Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
[ Voor 95% gewijzigd door Qosmic op 06-03-2003 20:03 ]
Stop chasing the dream, you're already living it
Ik stel voor dat we tot er nieuws is van een mod of van een organisator niet meer reageren op deze nepper, wanneer er "onrust" ontstaat heeft deze "grappenmaker" zijn zin gekregenQosmic schreef op 06 March 2003 @ 20:00:
Wellicht dat de IA starters duidelijkheid kunnen geven of idd dat een modje even kan kijken onder welk e-mail adres er geregistreerd is.
[edit]
Damn, geen grappenmaker dus... ziet er niet goed uitIceStorm schreef op 06 March 2003 @ 20:01:
Hammer werkt bij pc-cooling, of heeft toegang tot de mail iig.
[ Voor 45% gewijzigd door Keizer op 06-03-2003 20:10 ]
Always outnumbered, never outgunned!
PC-Cooling GmbHIceStorm schreef op 06 March 2003 @ 20:01:
Waar zit pc-cooling precies in Duitsland?
Geschäftsführer:
Hermann Schrepel
Eichenallee 3
24589 Nortorf
Tel.: +49 (0) 4392 91 61 - 0
Fax: +49 (0) 4392 91 61 - 14
info@pc-cooling.de
St. Nr. DE 1929107437
USt. Nr. DE 214088479
Amtsgericht Rendsburg HRB 2359
Verwijderd
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 20:04 ]
Qosmic schreef op 06 March 2003 @ 20:02:
PC-Cooling GmbH
Geschäftsführer:
Hermann Schrepel
Eichenallee 3
24589 Nortorf
Het was meer dat ik geen idee had waar Nortorf lag
Maar dat was voordat ik zag dat het mailadres van Hammer 'goed' was.
Verwijderd
Als in we kunnen er vanuit gaan dat we een probleem hebben ?IceStorm schreef op 06 March 2003 @ 20:13:
[...]
Het was meer dat ik geen idee had waar Nortorf lag
Maar dat was voordat ik zag dat het mailadres van Hammer 'goed' was.
Als dat zo is dan mogen die IA starters wel even het eea gaan verklaren!
Laten we nou eerst maar ven wachten op een reply van MX of saIT
[ Voor 4% gewijzigd door Syzzer op 06-03-2003 20:17 ]
Voor de rest stel ik voor dat we gewoon even afwachten wat een van de organisatoren er over te zeggen heeft.
Verwijderd
als goed engels sprekend persoon zeg ik I work at......
btw ik spreek niet goed engels, My english is pretty bad but my old english teacher taught me some great things to know. one off the things is that "working at" is wrong in this sentence.
DIE GOZER WERKT TOCH NIET NU BIJ OC-HUPPELDEPUP, HIJ WERKT ER OVERDAG MAAR NIET NU OF WEL.
en goede zakenlui die hebben wel beter engels dan dat zogenaamde mavo engels dat je leert.
ik zeg een zeer flauwe grap
ps: als er spelfouten in staan sorry
*burp*
Voor heel erg ongerust te worden ga ik er vooralsnog maar even vanuit dat het allemaal nog wel goed komt.
Oerbrood!
Geen inspiratie
Ik kan/hoop mij het eigenlijk niet voorstellen dat iemand van pc cooling zo iets doet. Waarom: ten eerste ze waren blij met 30.000,- bestelling, ze proberen wat te regelen (de artikelen die er niet waren) en het engels is niet echt goed.
Hopelijk is het een grap... maar toch vrees ik het ergste omdat hij toegang heeft tot pc cooling site.
IA starters, please laat wat van jullie horen.
MMM,: so to us this inkoopactie is simply (klinkt wel heel erg vaag), en idd, hoe kan hij nederlands lezen, zeker vage grap van iemand, wel hel flauw, ga je moeder plagen.Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 19:33:
So to us this inkoopactie is simply nonserious and we feel sorry for all the persons that were betrayed by the organizers but PC-Cooling will not carry out any order to this organisation.
We hope that you understand our point of view and recognize that PC-Cooling is not the culprit in this case.
With best regards
Robert Michel
Verwijderd
Er staat een telefoon nummer in de telefoongids bij de naam van MXstream, misschien moet ik maar ff bellen..
[ Voor 52% gewijzigd door AaroN op 06-03-2003 22:07 ]
Welk icoontjeAaroN schreef op 06 March 2003 @ 22:04:
idd, ik weet iig dat mxstream NU online is, het icoontje geeft aan dat hij aanwezig is op het forum, als hij niet reageert weten we dat het fout zit
Er staat een telefoon nummer in de telefoongids bij de naam van MXstream, misschien moet ik maar ff bellen..

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Als het echt waar is heb ik erg veel medelijden met ProjextX.
Ik ook!Bartjuh schreef op 06 maart 2003 @ 22:03:
Als dit maar niet waar is
Ik heb € 200 in deze ia zitten ...
Verwijderd

ik ga maar slapen denk ik. Hoop morgen goed nieuws te horen...
[voor Fr3aKER]
Kijk maar in zijn profiel bij laatste bezoek http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/18881
[ Voor 61% gewijzigd door Zipsop op 06-03-2003 22:31 ]
Anderzijds vreemd dat hij niet reageert terwijl hij op het forum aanwezig is...
Ja klop.AaroN schreef op 06 March 2003 @ 22:35:
voor het geval we hem niet anders kunnen vinden moeten we hem maar bellen. Als het niet in orde zou zijn dan zou hij toch niet zijn naam invullen? Er bestaat namelijk wel degelijk iemand met zijn naam en woont ook in hoofddorp.
Anderzijds vreemd dat hij niet reageert terwijl hij op het forum aanwezig is...
* Zipsop had het (ook) al in het "telefoonboek" opgezocht.
Verwijderd
Het geld daar maak ik me niet druk om! Moch het spaak lopen krijgen we dat wel terug.

Verwijderd
Verklaring zal ik hier posten zodra het kan. Geduld s.v.p. En nee ik ben niet naar Hawaii gevlucht met het geld
Hier wilde ik het bij laten.
Kijk dit is teminste nog iets, bedankt.Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 22:43:
Hej jongens... ik ben in overleg wat er moet gebeuren. Ik kan niets mededelen omwille van de IA. Ik wilde reageren voordat mensen gaan bellen. Want dat wil ik niet, ik woon bij mijn ouders dus mij zul je niet aan de lijn krijgen. Al het contact gaat per mail, heb niet niet voor niets mijn mail adres in mijn profiel duidelijk gemaakt.
Verklaring zal ik hier posten zodra het kan. Geduld s.v.p. En nee ik ben niet naar Hawaii gevlucht met het geld
Hier wilde ik het bij laten.
Kan ik teminste een beetje rustig slapen.
Verwijderd
/me was al druk bezig met het achterhalen van gegevens over de beide heren
ik snap ook wel dat mxstream begint te zweten, rare reactie van die 'hammer'. Het is natuurlijk niet makkelijk om ff wat te melden t.o.v. 200 man.
Beetje lame van die duitser dat ie het in het openbaar gaat doen, lijkt wel een beetje op dat verhaal met Margarita vs Beatrix
Het komt dus allemaaal helemaaaal goed (hopelijk
[ Voor 17% gewijzigd door AaroN op 06-03-2003 22:51 ]
Verwijderd
Whahaha, kijk dat is nog eens een originele reply!Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 22:50:
M'n eerste deelname aan een IA en dan nu dit weer! Wist niet dat een IA zo spannend kon zijnIk doe de volgende keer weer mee
Truste allemaal! (morgen wel ff voor werk dit topic checken)
Ik ben ook blij dat MXStream iets van zich heeft leten horen. Hoe schat je de kansen van de IA in? En klopt het idd dat je geen plaatjes van de site zou laten zien ed?
Verwijderd
Of die duitser echt is weet ik niet (hoop van niet), maar als ie dat wel is post ie waarschijnlijk omdat "Mr. Erkan" niets doet, en ze later de schuld niet willen krijgen.AaroN schreef op 06 March 2003 @ 22:47:
Beetje lame van die duitser dat ie het in het openbaar gaat doen, lijkt wel een beetje op dat verhaal met Margarita vs Beatrix
Ik heb zelf niet meegedaan, maar hoop toch dat iedreen er goed vanaf komt. (ben ik eigenlijk wel cker van)
Idd heel jammer dit, ik hoop dat t nog doorgaat, er zaten zo veel mooie dingen bij... Hoop _zeker_ niet dat mn geld weg is, maar hier ga ik vooralsnog maar niet van uit...
en zo is het voorspeld!
maar goed. ik denk dattie het gewoon terug kan gaan storten als de IA niet door gaat.
Wat is dat nou weer voor bull shit, ik begrijp uit dit topic dat mxstrAEm bezig is om dit voor ons op te lossen. Denk je echt dat hij lekker slaapt vanacht met het idee dat misschien 260 tweakers hun geld kwijt zijn?Sauron-XP schreef op 07 maart 2003 @ 00:28:
lol geld weg, 250 euro van mij en nog iemand... moettie proberen.....
maar goed. ik denk dattie het gewoon terug kan gaan storten als de IA niet door gaat.
ik geloof toch alleen wat de organisator zegt. Voor de rest moet je niks geloven wat er gezegd wordt. zolang er volgens mxstraem niks aan de hand is, is er dusver nog geen reden tot paniek.
Dus laten we ff afwachten wat de organisator te vertellen heeft en verder dit Topic even te laten rusten
Verwijderd
mag ik meeSauron-XP schreef op 07 March 2003 @ 00:06:
anders kan ik altijd nog een auto regelen, stoppen we 6 man in en rijden we richting Mr. Erkan
Verwijderd
Verwijderd
Ga nou allemaal niet zo lekker stoer lopen doen. we hebben het hier over iemand die nog bij zijn ouders woont, die op het lumineuze id kwam om een kewle IA op te zetten. Vervolgens vindt ik dat er maar weinig respect wordt getoond jegens deze organisator(en) op momenten dat dingen ff tegen zitten.
Ik verblijf in afwachting van...en zou het jammer vinden als door welke meningsverschillen dan ook deze IA afgeblazen zou moeten worden....maar goed, it's not the end of life
(met aftrek van de vrijwillige bijdrage's, for the effort
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 09:38 . Reden: laatste regel toegevoegd.... ]
Ik kan zo moe worden van dat gemekker. Wacht nou gewoon even af op een definitieve reactie van mxstream.
Ook dit is mijn eerste IA. Tjonge ik wist niet dat het zo'n gedoe was. Ik d8 mooi ff bestellen, paar weken later binnen. Maarja, zo zit het niet en dat is ook wel begrijpelijk. Nu maar hopen dat alles goedkomt met mijn centjes.
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
Verwijderd
Ik vind er eerlijk gezegd niks aan! En ik begin me ook een beetje te irriteren aan al dat geheimzinnige gedoe.... Waarom kan er nu niet eens gewoon eerlijk verteld worden wat er aan de hand is? Aan al dat gegis heeft ook niemand wat!

Geen inspiratie
En aan al dat gegok van iedereen ook niet
Het gaat over een MEGA order, PC-Cooling zal het hier best moeilijk mee hebben denk ik...
Maar ik ga er vanuit dat het allemaal goed komt en wacht rustig af.
Het is voor mxStream en Salt waarschijnlijk ook groter geworden dan verwacht denk ik
Relax dude.Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 10:06:
[...]
Ik vind er eerlijk gezegd niks aan! En ik begin me ook een beetje te irriteren aan al dat geheimzinnige gedoe.... Waarom kan er nu niet eens gewoon eerlijk verteld worden wat er aan de hand is? Aan al dat gegis heeft ook niemand wat!
Het komt heus wel goed, en als het dan echt niet goed komt krijgen we echt ons geld wel terug.
En ze vertellen toch wat er aan de hand is, misschien niet tot de kleinste details, maar waarom zouden wij die moeten weten.
Gewoon afwachten dus...ik heb geen haast ofzo
Verwijderd
Zo was het ook niet bedoeld, sorry dat het misschien zo over komt, maar ik was een beetje geschrokken door dit verhaal....Aikon schreef op 07 maart 2003 @ 11:00:
[...]
Relax dude.
Het komt heus wel goed, en als het dan echt niet goed komt krijgen we echt ons geld wel terug.
En ze vertellen toch wat er aan de hand is, misschien niet tot de kleinste details, maar waarom zouden wij die moeten weten.
Gewoon afwachten dus...ik heb geen haast ofzo
Natuurlijk ben ik de IA starters ontzettend dankbaar voor deze IA en ik ben ook echt niet bang dat ik mijn geld zomaar kwijt ben.
Wat ik wel erg vind is dat er door de starters zo geheimzinnig wordt gedaan en dat er helemaal niet op die reacties van pc-cooling in dit topic wordt ingegaan. Het is toch helemaal niet nodig om daar ze stiekum over te doen? Ik zeg altijd maar zo: eerlijkheid en openheid voor alles!!!
maar toch ... alles zal wel goedkomen *)
Verwijderd
Hoe op dit moment de zaken precies liggen is zelfs voor ons niet geheel duidelijk, het lijkt op een misverstand of ergens in de communicatie tussen pc-cooling en mij is iets fout gegaan.
Daarom kan ik nu niet precies aanwijzen waar het aan ligt (sommigen hadden het al over openheid). NA AFLOOP komt er volledige duidelijkheid.
Er zijn nu twee mogelijkheden. Ik begin met terugboeken van het geld. Ik heb dan binnen 1-1,5 week alles teruggeboekt. Hell of a job overigens, maar goed als het moet, dan moet het maar. Of ik krijg jullie steun en ik ga door met onderhandelen. Dit gaat 2 weken duren maximaal. We hebben er dan nog goede hoop op dat de IA door kan gaan.
Mijns inziens hebben salT en ik niets verkeerd gedaan. Deze reactie van pc-cooling heb ik en jullie denk ik ook niet verwacht. Als er geen bezwaren zijn vraag ik om iets meer tijd (2 weken) om te onderhandelen, maar dat betekent dat ik jullie niet elke dag kan inlichten over de stand van zaken. Pas als er resultaat is zal ik dat posten (en dan heb ik als deadline 21 maart). OF jullie zeggen: nee voor mij hoeft het niet meer, ik heb geen zin om 2 weken wachten en dan begin ik met terugboeken, dat gaat ook minstens 1,5 week duren met al die deelnemers. Mocht ik geen resultaat hebben na die 2 weken onderhandelingen boek ik natuurlijk ook het geld terug maar dat zal ik eerst met jullie bespreken alvorens hieraan te beginnen. Dus als er gegronde bezwaren zijn van mensen kunnen die dat posten. Ik ga geen gevallen individueel bekijken en geld voor individuen terugboeken dat is teveel administratie. Dus collectief doorgaan of de hele IA direct afbreken.
De keus is aan jullie, we hopen op jullie steun zoals die er tot dusver ook is geweest
Die gasten zullen wel gek zijn als ze een deal van bijna 30k euro laten liggen om die lullige argumenten die ze gaven.
We wachten nu al zo lang in vol vertrouwen, dat die 2 weken er ook nog wel bij kan wat mij betreft.
Als jullie nog hulp nodig hebben bij het onderhandelen, zijn er misschien nog mede tweakers die wel willen helpen (als dat nodig is hoor....)
[ Voor 46% gewijzigd door momania op 07-03-2003 12:16 ]
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Jullie doen je best en de mensen die lopen te klagen moeten dat maar ergens anders gaan doen. Als het uiteindelijk dan toch nog fout gaat, kun je iig zeggen dat je je best hebt gedaan en daar kan niemand je op aan kijken!
Gelukkig iets meer duidelijkheid. Hopelijk krijgt MX en Sl het voor elkaar. Succes met de onderhandelingen. Maar houdt ons natuurlijk wel op de hoogte. Dat hoeft niet elke dag te gebeuren, maar 1x in de 2 a 3 dagen lijkt me niet verkeerd.
Succes ermee!
Maar we zijn weer terug bij af, zo was het ook begonnen (met Blafhert en pc cooling alleen was toen het geld er nog ni) En nu dit weer.
Ik zeg; nu gaan we door ook, probeer het voor elkaar te krijgen komende 2 weken. Maar toch wil ik vragen of je elke dag wat wil posten over status(ook als er geen voortgang in zit). Anders worden we ook gek van onwetendheid.
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
Verwijderd
• Door laten gaan !
• Ik wil me geld terug ...
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Nieuwe poll
sorry voor het ongemak ...
Verwijderd
Dat begrijp ik en daarom zeg ik: als het binnen 2 weken niet is geregeld dan krijg je alsnog je geld terug.Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 12:30:
Ik weet het niet zeker, als dit snel is afgehandeld en ik voor April nog me spulletjes heb zou ik deze overigens geweldige actie door willen laten gaan, maar als dat niet voor april zou kunnen doorgaan zou ik liever me geld terughebben en nog snel kunnen bestellen bij online shop. Dillema!
M.b.t. het op de hoogte houden: dat kan echt niet omwille van de IA. Anders krijgen we hier een discussie en zoals je ziet leest iedereen mee

Dus dat is 1 van de voorwaarden. Als er iets is bereikt posten we het direct hier.
Dus een soort van "radio-stilte" is in het belang van de IA.
Maar als er niets wordt gepost weet je iig dat we aan het onderhandelen zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 12:57 ]
En in mijn geval was de IA een testje om te kijken hoe zo iets in zijn werk gaat, dus 21 maart is geen probleem.
Hello fellow humans
[ Voor 5% gewijzigd door rimpeldinky op 07-03-2003 12:55 . Reden: GVD kan ik nou nooit s iets foutloos typen :X ]
*burp*
lol heb je snel je spelfAUt verbeterd ?rimpeldinky schreef op 07 maart 2003 @ 12:52:
ik wil je veel suc6 wensen alvast ik heb ook wel eens onderhandeld met buitenlanders, maar let op wat je zegt en niet te ingewikkelde woorden gebruiken, snappen ze niet :P(serieus) mischien kun je ook ff overleggen met een modje ofzo, mischien kunnen die helpen
Ik denk dat nog even onderhandelen de beste oplossing is, gewoon kijken of er nog wat te redden valt
Always outnumbered, never outgunned!
Of al die mooie spulletjes nu 2 weken langer duren is jammer maar helaas. Zal er daarna niets minder van genieten, zeker niet voor die prijs
Verwijderd
Helaas is dit de laatste post van mij binnen dit topic voor de komende week in ieder geval. Als er progressie is meld ik dat zoals afgesproken met jullie.
Verwijderd
Als een product niet leverbaar is, dan zal in 99 van de 100 keer het bedrijf zorgen dat de producten er alsnog komen, zo is mijn ervaring.
Waarom maken jullie je dan druk om niks?
ik wacht nog wel een tijdje af, mocht alles nog goedkomen dan zou dat super zijn,
want dan heeft iedereen zijn spulletjes, ookal heeft het wat langer geduurt
mocht het niet lukken, dan zou dat natuurlijk jammer zijn,
maar ik heb er het volste vertrouwen in dat dan allles netjes wordt afgehandeld,
en iedereen z'n geld wel weer op z'n bankrekening ziet verschijnen
welke kant het ook op mag gaan, * Crash Crash verwacht iig een goede afloop/afhandeling
[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 07-03-2003 13:23 ]
Verwijderd
je weet van te voren dat het lang KAN duren,Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 13:28:
Oh man ik weet echt niet wat ik mot doen, ik moet me spul voor April hebben. Ik weet niet of ik mijn geld terug zal vragen en meteen bestellen bij een online shop of toch op goed geluk wachten.
maar ik zou zowiezo wachten hoor, geloof me als het lukt is het de moeite altijd waard als je om gaat rekenen naar de prijzen in de "snelle"webshops
zeg ik, organisator van 0 IAs en deelnemer van 4 ias

[ Voor 3% gewijzigd door rimpeldinky op 07-03-2003 13:41 ]
*burp*
dit vind ik eigenlijk ook wel interesant om te weten, ik snap wel dat mensen nu ongerust worden enz enz, maar ga alsjeblieft niet posts plaatsen van help en omg dit gaat fout, dat zaait onrust en wanhoopVerwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 13:20:
Ik wil wel eens weten, waarom kunnen jullie ia-orginisatoren nu nooit met rust laten, je weet niet eens wat het allemaal vereist om een ia van zo'n grote schaal op te zetten.
Als een product niet leverbaar is, dan zal in 99 van de 100 keer het bedrijf zorgen dat de producten er alsnog komen, zo is mijn ervaring.
Waarom maken jullie je dan druk om niks?
heb ik dit echt getyped?
*burp*
Verwijderd
Voor de mensen die echt heel dringend hun geld nodig hebben kunnen tzt een mailtje sturen naar saltia@softhome.net en dan kunnen we die mensen geld voorschieten.
Maar hierover ontvang je eerst een mailing van ons als het eruit ziet dat het niet doorgaat, dus niet direct mailen...wij mailen iedereen ruim van te voren, zodat niemand in de knel komt
Verwijderd
Verwijderd
Dat weet ik maar in de webshop is even duur geworden en ik wil het toch zeer zeker voor April, nog ff met een vriend overleggen wat we gaan doen.rimpeldinky schreef op 07 maart 2003 @ 13:41:
[...]
je weet van te voren dat het lang KAN duren,
maar ik zou zowiezo wachten hoor, geloof me als het lukt is het de moeite altijd waard als je om gaat rekenen naar de prijzen in de "snelle"webshops
zeg ik, organisator van 0 IAs en deelnemer van 4 ias

Verwijderd
Verwijderd
Zoals al vaker is vertelt.. Hoe kunnen die mensen nou 30k laten liggen..
Die willen ze heus wel! :P(liever meer natuurlijk..)
1ste keer reageerde ik verbaasd.. goh, das waar ook dat had ik ooit eens besteld
2de keer heb ik nog niet binnen (heldere leds
3e keer is dit
so take youre time
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik heb er vertrouwen in dat jullie het goede doen.
Dus suc6 met de onderhandelingen.
Wèh zedde gij??
Verwijderd
ik heb het gelezen, maar ik ga dit topic niet sluiten.
Ik wil in ieder geval *niet* dat er 'laten-we-met-honkbalknuppels-naar-de-orgo's-gaan' posts hier verschijnen. mxstrAEm en saLT moeten rustig hun werk kunnen blijven doen.
Vergeleken met het wachten bij ispiering's IA, is dit niks
Maar oneindig wachten kan natuurlijk niet.
[ Voor 25% gewijzigd door ReseT op 07-03-2003 15:27 ]
ID4.1M Honey Yellow
Verwijderd
De spullen van mijn ia zijn zo goed als binnen, heb ik in een mail van het bedrijf ontvangen iigReseT schreef op 07 March 2003 @ 15:27:
Ik ga gewoon door!
Vergeleken met het wachten bij ispiering's IA, is dit niks
Maar oneindig wachten kan natuurlijk niet.
Dit topic is gesloten.