WarCraft III Topic Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.025 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:09
Het Verhaal:
It has been nearly fifteen years since the war between the orcs and humans ended. An uneasy peace settled over the land while, for years, the drums of war were silent. Yet the kingdoms of men grew complacent in their victory - and slowly, the defeated orcish clans regrouped under the banner of a new visionary leader.

Now a darker shadow has fallen over the world, threatening to extinguish all life - all hope. The drums of war play upon the winds once again - rising urgently towards the inevitable hour when the skies will rain fire - and the world will tremble before the coming of the Burning Legion.

The Day of Judgment has come...
De Vorige Topics:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9

Troubleshooting:
Het Warcraft III troubleshooting topic

Links naar verschillende sites:
De official site van de makers
Official site
Official B.Net Site
Unofficial Site#1 (WarCraftIII.Net)
Unofficial Site#2 (WarCraft3Pub)
Warcraft III only forum
Fun Site
The Replays
Replays van alle versies

De Patches:
Wil je je huidige versie van Warcraft III upgraden dan is het enige wat je moet doen is connectie maken op B.Net.
Als je ze handmatig wilt installeren dan ga hierheen

De Expansion:
Frozen Throne

Het Verhaal:
Many months have passed since Archimonde and the Burning Legion were defeated at the Battle of Mount Hyjal…
The stalwart night elves, led by the Arch Druid, Furion Stormrage and the Priestess Tyrande Whisperwind, have vanished back into the shadows of Ashenvale Forest - intent to heal the ancient lands that were scarred by the Legion’s vile corruption.

The battle-weary orcish Horde, led by the idealistic Warchief, Thrall, has settled in the harsh, eastern hills of the Kalimdor Barrens. Finally able to claim a homeland of their own, the orcs work tirelessly to found and protect their new nation of Durotar.

The human survivors of Lordaeron, under the command of the Sorceress, Jaina Proudmoore, have also settled along the eastern coast of the Barrens. The island citadel of Theramore was erected to safeguard the last, rag-tag remnants of the failing human Alliance.

...And Arthas, the newly crowned King of Lordaeron, has driven the undead Scourge to eradicate the last vestiges of resistance to his iron rule. His kingdom - the once proud bastion of human might and nobility - has become a plagued realm of death and sorrow. Now, driven by haunting visions of the Frozen Throne of Icecrown, Arthas plans to tighten his grip over the rest of the world.

...Still, one dark soul still remains at large…

For in some shadowed corner of the world, the wayward creature known as Illidan Stormrage plots… and awaits…
De Features:
- One new Hero per race, each possessing powerful spells and magical abilities specifically designed to enhance each race
- A host of new units, each equipped with new abilities and spells, giving players the opportunity to create diverse strategic and tactical forms of combat
- 3 new tilesets featuring extraordinary new lands to explore, complete with numerous creeps and critters to wage war upon
- Player-built shops, unique for each race, equipped with items carefully designed to improve and aid the units of every race
- Neutral buildings, which will provide players with numerous new upgrades, items and abilities
- Neutral Heroes, available for recruitment by all players, that can supplement and strengthen a player's army with all new spells and abilities
- An advanced world editor that allows players to create their own custom campaigns, complete with cut-scenes and voiceovers
- Many new multiplayer maps
- Expanded multiplayer options over Battle.net® including multiple new game types, clan and tournament support

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
Graag even wat URL's naar wat leuke pic's ...

Have fun posting :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-06 10:22
sommige mensen kicken erop om een openingstopic te maken die 200+ replies krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

Check dit topic: [rml][ MP3] Zuid-Korea: het land van de krimpende flashplayer[/rml]
Die gaat echt genomineerd worden voor topicstart van de eeuw _/-\o_

Met andere woorden: Jouw topicstart mag wel wat visueler naar mijn mening :X

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145

Moet je trouwens ook kijken naar het commentaar bij :
http://www.warcraftstrategy.com/db/DisplayReplay.asp?RID=715

"Complication's Orc Strat isn't one of the strongest although he has he a great record".

Pffft. Kun je dat geloven? TillerMaN had zeker verwacht dat ie weer tegen een mass caster of iets dergelijks stond te spelen, krijgt ie comp tegen zich die een keertje wat anders doet en denkt ie gelijk het zaakje te kennen. Wat een aro zeg.

En trouwens Reverend bedankt voor die link (ik kon hem dus echt eerst niet vinden op theinclan.com) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

w00t ik heb de replay van Comp vs. Tillerman ook ff gezien :).

LOL zeg wat game; om Comp te zien verliezen van everybody's favorite Tillerman :r .

Ik vind het wel lachen dat Tillerman durft te zeggen: comp's orc strat is slecht; terwijl ie zelf voor de verandering maar weer eens casters aan met massen slaat :? . Tja, daar kun je idd weinig mee fout doen.
En dan nog; ik bedoel; ik zie Comp van te voren denken: "hmmz, laat ik eens iets aparts doen." Terwijl Tillerman gestrustreed op het laatste moment nog allerlei statistieken over Comp en orc na slaat om te bepalen wat het beste is :D.

Toch moet je wel voor het pure spelplezier gaan als je zelfs tegen TillerMaN nog met die stomme Wyverns aan durft te vallen, want de meesten zullen inderdaad, net als Shagura al zei, toch weer solide gaan met Casters... Overigens denk ik, dat als Comp die eerste aanval gewoon was blijven aangaan (toen die TC nog level2 was en niet level3, en Shockwave een stuk minder hard ging), hij best had kunnen winnen. Die FS was buiten spel gezet (12 health ofzo nog en geen pots) en numeriek leek het ook te lukken. Maar jah, wie ben ik om daar verder nog over te durven twijfelen ;).

Nu ff Grubby vs. TillerMaN bekijken. Downfall of the Fruity Elves ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77476

ARGH, ik word er gek van, heb nu al 4 of 5 potjes verloren, omdat m'n allie of niks doet of quit, grrrrrrrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ehm, wat kan ik zeggen Otaku... Ik wil het wel maar jah, soms kun je niet alles krijgen wat je wil :P. Bovendien krijg je dan: ah, 3dirkfx = level8 = loser SO I'll towerrush him (en daar kan ik niet tegen, dat heeft onze lame _Fonz al bewezen :Y) ) en dan verlies ik weer dankzij mijn n00bness en mijn povere skills :D Bovendien is het ergste wat me kan overkomen, verliezen van NE en aangezien TilllerMaN random speelt, is die kans 25% :o . Dat doen we dus maar niet :*).
Overigens heeft ie al klop gekregen van Grubby die Orc speelde, dus dat maakt het wel goed ;).

En Mr.Drugz: ga gewoon solo spelen.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 08-02-2003 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Hiv, ik denk dat je eerder een modje voor toestemming kon vragen voordat je het nieuwe topic opende :)

Anyways, gisteravond wat leuke 1v1's gezien. The 0wnz0rs :)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

ik ga binnenkort ook maar eens 1v1 :)

heb in totaal maar een stuk of 10 1v1 gespeeld in heel mijn warcraft carriere :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schande! Het blijft een kwestie van smaak natuurlijk maar als je alleen maar 2v2 blijft spelen, krijg je nooit comp skills :D.

comp kan hier twee dingen betekenen maar maakt eigenlijk niet uit welke want allebei zijn ze 1337, als tenminste de ene op insane staat 8).

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 08-02-2003 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de undead heeft btw een nieuwe spinnenhero :)

http://www.blizzard.com/war3x/units/cryptlord.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 22:58
Djeez net 5 x 2vs2 gedaan 5x was mijn allies frans. Vragen ze of ik frans ben en dan zeg ik no en dan verlaten ze de game. 5 x al achterelkaar gehad. |:( |:( |:( |:(

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Timocos schreef op 08 February 2003 @ 12:53:
Djeez net 5 x 2vs2 gedaan 5x was mijn allies frans. Vragen ze of ik frans ben en dan zeg ik no en dan verlaten ze de game. 5 x al achterelkaar gehad. |:( |:( |:( |:(
w00t, dat is echt ongeloofelijk aso! Ik vond die fransen nooit aardig, maar nu al vooral niet meer! :(

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59559

Timocos schreef op 08 February 2003 @ 12:53:
Zo gek heb ik het nog niet gehad met die fransen, wel dat ze vragen of je frans bent en als je nee zegt dat ze dan spontaan niet meer tegen je praten, of lekker langs je heen gaan praten in het frans :(

Trouwen, geloof dat ik complicated een keer ben tegengekomen in RT, meen me te herinneren dat hij in het andere team zat, en ik er na afloop een loss bijhad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Complication? Mmzz, als je zijn naam verward met Complicated, kan dat haast geen betrouwbare herinnering zijn :P.

Ik heb die CryptLord gezien, maar da's toch geen spirit meer wat er van die hero uitgaat? Ik vind een hero pas een hero als ie twee ogen heeft, twee armen en twee benen niet als ie een paar duizend fascetten heeft, 8 benen geen armen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:11
Denk het niet van Complication doet alleen sol0r

[ Voor 6% gewijzigd door Hielko op 08-02-2003 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Idd, ik kan het niet vaak genoeg zeggen: Fransen zuigen echt zo ongelovelijk hard! Gisteren ook weer .... ben ik bijna level 11 en ja hoor, zitten er weer een paar Fransen in mijn team .. tis echt om te janken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Kan weinig medelijden met jullie hebben, eigenschuld dikke bult als je rt doet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020

Anoniem: 42423 schreef op 08 februari 2003 @ 13:06:
Idd, ik kan het niet vaak genoeg zeggen: Fransen zuigen echt zo ongelovelijk hard! Gisteren ook weer .... ben ik bijna level 11 en ja hoor, zitten er weer een paar Fransen in mijn team .. tis echt om te janken :'(
Ik heb normaal niet zo heel veel tegen fransen (wel wat, maar dat doet nu ff niet terzake), maar op wc3 zijn het echt stuk voor stuk egoïstische klootzakken. Ze weigeren Engels te spreken, en als ik het vraag dan gaan ze altijd in het frans schelden (en dan lomp doen als ze erachter komen dat ik ze versta). Ook een keer tijdens RT had ik zo'n fransoos als ally. Die vent zat de hele tijd in krom (geheel onverstaanbaar voor mij) frans praten/schreeuwen, dat was echt zo frustrerend... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:06

Glorificationer426

come we hero rush yes?

jep, met RT vraag je erom :p

ik ga nu ff die replay van comp vs tilleman kijken (je was niet de enige die m niet kon vinden op theinclan.com dirk :))

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol Toch niet? Mmmzzz ik dacht al 'ben ik nu gek of?' maar volgens mij stond ie ook op een andere site.. Nah jah, ik heb hem nu iig maar als iemand hem als nog niet kan vinden; Reverend heeft hem in Deel9 gepost.

Trouwens, heeft iemand al eens een Footmen met Bloodlust gezien? Mmz, valt me nu pas op eigenlijk dat dat best kewl is.. Ga denk ik ook maar eens 2v2'en want ik wil ook wel eens een knight met BL :). http://www.blizzard.com/w...t.aspx?ImageIndex=3&Set=1

Trouwens de eerste keer dat ik screenshots zie van tegenwoordig die lijken op zoals ik het op mijn scherm heb :+.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 08-02-2003 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stond btw gewoon op de frontpage van de in clan website hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is die Tillerman zo beroemd dan? Ik heb nog nooit van em gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat? Nog nooit van hem gehoord? Mmmzzz... Denk aan "nerd to the fullest" + "Microsoft like (probeert uit alles winst te slaan)", en dat is TillerMaN. Oh ja, hij kan ook nog een beetje WC3 spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44391

Anoniem: 42423 schreef op 08 February 2003 @ 13:06:
JIJ HOER WAAR BEN JE!!! KOM ONLINE NU!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[papa mode]

Als jij zo doorgaat, wil over een tijdje helemaal niemand meer met jou spelen!

[/papa mode]

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als er iemand zin heeft in een at'tje?? :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27493

Anoniem: 75020 schreef op 08 februari 2003 @ 13:21:
Ik heb normaal niet zo heel veel tegen fransen (wel wat, maar dat doet nu ff niet terzake), maar op wc3 zijn het echt stuk voor stuk egoïstische klootzakken. Ze weigeren Engels te spreken, en als ik het vraag dan gaan ze altijd in het frans schelden (en dan lomp doen als ze erachter komen dat ik ze versta). Ook een keer tijdens RT had ik zo'n fransoos als ally. Die vent zat de hele tijd in krom (geheel onverstaanbaar voor mij) frans praten/schreeuwen, dat was echt zo frustrerend... :(
mwoa ik ken een paar fransen waar ik regelmatig mee speel, maar die spreken gewoon engels, en zijn ook zo gek als een deur :)

Een van hen was laatst zelfs zo vriendelijk om een game te hosten voor een paar lui in gotwar3 omdat niemand van ons op dat moment zelf een game kon hosten... allemaal courtesy of a gh3y frenchman ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

. excuus.

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 08-02-2003 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jeej, ik heb zonet 1v1 van een meisje gewonnen :P ze zei dat ze heel goed was maar dat viel vies tegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja... het was een dame... Dan is het ook maar relatief he :P. Hoeveel zijn er immers goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ene diaantje is wel goed, kzie haar regelmatig in NLD -1 .... iets van 84% dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

lol :D
diaantje -_-
wat deed ze en wat deed jij? ;]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

?

ik heb van jaguar gehoord dat hij een x met haar had gespeeld, en dat ze ownde :) toen ff gechecked en ze had een aardige score

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arme Jaguar... Én hij wordt geowned door C1000 én door een meid :P. Leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Anoniem: 29882 schreef op 08 februari 2003 @ 17:05:
?

ik heb van jaguar gehoord dat hij een x met haar had gespeeld, en dat ze ownde :) toen ff gechecked en ze had een aardige score
Ik heb je verkeerd begrepen, dacht dat je van diaantje gewonnen had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20627

Ik denk dat ik ook maar weer ga spelen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Zonet een grappige 2v2 met triad. Hij als ud en ik (uiteraard) als human vs een dual undead team. Ging redelijk gelijk op, maar gelukkig hadden we dankzij skells een paar hero's moet een leuk level wat wel van pas kwam :). Voor those interessted: hier vindt je de replay.

p.s. ik haat het als mensen spiekum een gem of true seeing kopen, dan werkt je invisiblilty zo slecht :p

[ Voor 5% gewijzigd door Hielko op 08-02-2003 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shade schreef op 08 februari 2003 @ 17:36:
[...]

Ik heb je verkeerd begrepen, dacht dat je van diaantje gewonnen had..
was het maar waar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag kondig ik aan dat het swamp of sorrow dag is :/

7 potje en 7 keer swamp of sorrow ik vind het nu zelfs een leuke map geworden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Anoniem: 44391 schreef op 08 februari 2003 @ 18:27:
Vandaag kondig ik aan dat het swamp of sorrow dag is :/

7 potje en 7 keer swamp of sorrow ik vind het nu zelfs een leuke map geworden :D
Ja nu je het zegt :), Swamp of Sorrow is nog best leuk :). Kan er goed creepen en je hebt veel expand mogelijk heden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Apocrypha schreef op 08 February 2003 @ 18:43:
[...]

Ja nu je het zegt :), Swamp of Sorrow is nog best leuk :). Kan er goed creepen en je hebt veel expand mogelijk heden.
Die murlocs metteen naast je base die geven best veel exp en ze zijn egt zwak. Als je 2 camps dood dan ben je al lvl 2,5 :D . Ownage map vanaf nu staat ie bij mij thumbs up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

w00t!!! Dirk gaat ook eens een keer RT.

Wat gebeurt er? Ik samen met een level6 rt speler blijkbaar. We bo'en een beetje, zegt ie: zullen we aanvallen? Tuurlijk. We lopen naar een basis, wordt het een footmen clash (ik was aan het techen, mijn ally had footies). Ik ging er vanuit dat het een Harass aanval was. Wat doet die aap? Gaat ie zich concenteren op de barracks. Whop, de vijandige footmen beuken op ons in. Ik kill met me FS nog net 2 peasants, daarna tp ik weg. Na twee seconden had mijn ally de game verlaten...

Leuk hoor dat RT'en :( . GoTters zijn veel betrouwbaarder ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tsja, RT is idd vaag, soms heb je echt teammies die ownen, en die zet ik dan in mijn friendlist en vraag om nog eens te AT'en, werkt goed meestal :)

Maar de fransen die ik ben tegengekomen zuigen idd zeg :( ze beginnen maar frans tegen mij te lullen en dan zeggen ze opeens nix meer en gaat hij mass headhunter :(

dan wordt hij geslacht en zegt hij in het engels: 'my teammate is a n00b' , ik stond aan het eind helemaal bovenaan qua score en hij onderaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 22:58
Hmm ga zo maar weer beetje W3en :) alleen klik nu elke keer met links ergens als iemand erheen moet :O gewend van Generals. Hopelijk win ik zo wat potjes :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:06
Anoniem: 58145 schreef op 08 februari 2003 @ 17:21:
Arme Jaguar... Én hij wordt geowned door C1000 én door een meid :P. Leuk! :)
nop ik ownde samen met haar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882 schreef op 08 februari 2003 @ 19:37:
tsja, RT is idd vaag, soms heb je echt teammies die ownen, en die zet ik dan in mijn friendlist en vraag om nog eens te AT'en, werkt goed meestal :)

Maar de fransen die ik ben tegengekomen zuigen idd zeg :( ze beginnen maar frans tegen mij te lullen en dan zeggen ze opeens nix meer en gaat hij mass headhunter :(

dan wordt hij geslacht en zegt hij in het engels: 'my teammate is a n00b' , ik stond aan het eind helemaal bovenaan qua score en hij onderaan :(
lol. Ik lach me echt altijd suf als zoiets gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

erm wtf??
ik kan niet meer wc3en? alles is zwart

Geen een game doet het meer????
ook als ik opstart zie ik alleen maar zwart tot windows er is???
Wtf?? :(

[ Voor 54% gewijzigd door Shade op 08-02-2003 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shade schreef op 08 February 2003 @ 22:04:
erm wtf??
ik kan niet meer wc3en? alles is zwart

Geen een game doet het meer????
ook als ik opstart zie ik alleen maar zwart tot windows er is???
Wtf?? :(
Formateren ;(
Of probeer hard disk check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

hij doet het alweer

Vaagheid ten top --a

omfg nu weer

wat is dit voor een kanker bug?

[ Voor 38% gewijzigd door Shade op 08-02-2003 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Misschien iets met je videokaart ofzo ?_?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 21:16
wisten jullie trouwens al dat wiebbe een hele goede shoutcaster is? 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.warcraft3.nl/replays/wiebbe.jpg

wel ff op klikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

check deze comics: http://www.warbucket.com/comic.php?id=2
niet allemaal even leuk, maar er zitten zeker leuke tussen :D
deze twee bijv. http://www.warbucket.com/comic.php?id=130 en http://www.warbucket.com/comic.php?id=131

[ Voor 30% gewijzigd door Glorificationer426 op 08-02-2003 23:27 ]

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Oud :Z ;). Heb ik al een keertje gemeld en stond volgens mij paar keer in de topicstart :P.

Klik maar op 'Fun Site' in topicstart :P

[ Voor 7% gewijzigd door Switch op 08-02-2003 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met meer dan 240 games op mn RisingLandz acc en level 12 geweest zijnde, verwacht je toch niet echt meer n00bs op Random Team. Dus wel! En wat voor eikels .. ik trek nog eens de haren uit mn kop en beuk mn kale schedel tegen de muur!!! :@ RAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH ik word echt gek van die Fransen. Wie denken ze wel dat ze zijn! Denken ze dat iedereen toevallig Frans kent ofzo? En leren ze zelf niet fatsoenlijk Engels op school?

Ohw Dark_Insaniac .. 7 games Swamp? Op Fearus acc? 70% ?? jajaja :p Of toch niet ..

Vanavond ga ik beuken, dus kben er morgen weer! =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

dacht ik al :p

maar sommige waren zo grappig dat ik t toch wou neerzetten :)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 13:40

Wiebbe

<none />

Shagura schreef op 08 February 2003 @ 23:00:
wisten jullie trouwens al dat wiebbe een hele goede shoutcaster is? 8)7

[afbeelding]

wel ff op klikken...
wouw, ik ben ontroerd dirk :P

dirk is mij trouw!

maar waar hebben we het nu eigenlijk over??
stemmen euh?

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiebbe schreef op 09 February 2003 @ 01:22:
[...]

wouw, ik ben ontroerd dirk :P

dirk is mij trouw!

maar waar hebben we het nu eigenlijk over??
stemmen euh?
_/-\o_ We hadden het erover dat jij een goede shoutcaster bent en het is me een eer jouw als goede shoutcaster te quoten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL neej man, dat was een heel melige toestand die nergens over ging. Iemand bracht het onderwerp van jouw shoutcast sample naar boven en van het één kwam het andere... Maar ben je aangenomen voor die job of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44391 schreef op 09 February 2003 @ 01:33:
[...]

_/-\o_ We hadden het erover dat jij een goede shoutcaster bent en het is me een eer jouw als goede shoutcaster te quoten _/-\o_
Idd, daar sta ik 100% achter _/-\o_.

Mzzz, dat Random Team bevalt me wel. 2 w / 1 l. Vooral de laatste game was kewl. Hij had een massa wyverns met Shaman en ik een stel grunts en mass wD's. Dat ging wel goed samen :P . En toen ik chain lightning level 3 en Wave level 3 (beide voor ons allebei) had, was het ook meteen afgelopen met hun human castertjes en zielige Hunts :P. Ze hadden dan wel een level6 DH maar ja, 2x een FS/ CT combo met level5 gaat wel érg hard _/-\o_ Loik *.

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 09-02-2003 02:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 13:40

Wiebbe

<none />

Anoniem: 58145 schreef op 09 February 2003 @ 01:37:
LOL neej man, dat was een heel melige toestand die nergens over ging. Iemand bracht het onderwerp van jouw shoutcast sample naar boven en van het één kwam het andere... Maar ben je aangenomen voor die job of niet?
daar zijn ze dus nog steeds niet uit :(
snik..

maar ja, had ook niet echt veel hoop toen ik het opstuurde :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Wiebbe schreef op 09 februari 2003 @ 11:02:
[...]

daar zijn ze dus nog steeds niet uit :(
snik..

maar ja, had ook niet echt veel hoop toen ik het opstuurde :P
Zoals in "U hoort nog van ons" >:)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
PromWarMachine schreef op 08 February 2003 @ 03:10:
Check dit topic: [rml][ MP3] Zuid-Korea: het land van de krimpende flashplayer[/rml]
Die gaat echt genomineerd worden voor topicstart van de eeuw _/-\o_

Met andere woorden: Jouw topicstart mag wel wat visueler naar mijn mening :X
Wat zeg ik nou?
HIValicious schreef op 08 February 2003 @ 02:46:
Graag even wat URL's naar wat leuke pic's ...

Have fun posting :)
Mij lukte het iig dus niet om plaatjes in te voegen, waarom vraag t me niet...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 20-05 12:24
wtf is een shoutcaster :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woei, zonet mn eerste 3vs3 in 3 maanden weer eens gewonnen! (ik heb dus 3 maanden niet gespeeld, niet dat ik 3 maanden alleen maar verloren heb :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Live verslag geven van wedstrijden. Maar dan hoor je de shoutcaster alleen en zie je zelf niet wat er in een wedstrijd gebeurt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Dus net als bij voetbal. Een commentator dus, maar dan van een WC3 wedstrijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28333

Apocrypha schreef op 09 februari 2003 @ 14:32:
[...]

Dus net als bij voetbal. Een commentator dus, maar dan van een WC3 wedstrijd :)
op de radio dan dus :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41237

* Anoniem: 41237 zit er serieus aan te denken om Warcraft III aan te schaffen

het zou wel m'n eerste warcraft/blizzard spel zijn maar het genre vind ik echt ontzettend gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

De game is alleen leuk online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tis hoe je het bekijkt. Als je eerst de singleplayer campaign op normal uitspeelt; dan denk je: mmmz, dat was wel een gaaf verhaal en het was allemaal leuk aangekleed.

Dan ga je online spelen, raak je daar helemaal verslaafd aan :) En dan doe je later nog eens die singleplayer campaign, en dan denk je: w00t, wat een loze zooi :P ! .

Maw ga niet eerst online en dan singleplayer; dat ga je merken :D.

Maar eh, als je van RTS houdt en je wilt écht RTS, dan is er maar één spel dat ik je aan kan bevelen en dat is WarCraft3. Dat moet je gewoon hebben als fan van het genre O-) .

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 09-02-2003 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Shade had je zonet weer familieleden die niet weten hoe ze Kazaa moeten gebruiken? 0_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand zin in AT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Anoniem: 58145 schreef op 09 February 2003 @ 17:02:
Tis hoe je het bekijkt. Als je eerst de singleplayer campaign op normal uitspeelt; dan denk je: mmmz, dat was wel een gaaf verhaal en het was allemaal leuk aangekleed.

Dan ga je online spelen, raak je daar helemaal verslaafd aan :) En dan doe je later nog eens die singleplayer campaign, en dan denk je: w00t, wat een loze zooi :P ! .

Maw ga niet eerst online en dan singleplayer; dat ga je merken :D.

Maar eh, als je van RTS houdt en je wilt écht RTS, dan is er maar één spel dat ik je aan kan bevelen en dat is WarCraft3. Dat moet je gewoon hebben als fan van het genre O-) .
Ik vond het meteen loze zooi =P
Komt misschien door bw ofzo :?

En ik weet et niet hielko, was gewoon gaar weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat is je nick dan? :P

GoT-ReV3rEnD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is mijn nick? Mmzzz ik dacht dat van iedereen op dit forum de nick wel een keer duidelijk was :D. Gewoon mijn gotnaam eigenlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Anoniem: 42423 schreef op 08 February 2003 @ 23:32:
Met meer dan 240 games op mn RisingLandz acc en level 12 geweest zijnde, verwacht je toch niet echt meer n00bs op Random Team. Dus wel! En wat voor eikels .. ik trek nog eens de haren uit mn kop en beuk mn kale schedel tegen de muur!!! :@ RAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH ik word echt gek van die Fransen. Wie denken ze wel dat ze zijn! Denken ze dat iedereen toevallig Frans kent ofzo? En leren ze zelf niet fatsoenlijk Engels op school?

Ohw Dark_Insaniac .. 7 games Swamp? Op Fearus acc? 70% ?? jajaja :p Of toch niet ..

Vanavond ga ik beuken, dus kben er morgen weer! =D
op lvl18 (rt) zijn er nog steeds genoeg noobs die niet normaal kunnen doen :'(

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kom dan online drolhoofd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nah waar blijf je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah ik ben er! Gotwar3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TrehT schreef op 09 februari 2003 @ 17:39:
[...]

op lvl18 (rt) zijn er nog steeds genoeg noobs die niet normaal kunnen doen :'(
Ik leef met je mee :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

w00t! Wat een pracht van een game :)

Als je ff tien minuten hebt, check deze dan maar ff :
http://www.replayers.com/...php?id=13359&t=1044807643

Samen met Reverend tegen 2 van die typische fransen :P

En natuurlijk zouden we hem nooit posten als we verloren hadden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jups dat was een erg leuke game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
  • Laatst online: 15-02-2022
Dat was inderdaad een leuke game om te zien, maar als zij die grote aanval van hun beter georganiseerd zouden hebben dan had het wel wat lastiger geworden.
Als ze die Hero, Raiders en AoWs allemaal tegelijk hadden laten aanvallen in plaats van in golven hadden ze meer resultaat gehad.
Maar mooi opgevangen met je catapults dirk :)

Ik vind het trouwens wel klote van mezelf dat als ik replays bekijk of observer ben ik wel zie wat er misgaat, maar als ik zelf speel ik geen idee heb wat ik moet doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145 schreef op 09 February 2003 @ 18:22:
w00t! Wat een pracht van een game :)

Als je ff tien minuten hebt, check deze dan maar ff :
http://www.replayers.com/...php?id=13359&t=1044807643

Samen met Reverend tegen 2 van die typische fransen :P

En natuurlijk zouden we hem nooit posten als we verloren hadden :).
Wel lachen, maar niet echt moeilijk meer als je die eerste rush weet af te slaan.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2024
lamemeuk zo'n AoW rush :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Werkt dat nou eigenlijk goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Euhm... Ligt er aan wie het doet en hóe. Als je zo'n rush afslaat en de vijand had geen expand, dan krijgt ie nooit op tijd meer een leger op de been.

En ze voerden het ook heel slecht uit. 3 Aow's gingen richting mijn cata's maar dat haalde ze nooit. De andere pakten Rev's basis maar daarvoor waren ze te klein in aantal.

Je zag het later ook (als je hem gezien hebt): toen wij aanvielen had die ene spelers nix meer en die andere alleen wat raiders (voer voor wd's en grunts).

Daarom was ie ook zo leuk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raiders+AoW kan heel pijnlijk zijn, vooral als die raiders ensnare hebben, dan stampen ze je hele base plat..

Raider rush vin ik om te spelen 1 vd leukste strat's, maar eigenlijk werkt het alleen goed tegen NE (dan moeje wel snel wezen, want tegen archers gaan ze ook snel dood) of als 2e legertje, dus dat je de ene aanvalt, en dan ondertussen met 6 raiders de andere basis sloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

net leuk potje gedaan met tcq, de gasten gingen weer mass hunt :) een paar stun totems doet wonderen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Anoniem: 75020 schreef op 09 February 2003 @ 19:39:
[...]

Werkt dat nou eigenlijk goed?
Het irritante eraan is dat het in principe heel weinig geld kost en je ondertussen gewoon nog een legertje kan maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah. Ben ik het mee eens. Ze moeten iets doen daaraan. Bijvoorbeed dat geuproote bomen voedsel kosten om te bewegen of zo. Of dat ze bulten exp leveren. Iets in die richting. Anders blijft het gewoon lamen met die bomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20627 schreef op 09 February 2003 @ 19:48:
Raiders+AoW kan heel pijnlijk zijn, vooral als die raiders ensnare hebben, dan stampen ze je hele base plat..

Raider rush vin ik om te spelen 1 vd leukste strat's, maar eigenlijk werkt het alleen goed tegen NE (dan moeje wel snel wezen, want tegen archers gaan ze ook snel dood) of als 2e legertje, dus dat je de ene aanvalt, en dan ondertussen met 6 raiders de andere basis sloopt.
Ja maar dan is het al geen rush meer, want tegen de tijd dat je een leger hebben dat groot genoeg is dat 3x6 (6 raiders) = 18 food kan missen, ben je al ver in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145 schreef op 09 februari 2003 @ 21:37:
[...]

Ja maar dan is het al geen rush meer, want tegen de tijd dat je een leger hebben dat groot genoeg is dat 3x6 (6 raiders) = 18 food kan missen, ben je al ver in het spel.
Als ik met ud rush dan gebruik ik meestal 8 ghouls. 8*2 is 16 food. 1tje erbij maakt al 18. Het is volgens mij meer dan raiders een redelijk lange techtree hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145 schreef op 09 February 2003 @ 21:37:
[...]

Tegen NE is het wel rushen, de ander is idd geen rush :). Wijsneus :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020 schreef op 09 February 2003 @ 22:23:
[...]

Als ik met ud rush dan gebruik ik meestal 8 ghouls. 8*2 is 16 food. 1tje erbij maakt al 18. Het is volgens mij meer dan raiders een redelijk lange techtree hebben.
Ja, het ligt ook aan de techtree. Het punt is: tegen de tijd dat je een leger hebt dat zonder 18 food ook aan de slag kan, is het al wel een sterk leger.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.