TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Anoniem: 71672
Anoniem: 75020
Anoniem: 58145
Mjah, ik probeerde iets in de richting met raiders maar helaas had HaggisFace (dooieogen voor de fanseen raider rush tegen NE, dubbele beastery en je zult verrast zijn hoe snel je bent met raiders pompen. Meestal techt een NE naar dryads of hij masst aow's in beide gevallen zit je redelijk goed
Maar eh, Raiders tegen Dryads lijkt me niet echt een succes. Ten eerste hebben ze Heavy Armour en ten tweede werkt ensnare niet.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 10-02-2003 04:15 ]
mja als het goed is techt een orc sneller en heb je raiders voordat hij dryads heeft; pin me er niet op vast ik heb t zelf nooit geprobeerdAnoniem: 58145 schreef op 10 februari 2003 @ 02:31:
Ik ben het eens met Fanboy. Raiders zijn nu helemaal geen interessante eenheden. Ze liggen supersnel tegen de vlakte, ensnare kan gedispeld worden (slaat helemaal nergens op, logisch gesproken) en de damage is ook niet explosief (zeker niet als je de damage niet upgrade wat vaak het geval is als je rusht).
[...]
Mjah, ik probeerde iets in de richting met raiders maar helaas had HaggisFace (dooieogen voor de fans) teveel archers. Ga het zeker iig nog eens proberen.
Maar eh, Raiders tegen Dryads lijkt me niet echt een succes. Ten eerste hebben ze Heavy Armour en ten tweede werkt ensnare niet.
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Maar goed, WarCraft3 draait op m'n nieuwe systeempje op 1600x1200.
Helaas kreeg ik toch last van checkers als ik m'n Radeon 9500 naar een 9700 porbeerde te modden (alleen in WarCraft3 trouwens).
Maar goed, over een maandje maar een 'echte' kaart kopen (als 'ie uit is tenminste):
Radeon 9900Pro.
Kijken of we 3200x2400 kunnen halen.

Godfather Bodybuilding topic reeks
Dan zou het al een late rush moeten worden wat volgens mij wel effectief is, als zij (2vs2) bijvoorbeeld jouw ally aanvallen moet jij op dat moment met al je raiders plus eventueel een shaman of twee gaan aanvallen. En als je gelukt hebt vanllen ze dan terug.... zoniet heb je een complete basis vet gemold
Volgens mij kun je echt goeie strats bedenken als je je indenkt wat JIJ kut zou vinden als ze dat bij jou zouden doen....
Als je dat dan goed uitvoert kom je echt heel ver..
Bijvoorbeeld ik zie het 1000x gebeuren dat ik mass griphon ga en dan word ik gespot door wat dan ook dan weten ze gewoon dat ik flying ga maar zij zijn daan BV tauren aan maken maar gaan gewoon stug door dat snap ik dan echt niet maak dan in gods vredes naam anti/flying. Volgens hebben de meest dan zoiets van ik heb dat geupgrade en dat blijf ik dan ook maken en verder niets

Zoiets zie ik echt vaak gebeuren gewoon zonde....
[ Voor 38% gewijzigd door Row op 10-02-2003 12:00 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Zelf ondervinden dus. Ipv snel te techen naar dryads, kan je eens archers maken, bij voldoende resources mount je ze op hippo's bij tier2, en bij tier3 gooi je wat chims erbij...
Buiten je DH als tank misschien je allie laten tanken met melee of zelf wat hunts en/of dotc ertussen gooien.
Anoniem: 27493
Ik beloof mass WD is NIET een van die strats (alsnog sorry Wiebe)
Trouwens voor NE werkt een combinatie van DotC en dryads ook wel goed denk ik.
Neej, want rejuvinate werkt niet op dryads, dus dat lijkt me niet echt optimaal. Dan kan je volgens mij beter gewone archers doen, of hippo's.Anoniem: 58145 schreef op 10 February 2003 @ 13:40:
lol0rzIk blijf het toch lachen vinden om met stomme strats aan te komen
. Echt waarvan je op een gegeven moment zelf al denkt: ehhhhhhhhhhhhhhh righhhhhhht waarom doe ik ??!
Trouwens voor NE werkt een combinatie van DotC en dryads ook wel goed denk ik.
Oh? Rejuv en Roar op jo dotc's natuurlijkAnoniem: 75020 schreef op 10 februari 2003 @ 14:54:
[...]
Neej, want rejuvinate werkt niet op dryads, dus dat lijkt me niet echt optimaal. Dan kan je volgens mij beter gewone archers doen, of hippo's.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Mwah... Het punt is dat drayds wel een goede unit zijn maar dat ze meestal een meatshield nodig hebben (zeker tegen Orc; een goede Orc speler gaat Grunts tegen Dryads en niet Tauren vanwege Piercing en de lage snelheid van tauren en dan leg je die Grunts neer met beren). Archers zijn niet zo effectief als Dryads, mede omdat ze geen abolish magic hebben maar ook omdat ze geen poison sting hebben. Hippo's zijn misschien wel een idee maar ik zie eerlijk gezegd nooit NE spelers met Hippo's ... ach wat maakt het ook uit. Fruity Elves = ghey anywayAnoniem: 75020 schreef op 10 February 2003 @ 14:54:
[...]
Neej, want rejuvinate werkt niet op dryads, dus dat lijkt me niet echt optimaal. Dan kan je volgens mij beter gewone archers doen, of hippo's.
Heeft iemand trouwens wel eens Shaman only geprobeerd?
Anoniem: 13426
is al wel een tijdje terug..
Ik heb die RotW net ff [edit: vanmorgen] gekeken en vond hem wel stoer. Hij had ook verloren van die Pix gast he .
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 10-02-2003 16:29 ]
Oh zahadun van pix
jup
kijk em strax wel ff =p
[ Voor 88% gewijzigd door Shade op 10-02-2003 16:31 ]
Jah, hij is wel vet. Best kort maar wel constant actie
eerst beat ik bijna een lvl 16 UD gast krijg ik dan een disc
dan ga ik gelijk op tegen een lvl 15 NE en zit ik midden in een mega battle (dryads + bears + chims vs hunts + bears + archers) ik mega laggen dus ik kan totaal nie micro-en en verlies dus me heroes en me leger, en toen kwam ie aan met een mega leger en toen heb ik maar GG gezegd
Toen een Orc tegenstander lvl 12 ofzow ik vergeet gewoon te scouten en toen kwam ie al aan met een mega leger wyvs en ik kon er nix meer aan doen
Bah bah me hele dag verkloot man ik had een humeur dat wil je nie weten
This is the Way.

Anoniem: 61109
Nou ik ben er weer hoorAnoniem: 58145 schreef op 10 February 2003 @ 16:24:
Jah? MMmzzz, blat0r moet hier wel ergens rondhangen... Hij vertelde gisteren nog dat ie alleen om 9 uur tennis had. En ik zou ook niet weten hoe een tweaker de hele dag doorbrengt zonder op het forum te hangen en te gamen.

Hier dan nog even die rep van Triad: RaiderRapeOwnsNe
have phun
Anoniem: 53772
Ik was een keer tegen deze strategie aangelopen "Quick Dryads - How To Begin"Timocos schreef op 10 februari 2003 @ 12:06:
Mssn al vaker langsgekomen maar weet iemand een goeie tactiek met de NE want ik tech elke keer naar Dryads maar wordt nog steeds omver gelopen. Kan iemand mij een bouwstijl vertellen hoe ik snel en efficient bouw
http://www.war3pub.net/strategy.php?page=showcomments;id=455
Hier staat heel nauwkeurig de Build Order beschreven om zo snel mogelijk dryads te bouwen met daarbij de waarschuwing dat je in het begin heel erg kwetsbaar bent voor een rush en om dat een beetje op te vangen moet je veel met je Hero harassen, voor advies daarover moet je bij Dirk of Comp zijn
Ik heb het een paar keer geoefend tegen de computer en op zich werkt het best wel aardig, tegen de tijd dat je Dryads kunt bouwen heb je wel een redelijke buffer goud en hout waardoor je ze ook kan bouwen.
Alleen moet je er dan ook nog wat nuttigs meedoen en dat gaat mij altijd wat minder af
Dat wil ik eigenlijk wel eens zien, comp vs Dirk in een all-mighty Hero-harass partij!Lister schreef op 10 februari 2003 @ 19:02:
[...]
Hero harassen, voor advies daarover moet je bij Dirk of Comp zijn
Anoniem: 29882
Anoniem: 44391
En ik heb gewonnen met Mass beren + Talon en 2 lvl 7 herosAnoniem: 29882 schreef op 10 februari 2003 @ 19:56:
stomme Fearus en tcq, was ik eindelijk op gang en had ik fearus in een hoekje terwijl met 16x16 tauren eraan kwamen, dropte tcq met zijn 'mass huntress' in mijn xp
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Omdat ik je basis heel liet. Terwijl ik je kon afmaken met 3 adept beren
En als compromie dat ik het heel liet nam ik je Natural Exp
Ik heb ook eens een leuke replay waarvan ik het wel waard vond om hem te plaatsen.
3v3 met Claw, Tyler en Volder
Hij is wat lang denk ik en het begin is niet zo best met 2x archers, maar het einde is des te leuker.
Kijk, geniet of erger je, maar alle commentaar is welkom
Dan had ik nog een klein puntje over franse spelers, Tyler is dus een fransman en duidelijk een uitzondering op de "Franse zuigen regel" dacht ik zo.
Edit: leuk om te weten onze tegenstanders waren een lvl 9 team en wij lvl 2
[ Voor 8% gewijzigd door volder op 10-02-2003 20:25 . Reden: lvl toevoeging ]
3vs3 op stormguarde... ben NE, en 't ging wel lekker... (1 van de weinige gewonnen potjes vandaag).
http://home.planet.nl/~geem0005/3vs3.w3g
Tips misschien?
Anoniem: 42423
www.tweakers.fr
Edit: Hier trouwens een replay tegen een level7 speler vanavond. Ging wel goed maar als ik eerlijk mag zijn, ik wil niet opscheppen, ging het nogal makkelijk

Iig baalde ik er wel van dat mijn micro zoog. Ik liet die BM van hem veel te veel op mijn heroes inhakken. Dat was niet echt slim.
Tips van (goede; hoeft niet hoor; alles is welkom!) orc spelers over die laatste battle: kom maar! Plz!
http://www.replayers.com/...php?id=13665&t=1044915471
Ps. Is niet zo'n lange game hoor dus als je ff hebt!
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 11-02-2003 00:18 ]
Ik heb em niet eens gesaved bunneh dus ben maar niet bang
BJ Bon Jeu?Anoniem: 58145 schreef op 11 February 2003 @ 00:14:
Fransen zullen ook nooit 'gg' typen, alleen al omdat het een Engelse afkorting is en géén Franse. Neej, Fransen zuigen big time.
www.tweakers.fr
[edit] en natuurlijk wil ik je nog eens aansporen om die replay te bekijken. KEKEKEKEKE!
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 11-02-2003 00:28 ]
LoL Dirk, als we lang genoeg doorgaan in het eren en aanbidden van jou, zullen Beaver en Madfrog ter zijner tijd je wel vragen voor een 1 on 1 =D

Na het middelste gevecht laat jeje wolven een beastiary aanvallen..... daar heb je nix aan gewoon opdie peons. Verder is er op dat laatste gevecht weinig aan temerken dat stasis was wel makkelijk, maar je TC kan je terug trekken als hij bijna dood isAnoniem: 58145 schreef op 11 February 2003 @ 00:14:
Idd. Volgens mij is dit al eerder gezegd maar bij mij flikken ze het ook al om niks te zeggen als je 2v2't. From? Holland. Oh.. *....* stilte. Niks meer. Vraag je wat "what will you do?" en dan zeggen ze niks en zo.. Heel flauw. Meeste spelers zeggen nog wel eens 'thx' als je ze helpt in een k*tsituatie. Maar die fransen niet. Fransen zullen ook nooit 'gg' typen, alleen al omdat het een Engelse afkorting is en géén Franse. Neej, Fransen zuigen big time.
www.tweakers.fr
Edit: Hier trouwens een replay tegen een level7 speler vanavond. Ging wel goed maar als ik eerlijk mag zijn, ik wil niet opscheppen, ging het nogal makkelijk. Okee mag ik dat ook een keer zeggen!
Iig baalde ik er wel van dat mijn micro zoog. Ik liet die BM van hem veel te veel op mijn heroes inhakken. Dat was niet echt slim.
Tips van (goede; hoeft niet hoor; alles is welkom!) orc spelers over die laatste battle: kom maar! Plz!
http://www.replayers.com/...php?id=13665&t=1044915471
Ps. Is niet zo'n lange game hoor dus als je ff hebt!
BTW spear upgrades werken niet bij docters ook al is het icoontje hetzelfde.
[ Voor 3% gewijzigd door HitmanWVU op 11-02-2003 01:01 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
THX! Van die Wolven is dom. Dat is gratis xp inderdaadHitmanWVU schreef op 11 February 2003 @ 01:00:
[...]
Na het middelste gevecht laat jeje wolven een beastiary aanvallen..... daar heb je nix aan gewoon opdie peons. Verder is er op dat laatste gevecht weinig aan temerken dat stasis was wel makkelijk, maar je TC kan je terug trekken als hij bijna dood is
BTW spear upgrades werken niet bij docters ook al is het icoontje hetzelfde.
En ik weet dat WD's niet geüpgrade kunnen worden (master en adept dan wel) maar ik upgrade de speren voor het geval hij Wyverns zou gaan.
zwaar irri hoor
maar zeker verdiend
Moet ik um kope of kan downloade ook?evilpin0 schreef op 11 februari 2003 @ 01:26:
hitmanusje kom c&c generals spelen, gandalf speelt ut ook al. Weer gezellig zoals "vroeger" =)
[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 11-02-2003 12:03 ]

Mensen downen games --> prijzen moeten omhoog om uit de kosten te komen --> te duur, dus nog meer mensen gaan downen --> prijzen nog hoger --> etc.
Klasse allemaal!

Maar t blijft niet netjes idd
Ben nu trouwens druk met orc bezig en t lukt voor geen meter

Gelukkig heb ik veel vrije tijd
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Over een week heb ik hem binnen... Dus in de US/UK zal hij wel uitgaan.evilpin0 schreef op 11 februari 2003 @ 12:23:
hij is niet eens uit =) ik speelde wc3 ook al lang voordat die uitkwam
Beta's downen en spelen alla, maar wel daarna kopen dus!
BTW: heeft er iemand zin in een FFA vanvond? (Dirk.. Dirk.. Dirk)
Éen guard tower in je basis helpt al heel veel. En als je later in het spel nog aangevallen wordt, dan is het toch geen echt harassen meer. Dan is het gewoon iiritantAnoniem: 71672 schreef op 11 February 2003 @ 10:32:
Hey Dirk, ik moet toch eens wat anti harrass taktieken bedenken...
zwaar irri hoor
maar zeker verdiend
Een andere oplossing is: ga zelf ook harassen! Je wint er tijd mee die je dan later kunt gebruiken om bijvoorbeeld te creepen (wat jij zo graag wilt
och ja, dan maar rax en veel TP' s kopen...
en harrassen zuigt, geef mij dan maar een goede oldfashioned rush
met 2 grunts en een farsey of 5 ghouls met vamp aura..
dat is nog eens leuk tegen een techer
Nee hoor, mag best gezegd worden in een topic...Anoniem: 71672 schreef op 11 February 2003 @ 13:05:
plz geen discussie over downen en geen geld hebben danwel kopen, daar is een ander topic meer geschikt voor...
BTW: heeft er iemand zin in een FFA vanvond? (Dirk.. Dirk.. Dirk)

Trouwens, wat je zegt HaggisFace, is niet helemaal waar hoor. Kijk, voordat iemand een hero heeft, moet ie drie dingen doen:
altaar bouwen
hero (re)viven (hoe noem je dat!)
hero richting je basis moven
Voordat dat voor de bakker is, ben je met een goede BO al eerder een Guard Tower aan het bouwen.
[edit: knIP jij speelt niet met orc he?] Mmzz.
Blator merk je toevallig hoe erg ik deze reply aan het verneuken ben? Ik heb geen idee meer wat ik er mee aan moet
[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 11-02-2003 13:59 ]
Dus ik op een afgelegen stukje snel 2 rax neerpoten, grunten pompen
Geloof me, late(mid)-game rax als je tegenstander het niet verwacht is pretty tough.
Dat noem je trainenAnoniem: 58145 schreef op 11 February 2003 @ 13:55:
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 61109 op 11-02-2003 13:57 ]
ik drop vast nog wel een aantal keer langs
ik zeg niet dat ik et nooit meer speelAnoniem: 61109 schreef op 11 February 2003 @ 14:03:
Heeft iemand tijd over om even een lijstje te maken van al die mensen die zeggen dat ze geen WC3 meer gaan spelen? Dan kunnen we ze later eventjes 'sarcastisch' toespreken als ze weer terugkrabbelen
Of nee. We zetten het gewoon in dit topic.
LIJST VAN SPELERS DIE NIET MEER WARCRAFT3 SPELEN EN LATER TOCH WEL TERUGKRABBELEN:
- EvilPin0
- Jaguar645
[edit: pruts0r, wel alfabetisch ntlk
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 11-02-2003 14:09 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 11-02-2003 21:13 ]
ah bedanktLister schreef op 10 februari 2003 @ 19:02:
[...]
Ik was een keer tegen deze strategie aangelopen "Quick Dryads - How To Begin"
http://www.war3pub.net/strategy.php?page=showcomments;id=455
Hier staat heel nauwkeurig de Build Order beschreven om zo snel mogelijk dryads te bouwen met daarbij de waarschuwing dat je in het begin heel erg kwetsbaar bent voor een rush en om dat een beetje op te vangen moet je veel met je Hero harassen, voor advies daarover moet je bij Dirk of Comp zijn
Ik heb het een paar keer geoefend tegen de computer en op zich werkt het best wel aardig, tegen de tijd dat je Dryads kunt bouwen heb je wel een redelijke buffer goud en hout waardoor je ze ook kan bouwen.
Alleen moet je er dan ook nog wat nuttigs meedoen en dat gaat mij altijd wat minder af
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
vroegah toen de mensen nog wc3 @ kali speelden en de mensen voor voor hun plezier wc3 speelden, in plaats van de stats.evilpin0 schreef op 11 februari 2003 @ 12:23:
hij is niet eens uit =) ik speelde wc3 ook al lang voordat die uitkwam
ik zal zo ff kijken of ik ccg kan bemachtigen
[ Voor 8% gewijzigd door HitmanWVU op 11-02-2003 15:24 ]
Hehe, that's me!Anoniem: 58145 schreef op 11 februari 2003 @ 14:06:
Ok. We beginnen met EvilPin0 en Jaguar. Ik houd wel bij.
Of nee. We zetten het gewoon in dit topic.
LIJST VAN SPELERS DIE NIET MEER WARCRAFT3 SPELEN EN LATER TOCH WEL TERUGKRABBELEN:
- EvilPin0
- Jaguar645
[edit: pruts0r, wel alfabetisch ntlk]
Zoals al eerder gemeld:
Ik ga nu over op Unreal2 & C&C Generals, maar beide alleen de single player denk ik.
Voor multiplayer kom ik vast wel weer op b.net terecht.
jazeker, maar een discussie erover beginnen waar ik bang voor was, en zo'n discussie kapt er dan nooit meer mee...
Dat vond ik een beetje zonde van dit enorm leuke en leerzame TOPIC
IMO (my opinion is not Humble
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 71672 op 11-02-2003 18:10 ]
voordat je een guard tower hebt moet je een lumber dinges bakken en een guard tower, normaal wil je ook nog graag een zo'n hidethepeongebouwtje hebben voor je houthakkers, dus ik denk dat je in die tijd, als je maar ff scout met wolves danwel peons, je er eerder bent dan dat de ander een guard tower hebtAnoniem: 58145 schreef op 11 februari 2003 @ 13:55:
Trouwens, wat je zegt HaggisFace, is niet helemaal waar hoor. Kijk, voordat iemand een hero heeft, moet ie drie dingen doen:
altaar bouwen
hero richting je basis moven
Voordat dat voor de bakker is, ben je met een goede BO al eerder een Guard Tower aan het bouwen.
reply: mwoah, ik speel random, dat is dus ook en voornamelijk OrcAnoniem: 58145 schreef op 11 februari 2003 @ 13:55:
[edit: knIP jij speelt niet met orc he?] Mmzz.
Ik heb meteen weer zien om het te spelen, maar ik suck er best wel in ^_^. Dus ik ga mensen maar weer eens online vervelen met m'n n00b kunsten. Of anders iemand zoekent op het GoT kanaal.
Ik 0wn wel in tower-defense

[ Voor 4% gewijzigd door Switch op 11-02-2003 16:35 ]
[/quote]Switch schreef op 11 February 2003 @ 16:11:
Woah, nieuw screenie van The Lich King voor de volgende expansion ziet er superlikbaar uit. En ook nog eens geweldig!.
Ik geloof niet dat dat de Lich king is, maar eerder de nieuwe hero voor de UD
meestal rond een uur of 9 zijn er wel lui in channel: Gotwar3
Hoe doe je dat, dat wil ik ookAnoniem: 42423 schreef op 11 February 2003 @ 15:03:
Zo wat vinden jullie van mn nieuwe Bootscreen!
[afbeelding]
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Waarom ben je bang voor een discussie? Zo erg offtopic is 't niet en er worden maar een posts aan gewijt.Anoniem: 71672 schreef op 11 februari 2003 @ 15:56:
[...]
jazeker, maar een discussie erover beginnen waar ik bang voor was, en zo'n discussie kapt er dan nooit meer mee...
Dat vond ik een beetje zonde van dit enorm leuke en leerzame forum
IMO (my opinion is not Humble![]()
)
Dat is dus absoluut niet zonde van dit leuke en leerzame topic.
Het forum GoT is meer dan /12 you know...
$0,02
ja ik vind het pisnichterig dat alles wat je speelt bijgehouden wordt ik wil gewoon vrijblijvend een game kunnen spelen, zoals UT, zonder uber te hoeven concentrerenHitmanWVU schreef op 11 februari 2003 @ 15:23:
[...]
vroegah toen de mensen nog wc3 @ kali speelden en de mensen voor voor hun plezier wc3 speelden, in plaats van de stats.
ik zal zo ff kijken of ik ccg kan bemachtigen

mr j please start een discussiegroep maar ga het niet hier aan lopen kaarten bereik je niks mee
[ Voor 10% gewijzigd door TrehT op 11-02-2003 17:14 ]
WTF.TrehT schreef op 11 februari 2003 @ 17:13:
[...]
mr j please start een discussiegroep maar ga het niet hier aan lopen kaarten bereik je niks mee
Mag er toch wel wat van zeggen ofzo?

Maar goed, ik kap er wel mee, zoek 't uit...

[ Voor 5% gewijzigd door MrJ op 11-02-2003 17:17 ]
't was me al gelukt, maar toch bedankt
Enne MrJ, je kunt wel proberen mensen over te halen om legaal te kopen maar meestal lukt het toch niet en de mensen díe al legaal kopen, vinden die bijdrage op zich vaak ook al meer dan voldoende. Ik vind wel dat het terecht is dat je er een opmerking over maakt van zodra iemand de woorden IK+ILLEGAAL+HEHE in de mond neemt (wat ook gebeurde volgens mij) maar jah, da's mijn mening.
Ik vind dat er niet genoeg over geluld kan worden maar helaas vind niet iedereen dat. So be it. Misschien is dit idd niet het topic om het daarover te hebben
E
ik respecteer je mening, maar wat dirk zegt is waar, en alle mensen die WC3 online spelen hebben het spel ook legaal....
Zo weinig zin om het hier te gaan verkondigen
en sorry mrj ik heb mijn bericht al gewijzigd.]
Forum = topic
Ontopic:
Vanavond dus geen WC3 meer, maar Unreal2.
Cya all over een paar dagen weer!
de afgelopen paar dagen al geen wc3 meerMrJ schreef op 11 februari 2003 @ 18:50:
Is allemaal al goed.
Ontopic:
Vanavond dus geen WC3 meer, maar Unreal2.
Cya all over een paar dagen weer!
Anoniem: 20627
Of een normale pathing waardoor ze gewoon in een formatie blijven lopen en niet in een rij gaan lopenAnoniem: 20627 schreef op 11 februari 2003 @ 19:18:
Ik zou het ook wel leuk vinden als je in de uitbreinding ook formaties voor je armies kon maken, om dan zo een tactisch voordeel te hebben, lijkt me wel vet..

Ik ben trouwens binnenkort denk ik ook stuk minder te vinden op battle.net, it's time for generals
Ik weet niet of dat de campaign is wat je vet vindt, maar áls het idd de campaign is: maak je borst maar vast nat; MP is nog véél beterAnoniem: 41237 schreef op 11 February 2003 @ 19:24:
YES!! ik heb vandaag eindelijk warcraftIII binnen. w00t!! wat is dat spel vet!
Same here, vanaf de release datum WarCraft III gespeeldHielko schreef op 11 February 2003 @ 19:27:
In een rij lopen doen ze volgens mij juist als je formation movement uitzet, anders valt dat wel redelijk mee.
Ik ben trouwens binnenkort denk ik ook stuk minder te vinden op battle.net, it's time for generals.
Voorlopig even genoeg, maar ja, exp decay zuigt dus zo af en toe ben ik er nog wel
Anoniem: 20627
En ik ben een tijdje van WarCraftIII af geweest, maa rnu begint het na 2 potjes toch alweer te jeuken
http://home.quicknet.nl/qn/prive/loekditadh/Triad.w3g
[ Voor 52% gewijzigd door Gallus op 11-02-2003 21:22 ]
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Dit topic is gesloten.