Sorry voor nog een topic, maar ik heb een vraag specifiek over de Club3D 9700 (niet-pro)
Ik heb net de tools gedownload die volgens mij nodig zijn om mijn kaart naar een 9700 Pro te flashen (of iig de kloksnelheden te kunnen tweaken richting de Pro).
van www.3dchipset.com heb ik de ati flash utility (atiflash.zip) en een bios speciaal voor mijn kaart (97npClub.zip) gedownload.
Aangezien ik wel wat veiligheid wil hebben voordat ik ga flashen, ben ik ook nog op zoek naar een (origineel) bios om hem terug te flashen mocht het fout gaan....
Op de site van Club3D heb ik deze echter niet kunnen vinden.
hier zijn dus mijn vragen:
<ul>
<li> Hoe kom ik aan een originele bios
<li> Heeft iemand ervaring met het flashen van <b>specifiek</b> deze kaart, met deze bios
<li> Heb ik in het lijstje hierboven iets belangrijks/essentieels gemist
</ul>
Alvast bedankt voor de reacties.
Ik heb net de tools gedownload die volgens mij nodig zijn om mijn kaart naar een 9700 Pro te flashen (of iig de kloksnelheden te kunnen tweaken richting de Pro).
van www.3dchipset.com heb ik de ati flash utility (atiflash.zip) en een bios speciaal voor mijn kaart (97npClub.zip) gedownload.
Aangezien ik wel wat veiligheid wil hebben voordat ik ga flashen, ben ik ook nog op zoek naar een (origineel) bios om hem terug te flashen mocht het fout gaan....
Op de site van Club3D heb ik deze echter niet kunnen vinden.
hier zijn dus mijn vragen:
<ul>
<li> Hoe kom ik aan een originele bios
<li> Heeft iemand ervaring met het flashen van <b>specifiek</b> deze kaart, met deze bios
<li> Heb ik in het lijstje hierboven iets belangrijks/essentieels gemist
</ul>
Alvast bedankt voor de reacties.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2003 23:06 . Reden: tikfoutjes :P ]