Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Mini-Mod-Borg-Wannabe

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• jmurc
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-03 19:31
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~m.devries/cm/cm1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~m.devries/cm/cm2.jpg

Ik weet dat het niet zo mooi is als de meeste CM's die hier op Forum staan!
Maar toch... Ik vond het wel stijl vol zo'n zwarte kast met zo'n groen TL-buisje erin!
Een beetje Borg-achtig van Star Trek!
Zeg maar wat je er van vind! :7

..::pc-specs:.

Verwijderd

kzou het wel kewl vinden als je heel de rooster zo doet.

Hij is wel kewl ja:)

Verwijderd

pictures down :(

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 15:13:
kzou het wel kewl vinden als je heel de rooster zo doet.

Hij is wel kewl ja:)
Probleem is dat het rooster iets van 24cm hoog is.. Past net geen 30cm in.. :( echt jammer.. Ik heb het ook

• jmurc
insan1ty schreef op 09 februari 2003 @ 15:15:
[...]

Probleem is dat het rooster iets van 24cm hoog is.. Past net geen 30cm in.. :( echt jammer.. Ik heb het ook
Ja ze hadden alleen 10cm óf 30 cm.... ach ja ik ben tevreden, is mijn eerste mod! :P

• collission
  • Niet online

collission

I'm back! :P

HEREN! kan hier alsjeblieft een slotje op! ow yeah check mij, ik heb een CCFL. ja! en als 50000 andere mensen! |:(

no offense, maar om er nou een topic voor te openen...

[ Voor 21% gewijzigd door collission op 09-02-2003 15:20 ]

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

• Alaksandus
  • Laatst online: 08:34

Alaksandus

Vae puto deus fio

JMurc schreef op 09 februari 2003 @ 15:17:
[...]

Ja ze hadden alleen 10cm óf 30 cm.... ach ja ik ben tevreden, is mijn eerste mod! :P
Heb daarom 2x10cm erin, 1 rode en 1 blauw. Maar ben bang dat hier snel slotje op komt...

Als een god in Nijmegen.

• jmurc
casemodderpoel schreef op 09 February 2003 @ 15:19:
HEREN! kan hier alsjeblieft een slotje op! ow yeah check mij, ik heb een CCFL. ja! en als 50000 andere mensen! |:(

Volgens mij staat er niet in een van de FAQ's dat de CM origineel moet zijn... "Oh ja.. DUH"

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

je kan de mod in kwestie hierover mailen.
Maar jij gaat hier ontzettend kinderachtig en stoer lopen doen, ga maar weer terug naar je zandbak.

-edit-
ja casemodderpoel snel je post editen met 'no offence' heel flauw.

Over de casemod zelf ;) als je er nou 2 van 30cm diagonaal plaatst, zou het dan wel kunnen passen? Je zou ze langzaam op kunnen laten lichten, dus met een dimmer, maar dat is niet mogelijk met uv's neem ik aan.

[ Voor 57% gewijzigd door Allochtoon op 09-02-2003 15:23 . Reden: bla ]

• Casejunkie
  • Laatst online: 26-11 11:22
Wat kan doen is een 30 cm ccfl pakken en deze buigen d.m.v. een brander.
Doe dit wel voorzichtig!

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Verwijderd

insan1ty schreef op 09 februari 2003 @ 15:15:
[...]

jah das echt retig :X

• Eskimootje
  • Laatst online: 10:32
casemodderpoel schreef op 09 February 2003 @ 15:19:

Jij snapt het nog niet helemaal he, slotje roepen in een topic kan je al een OW opleveren. Het is de bedoeling dat je in SeM even een berichtje plaatst met link naar het topic en waarom jij denkt dat een modje erna mag kijken. En je kan het natuurlijk ook normaal zeggen. No offence maar no offence is natuurlijk net als iemand neersteken en vervolgens zeggen dat je het niet zo bedoelde kompleet nutteloos dus.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 10:57
insan1ty schreef op 09 February 2003 @ 15:15:
[...]

Gebruikt 2 van 10cm of zet hem aan de zijkant.
Ik heb er wel een pic van maar dies van brakke kwali:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pierr023/kast.jpg
Gewoon aan de rechterkant doen.

De pic is van brakke kwaliteit + hij is overdag gemaakt maar je krijgt iig een id.

Als je ECHT niet begrijpt wat ik bedoel kan ik wel ff pic van de binnenkant maken.

[ Voor 18% gewijzigd door Novah op 09-02-2003 15:28 ]

• collission
  • Niet online

collission

I'm back! :P

JMurc schreef op 09 februari 2003 @ 15:21:
[...]

Volgens mij staat er niet in een van de FAQ's dat de CM origineel moet zijn... "Oh ja.. DUH"
dit is geen CM! het is gewoon een CCFL achter een rooster! en ja, CM's moeten origineel zijn ander kun je net zo goed een pre-mod kopen! |:(

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

casemodderpoel schreef op 09 February 2003 @ 15:32:
[...]

dit is geen CM! het is gewoon een CCFL achter een rooster! en ja, CM's moeten origineel zijn ander kun je net zo goed een pre-mod kopen! |:(
jezus zeur niet zo... als iemand toch trots op zijn case is .

ik vind het wel leuk gedaan... ook al zie je het bij meer cases. de groene variant heb ik nog nooit gezien 8) .

casemodderpoel.. als je het er toch niet mee eens bent... mail een modje of reageer gewoon niet.

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
ok, tis niet een super mod, maar dit topic kan handig zijn voor toekomstige chieftec eigenaren die een CCFL achter hun grill willen. dus graag behulpzaam zijn en niet iedereen gelijk afknallen omdat ze in jullie ogen een simpel dingetje gedaan hebben. iedereen die met modden begint, begint met mods zoals deze, de eerste voorzichtige stappen in het modden van een case. (correct me if im wrong)

ontopic: ik heb in mn eigen kast een batterij blauwe ledjes achter de grill te zitten, zag er kewl uit.. totdat ik er een stoffilter achter had geplaatst.. :|

Mn 3D printer blogje..

Verwijderd

Het is niet veel bijzonders, maar ziet er wel strak uit zo... Misschien nog een mooie groene ring illuminated button erin? Check de inkoopactie maar fff.. zit vast wel iets tussen voor je ;)

• jmurc
[...]

is dat zo ja? zo veel ervaring heb ik hier niet mee... ik wilde alleen mijn "in-jou-ogen-standaard" creatie laten zien.... :?

• jmurc
Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 15:40:
Het is niet veel bijzonders, maar ziet er wel strak uit zo... Misschien nog een mooie groene ring illuminated button erin? Check de inkoopactie maar fff.. zit vast wel iets tussen voor je ;)
een wat?? 8)7 ... ik ben echt niet thuis in CM... sorry... linkje misschien :D

Verwijderd

Je kunt:
óf 2 kleintjes van 10centimeter erin stoppen:
óf je 30cm ccfl schuin zetten (weet niet zeker of dit in een midi wel past)
óf je 30cm ccfl helemaal rechts monteren.

Zoek ff in de search op "Chieftec CCFL" in CME en je krijgt een lijst waar de bovenste 4 topics hetzelfde probleem hebben.

2 kleintjesschuinhelemaal rechts
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gvalk/pctje/6%20neon%20voorkant%20met%20ccfls%202%20klein.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bvbagoethals.be/kast-1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nielsvdp/CCFL.jpg

Veel succes!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2003 15:46 ]

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:07
[...]

Je kan ook gewoon niks zeggen.
Het is de bedoeling om je mening te geven, en niet mensen af te zeiken.
Dat jij nou zo leet bent kunnen "wij" niks aan doen....

Aap!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Leuk dat je een ccfl hebt ingebouwd, maar een topic is het imho niet waard.
casemodderpoel: je had al een topicreport gedaan, hou het daar dan ook bij en reageer niet op die manier in een draad, dat is alleen maar storender.

[ Voor 50% gewijzigd door m-m op 09-02-2003 15:50 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.