{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
Tuurlijk, maar voor €150 heb je de M.Any Fuxion Genie (zie hier) die dan ook tuner heeft maar ook een line in, en als storage device kan dienen.. Deze heeft dan wel geen geheugenslot, maar 128mb is voor mijn doeleinden zatMaDLiVe schreef op 12 februari 2003 @ 23:42:
[...]
Je kan ook overdrijven, je moet reeel blijven he. Met 150 ben ik al zeer tevreden hoor.
Eigenlijk is het dus een hele goede aanbieding, maar ja: echt supermooi vind ik hem dan ook weer niet, kwestie van persoonlijke smaak natuurlijk. Dat oogje waar je hem aan op kan hangen, dat verpest het mijn inziens nogal, tezamen met die dikke/gebolde rand.
Ook betwijfel ik of die controlbuttons lekker werken: de speler is sowieso al klein, en als je die knopjes dan in verhouding ziet (langs de rand van het schermpje)... oe... erg kneuterig.
Overigens: aan de rechterbovenkant kun je de ingebouwde mic zien
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Wanneer er echter een ia komt van de XP doe ik misschien wel mee
Always outnumbered, never outgunned!
Verwijderd
heb ik niet meer :P
Nu is een I-beat mijn favoriet, kan daar geen ia voor geregeld worden?
Vervelend dat ik nergens een review van de Hansori 230 UVS kan vinden...
Heeft iemand een linkje?
[ Voor 25% gewijzigd door Keizer op 13-02-2003 21:51 ]
Een linkje naar de pagina waar ik het vandaan heb gehaald lijkt me in mijn geval niet zo nuttig, aangezien deze review dus van een Russische page afkomt, die in het Engels is vertaald. Excuses voor het krakkemikkige Engels, dat af en toe vast helemaal nergens op slaat; maar dit is de enige echte review die ik kon vinden. Overigens is de conclusie behoorlijk positief.Keizer schreef op 13 February 2003 @ 21:46:
Hmm, in het duex-xp topic zie ik toch redelijk wat vage problemen voorbij komen
Nu is een I-beat mijn favoriet, kan daar geen ia voor geregeld worden?
Vervelend dat ik nergens een review van de Hansori 230 UVS kan vinden...
Heeft iemand een linkje?
Download de textfile hier, deze is te lang van strekking om in dit topic te quoten.

De Russen vonden hem op een stopwatch lijken...
Verwijderd
Zijn er ergens meer reviews te vinden??
Ik heb misschien wel interesse...
Verwijderd
Die Duex XP ziet er kewl uit, en werkt ook met de smartmedia-kaartjes van m'n Rio, én van m'n Olympic C-100 :D:D
maar vage problemen?? ff lezen dan, want dat wil ik niet!!
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Voordelen Hansori: Geheugen uitbreiden
Voordelen I-bead: Te gebruiken als data-opslag medium + positieve ervaringen van GoTters
Vragen: Is de Hansori ook te gebruiken als data-opslag medium? Hoe zit het met VBR mp3's? En WMA bestanden? (dat kan de I-bead allemaal wel).
Data-opslag: alleen via speciale software.Keizer schreef op 14 February 2003 @ 21:18:
Vragen: Is de Hansori ook te gebruiken als data-opslag medium? Hoe zit het met VBR mp3's? En WMA bestanden? (dat kan de I-bead allemaal wel).
VBR MP3's: ik zou het niet weten, maar ieg speelt het ding op zo'n beetje alle kbps-rates die je meestal gebruiken zult.
WMA: nope.
Het grootste nadeel van de Hansori schijnt echt de geluidskwaliteit te zijn, volgens die ene review. De bijgeleverde oordopjes waren prima in orde qua draagcomfort, maar het geluid klonk vreemd op hoge en middentonen. De bass is via de genoemde oordopjes nagenoeg afwezig (op randapparaten is deze wel weer goed).
Ook de structurele stevigheid van het apparaatje is niet "je-van-het" te noemen.
Plussen waren het algehele comfort van speler + oordopjes, bedieningsgemak etc. en de adequate levensduur van de stroomvoorziening (15 uur).
Men gaf het advies eerst naar de speler te luisteren, alvorens er een aan te schaffen "want het risico dat de Hansori verdwijnt in een stoffig hoekje van de kast is zeer groot, wanneer men aan goede geluidskwaliteit hecht".
Ik zou niet weten of dit te verhelpen is met betere oordopjes, maar wellicht doet een setje Sony's of Sennheisers weer wonderen.
Want voor minder als 10 euro heb ik geen zin om een weekje of 3 te wachten op mijn spelertje. (als het niet langer is)
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Verwijderd
Ik ken die dopjes. Zijn hetzelfde als die bij mijn iRiver imp150 werden geleverd en ze klinken beter dan de goedkoopste dopjes van Sony. Beter dan de dopjes die een aantal jaar geleden bij mijn discman van Sony werden geleverd en beter dan sony dopjes van nog langer terug bij mijn walkman. Maar wel slechter dan de Sennheisers.the_Omniscient schreef op 14 februari 2003 @ 21:43:
Men gaf het advies eerst naar de speler te luisteren, alvorens er een aan te schaffen "want het risico dat de Hansori verdwijnt in een stoffig hoekje van de kast is zeer groot, wanneer men aan goede geluidskwaliteit hecht".
Ik zou niet weten of dit te verhelpen is met betere oordopjes, maar wellicht doet een setje Sony's of Sennheisers weer wonderen.
Aan de dopjes ligt het denk ik niet.
You are free to do as we tell you to
Als de prijs rond de 120 euro komt, dan wil ik er wel een weekje of 4 op wachten.
Want, voordat iedereen betaald heeft en besteld is, opgestuurd.. zal vastwel een maandje overheen gaan.
En voor 20 euro verschil wil ik nog wel die tijd wachten, maar 10 euro eigenlijk al niet meer.
20 euro korting zou idd erg leuk zijn
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben wel warm te maken voor dat eerste spelertje.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd

Hij heeft wel iets weg van mijn net aangeschaft CPU (Athlon XP 2600+) die is ook zo lelijk maar die zie ik maar 1 keer tijdens het installeren.
Voor mij kan deze speler in het MP3 speler museum bij geplaats worden.
Alleen die naam al

Verwijderd
Verwijderd
Als de geluidskwaliteit goed was op randapparatuur, lijkt het aan de oordopjes te liggen. Die krijg je voor 5 euro bij de dixons, of je hebt ze natuurlijk nog van je oude speler/discman/walkman...the_Omniscient schreef op 14 February 2003 @ 21:43:
[...]
Data-opslag: alleen via speciale software.
VBR MP3's: ik zou het niet weten, maar ieg speelt het ding op zo'n beetje alle kbps-rates die je meestal gebruiken zult.
WMA: nope.
Het grootste nadeel van de Hansori schijnt echt de geluidskwaliteit te zijn, volgens die ene review. De bijgeleverde oordopjes waren prima in orde qua draagcomfort, maar het geluid klonk vreemd op hoge en middentonen. De bass is via de genoemde oordopjes nagenoeg afwezig (op randapparaten is deze wel weer goed).
Ook de structurele stevigheid van het apparaatje is niet "je-van-het" te noemen.
Plussen waren het algehele comfort van speler + oordopjes, bedieningsgemak etc. en de adequate levensduur van de stroomvoorziening (15 uur).
Ik neem sowieso niet genoegen met van die dopjes...
Verwijderd
ik doe mee.. als de prijs idd goed ligt.
Bier, Whiskey en Metal!!
als de poll gesloten is denk ik zoTriloxigen schreef op 21 February 2003 @ 11:16:
Wanneer word beslist hoeveel die kost etcetc?
edit:
ik hoorde dat duex xp er ook met 256mb is
zou je kunne vrage of hun die ook kunne leveren en uiteraard wat de prijs daarvoor is ?
[ Voor 68% gewijzigd door cryptapix op 23-02-2003 22:40 . Reden: 256mb? ]
Eigenlijk heb ik ook geen mp3 speler nodig... Maar ik wil er wel een!
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
dat er veel mooiere zijn weet iedreenBeekforel schreef op 24 February 2003 @ 00:01:
Ik heb mijn deelname uitgesloten zeg maar. Ik ben wat aan het zoeken geweest naar MP3 spelers, en heb veel mooiere gezien etc. Misschien dat ik later alsnog meedoe, maar ik wil de IA starter geen valse hoop geven
en dat die allemaal veeel duurder zijn weet ook iedreen
naja dan doe je niet mee ?_ferry_ schreef op 24 februari 2003 @ 02:53:
maar dat die minder snel verrot zijn...... weet ook iedereen
Ik vraag me alleen af hoe het geregeld gaat worden met de levering en service.
Stuurt de winkel alles in 1 keer naar de organisator die het vervolgens verdeeld. Of stuurt de winkel ieder z'n eigen spelertje met een eigen bon?
fijnste is denk optie 2? want dan heb je een goeie bon enzo, want bij een fannetje ga je niet kijken naar garantie enzo, maar bij een spelertje van 100-135€.......te(X)en schreef op 26 February 2003 @ 22:47:
Ik heb me ook maar opgegeven voor een Duex XP (nu al 32 geinteresseerden!).
Ik vraag me alleen af hoe het geregeld gaat worden met de levering en service.
Stuurt de winkel alles in 1 keer naar de organisator die het vervolgens verdeeld. Of stuurt de winkel ieder z'n eigen spelertje met een eigen bon?
De leverancier zou trouwens wel gek zijn om nog zo veel korting te geven als hij alsnog alles apart moet verpakken en verzenden...
Ja, maar het gaat via een winkel die is opgericht door wat tweakers, dusb dat is een groot verschil met een andere reguliere webwinkel..ESteg schreef op 27 February 2003 @ 01:01:
Het hele idee van een IA is dus zo ongeveer dat alles centraal geregeld wordt: in één keer inkopen en dan verder distribueren.
De leverancier zou trouwens wel gek zijn om nog zo veel korting te geven als hij alsnog alles apart moet verpakken en verzenden...
Verwijderd
Bestel een Duex XP MP-302 of MP-304 op www.megapagina.nl/shop en vul bij bedrijf "tweak" in en je ontvangt 10 euro korting, zodat ze nog maar EUR 129,- kosten...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 12:30 ]
Verwijderd
Ja spam nog lekker ff door....Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 17:30:
Tip voor degenen die niet kunnen wachten:
Bestel een Duex XP MP-302 of MP-304 op SPAM en vul bij bedrijf "tweak" in en je ontvangt 10 euro korting, zodat ze nog maar EUR 129,95 kosten...
Verwijderd
niks behalve dat op de 302 de a->b funsctie neit werkt , wat het is weet ik neitVerwijderd schreef op 01 March 2003 @ 02:59:
wat is het verschil tussen de Duex XP MP-302 en de MP-304?
Verwijderd
Behalve dat het design anders is, mist de 304 de A-B repeat functie (maar waar heb je die nou voor nodig?). Op de 304 zit er een meedraaiend oogje op de player zelf, en bij de 302 zit het oog vreemdgenoeg aan het dopje.
>Peerk344, valt wel mee, just a tip for insiders
Dan ben ik benieuwd hoe het met de garantie geregeld is. Met 33 man samendoen met 1 bon? ("Nee meneer, kopietjes accepteren we niet, u moet de orginele bon hebben")ESteg schreef op 27 februari 2003 @ 01:01:
Het hele idee van een IA is dus zo ongeveer dat alles centraal geregeld wordt: in één keer inkopen en dan verder distribueren.
* te(X)en is ook benieuwd!_ferry_ schreef op 02 March 2003 @ 15:41:
hoe zit het nu verder?de IA is eigenlijk gesloten, dus er kan toch een prijs vastgesteld gaan worden? dat als er bijv die 33 momenteel besteld gaan worden, hoeveel ze dan gaan kosten, en als het er minder zijn wat ze dan kosten.
hmm, het was een interesse poll, ADH daarvan zou er een prijs gemaakt worden, maar er is nog nix bekend
MMPORT wou vooraf nix zeggen over de korting die ik kon verwachten, helaas
Heb je alleen bij Mmport geinformeerd voor prijzen of ook bij andere winkels?
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 19:12:
MMPORT laat nog ff op zich wachten, zodra ik de prijzen heb, hebben jullie die ook. Dan gaat, als de korting tenminste genoeg is, ook de IA van start.
MMPORT wou vooraf nix zeggen over de korting die ik kon verwachten, helaas
en zo is het voorspeld!
Op de site van laupro stond ook:
En ben je nu alleen aan het informeren bij Mmport? Wanneer je 33 apparaten besteld willen andere bedrijven misschien ook wel korting geven.Einddatum:
1-3-2003
Bij welke bedrijven heb je geinformeerd als ik vragen mag?
Verwijderd
Je kunt die DUEX XP al voor 125 bestellen op internet, dus de IA prijs zou best interessant kunnen worden.
Kijk dat is mooi!_ferry_ schreef op 05 March 2003 @ 21:04:
owjah, hijs nu nog 125 op de mp3spelers.nl site, das mooi werk!
Ben echt benieuwd hoeveel er nog af kan als er +/- 33 besteld worden...
Verwijderd
Maar dan wacht ik wel even tot een prijs bekend is...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 23:11 ]
waarom niet aanmelden dan bij de intresse pollVerwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 23:10:
Ik wou me net nog ff aanmelden voor zo'n dingetje... best wel nice...
Maar dan wacht ik wel even tot een prijs bekend is...
MMPORT bood t.o.v. MP3Spelers.nl te weinig korting... Ik ben enkele dagen doodziek geweest (ik heb gister en dinsdag vrijwel continue geslapen), dus vandaar dat alles een beetje vertraging heeft opgelopen.
Voor 3 Hansori spelers werd dus ook geen korting gegeven, het moeten per speler er meer dan 10 zijn. Volgens mij heeft geen enkel ander Nederlands bedrijf deze spelers, dus, helaasch, hagelslag.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 19:05 ]
De hele IA is afgelast of doet alleen de DUEX nog mee? Of wordt er besteld via mp3speler.nl?
Verwijderd
dat denk ik ook wel, met een afname van minimaal 25 stuks denk ik zo zullen ze echt wel 10€ korting willen geven (of meer)Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 20:30:
Dat was ik, dan kwamen ze uit duitsland, maar aangezien ze bij mp3spelers.nl 125 euro kosten denk ik dat met een IA ze daar ook wel voor 115 weggehaald kunnen worden
en het zijn er ongeveer 40 (die Duexjes dus)_ferry_ schreef op 06 March 2003 @ 20:48:
[...]
dat denk ik ook wel, met een afname van minimaal 25 stuks denk ik zo zullen ze echt wel 10€ korting willen geven (of meer)
Net antwoord gehad, wordt bij rond de 40 stuks 119 euro, schieten we niks mee op dus. Ik denk dat je het dan liever zelf doet, scheelt jouw veel tijd en als je een MP3 flash speler kunt betalen kan 6 extra euro er ook nog wel af.te(X)en schreef op 06 March 2003 @ 23:43:
Maar heeft iemand (JanMaster?) dan al een mailtje gestuurd naar mp3spelers.nl, anders zullen we het nooit weten.
Niemand is denk ik geinterreseerd in het aanbod van mp3spelers dat je ze voor 110 kan krijgen maar dan met maar 10 dagen garantie

Aangezien megapagina met de toch al met de prijzen aan het stunten is heb ik die ook maar eens gemaild. Als die ook te weinig korting geven, dan gaat het hele feest (helaasch) niet door. Sorry, maar voor 5, 6 euro hebben jullie geen zin lang te wachten en ik geen zin veel moeite te doen...
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 16:01 ]
Okey, ik heb ook antwoord gehad van megapagina. Zij kunnen helaas geen extra korting bieden. Hun winstmarge was dermate klein geworden, omdat mp3spelers.nl al met de prijzen was gaan stunten. Heel voordelig voor de consument dus, maar helaas niet voor de inkoopactie.
Deze actie is dus gesloten. Helaas
Dit topic is gesloten.