dat Ziet er cool uit maar volgens mij is het Complete plaatje wel iets meer dan 6 Dollar
wel een Cool ideeej maar naar mijn weten iets te onhandig bij het vervoeren
Verwijderd
page3 doet het bij mij niet, maar dat kan ook aan mij liggen.
het is alleen groot vergeleken met een prom. maar voor 594 euro minder mag dat ook wel
Nikon D50 - nikkor 18-55 & nikkor 55-200 | specs pc | specs laptop | specs serverke
Ja, een LAN bak ist niet...TomVdE schreef op 06 February 2003 @ 21:08:
Ik denk wel dat het verbruik hoog zal liggen. En hij neemt ook veel plaats.
Kom je daar aan met je koelkast, word je geweigerd omdat je alcohol bij je zou hebben ofzow
OC / CM - Begint eer ge Bezint
een prometia is ook geen vedergewichtScatman_II schreef op 06 February 2003 @ 21:13:
[...]
Ja, een LAN bak ist niet...
Kom je daar aan met je koelkast, word je geweigerd omdat je alcohol bij je zou hebben ofzow
valt wel mee hoeveel plek dat ding inneemt hoor...TomVdE schreef op 06 February 2003 @ 21:08:
Ik denk wel dat het verbruik hoog zal liggen. En hij neemt ook veel plaats.
met water en antivries?Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 20:59:
WOw das wel een heel tof projectje! Denk alleen als er iets lekt dat het dan wel erg gevaarlijk wordt.
tis toch een casemod of niet dan?
het heeft imo meer met Die hard overclocking te maken
ontopic: dit is wel een vet project! ik geloof dat er een aantal gasten op GoT ook met zoiets bezig zijn, misschien kunnen ze die gast wel mailen voor info ofzo.
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Waarom niet?Scatman_II schreef op 06 February 2003 @ 21:13:
[...]
Ja, een LAN bak ist niet...
je hebt enkel een vorkheftruck nodig en een dieplader
Maar dit is wel een erg kwijl opstellingkje
Ik vind alleen de 3dmark score wel erg laag dat haal ik ook mijn mijn AMD 2000 @ 2200 met een Geforce 4 ti 4400 oc'ed
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
Water met antivries. Ik zie nergens olie hoor. (hij gebruikt antivries van BP als je het daar over hebt)Verwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 21:59:
Wat loopt er dan precies door de slangen heen, door het koelblok? die olie?
Nikon D50 - nikkor 18-55 & nikkor 55-200 | specs pc | specs laptop | specs serverke
Verwijderd
Zou ik daar wat mee kunnen doen?
Marktplaats, viavia... ik ga het dus ook maar doen. Dacht er al heel lang aan.
Alleen dat goed isoleren kan lastig worden.. ach... who dares wins...
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
What to do...
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
waar bouw je alleen die rad van die koelkast in?Tijgert schreef op 07 February 2003 @ 00:59:
ok, koelkast is 'besteld', zaterdag haal ik hem op... maar... ga ik hem nou ook slopen en het vriesgedeelte direct in contact brengen met water... of inderdaad met slangetjes door de wand.
What to do...
dat zeg ik ook niet! ik zeg hoe bouw je die giganitische rad ergens in!?jvvv schreef op 07 February 2003 @ 11:52:
u rad in uw koelkast doen zal redelijk weinig effect hebben.... Daar is een koelkast namelijk niet voor gemaakt (er is daar een uitleg voor maar ik weet het niet meer). Het vriesgedeelte recht in het water zetten zal veeel helpen (zie naar die jongen: -8C)
jaja, is best een joekel he?

Maar ik ga eerst deze rad opstelling maken, kist wordt dit weekend nog getimmerd als het goed is. De koelkast is een eventuele extreme koeling project voor latere tijd. hij zal dan op het platdak (naast de muur) komen te staan.En tot dat die af is en werkt, zal dit beestje de boel koelen samen met mijn mobile heat exchanger.
'Je wat?' nou... die is bijna af.. dan publiceer ik de site