-= Radeon Topic - Deel 64 =-

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.549 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu lagere 3dmark03! :r

met ati cat3.2 4375 3DMarkpoints
met ati cat3.1 4388 3DMarkpoints

lekka hoor.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:07
Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 20:06:

11 hele punten 8)7

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

13 lieve schat :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien onzin maar welke taal en PBA of BBA nemen jullie altijd van de Catalyst drivers? :?

ik Engels/BBA voor me Club3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28

Draai 3dmark nog een keer, en je hebt weer een andere score... :Z
misschien wel 14pntn meer :+

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

14 hele punten :D...sooowej!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

ik heb een probleembje ivm hercules 9500 PRo

in counter-strike loopt ie als een zonnetje tot continue 100 fps, maar soms draai ik in een andere tichting van het level en dan zakt ie in tot 16 fps... dat vind ik niet echt om mee te leven ik heb het zowel met 3.1 als 3.2 verder niets OC want daar houd ik niet van rest van systeem zie sig

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SantjeS schreef op 14 March 2003 @ 22:17:
ik heb een probleembje ivm hercules 9500 PRo

in counter-strike loopt ie als een zonnetje tot continue 100 fps, maar soms draai ik in een andere tichting van het level en dan zakt ie in tot 16 fps... dat vind ik niet echt om mee te leven ik heb het zowel met 3.1 als 3.2 verder niets OC want daar houd ik niet van rest van systeem zie sig
Ja, dat heb ik dus met Castle Wolfenstein :( Onverklaarbare fps drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, mischien domme vraag, ik stel hem lekker toch :P, aangezien ik niet via internet kan en mag bestellen zit ik vast aan een winkel, ik wil heel graag een 9700 pro halen, die bijna tot allemaal zijn uitverkocht, ik kan uit 2 kiezen namelijk deze :

Club3D ATi Radeon 9700Pro 128 MB DVI/TV-out/Retail € 399
Gigabyte ATi Radeon 9700Pro 128 MB TV-out/DVI/Retail € 419,-

[img]"http://www.computer-land.nl/pics/prodinfo/r9700pro.jpg"[/img]

dit plaatje is de gigabyte ATI.

ik denk zelf voor die gigabyte er zitten heatsinkjes op, weet iemand mij meer te vertellen hierover

thnx guys !

nouja sorry voor de screen zal wel iets fout doen !

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 00:02:
hey, mischien domme vraag, ik stel hem lekker toch :P, aangezien ik niet via internet kan en mag bestellen zit ik vast aan een winkel, ik wil heel graag een 9700 pro halen, die bijna tot allemaal zijn uitverkocht, ik kan uit 2 kiezen namelijk deze :

Club3D ATi Radeon 9700Pro 128 MB DVI/TV-out/Retail € 399
Gigabyte ATi Radeon 9700Pro 128 MB TV-out/DVI/Retail € 419,-

[img]"http://www.computer-land.nl/pics/prodinfo/r9700pro.jpg"[/img]

dit plaatje is de gigabyte ATI.

ik denk zelf voor die gigabyte er zitten heatsinkjes op, weet iemand mij meer te vertellen hierover

thnx guys !

nouja sorry voor de screen zal wel iets fout doen !
Je moet dit doen om een foto te posten

code:
1
[img]url van de foto[/img]

Dan krijg je dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.computer-land.nl/pics/prodinfo/r9700pro.jpg

Staat ook in de faq :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, die heatsinkjes van die Gigabyte zitten er meer voor de show op want ten eerste zitten ze alleen maar aan de bovenkant (en de onderkant dan? wordt toch ook heet?!) en ze zitten ook nog aan elkaar vast []-[] []-[] de hitte gaat van de een naar de ander.

Je kan netzogoed die Club3D kopen, ik heb er pas een gekocht en die is zelfs nog BBA, ATi sticker op fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Cougar schreef op 14 March 2003 @ 10:25:
zou dit blokje goed genoeg zijn om mijn readeon 8500 koel te houden?

http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=140

het originele koelertje begint nu echt teveel lawaai te maken. Heb deze al eens eerder op een geforce 2 ti gezet en dat ging gewoon goed :)

deze memsinkjes komen er dan ook op

http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=686

zo'n zalman geval is me te duur , ben namelijk niet van plan om deze kaart nog lang te houden (misschien paar maand)

airflow in de kast is gewoon wel goed, niet warm ofzo..
ff mezelf quoten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat blokje lijkt me niet genoeg als je er geen koelertje bij zet. De kaart word dan denk ik veel te warm tijdens gamen. Verder zijn ramsinks altijd handig bij het overklokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 13:07
zeg dat wel ja :O :O :O

ik lees net op de fp dat je helemaal geen performance boost krijgt als je 9800 drivers gebruikt voor de 9700. hoe zit dat nu weer?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58

hehe :D dan doe je echt iets fout :P ik haal 150 hoger 8)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Astennu schreef op 15 March 2003 @ 09:53:
[...]

hehe :D dan doe je echt iets fout :P ik haal 150 hoger 8)
Tsjah, ze doen hier allemaal iets fout :), ze vergeten volgens mij een .sysje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 18:40

Pubbert

random gestoord

ik kan mn geheugen van club3d 9700 bijna niet overclocken :( bij 10mhz krijg ik al allemaal strepen in windows. Core komt wel een heel eind. maar geheugen niet.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58
uhm ik krijg de softpatch van 9500 naar 9500 pro niet werkend :? het is een shapire 9500 ( met PRo pcb ) maar als ik die driver hack doe bliojf ik 2660 3dmarks halen als ik de 9700 doe gaat i wel omhoog maar met schaak bord. maar daat werkt i teminste bij de 9500 naar pro niet :S heeft iemand een goede ATim2TAG voor 9500 pro voor mij ? of een andere oplossing.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:26

OMX2000

By any means necessary...

Heeft iemand al een 9500 pro proberen te soft-modden? Het schijnt dus ook een performance winst op te leveren. Het artikel kun je hier : http://www.envynews.com/gibs.php?ID=398 lezen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ok vraagje:

Ik heb nu een G-force 2MX-400 AGP in mijn systeem zitten.
I.vm. mijn multimonitor setup zitten daar nu nog 2x een Matrox PCI kaart bij.
Nu wil ik de Matrox kaarten vervangen door een PCI kaart met dual monitor ondersteuning.

Ik heb deze kaart gevonden:

RECOM ATI RADEON 7500 64MB PCI TV-OUT

Nu vraag ik mij echter af welke kaart ik beter als primaire kaart kan gebruiken van deze twee kaarten:

De AGP G-force 2MX-400 of de PCI RADEON 7500?
Bijde beschikken overigens over 64MB geheugen.
Welke van deze kaarten gaat sneller zijn?

Overigens gaat de G-force binnenkort ook nog vervangen worden :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Dond3r schreef op 15 March 2003 @ 11:05:
ik kan mn geheugen van club3d 9700 bijna niet overclocken :( bij 10mhz krijg ik al allemaal strepen in windows. Core komt wel een heel eind. maar geheugen niet.
heb je je geheugen gekoeld dan ?!

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-06-2024

TCR

pfffffffff

ik krijg maandag mijn safire 9500 pro binnen. Heeft iemand nog tips voor het instaleren(bijv. eerst iets verwijderen of iets downen) d'r zal vast wel een hanleiding bij zitten maar toch ff vragen of ik nog iets speciaals moet doen. Ik heb nu een gforce 2 mx 64mb. Kan ik de radeon ook het best gelijk op 3.2 zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens ik heb een friggin problem met die 3.2 drivers.. telkens als ik die install, en ik restart me pc, crashen de drivers, en geeft windows (xp) een beeldstuurprogramma fout! En dan schiet ie weer terug naar 256 kleuren, en naar de windows stuurprogramma's! Ik heb het nu al een paar keer geprobeerd telkens hetzelfde!
Ik heb een Radeon 9700 Pro!, wat is het probleem! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCR

TCR

pfffffffff

its_me schreef op 15 maart 2003 @ 15:28:
Ok vraagje:

Nu wil ik de Matrox kaarten vervangen door een PCI kaart met dual monitor ondersteuning.

Nu vraag ik mij echter af welke kaart ik beter als primaire kaart kan gebruiken van deze twee kaarten:

de gforce lijkt mij aangezein deze op AGP draait en pci is een stuk langzamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

K1n9_N01z3 schreef op 15 March 2003 @ 15:32:
[...]

heb je je geheugen gekoeld dan ?!
Nee, maar het moet toch MINIMAAL 10mhz zonder cooling te oc'n zijn :(

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
TCR schreef op 15 March 2003 @ 15:38:
[...]

de gforce lijkt mij aangezein deze op AGP draait en pci is een stuk langzamer
Hmm, dan blijft idd de G-force gewoon primair.
Maar ik draai toch nog wel een benchmarkje, dan laat ik wel weten wat sneller is.
Ik weet t namelijk nog niet zo zeker, de chip zelf is namelijk een stuk sneller.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

hoe kan ik de naam van mijn Radeon9700 aanpassen (bij de Detonators ging het via zo'n kladblok file in de uitgepakte driver( Dus voor install veranderen), bij de 9700 ook vast, maar welke file moet ik hebben?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg maandag mijn safire 9500 pro binnen. Heeft iemand nog tips voor het instaleren(bijv. eerst iets verwijderen of iets downen) d'r zal vast wel een hanleiding bij zitten maar toch ff vragen of ik nog iets speciaals moet doen. Ik heb nu een gforce 2 mx 64mb. Kan ik de radeon ook het best gelijk op 3.2 zetten?
eerst je nvidia drivers eraf rossen,kaart eruit>ati kaart erin>3.2 erop>controlpanel installeren>evt hydravision installeren>klaar :)
alle progjes zijn te vinden op de ati site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:35
3.2 werkt niet op mijn Sapphire 9500 Pro !!! :( :( :(
Ik word er stapelgek van!

[ Voor 64% gewijzigd door FlowDesign op 15-03-2003 22:06 ]

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its_me schreef op 15 maart 2003 @ 15:28:
Ok vraagje:

Waarom vervang je dan niet gelijk die GF voor een ATI 7500 (of gelijk een 9x00)AGP, dat is zeker sneller dan die mx400 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Oke, nu ophouden over icons. Dat wordt verder wel in SeM afgehandel en had eigenlijk helemaal niet in dit topic besproken hoeven/mogen worden.

Topic tijdelijk dicht voor schoonmaakbeurt.

Berg posts verwijderd, topic weer open. Ontopic verder ajb, anders zijn verdere maatregelen nodig :)

[ Voor 22% gewijzigd door Pollewob op 16-03-2003 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
had net na heel lang simcity 4 spelen ineens wat rare patronen op het scherm, uiteraard door het overklokken van m'n club3d 9700 nonpro naar core: 337/mem: 310
Maar aangezien ik dus pas na heel lang spelen dit voor het eerst zeg, kan ik moeilijk de oorzaak achterhalen, ik vraag me af hoe je kan herkennen of de core of mem speed te hoog was? Wat voor beeldfouten zijn typerend voor mem problemen, en welke voor core? Of zijn die er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het probleem van de 640*480*4 er nu ook uitgehaald?! Of is dat echt een hardwareprobleem?! Word er namelijk schijtziek van dat mijn desktop @ random times zonder een verklaarbare reden naar die reso schiet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:44

KneoK

Not in a million lightyears

StanTheMan schreef op 16 maart 2003 @ 03:42:
had net na heel lang simcity 4 spelen ineens wat rare patronen op het scherm, uiteraard door het overklokken van m'n club3d 9700 nonpro naar core: 337/mem: 310
Maar aangezien ik dus pas na heel lang spelen dit voor het eerst zeg, kan ik moeilijk de oorzaak achterhalen, ik vraag me af hoe je kan herkennen of de core of mem speed te hoog was? Wat voor beeldfouten zijn typerend voor mem problemen, en welke voor core? Of zijn die er niet?
Als je de core te ver verhoogt dan krijg je last van spikkels op je scherm, als je je geheugen te ver verhoogt dan krijg je allemaal rare strepen/fucked up graphics.

Gewoon tekenen dat je kaartje te warm wordt (je core of je geheugenchips). Dit zijn overigens de meest voorkomenden, misschien dat jouw kaartje zich weer anders gedraagt in zo'n situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCR

TCR

pfffffffff

Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 19:26:
[...]

eerst je nvidia drivers eraf rossen,kaart eruit>ati kaart erin>3.2 erop>controlpanel installeren>evt hydravision installeren>klaar :)
alle progjes zijn te vinden op de ati site.
hoe uninstall je die nvidia drivers dan? ik heb ff gezocht maar ik kan niet vinden waar die zichzelf instaleert. en wat voor een prog is hydravision?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
BioWEB schreef op 16 March 2003 @ 13:48:
[...]

Als je de core te ver verhoogt dan krijg je last van spikkels op je scherm, als je je geheugen te ver verhoogt dan krijg je allemaal rare strepen/fucked up graphics.

Gewoon tekenen dat je kaartje te warm wordt (je core of je geheugenchips). Dit zijn overigens de meest voorkomenden, misschien dat jouw kaartje zich weer anders gedraagt in zo'n situatie.
ja zoals ik al dacht is het dus het geheugen (is maar 3.6 ns), core ging namelijk wel verder.

Dat wordt dus heatsinks op de chips plaatsen o.i.d.. 't zal wel tig x in dit topic staan, maar wat is daar de eenvoudigste en goedkoopste methode voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01-2022
Heb een probleem met een Radeon 9500 64mb point of vieuw.
Ben een nieuw systeem in elkaar aan het zetten en krijg geen beeld, de monitor geeft aan dat het geen signaal ontvangt.Monitor doet het wel op me laptop aangesloten, kan de kaart niet in ander systeem testen, heb ik nu ff niet.

Moederbord is een Asus A7N8X deluxe, lamoje van de AGP check is uit en die van het systeem brand dus dat is goed.

Zit ook een extra molex stekker aan de kaart aan gesloten, moet ik die ook op de stroom aan sluiten en zal de de kaart DOA zijn??

[ Voor 14% gewijzigd door euro op 16-03-2003 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Dond3r schreef op 15 March 2003 @ 18:22:
hoe kan ik de naam van mijn Radeon9700 aanpassen (bij de Detonators ging het via zo'n kladblok file in de uitgepakte driver( Dus voor install veranderen), bij de 9700 ook vast, maar welke file moet ik hebben?
regedit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOTheMaTriXM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-08 13:42
euro schreef op 16 March 2003 @ 16:02:
Ben een nieuw systeem in elkaar aan het zetten en krijg geen beeld, de monitor geeft aan dat het geen signaal ontvangt.Monitor doet het wel op me laptop aangesloten, kan de kaart niet in ander systeem testen, heb ik nu ff niet.

Moederbord is een Asus A7N8X deluxe, lamoje van de AGP check is uit en die van het systeem brand dus dat is goed.

Zit ook een extra molex stekker aan de kaart aan gesloten, moet ik die ook op de stroom aan sluiten en zal de de kaart DOA zijn??
als je even in je handleiding hadt gelezen.....
was je er achter gekomen dat je die molex stekker moet aansluiten
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
Die handleiding zat er niet bij, zal Salland morgen gelijk bellen en met die stekker aangesloten doet hij het ook niet, had ik al geprobeerd.

[ Voor 71% gewijzigd door euro op 16-03-2003 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

StanTheMan schreef op 16 maart 2003 @ 14:19:
[...]

ja zoals ik al dacht is het dus het geheugen (is maar 3.6 ns), core ging namelijk wel verder.

Dat wordt dus heatsinks op de chips plaatsen o.i.d.. 't zal wel tig x in dit topic staan, maar wat is daar de eenvoudigste en goedkoopste methode voor?
Oude P2/P3 cooler aan stukken zagen, bodem vlakken en op een vernuftige manier op de heatsinks bevestigen (kan bijvoorbeeld met Arctic Thermal Adhesive of gewone Arctic Silver (mag ook andere pasta zijn, maar deze is gegarandeerd goed) en dan in de hoekjes wat secondelijm.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

iets specifieker?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 23:22:
[...]

Waarom vervang je dan niet gelijk die GF voor een ATI 7500 (of gelijk een 9x00)AGP, dat is zeker sneller dan die mx400 :+
Zoals ik al eerder aan geef vervangt de PCI Radeon 7500 mijn twee matrox kaarten en niet de G-force, deze vervang ik over korte tijd ook.

Ik vraag me alleen af welke van de kaarten (g-force of PCI7500) sneller gaat zijn als ik deze combo draai, mogelijk is de PCI7500 namelijk sneller.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
ok, ik haal diep adem en ik tel tot 10....
@#$#$@#@$
mijn kaart springt STEEDS VAKER op bluescreen (in xp ja...)
zal ut ff uitleggen
ik heb een club3d radeon 9700pro, en een oc'ed 2400+ (166x13=2158) op een nforce2 met 512 valueram sync
ik draai met de omega drivers van 2 maanden terrug oid en rage3d twk
ik heb maar een keer mijn kaart lichtjes overgeklokt, op de volgende manier:
eerst 10 % bij ram en core, dan artifacts testen met de artifact tester.
toen stapje voor stapje verder gegaan totdat ik artifacts zag (dat was bij 373.5 x 348.8)
toen terrug naar 0 artifacts in de artifactstester, en daar nog eens 2 stapjes onder gezeten, om er cker van te zijn dat er nix mis ging.
daarna heb ik 3dmark03 gedraait, en ik zag hele kleine artifacts, dus ik heb hem heel snel geabort en alles weer 2 stapjes terrug gezet. daarna gebencht (4957) en alles weer terrug gezet.

daarna heb ik heeeel af en toe een bluescreen gehad (compleet blauw, pc slaat af, of een bluescreen met lettertjes/txt waarom een foutmelding staat)
alleen sinds een paar weken nemen deze foutmeldingen snel toe.... ik speel aardig wat cs, en ook dat loopt vaak vast (niet echt het meest veeleisende spel zou je zeggen)
ik krijg dan of een van beide bluescreens, of een "wilt u een foutmeldings raport verzenden of niet" (the usual windows bs)

mijn kaart is niet heel erg warm, maar wel wat warmer al de rest van de onderdelen van de pc (denk aan mobo, heatsink enz)
helphelphelp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Laatst online: 14-09 21:21
OMX2000 schreef op 15 March 2003 @ 11:54:
Heeft iemand al een 9500 pro proberen te soft-modden? Het schijnt dus ook een performance winst op te leveren. Het artikel kun je hier : http://www.envynews.com/gibs.php?ID=398 lezen.
Tja, en hier kun je weer lezen dat het weer niet veel uitmaakt... Link komt ook van dezelfde website vandaan...

http://www.envynews.com/phpBB2/viewtopic.php?t=5061

ik denk dat het dus om een 9500 gaat die je software matig omtovert tot een pro door activering van je 4 pipelines, of begrijp ik het nu weer verkeerd, en is het probleem van de flash dat hij nu gezien word als een 9700 en er dus maar door de driver 4 pipeline activated worden ??? Dacht dat de 9700 ook 8 pipelines had, net als de 9500pro

Btw, iemand die weet waar chip type radeon 9700AGP (nd) voor staat.
Het is een 9500pro die met de speciale infinion bios is geflached. Tevens heb je ook nog ng al type er bij staan bij sommige. Waar staat die NG en ND voor ???

Dit is te vinden in: Eigenschapen voor beeldscherm, Geavanceerd, en dan Adapter.
Lees dan bij chip type.

[ Voor 19% gewijzigd door PsYgHo op 17-03-2003 00:06 ]

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Zijn er al precies data bekend omtrend het in de schappen liggen van de 9600 Pro? Overal zie ik alleen april 2003 staan. En das vrij ruim :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
BioWEB schreef op 16 maart 2003 @ 20:01:
[...]

Oude P2/P3 cooler aan stukken zagen, bodem vlakken en op een vernuftige manier op de heatsinks bevestigen (kan bijvoorbeeld met Arctic Thermal Adhesive of gewone Arctic Silver (mag ook andere pasta zijn, maar deze is gegarandeerd goed) en dan in de hoekjes wat secondelijm.).
toevallig heb ik nog een oude p2 cooler liggen.. nooit gebruikt.. alleen wordt dat zagen nogal spannend..! maar ik zal eens kijken, bedankt voor de tip..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 06:43
Oh even als opmerking de R9600pro zal zeker net zo snel zijn als de 9500 pro (waarschijnlijk ongeveer net zo snel als de 5800 (non ultra). Dit doet ATI omdat de mensen bang waren dat het weer zo onduidelijk werd als hij iets langzamer zou zijn. Daarom worden de clocksnelheden verhoogd, en het zou wel eens in de richting van de 450-500 mhz kunnen gaan. :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
niemand? :[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
Mijn eerste opmerking zou zijn om je systeem terug naar de originele snelheid terug te zetten en eens te kijken of het dan nog blijft gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
euro schreef op 16 March 2003 @ 16:02:

Heb het bovenstaande probleem en heb zojuist een andere VGA geprobeerd een Geforce 2MX en daar krijg ik ook geen beeld mee en de VGA's doen het beide wel in een ander systeem, wat ik ff geleend heb.
Zal het AGP slot kapot zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
Heb net de Maxpert gebeld waar het moederbord vandaan komt en die vertelde dat ik een RMA moest doen dat 80% uitval in de serie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
Kijk even of je geheugen goed ingeprikt zit en anders even kijken hoe het zit met de processor. Meeste moederboardjes geven piepjes om aan te geven wat er fout is (nieuwere soms ook met LEDjes geloof ik). Dus zorg dat je pc-speaker goed aangesloten zit. Zoek dan op in het boekje wat er fout is. Vaak is het geheugen niet helemaal erin geduwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en maar wachten en wachten en wachten totdat de prijs van de 9500 zakt.. en met dat mooie weer buiten slaat ook de twijfel toe.. heb ik wel een radeon 9500 nodig? Zoveel spelletjes speel ik ook weer niet (nu nauwelijks nog - maar wat, zegt een stemmetje, als je eenmaal een betere kaart hebt?) Misschien is een 9100 met 128 mb zat.. ben ik voor 100 pleuro's klaar, kan ik nog een ijsje gaan eten.. (maarja, zegt het stemmetje, jij doet zeker een jaar of 3 met je kaart, want zo rijk ben je niet, dus koop nu wat duurders, dan heb je er langer plezier van, anders kun je over anderhalf jaar geen spel meer spelen), terwijl 'n ander stemmetje fluistert: over anderhalf jaar kun je voor honderd pleuro de kaart kopen die je nu voor 170 euro zou kopen..

Ach, stemmen in m'n hoofd.. dat is zo volledig off-topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
denk niet dat het nu een goed moment is om een kaart te kopen. Zeker nu de radeon 9800 er aan komt. wacht dan liever tot de zomer , totdat de 9800 goed leverbaar etc is. Dan zullen (hoop ik ook O-) ) de prijzen een beetje zakken van de 95** en 97**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja Cougar, je hebt volledig gelijk natuurlijk, maar het jeukt zo, weet je, dat geld in m'n broekzak, lol... (belastingcentjes van 2001 teruggehad).. ach ja, met de komende twee weken fulltime oorlog op tv toch geen tijd om te spelen... ik hou het wel vol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Volgens mij kan het hier:

HKLM\SOFTWARE\ATI Technologies\CDS\0000\0\Driver\Description

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
Cougar schreef op 17 maart 2003 @ 14:14:
denk niet dat het nu een goed moment is om een kaart te kopen. Zeker nu de radeon 9800 er aan komt. wacht dan liever tot de zomer , totdat de 9800 goed leverbaar etc is. Dan zullen (hoop ik ook O-) ) de prijzen een beetje zakken van de 95** en 97**
De 9500 en de 9700 verdwijnen misschien wel. Dit omdat ATI liever de 9600 en 9800 verkocht ziet. De 9600 is namelijk veel goedkoper te produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
hiostu schreef op 17 March 2003 @ 14:50:
[...]

De 9500 en de 9700 verdwijnen misschien wel. Dit omdat ATI liever de 9600 en 9800 verkocht ziet. De 9600 is namelijk veel goedkoper te produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
Ja tuurlijk verdwijnen ze, alleen weet je niet precies op wat voor termijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
hiostu schreef op 17 maart 2003 @ 21:02:
[...]

Ja tuurlijk verdwijnen ze, alleen weet je niet precies op wat voor termijn.....
Op redelijk korte termijn d8 ik...

Bij mij werkt trouwens Catalyst 3.1 beter dan 3.2.
En bovendien houdt mijn onboard LAN er zo nu en dan spontaan mee op als ik 3.2 gebruik. :/ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
FlowDesign schreef op 18 maart 2003 @ 12:31:
[...]

Op redelijk korte termijn d8 ik...
Nou ik weet zeker dat dit de bedoeling is van ATI, want ze stoppen zelf de productie van de chips, maar als 3rd party of OEMS de chips willen hebben, dan zal ATI ze waarschijnlijk wel blijven produceren. Het ligt dus gewoon aan de vraag.

In eerste instantie waren ze er bang voor de de R9500pro geproduceerd zou moeten blijven worden vanwege de prestaties van de 9600, maar nu de 9600 hogere kloksnelheden zal krijgen zal dit wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Argh. Ik zit te trillen en te schudden van ongeduld. Ik wil die 9600 Pro hebben. Tijdens de CeBit zou ie toch op de markt komen ofso? Of anders begin april?
Hoe lang zou het duren tussen het op de markt gooien, en het beschikbaar zijn voor winkels in NL?

Ik wil w88 op de 9600 Pro. Maar niet te lang :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien te vroeg gejuicht want missschien is hij wel trager dan de 9500Pro. Dat vermoedt The Inquirer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<< Kan iemand mij assisteren? 9100 dualmonitoring >>

Heb een Radeon 9100 128mb van Clup3d in een XP 2k machien hangen.
Over de snelheid bij games en videootjes ben ik erg te spreken.
(Ben niet een heel heftige gamer)

Eigelijk had ik hem aangeschaft om dual monitor te kunnen draaien (2x compaq v70 CRT) B)

Aleen krijg ik geen dual iets aan de pruts, ook de televee blijft zo dood als een pier.
Alle overige monitor opties blijven gayed out. De winkel waar ik hem heb gekocht heeft mij een DVI convertje meegegeven waarmee deze zeker moet werken, maar ook niets.
Wel liet hij weten dat de 9100 2x geinstalleerd dient te zijn gewoon en secondary driver. Maar met hardware toevoegen (windhoos xp) krijg ik geen mogelijkheid om deze toe te voegen. Alleen met 1ste adapter installeren en bijwerken van de driver kan ik de 9100 of 9100 secondary driver selecteren.

weet iemand iets? Moet ik anders misschien een 9500 pro kopen? of is dat teveel overkill? 8)7

Greetz Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij heeft toch een 256 bit data bus dus is hij wel sneller (ik weet niet hoe het met de snelheden zit) maar hij zal in aa en fsaa toch sneller zijn omdat het meer bandbreedte nodig heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jefrey Lijffijt
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-06 11:30
Nou ik heb van het weekend een radeon 9500 van club3d gekocht, de pro versie is namelijk bij veel computerzaken niet meer leverbaar, en ze durven ook niet te zeggen wanneer ze hem weer kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Is er ergens een site of een topic waarin een overzichtje staat van al die ATi kaarten en de verschillen ertussen. Ik kom er namelijk niet uit wat nou de nieuwste en wat nou de oudste kaarten zijn. Bij GeForce is dat vrij duidelijk, maar bij ATi vind ik dat eerlijk gezegd niet zo duidelijk. Ook welke kaarten low budget zijn en welke de top of the line zijn. Ik wil eerlijk gezegd gewoon een simpel kaartje, niet specifiek voor (3D) spellen, meer gewoon voor simpel pc gebruik. Voorwaarde echter dat er een DVI aansluiting op zit en liefst ook een TV-OUT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Wannapuf schreef op 19 maart 2003 @ 23:12:
Is er ergens een site of een topic waarin een overzichtje staat van al die ATi kaarten en de verschillen ertussen. Ik kom er namelijk niet uit wat nou de nieuwste en wat nou de oudste kaarten zijn. Bij GeForce is dat vrij duidelijk, maar bij ATi vind ik dat eerlijk gezegd niet zo duidelijk. Ook welke kaarten low budget zijn en welke de top of the line zijn. Ik wil eerlijk gezegd gewoon een simpel kaartje, niet specifiek voor (3D) spellen, meer gewoon voor simpel pc gebruik. Voorwaarde echter dat er een DVI aansluiting op zit en liefst ook een TV-OUT.
Kijkt U eens, rechtstreeks van de Ati site in chronologische volgorde.

Bovenaan dus de nieuwste producten en vanaf de 9700Pro de wat "oudere" producten. Overigens niet van snel naar langzaam, maar met een beetje klikken moet je daar zelf wel uitkomen...

[ Voor 11% gewijzigd door KneoK op 19-03-2003 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Thanks. Eigenlijk was ik al zover gekomen, dat overzicht is niet echt duidelijk maar goed ik zal het er mee doen. Alles vanaf een 9000 is neem ik aan wel acceptabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
de 8500 ''9100 genoemd nu'' is altijd nog sneller dan de 9000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 17:16:
misschien te vroeg gejuicht want missschien is hij wel trager dan de 9500Pro. Dat vermoedt The Inquirer
ATI is nog steeds bezig en de clocksnelheden zijn nog niet final. Dit weet de inquirer waarschijnlijk niet. Het is ook nog niet zeker of ze de snelheden gaan verhogen, dat is ook afhankelijk van het aantal yields dat de gekozen snelheid haalt. Maar hou er rekening mee dat met misschien wat andere koeling dit ding 550 mhz zou kunnen halen..... Wel worden de biossen waarschijnlijk ge-clock-locked. Deze dingen die ik hier noem zijn niet "publiekelijk" bekend, want dit zijn probeersels waar ze bij ATI mee bezig zijn en het is gewoon niet zeker wat er allemaal gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje nl. de nieuwe Radeon 9800 (Pro en Non-Pro) heeft standaard een "normale" koeler, Club3d heeft er iets anders op gezet. Heeft dat wat Club3d heeft gedaan nou nut(mem koeling erbij, vast aan gpu koeling(ik weet niet of het eronder ook aan zit)?

Pics:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1047400611.jpg
De gewone radeon 9800 Voorkant

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1047400612.jpg
De gewone radeon 9800 Achterkant

Afbeeldingslocatie: http://www.club-3d.nl/files/picyW.jpg
Club3D Radeon 9800 Voorkant

Club3D Radeon 9800 Achterkant heb ik niet kunnen vinden.

Is die van Club3d nou beter of kun je beter een gewone kiezen(als ie eenmaal te koop is) en er 8 heatzinkjes op plaatsen(als dat nodig blijkt)? |:( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
hiostu schreef op 20 maart 2003 @ 08:39:
[...]

ATI is nog steeds bezig en de clocksnelheden zijn nog niet final. Dit weet de inquirer waarschijnlijk niet. Het is ook nog niet zeker of ze de snelheden gaan verhogen, dat is ook afhankelijk van het aantal yields dat de gekozen snelheid haalt. Maar hou er rekening mee dat met misschien wat andere koeling dit ding 550 mhz zou kunnen halen..... Wel worden de biossen waarschijnlijk ge-clock-locked. Deze dingen die ik hier noem zijn niet "publiekelijk" bekend, want dit zijn probeersels waar ze bij ATI mee bezig zijn en het is gewoon niet zeker wat er allemaal gaat gebeuren.
En heb je enig idee wanneer ze klaar zijn met proberen en die kaart op de markt gooien?

Ja, ik zit erom te springen, heb pasgeleden mijn gehele systeem geupgrade, moet alleen nog een andere videokaart in, vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
stokkie schreef op 20 March 2003 @ 12:48:
[...]

En heb je enig idee wanneer ze klaar zijn met proberen en die kaart op de markt gooien?

Ja, ik zit erom te springen, heb pasgeleden mijn gehele systeem geupgrade, moet alleen nog een andere videokaart in, vandaar
ik kan nog geen datum noemen. Ik verwacht half april, maar ik heb verder nog geen data mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand getest met de nieuwste Omega drivers? Ik zou wel willen weten of die 9700/9700 Pro ---> 9800 (pro) hack echt een boost geeft of dat die knaap dat gewoon als reclame gebruikt voor zijn drivers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_master
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:54
Het is niet noodzakelijk deze omega-drivers te installeren om de hack te verkrijgen, je kan ze net zo goed zelf ff installeren, no big deal...
Je mag er zeker van zijn dat de hack een boost geeft, daarvoor verwijs ik je naar het "catalyst 3.2"-topic (ook uitleg om zelf hack te installeren)...bij mij ging 3dmark2k3 van 4353 naar 4500...
Het is niet zo dat je dan een radeon 9800 van een 9700 (pro) maakt (zoals de (soft/hard-)mod van 9500->9700(pro), maar zo te zien geven de R350- optimalisaties ook een ferme boost aan een radeon 9700...

[ Voor 23% gewijzigd door tweak_master op 20-03-2003 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha, dan ga ik dat eens proberen vanavond, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Laatst online: 14-09 17:44
Mijn 3DMark03 score steeg van +- 4800 naar 5056 :)

Compare URL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
ik had vandaag ook de omega drivers geinstalled en net was ik even aan het cs-en en toen kreeg ik dit:
http://www.weiss-vf.com/beeld.jpg
Allemaal mooie streepjes en het is soms zelfs erger, het zit ook nu af en toe in windhoos. What could it be?

edit:
zodra ik een game opstart krijg ik er snel last van. Zou het aan die Soft 9800o hack liggen?

[ Voor 18% gewijzigd door Vincentio op 20-03-2003 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht zelf nog wel ff op de Catalyst 3.3 voor die boost, vind de 5560 3Dmarks in 2003 wel ff genoeg for now.
Ik heb wel een andere vraag, ik heb sinds 2 dagen mijn Club3D Radeon 9700 Pro BBA watergekoelt en ben er dus mee aan het overklokken geweest maar nou viel het me op dat de core er van de 1 op de andere mhz ineens mee kapt, hij draait retestabiel op 398,nogiets. Zet ik nou de core op 400,5 of iets hoger dan loopt de boel METEEN vast als ik 3Dmark oid start, weet iemand of er hier een harde limiet ofzo zit? Zou dit het voltage(tekort) kunnen zijn?
Want normaal krijg je toch eerst artifacts voordat je comp echt keihard crasht op een overklok van de core?

Ik heb btw geen voltmod en mijn mem draait op 348 mhz (zonder sinks, die moet ik nog even dremelen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:48
Isset nu nog interessant om bv deze week nog een 9500pro te kopen ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeRsTmAnNeKe schreef op 21 March 2003 @ 11:16:
Isset nu nog interessant om bv deze week nog een 9500pro te kopen ofzo ?
Die is volgens mij nergens meer te krijgen :(
Heb afgelopen tijd flink aantal winkels gemailed, en geeneen heeft die kaart noig liggen.

/edit
Oeps, dit is stokkie, was nog iemand ingelogged.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
VinnieWeiss schreef op 20 maart 2003 @ 22:36:
ik had vandaag ook de omega drivers geinstalled en net was ik even aan het cs-en en toen kreeg ik dit:
http://www.weiss-vf.com/beeld.jpg
Allemaal mooie streepjes en het is soms zelfs erger, het zit ook nu af en toe in windhoos. What could it be?

edit:
zodra ik een game opstart krijg ik er snel last van. Zou het aan die Soft 9800o hack liggen?
/off topic ghehe daar sta ik ook op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK weet niet of deze al is gepost, dus bij deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.computerbase.de/pictures/news/4897/1.jpg

De eerste afbeelding van de nieuwe Hercules 3d prophet 9800 pro.
(Zie ik nou een ledfan ? :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 maart 2003 @ 13:58:

[afbeelding]

Wauw, dat is echt een vette kaart 8)

En dat lijkt inderdaad op een LED fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Laatst online: 14-09 08:45
Verwijderd schreef op 23 maart 2003 @ 13:58:

[afbeelding]

Is dat soms een Case-Mod edition ?? :9~ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vid kaart is stuk en w8 dus op de 9800 en als die herc er zo uit gaat zien weet ik wel welk merk :DD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Die hercules ziet er goed uit :), weet iemand wanneer we die in de winkel kunnen verwachten?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op 23 March 2003 @ 15:07:
Die hercules ziet er goed uit :), weet iemand wanneer we die in de winkel kunnen verwachten?
evensnel als de anerde ati 9800 kaarten.

Quote van bron:
Heute wurden Informationen zur 3D Prophet 9800 Pro von Hercules bekannt. Bei der Radeon sind sowohl die Platine als auch der Lüfter in schickem Blau gehalten. Sozusagen 'Ganz in Blau' kommt das neue Flaggschiff von Hercules mit 128 MB Speicher im April auf den europäischen Markt.
Getaktet wird die 3D Prophet 9800 Pro mit 380 MHz Chiptakt sowie 340 MHz Speichertakt, der im DDR-Modus somit 680 MHz beträgt. Die Speichermodule sind mit Passivkühlern ausgerüstet. Die Grafikkarte besitzt die aktuell gängigen Ausgänge: Analog, DVI, TV-Out. Der beleuchtete Lüfter soll mit einer Lautstärke von 28 Dezibel auf dem Niveau einer aktuellen Radeon 9700 Pro liegen. Der spekulierte Preis liegt zur Zeit bei 399 US-Dollar und dürfte sich auch in Europa in dieser Gegend bewegen.
(ja helaas duits)

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2003 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net dat die gigabyte kaart (9700) ook een led fan heeft.

Afbeeldingslocatie: http://www.computerbase.de/pictures/news/4856/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerbase.de/pictures/news/4856/4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 13:58:

[afbeelding]

* Cassius kwijlt :P

* Cassius relativeert zichzelf: kost teveel :(

Tja, ziet er weer super uit. Altijd al fan geweest van de nieuwe ATI Hercules combo. Echt netjes. Spaar nu zelf voor de Hercules 9500 Pro (ja sorry, maar dan is het geld al op :P ) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Ik heb laatste tijd leuke streepies bij spelen van spellen. Weet iemand wat het kan zijn? Ik heb al screenie gepost hierboven maar nu is het nog erger:
http://www.weiss-vf.com/streepie.jpg
Weet iemand misschien wat het zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik heb gezocht maar niets kunnen vinden aangaande mijn probleem...

Ik heb random dat mijn beeld een tijdje bevriesd, waarna mijn reso terugschiet naar 640*480*4

Ik moet dan rebooten en dan is alles weer oke, maar krijg na de reboot wél de melding dat het veroorzaakt wordt door mijn Hercules Radeon 9700 Pro.....

Nu heb ik gehoord dat er meerderen zijn met dit probleem?!

Ik heb al diverse drivers (offi en Omega) geprobeerd, maar dat hielp geen kl#te.
Tevens mijn aperturesize naar beneden. Mocht ook niet baten.
Fastwrite uit : geen resultaat....

HELP PLZ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor mobo heb je?
hier is een lijstje met potentiele probleem mobo's
http://www.rage3d.com/tech/?page=9700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asus A7V 266c

Ik heb Asus Live-update gedraaid, maar ik heb de laatste bios....

/edit: Het zou volgens het lijstje gewoon moeten werken... Niemand met een soortgelijk probleem hier?! :(

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 17:07
ik heb vamiddag mijn nieuwe radeon 9700pro rev 3.0 binne gehad

er zat 2.6ns hynix op en een bios date van 2003/11/2

dus we zullen wel zien hoever dit beestje gaat ocen :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gipsy King schreef op 24 March 2003 @ 22:30:
ik heb vamiddag mijn nieuwe radeon 9700pro rev 3.0 binne gehad

er zat 2.6ns hynix op en een bios date van 2003/11/2

dus we zullen wel zien hoever dit beestje gaat ocen :9 :9
Jezus, dat is übergeil BioBlade :9~ hoe wist je dat het rev3.0 was eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg ik heb sinds vandaag een Radeon 9700 In mijn pctje maar nu heb ik een probleem.
Normaal gesproken kan ik zonder problemen me cpu boven de 3.3Ghz ocen.
Nu ik deze kaart heb boot hij niet meer op op deze settings ik kan hoog uit op 3Ghz booten.
Hoewel ik op deze snelheid wel kan opstarten draait het systeem onstabiel met deze vid card. Ik vraag me af hoe ik me systeem weer stabiel kan ocen met deze card of moet ik hem weer gaan vervangen door me oude GF4 TI4600? :(

Heb een sapphire radeon 9700
heb 4X 8X agp geprobeert
Fast writing on off
AGP voltage verhoogd CPU voltage ook verhoogd

OP normaale settings draait deze pc gewoon prima dus ik denk niet dat het aan de drivers licht. kan zelfs de kaart ocen naar 375/300 als me cpu op normaale speed draait

Heb ook al geprobeert de voltage van een andere aansluiting te gebruiken\

HOOP dat dit een bekent probleem is PLZ help :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:42
Waarschijnlijk trekt je kaart die hoge FSB niet. Dat is je probleem. AGP zo laag mogelijk instellen zou een oplossing kunnen zijn.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.