Vind dit wel een erg knappe toevoeging !
HEb er kop in om mijn I850 te verkopen en voor die I865 te gaan !
Is net wat ik zocht zo een cd printer, heeft iemand ervaring met die cd printer ? even goed als een originele cd ? en kun je op elke cd printen of moet je er speciale cd/dvd voor halen ?
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Gelukkig maar dat ze daar niet in de luie stoel blijven zitten, daar bij canon.
Ik heb trouwens een paar weekjes geleden in mijn canon de zwarte inkttank moeten verwisselen voor een nieuwe... damn, wat zijn ze zuinig.
Ik heb er trouwens een inkttank van de inktclub ingedaan, werkt prima en ik zie in documenten echt geen verschil met die van canon. Hoe dat met de kleuren zit, kan ik helaas (gelukkig
De originele kleurentankjes zitten er nog steeds in, van begin af aan... (echt heel vreemd, zijn het tovertanken ofzo??)
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Ik ga dat eens proberen. Wel heel raar, vond ik inkt vroeger nog zo duur, nu lach ik erom, zelfs als ik de prijzen zie van de canon inktcardriges zie en al helemaal sinds ik een canon printer heb.
Verwijderd
Verwijderd
Bij deze danHertog_Martin schreef op 15 november 2003 @ 11:06:
Ik vraag me ook af hoe dat met direct van dig camera printen zit..
Voor een zeer uitgebreide review zie (tevens bron):http://www.photo-i.co.uk/.../Canon%20i865/page_10.htm
The i865 has a PictBridge connection conveniently situated at the front. Connect a compatible camera via a USB cable and print the image directly from the camera. If this sounds too simple, it's because it is. Canon supplied me with an A80 PictBridge compatible camera and I have been testing the combination. In keeping with Canon's request I cannot publish any pictures taken with the camera as is is a pre-production unit. I don't know why they are this cautious, the pictures are very good.
http://www.photo-i.co.uk/...e/Canon%20i865/page_1.htm
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2003 19:51 ]
Tweede plaats, ik ben niet opzoek naar een laserprinter, dus de vergelijking daarmee hoef je niet te maken!
De vraag: Ik heb een canon i850 die mijn paps wel wil hebben, dus ik kan upgraden! De i850 vind ik een geweldige printer maar er zijn alweer nieuwe!
En nu is daar die twijfel weer... je kent het wel
Wat wil ik printen? Goede foto's niet minder dan dat kon met de i850! En een cd of dvd cover? Ach jawel, alleen als dat echt wat is! (welke dvd's of cd's moet je daarvoor kopen dan?) Goed, met eigen research ben ik uitgekomen op:
i865 (€ 167,-)
i950 (€ 249,-)
i965 (€ 245,-)
Misschien zit er wel een printer bij waarvan je denkt "Dat is wel erg overdreven voor een consumentje..." nou, dat hoor ik dan graag.
Verwijderd
i865 is een prima ding! (meer dan de gulden middenweg...). Ook het printen van je DVD's is een optie die naarmate je het resultaat eenmaal gezien hebt steeds vaker wilt gaan gebruiken.omitz schreef op 01 juli 2004 @ 17:55:
Zo, in de eerste plaats niet boos worden dat ik deze topic omhoog schop, ipv [Wat wil ik printen? Goede foto's niet minder dan dat kon met de i850! En een cd of dvd cover? Ach jawel, alleen als dat echt wat is! (welke dvd's of cd's moet je daarvoor kopen dan?) Goed, met eigen research ben ik uitgekomen op:
i865 (€ 167,-)
i950 (€ 249,-)
i965 (€ 245,-)
Misschien zit er wel een printer bij waarvan je denkt "Dat is wel erg overdreven voor een consumentje..." nou, dat hoor ik dan graag.
Er zijn hiervoor Printable DVD's en CD's (DVd's-R zijn .70 cent stuk). Is zeker een mooie optie om je backup dvd's eeen mooi aanzien te geven !
Verder is de printer op "silent mode" inderdaad fluisterstil (heeeerlijk)!!
Kwaliteit op foto papier is uitstekend en de minimale betere afdruk van de andere modellen was voor mijj het geld niet waard.
De i865 heeft een extra zwarte inkttank, die dan gebruikt wordt bij het printen van foto's. De i965 schaft die tank af maar komt wel met 2 andere inkttanken: de photocyaan- en de photomagentainkttank ( <==dit woord is met galgje niet correct) Hmm dus ergens is de i865 t.o.v. de i850 alleen een verbetering in de zwarte kleur op foto's en wat extra dingetjes na als een dvdbakje en een ander opzet-stuk. Mechaniek enzo was hetzelfde.
Maar ja, om nou meer dan € 100,-- extra te gaan betalen voor 2 extra inkttankjes en dan het verschil niet eens kunnen zien, hmmm tja, dan valt mijn oog toch maar op de i865.
Tenzij nog iemand een ander argument vindt?
Verwijderd
De opzetstukjes voor 10x15 velletjes is ook een prima ding, best handig. En op je DVd's printen....je steelt wel de show bij je vrienden en familie ! (is mooi hoor, vergis je daar niet in!)
Is inderdaad niet makkelijk (ik heb ook zo lopen tobben), maar zoals ik al eerder aangaf, ik heb gekozen voor de i865 als (voor mij) bijzonder goede gulden middenweg.
Spaarzaamheid met inkt is trouwens ook opvallend.. tankjes zijn niet leeg te krijgen lijkt het wel.
Vergelijk tests en reviews zou ik zo zeggen om je keus te sterken (zie oa revieuw link een paar post eerder)
De 850 en de 950 zijn wel de oude (...en net zo duur of duurdere zie ik in de pricewatch en bij kieskeurig...) modellen. De vergelijking gaat eigenlijk tussen de 865 en de 965 vermoed ik.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 09:47 ]
Juist, tussen die 2 gaat het inderdaad. Maar ik denk dat ik dezelfde keuze ga maken als die jij hebt gemaakt. Voordeel is dat mijn vader de i850 printer wil overnenen voor de nieuwwaarde en het verschil voor de i865 moet ik dan bijleggen
Wat zijn vaders toch vaak aardig he!
Na nog wat research op de canon-site moet ik er wel uitkomen. Ik laat het nog wel horen. Bedankt voor je duidelijke reactie!
Verwijderd
voor je bedrukbare schijfjes een tipje:
http://www.opusshop.de/default.asp?l=ned
Princo bedruckbar / printable DVD-R 4.7Gb 4x in 50-pack Cakebox
€ 39,69
Artikelcode: PROV4700RG450P Mediacode: PRINCO
Succes met de aanschaf van je spullen...
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 13:08 ]
Hmmm misschien dat ik er even op wacht, komt een rustige (vakantie) periode aan...
PIXMA iP4000-NEW
Nog geen reviews kunnen vinden...
Verwijderd
Canon komt met een nieuwe lijn uit...
quote]
Mazzelaar...
Wees geduldig en geniet van je vakantie.... laat even weten wat het uiteindelijk geworden is
Doe ik!
Verwijderd
De printers hebben een adviesprijs die varieert van €59,- voor de iP1500 tot €149,- voor de iP4000. De multifunctionele printers starten bij €149,- voor de MP110 en eindigen bij €349,- voor de MP780.
Ibanez RG550LTD, Hughes & kettner Attax 200, Boss BCB3+mt2 & ns2
(helemaal onderaan)
De Canon Pixma 1500, 2000, 3000 en 4000 zijn nu al leverbaar.Powerslave schreef op 18 juli 2004 @ 14:48:
Weet iemand wanneer die Pixma printers op de markt komen, is dat begin of eind augustus?
Ik wacht nu op de 4000r (wifi) of op de 5000 (druppelgrootte van 1PL)
deze komen waarschijnlijk ergens in oktober
http://www.canon.de/about...1_08_04_pixma_zuwachs.asp
[ Voor 21% gewijzigd door ChrisW op 09-09-2004 17:36 ]
Voor de rest is ook het printen op cd een supersterk punt van deze printer.
Geluid produceerd hij nauwelijks en een A4 (volledig en borderless! bedrukt) op de hoogste kwaliteit ramt hij er binnen een minuut uit.
Ik ben voorlopig tevreden en wat verbruik, ik zou haast zeggen dat hij niets verbruikt zo zuinig is dat ding.
=( Protected by witchcraft )=
Wat voor een kleur heeft dat ding nou? Of kan je kiezen uit twee kleuren? Ik zie namelijk heel vaak een lichtere grijze uitvoering zoals hier: http://www3.canon.de/pro/...a_ip4000/$f/iP4000_01.jpg en soms ook een donkere versie zoals hier: http://www3.canon.de/pro/...0/$f/PIXMA_Fashion_07.jpgDryw.Filtiarn schreef op 09 september 2004 @ 22:35:
Ik heb vandaag een Canon Pixma IP4000 gekocht. Een fantastische printer als ik het mag zeggen. Printen op fotopapier maakt een superkwaliteit prints die niet te onderscheiden zijn van "echte" foto's bij een fotozaak (mits de afbeeldingen een beetje een acceptabele resolutie hebben).
Voor de rest is ook het printen op cd een supersterk punt van deze printer.
Geluid produceerd hij nauwelijks en een A4 (volledig en borderless! bedrukt) op de hoogste kwaliteit ramt hij er binnen een minuut uit.
Ik ben voorlopig tevreden en wat verbruik, ik zou haast zeggen dat hij niets verbruikt zo zuinig is dat ding.
Ik zou liever de donkere versie willen hebben namelijk. Welke heb jij?
iP4000 = donker grijs
Kijk maar op de site van Canon. Kan je ook brochures downloaden.
Het begint een beetje te jeuken nu, het is tijd voor een printer en ik moet zeggen canon bevalt me heel goed.
Na enkele review's gelezen te hebben, lijkt het erop dat de concurentie wakker is geworden. De verschillen in kwaliteit per merk zijn bijna niet meer zichtbaar.
Ik begreep dat HP de allermooiste foto's maakt, maar dan moet erbij gezegd worden dat de canon printers op default af drukten (waarom dat nou weer??)
Goed, de keuze is aan mij en de hulp moet weer van jullie komen...
De Pixma 4000 of de Pixma 5000 (die nog nergens uit lijkt te zijn.)
De Pixma is al in veel meer winkels te koop dan de pricewatch je doet geloven, gewoon even bij wat winkels naarbinnen surfen en je zult zien...
Prijs meestal rond de € 150,--
Voor vergelijk tussen de printers moet je maar even naar de canon site gaan.
De Pixma 5000 lijkt mij de professionele versie die ik alleen nog maar in het Duits ben tegengekomen: link
EDIT: pdf-je met op de laatste 2 blz wat gegevens (in het Engels)
[ Voor 14% gewijzigd door omitz op 15-09-2004 21:48 ]
[ Voor 7% gewijzigd door zimbab op 14-09-2004 20:26 ]