[IA Interesse Poll][MP3] Hansori 230 UVS/DUEX XP

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 304 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm nog ff een berichtje van mij, voor degenen die al dachten dat deze actie dood was:

MMPORT bood t.o.v. MP3Spelers.nl te weinig korting... Ik ben enkele dagen doodziek geweest (ik heb gister en dinsdag vrijwel continue geslapen), dus vandaar dat alles een beetje vertraging heeft opgelopen.
Voor 3 Hansori spelers werd dus ook geen korting gegeven, het moeten per speler er meer dan 10 zijn. Volgens mij heeft geen enkel ander Nederlands bedrijf deze spelers, dus, helaasch, hagelslag.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Oei, nu raak ik ff verward :?
De hele IA is afgelast of doet alleen de DUEX nog mee? Of wordt er besteld via mp3speler.nl?

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

jah dat is niet echt duidelijk, en dat adresje waar iemand ze kon krijgen voor 115? en word het anders mp3spelers.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was ik, dan kwamen ze uit duitsland, maar aangezien ze bij mp3spelers.nl 125 euro kosten denk ik dat met een IA ze daar ook wel voor 115 weggehaald kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 20:30:
Dat was ik, dan kwamen ze uit duitsland, maar aangezien ze bij mp3spelers.nl 125 euro kosten denk ik dat met een IA ze daar ook wel voor 115 weggehaald kunnen worden
dat denk ik ook wel, met een afname van minimaal 25 stuks denk ik zo zullen ze echt wel 10€ korting willen geven (of meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
_ferry_ schreef op 06 March 2003 @ 20:48:
[...]

dat denk ik ook wel, met een afname van minimaal 25 stuks denk ik zo zullen ze echt wel 10€ korting willen geven (of meer)
en het zijn er ongeveer 40 (die Duexjes dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Maar heeft iemand (JanMaster?) dan al een mailtje gestuurd naar mp3spelers.nl, anders zullen we het nooit weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duex XP MP-302 en MP-304 gespot voor EUR 119,- op www.megapagina.nl/shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
te(X)en schreef op 06 March 2003 @ 23:43:
Maar heeft iemand (JanMaster?) dan al een mailtje gestuurd naar mp3spelers.nl, anders zullen we het nooit weten.
Net antwoord gehad, wordt bij rond de 40 stuks 119 euro, schieten we niks mee op dus. Ik denk dat je het dan liever zelf doet, scheelt jouw veel tijd en als je een MP3 flash speler kunt betalen kan 6 extra euro er ook nog wel af.

Niemand is denk ik geinterreseerd in het aanbod van mp3spelers dat je ze voor 110 kan krijgen maar dan met maar 10 dagen garantie :z

Aangezien megapagina met de toch al met de prijzen aan het stunten is heb ik die ook maar eens gemaild. Als die ook te weinig korting geven, dan gaat het hele feest (helaasch) niet door. Sorry, maar voor 5, 6 euro hebben jullie geen zin lang te wachten en ik geen zin veel moeite te doen...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

hmm, dat is jammer, als ze het aleen doen met 10 dagen garantie weet je dat het sowieso al gewoon fout is, dan sturen ze gewoon alle kapotte die ze binnen hebben gehad op, zo slim zullen ze wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pcies. Dat doen we dus niet.

Okey, ik heb ook antwoord gehad van megapagina. Zij kunnen helaas geen extra korting bieden. Hun winstmarge was dermate klein geworden, omdat mp3spelers.nl al met de prijzen was gaan stunten. Heel voordelig voor de consument dus, maar helaas niet voor de inkoopactie.
Deze actie is dus gesloten. Helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dicht op verzoek
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.