[IA] PC-Cooling 325+ producten *afhandeling*

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.960 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej allemaal we zijn net terug
Was erg gezellig, maar het geld is op :'(
Ik zie dat sommigen alsnog hebben betaald. MOOI ZEG! Maken we wel een weekendje Paris van.
Als alles goed gaat zijn we 1 maart weer terug. En dan kan iedereen de foto's bekijken. Diegenen die gekozen hebben om het te laten verzenden krijgen onze vakantie kiekjes in tweevoud op A5 formaat thuis geleverd. Nogmaals bedankt allemaal, het waren 3 fantastische dagen weken en tot ziens he! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Waar de fok zijn jullie geweest dat je er € 10.000 per week doorheen hebt gepropt :D :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iraq. Vliegreis was in de aanbieding.
Je weet half niet hoe duur het tegenwoordig is om in een van Saddam's paleizen te mogen logeren!
/ik ben weer weg he, tot 1 maart maar weer!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 18:18:
Iraq. Vliegreis was in de aanbieding.
Je weet half niet hoe duur het tegenwoordig is om in een van Saddam's paleizen te mogen logeren!
/ik ben weer weg he, tot 1 maart maar weer!
dit meen je niet he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb je de huidige koersen wel gezien?
Is echt zo duur hoor... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjah heb je enig idee hoe Saddam aan steun van o.a China komt ? Chinezen houden wel van luxe.
Die villa's van hem schijnen echt het einde te zijn. tijd dat MTV Cribs daar es gaat kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja. is wel leuk om op vakantie te gaan naar iraq . maar ik wil niet zo kernbom op mijn nek als ze aan het testen zijn ofzo. maar wel dikke huizen daar , die villa's ....

(en ik word saddam hoesijn met carnaval hehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Wanneer komt deel 2 van deze ia? Ik heb hier nu een koeler besteld, en wil ook een wc gaan aanleggen in me pc (ja ik heb 2pc's, anders had ik die koeler niet besteld)

Ik heb zitten rondneuzen en pc-cooling was het meest interessant.

Dus ik hoop nu (stiekem) op deel 2 ;)

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2023
ik denk dat de meeste van ons nog ff moeten sparen voor ze toe zijn aan een vervolg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk, dat zijn berichten...er is dus besteld... mooi werk man... nu maar hopen dat de leveranciers van pc-cooling een beetje meewerken! Lachen man!
Hoop dat jullie snel ractie krijgen vanuit duitsland.. dan weet iedereen een beetje waar hij aan toe is!

Verder ben ik begonnen met m'n reservoir... plexiglazen buis besteld bij de wildkamp.nl, 'bij de gamma acrylglas om een dop te maken! Ook nog langs de van Essen in apeldoorn geweest voor wat componentjes om een klein schakelingetje in elkaar te bakken zodat m'n pomp automatische aan gaat.
Tijdens dit alles ook nog even m'n blauwe cold cathode gesloopt... breekt vrij snel kan ik je zeggen, zo'n nep TL! :(

Foto't van reservoir en schema komen nog online!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Je maakt toch van alles mee als IA-organisator. Ik denk dat ik ook maar eens een IA ga beginnen want ik zag me laatst toch wat bij Yorin-travel :)

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zit braaf te wachten tot het pakketje door de schoorsteen valt *
Laten we hopen dat we niet ZO lang moeten wachten. ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onzin replies getrashed. Het lijkt IRC wel hier :/ Ontopic pls :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

Precies ;), hoever zijn we t.o.v. het gestelde ultimatum? (a day to day report zou leuk zijn :))

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Dat ben ik eens met FanToom, een beetje informatie over de gang van zaken met PCCooling etc zou wel leuk zijn, wat jullie van plan zijn en welke probelemen er optreden etc. :)

Anders krijg ik het gevoel dat jullie misschien wel echt naar Irak zijn :S

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Alleen effe een berichtje plaatsen zodat hij in mijn lijst voorkomt :)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok update als volgt:

Paar dingen zijn helaas niet leverbaar. Wij kijken of we ze nog ergens anders kunnen halen. Op dit moment kan ik daar niet over zeggen. Ook niet over welke producten het gaat :)
Voorlopig ziet het ernaar uit, dat we de spullen over 1,5 week binnen hebben. Het gros is wel leverbaar overigens: 98%
We houden jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 17:45:
Ok update als volgt:

Paar dingen zijn helaas niet leverbaar. Wij kijken of we ze nog ergens anders kunnen halen. Op dit moment kan ik daar niet over zeggen. Ook niet over welke producten het gaat :)
Voorlopig ziet het ernaar uit, dat we de spullen over 1,5 week binnen hebben. Het gros is wel leverbaar overigens: 98%
Damn, dan zit ik net in Oostenrijk :P

Al bekent welke spullen niet leverbaar zijn?

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:40

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Nice 1,5 week :)
Hopelijk kun je ons snel vertellen wat niet leverbaar is. Kan het ook snel kortgesloten worden met IA deelnemers van de des betreffende niet leverbaare producten, of een andere leverancier benaderd worden.
Overigens heb je het wel snel geregeld als het er over 1,5 week al is, cker als je kijkt naar de omvang. _/-\o_

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Shuriken schreef op 01 March 2003 @ 17:48:
[Al bekent welke spullen niet leverbaar zijn?
Misschien eens doorlezen wat je zelf quote? Dat zeggen ze dus nog niet. ;)

Top trouwens dat het over 1.5 week bij jullie is, dan moet het over 2 weken wel bezorgd zijn toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 11:47

Freehumor

koekwous

Aikon schreef op 01 March 2003 @ 18:22:
[...]

Top trouwens dat het over 1.5 week bij jullie is, dan moet het over 2 weken wel bezorgd zijn toch? :)
Beetje druk eronder zetten kan nooit kwaad >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok update als volgt:

Damm . dan pas :| . Ik had gehoopt om het in de vakantie in huis te hebben. omdat ik dan ook een nieuw mobo binnenkrijg. to bad, jammer, naja.

maar hopelijk is mijne spul wel allemaal leverbaar , zoals die fan adapter en de paps fans, rounded kabel en die zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Ach joh, die anderhalve week komen we ook nog wel door :)
Ben er al anderhalve maand mee bezig ofzo dusse ;)

Ik vind dat het nog redelijk rap geregeld is zo trouwens. Voor € 30000 handel ff naar NL transporten in 2 weken oid met bestellen enzo, not bad :D

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bedoel je met 'niet leverbaar' als in tijdelijk niet leverbaar zoals de ati9500np, of end of life?

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken

Shuriken

Aikon schreef op 01 maart 2003 @ 18:22:
[...]

Ik denk nooit als ik bier drink >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, een paar dingen niet leverbaar, Ik hoop maar dat de Swiftech mcx462+ niet bij die paar dingen hoort. Zou toch een beetje jammer zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:52
Ok update als volgt:

oooooooooooooow, 1,5 week 8)7 8)7 8)7
netgamez is over 2 weken, waaaaaaaaaah ik wordt gek :D
geef je 5 euro als je mijn pakketje voor die datum levert (14 maart :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 maart 2003 @ 19:51:
[...]

maar hopelijk is mijne spul wel allemaal leverbaar , zoals die fan adapter en de paps fans, rounded kabel en die zooi
leverbaar!
Verwijderd schreef op 01 maart 2003 @ 22:26:
hmmm, een paar dingen niet leverbaar, Ik hoop maar dat de Swiftech mcx462+ niet bij die paar dingen hoort. Zou toch een beetje jammer zijn :(
no problemo ook leverbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDweep
  • Laatst online: 27-05-2021
uhm, weet je nu dus precies wat er NIET leverbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken

Shuriken

TheDweep schreef op 02 maart 2003 @ 03:45:
uhm, weet je nu dus precies wat er NIET leverbaar is?
Hij weet het wel, maar zegt nog niets omdat ze het misschien via een ander nog kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shuriken schreef op 02 March 2003 @ 11:37:
[...]

Hij weet het wel, maar zegt nog niets omdat ze het misschien via een ander nog kunnen krijgen.
Inderdaad dit geldt voor een aantal producten. En pc-cooling kijkt of ze de ontbrekende spullen zelf nog kunnen regelen, weten ze zelf ook niet helemaal precies B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
mijn yeong yang kast is toch wel leverbaar he ?
anders word ik echt gek

k heb me er zo op verheugd

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delyver schreef op 02 March 2003 @ 13:53:
mijn yeong yang kast is toch wel leverbaar he ?
anders word ik echt gek

k heb me er zo op verheugd
Ja die is ook leverbaar :)
Dure dingen zijn over het algemeen goed leverbaar...wat bv niet leverbaar is, is uv protect rood, maar groen weer wel, dat soort kleine dingetjes. Ik heb een idee...kijk op de website van pc-cooling, de producten die van de website zijn afgehaald zijn dus niet meer leverbaar!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet een idee om degene die dat spul besteld hebben eens te mailen of ze het wel echt willen... als het toch allleen maar klein spul is kan ik me voorstellen dat de betreffende personen dat ook wel hier in nederland willen halen! Die uv protect zooi, bijvoorbeeld, wil ik toch eigenlijk liever niet. Haal wel blauwe hier in nederland.
Als pc-cooling er snel achter is dan maakt het natuurlijk niet uit. Maar als door het zoeken naar andere leveranciers de boel een week vertraging oploopt zou dat mooi jammer zijn!
En je bespaart pc-cooling ook een hoop geregel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YscO
  • Laatst online: 12-09 15:55
Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 16:25:
Is het niet een idee om degene die dat spul besteld hebben eens te mailen of ze het wel echt willen... als het toch allleen maar klein spul is kan ik me voorstellen dat de betreffende personen dat ook wel hier in nederland willen halen! Die uv protect zooi, bijvoorbeeld, wil ik toch eigenlijk liever niet. Haal wel blauwe hier in nederland.
Als pc-cooling er snel achter is dan maakt het natuurlijk niet uit. Maar als door het zoeken naar andere leveranciers de boel een week vertraging oploopt zou dat mooi jammer zijn!
En je bespaart pc-cooling ook een hoop geregel!
En moeten ze dan jou het geld terug storten :?, dat wordt toch een heel geregel of zie ik dat dan verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad YscO, en er zijn maybe ook mensen die dat kleine spul niet overal kunnen halen. Ik zou echt geen 10 euro rembours gaan betalen voor een flesje van 5 euro :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staan ook dat het maar een idee was, en dat het alleen van toepassing was als ierdeen zo over datcht als ik! Ik heb er verder geen haast mee maar hoe eerder hoe beter toch. En nu ga ik lekker naar bed want de carnaval was weer eens niet zo goed voor mijn gezondheid en heb morgen om 8:45 weer vollege. *Succes mark...*
Ik wacht rustigop berciht van de IA orgianistaoren...

edit:

reactie op onderstaande... mark doet niet aan drugs...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YscO
Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 02:30:
Ik wacht rustigop berciht van de IA orgianistaoren...
offtopic:
Hoe dronken was je :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05
je moet wel over een flinke dosis geduld beschikken om aan die IA hier mee te doen zeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YscO schreef op 03 March 2003 @ 08:02:
[...]

offtopic:
Hoe dronken was je :X
yep, alcohol met drugs gaat niet samen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

/me Bartjuh gaat gelijk checken of z'n spulletjes wel leverbaar zijn :)

edit:
K*t, is de black ice pro 2 niet meer leverbaar :?
Zie um niet meer staan: http://www.pc-cooling.de/...elgruppen.php?cPath=3_176

Pc-cooling mag mij de xtreme 2 ook wel leveren ipv de pro 2 :P

[ Voor 67% gewijzigd door Bartjuh op 03-03-2003 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
Misschien is het handig als iemand post wat niet leverbaar is. We kunnen natuurlijk ook allemaal apart een kwartier op de pc-cooling site gaan zoeken (want iedereen wil weten of zijn bestelling wel leverbaar is), maar het lijkt me handiger als één iemand de missende producten post.
Zo voorkom je ook dat mensen bij elk apart product gaan posten dat het niet leverbaar is. Zo houdt je het een beetje overzichtelijk :)

ps: voor het geval dat iemand zegt dat ik te lui ben om me eigen producten op te zoeken; mijn bestelling is iig leverbaar. Het leek me gewoon een handige tip :)

[ Voor 14% gewijzigd door Herr Muller op 03-03-2003 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of wat er op de site staat geldt voor de IA, want er zullen toch veel dingen extra worden besteld, voor mij mogen ze ook wel een black ice extreme doen inplaats van een pro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Herr Muller schreef op 03 maart 2003 @ 18:23:
Misschien is het handig als iemand post wat niet leverbaar is. We kunnen natuurlijk ook allemaal apart een kwartier op de pc-cooling site gaan zoeken (want iedereen wil weten of zijn bestelling wel leverbaar is), maar het lijkt me handiger als één iemand de missende producten post.
Zo voorkom je ook dat mensen bij elk apart product gaan posten dat het niet leverbaar is. Zo houdt je het een beetje overzichtelijk :)

ps: voor het geval dat iemand zegt dat ik te lui ben om me eigen producten op te zoeken; mijn bestelling is iig leverbaar. Het leek me gewoon een handige tip :)
Hmm, ga jij maar even 300+ producten natrekken :> Maar ja, dat heb je bij zulke grote IA's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
Syzzer schreef op 03 March 2003 @ 19:04:
[...]

Hmm, ga jij maar even 300+ producten natrekken :> Maar ja, dat heb je bij zulke grote IA's.
nee, maar ik neem aan dat de organisators een lijst hebben gekregen van pc-cooling met de producten die evt. niet leverbaar zijn. Ze kunnen die wel liever geheim willen houden, maar anders gaat toch iedereen zelf wel op zoek naar zijn bestelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Herr Muller schreef op 03 maart 2003 @ 19:14:
[...]

nee, maar ik neem aan dat de organisators een lijst hebben gekregen van pc-cooling met de producten die evt. niet leverbaar zijn. Ze kunnen die wel liever geheim willen houden, maar anders gaat toch iedereen zelf wel op zoek naar zijn bestelling :)
Ja waarschijnlijk wel idd. Maar het is dus niet de bedoeling dat die lijst openbaar wordt gemaakt blijkbaar. Weet je nog waarom pc-cooling.de zo moeilijk deed eerst, omdat de prijzen openbaar stonden.

Als iedereen nou ff kijkt wat er niet leverbaar is voor zichtzelf als ie daar behoefte aan heeft of anders gewoon ff wacht. Ik zelf merk het vanzelf wel als er iets niet leverbaar is van mijn bestelling, dan word ik vanzelf wel op de hoogte gebracht neem ik aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Mooi, het belangrijkste van mijn bestelling hebben ze nog en de overige kabels en schroeven geloof ik wel :D.

Ik heb zo'n 'ik ben bijna jarig' gevoel. Over een weekje of wat lekker knutselen met fannetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je bent niet de enigste icestorm :D

Maar goed ik moet nog redelijk wat bestellen wil ik lekker kunnen knutselen :'(

Maar goed die bestelling gaat vrijdag de deur uit ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx, Salt... kunnen jullie ons nog met dagelijks nieuws verblijden? Nog contact gehad met duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik ben ook wel benieuwd of er info is uit Duitsland :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeCool
  • Laatst online: 24-02 10:56
>:) De spullen zullen niet meer lang op zich laten w8en denk hoop ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

BeCool schreef op 04 March 2003 @ 21:18:
>:) De spullen zullen niet meer lang op zich laten w8en denk hoop ik...
Dat hopen we allemaal, en een kleine update zou wel leuk zijn.

Kan ik vast aftellen :P

[ Voor 2% gewijzigd door Ducksy88 op 05-03-2003 01:31 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He, hier even een vraag met het oog op de toekomst (lees, als onze goodies binnen zijn). Is het verstandiger om fans de lucht door de radiator te laten blazen of zuigen. Dus de fans (in dezelfde richting) voor of achter de radiator?

Iemand ervaring met temp's en of dB produktie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsync
  • Laatst online: 31-08-2020

Outsync

Zen 30 GB NX :D

... En de belgjes kunnen nu ook op hun beide oren slapen, want * Outsync heeft het geld voor hun overgemaakt :)

Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Laatst online: 24-08 15:55
ik vind een IA een nadeel hebben, het duurt zo lang :(

maarja iedereen doet (hoop ik) zijn best om het zo snel mogelijk voor elkaar te maken

* delyver wordt helemaal gek van het wachten :P

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan ook niet wachtuh :P :P .

Komen er ok foto's?? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op 03 maart 2003 @ 22:48:
Mooi, het belangrijkste van mijn bestelling hebben ze nog en de overige kabels en schroeven geloof ik wel :D.

Ik heb zo'n 'ik ben bijna jarig' gevoel. Over een weekje of wat lekker knutselen met fannetjes.
ja dat heb ik ook altijd van YES al me moeder weer komt...."ER IS EEN PAKJE VOOR JE!!!" haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

* heuveltje maakt zich al op voor een feestmaand :)

postbode zal ook wel vreemd gaan kijken ;)
-ledjes van spacey lijkt onderhand schot in te zitten :)
-deze actie
-mijn gyrotwister eind van de week
-mijn bensu auto'tje over een week geloof ik
-8*24 lcd schermpjes
-de backlights van me lcd schermpjes :)

en zodra me loon binnen is kan ik ook me nieuwe pc bestellen :9~

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsync
  • Laatst online: 31-08-2020

Outsync

Zen 30 GB NX :D

heuveltje schreef op 05 March 2003 @ 11:44:
* heuveltje maakt zich al op voor een feestmaand :)

postbode zal ook wel vreemd gaan kijken ;)
-ledjes van spacey lijkt onderhand schot in te zitten :)
-deze actie
-mijn gyrotwister eind van de week
-mijn bensu auto'tje over een week geloof ik
-8*24 lcd schermpjes
-de backlights van me lcd schermpjes :)

en zodra me loon binnen is kan ik ook me nieuwe pc bestellen :9~
Ik :9~ met je mee :9~ :9~ :9~

Koop dan wel geen oerlelijke kast hé :z

Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nu een beetje de status van de Inkoop actie, want daar lees ik niet zoveel over. Weet wel dat sommige producten niet op voorraad zijn, maar hoe zit het met die wel op voorraad zijn, wannneer kunnen we die verwachten? Graag enige indicatie, in ieder geval tof dat jullie dit opgestart hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 13:42:
Wat is nu een beetje de status van de Inkoop actie, want daar lees ik niet zoveel over. Weet wel dat sommige producten niet op voorraad zijn, maar hoe zit het met die wel op voorraad zijn, wannneer kunnen we die verwachten? Graag enige indicatie, in ieder geval tof dat jullie dit opgestart hebben :)
Op 1 maart werd er gepost dat het over 1.5 week binnen zou zijn (wat leverbaar is). Reken maar uit dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 01:52:
He, hier even een vraag met het oog op de toekomst (lees, als onze goodies binnen zijn). Is het verstandiger om fans de lucht door de radiator te laten blazen of zuigen. Dus de fans (in dezelfde richting) voor of achter de radiator?

Iemand ervaring met temp's en of dB produktie?
Er loopt op dit moment een groot topic over Water Cooling + vragen, daar zullen ze het vast wel weten ;)

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk dus 10 maart binnen.... Zou een leuk verjaardags kado zijn als er zo'n dik pakket staat met PC-meuk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDweep
tis wel vreemd om al die kindjes mateloos irriterend bezig te zien zijn.

Je weet dat wanneer je aan een IA mee doet dat het niet van de ene op de andere dag bij jou bezorgd word. Tis geen online shop die ff alle registers open trekt om jou van je spulletjes te voorzien.
Deze IA heeft dan nog een nadeel dat hij zo groot is. Daar kun je van afleiden dat je nog langer moet wachten. Had dan slim geweest en ergens anders je spullen bestelt. En als je het om de prijzen deed snap ik nog niet waarom je je zorgen gaat maken over je spullen, je krijgt zo voordelig je moet alleen wat langer wachten. Wees dan blij dat je je centen niet aan drank hebt uit gegeven.
Ik hou me lekker rustig bezig met m;n dagelijkse bezigheden. M'n baas ziet me al zitten achter m'n buro dromend van m'n bestelde spullen en geen enkele vinger uitstekend om dat toetsenbord aan te raken. A waste of time, effort and money.

Dus wees wijs en ga lekker vrolijk van je vakantie/werk/andere hobbies genieten des te sneller gaat de tijd voorbij en zul je opeens verrast zijn dat de postbode zo snel voor de deur staat. En dat jij je kamer nog niet hebt opgeruimd en dus je nieuwe spulletjes niet kan stallen. Drama.

Een wijze les is snel geleerd maar moeilijk nageleefd.

Dusss.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 13:56:
[...]

Ja die is ook leverbaar :)
Dure dingen zijn over het algemeen goed leverbaar...wat bv niet leverbaar is, is uv protect rood, maar groen weer wel, dat soort kleine dingetjes. Ik heb een idee...kijk op de website van pc-cooling, de producten die van de website zijn afgehaald zijn dus niet meer leverbaar!
UV protect rood is wel leverbaar bij http://www.multimediashop.com/shop/index.html ;)
misschien kan PC-cooling het daar vandaan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is dan wel besteld maar toen wisten ze nog niet dat een deel niet leverbaar zou zijn. Of dat er iig naar gezocht moest worden door pc-cooling.de.

Maar dus nogmaals de vraag aan Salt of MX... hebben jullie al wat gehoord vanuit duitsland? Zijn die produkten al binnen of zijn ze nog steeds op zoek? Hebben ze alles al bij hun op "de zaak" liggen of moeten zij dat ook ergens bestellen.... en hebben ze dat al gedaan?

Zitten hier een hele hoop nieuws geile tweakers... vervul onze verlangens... geef ons nieuws... nieuws... nieieieieieieuws... ;)

edit:
dweep: Oke opa...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Laatst online: 14-09 16:13
Ey, SalT check je mail nog eens. Kan die deal nou nog door gaan of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YscO
TheDweep schreef op 05 March 2003 @ 15:56:

..........

Dus wees wijs en ga lekker vrolijk van je vakantie/werk/andere hobbies genieten des te sneller gaat de tijd voorbij en zul je opeens verrast zijn dat de postbode zo snel voor de deur staat. En dat jij je kamer nog niet hebt opgeruimd en dus je nieuwe spulletjes niet kan stallen. Drama.

Dusss.....
dusss.... waarom post jij dit, ga je kamer opruimen :P

[ Voor 42% gewijzigd door YscO op 06-03-2003 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het was te voorspellen...ze hebben het druk daar in duitsland O-)
Die lijst die we overhandigd hebben neemt meer tijd in beslag om samen te stellen. Waar ze eerst uitgingen van 2 weken levertijd, is het nu verlengd, omdat sommige artikelen die wel op hun site staan ook een lange levertijd hebben en zoals jullie weten zijn sommige producten helemaal geschrapt.
Dus 10 maart als binnenkomst halen we niet.
Wanneer precies weet ik dus ook nog niet, het is afwachten wat het bedrijf gaat doen. Ze waren overigens wel blij met de grootte van de order, maar niet met de diversiteit van de producten :X 8)7
Ik hoop niet dat jullie al te teleurgesteld zijn :)

salT en ik gaan iig zo rond eind van volgende week alvast pakketjes klaarmaken en pakketzegels kopen, zodat als het eenmaal binnen is, we het tenminste ook snel op kunnen sturen.
Ik heb ook wat goed nieuws voor de ophalers: We hebben een pand kunnen regelen van een kennis...dus we kunnen iedereen tegen die tijd fatsoenlijk binnenlaten. Het pand staat leeg gelukkig :)
Mochten we sommige producten niet meer kunnen leveren via dit bedrijf dan zullen we die mensen de mogelijkheid bieden om hun bestelling te wijzigen. Maar dit gaat allemaal prive via e-mail. salT en ik zullen die mensen tzt contacteren en informeren wat de opties zijn voor hun bestelling.
Vooralsnog is dit alle informatie die ik heb, vragen om meer heeft geen zin. Ik denk dat we eind volgende week meer weten over de levertijd.
Ik heb ook zelf navraag gedaan naar de verzendtijd van de spullen uit Duitsland bij een andere kennis. Als ze eenmaal verzonden zijn, worden ze binnen 3-4 werkdagen afgeleverd in Nederland, dat gaat gelukkig erg snel.

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei Oei, ik hoop dat het voor April komt - Freelan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipsop
  • Niet online
Ik hoop het ook ik wil namelijk MODDEN. Heb me de hele vakantie al zitten vervelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
:( lekker dan, niet voor netgamez alle shit binnen, hier baal ik stevig van. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

Mag ik vragen of jullie, als het kan en op tijd de spullen op tijd bij jullie binnen zijn, het zooitje kunnen opsturen dat het op hoogstens 15 maart bij mij is ? Ik ga dan namelijk naar iemand toe met wie ik heb besteld en die woont een eindje hier vandaan.
Sauron-XP schreef op 06 maart 2003 @ 14:15:
Ja, sorry hoor, maar dat weet je met een IA. Je kan niet voor een duppie op de voorste rij zitten. Als het echt zo nodig was dan had je OF die spullen in de winkel moeten halen OF die LAN moeten overslaan. Wees blij dat er iemand is die het organiseert.

[ Voor 46% gewijzigd door JT op 06-03-2003 14:20 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sauron-XP schreef op 06 March 2003 @ 14:15:
hmmm beetje foute reactie, vind ik jammer,.... de organisatoren lopen, rennen, bellen, meelen en weet ik veel wat om het zo snel mogelijk bij jou te krijgen... moet je de niet gaan lopen zeuren dat je je spulletje niet op tijd binnen krijgt, dan moet je gewoon NIET meedoen aan een IA!!!

Het kan altijd uitlopen door allerlei ontwikkelingen! Dat hoort nu eenmaal bij een IA,... als je meedoet moet je geduldig op je spulletje kunnen w8en anders koop je het maar bij een of andere dure tent, waar het de volgende dag op je stoep staat!

Wat had je dan verw8?!? dat ze voor 30.000 EURO aan spulletje 1-2 weken later al in NL hebben ?!?!

We moeten met zn allen gewoon geduldig afw8en en hopen dat het zo snel mogelijk komt,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDweep
Sauron-XP schreef op 06 March 2003 @ 14:15:
aaaah grow up!!!
Je weet dat wanneer je aan een IA mee doet dat het niet van de ene op de andere dag bij jou bezorgd word. Tis geen online shop die ff alle registers open trekt om jou van je spulletjes te voorzien.
Deze IA heeft dan nog een nadeel dat hij zo groot is. Daar kun je van afleiden dat je nog langer moet wachten. Had dan slim geweest en ergens anders je spullen bestelt. En als je het om de prijzen deed snap ik nog niet waarom je je zorgen gaat maken over je spullen, je krijgt zo voordelig je moet alleen wat langer wachten. Wees dan blij dat je je centen niet aan drank hebt uit gegeven.
Ik hou me lekker rustig bezig met m;n dagelijkse bezigheden. M'n baas ziet me al zitten achter m'n buro dromend van m'n bestelde spullen en geen enkele vinger uitstekend om dat toetsenbord aan te raken. A waste of time, effort and money.
Dusss.....
nuf said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 08:29
* FreakR wacht nog steeds geduldig :)

het kan me niet zoveel schelen wanneer het komt. Als het maar komt :Y)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Prachtig warrachtig, bijna elke IA gaat het zelfde. Zeikende users over wat,wanneer en hoe.... vervolgens discussies over dat zelfde gezeur, en maar vragen om de status en udates.
Maar allemaal natuurlijke verschijnselen zullen we dan maar denken.

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeuren over levertijden vind ik idd ook een beetje lame... Salt en MX hadden dit ook niet kunnen voorzien... En ga er maar van uit dat er nog wel meer tegenslagen zullen komen (dan kan het alleen maar meevallen). Maar vragen om updates.. vind je gek als je 500 euro's uitgeeft, dan wil je toch wel graag weten wat er speelt...
En weet je wat het meest irritant is hier... dat geflame... dus als we daar nu eens mee ophouden en geduldig wachten op updates en op euhhhh.. wat was dat andere ook al weer.... d'r was nog iets... kom er nog wel op!
Keep you posted...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Hoe worden trouwens als die spullen bij jullie bezorgd?
Normaliter gaat dat met pakketjes neem ik aan, maar komt er voor jullie speciaal een bestelbusje/kleine vrachtwagen langs rijden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
omg, zo was het niet bedoeld :)
ik baal gewoon dat ik niet kan modden voordat ik naar netgamez ga.
ben niet boos ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ach, ik heb de tijd hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sauron-XP schreef op 06 maart 2003 @ 17:16:
omg, zo was het niet bedoeld :)
ik baal gewoon dat ik niet kan modden voordat ik naar netgamez ga.
ben niet boos ofzo :)
gelukkig, maareh 1 tip; zet het voortaan in iets andere zinnen ;) :D

Nu komt het zo wel over naar ons en vooral de organisatoren, die ongetwijfeld hun uiterste best doen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dear participants of this inkoopactie,

this is an official statement from PC-Cooling GmbH in Germany about this organisation.

In the past weeks we have had contact with serveral persons from the Netherlands about this projekt in fact .
We informed Mr. Erkan, that PC-Cooling won't accept to use our pictures on the website, to use our dealerprices or to link to our website, all this things were violated.

We also pointed out that we would never ship out any single part for such low prices to private customers or this organisation. We told Mr. Erkan that we could give him a discount of 8% maybe even more after receiving the final order. But maybe this was not enough and he tried it another way by getting a reseller login via another company in the Netherlands - without infoming us or getting our permission of course.
PC-Cooling will not work together with persons or companies that are runnning a business in this way. We also got a huge loss of trust at our customer clients and private customers in the Netherlands.

We can proof all that stuff by the emails we received.

So to us this inkoopactie is simply nonserious and we feel sorry for all the persons that were betrayed by the organizers but PC-Cooling will not carry out any order to this organisation.

We hope that you understand our point of view and recognize that PC-Cooling is not the culprit in this case.

With best regards

Robert Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Niet online
wtf, waar gaat dit ineens over? IA organisatoren, verschaf eens wat duidelijkheid!

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
hmm die ene reseller is toch niet oc-shop waar zoveel gezeik mee was op het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

PLEASE YOU ARE KIDDING ME!!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Laatst online: 07:40
Hammer815 hoe kom jij aan dat bericht???

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitleg plz ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

*kuch* hmm... leest dit nog eens... oordeelt... [ok]
ik denk dat dit een geintje is van iemand, totdat dit bevestigd word door een IA organisator geloof ik dit niet
We can proof all that stuff by the emails we received.

So to us this inkoopactie is simply nonserious and we feel sorry for all the persons that were betrayed by the organizers but PC-Cooling will not carry out any order to this organisation.
bold = tiener/gamerengels ;)
+
the emails we received hoe kun je bewijzen dat je iets weigerd met ONTVANGEN emails? :P ik denk nogsteeds dat het een (niet leuke) practical joke is

[ Voor 22% gewijzigd door rimpeldinky op 06-03-2003 19:55 . Reden: ... tagz ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Niet online
Daar komt nog bij: Waarom zou pc-cooling zich ineens 's Avonds registreren, onder een vage naam... Misschien dat een mod even kan kijken welk e-mail adres er is voor registratie is gebruikt :*)

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I am working at PC-Cooling as Mr. Erkan knows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

hammer, can you prove the fact that you work there, there have been little jokers here before

en hoe kan hij nederlands lezen? :P

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
hoe kan hij nou in het engels antwoorden op onze nederlandse replys :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rimpeldinky schreef op 06 maart 2003 @ 19:49:
*kuch* hmm... leest dit nog eens... oordeelt... [ok]
ik denk dat dit een geintje is van iemand, totdat dit bevestigd word door een IA organisator geloof ik dit niet

[...]

bold = tiener/gamerengels ;)
Heb je Duitsers wel eens Engels horen spreken ;)

Edit : Wel vaag dat er geen mailadres of wat vermeld is in het profiel ?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Wat extra info van de organisatoren zou nu welkom zijn......

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just ask Mr. Erkan - he knows it for sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 19:53:
[...]

Heb je Duitsers wel eens Engels horen spreken ;)
ja, heb ook een paar duitse kennissen maar dit is typisch game engels denk ik dan, zeker die "inkoopactie" en nonserieus en niet te vergeten "STUFF" da is toch echt tienerengels, ik bedoel things is toch normaler...

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Laatst online: 07:40
Wellicht dat de IA starters duidelijkheid kunnen geven of idd dat een modje even kan kijken onder welk e-mail adres er geregistreerd is.

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Ik hoop maar dat rimpeldinky gelijk heeft...

Waarom zou PC-Cooling dit trouwens nu pas melden? Op LauPro worden alle dingen toch al lang vermeld en zijn er plaatjes van de website? Waarom nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hammer werkt bij pc-cooling, of heeft toegang tot de mail iig.

[ Voor 60% gewijzigd door IceStorm op 06-03-2003 20:06 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.