[IA] PC-Cooling 325+ producten *afhandeling*

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.962 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

please do not complain about my English, you should fret about your money instead.
We just got a new email from my special friend Mr. Erkan, all he can do is still telling us lies. It is really annoying that he still believes that we have not recognized what is going on.
Once again that email substantiates that Mr. Erkan is a betrayer nothing more !
PC-Cooling will (!!) not ship out any single product to an organization in which such a person is envolved in.

So: send him an email with your account data, redemand your money and contact your lawyer if you are not receiving your money in time.

Best regards

Robert Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 11:52

Res-q

Redder in nood?

Naja, mooi is dat!!! MxStream, wat ga je hiermee doen? als ik dit zo bekijk wordt het niet wat... helaas...

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Could we see some of your e-mails that you send to "Mr. Erkan". Sorry but were still very sceptic. What lies is het telling. You could give us at least more info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

Could you please tell use why you don't want to sell any product of you to Mr. Erkan. We don't know exactly is going on and why you do call him a betrayer.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Why is it you conclude Mr Erkan is an impostor?

Don't complain about my english either :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 11:47

Freehumor

koekwous

Could you please tell something more about yourself? Could you also tell us who you are and what you want. And could you tell us, what going on there? (some emails or things like that). And please answer these questions (kidd_genius, resettim en myself)

Don't complain about my english either (ff gejat) :P

[ Voor 11% gewijzigd door Freehumor op 07-03-2003 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic wordt per dag spannender :) Gaaf die IA's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Laatst online: 10:25
Tis dus duidelijk dat ze niet gaan uitleveren, dus wil ik mijn geld terug!

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 18:31

Daklem

Audio Nerd

och... weet zeker dat dit mijn laatste IA is geweest :P ...

ik hou het voorlopig ff voor gezien :)

maar IA moet wel doorgaan mensen!...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I do not have that much time but to keep it short.
I am not allowed to publish here the complete email contact in the forum.

Just two samples:

Mr. Erkan told me he never used a dealer login from another company - we know that he did. Some of you were able to see it here in the forum because he placed a picture of our reseller prices here - that is what I have heard from a customer.

He also told me, that he only calculated with a discount of 8-10 % - I have seen the prices on Laupro.nl....:-(

Anybody who needs more information can contact me - but please realize I have better things to do than spending more time in correcting the failures of Mr. Erkan.

You can find our conact data on our website.

Best regards

Robert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

What has mr. Erkan done wrong !?
Why is it, that you won't ship out products to mr. Erkan, is it because all the troubles in the past about the remote linking and the price comparisons balfhert and i made when we started the "first" ia ?

The only thing i get with your posts hammer, are more unanswered questions ...

[ Voor 5% gewijzigd door Bartjuh op 07-03-2003 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

TheMAzTER schreef op 07 maart 2003 @ 17:34:
[...]

we want to order for 30.000 euro stuff and u guys dont want to deliver it?

wtf??? are u guys stupid or smth..... 30.000 fucking euro's...
Seen from his perspective he is trying to help us...

Anyways, we would like to know why he thinks we are being imposted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik begin het te snappen ....
Wacht even ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syzzer schreef op 07 March 2003 @ 17:36:
[...]

Seen from his perspective he is trying to help us...

Anyways, we would like to know why he thinks we are being imposted.
..okay last answer...;-)

Mr. Erkan imposted you because he sold things to you, that he will never be able to deliver for the prices he told you.
That is just one example - but I think the worst.
Always remeber: you had to pay in advance !!!

Best regards

Robert Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

TheMAzTER schreef op 07 March 2003 @ 17:42:
[...]

lol we still talking about 30.000 euro here.

and i am sure you dont get a 30.000 euro order from every customer. (specialy because i notice that a lot of things arent in stock)
Lets start with proving Mr Erkan is/isn't a betrayer. When this is clear for both the participants and te supplier, we can deside te do or do not let the order continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet wat jullie er zo moeilijk aan vinden, volgens mij bedoeld de PC-cooling dude namelijk dat "Mr Erkan" heeft gevraag om korting. Die wilden ze dus blijkbaar geven 8% ofzo. Vervolgens heeft ie via een bedrijf een login aangevraagd om zo dus de producten voor inkoopsprijs te kopen, en ze dan vervolgens door te verkopen aan ons tweakers. Dat ze daar niet zo blij mee zijn kan ik me wel voorstellen. (of ik begrijp het totaal verkeerd)

Maar wil wel eens horen hoe het precies zit. Waar is saIT? maybe kan die ons wat meer vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stlgamer
  • Laatst online: 06:21
hammer0815 I think the person who showed the pic was an employe at the oc-shop. And he pointed out everything was sold above bruto/reseller prices. Im not trying to argue with you but alot of people would think it is fun to ruin something like this. I personally am just not sure what to believe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 17:44:
[...]

..okay last answer...;-)

Mr. Erkan imposted you because he sold things to you, that he will never be able to deliver for the prices he told you.
That is just one example - but I think the worst.
Always remeber: you had to pay in advance !!!

Best regards

Robert Michel
Paying in advance is one of the principles about an 'Inkoopactie'. Mr. Erkan can't pay for us all. There are being held much more 'Inkoopacties' on this forum, it is not a new thing.

From the posts of Mr Erkan I got that he mailed you for the price of every article that he wanted to sell in his 'Inkoopactie'. When you gave him prices that were below this 10%, he simply putted those prices on Laupro.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 17:35:
I do not have that much time but to keep it short.
I am not allowed to publish here the complete email contact in the forum.

Just two samples:

Mr. Erkan told me he never used a dealer login from another company - we know that he did. Some of you were able to see it here in the forum because he placed a picture of our reseller prices here - that is what I have heard from a customer.

He also told me, that he only calculated with a discount of 8-10 % - I have seen the prices on Laupro.nl....:-(

Anybody who needs more information can contact me - but please realize I have better things to do than spending more time in correcting the failures of Mr. Erkan.

You can find our conact data on our website.

Best regards

Robert
The picture used of your dealer login was a company here in Holland, oc-shop.nl Not I . You should look that up. I never used any photograph of your dealer website |:(
Give me a price which is the same as your dealer price. None of our prices is the same. You are missing a big oppurtinity and occusing a customer of a betrayer! This is no way of doing business.
All we ever used were the pictures of your website which is openly for everyone. And we always said that they came from your company. To try an not violate any copyright rights I never placed a picture of your company in this forum. So you should explain what I did wrong and what why I am a betrayer.

Ik wil openlijk zijn, enige reden waarom ze niet willen leveren is het gebruik van hun plaatjes op laupro. Vandaar dat ze nu ook hun logo op de plaatjes zetten op hun website. Ja dat maakt me natuurlijk meteen leugenaar en bedrieger. Exact waar Blafhert eerst voor werd uitgemaakt. En nu begrijp ik waarom.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-09 18:44

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Wtf, volg je even 2 dagen dit topic niet omdat je denkt: "dat gaat wel eventjes duren", gebeurt er opeens van alles :). Ik kan me voorstellen dat er nu een hoop mensen ongerust wordt, maar ik denk dat het wel goed gaat komen als je ziet hoeveel werk tot nu tot de organisatoren al hebben gehad. En tegen hun zeg ik: "Poot stijf houden kerels!". Ik vertrouw jullie, en als ik de poll-uitslag goed gelezen heb de meerderheid ook. _/-\o_

En tegen hammer zou ik zeggen, ga hier geen paniek zaaien, maar handel je zaak af met de ia-organisatoren.

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 17:47:
Ik snap niet wat jullie er zo moeilijk aan vinden, volgens mij bedoeld de PC-cooling dude namelijk dat "Mr Erkan" heeft gevraag om korting. Die wilden ze dus blijkbaar geven 8% ofzo. Vervolgens heeft ie via een bedrijf een login aangevraagd om zo dus de producten voor inkoopsprijs te kopen, en ze dan vervolgens door te verkopen aan ons tweakers. Dat ze daar niet zo blij mee zijn kan ik me wel voorstellen. (of ik begrijp het totaal verkeerd)

Maar wil wel eens horen hoe het precies zit. Waar is saIT? maybe kan die ons wat meer vertellen.
volgens mij bedoelt hammer dat Erkan prijzen heeft beloofd die hij nooit van zijn leven waar kan maken, en hij beweerd ook dat Erkan zich daar heel goed van bewust is. Dus hij vreest dat het om een doodnormale oplichter gaat..
Ik weet nog niet zeker wat ik moet geloven want alle 2 zijn ze vaag. Maar ik denk dat PC Cooling op zch best gelijk kan hebben. Wat men al zei: je zet niet zomaar zo'n order overboord, en ze lopen zo ook het riscio half GoT als klanten kwijt te raken..

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluppy2 schreef op 07 maart 2003 @ 17:52:
[...]

volgens mij bedoelt hammer dat Erkan prijzen heeft beloofd die hij nooit van zijn leven waar kan maken, en hij beweerd ook dat Erkan zich daar heel goed van bewust is. Dus hij vreest dat het om een doodnormale oplichter gaat..
Ik weet nog niet zeker wat ik moet geloven want alle 2 zijn ze vaag. Maar ik denk dat PC Cooling op zch best gelijk kan hebben. Wat men al zei: je zet niet zomaar zo'n order overboord, en ze lopen zo ook het riscio half GoT als klanten kwijt te raken..
Dat is dus zijn leugen. De prijzen in deze IA zijn gewoon groothandelprijzen zoals elk bedrijf ze kan verkrijgen bij pc-cooling als ze een login hebben + porto van duitsland naar nederland toe + btw verschil + kleine dekking van overige kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, for once I will write this in English.

Guys, please, PLEASE stay calm. I had contact with mr. Erkan, and I still do *NOT* have any doubts about the safety of the money. Either the IA will continue, or the money will be returned.

Bugging the organisers of this IA over the phone will not improve the situation. In fact, it will worsen it. I prefer to see the spare time of those guys spend on solving problems, instead of answering phonecalls.

Mr. Robert Michel:
When posting here, please consider the effects of those few KB's of text. Next time I prefer to receive an E-mail about what is going on.

I will close this topic until a few things are somewhat clearer to me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I just removed a few replies about baseball bats and calling saLT, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, everybody had 24 hours to cool down. I will open this thread again to provide a discussion platform about this IA.

I am currently in discussion with mxstrAEm/saLT, and my feeling about all this is good. Of course, I don't know whether this IA will continue or not. too many things are uncertain. But basically, the options are:

- This IA continues.
- This IA will be aborted, and the money will be returned.

In both cases, a lot of work for the IA-organisers is involved. So, don't panic when no reaction is given to E-mail sent to mxstrAEm/saLT. They have more to do than just the IA, and I am confident that everything works out just fine. Also, do not be alarmed when they do not react here within a few hours.

Please do not send mail about this IA to pc-cooling.de. Those guys can reply here, and sending them E-mail won't help.

When replying in this thread, there are a few rules on top of the normal 'GoT-law':

- Do *not* flame mxstrAEm/saLT. Just let them do their job.
- Do *not* flame pc-cooling.de. They have their reasons, and flaming them won't help anyone.
- Keep the discussion nice and constructive.

Anyone not obeying these simple rules will be nominated for a tempban.

Ik ga er even vanuit dat iedereen kan volgen wat hier staat :)
Ik vergeet bijna dat we een Nederlands forum zijn ;) Hou de discussie gewoon in het Nederlands, tenzij het betrekking heeft op de PC-cooling.de mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 17:56:
[...]

Dat is dus zijn leugen. De prijzen in deze IA zijn gewoon groothandelprijzen zoals elk bedrijf ze kan verkrijgen bij pc-cooling als ze een login hebben + porto van duitsland naar nederland toe + btw verschil + kleine dekking van overige kosten.
Volgens mij is dit ook het probleem, eerst wilden ze je korting aanbieden. Toen heb je een resellerlogin via via gekregen, en ben je uitgegaan van deze prijzen. Dat ze hier niet blij mee zijn kan ik me voorstellen omdat je het voor bijna inkoopsprijs weg doet, daar zullen ze wel niet happy mee zijn. (dat is wat ik eruit opmaak althans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik denk niet dat de ia nog door kan gaan, aangezien hammer wel heel erg duidelijk heeft gemaakt dat ze dat niet willen ...

Had gehoopt van wel, maarja ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk niet dat ze nog zullen reageren ze zeggen ja al dat ze 100% cker niet gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:14
Het maakt mij niet zoveel uit wat er gebeurd, of het nou door gaat of niet.
* NitroX infinity kan het geld eerlijk gezegd wel ergens anders voor gebruiken.

Maar mocht het nou niet door gaan, is er dan een kans dat er een nieuwe IA komt?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 23:01
ik ga er vanuit dat het goed komt, oftewel dat deze [ia] tot een goed einde komt met of zonder de "tweakgear"

ik hoop ook dat dit topic niet overspoeld word met reacties wat iedereen er van zodat het tenminste duidelijk blijft

mocht het door gaan, dan mogen na alles blij zijn dat we de gewenste spullen alsnog ontvangen, enzo niet krijgen we ons geld terugsgestort dus waarom zal ik me druk maken

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Maar wat ik niet snap is dit:
Waarom levert pccooling niet aan mxstrAEm :? Al wast het een oplichter zou die gerust niet die spullen gaan bestellen hoor, dan zat ie nu in het buitenland. Ik geloof er eerlijk gezegd niet in. Maar mxstrAEm heeft dus een login begrijp ik, nou dan wat is het probleem dan. Hij besteld dan toch gewoon lijkt mij!?
En als pccooling nu weer gaat zeiken dat ze een logo hebben gebruikt, ja daar wordt ik wel een beetje gek van hoor. In de eerste poging was het ook al zo'gezeik met pccooling omdat er een aantal prijzen op een website stonden.
Dus kan iemand mij nu beetje duidelijk uitleggen waarom zou mxstAEm geen spullen mogen kopen met een login die ze hem zelf gegeven hebben? Wat maakt pccooling het nou uit wat er mee gedaan wordt met die spullen, ik snap hun werkelijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 09:53
[edit]

die log-in zou niet helemaal eerlijk verkregen zijn, ofzow
dus van iemand anders geleend, terwijl die log-ins persoonlijk zijn
dus eigenlijk werd er misbruik van gemaakt (of iets in die trend)

gewoon afwachten, en hopen op een (snel) mailtje van mxstrAEm/SAlT

[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 09-03-2003 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Wat een gezeur van pc-cooling.

Ik bedoel als ze zo moeilijk doen, dan niet hoor!
Dan hebben ze maar geen €30.000 meer omzet.

Ik gun het ze niet eens meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor alle mensen die nog twijfelen of Erkan te vertrouwen is of niet... Ik heb destijds bij het overmaken van het geld met hem gebeld omdat ik 500 euro toch wel veel geld vond om even naar een rekening van een volstrekt onbekende over te boeken. Ik kreeg geloof ik eerst zijn zusje, vervolgens zijn moeder en toen hem zelf aan de telefoon...
a. Hij klonk bijzinder vriendelijk, niet een of andere aso!
b. een oplichter woont niet bij zijn ouders thuis.
c. iedereen kan achter zijn nummer komen... ook een niet zo slimme zet van een oplichter!
d. als je z'n nummer weet kan je ook achter zijn adres komen.

lijkt me dat ik hiermee duidelijk heb gemaakt dat er met onze euro's echt geen gekke dingen gebeuren!

nog even dit:
ERKAN MAAKTE MIJ DUIDELIJK DAT HIJ BEGRIP HAD VOOR MIJN REDEN VAN BELLEN! MAAR ZIJ OOK DUIDELIJK DAT DIT NIET DE BEDOELING IS... deze post is dus alleen om wat twijfels weg te nemen.. niet om mensen aan te zetten tot bellen... en niet alleen niet bellen omdat ze het druk hebben maar voonamelijk omdat het hele gezin erkan hier ook last van heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een gesprek gehad met markieparkie, dat klopt en dat wil ik hierbij bevestigen. En als je me niet vertrouwt: zou ik zeggen lees de post van DaBit nog even door. salT en ik hebben voortdurend contact met hem. Als er iets niet zou deugen zou DaBit wel de eerste zijn die aan de bel zou trekken.

Overigens krijgen alle leden straks de beloofde e-mail. Overleg duurde wat langer vandaar dat jullie hem strakjes krijgen. En dit keer is strakjes wel strakjes en niet een dag later ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Laatst online: 10:10
Hoop dat alles nog goedkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor
  • Laatst online: 07-08 11:47

Freehumor

koekwous

Succes Dabit Mxstream en Salt met jullie vorderingen. Hopelijk gaat alles door. :D:D:D

(tot morgen, ga nu ff uit) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pi-air-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 18:04
IK heb er alle vertrouwen in, wat er ook gaat gebeuren.
Misschien dat jullie een dealer van pccooling kunnen benaderen die de order plaatst voor de inkoopactie?
Die kunnen ze immers niks weigeren lijkt mij. En als die dealer ze dan gewoon tegen de inkoopprijs geeft/verkoopt aan de inkoopactie is dat geen slechte reclame voor die dealer (bekendheid en misschien wat toekomstige klanten door die actie).
Is maar zomaar een gedachte die net in me opkwam.. weet niet of dit haalbaar is en of er dealers zijn die dit zien zitten.
Beste is natuurlijk dat het direct via pccooling goedkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PC-Cooling zal toch ook nog wel willen overleggen aangezien het gaat om een inkoopactie van 25000+ euro. Hun vertrouwen moet wel erg geschaad zijn willen ze dit nu laten lopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milembar
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 19:18
heb alle vertrouwen in dat het goed komt.

Veel sterkte mxstream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

-Pi-air- schreef op 08 maart 2003 @ 22:54:
IK heb er alle vertrouwen in, wat er ook gaat gebeuren.
Misschien dat jullie een dealer van pccooling kunnen benaderen die de order plaatst voor de inkoopactie?
Die kunnen ze immers niks weigeren lijkt mij. En als die dealer ze dan gewoon tegen de inkoopprijs geeft/verkoopt aan de inkoopactie is dat geen slechte reclame voor die dealer (bekendheid en misschien wat toekomstige klanten door die actie).
Is maar zomaar een gedachte die net in me opkwam.. weet niet of dit haalbaar is en of er dealers zijn die dit zien zitten.
Beste is natuurlijk dat het direct via pccooling goedkomt.
Ik weet wel zeker dat zo een dealer dat niet voor niks doet...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Laatst online: 10:49
DAmn dit suckt!!! Vorige inkoopactie van een ander is mijn pakje kwijtgeraakt bij de post. Heb dus betaald maar heb niks :(
En nu dit... Ik kijk het wel even aan.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Extreem netjes hoe deze problematiek behandelt wordt, complimenten daarvoor aan de IA starters en DaBit.

What I don't quitte understand is the little amount of research PC-Colling seems to have done about this subject... The communication about this goes through e-mail for a large part, and not everything is noted in this thread about the IA. When they'd look around on laupro.nl/ia they'd see the Ultrafelle LED's IA that has been succesfully run the past couple of monthts... That IA was run by different persons, and also involved some 30K euro's. We're all tweakers, just trying to help eachother (large part of us are "poor" students and the like) to have all our computers and casemods more cheap, so more people can enjoy them. Then there is the arguement that their dutch customers are getting a bad view on their company, sorry to say this, but that's largely because of these miscommunications/misinformations which lead to these kind of less possitive views on the company. Under us tweakers, mouth-to-mouth is _the_ way to learn about a company, and even if the internet is quitte possitive about a company as a whole, hearing bad stories about it from 2 or 3 fellow tweakers will have us doubt to order at such a company. So just because of these difficulties that arise the view on the company and it's customer-relations decreases... But then, what is 30K on a lifetime, or is that a crappy argument :+

Nou jah, ik snap hem niet, ik wacht wel af, en hoop toch dat ze op de een of andere manier tot inzicht mogem komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saeverix schreef op 08 maart 2003 @ 23:07:
DAmn dit suckt!!! Vorige inkoopactie van een ander is mijn pakje kwijtgeraakt bij de post. Heb dus betaald maar heb niks :(
En nu dit... Ik kijk het wel even aan.
ah dus jij bent de schuldige :p

je brengt gewoon ongeluk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 09:53
heb zojuist het mailtje gehad, en ik moet zeggen dat het zeer netjes in behandeling is
ik kan er verder alleen maar het beste van hopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2023
We also got a huge loss of trust at our customer clients and private customers in the Netherlands.
Heeft iemand eigenlijk een idee welke shops dit zouden kunnen zijn? Ben wel benieuwd eigenlijk. ik weet iig dat perfect-systems de spullen ook ergens uit dl halen en de aangeboden producten komen ook bijna helemaal overeen met pc-ccoling.de.
Of misschien oc-shop.nl. ik kan me herinneren dat een werknemer van die zaak deze inkoopactie niet helemaal zag zitten.

Zou iemand (een nl shop) misschien van deze ia op de hoogte zijn en zouden die shop pc-cooling.de hebben beïnvloed? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze 30k extra omzet laten liggen omdat er een paar plaatjes gebruikt zijn

ps Ik ben blij dat alles goed lijkt te gaan want ik dacht even dat mijn geld werkelijk naar hawaii was gevlogen :) iig veel sterkte! (jzus, lijkt wel een condoleanceregister hier :+ )

[ Voor 16% gewijzigd door Herr Muller op 09-03-2003 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen mailtje gehad btw..

btw, die shobs hoeven dan echt niet te denken dat je 30.000 euro mislopen, normaal zouden mensen het namelijk niet 1,2,3 bestellen.

Maar een inkoop actie is het altijd anders (je besteld eerder dingen en meer dan dat je anders zou doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:36
omg, er zaten nog wel van de leuke stuffies tussen :)
nou maar hopen dat alles nog door gaat

offtopic:
leer nou eens de naam goed te schrijven van mxstrAEm,
tis mxstrAEm. en niet zoals de adsl van kpn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand (een nl shop) misschien van deze ia op de hoogte zijn en zouden die shop pc-cooling.de hebben beïnvloed? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze 30k extra omzet laten liggen omdat er een paar plaatjes gebruikt zijn
Dit is dus waar ikzelf ook aan dacht. Een (NL) dealer zou gezegd moeten hebben: 'Als jullie aan hem/hun leveren, neem ik nooit meer iets af...' Dat is de enige reden die ik zou _kunnen_ bedenken. Ja, inderdaad, ik moet wel zelf gaan denken, aangezien er geen 'echte' info komt omtrent het foutlopen van deze IA. De fijne kneepjes komen niet aan bod, of ik heb er gigantisch omheen gelezen, dat kan natuurlijk ook. Als er weinig tot geen info verstrekt wordt, dan gaat men zelf nadenken en wildcards opgooien.

Desalniettemin vertrouw ik volledig op IA mensen, en hoop ik op een goede afloop. Ik heb er geloof ik rond de € 120.- inzitten, dus ik hoop dat ie alsnog doorgaat :) Jongens, keep up the good work! Ik in ieder geval heb vertrouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Ik vind dat de organisatoren het keurig afhandelen, doch heb ik er weinig vertrouwen meer in dat dit allemaal nog goed gaat komen. Tenzij onderhandelingen met hulp van Dabit een positieve verandering in de situatie teweeg brengen vraag ik komende vrijdag mijn geld terug. Ik heb alleen een heatsink besteld. Die bestel ik dan wel voor 10-15 euro meer ergens anders. Maar wat ik me dus afvraag, ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Hoe kan de IA nu nog doorgaan als komende vrijdag zeg 25% van de deelnemers besluit er geen brood meer in te zien en hun geld terug te willen.
Dan moet dadelijk de hele planning, bestelling en betaling opnieuw geschieden. Kortom, weer een hoop tijd en moeite.
Ik wil absoluut niet flamen, onrust stoken, of wat dan ook meer. Maar ik zie legio problemen, en tenzij de onderhandeling komende week alles oplossen zie ik niet hoe deze IA door kan gaan.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Eerder was er een poll waarin men kon stemmen of men wilde onderhandelene of terugbetalen. De uitslag was duidelijk 50 tegen 5 voor onderhandelen. Er wordt dus eerst onderhandeld. Als deze ondehandelingen toch vruchteloos blijken te zijn, zal het geld alsnog overgemaakt worden. Het is voor de organisatoren te veel werk en administratie om een ieder apart te laten besluiten of ze hun geld terug willen. Je zult dus moeten wachten.

Als je je heatsink echt dringend nodig hebt (verjaardagscadeau oid), kun je misschien de organisatoren e-mailen. Anders hoop ik dat je gewoon even begrip op wilt brengen voor waar zij nu doorheengaan en dat ze dus niet nog meer werk aan hun broek willen hebben. Nogmaals: het is heen bedrijf.

edit:
niet persoonlijk bedoeld hoor

[ Voor 3% gewijzigd door Syzzer op 09-03-2003 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Snap wat je bedoelt. Maar dit (zie hieronder) stond in de mail die iedereen ontvangen heeft. Ik maak daaruit op dat, mits de problemen niet deze week allemaal uitgesproken worden, we vanaf vrijdag ons geld terug kunnen vragen. En dat is wat ik bedoelde.

quote uit mail van saltia@softhome.net:
Vanaf volgende week vrijdag kunnen wij, als deelnemers daarom verzoeken,
geld terugstorten. Dan hebben DaBit en wij genoeg tijd gehad om proberen
te redden wat te redden valt. Wellicht dat we dan al over moeten gaan tot
het collectief terugstorten van het geld, maar tegen die tijd weten we
natuurlijk veel meer.

einde quote.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVector
  • Laatst online: 20-09-2022
Zoals altijd zal het pc-cooling.de wel om 'het geld' te doen zijn. Als je particulier bestelt moet je meer betalen. Ze willen dus niet 30.000 Euro vangen maar 33.000 Euro (of iets in die buurt)... bah!

Ze hebben ook duidelijk niet in de gaten hoe deze 'tweaker gemeenschap' in elkaar zit. We zijn allemaal hobby'isten die elkaar een beetje proberen te helpen. Ik ben erg blijk dat ik via een inkoop actie voor een paar Euro's minder iets kan bestellen. Ik kan mij voorstellen dat dit voor de organisatoren een hoop werk met zich mee brengt. En de organisatoren worden door 'een woordvoerder?' van pc-cooling oplichters genoemd! Dit vind ik echt ongepast!

Of er nu nog besteld gaat worden of niet (dat zal me een worst wezen) maar pc-cooling heeft het voor wat mij betreft zowiezo verprutst. Op naar de volgende inkoopactie met dealers of groothandelaren die WEL aan relatief kleine groep 'tweakers' voor minder wat verkoopt.

[ Voor 9% gewijzigd door GVector op 09-03-2003 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er geen ander bedrijf dat mogelijk, soortgelijke spullen kan leveren voor een redelijke prijs? Heb hier Eigenlijk wel op gerekend, Heb voor ruim 600 euro een kast met de bijbehorende WC en tweak spullen besteld. Ondertussen al mijn CD
en floppy drives zwart gespoten, Reservoir gemaakt, Waterblokjes besteld.
Weet echt niet wat ik moet doen als deze IA niet doorgaat (bij pc-cooling of een andere shop) 1 Ding weet ik zeker het komt niet uit NL, want voor mij is het behoorlijk duidelijk dat er druk op pc-cooling word gezet door een NL bedrijf.!!!
Ik moet ook zeggen dat ik nooit een WC-Setup met nieuwe kast had aangeschaft
als deze IA er niet geweest was , je besteld toch sneller meer ( als je het kan missen! ) Toch wil ik SaIT en MxstrEAm bedanken voor de inzet tot nu toe. _/-\o_
Het geld dat zit wel goed, heb ik alle vertrouwen in. 8) Dabit zet hem op !!!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
martijn12345 schreef op 09 maart 2003 @ 10:14:
Maar wat ik me dus afvraag, ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Hoe kan de IA nu nog doorgaan als komende vrijdag zeg 25% van de deelnemers besluit er geen brood meer in te zien en hun geld terug te willen.
Dan moet dadelijk de hele planning, bestelling en betaling opnieuw geschieden. Kortom, weer een hoop tijd en moeite.
Ik wil absoluut niet flamen, onrust stoken, of wat dan ook meer. Maar ik zie legio problemen, en tenzij de onderhandeling komende week alles oplossen zie ik niet hoe deze IA door kan gaan.
Als we er vrijdag niet uit zijn, komen we er helemaal niet meer uit. Zoveel mag wel duidelijk zijn. Op dat moment zouden we kunnen kijken naar andere shops, maar dan zijn we de voorwaarden van de IA aan het wijzigen. Dat is niet de bedoeling en gaat ook zeker niet gebeuren. Mag overigens ook niet eens.

Alternatieven zullen ongetwijfeld nog wel ter sprake komen, maar dat wordt dan gewoon een nieuwe IA en wie dat organiseert doet er verder niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 12:08:
Is er geen ander bedrijf dat mogelijk, soortgelijke spullen kan leveren voor een redelijke prijs? Heb hier Eigenlijk wel op gerekend, Heb voor ruim 600 euro een kast met de bijbehorende WC en tweak spullen besteld. Ondertussen al mijn CD
en floppy drives zwart gespoten, Reservoir gemaakt, Waterblokjes besteld.
Weet echt niet wat ik moet doen als deze IA niet doorgaat (bij pc-cooling of een andere shop) 1 Ding weet ik zeker het komt niet uit NL, want voor mij is het behoorlijk duidelijk dat er druk op pc-cooling word gezet door een NL bedrijf.!!!
Ik moet ook zeggen dat ik nooit een WC-Setup met nieuwe kast had aangeschaft
als deze IA er niet geweest was , je besteld toch sneller meer ( als je het kan missen! ) Toch wil ik SaIT en MxstrEAm bedanken voor de inzet tot nu toe. _/-\o_
Het geld dat zit wel goed, heb ik alle vertrouwen in. 8) Dabit zet hem op !!!!! 8)
En ik heb al zo'n idee welk NL bedrijf :X

Ik heb 100% vertrouwen in mxstream en salt, het geld is zoiezo veilig!, maar ik zie het helaas somber in en denk niet dat pc-cooling zijn mening gaat veranderen.
Het ligt gewoon aan het temperament van die Duitsers in dat gebied denk ik, Blafhert had precies hetzelfde probleem, het lag toen niet aan blafhert maar ook aan pc-cooling.
Ik denk dat we hier een wijze les uit moeten halen en geen inkoopactie daar meer moeten houden of iets moeten bestellen, het is iig hetgeen wat ik doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
Bartjuh schreef op 09 March 2003 @ 12:44:
En ik heb al zo'n idee welk NL bedrijf :X
??? kan je ff wat duidelijker zijn. ik snap dat je geen beschuldigingen wilt doen, maar zou je misschien wel willen zeggen welk bedrijf het mogelijk gedaan zou kunnen hebben. Ik heb zelf namelijk ook gezocht naar een bedrijf, maar ik heb alleen maar vage vermoedens zonder echte bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Laatst online: 14-09 07:31
Als we nou met zn allen anti pccooling opmerkingen gaan maken zal dat vast helpen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
3 keer raden welk bedrijf :+, ze staan zelfs ook ergens in dit topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we hier geen bedrijf gaan noemen, heeft geen zin komen we niet verder mee!!
Idd de vinger lijkt wel naar in de richting te wijzen van een Nederlandse winkel die de
nodige Tweak-gear verkoopt ( terug te vinden de afgelopen 2 threats! ) Maar echte
bewijzen hebben wij denk ik niet, weet nog geen eens of die wel afneemt bij pc-cooling.de
Ben ondertussen wat aan het emailen met een Frans bedrijf, over hoe ze denken over een
IA daar ( Fransen zijn ok niet echt makelijke mensen ) maar daar zijn ze geintresseerd in alle
vorm van verkopen, mits het op hun site gebeurd. ( Aparte pagina voor de IA )
Dit is niet om de Organisatoren weg te drukken, maar zoals hierboven te lezen is, heb ik me
toch wel ingesteld om voor de vakantie een MEGA-Tweak Project op poten te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Herr Muller schreef op 09 maart 2003 @ 13:00:
[...]

??? kan je ff wat duidelijker zijn. ik snap dat je geen beschuldigingen wilt doen, maar zou je misschien wel willen zeggen welk bedrijf het mogelijk gedaan zou kunnen hebben. Ik heb zelf namelijk ook gezocht naar een bedrijf, maar ik heb alleen maar vage vermoedens zonder echte bewijzen.
Ik hou het voor mezelf, ik wil liever geen beschuldigingen plaatsen zonder bewijzen en met alleen maar vermoedens... sorry

Als je een beetje door de pc-cooling topics heen leest dan kom je wel dingen tegen.
Hier is zo'n beetje het begin: [rml][ IA] intresse peiling Swiftech MCX 462 +[/rml]

Vorm zelf je mening zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heren, het is bekend dat een medewerker van oc-shop (petervandamned) zich negatief heeft uitgelaten in dit topic. Dit hoeft niets te zeggen over oc-shop zelf, en betekent al helemaal niet dat petervandamned of oc-shop hierover ook daadwerkelijk contact heeft gehad met pc-cooling.

We zullen wel proberen te achterhalen of dit zo geweest is, maar tot die tijd lijkt het me onzinnig om te vervallen in een discussie over wat er nou wel niet gebeurd zou kunnen zijn. Laten we het dus een beetje netjes en ontopic houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 13:15:
Heren, het is bekend dat een medewerker van oc-shop (petervandamned) zich negatief heeft uitgelaten in dit topic. Dit hoeft niets te zeggen over oc-shop zelf, en betekent al helemaal niet dat petervandamned of oc-shop hierover ook daadwerkelijk contact heeft gehad met pc-cooling.

We zullen wel proberen te achterhalen of dit zo geweest is, maar tot die tijd lijkt het me onzinnig om te vervallen in een discussie over wat er nou wel niet gebeurd zou kunnen zijn. Laten we het dus een beetje netjes en ontopic houden :)
Juist, vorm voor alleen jezelf een mening en hou hem voor jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet toch ff kwijt dat ik niet OC-SHOP in gedachten had, Maar een ander.!!
Moeten jullie toch ff wat draadjes lezen op http://forum.overclockers.nl/
Als je beetje creatief bent met zoeken, kom je er wel. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus jij hebt crutam in gedachten? Hier misschien bekender onder de eigenaar van de matrix-mod. De chieftec-matrix kast waar hij het waterkoel gedeelte van de koolance in had geplaatst.
Zelf verwacht ik niet dat hij er achter zit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 13-09 17:19

Kr3Kr

Melpomene

Misschien ook wel handig om hier af te spreken dat we nu niet massaal als particulier bij pc-cooling gaan bestellen, anders geven we die duitsers hun zin...
(gewoon even wachten met bestellingen die je nu misschien gaat doen ipv. deze IA, totdat wat meer duidelijk is. in princiepe dus ook niet bij NL-shops)
Alleen maar een ID, maar anders weten de mensen die hier blijkbaar pc-cooling hebben beinvloed dat dit soort dingen (IA vern##ken) werken, en dan krijgen we nooit meer een inkoopactie van de grond.

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Kr3Kr schreef op 09 March 2003 @ 14:09:
Misschien ook wel handig om hier af te spreken dat we nu niet massaal als particulier bij pc-cooling gaan bestellen, anders geven we die duitsers hun zin...
(gewoon even wachten met bestellingen die je nu misschien gaat doen ipv. deze IA, totdat wat meer duidelijk is. in princiepe dus ook niet bij NL-shops)
Alleen maar een ID, maar anders weten de mensen die hier blijkbaar pc-cooling hebben beinvloed dat dit soort dingen (IA vern##ken) werken, en dan krijgen we nooit meer een inkoopactie van de grond.
Mee eens inderdaad, als ze daar dan voor willen kiezen, laat ze dan ook die 30K mislopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05
ah man damn zeg, netjes van de orgs van het mailtje, helaas van de reactie van pc-cooling maar vin het wel begrijpelijk van ze: dealerinkoopprijzen zijn lager en ze lopen een stuk winst mis op deze manier... * Helox-in-a-box wacht rustig af op wat er verder gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 16:13
De IA organisatoren hebben alle steun van mij. Mij maakt het eerlijk gezegt niet zo heel veel uit hoelang het duurt, als alles maar binnen is voor Campzone. Oké omdat mijn pomp kapot was gegaan en ik bij deze ia een nieuwe heb gekocht heb ik weer terug moeten gaan naar luchtkoeling, maarja so what. Ik heb wel gedult

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Laatst online: 14-09 21:40

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Misschien zijn de shops die geklaagt hebben bij pc-cooling over deze IA zelf wel zo dapper om hier te posten dat zei de gene zijn de geklaagt hebben. Want ze lezen dit topic echt wel, aangezien ze afweten van deze IA en de rest.
Dus wees dan ook een echte vent of shop en vertel het ons gewoon. Denk dat je zo meer respect krijgt dan dat we er achter af te horen krijgen dat het jou shop was.

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVector schreef op 09 March 2003 @ 11:44:
Zoals altijd zal het pc-cooling.de wel om 'het geld' te doen zijn. Als je particulier bestelt moet je meer betalen. Ze willen dus niet 30.000 Euro vangen maar 33.000 Euro (of iets in die buurt)... bah!

Ze hebben ook duidelijk niet in de gaten hoe deze 'tweaker gemeenschap' in elkaar zit. We zijn allemaal hobby'isten die elkaar een beetje proberen te helpen. Ik ben erg blijk dat ik via een inkoop actie voor een paar Euro's minder iets kan bestellen. Ik kan mij voorstellen dat dit voor de organisatoren een hoop werk met zich mee brengt. En de organisatoren worden door 'een woordvoerder?' van pc-cooling oplichters genoemd! Dit vind ik echt ongepast!

Of er nu nog besteld gaat worden of niet (dat zal me een worst wezen) maar pc-cooling heeft het voor wat mij betreft zowiezo verprutst. Op naar de volgende inkoopactie met dealers of groothandelaren die WEL aan relatief kleine groep 'tweakers' voor minder wat verkoopt.
dan betalen we toch allemaal ffs 10 % meer...is t klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Laatst online: 10:10
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 18:55:
[...]

Denk dat , dat niet zo makkelijk gaat :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
ben ik ook ni van plan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 18:55:
[...]

Dat d8 ik dus ff niet, dan hebben ze hun zin. Beter idee lijkt mij om op zoek te gaan naar een andere winkel die wel wil leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Precies, ik ga niet bijbetalen. Het is voor dit bedrag, of niet. maar dat is al eerder duidelijk gezegd. Er wordt onderhandelt over dit bedrag en deze producten met deze winkel. Komen ze er niet uit, gaat de hele actie niet door. Een alternatieve actie bij andere shop is dan wel een mogelijkheid natuurlijk. Ik hoop dat men eruit komt. Want ik wil mijn spulletjes nog steeds graag hebben :)
Maar zo niet, dan gewoon het geld terug, en kopen we het ergens anders. Het kan dus alleen maar goed aflopen. Dus ff gedult hebben met z'n allen. En petje af voor de manier waarop de organisatoren, maar ook Dabit in deze zaak gehandelt hebben.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
DaMightyWackO schreef op 09 March 2003 @ 18:26:
Misschien zijn de shops die geklaagt hebben bij pc-cooling over deze IA zelf wel zo dapper om hier te posten dat zei de gene zijn de geklaagt hebben. Want ze lezen dit topic echt wel, aangezien ze afweten van deze IA en de rest.
Dus wees dan ook een echte vent of shop en vertel het ons gewoon. Denk dat je zo meer respect krijgt dan dat we er achter af te horen krijgen dat het jou shop was.
hehe. lol. Dat gaan ze dus echt nooit doen. Ik denk dat 90% van hun klanten op tweakers.net komt (het gaat immers om een tweak shop, niet een normale hardware-shop) en ik denk dat ze die 90% niet willen verliezen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Herr Muller schreef op 09 March 2003 @ 19:46:
[...]

hehe. lol. Dat gaan ze dus echt nooit doen. Ik denk dat 90% van hun klanten op tweakers.net komt (het gaat immers om een tweak shop, niet een normale hardware-shop) en ik denk dat ze die 90% niet willen verliezen >:)
Maar toch ik denk dat het beter is als ze het nu zelf zeggen met een goede verklaring (in hun ogen) Dan dat wij er zelf een keer achter komen.

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

DaMightyWackO schreef op 09 March 2003 @ 20:28:
Maar toch ik denk dat het beter is als ze het nu zelf zeggen met een goede verklaring (in hun ogen) Dan dat wij er zelf een keer achter komen.
Tja, misschien kunnen we ze het dan nog een beetje "vergeven" >:)

over mailtjes:
Dag Beste Mensen,
Straks volgt een e-mail met uitleg over wat we nu wel of niet gaan doen. Nog even geduld alsjeblieft. Met vriendelijke groet,
mxstrAEm
deze heb ik dus wel gehad, de andere (als die er is) nog niet... ligt dit aan mijn mailserver (komt wel meer van laupro niet aan) of is er gewoon nog geen andere?

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Ik heb al een andere gehad hoor! Heel verhaal, ik weeet alleen niet of de topicstarters er zo blijmee zijn als ik deze hier post.

edit: ik heb hem al geforward naar het adres in je profiel

[ Voor 20% gewijzigd door Syzzer op 09-03-2003 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
nee zou ik niet doen, ik heb um ook gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

stlgamer (wie dat ook is :? ) Hartelijk dank!

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stlgamer
  • Laatst online: 06:21
Np ;) ik hoop wel dat ie doorgaat scheelt me weer wat geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mij maakt het niet uit ik hoop uiteraard dat het door gaat met pc cooling maar als het niet door gaat hebt ik liever me geld terug en dan bestel ik beetje alles bij http://www.perfect-systems.nl/ daar hebben ze ook dingen die ik wilt bijv. voeding en een case van chieftec!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
dat wou ik idd al doen (heb misschien nog meer bij hun nodig) maar zij hebben dus geen rheobus die ik zoek.

Ik post geen plaatje (zie stukje terug ;)) maar ik bedoel die zilveren met dat ronde randje rond de knopies.

[ Voor 35% gewijzigd door GeforceDDQ op 09-03-2003 23:02 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, ben ook al een tijdje op perfect systems aan het kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Hmmz ik zou zeer dankbaar zijn als iemand mij de meeltjes van mxstream kan forwarden naar nhimf@nhimf.org , aangezien ik niets heb gehad en mijn email adres toch echt op laupro staat.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

You have got mail!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Bedankt naamgenoot ;)

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0d3
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-09 11:37
ik heb idd ook nog nix gehad maar mn goeie, werkende email staat wel geowon op laupro .. denk dat er iets niet goed gegaan is met het mailen.

We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Laatst online: 11-09 11:52

Res-q

Redder in nood?

Als je mij je mailadres ff doet, krijg je van mij het felbegeerde mailtje (geldt voor ieder1 die er geen heeft gehad btw :Y) )

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

same here... nix gehad en e-mail zet ik liever niet hier neer :-|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0d3
A quick research note:

Petervandamned wrote in http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/16958606
petervandamned schreef op 05 February 2003 @ 20:18:
[...]

ja helaas moet ik wel zulke beschuldigingen maken
als ik naar een inkoop prijs van een product kijk a 70 euro ex btw 70*1.19 = 83,30 en ik zie dat jullie die voor vriendenprijs a 95 euro incl btw mmmmm????? leuke marge van meer dan 10 procent lijkt me zo op een bedrag van bijna 30.000 euro is dat zo rond de 3000 euro is een hele hoop ouderwetse guldens

mocht jij het hier niet mee eens zijn probeer me hier maar eens van te overtuigen dan ? ik hou ook wel van een goed gesprek :O
He is talking about the Black Ice Extreme 2 which was (and still is 95E at this IA) claiming that Mr. Erkan would be making a 10% profit. This is the first time the 'dealer' price beeing mentioned.

an interesting reaction from petervandamned was http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/16959139
aswell as
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/16959489

but things got REALLY interesting when mr vandamned posted this reply:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/16961841

a quick snipet from that post (without pics)
nu prijs voor inkoop bij pc-cooling
ex btw dus 70,90 maal 1,19 (ned belasting)= 84,37 plus misschien 1 euro per onderdeel voor transport enz voor de hele aktie en das nog veel
heb je op dit artikel al 10 euro winst
geen gelul over jouw prijzen zijn mijn prijzen niet je koop voor 30000 in man

kom ook niet aan met fotosjoepen of zo
ik ga hierdoor ook gezeik krijgen op mijn werkplek
enkel ik wil laten zien een IA wordt voor elkaar gedaan zonder winstbelang!!!!!!!!

dit is mijn prive uitleg en niet van de zaak waar ik voor werk
(i backed up the images in case of 'dissapearing')
the url clearly points to oc-shop.com so whoever made those screenshots was able to put them on oc-ship.com/.../peter directory.

So Mr. Hammer either you are a fake, (beeing possible as maybe pc-cooling dealers get email adresses at their site) or you where greatly misinformed most likly by mr. petervandamned who previously was talking rubish with false acusations and claims that this IA was using dealerprices is obviously then also wrong. Mr Erkan never used/showed dealer logins and was to our knowlegde not able to perform a dealer login anyway.

Secondly, according to mr. vandamned if one places orders with these amounts, it would have been easly for us to get items at dealership prices and thus false acusations like this are out of order. Not to mention that how would it matter to pc-cooling that if money is beeing transferd, and products shipped, that mr. erkan is a liar? what is he going to do, keep all products to himself? big scam that would be.

just my 0.02

so dat moest ik even kwijt, na wat spit werk mag dit toch wel minimaal gezegt worden.

We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0d3
trouwens, mocht het nou allemaal niet lukken met deze IA, heb ik een ander voorstel, waar ik wel wat hulp bij nodig heb.

bij pc-cooling kan men heel gemakelijk een dealer login verkrijgen. als de bestelling maar grooter is dan 100E per keer (dat hale we ; )

wat hebben we nodig hiervoor: IA orginastor (dat wil ik dan wel zijn hoor)
Inpakkers: mensen uit omgeving eindhoven komen hier dagje inapkken : )
een pappa of mamma of een casejunkie crew member OID dat als bedrijf in contact wil treden met pc-cooling. (je moet echt een bedrijf zijn om dealer prijzen te krijgen) dus we moeten ook echt een bedrijf hebben waar we bij kunnen 'meeliften'

als dat dus lukt kunnen we NOG goedkoper een IA organiseren bij pc-cooling ZONDER gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n0d3 schreef op 10 March 2003 @ 01:48:
mensen uit omgeving eindhoven .
Meld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
ik heb inderdaad mijn twijfels gespuit over deze inkoop. zelf vond ik het buiten de regels van een IA viel. maar ik ben een tweaker en zoek zelf ook naar goedkoop omdat ik best veel euroos uitgeef aan spullen (in mijn geval oc-stuf). dit was mijn drijfveer PRIVE en niet van de toko waar ik voor werk.

ik heb in ieder geval NIET contact gezocht met pc-cooling (dit valt buiten mijn werkzaamheden)

maar goed ik wilde enkel een waarschuwing geven in die tijd. ik zal deze bij mijn bookmarks zetten, en hopelijk komen jullie er allemaal goed uit.

misschien een idee om beide heren IA starters eens wat print screens te laten zetten waar het geld is !
n0d3 schreef op 10 March 2003 @ 01:38:
A quick research note:

Petervandamned wrote in http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/16958606

[...]

He is talking about the Black Ice Extreme 2 which was (and still is 95E at this IA) claiming that Mr. Erkan would be making a 10% profit. This is the first time the 'dealer' price beeing mentioned.

an interesting reaction from petervandamned was http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/16959139
aswell as
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/16959489

but things got REALLY interesting when mr vandamned posted this reply:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/16961841

a quick snipet from that post (without pics)

[...]

(i backed up the images in case of 'dissapearing')
the url clearly points to oc-shop.com so whoever made those screenshots was able to put them on oc-ship.com/.../peter directory.

So Mr. Hammer either you are a fake, (beeing possible as maybe pc-cooling dealers get email adresses at their site) or you where greatly misinformed most likly by mr. petervandamned who previously was talking rubish with false acusations and claims that this IA was using dealerprices is obviously then also wrong. Mr Erkan never used/showed dealer logins and was to our knowlegde not able to perform a dealer login anyway.

Secondly, according to mr. vandamned if one places orders with these amounts, it would have been easly for us to get items at dealership prices and thus false acusations like this are out of order. Not to mention that how would it matter to pc-cooling that if money is beeing transferd, and products shipped, that mr. erkan is a liar? what is he going to do, keep all products to himself? big scam that would be.

just my 0.02

so dat moest ik even kwijt, na wat spit werk mag dit toch wel minimaal gezegt worden.

[ Voor 7% gewijzigd door petervandamned op 10-03-2003 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach mensen...
Als een bedrijf voor de 2de maal niet wilt mee werken (met bijv. een order van rond de 30.000 euro) blijf het dan niet proberen...
ze hadden de kans om een flinke slag te slaan, en dat laten ze varen voor de 2de keer.

ik denk dat d'r winkels (dealers) genoeg zijn die een dergelijke order GRAAG in ontvangst zouden nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:54

Tarin

Just plain weird.

n0d3 schreef op 10 March 2003 @ 01:48:
[...]
een pappa of mamma of een casejunkie crew member OID dat als bedrijf in contact wil treden met pc-cooling. (je moet echt een bedrijf zijn om dealer prijzen te krijgen) dus we moeten ook echt een bedrijf hebben waar we bij kunnen 'meeliften'
[...]
M'n oom heeft een adviesbureau (incl. kvk-inschrijving).. is dat genoeg? Misschien (misschien hoor.. kan niets beloven) kan hij dan iets regelen..
Fr3aKER schreef op 10 March 2003 @ 08:15:
Als PC-cooling nu niet mee wil werken om de actie toch door te laten gaan kunnen ze het bij mij voorgoed vergeten...

En ik denk dat wel meer mensen het hier gehad hebben met pc-cooling :)
Hm, ja, da's waar, en ik denk dat het best veel tijd gaat kosten om iemand van buiten in te lichten en over te halen mee te doen. Bovendien krijg je dan wel inkoopsprijzen en zijn de prijzen alsnog te hoog (toch?).

[ Voor 35% gewijzigd door Tarin op 10-03-2003 08:19 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 08:29
Als PC-cooling nu niet mee wil werken om de actie toch door te laten gaan kunnen ze het bij mij voorgoed vergeten...

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fr3aKER schreef op 10 March 2003 @ 08:15:

Helemaal mee eens. Als deze IA niet doorgaat, dan moet wat mij betreft deze shop flink in de ban. }) De eerste tweaker die daar alsnog iets besteld heeft voor mij afgedaan. Er zijn m.i. voldoende alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

petervandamned schreef op 10 March 2003 @ 07:11:

maar goed ik wilde enkel een waarschuwing geven in die tijd. ik zal deze bij mijn bookmarks zetten, en hopelijk komen jullie er allemaal goed uit.

misschien een idee om beide heren IA starters eens wat print screens te laten zetten waar het geld is !

[...]
Alsjeblief hou op met stoken!!, ik heb er volste vertouwen in de de organisatoren nix vreemts met mijn geld doen. Ik moet kotsen van je!!! Je loopt constant te bitchen! Je veroorzaakt alleen maar onrust met je ellende en probeert mensen zwart te maken. En als je het mij vraagt uit belang van de shop.
Er valt geen goed woord over je gedrag mbt deze IA te zeggen, dat kan ik wel doen over de organisatoren, dus voorloopig heb ik meer vertrouwen in hun en mijn geld dan in jou blaatschap.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.