Aikon schreef op 12 maart 2003 @ 19:30:
[...]
Alleen als het niet doorging.
Ik vind het sowieso niet 'kunnen' dat mensen nu willen cancellen oid, je bent nou eenmaal in zee gegaan met de IA, je kan verwachten dat het wat langer duurt. Zeker bij deze IA was dat te verwachten. Balen dan.
Overigens vind ik het geen probleem om nog 2 weken te wachten ofzo.
Dabit + IA-organisatoren erg bedankt alvast voor de hoeveelheid tijd die erin wordt gestoken

Mja ik vind ook, als er eemaal betaald is en de IA in de bestel/afhandel fase zit, dat er niet gecancelled/veranderd mag worden. Maar aangezien de IA nu heel anders loopt dan normaal (er werd allerlei onfrisse dingen gezegd, gesproken over cancellen van de hele ia) is het niet zo gek dat mensen geld terug willen.
Maar ik wil niet cancellen op zich maar een ander product, tot zover ik weet is er nog niet besteld, dus op zich moet er wel een uitzondering kunnen.
Maar aan de andere kan snap ik ook dat als de IA "gewoon" doorgaat dat de organisatoren geen zin hebben in aanpassingen enzo.
Ik wil wel een aanpassing, maar niet 1 die meer geld kost/geld terug geboekt moet worden. Dus is er alleen een aanpassing in wat ik besteld heb.
Maargoed, ik heb mxstream gemeeld, en hoor wat hij ervand vind, hij is de (mede)organisator.
edit:
Waar ik eigenlijk op wilde reageren was jouw zin:
"je bent nou eenmaal in zee gegaan met de IA, je kan verwachten dat het wat langer duurt." <-- iedereen weet (naja moet weten) dat een ia altijd langer duurt dan dat je bij een winkel haalt. Je bent goedkoper uit, en dat duurt langer. Maar nu is het anders als normaal, niet zozeer het langer duren is het probleem maar de hele omstandigheid, het is wel een lekker spannende IA moet ik zeggen.
edit:
ps. Waarom ik niet eerder de bestelling wilde veranderen was juist vanwege het feit dat ik het ook niet echt vind kunnen dat je na betaling nog van alles wilt veranderen.
[
Voor 23% gewijzigd door
nhimf op 12-03-2003 19:57
]