Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Acer Altos 11000 Voeding?

Pagina: 1
Acties:

• Philip_Janssen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11 20:56
Ik heb vandaag het moederbord, processor bord van een Acer Altos 11000 server gekregen, samen met een PII-350. Leuke mogelijkheid om een klein servertje van te maken, maar ik loop tegen een paar probleempjes aan. Namelijk, ik heb geen speciale voeding! En zodoende kwam ik met een aantal vragen, waarop ik het antwoord niet kan vinden:

1. Heeft een Acer Altos minimaal 860W power nodig?
2. Heeft iemand de pin-outs van de voeding?
3. Wat is een RDM? Ik heb em er wel opzitten, zou niet weten waarvoor..

Ik weet trouwens niet helemaal zeker of dit onderwerp hier thuis hoort, maar ik gok erop! Iedereen alvast bedankt voor de inzet/info!

• Philip_Janssen
Ok, ik heb naar een oude AT voeding gekeken, en naar de kabel die vanaf de voedingspaneel naar het moederbord loopt en ik zie hoofdzakelijk dezelfde kleuren. Zou het kunnen zijn, dat dan ook de voltages hetzelfde zijn, als op die AT voeding?

Verwijderd

Kijk even op de acer site daar staan wat manuals op ook van de acer altos 11000. Als je niks kunt vinden mail me even want dan zoek ik het voor je uit. Ik heb namelijk goede contacten met Acer.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:11

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > CE

Tijd voor een nieuwe sig..

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

de meeste OEM's gebruiken ATX voedingen en veranderen de pinout of de connector. ik heb dit ook bij mijn P166 van Dell, die heeft een verneukte ATX stekker. maar ik heb hier ook een Compaq PII400 staan, en die heeft een ATX voeding met AT stekkers. :(
de draden zijn dus meestal wel dezelfde kleur en hebben ook wel dezelfde waardes. is dit niet zo moet je ff op de printplaat van je voeding kijken naar de corresponderende draden ;)

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

• Philip_Janssen
casemodderpoel schreef op 08 February 2003 @ 21:31:
de meeste OEM's gebruiken ATX voedingen en veranderen de pinout of de connector. ik heb dit ook bij mijn P166 van Dell, die heeft een verneukte ATX stekker. maar ik heb hier ook een Compaq PII400 staan, en die heeft een ATX voeding met AT stekkers. :(
de draden zijn dus meestal wel dezelfde kleur en hebben ook wel dezelfde waardes. is dit niet zo moet je ff op de printplaat van je voeding kijken naar de corresponderende draden ;)
Helaas heb ik de bijhorende voeding niet. Anders had ik die idd kunnen gebruiken. Het viel me alleen op dat een AT voeding dezelfde kleuren had als de voedingskabel die nog aan het mobo hing.
Pagina: 1