat duidelijkheid!! })
Vrijdag werd er gezegd nog drie dagen?

Ik vind dat ik nu wel lang genoeg gewacht heb.

Gaat de IA nu door of niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Eerst zeg je dat je akkoord gaat met vrijdag als deadline, en daarna zeg je dat je het nu dadelijk wilt weten??

Heb eens een flink stukje zitten lezen. Ik begrijp dat jullie je dierbare spaarcentjes in deze actie hebben zitten, maar om daar nou zo'n spel van te maken? De organisatoren en DaBit weten echt wel waar ze mee bezig zijn, en zullen jullie niet nodeloos laten wachten. Het is óf dat óf je geld terugkrijgen en de spullen elders en duurder moeten kopen. Kunnen jullie nu ook niet begrijpen dat het erg moeilijk is een definitieve deadline te stellen?

JIJ hebt gekozen voor deze IA, je wist dat een IA niet in alle gevallen vlot verloopt, dus kom nou niet zeuren, er zijn tientallen (honderden?) deelnemers, en de organisatoren hebben ook nog een leven naast GoT / LauPro, dus blijf hier niet doorzeuren.

My 0.02.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
Ik zou er toch een slotje op gooien. En al1 het topic weer open gooien als de organisatoren wat te melden hebben (of is dat te veel werk?)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadline stellen lijkt me niet zo heel erg moeilijk : of je hebt pc-cooling of een andere winkel die kan leveren voor genoemde prijzen of niet ? Dat er evt wat kleine dingen zijn die uit de weg geruimd moeten worden ok, maar ik vind gewoon dat het nu allemaal te lang gaat duren terwijl er nog niks zeker is. Betalingen waren gesloten op 7 februari, een week later zou er besteld worden, dat is dan 14 februari nmi.

Ondertussen zijn we een ruim maand verder en is er nog niks besteld. Ik denk dat er een nieuwe poll gehouden moet worden.

Voor de organisatoren en DaBit : Ik waardeer echt wel alle moeite die jullie doen/gedaan hebben maar ik denk dat er ook ergens een grens getrokken moet worden. Aan de andere kant hebben jullie zelf meer info en is er wat meer zicht op de zaak dan wij hebben maar informeer ons daar dan iig over.

Mocht dat ook niet lukken ja jammer dan maar we zijn geen kleine kinderen meer die je niet wilt teleurstellen toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 17:16

Imhotep

The Dark Side

zal ik dan maar wat info geven aan de mensen die hier geen geduld hebben :7 :)

Ik zal dan ook meteen een deadline opstellen waaraar iedereen zich dan gaat houden, oké?
Als we de deadline dan nu op 30 oktober 2003 leggen dan hebben de ia-organisatoren en dabit ruim de tijd en weten de ongeduldigen onder ons waar ze aan toe zijn :7 (naja, hoelang ze nog moeten wachte iig)

8)7 |:( 8)7 |:(

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 19:07
omg gaat men hier al moeilijk doen als de actie een maandje uitloopt?
hebben jullie ooit de heldere leds IA gevolgd?
daar moesten we pas lang wachten (en ik heb ze nog niet binnen :P ).

Het duurt te lang!
her is een inkoopactie ffs. die lopen standaard uit dat weet iedereen

Ik heb er veel geld in zitten!
so? en dat geeft jou meer rechten ofzo? :?
Ik heb er 13euro 40 inzitten. al was dit 1340 euro boeide me het nog niks. je was het zo ie zo toch al kwijt, je moet alleen ff iets langer wachten.

Ik wil een Dead(th)Line!
zodat deze weer verschoven kan worden? de deadline is er wel alleen wij weten dit niet omdat als ze heel dicht bij een conclusie zijn en ze em verschuiven er gegarandeerd mensen weer gaan zeuren.

Maar ik wil mn geld terug.
ja leuk, ze werken zich al te pletter voor jou en dan mogen ze nog meer werk gaan doen?
nee das handig, mischien leuk idee. de mensen die geld terugwillen pas het geld terugstorten als iedereen zn spullen heeft >:)

FU met je lijstje
oh lekker :P maak maar een afspraak.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 20 maart 2003 @ 00:01:
omg gaat men hier al moeilijk doen als de actie een maandje uitloopt?
hebben jullie ooit de heldere leds IA gevolgd?
daar moesten we pas lang wachten (en ik heb ze nog niet binnen :P ).

Het duurt te lang!
her is een inkoopactie ffs. die lopen standaard uit dat weet iedereen

Ik heb er veel geld in zitten!
so? en dat geeft jou meer rechten ofzo? :?
Ik heb er 13euro 40 inzitten. al was dit 1340 euro boeide me het nog niks. je was het zo ie zo toch al kwijt, je moet alleen ff iets langer wachten.

Ik wil een Dead(th)Line!
zodat deze weer verschoven kan worden? de deadline is er wel alleen wij weten dit niet omdat als ze heel dicht bij een conclusie zijn en ze em verschuiven er gegarandeerd mensen weer gaan zeuren.

Maar ik wil mn geld terug.
ja leuk, ze werken zich al te pletter voor jou en dan mogen ze nog meer werk gaan doen?
nee das handig, mischien leuk idee. de mensen die geld terugwillen pas het geld terugstorten als iedereen zn spullen heeft >:)

FU met je lijstje
oh lekker :P maak maar een afspraak.
ben het met allemaal eens,.. op die van het geld na...

en nee ik kom niet met het argumentje dat het de helft is van je bankrekeneing bla bla... maar of jij er 10 euro of 100 of 1000 euro in hebt gestoken; maak je je NATUURLIJK meeeer zorgen dan met 10 (als het foutgaat noujah jammer) maar 1000 schiet je normalieter in de stress :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venomous
  • Laatst online: 06-09 13:21
Wat leer men hier dus uit zorg voor een risk assement ofwel loop geen risico en koop het ergenst "veilig".
Persoonlijk zal ik bij een ia niet boven de 100 euro gaan is gewoon regeltje waar ik me aan houw.
Het is je eigen keuze geweest dat je meedoet moet je niet terug krabelen.

Oja wacht al 8 maanden op men leds van een ia mij hoor je ook niet klagen kan gebeuren. Gewoon wachten.

[ Voor 18% gewijzigd door venomous op 20-03-2003 00:25 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Nou ik kreeg de leds vorige week woensdag binnen, zonder te zeuren.
De fabrikant in china was lastig aan het doen.
Ik geloof dat we halverwege oktober hebben moeten betalen. Dus dat is zo'n 5 maanden na de (uiterlijke) betaling.
Maar daar was het niet of dee ia wel of niet doorging, maar daar was het gewoon wachten op de leverancier/fabrikant.

Nu is het niet zeker of de ia uberhaupt doorgaat. Dat is een andere situatie, vind ik.
Maargoed we horen het nog wel hoop ik, want we hebben nou al een paar dagen geen update gehad en een eventuele deadline of iets. Dat maakt men onrustig.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 07:31
Ik lees nu in een ander draadje over een andere inkoopactie iets wat ik niet zo fijn vond....
Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 10:42:

[...]

1 keer commentaar en dan gaan we verder ontopic, k?

Er is een IA geweest waar de IA starter 50% winst probeerde te maken
(op een totaal van 30k) en de spullen via een illegaal verkregen inlogaccount probeerde te regelen. 1 van onze mods is al 2 weken DAGELIJKS bezig dit recht te krijgen.

Verder overleg hierover svp in de LA draad en niet hier :)

Deze IA wordt gewoon netjes afgehandeld via GoT.
En over welke IA zoutie t nu hebben....

[ Voor 4% gewijzigd door ThomasW op 20-03-2003 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjhzenden
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-02 16:06

mjhzenden

... vooral stilte ...

En hoe komt diegene aan dat soort info dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
omdat hij ook een MOD is (najaa HGA Softe Goederen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

In dat geval zullen we ons wel met zijn allen moeten verontschuldigen bij Petervandamned.

Nu maar hopen dat de IA iig doorgaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Laten we nou niet vooruitlopen op de feiten. Dat is een mod van een ander forum.
De mod waar wij mee te maken hebben is DaBit niet die van HGA Softe Goederen.
Beetje raar/stom dat hij met deze info gaat rondstrooien, als de ia nog niet eens afgehandeld is :?
Lijkt me handig als DaBit hierover wat zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Laatst online: 14-09 21:40

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Zou het zo zachtjes aan niet eens tijd zijn om alles naar buiten te brengen....
Het wordt nu een beetje te gek allemaal.....
Ik denk dat openheid nu wel gewenst mag worden.

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
het ging er, op dat moment, in dat topic om wat nu de reden was waarom IA's werden verboden op GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Triple X schreef op 20 March 2003 @ 12:40:
het ging er, op dat moment, in dat topic om wat nu de reden was waarom IA's werden verboden op GoT
Had hij het wel anders kunnen zeggen zonder een directe link naar deze ia te leggen. Aangezien deze ia nog niet afgerond is.
Niet echt een diplomatieke reactie geweest van hem.
Maargoed life goes on enne ik wacht nog wel op een reactie van DaBit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Laatst online: 05-06 20:40
Haal ik net uit een ander topic: url=[rml][ IA] Afhandeling - FrozenCPU mod-stuff[/rml]/
Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 10:42:

[...]

1 keer commentaar en dan gaan we verder ontopic, k?

Er is een IA geweest waar de IA starter 50% winst probeerde te maken
(op een totaal van 30k) en de spullen via een illegaal verkregen inlogaccount probeerde te regelen. 1 van onze mods is al 2 weken DAGELIJKS bezig dit recht te krijgen.

Verder overleg hierover svp in de LA draad en niet hier :)

Deze IA wordt gewoon netjes afgehandeld via GoT.
Wat voor verhalen doen er op GoT de ronde? :?

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 15:31
Op grond van deze informatie kan ik écht niet anders dan mijn vertrouwen in deze IA opzeggen.

Ik denk dat DaBit er het beste aan zou doen om het gezicht van GoT en T.net te redden (voor zover dat nog te redden is), en dat deze inkoopactie nu echt ten dode opgeschreven is. Wat een klucht is dit aan het worden...

* ESteg pinkt een traantje weg...

Ik zou nu de uitslag van een poll nog wel eens willen weten... :(
Demon_Eyez schreef op 20 March 2003 @ 15:08:

Wat voor verhalen doen er op GoT de ronde? :?
Ik neem aan dat het hier gaat om (al dan niet gelekte) informatie die tussen mods onderling besproken is... en ik ben er niet blij mee. :(

[ Voor 44% gewijzigd door ESteg op 20-03-2003 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
ESteg schreef op 20 March 2003 @ 15:10:
*knip*
Ik neem aan dat het hier gaat om (al dan niet gelekte) informatie die tussen mods onderling besproken is... en ik ben er niet blij mee. :(
Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn, vraag me af waarop hij dat allemaal baseerd. Van horen zeggen? Dan weet 'ie net zo veel als wij. We zijn wel bekend inmiddels

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
kijk bij die heldere leds IA wiste je dat je je spul kreeg. dat stond VAST!

hier is dat niet zo dus ga dus niet deze IA vergelijken met de heldere leds IA!!!
en ik snap ook niet waarom de IA organisatoren elke dag hier niet even melden wat ze aan de IA gedaan hebben en wat de gehoord hebben.

lijkt me kleine moeite en dan is iedereen tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Demon_Eyez schreef op 20 March 2003 @ 15:15:
[...]

Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn, vraag me af waarop hij dat allemaal baseerd. Van horen zeggen? Dan weet 'ie net zo veel als wij. We zijn wel bekend inmiddels
Ja maar hij is een mod en over het algemeen kan je ervan uitgaan dat ze niet uit hun nek l*llen. Dus dat dit het aanzicht van de ia flink heeft beeschadigd is duidelijk. En als dit niet waar is moet DaBit (en niet de organisatoren) laten weten dat het niet waar is. Ik vind dat DaBit nu wel snel mag reageren op dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
@ Dabit en Mxstream.
ik zou nu toch wel graag willen weten wtf er precies nou aan de hand was/is.
het is al zo vaag voor iedereen, en nu komen dit soort dingen nog boven..
ik weet dat je heel erg je best doet om dit te redden maar zeker met dit soort dingen erbij word het nog verder opgeblazen met alle gevolgen van dien.

als je niks wilt zeggen fine, maar ga minstens op het gerucht in of t waar is of niet.. want dat willen mensen toch echt weten denk ik..

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
dat zeg ik........................ GAMMA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Niet online
Lord_Mithril schreef op 20 maart 2003 @ 15:36:
[...]

als je niks wilt zeggen fine, maar ga minstens op het gerucht in of t waar is of niet.. want dat willen mensen toch echt weten denk ik..
Wat wil je nu zo graag weten?

Of het doorgaat?
Ja, het gaat door, er is niks geannuleerd tot een tegenbericht.

Er wordt 50% winst gemaakt?
Nope,

Volgens mij:
Nope, echter de spullen zijn voor leveranciers/winkels soms goedkoper te krijgen, want volgens mij is PC-Cooling voor sommige producten ook importeur, alleen zijn de IA starters geen leverancier/winkel.
PC-Cooling maakt winst op onze levering, omdat zij de winkel zijn.

Dit is wat bekend is, plus het laatste is mijn mening.

En dan toch vriendelijk het verzoek niet de IA-starters teveel te beschuldigen.
JIJ kon het niet goedkoper krijgen, dus deed je mee. Met als risico wat vertraging.

En dat is het spelletje dat bij een IA hoord, netzoals 2de hands spullen kopen, dat gaat soms ook mis. Als je wat dieper in de buidel had getast had het nu voor je gelegen, maar iedereen heeft blijkbaar besloten het wat goedkoper te doen, dus even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
@ Nhimf> dat wist ik niet.

[ Voor 60% gewijzigd door Demon_Eyez op 20-03-2003 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
ik beschuldig niemand ergens van.
ik wil alleen iets meer duidelijkheid omdat ik weet dat ik 1 van de weinige ben die ze nergens van beschuldigd ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

ben ik met je eens, maar ik ben wel een beetje van mening dat de ia-organisatoren of dabit ff een update mag geven over de situatie, ook al is het maar een bericht dat ze nog bezig zijn met onderhandelingen of iets dergelijks.

het is nu namelijk al een tijdje stil hier van hun kant. ;)

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Laatst online: 14-09 21:40

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Uhmm ik geloof ni dat het over wachten gaat, vertraging van de IA Of over geld. Maar over de waarheid.
Het kan me geen kont boeien dat ik een poos moet wachten op mn spullen. (mn mening was duidelijk een paar pagina's terug.)
Maar wat ik wel vraag is duidelijkheid, en nu dit ineens op de proppen komt wil ik helemaal de waarheid horen. Puur uit princiepes!

[ Voor 49% gewijzigd door DaMightyWackO op 20-03-2003 16:08 ]

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daar ben ik dan :)
We hebben niets te verbergen, dus ik wil best nader uitleggen wat er exact gebeurd is (ter info: DaBit is hier volledig van op de hoogte), maar niet voordat we de inkoopactie verder in goede banen hebben geleid.
Ik weet dat het stil is geweest van onze kant, in dit geval betekent dat 'geen nieuws is goed nieuws'.
Ik wil niet vooruitlopen op de zaken dus kan ik nog steeds geen feiten noemen (hoezeer ik dat ook betreur en begrijp dat jullie daarmee nog steeds in het ongewisse worden gelaten), maar ik kan wel zeggen dat we een 'partner' hebben gevonden om de inkoopactie bij pc-cooling alsnog door te kunnen laten gaan.
Op het moment bespreken wij nog de details van onze onderlinge afspraken, als er nu geen onverwachte dingen meer opduiken (hetgeen ik niet verwacht) kun je ervan uitgaan dat de IA binnen afzienbare tijd wordt hervat waar we waren: namelijk de bestelling bij pc-cooling.
Ik hoop zsm weer een nieuwspost te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes eindelijk goednieuws ze laten tenminste wat van hun kant horen :*)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:38
Goed nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Excellent... heb ik vast mijn extra setje koelstuff voor mijn volgende PC :) ... had alles al weer apart besteld... (hoewel, nu kan ik complete koperen platen vast ASA'en aan mijn HD's... pijpies er aan... water doorheen... cool)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeu. exellent :) ;) >:) :P :9 :*) :*)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi werk... ik zou zeggen... keep us informed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
  • Laatst online: 11-09 15:31
Wat is er waar van dat verhaal van die andere mod?

Daar ga je helemaal niet op in, Salt, terwijl dat de aanleiding was voor alle commotie. Beetje vreemd om dat nu links te laten liggen en alleen maar te zeggen dat er "een partner" is... :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

ESteg schreef op 20 March 2003 @ 18:30:
Wat is er waar van dat verhaal van die andere mod?

Daar ga je helemaal niet op in, Salt, terwijl dat de aanleiding was voor alle commotie. Beetje vreemd om dat nu links te laten liggen en alleen maar te zeggen dat er "een partner" is... :? :?
Kap nou is met wantrouwen man. Als hij alles gaat vertellen en het blijkt om de een of andere reden niet door te gaan dan zijn zij de gene die de schuld kregen van hoop geven enz. dus logisch dat ze nog niet alles neerzetten.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

JT schreef op 20 maart 2003 @ 18:37:
[...]

Kap nou is met wantrouwen man. Als hij alles gaat vertellen en het blijkt om de een of andere reden niet door te gaan dan zijn zij de gene die de schuld kregen van hoop geven enz. dus logisch dat ze nog niet alles neerzetten.
Nou op zich is het redelijk logisch dat mensen dingen beginnen te wantrouwen.
Er is een gerucht geplaatst door een mod van got. Dus daar willen we uitleg over over hoe en wat (het gerucht) daar is geen reactie over gegeven alleen over een 'partner' en dat het waarschijnlijk doorgaat. Ik wil alleen weten of het waar is.
En dan nog boeit het verder niet of het waar is of niet.

Maare ik had salt van de week nog een meeltje gestuurd maar geen reactie, is het in dit geval ook geen nieuws is goed nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Laat het gewoon rusten. Dit gaat nergens over en is nergens goed voor.
Je merkt vanzelf wel of er een doos vol met goodies op de mat staat of dat je je geld weer op je rekening kan vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
salT, jij moet de politiek in, je zegt bijna niks en toch is iedereen weer blij.
vvd iets voor je? ik heb nog wel een plekje vrij ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dit is in mijn ogen een zoethoudertje want wat zijn we nu wijzer geworden?
We hebben een partner, OK dan kan er dus besteld worden? Of moet er nog onderhandeld worden over wie hoeveel krijgt, als er zulke verhalen gaan mag er wel ff op in gegaan worden vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

ItSnows baseert zijn uitspraken op onvolledige informatie; 50% winst is schromelijk overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_6
  • Laatst online: 31-01-2005

R_6

Eerst zien dan geloven, wie zegt dat pc-cooling hier in trapt, als het spul geleverd is, dan is er pas positief nieuws, ik vraag me af wat we met deze informatie kunnen, behalve een topic vol posten. Een beetje negatief maar na deze hele affaire ben ik niet meer zo goedgelovig. O-)

The emperor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Kaj. schreef op 20 March 2003 @ 20:42:
ItSnows baseert zijn uitspraken op onvolledige informatie; 50% winst is schromelijk overdreven.
Ik weet niet of je vaker bij IA's rondloopt, maar 1 van de voorwaardes aan zoon IA is dat de organisatoren 0% winst maken.... (muv giften en rente)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Laatst online: 24-08 15:55
RocketKoen schreef op 20 March 2003 @ 20:02:
salT, jij moet de politiek in, je zegt bijna niks en toch is iedereen weer blij.
vvd iets voor je? ik heb nog wel een plekje vrij ;)
ROFL :)

ik zie wel wat er van komt..
k hoop op een oplossing, maar ik moet zeggen dat ik er minder vertrouwen in heb dan een paar week terug..

maarja.. me geld staat daar veilig (denk ik :P) zodat ik het niet aan belachelijke dingen kan uitgeven, hehehe

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:54
Wat gebeurd er eigenlijk met de rente van die 30000 eurotjes die nu wel mooi meer en meer wordt? Houden jullie die helemaal zelf of gaat dat naar een goed doel? (WNF ofzo)
't Is maar weinig rente (zo'n 11,5 euro per week uitgaande van 30000 euro en 2 procent rente) maar daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
laat ze dat maar houden vind ik :)

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:(
Hou nou toch eens op met dat slappe geouwehoer! Stikt mij dat nou wat er met die rente gebeurt! Van mij mogen de IAstarters dat lekker houden, ze hebben al genoeg ellende gehad, dacht ik zo.

Ik word een beetje moe van al dat gezaai van onrust hiero. Ik had toch eigenlijk wel anders verwacht van medeTweakers. Toch een beetje jammer.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 22:20:
:(
Hou nou toch eens op met dat slappe geouwehoer! Stikt mij dat nou wat er met die rente gebeurt! Van mij mogen de IAstarters dat lekker houden, ze hebben al genoeg ellende gehad, dacht ik zo.

Ik word een beetje moe van al dat gezaai van onrust hiero. Ik had toch eigenlijk wel anders verwacht van medeTweakers. Toch een beetje jammer.
Exactly my point :Y)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
Nu voel ik me toch wel aangesproken....
Ik heb die post van Itsnows ni verzonnen, maar alleen maar gequote omdat hij dingen zei die hier niet verteld werden (uiteindelijk terrecht want zelfs de modjes lopen met onjuiste info te zeulen :P ) maar het was iig niet mijn doel om onrust te zaaien maar om onrust weg te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
we zitten gewoon allemaal te zeuren op elkaar. als we daar eens mee kappen en er ff een normaal sfeertje van maken lijkt me stukken beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gezegd dat ik in zal gaan op de post van ItSnows, want ondanks dat hij zijn post inderdaad baseert op verkeerde informatie, weet ik wel waar een en ander vandaan komt. Ik vind het dan ook niet zo fijn dan hij dit even 'tussen neus en lippen' zegt, en daarmee toch enorm veel impact maakt. Maar goed, zoals ik zei komen we daar uitgebreid op terug.
Op dit moment is voor mij en mxstrAEm de voortgang van de inkoopactie prioriteit, en als je daar anders over denkt is het jammer maar zul je toch moeten afwachten.

Dan nog iets inhoudelijks over de progressie: onze partner heeft toegezegd mee te willen werken, dit houdt eigenlijk in dat de aktie gewoon doorgaat !
Zodra we alles officieel hebben vastgelegd volgt er van onze en waarschijnlijk ook hun kant een uitgebreide post met bergen informatie (waarschijnlijk de langste posts van dit topic :P). Ter info: pc-cooling is hiervan op de hoogte en heeft hun medewerking toegezegd, dit kan dus geen struikelblok meer vormen !

Nou echt als laatste *D : ik loop wat achter met mail beantwoorden, zal m'n best doen om dit morgen allemaal te beantwoorden. Als je daarna nog geen (afdoend) antwoord hebt, mail dan svp nog een keer :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 23:14:
Ik heb al gezegd dat ik in zal gaan op de post van ItSnows, want ondanks dat hij zijn post inderdaad baseert op verkeerde informatie, weet ik wel waar een en ander vandaan komt. Ik vind het dan ook niet zo fijn dan hij dit even 'tussen neus en lippen' zegt, en daarmee toch enorm veel impact maakt. Maar goed, zoals ik zei komen we daar uitgebreid op terug.
Op dit moment is voor mij en mxstrAEm de voortgang van de inkoopactie prioriteit, en als je daar anders over denkt is het jammer maar zul je toch moeten afwachten.

Dan nog iets inhoudelijks over de progressie: onze partner heeft toegezegd mee te willen werken, dit houdt eigenlijk in dat de aktie gewoon doorgaat !
Zodra we alles officieel hebben vastgelegd volgt er van onze en waarschijnlijk ook hun kant een uitgebreide post met bergen informatie (waarschijnlijk de langste posts van dit topic :P). Ter info: pc-cooling is hiervan op de hoogte en heeft hun medewerking toegezegd, dit kan dus geen struikelblok meer vormen !

Nou echt als laatste *D : ik loop wat achter met mail beantwoorden, zal m'n best doen om dit morgen allemaal te beantwoorden. Als je daarna nog geen (afdoend) antwoord hebt, mail dan svp nog een keer :>

Goed, dit lijkt mij een mooi moment om te stoppen met off-topic geblaat en gestook. Uitleg volgt en de IA gaat door..allemaal blije tweakers..

Deal? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achwel
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-11-2022
* Achwel is BLIJ
:) :9 8) :Y) :z
Happy happy joy joy, happy happy joy joy, nah nah nah nah na
*Ren and Stimpy tune*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achwel schreef op 20 March 2003 @ 23:28:
* Achwel is BLIJ
:) :9 8) :Y) :z
Happy happy joy joy, happy happy joy joy, nah nah nah nah na
*Ren and Stimpy tune*
/me Zingt vrolijk mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me graaft in zijn geheugen om te achterhalen wat ie ookalweer besteld had...

Ik hoop dus dat Laupro weer snel opengaat wat deze IA aangaat, ik weet echt niet meer wat ik ammel besteld had :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

ik ben nou wel nieuwsgierig over wat itsnows allemaal wel en niet gezegd heeft ik heb een paar pagina;s trug bekeken maar niks gevonden dat ie gepost heeft. want wat ik zou kijk heeft hij het roet een klein beetje in de ia gegooit, klpt dit?

iig zo te zien gaat het goed. als alles is afgelopen meoten jullie ons toch maar haar fijn uitleggen hoe jullie alles geregeld hebben :D ben wel benieuwd..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReseTTim schreef op 21 March 2003 @ 04:03:
ik ben nou wel nieuwsgierig over wat itsnows allemaal wel en niet gezegd heeft ik heb een paar pagina;s trug bekeken maar niks gevonden dat ie gepost heeft. want wat ik zou kijk heeft hij het roet een klein beetje in de ia gegooit, klpt dit?

iig zo te zien gaat het goed. als alles is afgelopen meoten jullie ons toch maar haar fijn uitleggen hoe jullie alles geregeld hebben :D ben wel benieuwd..
Ik heb 't ook niet helemaal meegekregen, maar als 't allemaal (of grotendeels) door ItSnows kwam, moet die gast maar een bannetje of 10 krijgen ;)

Maargoed, ik ben blij te horen dat de IA waarschijnlijk toch doorgaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 10:16

Markao2000

it's all about the beats

Goed geregeld heren, dat het toch nog gelukt is, suc6 met de afwerking!

Oerbrood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 11:47

Freehumor

koekwous

Ik moet eerlijk toegeven nadat ik de replay ivm ItSnows had gelezen, heel teleurgesteld was. Voor het eerst in deze IA d8 ik dat de boel nu niet meer te redden viel.

Gelukkig is er nu een nieuw bericht waarin alles wordt uitgelegd. Mijn complimenten dat het als nog doorgaat. Jullie hebben namelijk veel tegenslagen moeten verwerken.

Wat was nu precies het probleem met pc-cooling, dat jullie het nu via een "partner" moeten regelen en dat pc-cooling dat wel goed vind.

* Freehumor is weer helemaal tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

kijk, dit is nog eens goed bericht :7

Daar ben ik dus erg blij mee, nu kunnen we ff relaxen totdat onze spullen arriveren >:)
en dan is het relaxen wel weer een paar dagen over, hahahah

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReseTTim schreef op 21 maart 2003 @ 04:03:

Als je nou gewoon ff afwacht... We zijn nog geen 10 replies verder en het speculeren wordt alweer vakkundig op gang gebracht |:(

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rustig afwachten allemaal. ItSnows heeft geen volledige informatie, de topicstarters en ik wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
'Nuff said. Er moet weer meer ge-OC'd worden mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demon_Eyez schreef op 21 March 2003 @ 12:02:
'Nuff said. Er moet weer meer ge-OC'd worden mensen!
jaja....binnenkort me nieuwe pc >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dit is dus info waar ik waarde aan hecht, en al zouden de organisatoren er wat op verdienen zou ik daar geen moeite mee hebben. Zolang ik mn spullen voor een goede prijs krijg boeit me dat niet veel. Ik zou er niet aan moeten denken dat ik zoveel moeite voor noppes zou moeten doen, keb wel wat beters te doen. Keep up the good work O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JB-
  • Laatst online: 14-09 22:51
klinkt goed jonges :), hulde voor iedereen die dit mogelijk gemaakt heeft :)

ik hoop wel achteraf alle info te krijgen die nu achtergehouden wordt, wordt wel nieuwsgierig hier :P

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Zijn mijn spullen inmiddels al verstuurd :+
Maare hoe staat het ervoor? Al meer bekend, ben wel nieuwschierig eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
nhimf schreef op 22 March 2003 @ 09:40:
Zijn mijn spullen inmiddels al verstuurd :+
Maare hoe staat het ervoor? Al meer bekend, ben wel nieuwschierig eigenlijk.
I suggest ya read tha topic. :P
het stond er Xtreem slecht voor, maar zo te horen is de IA gered door een nieuwe partner te vinden (een bedrijf dat wel via dealerprijzen mag bestellen). helaas wordt ons verder niets verteld :(

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Iemand al een mailtje van salt/mxtream gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
Shyne schreef op 22 March 2003 @ 12:16:
ik niet :)
gaat ie mailen dan?

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
delyver schreef op 22 March 2003 @ 13:40:
[...]

ik niet :)
gaat ie mailen dan?
Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 23:14:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Shyne schreef op 22 March 2003 @ 12:16:
Nou in dat geval jah, ik heb gister nog contact met hem gehad, dus jah hij is bezig, en jah hij heeft het druk. Wees maar gerust, we horen het wel (al zou ik nog steeds graag een soort van deadline horen maargoed)

Maare ik heb niets over de voortgang gehoord btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

email ontvangen...en nu klinkt t echt positief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salt je hebt meel !!!

en nee het is geen annulering of geld terug of whatever ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 maart 2003 @ 17:36:
Salt je hebt meel !!!

en nee het is geen annulering of geld terug of whatever ;)
Jij ook ;)
Phew, liet je me ff schrikken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die een ander mailadres heeft gekregen of op een andere manier de mail niet kan ontvangen/lezen zal ik hem hier ff quoten:
Beste deelnemers,

Aangezien ik merk dat niet iedereen het forum op GoT volgt hier een
mededeling over de voortgang.
Ik zal het mezelf makkelijk maken en een copy-paste doen van het forum
(wat ik daar geschreven heb):

-----------------------------------
(....)
Ik weet dat het stil is geweest van onze kant, in dit geval betekent dat
'geen nieuws is goed nieuws'.
Ik wil niet vooruitlopen op de zaken dus kan ik nog steeds geen feiten
noemen (hoezeer ik dat ook betreur en begrijp dat jullie daarmee nog
steeds in het ongewisse worden gelaten), maar ik kan wel zeggen dat we een
'partner' hebben gevonden om de inkoopactie bij pc-cooling alsnog door te
kunnen laten gaan.
Op het moment bespreken wij nog de details van onze onderlinge afspraken,
als er nu geen onverwachte dingen meer opduiken (hetgeen ik niet verwacht)
kun je ervan uitgaan dat de IA binnen afzienbare tijd wordt hervat waar we
waren: namelijk de bestelling bij pc-cooling.
Ik hoop zsm weer een nieuwspost te kunnen doen.
-----------------------------------

Inmiddels heeft deze partner al toegezegd akkoord te gaan, zodra we
hiervan een officiele bevestiging hebben kunnen we aan de slag en hopen we
dat alles zo snel mogelijk uitgeleverd kan worden.
Op dat moment kunnen we ook onthullen wie deze partner is en zal diegene
zelf toelichten hoe alles verder aangepakt wordt en in welke termijnen je
moet denken.

Nu de doorgang van de IA eigenlijk definitief is hebben we ook besloten
geen bestellingen van individuele deelnemers te annuleren en/of geld terug
te storten.
Of dit moment zien mxstrAEm en ik daar de noodzaak niet van in, en
daarnaast geeft dat veel te veel administratieve rompslomp.
Eigenlijk denk ik ook dat niemand ons dat kwalijk zal nemen, tenslotte wil
iedereen toch de spulletjes waar het om ging ?!

Als je nog vragen hebt ben je welkom om even terug te mailen of op GoT een
post te doen
([rml][ IA] PC-Cooling 325+ producten *afhandeling*[/rml]).

Met vriendelijke groet,
salT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:53
woei, eindelijk weer wat goed nieuws :)
hopelijk gaat alles nu door, en verloopt alles gladjes, zodat iedereen snel van zijn bestelde spulletjes kan genieten :)

nogmaals zeer toppie de inzet van de organisatoren en DaBit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 18:39:
Voor iedereen die een ander mailadres heeft gekregen of op een andere manier de mail niet kan ontvangen/lezen zal ik hem hier ff quoten:

[...]
Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

maar jullie hebben ook een partner gevonden om deze ia door te laten gaan,
maar valt er nog wat te regelen bijv. bonnen vanwege de garantie's en administratie (BTW)?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2003 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Heb net het mailtje gehad goed nieuws gelukkig :)

nu wil ik weten wie die partner is B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Terug van een uitje Parijs, en ben zeer verheugd te zien dat het er nu echt op begint te lijken dat alles goed gaat aflopen :) en dat het geklaag daarmee ook is afgenomen. Dat leest toch een stuk prettiger :)

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en toen was het ineens wel erg rustig hier.. :D
Al enig idee wanneer we nu zekerheid hebben over het hoe en wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraag de partner is gevonden krijgen we de spullen nog voor 19 mei want dan hebt ik lan party??? en het liefts wilt ik dat al me spulletjes binnen zijn om te gaan modden
www.zaanlan.nl (lan party)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 08:24:
een vraag de partner is gevonden krijgen we de spullen nog voor 19 mei want dan hebt ik lan party??? en het liefts wilt ik dat al me spulletjes binnen zijn om te gaan modden
www.zaanlan.nl (lan party)
Ik weet precies waar die lan is, mijn vriendin woont er recht tegenover ;)\
Misschien ga ik er ook heen.

Maargoed, we hebben allemaal rustig afgewacht (zo'n 1,5 dag) enne is er al een update... :)

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.