(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Het ging bestwel even heel erg fout ja....
Maar nu zou hij moeten werken...
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Ja lolzGallus schreef op 11 February 2003 @ 21:15:
Zie hier een replay waar Complication hem behoorlijk zat te knijpen, maar toch nog de overwinning uit het vuur sleepte.
http://home.quicknet.nl/qn/prive/loekditadh/Triad.w3g
die tower-fase was mad spannend =p
dacht ff dat ik dood was toen ik mn town hall op 400 hp ofzo zag staan
toen ik de tower shit weggekregen had was hij niet echt een uitdaging meer =O
en op een moment raak ik mn bm dood in mn base terwijl hij nog een heal scroll had, rotte lag spikes = [
[ Voor 4% gewijzigd door Shade op 11-02-2003 22:49 ]

en dan zeg je t, van : "Godverdomme klikte nog op mn healing pot" en dan lachen ze je uit: "yeaah right"
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Anoniem: 42423
Daar denk ik gewoon niet aan, midden in een battle. Moet maar eens aangeleerd worden ...
Anoniem: 58145
- Scroll of the beast
- Scroll of proctection
- Book of the Dead (nog steeds niet uitgelezen
- etc...
Maar geen Pots
Ok, dat was de laatste keer dat ik RT gedaan heb. Bah zeg. Ik verwacht echt geen gosu's maar ze mogen wel een beetje op schema zitten met het maken van een hero
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 12-02-2003 02:31 ]
Anoniem: 71672
dus toch nog maar ff doorkachelen naar L10 jongen
PS: dit was geen dirkafzeikpost
Anoniem: 20627
Hebben jullie vanavond nog een GoTwar3? Ik wil ook wel weer eens een keertje meedoen.
Account: Jasper[NL], 50% winstreak
Kickt iedereen's aars
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Enne Jasper[nl] : elke avond zijn er wel lui te vinden in channel gotwar3 die willen spelen
dus gewoon in de channel komen rond een uur of negen half tien en spelen maar..
enne 50% boeit niks, gotwars gaan om de fun
Anoniem: 41237
[ Voor 112% gewijzigd door Anoniem: 41237 op 12-02-2003 16:23 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
hmmz, achja, ik wou 'm toch al kopen, al is het maar om blizzard te ondersteunen (het is wel m'n eerste blizzard spel)evilpin0 schreef op 12 februari 2003 @ 11:10:
zonder legale versie kun je NIET op bnet, dat word kopen als je bnet op wil
Gooi je post ff leeg, dit kan je een OW opleveren...

Godfather Bodybuilding topic reeks
Als ik een topic open met de medeling of mensen mij over MSN/mail kunnen helpen bij het activeren van mijn XP thuis, krijg ik ook een OW hoor...

(PS: niet dat ik XP draai, dat het ff duidelijk moge zijn!
De situatie was zo:
ik orc

map: legends
Ik zat linksboven, hij rechtsonder.
We speelden, en hij viel aan. Ik zag dat. die kerel had een level7 Demon Hunter (blijkbaar heel veel gecreept), een level2 PotM en een Level3 KotG. Ik had een Level4 FS en een Level4 BM. Hij valt aan, ik zag het aankomen met sentry wards dus ik pootte mijn hele basis vol met stasis. Hij transformeert zijn hero (doh!) en het gaat hard. Toch had ik gewonnen want na de veldslag had ik nog een stuk of acht units en mijn FS + BM! Ik weet ook niet hoe het kan, maar goed.
Toen ben ik dus richting zijn basis gegaan. Toen had ik kunnnen winnen vermoed ik, maar ik deed het domste wat ik kon doen: ik gooide al mijn vuurkracht op een Huntress in zijn base die constant geheald werd door wells

Nu is mijn vraag: wat zouden jullie in zo'n sitatuatie doen (jaja, Monalike ik weet het)?
Ik denk zelf dat ik meteen een catasplut had moeten maken en de hele zooi richting zijn basis had moeten sturen waarna ik metéén dat Altaar had moeten afmaken.
Ook had ik eerder moeten scouten zodat ik kon zien waar hij gold vandaan haalde (pas toen het te laat was, zag ik zijn expand).
Mmzz, volgens mij geef ik zelf het antwoord al

Ps. Het zou natuurlijk ook consequent zijn om wél te mogen afspreken in het Generals Topic

Hehe, ach met gamen win jij weer...evilpin0 schreef op 12 februari 2003 @ 11:36:
kk jij wint
En net kreeg ik met een stuk of 8 HeadHunters (upgraded 2/2) geen eens 2 Chims neer. 3 keer op rij verloren van die ghey rotelves. Bluh... Ik denk dat ik voorlopig maar niet meer speel; ik word echt moe van die flauwe Demon Hunter. Irritante rotgast.
Misschien moet ik maar eens met de Humans aan de slag. Die hebben tenminste een beetje flexibiliteit
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 12-02-2003 14:10 ]
en idd een dh is kut, je moet zorgen dat je units niet op een klompje staan want die splash dmg fucked nogal hard =O
Beetje spacen of zijn hero uitschakelen door wand of wind bijv. ( als je die toevallig vind)
Verder niet op zn hero focusen, maar op zn units of tpen als je een demon form tegenkomt ( altijd tpen en dan weer aanvallen, beste keus ;])
[ Voor 3% gewijzigd door Shade op 12-02-2003 14:13 ]
das beetje lullig als je aangevallen word in je basis..Shade schreef op 12 February 2003 @ 14:12:
( altijd tpen en dan weer aanvallen, beste keus ;])
enne dirk harassen is het keyword, zorg ervoor dat hij niet kan creepen

Enne, Comp, thx, zal er aan denken. TP'en vergeet ik nogal eens idd. Maar vanaf nu neem ik altijd een TC als eerst; is het spel tenminste nog een béétje leuk
Anoniem: 27493
http://bbspot.com/News/2003/02/healing_potion.html
Je ziet zijn aanval aankomen als je beetje goed bent (overal ogen)Anoniem: 71672 schreef op 12 februari 2003 @ 14:24:
[...]
das beetje lullig als je aangevallen word in je basis..
enne dirk harassen is het keyword, zorg ervoor dat hij niet kan creepen![]()
En dan zorg je dat hij tped oid.
Anoniem: 75020
Toch maar voor de scrolls gaanAnoniem: 27493 schreef op 12 februari 2003 @ 15:25:
Omg.... volgende keer zul je wel 2 keer nadenken voor je heal-pots koopt voor je DH.... zie volgende bericht:
Jep, dat is juist het 'grappige'; als ik zo'n dh level6 zie aankomen, denk ik van te voren al: oh boy, daar ga ik weerShade schreef op 12 februari 2003 @ 15:36:
[...]
Je ziet zijn aanval aankomen als je beetje goed bent (overal ogen)
En dan zorg je dat hij tped oid.
Maar ik heb net weer gewonnen, al was zijn DH geen level6.
50? bij dynabyte ken je 'm voor 40 ballen krijgenevilpin0 schreef op 12 February 2003 @ 11:26:
hehe hij is het voor mij ZEKER waard geweest die 50 euro
hey maar pin0 ik hoor dat je een cube gaat kopen...voor welke prijs kan jij uhm krijgen?
This is the Way.
Ik zal vanavond ook es langskomen in GoTWaR3, waarschijnlijk NE of Orc dan, maja, ik zie et wel!
Ach, tegenwoordig is alles slecht voor je.Anoniem: 27493 schreef op 12 February 2003 @ 15:25:
Omg.... volgende keer zul je wel 2 keer nadenken voor je heal-pots koopt voor je DH.... zie volgende bericht:
Een simpele AS kuur gevolgd door anti-oestrogenen zou al problemen geven...

past mishien beter in het gamecube topic =) maar ik had em voor 239 euro gekocht met 2 spellen [fifa en wave race] en nog iets van 50 euro aan memory card en extra controllerHIValicious schreef op 12 February 2003 @ 16:34:
bij MM in Ger ligt de special edition voor 60 € dus uhm ja![]()
hey maar pin0 ik hoor dat je een cube gaat kopen...voor welke prijs kan jij uhm krijgen?
The mountain Giant

These monstrous creatures, crafted by the Titans when the world was young, are composed of living stone and stout flora. Benevolent and solitary by nature, the mountain giants have awakened to find that the tranquil world they once helped to shape has become a hectic battlefield of fire and sorrow. Now the mountain giants have pledged their courage and strength to the night elves’ cause -- and stand ready to banish the last remnants of the Burning Legion from the world.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 20627 op 12-02-2003 18:10 ]
check die gay vogels om hem heen -_-
Anoniem: 29882
Anoniem: 61109
Tja, als je deze screenie ziet, staan er wel 2 abilities. De rechter zal wel passive zijn, maar de andere is activeerbaar zo te zien.Anoniem: 20627 schreef op 12 February 2003 @ 18:02:
Vraag me af of het gewoon een klappenvanger wordt of dat ie ook kwa magic nog wat uit kan halen..
[ Voor 18% gewijzigd door TrehT op 12-02-2003 18:57 ]
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Anoniem: 29882

Anoniem: 44391
En als je er nou 3 hebt ofzo en ze dan om de beurt taunt laat doen

Ga of wyverns, of raiders met ensnare.
Ik snap echt niet hoe nou uitgegooide netten dispellable zijn???
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Trouwens een beetje voorbarig om nu al te zeggen dat mountain giants te goed zijn, je hebt ze nog nooit kunnen testen en je weet ook niet wat voor extra's alle andere rassen krijgen en hoe goed dat is. Ik heb alle vertrouwen in blizzard dat het in ieder geval redelijk gebalanceerd zal zijn.
INDERDAAD! Dat is wel één van de redenen waarom Raiders trouwens ook zo weinig gebruikt worden denk ik; er is bitter weinig voordeel uit te slepen (behalve dan kleine aanvalsgroepjes om een paar gebouwen neer te halen, als je geluk hebt. Als de vijand tp'd hebben ze die raiders zo neer en dan is het weer 6 units exp voor een DHDarkvater schreef op 12 februari 2003 @ 19:56:
Ik snap echt niet hoe nou uitgegooide netten dispellable zijn???

Bovendien is het ook allesbehalve logisch; een net is net zo magisch als de defend optie van footmen (en die kan ook niet dispelled worden).
Overigens ben ik het wel eens met Hielko; beetje voorbarig om die Stone Giant te analyseren voordat je hem in actie hebt kunnen zien. De meesten hier zouden moeten weten dat Blizzard niet makkelijk met een unbalanced unit aankomt
Met één ding ben ik het wel eens: zelfs die Giant is ghey
Zeg, ik heb eens zitten denken he.. Waarom Grunts boven Tauren als je veel piercing damage units tegen je krijgt?
Zeg eens wat er aan deze berekening niet klopt.
een voorbeeldje. Een vijand heeft casters en doet 100 damage per wave.
Een grunt heeft 800 HP en medium armor. Aanvallen doen full damage dus 800/100 = na 8 waves is een Grunt dood.
Nu een Tauren (we gaan er vanuit dat ie evenveel armor heeft). Hij heeft Heavy armour. Hij ontvangt dus 100x150%= 150 damage per wave. Hij heeft 1300 HP, dus na 1300/150 12 waves is een Grunt dood.
Tauren houdt het dus 4 waves langer uit dan een Grunt! In die situatie is het nooit rendabel om grunts te maken ipv Tauren (tenzij dan tegen Banshees).
Klopt hier iets niet aan?
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 12-02-2003 21:30 ]
yeah
nee * Anoniem: 71672 != gay
- aantal food van grunts vs taurens
- gold kosten van gruntjes en taurens
- damage die de units doen
- snelheid van hp regeneration
(@Apocrypha: /Pieter-actie
This is the Way.
Aantal food is wel kritiek, dat is waar. Voor 15 food heb je maar 3 eenheden terwijl je van Grunts er 7 hebt, idd.Hielko schreef op 12 February 2003 @ 21:53:
3DirkFX ik denk dat je in je berekening vergeet:
- aantal food van grunts vs taurens
- gold kosten van gruntjes en taurens
- damage die de units doen
- snelheid van hp regeneration
Gold - Da's een ander verhaal lijkt me. Want volgens die berekening zou er helemaal geen reden meer zijn om Grunts te maken (op food na dan), aangezien ze veel meer damage doen en in melee ook een stuk sterker zijn. Dat je voor dat voordeel extra betaalt, mag dan ook wel
Damage - Tauren doen dus stukken meer damage dan Grunts en aangezien ze beide normal damage doen, zie ik geen reden om een Grunt boven een Tauren te verkiezen (behalve vanwege food en Banshees)
HP Regeneration - Ehm, ik weet niet hoe het met Tauren zit, maar erger dan met Grunts kan het niet zijn want die regeneren zo'n beetje 1 hp per drie seconden dacht ik
Al met al is de enige reden dus de food jah, daar zeg je wel zowat. Maar toch. Ik dacht altijd dat Tauren zwáár gevoelig waren voor Piercing Damage maar net als met Chims is het toch maar altijd weer relatief
Anoniem: 44391
het is niet of grunts of tauren ofzo, ze hebben nml de zelfde upgrades, dus je kunt geleidelijk op tauren overgaan als je dat zou willen..
btw: Tauren hebben stomp, dat moet je ook in de vergelijking meenemen, al kan dat ook onder damage vallen....
my 0.2 $
Nou ja, ik weet het ook niet
Idd, dat bedoelde ik dusAnoniem: 71672 schreef op 13 February 2003 @ 00:12:
ik denk niet dat dirk dat vergeet, maar hij bedoelt denk ik of hij in tier 3 wel of niet 2 tauren totems moet bakken..
het is niet of grunts of tauren ofzo, ze hebben nml de zelfde upgrades, dus je kunt geleidelijk op tauren overgaan als je dat zou willen..
btw: Tauren hebben stomp, dat moet je ook in de vergelijking meenemen, al kan dat ook onder damage vallen....
my 0.2 $
- medium armor: dus als je tegen ranged vecht hebben 5 grunts 50% meer hp dan 3 taurens!
- pulverize: 25% kans bij elke attack op 60 damage in een gebied rond de tauren ownt, voornamelijk tegen mass low hp units, maar hier heb je natuurlijk alleen wat aan als je met je taurens in de buurt van casters kan komen.
Conclusie: grunts zijn meestal beter omdat goede spelers altijd zorgen voor een hoeveelheid piercing units of in het gevan van undead banshees. Daarnaast heb je geen apart tier 3 gebouw nodig wat je pas laat in het spel kan maken, dan eerst nog eens pulverize moet upgraden alvorens de eerste taurens het slachtveld op kunnen stormen.
Ik zat te denken; als je 4 Tauren hebt, dan kun je puur theoretisch (en praktisch zelfs ook nog! JAAA!) stellen, dat elke slag die de vier Tauren doen, minsten één Pulverize oplevert. Dat betekent dus dat je elke slag area of effect damage van 60 doet. Dat betekent dat na 5 slagen of iets dergelijks, je alle omringende Ghoulz neerhebt
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 13-02-2003 00:51 ]
Het heeft zoiezo weinig zin om met ghouls taurens aan te vallen imho...
3/3 frenzy ghouls met dual 3/3 aura blijven overigens wel een stuk langer in leven tegen tauren ofcourse.... maargoed... laatste keer dat ik die matchup ingame heb gezien is ongeveer 400 games geleden ofzo
[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 27493 op 13-02-2003 13:37 ]
Gisteren avond was ik level2 in RT. Nu level 5
http://www.warcraftreplay...wthread.php?threadid=4610
Staan btw een heleboel leuke dingen in!
Goed nieuws voor ons Christian!
And you can also create rally waypoints. Previously, if you set your way point at the frontlines of battle, your units would take the straightest path, regardless of whether they walked through hostile creeps or not. With rally way points you can now specify the path you want your fresh troops to take when moving to the front of the action.
Godzijdank geen casualties meer op Lost Temple in het midden als we aan het rushen zijn
There will be three very interesting neutral buildings added to the game. One is the Goblin shipyard, where you’ll be able to buy naval transports. With the introduction of the Sunken Ruins tileset, and more island missions, Blizzard thought that it was time to have the ability to move your troops from beach to beach via ship transport.
Aye Aye Captain!
Not to be outdone, the Orc players will get a portable great hall in item form, allowing them to expand more quickly than they can now.
Lol zie je het al voor je? Uitklapbaar Great Hall ofzo
Mana flare is a great way to make enemy spellcasters pay for using magic. It is a buff that you can cast on your own units and anytime an enemy caster uses a spell near the buffed unit, a fork of energy will attack the offending caster, dealing damage proportional to the mana spent. That means an enemy sorceress will kill herself instantly if she tries to cast polymorph on your mana flared knight. Likewise for a banshee that attempts possession or a necromancer that tries to cast cripple.
Wordt tenminste IETS gedaan aan casters
Als ik dat zo lees over The New Orc Hero's ... niet normaal hoe sterk de Orc's gaan worden, met die ultimate helemaal!
Crypt fiends will now have the ability to burrow, an upgrade you can research fairly early. It allows the fiends to hide underground, where they can regenerate while remaining unseen.
Nice
In fact the crypt fiends aren’t the only units that will be improved, as Blizzard is taking a long look at the underused units, like the Human steam tank and Orc head hunter, and thinking of upgrades to give them to make them more useful.
Fuck meer mass Steamtanks die hele basissen overhoop knallen natuurlijk. Dat laatste is erg goed nieuws voor Dirk en zn Chims
Zeer de moeite waard .. ben nu klaar met lezen:)
[ Voor 153% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 13-02-2003 15:40 ]
w00t! How handehAnoniem: 42423 schreef op 13 February 2003 @ 14:46:
Not to be outdone, the Orc players will get a portable great hall in item form, allowing them to expand more quickly than they can now.
Lol zie je het al voor je? Uitklapbaar Great Hall ofzo
Dirk volgens mij maak je een rekenfoutjeAnoniem: 58145 schreef op 12 februari 2003 @ 20:50:
[...]
Zeg, ik heb eens zitten denken he.. Waarom Grunts boven Tauren als je veel piercing damage units tegen je krijgt?
Zeg eens wat er aan deze berekening niet klopt.
een voorbeeldje. Een vijand heeft casters en doet 100 damage per wave.
Een grunt heeft 800 HP en medium armor. Aanvallen doen full damage dus 800/100 = na 8 waves is een Grunt dood.
Nu een Tauren (we gaan er vanuit dat ie evenveel armor heeft). Hij heeft Heavy armour. Hij ontvangt dus 100x150%= 150 damage per wave. Hij heeft 1300 HP, dus na 1300/150 12 waves is een Grunt dood.
Tauren houdt het dus 4 waves langer uit dan een Grunt! In die situatie is het nooit rendabel om grunts te maken ipv Tauren (tenzij dan tegen Banshees).
Klopt hier iets niet aan?
1300/150 = 8,667 afgerond dus 9 waves
dat is iets minder dan 12 waves
en dan denk ik dat het Tauren, Grunt verhaal ineens heel anders wordt.
Of maak ik nu een stomme denk fout

Goed plan idd, hoewel de andere rassen nog altijd in het voordeel zullen zijn qua snel expanden... De uitklapbare Hall zal pas beschikbaar zijn @ tier3, dus tot dat moment expanden de andere races je er nog steeds uit.
Neemt niet weg dat je vanaf tier3 een stuk sneller kan expanden natuurlijk, maar het gebeurt me vaker dat ik wat eerder wil expanden, dan pas vanaf tier3, helemaal als je tegenstander om de eoa reden al wél een goed verdedigde expansion heeft, en je zelf geen expansion up krijgt als je bijv. een goede tegenstander hebt
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 61109 op 13-02-2003 15:28 ]
This is the Way.
Zee troep zuigt. Was al in wc2
En die orc ultimate klinkt nogal sterk, tenzij je hem gewoon kunt bolten oid.
Daar was ik ook al bang voor jaShade schreef op 13 February 2003 @ 15:40:
O god nee, niet weer die kut zeeschepen =[
Zee troep zuigt. Was al in wc2

HAHAHAHA! omfg
"Great minds dó think alike"Anoniem: 58145 schreef op 13 February 2003 @ 16:03:
LOL Idd, daarom was ik al heel snel gestopt met WC2. Je moest constant weer die schepen inladen en een oversteek maken. En dan stak je aan wal en dan werden je troepen soms één voor één afgeslacht (tenzij je ze heel precies op het randje van een eiland dropte).
Hey jij jat een uitspraak die ik al eens gejat heb van .... die hij al eens gejat heeft van.. die hij al eens gejat heeft van ....

Mzzz schepen zijn k*t
Kan ook door je allies komenAnoniem: 58145 schreef op 13 februari 2003 @ 14:43:
w00t Human is k3wl!!!
Gisteren avond was ik level2 in RT. Nu level 5w00t I love riflemen
Whoot, undead tower rushMeanwhile, the Undead gain an item called the sacrificial skull, which is portable blight that can be laid instantly around an area when the skull is used. With it, Undead players can build defenses at an expansion while their haunted gold mine is still being summoned.
w00t!! Eindelijk ook Undead Hide The FarmHielko schreef op 13 February 2003 @ 16:46:
Meanwhile, the Undead gain an item called the sacrificial skull, which is portable blight that can be laid instantly around an area when the skull is used. With it, Undead players can build defenses at an expansion while their haunted gold mine is still being summoned.
Whoot, undead tower rush
UHF is a registered trademark of Darkvater Enterprises [tm] 2003
[ Voor 14% gewijzigd door Darkvater op 13-02-2003 17:34 ]
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
De eerste keer 1v1 met Humans. Duurt 6 minuten schat ik. Kijk maar eens:
http://www.replayers.com/...php?id=14111&t=1045150380
Zieliger heb je ze waarschijnlijk nog nooit gezien
[ Voor 32% gewijzigd door Tcq op 13-02-2003 18:00 ]
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Best wel close 1Anoniem: 58145 schreef op 13 February 2003 @ 17:33:
Ok, ik doe hierbij officieel een gooi naar de meest zielige replay ooit.
Was er geen GoTWaR3 vanavond? Ik was er rond half 9-9 uur maar er was niemand..
/me sprakeloos *Anoniem: 58145 schreef op 13 februari 2003 @ 17:33:
Ok, ik doe hierbij officieel een gooi naar de meest zielige replay ooit.
Ehm, Dirk, volgens mij kan je het maar beter bij orcs houden

Dit topic is gesloten.