[IA] PC-Cooling 325+ producten *afhandeling*

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.965 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Node, als je een nieuwe ia gaat houden, hou hem dan niet bij pc-cooling ...
Er zijn genoeg alternatieven, en ikzelf zou niet meedoen aan een pc-cooling ia uit principiële overwegingen.

[ Voor 5% gewijzigd door Bartjuh op 10-03-2003 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Kunnen we weer even de rust bewaren en wachten op 'officieel' bericht.
Dit gemekker levert niks op.

Let the Zen flow...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:55
DaMightyWackO schreef op 10 maart 2003 @ 09:45:
[...]

Alsjeblief hou op met stoken!!, ik heb er volste vertouwen in de de organisatoren nix vreemts met mijn geld doen. Ik moet kotsen van je!!! Je loopt constant te bitchen! Je veroorzaakt alleen maar onrust met je ellende en probeert mensen zwart te maken. En als je het mij vraagt uit belang van de shop.
Er valt geen goed woord over je gedrag mbt deze IA te zeggen, dat kan ik wel doen over de organisatoren, dus voorloopig heb ik meer vertrouwen in hun en mijn geld dan in jou blaatschap.
Ja hij moet idd ff kappen met dat gezanik van um. Allebei de IA organisatoren zijn welbekende en gerespecteerde (Slijm ;) ) tweakers. Of ie het in het belang van de oc-shop doet denk ik niet (dat zou wel erg lame zijn).

Maar ieder1 genoeg gezeikt etc.. het is slimmer om nu gewoon te wachten op nieuwe berichte van de IA organisatoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:02

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Is er nou eigenlijk inmiddels een datum vastgezet "VOOR" wanneer alles duidelijk moet zijn en dat anders het geld teruggestort wordt?

van mij hoeft dit namelijk niet weken/maanden te gaan duren.
en anders stort je maar alleen mijn eigen geld terug.

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 09:53
petervandamned schreef op 10 March 2003 @ 07:11:
[...]

misschien een idee om beide heren IA starters eens wat print screens te laten zetten waar het geld is !

[...]
sorry dat ik het zeg, maar het verrekt mij echt helemaal niks waar hun dat geld hebben gelaten!!! :(

sjees zeg, een beetje vertrouwen is zeker vergezocht?
ik heb er nog steeds de volle 100% vertrouwen in dat het geld teruggestort wordt indien de IA niet doorgaat,
aangezien dat zelfs DaBit zich heeft opgeoffert om de zaak uit te leggen aan PC-Cooling

dus probeer nu aub niet verder de boel op te stoken met dat soort uitspraken! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 21:40

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

arnoman schreef op 10 maart 2003 @ 10:32:
[...]

Ja hij moet idd ff kappen met dat gezanik van um. Allebei de IA organisatoren zijn welbekende en gerespecteerde (Slijm ;) ) tweakers. Of ie het in het belang van de oc-shop doet denk ik niet (dat zou wel erg lame zijn).

Maar ieder1 genoeg gezeikt etc.. het is slimmer om nu gewoon te wachten op nieuwe berichte van de IA organisatoren.
Ik vraag me afwrom hij het anders doet?
Ofwel deze vraag is voor Meneer v Dam: Waarom trek je je zo veel aan van deze IA, en niet van ander IA's. (hint: omdat de spullen van deze IA bij OC te koop zijn, en spullen van andere IA's voor groten deels niet?)

Vind het overigens vervelend om mensen in twijfel te trekken, zonder dat ik het cker weet. Maar het kan ff ni anders.

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste reactie op deze ia ;) Ik maak me niet zo druk om al deze sjit, weet bijna wel zeker dat het goed opgelost zal worden. het enigste wat ik graag wel ff wou was de verzonden emails door de ia starters. Ik heb halvewege deze ia een ander email adres gekregen, heb hem wel al veranderd op laupro, mischien dat ik hierdoor de emails niet heb ontvangen. Wie is zo lief om mij deze emails even te mailen :) mijn dank zal groot zijn. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
Meneer van Dam: Ga iemand anders lekker vervelen met je print screens. :O Lijkt me als er in samenwerking met een Mod de zaak geregeld wordt dat voldoende moet zijn. Bemoei je er gewoon niet mee (tenzij je zelf wat besteld hebt natuurlijk , maar that's not the case toch?)

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stlgamer
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:21
OK hier voor iedereen: http://www.xs4all.nl/~kampen52/IAmail.txt ff in een txt'tje wat er in die mail stond (ben te lui om een nette HTML te make, maar dit moet goed zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
mijn laatste reactie op dit geheel.

ik vermoede bij deze ia een andere doelstelling dan als waar een ia voor bedoeld is.
dit heb ik geprobeerd duidelijk te maken in de IA aanloop. terecht of niet terecht ?

van andere IA's weet ik geen inkoop prijzen en kan ik dat dan ook niet gaan betwisten. mocht ik echter weer een vermoeden hebben zal ik deze niet online gooien, maar deze doorgeven aan de MODS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 12:08:
Is er geen ander bedrijf dat mogelijk, soortgelijke spullen kan leveren voor een redelijke prijs? Heb hier Eigenlijk wel op gerekend, Heb voor ruim 600 euro een kast met de bijbehorende WC en tweak spullen besteld. Ondertussen al mijn CD
en floppy drives zwart gespoten, Reservoir gemaakt, Waterblokjes besteld.
Weet echt niet wat ik moet doen als deze IA niet doorgaat (bij pc-cooling of een andere shop) 1 Ding weet ik zeker het komt niet uit NL, want voor mij is het behoorlijk duidelijk dat er druk op pc-cooling word gezet door een NL bedrijf.!!!
Ik moet ook zeggen dat ik nooit een WC-Setup met nieuwe kast had aangeschaft
als deze IA er niet geweest was , je besteld toch sneller meer ( als je het kan missen! ) Toch wil ik SaIT en MxstrEAm bedanken voor de inzet tot nu toe. _/-\o_
Het geld dat zit wel goed, heb ik alle vertrouwen in. 8) Dabit zet hem op !!!!! 8)
offtopic:
Voor 600 euro waterkoeling 8)7 , voor dat geld kon je een prometia kopen man incl kast :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Wat mij betreft mag de zaak afgeblazen worden, ik heb de spullen al elders besteld dus ga het nu alleen maar dubbel krijgen.
En zo niet... naja... pech geld, eet er geen boterham minder om.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

petervandamned schreef op 10 March 2003 @ 12:08:

ik vermoede bij deze ia een andere doelstelling dan als waar een ia voor bedoeld is.
dit heb ik geprobeerd duidelijk te maken in de IA aanloop. terecht of niet terecht ?

van andere IA's weet ik geen inkoop prijzen en kan ik dat dan ook niet gaan betwisten. mocht ik echter weer een vermoeden hebben zal ik deze niet online gooien, maar deze doorgeven aan de MODS.
Of wel naaien waar je naaien kan!! Laat het gewoon met rust! Waarom onnodig IA's controleren(mods zullen dat wel doen)? Wees blij dat wij goedkoop spullen krijgen. En als is het voor dealer prijs... Is toch juist hartstikke fijn voor ons, wees blij en bestel vrolijk goedkoop mee. Als individu heeft u er geen baat bij om IA's te stoppen, in tegenstelling zelfs.

Vermoede een andere doelstelling.... een commerciele onderneming? Tuurlijk terecht dat je je twijfel uitspreek, maar omdat zo ver door drijven. Ik denk dat wel duidelijk is dat de organisatoren te vertrouwen zijn.

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
en anders de MODS wel

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, a little status update in English, so mr. Robert Michel can read it also:
- Mr. Robert Michel is who he says he is. No fake.
- I am still in close contact with the relevant parties, but until now there is nothing really new.

Not much of a status update, I must admit.
Once again, I ask you to have patience. I am still confident that nobody will lose his money, and I am very happy with the amount of effort spend by various parties to work things out.

Eens even kijken of groen lelijk genoeg is om op te vallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawa
  • Laatst online: 09:06
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 12:48:
Eens even kijken of groen lelijk genoeg is om op te vallen :P
ja B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawa
  • Laatst online: 09:06
petervandamned schreef op 10 March 2003 @ 12:08:
Gelukkig want door je overduidelijke mening en commentaar is het topic al een keer gesloten. Get a life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:03

spacy

+++

eerste reactie van mij hier in dit topic,
ik heb mailtje ook gezien, en ik laat de keus over aan de organisatoren,
geld terug storten en totale bestelling wijziggen is minstens net zo tijdrovend als het gewoon afhandelen en deze goedkope spullen zijn altijd wel bruikbaar :)
dus ik zie het vanzelf wel...

en of de IA-organisatoren er nu een paar centjes wel of niet aan verdienen, het blijft goedkoop en het zal never nooit niet de compensatie zijn die je bij een bijbaantje in uurloon zou krijgen qua tijd dat je er in steekt.
Want weet waar je aan begint als je een actie organiseerd!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^Ripper
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-07 16:49
Laat ik nou ook ff wat zeggen :P

Ten eerste: mxstrAEm, salT en DaBit. Laat je de kop niet gek maken door aan dat gestook hier.

Ten tweede: Mensen hou nou op met stoken. :(
Heb je enig idee hoe het is als je van 2 kanten belaagt word.
Een normaal mens kan hier aan onderdoor gaan, en dat wil je niet op je geweten hebben.
Kijk maar eens naar een willekeurige managment posite waar de baas je staat uit te blaffen en de werknemers je ook staan uit te voeteren.
Dus...KAPPEN NU!

Er is een mail met text en uitleg verstuurd en de IA organisatoren zullen kontact houden hebben ze gezegt (En dat DOEN ze ook)
Dus gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op gestook zit niemand te wachten. Laat gewoon alle betrokkenen hun werk doen, en strijk niemand tegen de haren in.

[dreigende-taal-modus]
En die opmerking over tempbans die ik eerder maakte meen ik....
[/dreigende-taal-modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0d3
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-09 11:37
Bartjuh schreef op 10 March 2003 @ 09:57:
Node, als je een nieuwe ia gaat houden, hou hem dan niet bij pc-cooling ...
Er zijn genoeg alternatieven, en ikzelf zou niet meedoen aan een pc-cooling ia uit principiële overwegingen.
ben ik eigenlijk wel met je eens, we wachten eerst maar is af wat hier gaat gebeuren en anders moeten we maar eens met b.v. perfect systems gaan mailen oid.

misschien dat de OC-shup ook wel is mee wil doen aan een IA >:-)

maar goed, we wachten in spanning af.

dr is enkel wel iets wat me nu dwars zit.
In die mail las ik dat mxstrAem en sAiT dealer prijzen kondne krijgen door het via hun bedrijf oid konden regelen, echter werd er eerst gezegt, 20 pagina's trug of zo, dat zei met pc-cooling hebben gesproken en een korting van 8 tot 10% zouden krijgen op gewoone particuliers prijs.

Zou van damned toch gelijk hebben? ......

We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
Perfect-Systems heeft wat mijn bestelling betreft inderdaad hetzelfde assortiment (zal wel puur toeval zijn, maar alles wat ik bij de IA wilde bestellen op enkele artikelen na is sterk in prijs gedaald op Perfect-Systems).

Wat overigens een prima zaak is :) Heb al meerdere malen e.e.a. besteld

[ Voor 15% gewijzigd door Demon_Eyez op 10-03-2003 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
edit:
ja was wel erg off topic

[ Voor 85% gewijzigd door joint_me op 10-03-2003 16:29 ]

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, als deze IA volledig in de soep loopt - hoop het niet - ga ik ook naar Perfect Systems, hebben bijna alles voor een redelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Mensen, laten we eerst eens even tot vrijdag wachten en dan beslissen wat we gaan doen. Beetje positief blijven he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0d3
en anders een IA bij perfect systems proberen te houden en niet allemaal los halen, misschien kunnen we dan alnog redelijk voordelig onze spulletjes krijgen.

We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zullen we gewoon eerst even rustig afwachten en niet op de feiten vooruit lopen ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga even popcorn halen.. deze soap zal nog wel even gaan duren! :)

Maar laten we inderdaad niet vooruit lopen, ik zie wel hoe het afloopt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
Is het misschien niet verstandig om in de tussentijd hier een slotje op te gooien. Totdat er weer zinvol geblaat kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
arnoman schreef op 10 maart 2003 @ 20:31:
Is het misschien niet verstandig om in de tussentijd hier een slotje op te gooien. Totdat er weer zinvol geblaat kan worden?
nee

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:57
arnoman schreef op 10 March 2003 @ 20:31:
Het loopt (nog) niet echt super uit de hand, en waneer is het moment dat er weer zinvol geblaat kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
Als we naar perfect systems gaan, stap ik eruit, slechte herrineringen aan die shop.

Ik blijf lekker mijn tijd hier uitzitten, heb mijn volste vertrouwen in die jongens, dat ze juist handelen. En het is nu wachten op nieuws :P

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 11:47

Freehumor

koekwous

Tja, ik mij maakt het nu eigenlijk weinig uit. Het liefst heb ik de ia spullen straks thuisliggen. Maar als het niet kan, dan houdt het op. Dan maar naar bijvoorbeeld perfect-systems. Lekker dicht bij huis :P, kan ik zelfs de spullen op halen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Nou, ik heb mijn spullen al elders besteld, als ik de IA nou nog krijg heb ik vast alles voor mijn volgende pc...

[zelfmoderatie: wat nou overbodig? oh.. ik zeg het zelf..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijgert schreef op 11 March 2003 @ 10:23:
Nou, ik heb mijn spullen al elders besteld, als ik de IA nou nog krijg heb ik vast alles voor mijn volgende pc...

[zelfmoderatie: wat nou overbodig? oh.. ik zeg het zelf..]
[sarcastische modus]
Inderdaad een beetje overbodig, ook omdat je dat al een keer in dit topic vermeld hebt ;)
[/sarcastische modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
psmeets schreef op 10 March 2003 @ 21:44:
[...]

Het loopt (nog) niet echt super uit de hand, en waneer is het moment dat er weer zinvol geblaat kan worden?
Nu dus niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 11-09 12:43
dus vrijdag 14-3 weten we meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Laatst online: 13-09 17:16

Imhotep

The Dark Side

ik heb net ff het mailtje gelezen nadat ik hier een hele hoop paniek e.d. zag.

Maar ik heb er nog wel vertrouwen in dat het goed komt op 'e'en of andere manier.
Als er verder hulp nodig is bij deze ia wat ik kan doen, dan moet je het maar ff zeggen.

ik heb verder geen haast met deze ia, dus dat zit wel goed.

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op 11 March 2003 @ 12:08:
dus vrijdag 14-3 weten we meer?

Dat kan niet gegarandeerd worden. Ik heb nog steeds contact met zowel de IA-starters als pc-cooling.de, en een oplossing om het hele zaakje door te laten gaan is er nog niet, en eigenlijk zie ik die ook niet komen voor vrijdag. Misschien dat er vrijdag meer verteld kan worden over wat er allemaal geregeld kan worden. Maar zelfs dat kan ik niet beloven.

De bedoeling van mijn kant uit is wel om een manier te vinden om het gewoon door te laten gaan. Jullie doen tenslotte niet mee aan een IA om maanden later je geld weer terug te krijgen.

Uiteraard kunnen de IA-starters alsnog beslissen om de IA te stoppen als er vrijdag nog geen concreet zicht is op een oplossing. De IA-starters hebben het trouwens nogal druk momenteel, dus veel tijd om hier te reageren hebben ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdorie, dit is wel een ongeloofelijke koude douche zeg. Net op het moment dat je denkt de spullen bijna binnen te krijgen. Ik ben in ieder geval blij dat IA organisators en DaBit zo te zien professioneel met de problematiek omgaan. Afwachten maar....................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het vrijdag nog niet is geregeld vind ik het goed dat ze langer doorgaan hoor, ik wil gewoon m'n spullen krijgen, boeit me niks of het over 4 of 5 weken is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 16:51:Als het vrijdag nog niet is geregeld vind ik het goed dat ze langer doorgaan hoor, ik wil gewoon m'n spullen krijgen, boeit me niks of het over 4 of 5 weken is!
Mij boeit het dus wel. Ik vind de berichten van DaBit nu niet echt positief. Laten we in elk geval reëel blijven. Het is inderdaad ontzettend jammer als het hele gebeuren niet doorgaat, maar dat is dan niet anders. Laten we niet vergeten dat onze oosterburen de eerste keer ook al dwars lagen met de vorige initiatiefnemer van deze aktie.
Ik kies er namelijk zelf voor als er vrijdag nog geen duidelijkheid over is om eruit te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0d3
ook al heb ik al het vertrouwen in de starters, ben ik het daar ook mee eens. Tis gewoon niet anders ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:23
idd, ik zou het een goed idee vinden om vrijdag aan te houden

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders ik wel.....zit hier nu al een maand of 2 met een half afgebouwde PC. Wil het apparaat nu wel eens aan het werk hebben. Vrijdag is voor mij ook de deadline. Of er moet dan echt een reeel zicht zijn op een oplossing, maar geen open eind meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
ik denk dat als er vrijdag nog geen vooruitgang is met goede hoop dat ik dan ook mijn geld terug laat storten,
ik heb de spullen namelijk binnekort nodig, dus dan zal ik ze zelf moeten bestellen ipv via deze IA ;(

vind het heel jammer dat alles zo gelopen is
ik koester iig nog wat stille hoop tot vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Laatst online: 00:17

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Sorry hoor, maar was het niet zo dat als je aan een IA meedeed dat je dan sowieso meedeed? :? (soort ongeschreven regel in mijn opzicht ;) )

De IA van de leds duurt ook nog steeds voort (nofi), en is naar mijn idee een groot succes.
Dus wacht eerst even een status-mail oid af voordat je beslist, en zie gewoon waar het schip strand, en zoals Dabit al zegt, het is al helemaal NIET de bedoeling om mee te doen en maanden later je geld terug te krijgen.

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0d3
ja maar met de IA van de leds hangt het niet aan het zijden (sp) draadje zoals hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:23
thunderman_303 je hebt volledig gelijk, maar ik sluit me toch aan bij crash-override

er moet gewoon een datum komen waarop de knop word doorgehakt

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Thunderman_303 schreef op 11 March 2003 @ 19:43:
Sorry hoor, maar was het niet zo dat als je aan een IA meedeed dat je dan sowieso meedeed? :? (soort ongeschreven regel in mijn opzicht ;) )

De IA van de leds duurt ook nog steeds voort (nofi), en is naar mijn idee een groot succes.
Dus wacht eerst even een status-mail oid af voordat je beslist, en zie gewoon waar het schip strand, en zoals Dabit al zegt, het is al helemaal NIET de bedoeling om mee te doen en maanden later je geld terug te krijgen.
weet ik ook wel, ik krabbel ook absoluut niet terug hoor :)
zou niet willen :P
deze inkoopactie was namelijk ideaal, want pc-cooling had spullen die ik wilde en die nergens in Nederland beschikbaar zijn
dat was dus mijn grote drijfveer om hier aan mee te doen, en omdat het leuk is en goedkoper natuurlijk :)

maar ik kan gewoon niet eeuwig af blijven wachten (heb die spullen toch ooit nodig ;) )
dus vandaar dat ik graag de gestelde datum aan wil houden om te beslissen,
en als er weinig hoop meer is of vooruitgang op die datum,
dan heb ik liever zo snel mogelijk mijn geld terug

maar begrijp me niet verkeerd, ideaal zou natuurlijk zijn als de IA doorgaat :)
* Crash En dat hoopt Crash dan ook van harte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Laatst online: 00:17

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Ik ben het helemaal met je eens dat er een maximum datum moet zijn dat er bekend is of het doorgaat of niet.
Alleen (bijna) iedereen denk dat het vrijdag bekend wordt, maar zoals Dabit al zei wordt het hoogstwaarschijnlijk later. (grote klasse btw voor je inzet _/-\o_ )

Dus wat ik probeer te zeggen (en waarschijnlijk niet zo is overgekomen), wacht eerst het resultaat af wat Dabit en de IA-organisatie kan/kunnen regelen.
Anders stoppen een hele hoop mensen omdat ze hun geld terugwillen (wat ik wel kan begrijpen), maar dan moet dat weer worden uitgezocht door de IA-starters, en denk dat die momenteel wel even druk bezig zijn met regelen :Y)

Hoop in ieder geval niet dat ik iemand tegen het zere been heb geschopt :| , en zo ja, dan -> :X

edit:
Ik hoop ook dat ie doorgaat, zitten leuke en unieke dingen bij, maar eerst me PC70 nog binnen krijgen :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Thunderman_303 op 11-03-2003 21:49 ]

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
ik begrijp je volkomen :)
en je schopt me echt niet tegen een zeer been hoor :P

komende vrijdag is ook niet mijn uiterlijke datum dat ik iets wil weten
in het mailtje/post stond dat ze 2weken wilden onderhandelen om te kijken of het nog zou lukken allemaal, en die tijd wacht ik gewoon rustig af :)

maar als er vrijdag toch al duidelijk het idee naar voor komt dat het niet meer gaat lukken,
dan is wat mij betreft voor mij de knoop doorgehakt ;(
is er vrijdag nog duidelijk goede hoop op doorgang, dan wachten we nog een weekje :)

ik ben benieuwd iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is idd ook mijn standpunt. Vrijdag kan m.i. na een week onderhandelen iig duidelijk zijn of het bij pccooling doorgaat of niet. Aks er dan geen redelijk zicht is op alteratieven gaat wat mij betreft de stekker eruit, hoezeer ik dat ook betreur en de inzet van de starters waardeer. Maar je moet toch ergens een streep trekken? Bovendien werk ik nu op een krakkemikkige PIII 1000 terwijl ik m'n nieuwe Barton 2500+ in de kast heb zitten en hem niet kan koelen :(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je waar ik op wacht... op de post waarin vermeld wordt wie nou daadwerkelijk verantwoordelijk is voor het vern#&ken van deze IA.
- Als het een persoon is dan heeft hij in een keer erg veel vijanden gemaakt.
- Als het een bedrijf is lijkt het me niets meer dan redelijk dat niemand van deze IA daar ook
maar iets besteld!!!

Maar verder wacht ik, hopend op een bevredigend eind, rustig de verder ontwikkelingen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:52

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Hm.. vreemd.. ik las een mailtje op laupro, maar dat heb ik nooit gekregen :?

Iig heb ik alle tijd en wacht ik rustig af, in mijn ogen moet je niet je spullen bij een IA bestellen als er haast bij is... Je weet nl. nooit zeker wanneer je de spullen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijns inziens moet je inderdaad niet te lang wachten met het nemen van de beslissing of deze IA wel of niet door moet gaan....

Let wel, ikzelf heb er helemaal geen druk achter zitten, maar ik kan begrijpen dat een aantal mensen nu in een erg vervelende situatie verkeren, en met deze onzekerheid geen vrede hebben. En laten we wel zijn, een bedrijf dat een order van deze grootte niet waardeerd, verdiend 'm naar mijn mening ook niet.

Aangezien het switchen naar een andere leverancier ook weer de nodige prijsafspraken met zich mee brengt, zal die optie ook nogal tijdrovend zijn.

Mocht PC-Cooling eind deze week of ergens begin volgende week toezeggen alsnog bereid te zijn om deze order uit te leveren, ontvang ik mijn bestelde goederen evengoed nog wel met enige vreugde, hetzij wel met "een vies nasmaakje in mijn mond"....maar goed, 't is niet duur gekocht.

Het meest spijt het mij nog voor de starters van deze IA, die mijns inziens hun uiterste best hebben gedaan om alles zo goed mogelijk te laten verlopen...rekening houdend met een ieders wens...ook al werd die wens regelmatig gewijzigd...hulde daarvoor, en jammer dat de leverancier het nu laat afweten na alle moeite. Respect voor de wijze waarop jullie (ism Dabit !!) de zaak nu nog proberen te redden....maar verspeel je tijd niet aan een uitzichtloos conflict...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jungs, hold on...
Er is zicht op een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Laatst online: 24-08 15:55
Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 10:33:
Jungs, hold on...
kee dan youz iz my hero ;)

mocht er vrijdag btw nog geen oplossing zijn, maakt voor mij niks uit..
k kan (met moeite) wel ff wachten...

ff alle credits naar de organisators en DaBit!!
voor al het werk tot nu toe dan :)

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jungs, hold on...
Dat is natuurlijk zeer goed nieuws! Mijn dank gaat uit naar de IA starters en DaBit voor alle moeite die wordt gedaan om deze IA toch nog tot een goed einde te brengen! Ik hoop echt dat er een goede oplossing gaat komen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Jungs, hold on...
Dan ben je echt dik de b0m als je hem door laat gaan , maak je denk ik veel kans om moderator van de maand te worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

DaMightyWackO schreef op 12 maart 2003 @ 10:49:
[...]

Dan ben je echt dik de b0m als je hem door laat gaan , maak je denk ik veel kans om moderator van de maand te worden :p
MAAND? MAAND? wat nou maand? :(

JAAR
;) :+ 8)7

enne ia starters en dabit:
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :Y)

wij danken u, no matter what

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 10:33:
Jungs, hold on...
kijk, dat is nu al een beetje goed nieuws waar iedereen op wacht :)

hopelijk zijn de verdere vorderingen ook positief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjhzenden
  • Laatst online: 02-02 16:06

mjhzenden

... vooral stilte ...

Jungs, hold on...
Mmmm... begin nu toch ook wel een beetje ongeduldig te worden. Kan je ons ook mededelen wat die oplossing dan inhoud?? Ik ben heel benieuwd hoe het nu opgelost gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjhzenden
  • Laatst online: 02-02 16:06

mjhzenden

... vooral stilte ...

dubbelpost

[ Voor 93% gewijzigd door mjhzenden op 12-03-2003 13:45 . Reden: dubbel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

mjhzenden schreef op 12 March 2003 @ 13:43:
Ik ben heel benieuwd hoe het nu opgelost gaat worden.

Dat is iedereen en daarom is het zowel veiliger als netter om een verhaal te geven als de oplossing 'compleet' is. Anders worden er alleen maar een hele hoop mensen op het (misschien) verkeerde been gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Maar nogal logisch dat hier op dit moment geen oplossing gepost gaat worden als die niet 100% zeker is. Want dan heb je echt de poppen aan het dansen, de vlam in de pan, tweakers in de stress en wat dan ook meer.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jungs, hold on...
Er komt mischien een oplossing of er is kans op, mar dat wil niet zeggen dat deze iA daadwerkelijk door gaat . en ze zullen nog wel steeds aan het onderhandelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Nou dat is op zich erg mooi (mits de oplossing is dat de ia doorgaat) ;)

Maare zoals ik mxstream al had gemeld wilde ik zowiezo eruitstappen, aangezien ik een wc wil aanleggen en een luchtkoeler van een hoop geld dan betrekkelijk nutteloos is. En dat is zonde van het geld.

Maar als ik nog kan uitstappen dan mag mxstrean alsnog de bijdrage voor de organisatoren en laupro houden (voor de moeite).
Maar hij heeft nog niet gereageerd.
Maargoed, ik wacht nog even af

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 07:31
Misschien is dat helemaal geen positief nieuws, de oplossing kan ook zijn dat de IA niet door gaat (maar dat zal niet want anders zou het er wel anders staan :X )

/me wacht in spanning af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjhzenden schreef op 12 maart 2003 @ 13:43:
Mmmm... begin nu toch ook wel een beetje ongeduldig te worden. Kan je ons ook mededelen wat die oplossing dan inhoud?? Ik ben heel benieuwd hoe het nu opgelost gaat worden.

Da's iedereen wel denk ik. Maar eerst zekerheid, en dan word er meer verklapt.

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 14:09:
Er komt mischien een oplossing of er is kans op, mar dat wil niet zeggen dat deze iA daadwerkelijk door gaat . en ze zullen nog wel steeds aan het onderhandelen zijn.

Geld terug is altijd nog een mogelijkheid, dus met 'oplossing' bedoel ik dat de IA evt door zou kunnen gaan.

nhimf schreef op 12 maart 2003 @ 14:15:
Maar als ik nog kan uitstappen dan mag mxstrean alsnog de bijdrage voor de organisatoren en laupro houden (voor de moeite).
Maar hij heeft nog niet gereageerd.
Maargoed, ik wacht nog even af

Wat mij betreft is dat niet mogelijk. Teveel administratieve rompslomp die nu niet handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

All right boys, go on

Ik begin nu al weer wat hoop te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 19:07
Jungs, hold on...
woohoo :)
_/-\o_ naar dabit, Mxstream en salt voor de moeite.

offtopic:
ik dacht toch ff dat je het tegen mij had :D achternaam = jung :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 15:19:

[...]

Wat mij betreft is dat niet mogelijk. Teveel administratieve rompslomp die nu niet handig is.
Kan ik me goed voorstellen, maar misschien dat ik dan evt wat anders kan laten overkomen ipv die koeler. (bijv die wc hdd koeler ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nhimf schreef op 12 March 2003 @ 16:18:
[...]

Kan ik me goed voorstellen, maar misschien dat ik dan evt wat anders kan laten overkomen ipv die koeler. (bijv die wc hdd koeler ofzo)

nee, ook dat is wat mij betreft niet mogelijk. Da's ook administratieve rompslomp. Als het aan mij ligt krijgt iedereen gewoon wat hij besteld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaBit schreef op 12 March 2003 @ 16:44

nee, ook dat is wat mij betreft niet mogelijk. Da's ook administratieve rompslomp. Als het aan mij ligt krijgt iedereen gewoon wat hij besteld heeft.
Groot gelijk, zo weer veel teveel werk opleveren als iedereen nu weer dingen wil gaan wijzigen, wees blij dat de boel (waarschijnlijk) doorgaat.

_/-\o_ voor de mannen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Laatst online: 15:47
Ik wacht in spanning af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Dabit, ik heb mxstrAEm nog gemaild en zei dat het niet mogelijk was om voor sommige het geld terug te storten

Maar eerst zei hij dat me geld aanstaande vrijdag zou worden teruggestort :?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 19:00:
@ Dabit, ik heb mxstrAEm nog gemaild en zei dat het niet mogelijk was om voor sommige het geld terug te storten

Maar eerst zei hij dat me geld aanstaande vrijdag zou worden teruggestort :?
Alleen als het niet doorging.

Ik vind het sowieso niet 'kunnen' dat mensen nu willen cancellen oid, je bent nou eenmaal in zee gegaan met de IA, je kan verwachten dat het wat langer duurt. Zeker bij deze IA was dat te verwachten. Balen dan.

Overigens vind ik het geen probleem om nog 2 weken te wachten ofzo.
Dabit + IA-organisatoren erg bedankt alvast voor de hoeveelheid tijd die erin wordt gestoken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Aikon schreef op 12 maart 2003 @ 19:30:
[...]

Alleen als het niet doorging.

Ik vind het sowieso niet 'kunnen' dat mensen nu willen cancellen oid, je bent nou eenmaal in zee gegaan met de IA, je kan verwachten dat het wat langer duurt. Zeker bij deze IA was dat te verwachten. Balen dan.

Overigens vind ik het geen probleem om nog 2 weken te wachten ofzo.
Dabit + IA-organisatoren erg bedankt alvast voor de hoeveelheid tijd die erin wordt gestoken _/-\o_
Mja ik vind ook, als er eemaal betaald is en de IA in de bestel/afhandel fase zit, dat er niet gecancelled/veranderd mag worden. Maar aangezien de IA nu heel anders loopt dan normaal (er werd allerlei onfrisse dingen gezegd, gesproken over cancellen van de hele ia) is het niet zo gek dat mensen geld terug willen.

Maar ik wil niet cancellen op zich maar een ander product, tot zover ik weet is er nog niet besteld, dus op zich moet er wel een uitzondering kunnen.

Maar aan de andere kan snap ik ook dat als de IA "gewoon" doorgaat dat de organisatoren geen zin hebben in aanpassingen enzo.

Ik wil wel een aanpassing, maar niet 1 die meer geld kost/geld terug geboekt moet worden. Dus is er alleen een aanpassing in wat ik besteld heb.

Maargoed, ik heb mxstream gemeeld, en hoor wat hij ervand vind, hij is de (mede)organisator.

edit:

Waar ik eigenlijk op wilde reageren was jouw zin:
"je bent nou eenmaal in zee gegaan met de IA, je kan verwachten dat het wat langer duurt." <-- iedereen weet (naja moet weten) dat een ia altijd langer duurt dan dat je bij een winkel haalt. Je bent goedkoper uit, en dat duurt langer. Maar nu is het anders als normaal, niet zozeer het langer duren is het probleem maar de hele omstandigheid, het is wel een lekker spannende IA moet ik zeggen.

edit:

ps. Waarom ik niet eerder de bestelling wilde veranderen was juist vanwege het feit dat ik het ook niet echt vind kunnen dat je na betaling nog van alles wilt veranderen.

[ Voor 23% gewijzigd door nhimf op 12-03-2003 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_6
  • Laatst online: 31-01-2005

R_6

Misschien verdient pc-cooling wel meer door te distributeren naar andere winkels en zelf te verkopen dan aan ons te leveren, omdat ze weten dat veel van de tweakers de producten toch wel kopen als ze deze niet via deze ia kunnen krijgen. Ze willen immers toch modden. Ze kopen dan misschien wel voor hetzelfde geld minder, maar pccooling zou daar nog steeds meer winst uit kunnen halen omdat er meer wordt verkocht door hen en/of aan andere winkels aan wie zij distributeren. 8)7 beetje ingewikkeld, maar ook een optie gezien de ia prijzen laag zijn. :?

The emperor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Ik ben het helemaal met Dabit een, het spijt me Nhimf, maar ik kan me heel goed voorstellen dat wijzigen nu echt niet meer kan. No flame intended, maar je moet wel goed bedenken wat je bestelt, en wat je bestelt krijg je ook.
Als je in een restaurant zit, en het schiet niet op met de pizza, kun je ook niet zeggen doe dan maar spagetti :?
Als de actie uiteindelijk toch door kan gaan, mogen we ons allemaal in de handjes klappen en Dabit een bos bloemen/bierpakket kopen. Als we dan ook nog orders gaan lopen aanpassen.... dan komt het nooit rond.

[ Voor 24% gewijzigd door martijn12345 op 12-03-2003 22:09 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke... Dit gaat 1 persoon aan! Als dat geneuzel over geld terug nou eens via de mail wordt gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

martijn12345 schreef op 12 maart 2003 @ 22:08:
een verhaaltje :D

Als de actie uiteindelijk toch door kan gaan, mogen we ons allemaal in de handjes klappen en Dabit een bos bloemen/bierpakket kopen. Als we dan ook nog orders gaan lopen aanpassen.... dan komt het nooit rond.
En dan natuurlijk ook de ia-organisatoren.
Die moeten we dan niet vergeten, want zij hebben dit alles natuurlijk wel op poten gezet.

Ik ben dan ook wel voor zo'n plan en dan gaan we met z'n allen ergens vieren dat het gelukt is :D

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Ik ben dan ook wel voor zo'n plan en dan gaan we met z'n allen ergens vieren dat het gelukt is
Oke, dan ben jij bij deze BOB :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

'T is vrijdag, dus misschien aan de einde van de avond bericht? Of hebben jullie nog geen vorderingen gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Freehumor schreef op 13 maart 2003 @ 15:24:
'T is vrijdag, dus misschien aan de einde van de avond bericht? Of hebben jullie nog geen vorderingen gemaakt?
Euhm, ik weet niet waar jij met je hoofd zit, maar het is donderdag hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

de hele dag nog :)

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syzzer schreef op 13 maart 2003 @ 15:25:
[...]

Euhm, ik weet niet waar jij met je hoofd zit, maar het is donderdag hoor!
7(8)7
hehe... Ik hoor het allemaal morgen wel. Iig probs voor DaBit. Misschien kunnen we die man ook allemaal nog een kleine vrijwillige bijdrage geven? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morgen is het dus vrijdag... ;)
kijk maar:
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag

zie je wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

Oops, foutje :X sorry ben beetje aan het slapen :Z :z O-).
IIG is dit al een bericht voor morgen :P

[ Voor 1% gewijzigd door Freehumor op 13-03-2003 15:49 . Reden: wat ben ik lekker wakker vandaag, was ook vroeg 6 uur ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Laatst online: 15:47
Lol 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei ik w8 met spanning af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
countdown, gelukkig is het morgen vrijdag de 14e en niet de 13e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

arnoman schreef op 13 maart 2003 @ 19:35:
countdown, gelukkig is het morgen vrijdag de 14e en niet de 13e
Was ook een grapje van mij ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
Freehumor schreef op 13 maart 2003 @ 20:16:
[...]
Was ook een grapje van mij ;) :P
oh, tja jammerz :( Ik ben ook nooit de eerste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R_6 schreef op 12 maart 2003 @ 21:56:
Misschien verdient pc-cooling wel meer door te distributeren naar andere winkels en zelf te verkopen dan aan ons te leveren, omdat ze weten dat veel van de tweakers de producten toch wel kopen als ze deze niet via deze ia kunnen krijgen. Ze willen immers toch modden. Ze kopen dan misschien wel voor hetzelfde geld minder, maar pccooling zou daar nog steeds meer winst uit kunnen halen omdat er meer wordt verkocht door hen en/of aan andere winkels aan wie zij distributeren. 8)7 beetje ingewikkeld, maar ook een optie gezien de ia prijzen laag zijn. :?
ben ik het gedeeltelijk wel mee eens maar aan de andere kant..kopen veel mensen dingen die ze anders niet zouden kopen! lijkt mij tenminste (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
ik heb idd op 1 product na al1 maar dingen gekocht die ik anders niet zou hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 21:25:
[...]

ben ik het gedeeltelijk wel mee eens maar aan de andere kant..kopen veel mensen dingen die ze anders niet zouden kopen! lijkt mij tenminste (8>
zeker wel, de heatsink zonder fan die ik besteld heb is bijna niet te krijgen in Nederland. Ik heb maar 1 zaak gezien, en daar istie 10 euro duurde dan bij deze aktie. Ik hoop dus ook echt dat het allemaal nog geregeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Jou pc ruled BIG TIME. Heb je daarvoor ook moddingmeuk besteld bij pc-cooling? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freehumor schreef op 13 March 2003 @ 15:24:
Nu is het wel vrijdag.....toch? }:O
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.