Ik wil graag satelliet tv op mijn computer ontvangen doormiddel van een tv-kaart. Kabel tv is geen optie, want ik woon in een afgelegen gebied waar dat niet is aangelegd. Ik weet eerlijk gezegd niet goed hoe dit allemaal in zijn werk gaat. Ik wil met die satelliet tv-kaart graag de Nederlandse zenders zoals, rtl4, rtl5, sbs6, yorin, tmf en v8 kunnen ontvangen (Digitale Schotel). Ik heb thuis nog een smartcard liggen van mijn kapotte digitale satelliet tuner kastje
voor de tv en ik heb natuurlijk ook een schotel met een kop. Zou iemand mij kunnen uitleggen wat voor tv-kaarten er voor mij in aanmerking komen en waarom. Alvast hartelijk dank.
als ie kapot heb je er toch niks aan, maar je kan op elke TV-kaart via de coax de Sat-tuner doorlussen als het goed isVerwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 21:25:
Ik wil graag satelliet tv op mijn computer ontvangen doormiddel van een tv-kaart. Kabel tv is geen optie, want ik woon in een afgelegen gebied waar dat niet is aangelegd. Ik weet eerlijk gezegd niet goed hoe dit allemaal in zijn werk gaat. Ik wil met die satelliet tv-kaart graag de Nederlandse zenders zoals, rtl4, rtl5, sbs6, yorin, tmf en v8 kunnen ontvangen (Digitale Schotel). Ik heb thuis nog een smartcard liggen van mijn kapotte digitale satelliet tuner kastjevoor de tv en ik heb natuurlijk ook een schotel met een kop. Zou iemand mij kunnen uitleggen wat voor tv-kaarten er voor mij in aanmerking komen en waarom. Alvast hartelijk dank.
Verwijderd
Koop dan een sateliet-kaart voor je pc. Dat kost toen ongeveer 350 gulden en je kunt zelfs wat *leuke* dingen mee doen niet volgens boekje. Go for it!
Ik wil de schotel direct op de computer aansluiten. Hiervoor moet ik een satelietkaart kopen, maar wat vooreen.
Verwijderd
Ik heb een Humax
. Dus niet voor de pc. Maar tijdje terug had de blad C't een paar getest.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 21:59 . Reden: oops, foutje ]
Hauppage of Pinnacle of een andere TV-Kaart producent.
Er zijn genoeg mogelijkheden.
Zoek een paar kaarten uit en lees enkele reviews.
Er zijn genoeg mogelijkheden.
Zoek een paar kaarten uit en lees enkele reviews.
Pagina: 1