[IA] PC-Cooling 325+ producten *afhandeling*

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.964 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jep tis vrijdag en dit is meteen de 500e post :+

Het is heel vervelend om te zeggen, maar we zijn er nog niet uit :)
We zijn in gesprek met een partner die ons mogelijk kan helpen.
Hoe en wat kan ik nog niet op ingaan, evenmin kan ik een naam noemen.

Wel denk ik dat we een goede kans maken, daarom vraag ik van jullie nog maximaal enkele dagen geduld. Ik hoop dat we er vandaag al uit zijn, maar theoretisch kan het zijn dat we nog 2-3 dagen nodig hebben.

Ik wil hiermee trouwens geen valse hoop wekken, het staat lang niet vast dat alles door kan gaan, maar er is in elk geval een goede kans op.
Derhalve dat ik nog één keer om jullie steun vraag :>

[edit] Dit houdt ook in dat we nog geen geld terug kunnen storten.
Ik sluit me wat dit betreft graag bij DaBit aan.

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-3 dagen is ook nog wel overheen te komen wat mij betreft.. Heb liever me spulletjes laat dan helemaal niet! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 09:07:
2-3 dagen is ook nog wel overheen te komen wat mij betreft.. Heb liever me spulletjes laat dan helemaal niet! :+
Ben ik het helemaal mee eens! Die 2-3 daagjes kunnen er echt nog wel bij! Alleen zit er wel weer een weekend tussen, dus kunnen we nu de volgende update plannen voor woensdag? Tenzij er natuurlijk eerder (goed) nieuws te melden is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:55
Ik vind het ook wel best om nog een paar daagjes te wachten en ik verwacht eerlijk gezegd niet dat er veel tweakertjz zijn die daar wel problemen mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk he, deadlines? Die zijn er echt voor gemaakt om te missen :P
ff serieus: ik verwacht dat het allemaal dik in orde komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:03

spacy

+++

Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 10:03:
I love the "swooshing" sound deadlines make as they go by.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 17:16

Imhotep

The Dark Side

dit ziet er dus toch allemaal nog positief uit :D
Helemaal te gek, straks kunnen we onze spullen nog thuis verwachten ook.

aan ia-starters en Dabit, thanx >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Imhotep op 14-03-2003 16:07 ]

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 11:47

Freehumor

koekwous

Weer redelijk goed nieuws _/-\o_ ! Hopelijk komen jullie er binnen 2 á 3 dagen uit.

Ik heb ook liever mijn spullen binnen, (dan wel binnen een redelijke termijn) dan dat ik mijn geld terug gestord krijg. Het is tenslotte een IA! 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Freehumor op 14-03-2003 10:47 . Reden: [[[[ Ja tweakers, het is nu vrijdag :P ]]]] ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 a 3 daagjes is best te doen, ik hoop echt dat dit doorgaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 10:16

Markao2000

it's all about the beats

ik hoop dat als het doorgaat ook het assortiment hetzelfde blijft.
Ik heb namelijk nergens anders een 50 pins rounded scsi kabel gezien met 5 aansluitngen.

Magoed we zien wel, keep up the good work guys!

Oerbrood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil ook best nog wel even wachten... alleen wat ik me wel afvraag? Waarom is Dabit zo positief en merk je aan salt z'n post dat ie het allemaal nog niet helemaal ziet zitten?

Kunnen jullie nog echt niets loslaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 22:02

vehpol

Go Go Gadget!

Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 13:47:
Wil ook best nog wel even wachten... alleen wat ik me wel afvraag? Waarom is Dabit zo positief en merk je aan salt z'n post dat ie het allemaal nog niet helemaal ziet zitten?

Dat maak ik er helemaal nog niet uit op, maar saLT houdt gewoon een slag om de arm, aangezien hij de organisator is lijkt me dat ook het logischt. DaBit heeft opzich niet zo heel extreem veel te verliezen, terwijl saLT nog meer van zijn "naam" kan wissen. Ik snap heel goed dat hij niet nog maals in de fout wil gaan (al is het de vraag of het zijn fout is, maar goed, die discussie wil ik hier niet nogmaals aanzwengelen)

Ceci n'est pas une signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 09:01:
Jep tis vrijdag en dit is meteen de 500e post :+

Het is heel vervelend om te zeggen, maar we zijn er nog niet uit :)
We zijn in gesprek met een partner die ons mogelijk kan helpen.
Hoe en wat kan ik nog niet op ingaan, evenmin kan ik een naam noemen.

Wel denk ik dat we een goede kans maken, daarom vraag ik van jullie nog maximaal enkele dagen geduld. Ik hoop dat we er vandaag al uit zijn, maar theoretisch kan het zijn dat we nog 2-3 dagen nodig hebben.

Ik wil hiermee trouwens geen valse hoop wekken, het staat lang niet vast dat alles door kan gaan, maar er is in elk geval een goede kans op.
Derhalve dat ik nog één keer om jullie steun vraag :>

Verwijderd schreef op 14 maart 2003 @ 10:03:
Volgens mij weet ik wie de partner is ;)

Maar wilde even zeggen dat ik het wel lullig vind voor de organisatoren, zij hebben veel geinvesteerd in deze IA, zou zonde zijn als dat nergens op uit zou draaien.
Alvast fijn dat we redelijk op de hoogte blijven, ins & outs zijn niet super belangrijk, als maar duidelijk is welke kant we op gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje
  • Laatst online: 11:02

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 09:01:
ik vind het heel leuk voor je dat er "meer nieuws" komt en dat je het "bijna" weet, maar het is niet jouw geld en dus niet aan jou om te besluiten om niet terug te storten na vandaag.

er schijnt mail gestuurd te zijn naar de deelnemers aan deze ia, maar die heb ik in ieder geval nog niet gezien. (en ja, mijn mailadres klopt wel daar)

als er geen vorderingen zijn na vrijdag, zou ik zeggen dat je een leuk klusje hebt dit weekend; het terugstorten van in ieder geval mijn geld

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 21:40

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Bzzje schreef op 14 March 2003 @ 15:13:
[...]

ik vind het heel leuk voor je dat er "meer nieuws" komt en dat je het "bijna" weet, maar het is niet jouw geld en dus niet aan jou om te besluiten om niet terug te storten na vandaag.

er schijnt mail gestuurd te zijn naar de deelnemers aan deze ia, maar die heb ik in ieder geval nog niet gezien. (en ja, mijn mailadres klopt wel daar)

als er geen vorderingen zijn na vrijdag, zou ik zeggen dat je een leuk klusje hebt dit weekend; het terugstorten van in ieder geval mijn geld
Ik vind het ook heel leuk voor jou..... ;)

Relax a little, will you!
En als dat je wens is, breng hem dan in een andere vorm en niet in de bevelende cq arrogante vorm. En mijn mening is dat je in deze boot bent gestapt, en dus ook rustig met de stroom mee dobbert. Ik denk ook cker niet dat dit een zinkend schip is. Dus koortsachtig in een reddings sloep stappen en geld terug EISEN vind ik niet
fair. Cker ni als je de inspanning bekijkt van de Organisatoren. NOFI

[ Voor 4% gewijzigd door DaMightyWackO op 14-03-2003 15:41 ]

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeCool
  • Laatst online: 24-02 10:56
Als ieder zn (geld) zaken nou regelt met de personen die daar mee te maken hebben, dan blijft dit topic een stuk vriendelijker :O
De organisatoren doen hun best en hebben veel werk en gezeik aan hun kop.
Maar ook de "klanten" hebben recht van spreken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2023
[...]
Dit is al vaker gezegd maar ik herhaal het nog ff: Een IA is geen winkel en je wist van tevoren dat zoiets zou kunnen gebeuren. Daar ben je nou eenmaal mee akkoord gegaan.

Ik kan me voor stellen dat je toch denkt: "Vandaag zou de deadline zijn" Ze kunnen dit soort dingen niet alsmaar uitstellen dus maak je aub niet zo druk. Er wordt dan ook vriendelijk gevraagd of je nog max. 3 dagen zou willen wachten.

Je kan dit soort kwesties beter via icq/msn/mail regelen. Als je hier zoiets post, kan je alleen maar chaos veroorzaken en/of veel negatieve reacties krijgen (dit wist je ook van tevoren)
Als het aan mij ligt is hier nu het laatste woord over gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

DaMightyWackO schreef op 14 March 2003 @ 15:25:
[...]

Ik vind het ook heel leuk voor jou..... ;)

Relax a little, will you!
En als dat je wens is, breng hem dan in een andere vorm en niet in de bevelende cq arrogante vorm. En mijn mening is dat je in deze boot bent gestapt, en dus ook rustig met de stroom mee dobbert. Ik denk ook cker niet dat dit een zinkend schip is. Dus koortsachtig in een reddings sloep stappen en geld terug EISEN vind ik niet
fair. Cker ni als je de inspanning bekijkt van de Organisatoren. NOFI
Ben im niet helemaal mee eens. Op zich als iemand zijn geld terug wil, vind ik dat zijn goed recht, maar ik vind wel dat je op zijn minst een euro (ja wel een hele euro) moet achterlaten voor iig de moeite die ze gedaan hebben om het alsnog goed te laten lopen en uberhaupt de moeite hebben gedaan voor de IA.
Dat vind ik wel op zijn plaats.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

[...]

damn, chill man :Z O-)

Stel voor dat ze vorige week kwamen met het bericht dat alles besteld is en dat we over twee weken alles in huis kunnen verwachten, dan moet je ook nog 2 weken extra wachten en zit je ook niet over je geld te zeuren. :(

jij doet mee aan deze ia dus heb jij je geld afgestaan aan de organisatoren van deze ia, en zul jij dus ook de consequenties moeten aanvaarden die erbij komen kijken, en dat wil dus ook zeggen als je ff een aantal dagen/weken extra moet wachten.

Wil je dit allemaal niet dan moet je in het vervolg ook niet meer mee doen aan een ia maar dan moet je direct naar een winkel gaan waar je het meteen mee kunt nemen en meer moet betalen.
aangezien jij dat niet gedaan hebt moet je ook niet gaan zeuren hierzo :(

Ik heb zelf ook eens een keer een ia gehouden en dan wordt je echt moe van de mensen die constant wat te mekkeren hebben.
laat ze gewoon hun werk doen en wacht gerust ff af.

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeCool
  • Laatst online: 24-02 10:56
:O :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

nhimf schreef op 14 March 2003 @ 15:43:
[...]

Ben im niet helemaal mee eens. Op zich als iemand zijn geld terug wil, vind ik dat zijn goed recht, maar ik vind wel dat je op zijn minst een euro (ja wel een hele euro) moet achterlaten voor iig de moeite die ze gedaan hebben om het alsnog goed te laten lopen en uberhaupt de moeite hebben gedaan voor de IA.
Dat vind ik wel op zijn plaats.
Ja kan ik ook wel inkomen, begrijp me niet verkeerd, maar het ging me vooral om de manier waarop. Maar mijn mening blijft het zelfde. Het is en blijft een IA en de tijden lopen altijd uit (weet je van te voren) en om nou te zeggen, we wachten nu al tig weken op een oplossing..... Dat is ook niet zo. En om nu juist op dit punt er uit te stappen... nu de oplossing zo dichtbij is.
Of dit zijn goed recht is, is natuurlijk discusabel. Maar laten we er idd maar over op houden en dit aan de IA mensen overlaten.

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:14

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 14 maart 2003 @ 10:03:
Ik ook :)
Ik hoef mn geld niet trug, ik ben allang blij dat het goed gaat komen :D

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje

Bzzje

Negeren is vooruitzien

wat een paar vette woordjes al niet voor reacties opwerpen. :)

ik begrijp prima dat een ia tijd kost, maar naar mijn mening (mag ik?) is het blijven uitstellen geen optie.

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Bzzje schreef op 14 March 2003 @ 16:10:
wat een paar vette woordjes al niet voor reacties opwerpen. :)

ik begrijp prima dat een ia tijd kost, maar naar mijn mening (mag ik?) is het blijven uitstellen geen optie.
het gaat eigenlijk ook niet om die vette woordjes, maar de manier waarop het gezegd werd.

maar goed, laten we maar aannemen dat iedereen hier een andere mening over heeft en dat we die van de ia-starter respecteren :)

en dit onderwerp maar ff laten rusten voordat het topic weer op slot gaat

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn 3 daagjes nou op een maand...stel je aan en stfu met dat gejammerze . Geef nog ff de kans om t te regelen. En mocht t over 3 dagen blijken dat er niks van te recht komt krijg je alsnog je geld wel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het nog een beetje vreemd, eerst zei Salt dat als je wou je het geld vandaag terug kon krijgen. Maja. Hoe lang gaat dit duren dan voordat we het hebben? I hate to say this maar heb toch liever me geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, wat is dit ? Ik kijk even een paar uurtjes niet en meteen barst de hel los :o

Anyway, als iemand heel graag wil dat het geld naar hem teruggaat, wees dan even zo vriendelijk om mij te mailen.
Ik vind dat, zolang er een goede kans bestaat dat er op korte termijn een oplossing komt, er geen aanspraak kan worden gemaakt op terugboeking.
Maargoed, als je het er niet mee eens bent mail me dan gerust :)
Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 13:47:

Ik hou inderdaad een slag om de arm ja, ik wil niemand teleurstellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze vertraging van een paar dagen is niks, het had ook in de bestelperiode kunnen zitten, of de betaalfase, of de verzendfase, relax, maak je niet druk, het komt heus wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Bzzje schreef op 14 maart 2003 @ 15:13:
[...]

Een ia doe je onder een aantal "ongeschreven" voowaarden, zoals dat het wel eens wat uit kan lopen.

Daar heb JIJ zelf voor gekozen, en als dat je niet bevalt moet je in eerste instantie niet meer meedoen met een inkoopactie en het spul dus in de winkel kopen !

Bartjuh vind dat we ergens meer regels/voorwaarden in een faq ofzo moeten opnemen om dit gezeur te voorkomen ..., zoiets als; "3 weken na de gestelde deadline heb je het recht om je geld terug te vragen" , als je het hier niet mee eens bent, ga je dus vanzelfsprekend ook niet meedoen aan de ia.
Of apart per ia de voorwaarden opnoemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Bartjuh op 14-03-2003 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
  • Laatst online: 11-09 15:31
Ik vind dat hier sprake is van een andere situatie dan een normale vertraging. Let wel: ik stel alle inspanningen ten zeerste op prijs, en hoop dat de IA door zal gaan.

Aan de andere kant vind ik het niet 'fair' dat de situatie die hier is ontstaan, vergeleken wordt met een 'standaard-IA-vertraging', veroorzaakt door niet-op-voorraad zijnde artikelen of vertraging door douane bijvoorbeeld.

Van wat wij te lezen hebben gekregen, werd van de kant van de leverancier de IA opgeblazen, om welke reden dan ook. Dat er nu geprobeerd wordt om de IA nog te redden, dat stel ik echt ontzettend op prijs, maar ik denk dat er hier wel een deadline gesteld moet worden.

Bij een normale IA kan er van een deadline natuurlijk geen sprake zijn: als iets nog niet op voorraad is bijvoorbeeld, dan ís het er gewoon nog niet en moet je niet miepen en rustig afwachten.

In deze speciale situatie wordt er nu dus onderhandeld met de leverancier om alles alsnog door te kunnen laten gaan. Als er geen duidelijke deadline komt, dan blijven we verhalen houden van "nog twee, drie daagjes", wat dan vervolgens wel of niet gehaald en/of uitgesteld zal worden. Dan blijf je dus ook mensen houden die hun geld terug willen, omdat ze nu geen duidelijk richtpunt hebben.

Naar mijn mening is het dus verstandig om nu een vaste deadline op te stellen, zodat iedereen weet waar hij aan toe is. Dat voorkomt imho een hoop gerotzooi. Als er overeenstemming bereikt kan worden, dan is dat absoluut klasse, en lukt dat niet voor die tijd, dan is dat ontzettend jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens, ik vertrouw erop dat DaBit en de IAorganisatoren wel een goede oplossing bedenken, maar telkens te horen krijgen "nog even geduld, later weten we meer" word ook wel een beetje vervelend. Neem dan iig een ruime marge en en tel er een week bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IA = IA en daar zijn risico's aan verbonden en over 2 weekjes krijg je nou echt niet zoveel rente (als je die al krijgt) dus doe GVD niet zo moeilijk t zal mij nix uitmaken al duurt het nog 8 weken voor ik die shit heb kep alle tijd en echt verlegen om mn geld zit ik niet want dan had ik zoiezo niet mee gedaan ik sluit me dus volledig aan bij DaMightyWackO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:47
Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 19:31:
IA = IA en daar zijn risico's aan verbonden en over 2 weekjes krijg je nou echt niet zoveel rente (als je die al krijgt) dus doe GVD niet zo moeilijk t zal mij nix uitmaken al duurt het nog 8 weken voor ik die shit heb kep alle tijd en echt verlegen om mn geld zit ik niet want dan had ik zoiezo niet mee gedaan ik sluit me dus volledig aan bij DaMightyWackO
Niet iedereen heeft 8 weken de tijd :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goed, ik merk nu dat er meer mensen hun geld terug willen dan ik had verwacht. Ik zal met mxstrAEm en DaBit overleggen in hoeverre we deelnemers tegemoet willen en kunnen treden, en kom hier later op terug.
En nee, hiervoor kan ik geen deadline noemen 8)
Aangezien ik waarde hecht aan de opinie van DaBit moet ik eerst zijn reaktie afwachten, maar ook mod's hebben een priveleven kom ik nu achter :o
Gun het dus even tijd.
Tot die tijd stel ik voor dit thema even te laten rusten, het nodige is er nou wel over gezegd.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 21:13 . Reden: herfrasering :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Laatst online: 15:47
Dus we moeten nog een paar dagen wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:06

Maku

Derp

Hmm ik hoop dat me spulletjes er snel zullen zijn ... die ledjes duurden ook zo lang :( begin nu wel een beetje te twijfelen over inkoopacties :S heb nu aan 3 mee gedaan waarvan er 2 fout gingen ..... nouja fout ... er waren probjes ... maar tot nu toe heb ik dan toch altijd mijn spulletjes gekregen dus count me in IK BEN EEN BLIJVER :) Keep on the good work boy's !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 20:25:
Goed, ik merk nu dat er in de geldkwestie meer problemen zijn dan ik had verwacht. Ik zal met mxstrAEm en DaBit overleggen in hoeverre we deelnemers tegemoet willen en kunnen treden, en kom hier later op terug.
En nee, hiervoor kan ik geen deadline noemen 8)
Aangezien ik waarde hecht aan de opinie van DaBit moet ik eerst zijn reaktie afwachten, maar ook mod's hebben een priveleven kom ik nu achter :o
Gun het dus even tijd.
Tot die tijd stel ik voor dit thema even te laten rusten, het nodige is er nou wel over gezegd.
You'r kiddin' ..... right :?

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

SalT (DaBit) zet gewoon nu als deathline komende woensdag!
Dan is het 50-50, de geld terug zeikers hebben dan ook een deathline en de mensen die vinden dat we met zn allen nog ff rustig moeten wachten hebben dan ook hun zin.
Donderdag word dan begonnen met geld terug storten (voor iedereen als er geen uitzicht is, of voor alleen de geld-terug-eisende als er nog hoop is)

Als DaBit zich er nou ff mee bemoeit (pers. met aanzien) en zegt: ZO EN ZO IS HET EN ANDERS NIET!!
Dan is het klaar met het gezeur. Allemaal wachten t/m woensdag avond 2100 hours. Dan hak ik de knoop door en zeg ik wat het wordt!!!!

Voor de mensen die, allemaal lopen te blaten over geld terug en wat duurt het lang wil ik zeggen:

STFU en doe ajb nooit meer mee aan een IA, je bent blijkbaar geen persoon voor deelname. IA is goedkoop bestellen en mogelijk langwachten, zenuwen en elkaar ophitsen wanneer het er zou zijn. Al vast speculeren wat te doen met de spullen elke dag op het forum kijken, of er miss vandaag een update is..... En als het er dan is, blij zijn en de-postbode-kwam-aan-de-deur-en-toen-verhalen posten. Het is een sfeer zo een IA. Organisatoren steunen, ook in kritieke en minder leuke fasen van de IA. Proberen te helpen, als is het maar door je rol tape of wat pakketzegel op te sturen naar de organisator. Het zou een WIJ-CULTUUR moeten zijn. En WIJ; is ook pcies waar een IA om gaat, want denk je aan IK dan ga je alleen naar de winkel!
En denk maar is aan de organisatoren...... verplaats je maar is in hun, die zetten zich in, ik kan me goed voorstellen dat mxstream niet altijd even lekker geslapen heeft, dat DaBit zich zorgen maakt..... en wat doen jullie???? er nog is keihard overheen gaan met je gebitch!! Als ik organisator was zou ik me afvragen waar voor ik het eigenlijk allemaal deed!
Nee zolang het goedkoop kan en het er snel is hoor je ze niet, maar owe als het ff tegen zit dan gelijk op je achterste benen! Fuck jou maat, IA voor allen, allen voor IA!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMightyWackO schreef op 14 March 2003 @ 21:02:
SalT (DaBit) zet gewoon nu als deathline komende woensdag!
Dan is het 50-50, de geld terug zeikers hebben dan ook een deathline en de mensen die vinden dat we met zn allen nog ff rustig moeten wachten hebben dan ook hun zin.
Donderdag word dan begonnen met geld terug storten (voor iedereen als er geen uitzicht is, of voor alleen de geld-terug-eisende als er nog hoop is)

Als DaBit zich er nou ff mee bemoeit (pers. met aanzien) en zegt: ZO EN ZO IS HET EN ANDERS NIET!!
Dan is het klaar met het gezeur. Allemaal wachten t/m woensdag avond 2100 hours. Dan hak ik de knoop door en zeg ik wat het wordt!!!!

Voor de mensen die, allemaal lopen te blaten over geld terug en wat duurt het lang wil ik zeggen:

STFU en doe ajb nooit meer mee aan een IA, je bent blijkbaar geen persoon voor deelname. IA is goedkoop bestellen en mogelijk langwachten, zenuwen en elkaar ophitsen wanneer het er zou zijn. Al vast speculeren wat te doen met de spullen elke dag op het forum kijken, of er miss vandaag een update is..... En als het er dan is, blij zijn en de-postbode-kwam-aan-de-deur-en-toen-verhalen posten. Het is een sfeer zo een IA. Organisatoren steunen, ook in kritieke en minder leuke fasen van de IA. Proberen te helpen, als is het maar door je rol tape of wat pakketzegel op te sturen naar de organisator. Het zou een WIJ-CULTUUR moeten zijn. En WIJ; is ook pcies waar een IA om gaat, want denk je aan IK dan ga je alleen naar de winkel!
En denk maar is aan de organisatoren...... verplaats je maar is in hun, die zetten zich in, ik kan me goed voorstellen dat mxstream niet altijd even lekker geslapen heeft, dat DaBit zich zorgen maakt..... en wat doen jullie???? er nog is keihard overheen gaan met je gebitch!! Als ik organisator was zou ik me afvragen waar voor ik het eigenlijk allemaal deed!
Nee zolang het goedkoop kan en het er snel is hoor je ze niet, maar owe als het ff tegen zit dan gelijk op je achterste benen! Fuck jou maat, IA voor allen, allen voor IA!!!
100% mee eens....hoeft verder ook niks meer aan toegevoegd te worden lijkt me...
dus als iedereen die hier de hele tijd zit te jammeren dat ff bij zn moeder ofzo wil doen...dan blijft topic nog een beetje overzichtelijk. En dan w88en we met zn allen nog ff GEDULDIG een paar daagjes af ZONDER gezeur!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 22:50:
M'n eerste deelname aan een IA en dan nu dit weer! Wist niet dat een IA zo spannend kon zijn :) Ik doe de volgende keer weer mee :) Truste allemaal! (morgen wel ff voor werk dit topic checken)
Ik wilde nog even de prachtige post van deze gebruiker naar boven halen. Als iedereen het nou eens op deze manier zou opvatten zouden er helemal geen eindeloze discussies hoeven te zijn. Dank U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-09 18:44

oehoe

blije prutser, ouwe sok

In het kader van mooie quotes uit deze thread naar boven halen:
DaMightyWackO schreef op 14 maart 2003 @ 21:02 deze memorabele woorden:Fuck jou maat, IA voor allen, allen voor IA!!!
Mooi gesproken, ik vind 'em goed genoeg voor een sig . . . ;)

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oehoe schreef op 14 maart 2003 @ 22:44:
In het kader van mooie quotes uit deze thread naar boven halen:

[...]

Mooi gesproken, ik vind 'em goed genoeg voor een sig . . . ;)
Hey, goed idee, ff doen :P

Maargoed, DaBit en IA-organisatoren, ga zo door met het goeie werk, and have faith!!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

DaMightyWackO schreef op 14 maart 2003 @ 21:02 deze memorabele woorden:Fuck jou maat, IA voor allen, allen voor IA!!!
ik zet m er gelijk bij O-)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk, die uitspraken...

/me past tijdelijk zijn sig aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Laatst online: 24-08 15:55
_/-\o_ _/-\o_ Amen @ DaMightyWackO _/-\o_ _/-\o_

laten we gewoon nog ff afwachten..
zo werkt een IA nou eenmaal :)

ik heb er geen enkel probleem mee dat het nog ff duurt...
(behalve dat ik gek wordt van het wachten :P maarja.. daar is wel overheen te komen)

alle credits naar salT en mxstAEm en DaBit :)

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Ik heb liever over 4 weken mijn spullen dan morgen mijn geld. En ik denk dat dat voor velen van ons hier geld. Voor iedereen die zich niet kan vinden in dit motto (of die van DaMightyWackO) moet zich goed afvragen waarom hij hieraan is begonnen, of hij niet voor een dubbeltje op de eerst rang wil zitten...
Een advies van mij, als dit niet je instelling is, overweeg dan serieus deze IA als jouw laatste te beschouwen :)

Aan iedereen die zich er wel in kan vinden : We zullen doorgaan: IA voor allen, allen voor IA!

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Nou, vrijdag was mijn limiet. Uit coolance laat ik het 2 a 3 dagen doorsudderen, dan trek ik mijn stekker er uit...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

Laupro zou op zn site voorwaarden moeten neerzetten waar je mee akkoord moet gaan, waar o.a. in staat dat een IA kan uitlopen en dat je daar maar rekening mee te houden hebt. Men wil altijd voor een duppie op de voorste rij zitten :/

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Laatst online: 10:49
Ben ik nou blind of heeft iemand of laupro zelfd de IA van de site gehaald?? Ik zou ff snel daarheen om de topic url te vinden maar hij stond er niet meer dus moest het maar via de search...

En over dat gezeur hier... IA = langer wachten dan kopen in de winkel. DAT WEET JE (denk ik) ALS JE MEEDOET AAN EEN IA. Kijk maar naar de laatste LED ia. Alleen hier is het een ander verhaal.

Bij die led ia wisten ze zeker dat het goed kwam, dan ga je niet zeuren om je geld. Maar hier is het zo je zou zo 4 weken kunnen moeten wachten maar je weet niet of je dan na die 4 weken ook wat hebt. Dat ik het probleem van de meesten die hun geld terug willen.

Als ze met zekerheid weten dat je na 4 weken je spul hebt zijn er lang zoveel niet die zeuren om hun geld. En zoals jullie weten kan iedere tweakers zijn geld goed gebruiken... Maarjah dat is het probleem met PC-Cooling :'(

(En JT ga nu niet zeuren op Laupro dat hij voorwaarden enzo erop moet zetten, hij doet dit allemaal gratis, dus je moet blij zijn dat de site er is.)

[ Voor 12% gewijzigd door Saeverix op 15-03-2003 15:51 ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg op laupro: "Deze inkoopactie is nog niet toegankelijk."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Verwijderd schreef op 15 maart 2003 @ 16:18:
Ik krijg op laupro: "Deze inkoopactie is nog niet toegankelijk."
oh.. hij staat bij mij geen eens meer tussen die lijst (Aflopende of Gesloten).
vaag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erhm ik heb hetzelfde probleem,... hij is gewoon 'pleite' ?!?!

wat nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn12345 schreef op 15 March 2003 @ 10:17:
Ik heb liever over 4 weken mijn spullen dan morgen mijn geld. En ik denk dat dat voor velen van ons hier geld. Voor iedereen die zich niet kan vinden in dit motto (of die van DaMightyWackO) moet zich goed afvragen waarom hij hieraan is begonnen, of hij niet voor een dubbeltje op de eerst rang wil zitten...
Een advies van mij, als dit niet je instelling is, overweeg dan serieus deze IA als jouw laatste te beschouwen :)

Aan iedereen die zich er wel in kan vinden : We zullen doorgaan: IA voor allen, allen voor IA!
mee eens,.. ik w8 liever nog ee nmaand of weet ik hoe lang op de spulletjes dat dat mn geld weer teruggestord word.

good luck IA organisatoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 17:46:
erhm ik heb hetzelfde probleem,... hij is gewoon 'pleite' ?!?!

wat nu ?
Tja dat zulle de organisatoren wel weten denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Niet online
Wat boeit het nou dat de laupro-pagina weg is... De IA gaat heus wel door (hoop ik) :p
Heeft waarschijnlijkt te maken met het feit dat PC cooling moeilijk deed over het gebruik van hun plaatjes @ laupro :)

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Omg, lovely u guy's! :o
Gelukkig zijn jullie het een heel eind met me eens.

Miss wil DaBit (SalT, mxstr) reageren mbt: uiterlijke deathline van oplossing, en IA verdwijning LauPro.
Dan is de rust weer geheel terug.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadline voor een oplossing ga ik niet bekendmaken, want als het uitloopt klagen veel mensen dus in die valkuil zal ik niet stappen. Ik kan wel zeggen dat een oplossing wordt gezocht en dat het niet lang meer duurt voor er uitkomst is. Maar ik wil ook even reageren op de mensen die klagen dat het te lang duurt. Bij het begin van de IA hadden we al gezegd dat de levering van producten ook tot de laatste week van maart kon worden uitgesteld. Wel nu er zijn wat problemen zoals jullie weten, maar om nu al geld terug te vragen heeft een andere redenen dan dat het te lang duurt, want de spullen zouden in de geplande situatie niet veel eerder komen. Wacht dus even met het te vroeg roepen van alles en allerlei theorien te bedenken
Bij voorbaat dank :)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 11:07 . Reden: Deathline :X Tis allemaal DaMightyWacko's foud #&$#*&* :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 19:07:
Deathline voor een oplossing ga ik niet bekendmaken, want als het uitloopt klagen veel mensen dus in die valkuil zal ik niet stappen. Ik kan wel zeggen dat een oplossing wordt gezocht en dat het niet lang meer duurt voor er uitkomst is. Maar ik wil ook even reageren op de mensen die klagen dat het te lang duurt. Bij het begin van de IA hadden we al gezegd dat de levering van producten ook tot de laatste week van maart kon worden uitgesteld. Wel nu er zijn wat problemen zoals jullie weten, maar om nu al geld terug te vragen heeft een andere redenen dan dat het te lang duurt, want de spullen zouden in de geplande situatie niet veel eerder komen. Wacht dus even met het te vroeg roepen van alles en allerlei theorien te bedenken
hmm ik kan overigens nergens een mededeling oid vinden dat Laupro om wat voor reden dan ook weg is gegaan.... (we schrokken daar even van ;) )

En nu maar afw8en op het nieuws van de deadline :), wanneer die ook mogen zijn... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achwel
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-11-2022
DaMightyWackO schreef op 14 maart 2003 @ 21:02:
....
Fuck jou maat, IA voor allen, allen voor IA!!!
Sluit ik me volledig bij aan!

Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 19:07:
Deadline voor een oplossing ga ik niet bekendmaken, want als het uitloopt klagen veel mensen dus in die valkuil zal ik niet stappen. Ik kan wel zeggen dat een oplossing wordt gezocht en dat het niet lang meer duurt voor er uitkomst is. Maar ik wil ook even reageren op de mensen die klagen dat het te lang duurt. Bij het begin van de IA hadden we al gezegd dat de levering van producten ook tot de laatste week van maart kon worden uitgesteld. Wel nu er zijn wat problemen zoals jullie weten, maar om nu al geld terug te vragen heeft een andere redenen dan dat het te lang duurt, want de spullen zouden in de geplande situatie niet veel eerder komen. Wacht dus even met het te vroeg roepen van alles en allerlei theorien te bedenken
Tja, wat moeten we hier nu van denken? Dit is mijn eerste deelname aan een IA en in principe was vrijdag de deadline. Toen werd een statement uitgegeven dat het 2 a 3 dagen langer zou duren en nu kan er weer geen deadline gegeven worden? Ik wil best wat langer wachten, maar wil dan wel graag weten hoelang. Van mij part zeg je dat het 4 weken duurt en dat je dan de stekker eruit trekt, maar dan is het iig duidelijk. Het is juist de onzekerheid waarin iedereen zit die ons zenuwachtig maakt en waardoor je al die gestresste reacties krijgt. Dus m.i. kun je beter duidelijkheid bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

Ik sluit mij aan bij dutchess.

Overigens vind ik het een rare melding dat je zegt dat de producten zowiezo al in de laatste week hadden kunnen komen. Prima dat had waar kunnen zijn, maar ga jij in twee weken maar is een bedrijf vinden die ineens voor de volle 100% nee herstel ik denk zelfs al 50%, de producten IN huis heeft (let op, ik bedoel dus OP VOORRAAD (ivm met commentaar op mijn post ;))). Die vind jij echt niet, als je dan rekent, kom je hmm nou ik schat toch wel op half april eind april.

Ik wil zo lang in ieder geval NIET wachten. Je gaat maar geen rente trekken van mijn geld is dan mijn oplossing. Staat wat hard misschien, zo bedoel ik het iig niet. Het initiatief was leuk, de uitkomst minder. Jammer helaas, maja laten we het dan daar bij houden.

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I agree with dutchess en FanToom.

In een vorige post zeg je dat als je je geld echt terug wilt dat je dan moet mailen en een post daarna wordt gezegd dat iedereen moet wachten zonder deathline, voor mij was die vrijdag al.

Sorry voor mijn bot-heid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm jongens, ik weet niet wat een deathline is maar ik zou het gewoon op deadline houden ;)

En ik heb geen haast, ik heb toch alleen maar speeltgoed besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we niet nog een poll houden om te kijken wat iedereen er nu van vind? Ik ben er overigens zelf van overtuigd dat het wel goed zal komen :) De laupro site is trouwens wel erg "gevaarlijk" met al die lekkere IA's })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 10:28:
I agree with dutchess en FanToom.

In een vorige post zeg je dat als je je geld echt terug wilt dat je dan moet mailen en een post daarna wordt gezegd dat iedereen moet wachten zonder deathline, voor mij was die vrijdag al.

Sorry voor mijn bot-heid.
Ja ik snap het, kijk toen stond de IA op het punt om de afgrond in te verdwijnen door pc-cooling en ik was toen ook bereid om geld terug te storten. Voor een aantal individuele gevallen heb ik dat toen ook gedaan, Maar sindsdien is er veel veranderd. En er is bijna een uitkomst. Daarom ga ik nu geen geld meer terugstorten omdat onze hele bestellijst dan in de war komt. En de redenen die genoemd worden om geld terug te laten storten zijn niet dusdanig spoedeisend dat ik me wel in deze beslissing kan vinden. Het gaat mij niet om het rente trekken of iets dergelijks over jullie geld, maar het wordt ook erg verwarrend voor ons om dagelijks een administratie hiervoor te voeren. We zijn er nu al bijna 2 maanden mee bezig. Elke dag internet bankieren en allerlei toevoegingen van mensen afhandelen. We krijgen zelfs nu nog af en toe geld binnen van mensen. Die boek ik ook terug hoor, daar niet van ;)

De reden dat ik geen deadline noem is omdat we die zelf niet kunnen vaststellen. Okay het is geen kwestie van weken en maanden. Hoe snel? Ja dat wordt afwachten. Maar ik vind het niet leuk om een termijn te noemen en die dan weer te verschuiven :)
Daarom zeg ik: een beetje geduld. De komende week weten we veel meer en kunnen we jullie daarover informeren. (Zie dit nu niet als een deadline, 'kay? :> )

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 11:05 . Reden: deathline typo ;-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
Het hele idee van een deadline is dat je er niet overheen gaat. Stel: deadline is over 1 week van nu. Is er vóór die tijd overeenkomst met Pc-Cooling, dan is dat geweldig, maar is die er dan niet, dan houdt het op. (Mensen die niet betaald hadden voor de deadline waren immers ook de lul, en daar is ook niet gezegd, jongens, we stellen het nog een paar daagjes uit.)

Wat je zegt over de levering dat die oorspronkelijk uit zou kunnen lopen tot eind maart en dat we nu dus niet moeten zeuren, dat is natuurlijk een bull-shit argument: in die situatie zou er meteen besteld zijn, en uitloop tot eind maart zou dan veroorzaakt zijn door verzendingsproblemen, voorraadproblemen, etc. Stel dat je nu zou gaan bestellen, dan zijn die eventuele problemen niet automatisch 'verdwenen'. Het zou nu bij wijze van spreken tot eind april kunnen duren voor er iets binnen is.

Begrijp me niet verkeerd MxstrAEm, ik waardeer alle inspanningen ontzettend en hoop óók dat de IA door kan gaan, maar ik vind dat je wel hout snijdende argumenten moet gebruiken, want dit sloeg imho echt als een tang op een varken...

[ Voor 4% gewijzigd door ESteg op 16-03-2003 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan zal ik het je eens duidelijk proberen uit te leggen
ESteg schreef op 16 March 2003 @ 11:12:
Het hele idee van een deadline is dat je er niet overheen gaat. Stel: deadline is over 1 week van nu. Is er vóór die tijd overeenkomst met Pc-Cooling, dan is dat geweldig, maar is die er dan niet, dan houdt het op. (Mensen die niet betaald hadden voor de deadline waren immers ook de lul, en daar is ook niet gezegd, jongens, we stellen het nog een paar daagjes uit.)
Even twee zaken uit elkaar halen. Zoals gezegd kan ik geen deadline noemen. Het zou zonde zijn als ik die op 20 maart stel en de 21ste hebben we een overeenkomst. Dit is geen spelletje wat we spelen. Het gaat er niet om of we de spullen kunnen leveren binnen de deadline die jij wil horen, maar of we de spullen uberhaupt kunnen leveren binnen een redelijke termijn die verwacht kan worden van een IA. Daar ligt de essentie en tevens het verschil.

Dat we geen betalingen accepteerden na de deadline was omdat we de situatie toen niet hadden voorzien zoals die nu is. Zoals gezegd krijg ik zelfs nu nog betalingen binnen, dus die deadline voor de betalingen is niet voor niets gesteld. Ja nu accepteer ik geen betalingen meer, lijkt me logisch. Maar er zijn heel veel users geweest waarvan de betaling na een aantal dagen pas binnenkwam en die heb ik geaccepteerd. Maar je moet ergens een grens trekken anders krijg ik volgend jaar nog betalingen binnen 8)7
ESteg schreef op 16 March 2003 @ 11:12:

Wat je zegt over de levering dat die oorspronkelijk uit zou kunnen lopen tot eind maart en dat we nu dus niet moeten zeuren, dat is natuurlijk een bull-shit argument: in die situatie zou er meteen besteld zijn, en uitloop tot eind maart zou dan veroorzaakt zijn door verzendingsproblemen, voorraadproblemen, etc. Stel dat je nu zou gaan bestellen, dan zijn die eventuele problemen niet automatisch 'verdwenen'. Het zou nu bij wijze van spreken tot eind april kunnen duren voor er iets binnen is.
Pc-cooling heeft al in begin maart een lijst gehad van ons. Als er leveringsproblemen ontstaan kunnen wij hier niets aan doen. Maar als mensen nu medio maart al vinden dat het te lang duurt terwijl er nog helemaal niets bekend is over de levertermijn en of een aantal spullen niet leverbaar zijn en nu toch al hun geld terugwillen is dat natuurlijk betwijfelenswaardig genoeg om te bekijken of hun motivering wel gegrond is. Van de users die hun geld terugwillen krijg ik mailtjes van: "Elders vind ik het goedkoper"
Het was beter geweest als je eerst had gekeken of het voor jou wel voordelig is om deel te nemen aan de IA, op dit moment geld terug vragen hiervoor is veel te laat, dat kan je doen als de IA nog loopt

De data zijn overigens na sluiting van de IA genoemd. Het is geen bindend contract waarop je deelneemt aan een IA, Esteg. De data zijn meer een indicatie van uitlevering. Wellicht halen we het voor het eind van maart met misschien een paar dagen of een week vertraging, misschien niet. Maar nu al geld terugvragen dat het te lang duurt terwijl er niets bekend is over de levering, dat is een non-argument en niet andersom :)
90% koos om door te gaan en daar luister ik naar, niet naar 1,2 users die spijt hebben van hun aankoop en mij daarom mailen :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Volgens mij zitten er in deze IA heel wat deelnemers die zichzelf dat eigenlijk niet zouden moeten doen. Je WEET hoe zoiets kan lopen, dus ajb, laat de organisatoren hun werk rustig doen.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een bestelling van ongeveer 75 euro gedaan. stel dat dit geld 1 maand langer weg is dan gehoopt dan loop ik ((75/100)*3)/12=0,25 euro aan geld mis... nou nou, dat is nog niet eens de moeite waard om erover te klagen vind ik.

en voor zover ik het had begrepen konden de producten in de laatste week komen door onder andere lever problemen jaah. het bedrijf wil niet leveren....
das toch een lever probleem.

in elk geval, als je je geld uit deze ia zou trekken duurt dat erkele dagen, dan weer een andere ia zoeken en daar bestellen duur ook weer een tijd. dan nog de levering van die andere duurt ook weer ffkes...
dan ben je je geld langer kwijt en heb je NOG later je spulletjes.

dus blijf aub bij de ia waar je voor gekozen hebt, en steun de ia-organisatoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salt: Voor een aantal individuele gevallen heb ik dat toen ook gedaan.

Sorry dat begrijp ik dan niet dat een paar mensen die het nodig hebben het wel teruggestort krijgen en andere weer niet. Deze onderscheid is wel een beetje vreemd want hierdoor is de bestellijst toch ook aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje raar vind ik het ook wel ja, dat er geen geld wordt terug gestort.
mxstrAEm zegt zelf dat er maar een paar man zijn die hun geld terug willen.
Dan is het toch niet zo'n groot probleem om hun het geld terug te storten?
Je hebt internetbankieren zeg je. Dan is het toch een kwestie van nummertjes invullen, en paar getalletjes van je besteldatabeest af te trekken.
Want ergens kan ik het best begrijpen dat mensen hun geld terugwillen, de meeste tweakers zijn arme studenten, en om dan 100 euro te missen is best veel. Ik kan het geld ook best gebruiken namelijk, zeker aangezien het misschien nog anderhalve maand of zo duurt deze IA. Maarja, ik blijf wel gewoon meedoen, zitten hele leuke dingen bij de IA die ik moet hebben :P
Ennuh, je zegt "als er nou 20 maart geld wordt teruggestort, en 21 maart hebben we de oplossing". Tja, dan hebben de mensen die zo nodig hun geld terugwilden toch pech ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

je vergeet dat er al besteld is, de lijst ligt al bij pc-cooling, dat zij hem niet accepteerden kunnen de ia starters ook niets aan doen, als NU de IA toch doorgaat en mensen anuleren hun bestelling, maak je het er voor pc cooling ook niet leuker op he?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALS het bij PC-Cooling door gaat, het geld is daar nog niet heen gestort dus waarom kunnen mensen hun geld niet terugkrijgen want het zijn maar een paar man zegt hij zelf en dan een nieuwe lijst naar PC-Cooling of iets anders te sturen. De bestellijst is door die paar mensen dus toch al aangepast. Waarom niet voor de paar andere die hun geld ook nodig hebben. 100 euro voor iemand van 14 is niet niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Voor mensen die over rente mislopen nadenken: Dikke lol, nou woon ik in Zeeland (en ben gierig en zuinig) Maar dit is toch wel het top punt.

Mensen over arme studenten of geld nodig hebben : Dit geld was je toch wel kwijt of je spullen er vandaag zijn of over 3 weken

En nog maals we praten nu nog niet eens over een MEGA uitlooptijd. Dus zo ie zo om keihard te gaan zeuren is wat overdreven. Als je nou na 1 maand nog helemaal nix weet zou ik ook zeggen, wft is going on with my money? en wanneer zie ik resultaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMightyWackO schreef op 16 March 2003 @ 14:43:
Voor mensen die over rente mislopen nadenken: Dikke lol, nou woon ik in Zeeland (en ben gierig en zuinig) Maar dit is toch wel het top punt.

Mensen over arme studenten of geld nodig hebben : Dit geld was je toch wel kwijt of je spullen er vandaag zijn of over 3 weken

En nog maals we praten nu nog niet eens over een MEGA uitlooptijd. Dus zo ie zo om keihard te gaan zeuren is wat overdreven. Als je nou na 1 maand nog helemaal nix weet zou ik ook zeggen, wft is going on with my money? en wanneer zie ik resultaat?
kijk ik ben het met "DaMightyWackO" eens.

en als je het allemaal al niet zo leuk vond nou dan doe je toch niet mee...zoals al vakler gezegd het zijn ook gewone jongens die dit alles ook in hun vrijetijd moeten regelen...en het is dus GEEN winkel. (kom trouwens ook uit zeeland maar ik gun die jongens mijn rente wel voor al de moeite :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hele rentegebeuren vind ik ook niet erg, al zeker voor de moeite maar ik vind het een beetje oneerlijk dat sommige mensen hun geld hebben teruggrekregen en ik zou dat ook graag willen maar krijg het niet en dat mailtje is voor vrijdag nog gestuurd. Ik weet niet wanneer die andere het dan wel niet hebben teruggekregen. Dat is dan toch nog een veel vreemdere reden als het zelfs voordat ik het had gestuurd al het hadden teruggekregen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whahahahaha, ik lach me werkelijk de veters uit de schoenen :')
Wat kunnen sommigen toch ongelooflijk stomme dingen zeggen...

Wie was het hier die wat popcorn ging halen omdat deze soap nog wel ff ging duren? Nou, bij deze is diegene door mij uitgenodigd op bij ons op de bank te komen, dan kunnen we met zn tweeën dit geval volgen... :)

Waarom zou je in GODSNAAM je geld nu terug moeten?

- Je wilde het investeren, en dat was 'toen' zo, en dat is dus 'nu' ook zo.
- Rente mislopen? Wat een kul... Pak komende zaterdag maar een biertje minder, ben je daar ook vanaf, en tevens is je kater een stukkie minder... Opgelost.
- Probeer jezelf een voor te stellen als je geld nu teruggestort zou worden: jij hebt je geld terug, PC-Cooling krijgt een andere bestellijst (welke dus door organisatoren uitgezocht moet gaan worden), en in het ergste geval moeten de spullen dus TOCH betaald en verstuurd worden, waarmee de organisatoren met extra betaalde meuk zitten...

Oftewel: relax mensen, als je de spanning niet aankan, ga dan lekker met dit mooie weer buiten spelen ofzo :) Ik vind het trouwens toch wel angstig als je de hele dag alleen maar met deze IA in je hoofd rondloopt hoor... Ja, ik wil ook graag mn spullen, anders had ik niet voor € 120,- besteld, maar het is niet zo dat nu mn hele leven ineens op zijn kop staat, en er zijn mensen hier die het wel zo over laten komen... Erg beangstigend... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
Ik ben bang dat je me enigszins verkeerd begrepen hebt, MxstrAEm, but anyway :)

Ik ben er niet op uit om m'n geld teruggestort te krijgen, maar ik was (en ben nog steeds) voor een (vaste) deadline, omdat ik denk dat je daarmee een hoop gezeur wegneemt. Ik begrijp dat jullie daar niet aan willen, en ik moet zeggen dat ik dat jammer vind, omdat op die manier het gerotzooi in dit topic zal blijven bestaan tot er resultaat is.

Ik wacht geduldig af... en jullie succes natuurlijk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

ESteg schreef op 16 March 2003 @ 18:11:
Ik ben bang dat je me enigszins verkeerd begrepen hebt, MxstrAEm, but anyway :)

Ik ben er niet op uit om m'n geld teruggestort te krijgen, maar ik was (en ben nog steeds) voor een (vaste) deadline, omdat ik denk dat je daarmee een hoop gezeur wegneemt. Ik begrijp dat jullie daar niet aan willen, en ik moet zeggen dat ik dat jammer vind, omdat op die manier het gerotzooi in dit topic zal blijven bestaan tot er resultaat is.

Ik wacht geduldig af... en jullie succes natuurlijk! ;)
Ben ik helemaal mee eens.
Stel een harde deadline en mensen zijn (meer) tevreden. Dan weet je dat er wat wordt gedaan en vooral wanneer je _uiterlijk_ antwoord heb. Ookal is deze deadline over een week (of twee).
Maar als er wordt gezegd vrijdag, en op vrijdag wordt er gezegd nog 2 a 3 (werk)dagen. Dan worden mensen (misschien terecht) onrustig.
Zeg gewoon over uiterlijk xx dagen is er bekend wat er gaat gebeuren, geen dag later, hopelijk wel eerder.

Waarom mensen geld terug willen, is omdat er niet bekend is wanneer wij weten wat er met ons geld gaat gebeuren.
Maargoed, dat gezeur over rente enzo is natuurlijk onzin. En zeggen dat je weet dat je bij een IA lang kan wachten, daarvoor is het een IA is ook onzin.
In een normaal geval kan het lang duren omdat de levering naar de leverancier niet lekker gaat (zoals bij de ledjes, die heb ik na ca 5 maanden binnen, niet lopen zeuren, aangezien dit kan gebeuren bij een IA). Deze IA loopt niet zoals normaal, aangezien deze bijna was afgelast.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje

Bzzje

Negeren is vooruitzien

nhimf schreef op 16 March 2003 @ 19:25:
[...]

Ben ik helemaal mee eens.
Stel een harde deadline en mensen zijn (meer) tevreden. Dan weet je dat er wat wordt gedaan en vooral wanneer je _uiterlijk_ antwoord heb. Ookal is deze deadline over een week (of twee).
Maar als er wordt gezegd vrijdag, en op vrijdag wordt er gezegd nog 2 a 3 (werk)dagen. Dan worden mensen (misschien terecht) onrustig.
Zeg gewoon over uiterlijk xx dagen is er bekend wat er gaat gebeuren, geen dag later, hopelijk wel eerder.
Sluit ik me ook bij aan... is een wat "subtielere" versie van wat ik eerder probeerde te zeggen.
Ik hoef ook geen deadline waarop de spullen bij mij in huis zijn, ik wil graag een deadline hebben voor wanneer de onderhandelingen af moeten zijn.

MXstream noemde het ook al (het zij op een andere manier) "het is geen spelletje"
en als het geen spelletje is, vraag ik me af waarom er zo moeilijk gedaan wordt over een deadline.

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_6
  • Laatst online: 31-01-2005

R_6

Mensen het is heel fijn en goed dat iedereen zijn eigen mening geeft, dat mag ook op dit topic, maar het zou fijn zijn als er wordt op gehouden met becommentariseren van anderen. 10 replies over 1 persoon zijn mening daar heb je niks aan, je hebt tenslotte toch je eigen mening. Dus post alleen als je iets zinnigs hebt te melden. :r

The emperor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gejank! En ik heb het idee dat de post van kidd_nogwat gelijk de bron van het probleem bloot geeft... 14! Als alle kinders nu eens op houden met huilen en gewoon geduldig wachten. Ik erger me echt kapot aan dit soort bullshit! Er is al een aantal keer voorzichtig gezegt dat wanneer er deze week geen oplossing komt, die er waarschijnlijk helemaal niet meer komt! En dan zij er een aantal pubers blij en een heleboel boel andere mensen hebben er de balen van. Maar hoe dan ook, op dat moment krijgt iedereen z'n geld terug!

Verder werd hierboven ook al aangegeven dat bestelling al geplaatst is. Er kan dus niets meer verandert worden! KLAAR!

Dus quit the bullshit en open je eigen "geneuzel over zakgeld dat we eigenlijk terugwillen" topic en zeur daar lekker verder!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullern we het hier ontopic houden, ipv er een chattopic van te maken? Als ik op dit topic een slotje op mik wegens het niet conform de eisen zijn, dan worden jullie daar niet veel beter van.

Wat betreft geld terug, mijn mening daarover is simpel: de IA heeft wat vertraging, er zijn aardig wat mensen die zich ervoor inzetten dat het in orde komt, dus eigenlijk vind ik het niet 'netjes' om dat te doen. En of je in je recht staat is ook nog maar de vraag: als een winkel niet kan leveren, kun je ook tijden op je vooraf betaalde product wachten.

Wat betreft de afhandeling van de IA: de originele deadline was gebaseerd op de hoop dat ik de gesprekken tussen de IA organisatoren en pc-cooling weer op gang kon brengen. Dan is de deadline eenvoudig gesteld: als er na een week heen en weer mailen nog geen resultaat is, dan zal het na een maand ook niet zo zijn.

Inmiddels hebben de zaken een 180-graden wending genomen, en is de situatie waarin de IA organisatoren verkeren niet meer te vergelijken met de uitgangssituatie. Er is publiekelijk weinig over gezegd omdat dat eenvoudigweg het ingooien van eigen glazen zou zijn, en dat is in niemands belang.

Inmiddels neemt het aantal harde noten die gekraakt moeten worden gestaag af, en ik verwacht snel een oplossing die iedereen hier tevreden zal stemmen.

Nogmaals: kun je je er niet in vinden, vraag dan je geld terug, maar het word je door niemand in dank afgenomen. Het vertraagt de afwikkeling van het geheel, omdat er bestellingen gewijzigd moeten worden, en er weer administratieve rompslomp bijkomt. Dus jij hebt je geld terug, maar anderen hebben daar last van.

Ik heb er niks over te zeggen, maar indien ik dat wel had zou mijn stelling zijn: je bent op de trein gestapt, nu wacht je ook maar braaf tot deze op het eindstation is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hou ook eens op met die hielelikkerij! Niet elke post van dabit hoeft 20 x de hemel in gepresen te worden... hij is toch geen docent waar je nog een belangrijk tentamencijfer van terug verwacht of wel soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Als we dan toch met leeftijden gaan gooien, ik ben 30. Nou allemaal smoel dicht en afwachten op wat er komen gaat. :)

En zo niet... dan ben ik voor een slotje op dit topic zodat alleen de mods erin kunnen.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_6
  • Laatst online: 31-01-2005

R_6

Het is niet interessant hoe oud je bent, lees nou even de post van dabit en maak er dus geen chattopic van. Daar schiet niemand mee op en elke keer als je op het topic kijkt moet je eerst een kwartier zoeken tussen de onzin posts om de zinnige dingen te vinden. ;(

The emperor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 11:03:
Zullern we het hier ontopic houden, ipv er een chattopic van te maken? Als ik op dit topic een slotje op mik wegens het niet conform de eisen zijn, dan worden jullie daar niet veel beter van.

Wat betreft geld terug, mijn mening daarover is simpel: de IA heeft wat vertraging, er zijn aardig wat mensen die zich ervoor inzetten dat het in orde komt, dus eigenlijk vind ik het niet 'netjes' om dat te doen. En of je in je recht staat is ook nog maar de vraag: als een winkel niet kan leveren, kun je ook tijden op je vooraf betaalde product wachten.

Wat betreft de afhandeling van de IA: de originele deadline was gebaseerd op de hoop dat ik de gesprekken tussen de IA organisatoren en pc-cooling weer op gang kon brengen. Dan is de deadline eenvoudig gesteld: als er na een week heen en weer mailen nog geen resultaat is, dan zal het na een maand ook niet zo zijn.

Inmiddels hebben de zaken een 180-graden wending genomen, en is de situatie waarin de IA organisatoren verkeren niet meer te vergelijken met de uitgangssituatie. Er is publiekelijk weinig over gezegd omdat dat eenvoudigweg het ingooien van eigen glazen zou zijn, en dat is in niemands belang.

Inmiddels neemt het aantal harde noten die gekraakt moeten worden gestaag af, en ik verwacht snel een oplossing die iedereen hier tevreden zal stemmen.

Nogmaals: kun je je er niet in vinden, vraag dan je geld terug, maar het word je door niemand in dank afgenomen. Het vertraagt de afwikkeling van het geheel, omdat er bestellingen gewijzigd moeten worden, en er weer administratieve rompslomp bijkomt. Dus jij hebt je geld terug, maar anderen hebben daar last van.

Ik heb er niks over te zeggen, maar indien ik dat wel had zou mijn stelling zijn: je bent op de trein gestapt, nu wacht je ook maar braaf tot deze op het eindstation is.
Komt er een oplossing? :) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
Tijgert schreef op 17 March 2003 @ 12:39:
Als we dan toch met leeftijden gaan gooien, ik ben 30. Nou allemaal smoel dicht en afwachten op wat er komen gaat. :)

En zo niet... dan ben ik voor een slotje op dit topic zodat alleen de mods erin kunnen.
Alsof de mods de enigen zijn die wat besteld hebben en recht van spreken hebben. Er zijn hier namelijk ook nog serieuze mensen.

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ja dat zal best, maar ik moet telkens van die lappen gekakel lezen voordat ik er achter kom dat er niks nuttigs tussen staat. Dat gaat vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een hele berg onzinnige replies getrashed. Dat ga ik niet nog een keer doen, dus hou het gewoon ontopic en zakelijk.
Ik heb echt geen zin om bergen pushmessages te gaan sturen en tempbannetjes uit te gaan delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
Jezus christus, ik ben niet echt een actieve deelnemer, maar ik vind dat bijna iedereen loopt te zeiken. De ene is aan het zeiken over het verloop van de IA, en de andere lopen te zeiken op de mensen die lopen te zeiken over de IA. |:(

Dan vraag ik me toch echt af wie hier nu erger is, zenuwachtige mensen die bang zijn dat ze hun centjes kwijt zijn. Of diegene die zichzelf proberen omhoog te halen over de rug van een ander. Om in een post zoveel mogelijk: breezah, nerd, kindertjes, kleuters, enz. 8)7

Daarnaast gaan we lekker elkaar ook nog lopen uitvitten voor hielelikkers, als iemand ergens mee eens is, vooral als dit een Mod blijkt te zijn. |:( :r

Waar schijnlijk zijn jullie allemaal net zo kort als ik, niet verder kijken dan je neus lang is. Het liefst iemand nog verder de grond in stampen, om maar te laten zien dat jij beter bent. En ik geloof er heilig in dat als je dit topic doorleest dat er ook mensen van de ene kant naar de andere slingeren. Die spullen maken me geen ruk uit, als ze maar ooit komen, maar de sfeer hier is ver te zoeken. Wil niet zeggen dat ik een heilig boontje ben, waarschijlijk ben ik een hielelikker, om dat ik een keer "chapeau" heb getikt. :?

Ga eens lekker met zijn alle een boek over medemens lievendheid kopen. Volgens mij staat jullie beeld op 60hz te trillen en zijn jullie hersen cellen afgestorven.

edit:
oops, sorry dabit stuur me maar het strafbankje op O-)

[ Voor 4% gewijzigd door joint_me op 17-03-2003 17:27 ]

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijgert schreef op 17 maart 2003 @ 12:39:

ouwe lul :D :+ :Y) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
joint_me schreef op 17 March 2003 @ 17:25:
TXT
edit:
oops, sorry dabit stuur me maar het strafbankje op O-)
LMAO })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

joint_me schreef op 17 March 2003 @ 17:25:
Jezus christus, bla bla bla
Wat doe je nu zelf? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig, ik heb nog nooit zoveel gezeik bij elkaar gezien. Bla bla.........ik ben 14.......bla bla.......ik ben 30. Damn. Niet dat ik nu wat nuttigs post, maar dit forum slaat zeker alles. Heeft nou niemand hier geduldtdtdtdtd (Klote Nederlandse taal.) Gewoon nog fff wachten. Geduld is een.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
Mensen misschien ff tot 10 tellen...... ;)

Ik lees de reacties bijna niet eens meer, alleen de posts van de organisators en van DaBit. Daar staat alle info in die van werkelijk belang is. We wachten gewoon lekker rustig af tot alles goed komt :)

[gezondheidstip]
Niet zo veel stressen en druk maken, dat is niet goed voor je bloeddruk :P :+
[/gezondheidstip]

[ Voor 2% gewijzigd door Havocnl op 18-03-2003 00:45 . Reden: typo's gotta lovum ]

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:52

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Kan iemand misschien verellen waarom http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=174 een niet toegankelijk melding geeft?

* Beekforel wacht nog rustig af btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laupro is door ons ontoegankelijk gemaakt (onze ia dan :P).
Dit is momenteel in het zicht op de onderhandelingen beter.
Tegen de tijd dat het relevant wordt gaat ie natuurlijk weer open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Laatst online: 16:55
Can't wait. Ik vind het eigenlijk ook helemaal niet erg dat de actie zo'n vertraging heeft, want ik zit nu midden in een tentame periode van 2 weken. En als ik al me spulletjes nu binnen zou krijgen zou het niet echt goed zijn voor mijn cijfers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnoman schreef op 18 maart 2003 @ 13:40:
Can't wait. Ik vind het eigenlijk ook helemaal niet erg dat de actie zo'n vertraging heeft, want ik zit nu midden in een tentame periode van 2 weken. En als ik al me spulletjes nu binnen zou krijgen zou het niet echt goed zijn voor mijn cijfers :P
me to.....ook al gaat het zobieszo kut op school 8)7
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.