Welk nummer om je setje te testen...

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 29.221 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22680

Anoniem: 64211 schreef op 15 februari 2003 @ 21:23:
Hmmm ik gebruik voor het testen:

SlipKnoT - Eyeless
SlipKnoT - Surfacing
Otep - Blood Pigs

Ik denk dat je het beste je eigen smaak muziek meej kunt nemen om te laten testen :)
Hehe, ja ik neem in iig niet jouw smaak muziek mee. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71405

AV = Audio Video toch?

Dus een home cinemaset valt hier ook onder.

Als je een home cinema set hebt, dan kun je bijvoorbeeld een DVD afspelen van de Eagles.

Daar staat een nummer op in DTS. Het heet "Seven Bridges Road". Hierdoor kun je echt heel mooi je 5.1 set testen.
Als je het dan goed ingesteld hebt, dan moet je dus door elke box, een andere zanger horen. Dat klinkt echt heel mooi. Al ben ik geen fan van de eagles.

Deze dvd is echt het luisteren waard. Zelfs als je geen fan bent

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 71405 op 15-02-2003 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Uitstekend voor het laag op iedere set: Rhapsody in Red van Dave Clarke...
En al het (nieuwere) werk van Coil voor de rest van de tonen. Benieuwd of je er alle tonen uithaalt :)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32735

IK heb zelf een heel simpel 5.1 setje van hercules. Heb even een aantal nummers geprobeert die hier stonden. Naar mijn inzicht doet men setje het goed. Om nog even een nummer toe te voegen:

Kate Ryan - Breathless

Kate Ryan - Mon Coeur Résiste Encore.

Zit een hele strakke bass in en redelijk hoge tonen. Ik gebruik hem om de volheid van het geluid te testen. Laat me ff weten wat jullie er van vinden. :)

Edit: heb ff het franse nummer toegevoegd (waarvan ik denk dat het de orginele is :) )

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 32735 op 15-02-2003 23:32 . Reden: Nummer toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Wat me opvalt: heel veel mensen posten nummers in deze thread die luistertechnisch als een lul op een drumstel slaan (met een kutgeluid).
Ik kan wel honderden nummers opnoemen die ik goed vind, maar of je daarmee goed een set mee kunt beluisteren... neuh, niet echt.
Ik heb een aantal cd's voor dit soort dingen gebrand op enkele snelheid, met nummers van Tracy Chapman, LFO, Tasmin Archer, Bjork, Dire straits, Rammstein, Pink Floyd en dergelijke. Geen nummers waar ik dagelijks naar wil luisteren, maar wel nummers waarvan ik precies weet hoe ze moeten klinken imo, en waar goeie details of speciale effecten inzitten.

PA's regel ik meestal in met behulp van het album LiveWire van Sjako!; dat heb ik een beetje overgenomen van een bevriende geluidstechneut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Kaj , luister jij maar eens naar cd's van finntroll / star one / enzovoort .. die druipen van de details , van de rustige>zware stukken en die zeer goed geproduceerd zijn .. en ik hoor ze dan nog graag ook .. dus hoop dat dat geen veralgemening was ;) Moet wel toegeven , wat The Knot daar zei , Slipknot , das eerder voor uw set naar de eeuwige jachtvelden te brengen dan voor ze te testen .. zo een brakke muziek .

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43954

Ik denk dat iedereen d'r verstandig aan doet om gewoon muziek mee te nemen die je dagelijks luistert. Wat heb je d'r aan om een set te beoordelen op klassieke muziek als je thuis toch nooit klassieke muziek draait?

Om te luisteren neem ik Symphony X's V, Liquid Tension Experiment #2, Best of van Deep Purple (Highway Star!) en Hollenthon's With Vilest of Worms to Dwell mee. Of 't opnametechisch wel helemaal ethisch verantwoord is zal me een biet zijn; deze muziek is heel erg representatief voor de muziek die ik doorgaans luister. Als dat perfect is ben ik een tevreden mens. Als de strijkers in Rachmaninov's IV (ik noem maar wat) later niet zo los blijken te komen is dat heel jammer. Die ene keer dat ik Rachmaninov luister weegt niet op tegen hoe vaak ik eerstgenoemde muziek luister :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
iets van de prodigy doet t altijd goed, vooral omdat liam howlet gewoon een brute prodcuer is en je weet dat de tracks goed gebalanceerd zijn (niet te veel hoog of laag)

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

@ WolfShade : w00t hollenthon , enorm vette schijf ! Heb ze trouwens live gezien , en ze waren fantastisch goed!

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blasterxp
  • Niet online
ChristuS schreef op 11 February 2003 @ 17:40:
Voor een leuke basstest kun je ook hier kijken. Geluid stukje opdraaien en voel de bass :P
Whoooooooot !!!!!!! thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62484

Wat lees ik daar Liquid Tension Experiment, Symphony X:) Progresieve rock/metal, zoals Dream Theater, Transatlantic, LTE is denk ik voor een goeie impressie van de soundstage zeer geschikt. Vooral de muziek van dat soort gasten als Petrucci, Portnoy, Rudess maar ook Neal Morse van Spocksbeard zijn met veel detail en geduld opgenomen en afgemixd. De klanken van My friend van direstraits zijn ook audiofiel verantwoord.
Ik vind dat de platen van Pinkfloyd ook altijd duidelijk laten merken naar wat voor kwaliteit set je aan het luisteren bent. Met name dsotm, Momentary lapse of reason, devision bell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

TomSwinnen: mijn rant was vooral gericht op de mensen die "toepasselijke" nummers gebruiken of gewoon een of ander nummer uit de kast trekken zonder na te denken, zoals die Slipknot-fan eerder in deze thread. :)
Wie de schoen past...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57890

Persoolijke keuze om het te testen is S&M van metallica meenemen... zit harde muziek in maar ook rustige klassieke stukken... verder nightwish en Cradle of Filth(moet zeker weten dat ie dat aan kan :)) en soms nog iets van joe satriani.. en prodigy neem ik dan ook nog mee mja voordeel als je meerdere soorten muziek luistert(eigenlijk alle ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20096

Bij het testen van speakers en apparatuur luister ik altijd:
- Madonna - Frozen
- Madonna - The Power Of Goodbey (zeer moeilijk laag om weer te geven voor speakers)
- CD van Herman van Veen (zeer goed om de spraakweergave te testen)
- CD van Clouseau
- CD Celtic Mist 3
- CD Lord Of The Ring deel 1 (The fellowship of the ring)
- CD Shockers 2

Verder vraag ik de verkoper altijd of hij nog leuke cd's heeft om te beluisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:48
Nummers van Vanessa Mae zijn heel goed

zuivere hoge tonen en lage tonen.
Test ik elk speaker setje mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModmaN
  • Laatst online: 27-07-2015

ModmaN

Damn i'm good

sunclub - fiesta doet het ook altijd goed voor het laag, hoog en effecten
dire straits - diverse nummers
seal - kiss from a rose

en nog veel meer, maar deze gerbuik ik het meest :P

get rich or die try'in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35417

Anoniem: 57890 schreef op 17 February 2003 @ 07:31:
Persoolijke keuze om het te testen is S&M van metallica meenemen... zit harde muziek in maar ook rustige klassieke stukken... verder nightwish en Cradle of Filth(moet zeker weten dat ie dat aan kan :)) en soms nog iets van joe satriani.. en prodigy neem ik dan ook nog mee mja voordeel als je meerdere soorten muziek luistert(eigenlijk alle ;))
Maar ik neem aan dat je niet blind op S&M afgaat, of wel? Lijkt me erg link om veel van een live-opname af te laten hangen. Ik gebruik ook live, maar zeker minder dan studio-opnamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:50

Chiron

Moderator Discord
Metalheadz - Innercity Life

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

Damn , eb net perfect ceedeetje ontdekt voor je setje te testen , Warmen - Beyond Abilities , dat ik die kon vergeten.. constante hoge tonen met keyboard , je moet er natuurlijk wel voor zijn hé .. maar dit is echt wel eentje om te testen , heel snel , af en toe een zware drum die je verrast tussen de hele hoge keyboard riedels door en op de achtergrond gitaren ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Ik heb mijn hoofdtelefoon nte getest met Andrea bochelli en Usher.
Aan te raden is om evt een originel en een goede cd-r meenemen.
Als de set goed is Hoor je het verschil
Ervaarde dit net zelf. Had nog nooit het verschil tussen een cd-r en een Cd egehoord. Dacht dat het gelul was.
Nou sorry, maar het is wel waar. Je hoor dus wel verschil mits je goede apperatuur heb.

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModmaN
  • Laatst online: 27-07-2015

ModmaN

Damn i'm good

sunclub - fiesta
eagles - hotel california
dire straits - diverse nummers
sniff and the tears - drivers seat

doen het ook wel lekker bij mij om speakers te testen

/edit
ik geloof dat dit dubbel is
/edit

[ Voor 15% gewijzigd door ModmaN op 19-02-2003 20:25 ]

get rich or die try'in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:03

JWO

voor sub's Bastian - you got my love >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7676

the 2 live crew - fuck martinez voor als je bass ff goed wilt horen

PAS OP: kan je boxen verneuken! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-04 16:51
Bass:
Prodigy - The Trick
Zuid oost posse - Sterf (niet veel subs trekken dat nummer)

Rustig:
Royskopp - In space
Royskopp - A higher place

Vocal:
Within Temptation :P

Ruis:
Willekeurige Trash Metal cd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:20

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Eens even een de grootouders van een oude }:O uit de drek trekken :p

Ik ga dit weekend kijken voor een 2de hands AV-set van Cambridge (5.1 receiver en DVD-speler). Ik was nog aan het denken welke cd's/dvd's ik mee zou nemen om te te testen, maar dit topic heeft weer wat cd's in de aandacht gebracht bij mij. Vooral grappig dat de muziek van Arjen Anthony Lucassen (o.a. Ayreon, Star One en Stream of Passion) hier zo vaak genoemd worden, het is nu niet echt main-stream muziek. Ik heb zelf (nog steeds) geen cd's van hem, maar alles op mp3 rechtstreeks van cd's van een hele goede vriendin. Maar eens kijken of ik de originelen (van Into the electric castle, The universal migrator 1 en 2 en The human equation) voor dit weekend nog te pakken kan krijgen.

Vooral het intro van van The universal migrator part 2 (Choas) is geweldig om je speakers te testen. Er zitten waanzinnige drumpartijen, met veel lage tom's en bassdrums, die echt het uiterste vergen van de woofers én stabiliteit van de versterker. Samen met een overstuurde Hamond maakt dit een tricky nummer, wat snel in een brij van geluid strand als de set het niet aan kan. Kan de set het wel aan, dan komt er echt een muur van geluid op je af waarin alle instrumenten, aanslagen en details te horen zullen zijn.

Daarnaast kan ik (als je daar tenminste van houdt) lichte jazz ala Norah Jones erg aanraden als test muziek. Deze muziek is dermate licht van klank dat om een goede set kleine details als ademhaling echt hoorbaar worden. Naarmate een set beter is, lijkt het steeds meer alsof miss Jones voor je in de kamer staat te zingen.
Sinds vorige week heb ik ook de nieuwe cd van Gare du nord (Sex'n'Jazz) thuis liggen. In mijn ogen ook een cd die zeer intiem gaat klinken op een goede set.

Verder is Röyksopp volgens mij een aanrader, vanwege de lage synth bass in So Easy.

Voor wat extremer (surround) gemixte muziek is Aero van Jean-Michel Jarre een aanrader. De muziek-dvd van dit album is in volledig Dolby Digital 5.1 (448kb/s) en DTS (1509 kb/s), waarbij alles surround registers worden opengetrokken (je hoort o.a. een tafeltennis spel door je hele kamer, en er loopt vrouw op naaldhakken rond). Ook de live-registratie van zijn concert in China is in mijn ogen een aanrader.
Beide DVD's ademen namelijk het perfectionisme van Jean-Michel Jarre, waarbij het surround niet storend is, maar juist een onderdeel van de hele belevenis. Als een set goed is ingeregeld en in balans is, zal je je in het geluid waden, ipv dat elke speaker een stukje voor z'n rekening neemt.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157535

KT Tunstall - Silent Sea
Sting - Fragile
BT - The Internal Locus
Colplay - Clocks
Prodigy - Smack My Bitch Up
Coldplay - Whisper
Deep Dish - Say Hello

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 157535 op 28-06-2007 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:20

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Anoniem: 157535 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:14:
KT Tunstall - Silent Sea
Sting - Fragile
BT - The Internal Locus
Colplay - Clocks
Prodigy - Smack My Bitch Up
Coldplay - Whisper
Deep Dish - Say Hello
Misschien is het ook handig om te melden waarom deze nummers zo goed zijn in jouw ogen... Bepaalde nummers lenen zich er echt voor om bepaalde tekortkomingen aan het licht te brengen, zonder dat het direct je eigen smaak hoeft te zijn.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157535

deepbass909 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:27:
[...]

Misschien is het ook handig om te melden waarom deze nummers zo goed zijn in jouw ogen... Bepaalde nummers lenen zich er echt voor om bepaalde tekortkomingen aan het licht te brengen, zonder dat het direct je eigen smaak hoeft te zijn.
komt voor elkaar ;):

KT Tunstall - Silent Sea lekker rustig nummer waardoor je de prachtige vrouwenstem goed kan beluisteren

Sting - Fragile dit nummer heeft geweldige diepe bassen

BT - The Internal Locus beetje science fiction achtige film muziek die goed laat horen of een set ook geschikt is voor ht. Eigenlijk is de hele dvd BT - This Binary Universe perfect voor het testen van het beeld en geluid van een HT. Hier de trailer om even een beeld te krijgen: http://stage6.divx.com/BT...Binary-Universe---Trailer

Colplay - Clocks dit vind ik zelf een erg mooi nummer vanwege de lekkere volle soundstage die je over je heen krijgt

Prodigy - Smack My Bitch Up echt een bass nummer

Coldplay - Whisper en/of Amsterdam beetje hetzelfde verhaals als bij KT Tunstall met dan met een mannenstem en wat meer drums en gitaren

Deep Dish - Say Hello een goede set moet natuurlijk ook kunnen omgaan met wat snellere electronische muziek en voor de mensen die daarvoor het liefst geen snoei harde muziek gebruiken is dit een goed rustig alternatief

Sorry voor de wat brakke omschrijvingen. Kan bij de meeste nummers niet zo goed uitleggen waarom ik die juist geschikt vind, het is meer dat je ze gewoon moet horen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 157535 op 28-06-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194366

Zelf gebruik ik een versie van wonderwall. Gezongen door noel gallagher in het tempo van de originele, maar dan alleen met gitaar en vocaal. De mooiste live opname die ik ooit heb gehoord. De normale versie vind ik niet zo geweldig, maar deze wel!

De gitaar aanslagen zijn heerlijk fel en krachtig. Ik heb hem maar ik weet niet van welk album. Ik heb al 8 verschillende wonderwall versies beluisterd en alle pagina's op youtube, maar ik vind hem maar niet.Helaas dat ik de rest van de nummers niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14829

Bliss - Further from the Truth.
Dik 18 jaar oud, maar de combinatie van Rachel Morrison's hese stem en de hoge saxpartij laat zonder mededogen horen of de stereoset goed om kan gaan met mid en hoog.
En 't is ook nog 's een prachtig nummer dat bij luistersessies in een hifi zaak de aandacht van verkopers en klanten blijkt te trekken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Hans Zimmer & Lisa Gerrard - Gladiator -The Battle

Waarom? Dynamiek! Power! Wow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Topicstarter
offtopic:
lol grappig om je eigen topic na 4 jaar gekicked te zien worden :)

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-06 20:31
Ik zeg de live versie van het nummer Stimela (the coal train) van Hugh Masekela. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:14
Dire Straits...Private Investigations!
En waarom dan?
- zeer subtiele geluidjes (zoals bijv. het breken van glas op de achtergrond)
- enorme dynamiekverschillen
- nog steeds een prachtig nummer :P

Eigenlijk iets minder geschikt om "een setje" te testen ("setje" klinkt toch een beetje lowbudget..),
maar om een goede geluidsinstallatie te testen een geweldig nummer!

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Antiloop: LP (1997) nr2: In My Mind (3:28)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 18:31

DinX

Motormuis

Dream Theater - Metropolis

Waarom ? Een beetje vanalles zit erin. Violen, drums, gitaren, bass, synths, ... Heerlijk :)

Porcupine Tree - Anesthetize

Waarom ?
Dromerig, met lichte drumslagen en met het getinkel van belletjes vertrekt dit muzikale gevaarte mijn kamer in. Om mij heen ontstaat een broeierige sfeer, die wordt versterkt wanneer Steven Wilson zijn lange, hoge uithalen over de muziek heen legt. Op de achtergrond maakt John Wesley met zijn achtergrondzang het geluid nog voller en warmer. Een scheurende, distortion gitaar vliegt voorbij; duister, onheilspellend en zwaar. Voordat de donkere sfeer de overhand krijgt, mengt Alex Lifeson (Rush) zich nog even in het geheel met een prachtige, emotionele gitaarsolo. Dan breekt het nummer snoeihard open met ruig gitaarwerk en een verpletterende drumexplosie van Gavin Harrison. Een progmetaleruptie van ongekende hardheid, die nog een paar keer met vlagen Tool en Opeth terugkeert. Zo plotseling als de storm opkwam, gaat hij weer liggen. Het laatste deel van Anesthetize is langzaam en emotioneel, melancholisch met zijn haast tragische keyboardklanken en wonderschoon door de hoge zang in a-capella. Anesthetize is een muzikale tijdreis langs alle facetten die Porcupine Tree rijk is.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-05 10:00
Anoniem: 194366 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 17:01:
Zelf gebruik ik een versie van wonderwall. Gezongen door noel gallagher in het tempo van de originele, maar dan alleen met gitaar en vocaal. De mooiste live opname die ik ooit heb gehoord. De normale versie vind ik niet zo geweldig, maar deze wel!

De gitaar aanslagen zijn heerlijk fel en krachtig. Ik heb hem maar ik weet niet van welk album. Ik heb al 8 verschillende wonderwall versies beluisterd en alle pagina's op youtube, maar ik vind hem maar niet.Helaas dat ik de rest van de nummers niet heb.
Heb je ook Live Forever, live akoestisch? Ik heb hier heeeeel lang naar gezocht naar de juiste versie, deze heb ik ooit gezien op MTV, met z'n 2en in de studie daar, heerlijk. Zit er nu net maar weer eens naar te luisteren, was oasis op hun hoogtepunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gadgetfan
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 03-02-2022
tja.......als het nu om diversiteit van klanken gaat....waarom dan geen Focus?
Hocus Pocus, Sylvia, Man in the rain.....toch wel nummers die een breed klanken spectrum opentrekken en ook nogeens (naar mijn mening), muziekaal bepaald niet beroerd klinken.

Kunnen bass maar ook zeker de vaak ondergewaardeerde hoge klanken volop in beoordeeld worden.....niet te vergeten de "volheid/romigheid" van de lagere toonhoogte's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Gefeliciteerd. Je hebt met je eerste post op GoT een topic van ruim 8 jaar oud uit de sloot getrokken : X

Inhoudelijk: Focus mag dan veel klanken bevatten, als je het baggermuziek vind ga je dr echt niet lang naar luisteren. En dat is juist waarom je je eigen muziek draait. Dus als jij met Ficus wilt testen: be my guest. Maar mij maak je er niet warm mee.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nature
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:50
Voor mij is deze een topper om er meteen even in te knallen: YouTube: OMFG - Hello :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Om na 8 jaar dit topic weer op te pakken is nogal onzinnig. Om verdere onzin reactie te voorkomen, een slotje er op.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.