Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
"De wat :? " hoor ik je denken :)
Het is niet een van de bekenste merken/spelers, maar een lekker dingetje :)

Afbeeldingslocatie: http://www.mmport.nl/shop/hansori/han230uvs.jpg

Dat is m dus :)

meegeleverde accessoires
-Setup CD
-Oortelefoontjes
-2 Alkaline batterijen
-Gebruiksaanwijzing
- USB Kabel
-Handstrap

En waar wil je deze IA gaan houden :?
Bij MMPORT. Check ook de Shopsurvey over MMPORT :)

En wat moet dat allemaal gaan kosten :?
Normaal kost ie € 179, maar met deze IA kunnen we "aantrekkelijke korting krijgen", aldus MMPORT. Ze willen eerst de hoeveelheid weten, voordat ze een prijs willen noemen.

En waar gaan we bestellen :?
@ Laupro natuurlijk :)

Leuk ding, maar ik wil liever een andere van MMPORT... Kan dat :?
Jah, zelf bestellen :P
Eventueel wil ik, als daar genoeg vraag naar is, ook de Duex XP gaan bestellen. Niet meer, het moet voor mij wel leuk blijven :)

Allemaal leuk en aardig, maar heb je daar wel toestemming voor :?
Ja, van Athlonkmf :)

Categorie Item
Specificatie
Audio
Kanalen
stereo(L+R)
Frequentie Range
20Hz ~ 20KHz
Hoofdtelefoon Output
6mW(L) + 6mW(R) op max-volume
S/N Ratio
90dB
Connectoren
(LCD)
Koptelefoonuitgang
3.5mm
USB
Mini USB (Hansori), USB Kabel meegeleverd
Geheugenslot
Smartmedia 3,3V max. 128MB
LCD
116 x 116 Grafisch LCD FSTN-type 5 lijns met EL-backlight
File Support
File Type
MPEG
1/2/2.5 Layer 3
Bit Rate
32Kbps ~ 256Kbps
Tag ID3 V1 Tag
Bit Rate: opnemen via microfoon 32Kbps
Power
Batterij1.5V - AAA (12 uur!)
Algemeen
Afmetingen
60(W) X 60(L) X 15(H)mm
Gewicht
43g (Exclusief Batterij)
LCD Groot Grafische LCD-display op speler dat ondersteunt: ID3 V1
Data overdracht5,6 Mbps
Intern flashgeheugen128MB Uit te breiden met 128MB Smartmedia
OSMS Windows 98SE/ME/2000/XP
MateriaalAluminium, plastic
KleurZilver-chroom

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:40
Ik moet zeggen dat hij zeer aantrekkelijk is, ik zou zeker meedoen als ik he geld ervoor had.

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 22:28
Er staat:
- opnemen via microfoon: Is dit ingebouwd? Of moet er een losse op aansluiten?

En hij heeft toch ook nog wel wat nadelen tenopzichte van andere spelers (zoals de I-bead 100, die zit in de zelfde prijsklasse). Deze heeft bijvoorbeeld geen fm-radio en speelt geen wma af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Roy_ schreef op 12 February 2003 @ 16:49:
Er staat:
- opnemen via microfoon: Is dit ingebouwd? Of moet er een losse op aansluiten?

En hij heeft toch ook nog wel wat nadelen tenopzichte van andere spelers (zoals de I-bead 100, die zit in de zelfde prijsklasse). Deze heeft bijvoorbeeld geen fm-radio en speelt geen wma af.
Volgens mij heeft hij wel een FM-tuner. Zie de product-range van Hansori, en kies dan voor de UVS.

Microfoon is idd ingebouwd. Bovendien is het een voordeel t.o.v. de I-Bead dat deze Hansori uibreidbaar is (max 128 MB extra dmv 128 SMC-geheugen). Tevens staat er een 256 MB-versie op de planken.

Download anders de Manual, dan kun je het gelijk allemaal tegenover elkaar zetten.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02-2024
hmm de DUEX XP vind ik wel interresant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Laatst online: 13-09 22:28
ja klopt op de site van hansori staat dat er wel een fm-radio in zit. Waarom staat dit dan in de openings post. Lijkt me toch wel een belangrijke functie.

Hij ziet er wel gelikt uit trouwes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 15:49

Stropdas

Insert subtitle here

Ziet er leuk uit. Helaas werkt hij niet met CF waardoor hij gelijk afvalt voor mij

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02-2024
vreemd bij de 1ne site staat tot 256 Kbps en de andere 320Kbps wat is het nou (die hansori 230 UVS) :?

(oo het gaat om het opnemen ofzo :S)

[ Voor 17% gewijzigd door MrOizo op 12-02-2003 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

MrOizo schreef op 12 February 2003 @ 19:08:
vreemd bij de 1ne site staat tot 256 Kbps en de andere 320Kbps wat is het nou (die hansori 230 UVS) :?

(oo het gaat om het opnemen ofzo :S)
Neem maar aan dat ie totaan 320 kbps kan decoden. De voicerecording is op 30~32 kbps-level; je kunt er FM mee encoden, maar het lijkt me niet nuttig om dat nu 256 kbps te gaan doen.

Persoonlijk ben ik blij dat Mmport eens wat andere merken uitprobeert; hoewel het in het geval van de Duex nogal eens vreemd uit heeft gepakt (er zijn ook zat mensen die er geen problemen mee hebben (gehad) natuurlijk), zal er heus wel goed spulleke tussen zitten. Misschien deze Hansori, maar ik hoop op een importmogelijkheid van de TMate 610, NextWay NMP-512 of JNC UFO/ Sharp SMP-30.

Mocht het nu echt goedkoop worden, dan wil ik altijd nog wel eens in mijn spaarvarken kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:17

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik wil eventueel ook wel meedoen. Hangt natuurlijk van de prijs af uiteindelijk. Klinkt iig wel goed (lijkt op de beatman flash) maar heeft een fm tuner en 64mb extra tov de beatman.

[ Voor 18% gewijzigd door MaDLiVe op 12-02-2003 21:34 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Uhm, als ik me aanmeld, verplicht ik me nog tot niets toch?
Lijkt me een leuk ding, maar of ik het kan betalen is nog een tweede...

Sinds mijn discman stuk is, wil ik wel wat nieuws. Ik heb alleen nog niet de tijd genomen om er achteraan te gaan, en dit wordt me in de schoot geworpen :P

Ik wil graag weten wanneer de uiteindelijke inkoopactie zou gaan starten en of er ook nog acesoires bijkomen (meer geheugen, hoesje etc.)

[ Voor 54% gewijzigd door Beekforel op 12-02-2003 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook wel interesse, maar dat hangt wel af van de "aantrekkelijke korting".
€179 vindt ik behoorlijk aan de prijs :X , zat zelf aan zo'n €125 te denken..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 23:09:
Ik heb ook wel interesse, maar dat hangt wel af van de "aantrekkelijke korting".
€179 vindt ik behoorlijk aan de prijs :X , zat zelf aan zo'n €125 te denken..
Je kan ook overdrijven, je moet reeel blijven he. Met 150 ben ik al zeer tevreden hoor.

[ Voor 4% gewijzigd door MaDLiVe op 12-02-2003 23:43 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op 12 februari 2003 @ 23:42:
[...]

Je kan ook overdrijven, je moet reeel blijven he. Met 150 ben ik al zeer tevreden hoor.
Tuurlijk, maar voor €150 heb je de M.Any Fuxion Genie (zie hier) die dan ook tuner heeft maar ook een line in, en als storage device kan dienen.. Deze heeft dan wel geen geheugenslot, maar 128mb is voor mijn doeleinden zat :).

• the_Omniscient

the_Omniscient

Ik heb het nog eens nagekeken en 150 Euro zal al heel moeilijk worden, aangezien deze speler in het land van herkomst al 159 tot 179 Euro kost...

Eigenlijk is het dus een hele goede aanbieding, maar ja: echt supermooi vind ik hem dan ook weer niet, kwestie van persoonlijke smaak natuurlijk. Dat oogje waar je hem aan op kan hangen, dat verpest het mijn inziens nogal, tezamen met die dikke/gebolde rand.

Ook betwijfel ik of die controlbuttons lekker werken: de speler is sowieso al klein, en als je die knopjes dan in verhouding ziet (langs de rand van het schermpje)... oe... erg kneuterig.

Afbeeldingslocatie: http://www.mpwave.com/bbsemarket/shop/goods/448_imgl

Overigens: aan de rechterbovenkant kun je de ingebouwde mic zien

Verwijderd

Ik vind hem ook niet echt mooi, heb meer interesse voor de Duex XP

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:33

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook meer interesse heb in een 'goedkope' Duex XP :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Keizer
  • Niet online
Die duex XP is mooier, kleiner, goedkoper, kan als pendrive dienen... maar heeft geen FM tuner :|
Wanneer er echter een ia komt van de XP doe ik misschien wel mee :)

Always outnumbered, never outgunned!

Verwijderd

Wat dacht je van een inkoopactie voor de I-bead, hier is pas echt veel interesse voor, deze heeft alles wat je hartje maar begeert, zelfs fm-tuner, als daar een ia van komt, dan ben ik zeker van de party

• Hamlet
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

mmmm een goedkope Duex XP, Count me in :]

heb ik niet meer :P

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 20:35
deux xp!! ik ben ook voor! als ie dan tenminste onder de 140 wordt.

• Keizer
  • Niet online
Hmm, in het duex-xp topic zie ik toch redelijk wat vage problemen voorbij komen :(
Nu is een I-beat mijn favoriet, kan daar geen ia voor geregeld worden? :)

Vervelend dat ik nergens een review van de Hansori 230 UVS kan vinden...
Heeft iemand een linkje?

[ Voor 25% gewijzigd door Keizer op 13-02-2003 21:51 ]

• the_Omniscient

the_Omniscient

Keizer schreef op 13 February 2003 @ 21:46:
Hmm, in het duex-xp topic zie ik toch redelijk wat vage problemen voorbij komen :(
Nu is een I-beat mijn favoriet, kan daar geen ia voor geregeld worden? :)

Vervelend dat ik nergens een review van de Hansori 230 UVS kan vinden...
Heeft iemand een linkje?
Een linkje naar de pagina waar ik het vandaan heb gehaald lijkt me in mijn geval niet zo nuttig, aangezien deze review dus van een Russische page afkomt, die in het Engels is vertaald. Excuses voor het krakkemikkige Engels, dat af en toe vast helemaal nergens op slaat; maar dit is de enige echte review die ik kon vinden. Overigens is de conclusie behoorlijk positief.

Download de textfile hier, deze is te lang van strekking om in dit topic te quoten.

Afbeeldingslocatie: http://www.computery.ru/upgrade/numbers/2002/087/images/MP3PLAYER.jpg

De Russen vonden hem op een stopwatch lijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ziet er toch best vet uit :)
Zijn er ergens meer reviews te vinden??
Ik heb misschien wel interesse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In principe heb ik ook wel trek in een nieuwe...Rio500 64MB werkt nog wel, maar een nieuwe is ook wel geinig...
Die Duex XP ziet er kewl uit, en werkt ook met de smartmedia-kaartjes van m'n Rio, én van m'n Olympic C-100 :D:D

maar vage problemen?? ff lezen dan, want dat wil ik niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OK ik heb ff de DUEX toegevoegd bij de poll. Andere spelers komen er dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 14-09 13:25

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Zat altijd te twijvelen tussen de Duex XP en de IFP180/190, maar ik denk dat als de duex XP scherp geprijst is dat ik er wel 1 wil :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Niet online
Ik zit ontzettend te twijfelen tussen de Hansori en de I-bead... Prijzen zijn ongeveer gelijk (Hansori wordt ws iets goedkoper door de ia), ik vind ze bijde even mooi.
Voordelen Hansori: Geheugen uitbreiden
Voordelen I-bead: Te gebruiken als data-opslag medium + positieve ervaringen van GoTters :)

Vragen: Is de Hansori ook te gebruiken als data-opslag medium? Hoe zit het met VBR mp3's? En WMA bestanden? (dat kan de I-bead allemaal wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Keizer schreef op 14 February 2003 @ 21:18:
Vragen: Is de Hansori ook te gebruiken als data-opslag medium? Hoe zit het met VBR mp3's? En WMA bestanden? (dat kan de I-bead allemaal wel).
Data-opslag: alleen via speciale software.

VBR MP3's: ik zou het niet weten, maar ieg speelt het ding op zo'n beetje alle kbps-rates die je meestal gebruiken zult.

WMA: nope.

Het grootste nadeel van de Hansori schijnt echt de geluidskwaliteit te zijn, volgens die ene review. De bijgeleverde oordopjes waren prima in orde qua draagcomfort, maar het geluid klonk vreemd op hoge en middentonen. De bass is via de genoemde oordopjes nagenoeg afwezig (op randapparaten is deze wel weer goed).

Ook de structurele stevigheid van het apparaatje is niet "je-van-het" te noemen.

Plussen waren het algehele comfort van speler + oordopjes, bedieningsgemak etc. en de adequate levensduur van de stroomvoorziening (15 uur).

Men gaf het advies eerst naar de speler te luisteren, alvorens er een aan te schaffen "want het risico dat de Hansori verdwijnt in een stoffig hoekje van de kast is zeer groot, wanneer men aan goede geluidskwaliteit hecht".

Ik zou niet weten of dit te verhelpen is met betere oordopjes, maar wellicht doet een setje Sony's of Sennheisers weer wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
Wat gaat de prijs van die deux worden? want hij moet toch wel rond de 130 komen.
Want voor minder als 10 euro heb ik geen zin om een weekje of 3 te wachten op mijn spelertje. (als het niet langer is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Laatst online: 02-08 17:50
Ik kan de Duex XP van harte aanraden! Je moet wel ff opletten dat als je het ding uit de usb haalt, je hem veilig ontkoppelt. (anders moet je hem ff formatten, wat je moet doen vind je in Duex XP topic). Maar voor de rest werktie echt heerlijk :) Echt heerlijk :)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_Omniscient schreef op 14 februari 2003 @ 21:43:

Men gaf het advies eerst naar de speler te luisteren, alvorens er een aan te schaffen "want het risico dat de Hansori verdwijnt in een stoffig hoekje van de kast is zeer groot, wanneer men aan goede geluidskwaliteit hecht".

Ik zou niet weten of dit te verhelpen is met betere oordopjes, maar wellicht doet een setje Sony's of Sennheisers weer wonderen.
Ik ken die dopjes. Zijn hetzelfde als die bij mijn iRiver imp150 werden geleverd en ze klinken beter dan de goedkoopste dopjes van Sony. Beter dan de dopjes die een aantal jaar geleden bij mijn discman van Sony werden geleverd en beter dan sony dopjes van nog langer terug bij mijn walkman. Maar wel slechter dan de Sennheisers.
Aan de dopjes ligt het denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, een duex XP is ook goed, maar dan moet ie wel een goed prijsje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleeping_hollow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

Ik wil zo'n duex ook wel misschien kopen, maar alleen als de prijs juist is (rond de 120 euro is overweegbaar).

You are free to do as we tell you to

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke prijs kan ik zo ongeveer verw8ten van de duex xp ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
Ik sta dus nu op het punt een DEUX XP te gaan halen.
Als de prijs rond de 120 euro komt, dan wil ik er wel een weekje of 4 op wachten.
Want, voordat iedereen betaald heeft en besteld is, opgestuurd.. zal vastwel een maandje overheen gaan.
En voor 20 euro verschil wil ik nog wel die tijd wachten, maar 10 euro eigenlijk al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_eYe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-08-2021
ik heb wel interesse..maar het hangt natuurlijk van de prijs af ;)
20 euro korting zou idd erg leuk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

99 euro zou ik een mooiere prijs vinden, dan neem ik er meteen 20 af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, dat is dan 10 euro minder dan de inkoopsprijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, hoe weet jij de inkoopsprijs? zou het niet mogelijk zijn om ze tegen die inoopsprijs te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

zo, ik doe denk ook maar mee, het is tenslotte een poll, en overweeg hem wel te kopen, maar hangt vooral af of ik me MD nog ken verkjopen voor een leuk prijsje en ik zo genoeg geld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

mooi, er doen er nu al lekker een stel mee, hoop dat we er 20+ kunnen halen, en dat dan de prijs nog wat zakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, de prijs kan zeker een hoop zakken, ik heb al een aanbieder gemailt, kan ze al voor 115 euro uithalen,nu alleen nog ef kijken of ie nog lager kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

wow, das errug mooi!!! dan staat het voor mij wel ZGA vast dat ik er 1tje koop. :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter, komen we al ergens?

Ik ben wel warm te maken voor dat eerste spelertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de russen het een stopwatch vinden dan kan Hans Ori nog trots zijn 8)7

Hij heeft wel iets weg van mijn net aangeschaft CPU (Athlon XP 2600+) die is ook zo lelijk maar die zie ik maar 1 keer tijdens het installeren.

Voor mij kan deze speler in het MP3 speler museum bij geplaats worden.

Alleen die naam al :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Ik heb intresse voor de Duex XP, maar ik wil eerst de prijs weten uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja, waar ik em wilde bestellen gaan ze niet lager dan 115 euro, ben benieuwd hoe laag de topic starter kan, anders krijgt ie mijn adresje, dan kan ie et daar verder mee afhandelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:27
Hoop dat ie inderdaad snel iets kan laten m.b.t de prijs! Voor 115€ of minder wordt het allemaal zeeeer interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou die mp3cdspeler.nl niet wat willen supporteren? zodat eventueel ook i-beads meebesteld kunnen worden

• koentjuh
  • Laatst online: 21:58
Ik heb ook wel trek in een DUEX XP, maar zou toch ook eerst wel een prijs willen weten enzo. Moet ik nog iets doen, of kan ik gewoon wachten tot er een prijs bekend is..?

Verwijderd

Topicstarter
the_Omniscient schreef op 14 February 2003 @ 21:43:
[...]

Data-opslag: alleen via speciale software.

VBR MP3's: ik zou het niet weten, maar ieg speelt het ding op zo'n beetje alle kbps-rates die je meestal gebruiken zult.

WMA: nope.

Het grootste nadeel van de Hansori schijnt echt de geluidskwaliteit te zijn, volgens die ene review. De bijgeleverde oordopjes waren prima in orde qua draagcomfort, maar het geluid klonk vreemd op hoge en middentonen. De bass is via de genoemde oordopjes nagenoeg afwezig (op randapparaten is deze wel weer goed).

Ook de structurele stevigheid van het apparaatje is niet "je-van-het" te noemen.

Plussen waren het algehele comfort van speler + oordopjes, bedieningsgemak etc. en de adequate levensduur van de stroomvoorziening (15 uur).

Als de geluidskwaliteit goed was op randapparatuur, lijkt het aan de oordopjes te liggen. Die krijg je voor 5 euro bij de dixons, of je hebt ze natuurlijk nog van je oude speler/discman/walkman...
Ik neem sowieso niet genoegen met van die dopjes...

Verwijderd

ik ben op zoek naar zo'n usb drive maar zo'n deux is maar een paar 10tjes duurder dan een gewone flash drive als na deze pol het app. een beetje goedkoper kan worden kunne ze op mij rekenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Wanneer word beslist hoeveel die kost etcetc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:02
ik heb ook wel intresse in die Hansori: wil en een fm radio en uitbreidingsmogelijkheden maar ik wil wel graag een prijs weten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:07
damn dit ziet er echt interresant uit :D
ik doe mee.. als de prijs idd goed ligt.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Triloxigen schreef op 21 February 2003 @ 11:16:
Wanneer word beslist hoeveel die kost etcetc?
als de poll gesloten is denk ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar staat die poll, vind em nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

op www.laupro.nl/ia , daar kan je dus meedoen als je serieus interesse hebt, aan de hand van de deelnemers kan er dan een beetje een prijs worden vastgesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de prijs goed is, dan doe ik mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:43
intyresse in duex xp heb ik wel :)

edit:
ik hoorde dat duex xp er ook met 256mb is
zou je kunne vrage of hun die ook kunne leveren en uiteraard wat de prijs daarvoor is ?

[ Voor 68% gewijzigd door cryptapix op 23-02-2003 22:40 . Reden: 256mb? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup, voor mij ook een duex met 256mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Laatst online: 17:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik zit echt te twijfelen of ik mee zal doen... die Hansorai heeft een leuke FM radio, maar ik vind hem niet zo mooi en hij is niet bruikbaar als USB stick. De Duex heeft ook een mooiere vormgeving maar mist de radio en is niet uitbreidbaar.

Eigenlijk heb ik ook geen mp3 speler nodig... Maar ik wil er wel een!

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb mijn deelname uitgesloten zeg maar. Ik ben wat aan het zoeken geweest naar MP3 spelers, en heb veel mooiere gezien etc. Misschien dat ik later alsnog meedoe, maar ik wil de IA starter geen valse hoop geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
Beekforel schreef op 24 February 2003 @ 00:01:
Ik heb mijn deelname uitgesloten zeg maar. Ik ben wat aan het zoeken geweest naar MP3 spelers, en heb veel mooiere gezien etc. Misschien dat ik later alsnog meedoe, maar ik wil de IA starter geen valse hoop geven :P
dat er veel mooiere zijn weet iedreen
en dat die allemaal veeel duurder zijn weet ook iedreen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

maar dat die minder snel verrot zijn...... weet ook iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 12:48

Mex

Ik heb mijn intresse ook al bevestigd op laupro.nl, hoop dat er snel een prijs bekend is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
_ferry_ schreef op 24 februari 2003 @ 02:53:
maar dat die minder snel verrot zijn...... weet ook iedereen
naja dan doe je niet mee ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count me in for a DUEX XP !!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• te(X)en
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Ik heb me ook maar opgegeven voor een Duex XP (nu al 32 geinteresseerden! :)).

Ik vraag me alleen af hoe het geregeld gaat worden met de levering en service.

Stuurt de winkel alles in 1 keer naar de organisator die het vervolgens verdeeld. Of stuurt de winkel ieder z'n eigen spelertje met een eigen bon?

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

te(X)en schreef op 26 February 2003 @ 22:47:
Ik heb me ook maar opgegeven voor een Duex XP (nu al 32 geinteresseerden! :)).

Ik vraag me alleen af hoe het geregeld gaat worden met de levering en service.

Stuurt de winkel alles in 1 keer naar de organisator die het vervolgens verdeeld. Of stuurt de winkel ieder z'n eigen spelertje met een eigen bon?
fijnste is denk optie 2? want dan heb je een goeie bon enzo, want bij een fannetje ga je niet kijken naar garantie enzo, maar bij een spelertje van 100-135€.......

• ESteg
  • Laatst online: 11-09 15:31
Het hele idee van een IA is dus zo ongeveer dat alles centraal geregeld wordt: in één keer inkopen en dan verder distribueren.
De leverancier zou trouwens wel gek zijn om nog zo veel korting te geven als hij alsnog alles apart moet verpakken en verzenden... :)

Verwijderd

ik ben nieuwsgierig naar de niuewe prijs van de deux

• Bender
ESteg schreef op 27 February 2003 @ 01:01:
Het hele idee van een IA is dus zo ongeveer dat alles centraal geregeld wordt: in één keer inkopen en dan verder distribueren.
De leverancier zou trouwens wel gek zijn om nog zo veel korting te geven als hij alsnog alles apart moet verpakken en verzenden... :)
Ja, maar het gaat via een winkel die is opgericht door wat tweakers, dusb dat is een groot verschil met een andere reguliere webwinkel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip voor degenen die niet kunnen wachten:

Bestel een Duex XP MP-302 of MP-304 op www.megapagina.nl/shop en vul bij bedrijf "tweak" in en je ontvangt 10 euro korting, zodat ze nog maar EUR 129,- kosten...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het verschil tussen de Duex XP MP-302 en de MP-304?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 17:30:
Tip voor degenen die niet kunnen wachten:

Bestel een Duex XP MP-302 of MP-304 op SPAM en vul bij bedrijf "tweak" in en je ontvangt 10 euro korting, zodat ze nog maar EUR 129,95 kosten...
Ja spam nog lekker ff door....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 02:59:
wat is het verschil tussen de Duex XP MP-302 en de MP-304?
niks behalve dat op de 302 de a->b funsctie neit werkt , wat het is weet ik neit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>wat is het verschil tussen de Duex XP MP-302 en de MP-304?

Behalve dat het design anders is, mist de 304 de A-B repeat functie (maar waar heb je die nou voor nodig?). Op de 304 zit er een meedraaiend oogje op de player zelf, en bij de 302 zit het oog vreemdgenoeg aan het dopje.

>Peerk344, valt wel mee, just a tip for insiders :) weer eens wat anders dan alleen maar mmport...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

hoe zit het nu verder?de IA is eigenlijk gesloten, dus er kan toch een prijs vastgesteld gaan worden? dat als er bijv die 33 momenteel besteld gaan worden, hoeveel ze dan gaan kosten, en als het er minder zijn wat ze dan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:02
Ik meld me bij deze weer af voor de Hansori, de Ibead is toch wat aantrekkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, vooral de pendrive functie van de Ibead is aantrekkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• te(X)en

te(X)en

plons...

ESteg schreef op 27 februari 2003 @ 01:01:
Dan ben ik benieuwd hoe het met de garantie geregeld is. Met 33 man samendoen met 1 bon? ("Nee meneer, kopietjes accepteren we niet, u moet de orginele bon hebben") :?
_ferry_ schreef op 02 March 2003 @ 15:41:
hoe zit het nu verder?de IA is eigenlijk gesloten, dus er kan toch een prijs vastgesteld gaan worden? dat als er bijv die 33 momenteel besteld gaan worden, hoeveel ze dan gaan kosten, en als het er minder zijn wat ze dan kosten.
* te(X)en is ook benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de inkoopactie al gesloten ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 14:50:
Is de inkoopactie al gesloten ofzo? :)
hmm, het was een interesse poll, ADH daarvan zou er een prijs gemaakt worden, maar er is nog nix bekend :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MMPORT laat nog ff op zich wachten, zodra ik de prijzen heb, hebben jullie die ook. Dan gaat, als de korting tenminste genoeg is, ook de IA van start.
MMPORT wou vooraf nix zeggen over de korting die ik kon verwachten, helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• te(X)en

te(X)en

plons...

Hebben ze al wel iets losgelaten over hoe het geregeld gaat worden met service/garantie?

Heb je alleen bij Mmport geinformeerd voor prijzen of ook bij andere winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 19:12:
MMPORT laat nog ff op zich wachten, zodra ik de prijzen heb, hebben jullie die ook. Dan gaat, als de korting tenminste genoeg is, ook de IA van start.
MMPORT wou vooraf nix zeggen over de korting die ik kon verwachten, helaas :(
:) ze wilde natuurlijk pas de prijs laten weten aan de hand van de bestelde hoeveelheid, is wel logish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 11:52

Res-q

Redder in nood?

Wordt het nog wat met die IA? de animocheck loopt nu al een tijdje (bijna 3 weken), en zo te zien is er genoeg animo voor.... MMport heeft ook al nieuwe spelertjes... En er komen ook nieuwe flash-spelers bij...

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• te(X)en

te(X)en

plons...

* te(X)en is ook benieuwd :)

Op de site van laupro stond ook:
Einddatum:
1-3-2003
En ben je nu alleen aan het informeren bij Mmport? Wanneer je 33 apparaten besteld willen andere bedrijven misschien ook wel korting geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben idd bezig met informeren bij bedrijven. Ik heb nog geen reply gehad helaas, maar dat komt nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• te(X)en

te(X)en

plons...

Ahh mooi! (nou ja dat ze nog niet gereageerd hebben is tuurlijk minder mooi ;))

Bij welke bedrijven heb je geinformeerd als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wat de prijs gaat worden.
Je kunt die DUEX XP al voor 125 bestellen op internet, dus de IA prijs zou best interessant kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

owjah, hijs nu nog 125 op de mp3spelers.nl site, das mooi werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.mmport.nl/shop/duex/xpk.jpg
is een erg geinig dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

jaja, ik heb wel goeie ideeen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• te(X)en

te(X)en

plons...

_ferry_ schreef op 05 March 2003 @ 21:04:
owjah, hijs nu nog 125 op de mp3spelers.nl site, das mooi werk!
Kijk dat is mooi!
Ben echt benieuwd hoeveel er nog af kan als er +/- 33 besteld worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou me net nog ff aanmelden voor zo'n dingetje... best wel nice...
Maar dan wacht ik wel even tot een prijs bekend is... 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 23:10:
Ik wou me net nog ff aanmelden voor zo'n dingetje... best wel nice...
Maar dan wacht ik wel even tot een prijs bekend is... 8)
waarom niet aanmelden dan bij de intresse poll :s
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.