[Ervaringen] Sony DRU-500A(X) DVD±RW brander

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 2.160 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:09

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zou mooi zuig zijn als dit echt zo is :(
Ik krijg de princo's dvd-r 4x maar niet op 4 speed gebrand. Nero geeft wel aan dat ie op 4 speed brand maar in werkelijkheid is het maar 2 speed.

Veel mensen hebben hier problemen mee met DRU500A en X. De ene kan wel op 4 speed branden en de andere op 2 ook al hebben ze de zelfde firmware.

Ik las dat iemand 6 sony's had besteld waarvan er 4 op 2 speed branden en de 2 andere sony's op 4 speed branden. En dit met de zelfde firmware, shijfjes en systemen.

Veel info vind je hier >>
http://forum.rpc1.org/viewtopic.php?t=9390
Heb ik speciaal 4 -speed aangeschaft voor de snelheid , krijg je strax dit :(

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenHoek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 16:35
Weet iemand wanneer die DD0203 AccessTek/OptoRite drives uitkomen?

Dit lijkt mij een redelijk alternatief voor die DRU waar ik nu al 4 maanden op zit te wachten, mits die op redelijke termijn uitkomt natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:08

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Zojuist was ik bij de MyCom in Hoofddorp en daar hebben ze een aantal Sony DW-U10A OEM DVD-/+RW Drives liggen voor 399 Euro. Zonder software wel maar dat lijkt me voor de meeste tweakerts niet een al te groot probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

LoCuTuS2000 schreef op 25 april 2003 @ 16:53:
Zojuist was ik bij de MyCom in Hoofddorp en daar hebben ze een aantal Sony DW-U10A OEM DVD-/+RW Drives liggen voor 399 Euro. Zonder software wel maar dat lijkt me voor de meeste tweakerts niet een al te groot probleem :P
Vergeet ook niet zonder support van Sony hè.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

LoCuTuS2000 schreef op 25 April 2003 @ 16:53:
Tja, ik heb de retail voor die prijs :P

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Laatst online: 16:08

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Maakt toch niet uit dat je geen sony support hebt, je garantie gaat toch gewoon via MyCom?

[ Voor 90% gewijzigd door LoCuTuS2000 op 26-04-2003 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:12
RenHoek schreef op 24 April 2003 @ 14:00:
Weet iemand wanneer die DD0203 AccessTek/OptoRite drives uitkomen?

Dit lijkt mij een redelijk alternatief voor die DRU waar ik nu al 4 maanden op zit te wachten, mits die op redelijke termijn uitkomt natuurlijk..
Ik heb er 2 besteld. Leverancier krijgt ze volgende week binnen, verwachten ze. Als die gasten niet zo leveren als Sony dan is er nog hoop.

Zodra ik die dingen heb zal ik (uiteraard) een reviewtje maken, net als met de Sony toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMorePhun schreef op 07 april 2003 @ 18:15:
Voor diegenen die een SONY DRU-500AX willen, een shop in België verkoopt deze aan jawel 379 eurootjes !!

Site: http://www.forcom.be

Online bestellen gaat ook
Hoe zit dat dan met de BTW????
komt er volgens mij gewoon bij nog?? :?

www.formoza.nl had ze nog (24-04)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik was vandaag bij Mediamarkt in Kerkrade/Herzogenrath, zie ik tot mijn verbazing een hele pallet DRU-500AX liggen voor €399.
Volop leverbaar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:20

Rival24

I'll Be Back

Zucht, mijn princo "4x" gaan ook maar op 2x :|. Jammer maar helaas, nu maar weer wachten op een nieuwe firmware.

Ik ben trouwens een dvd tegen gekomen die niet fatoenlijk gebackupped wilde worden (pearl harbor) hier krijg ik namelijk geen spraak (wel achtergrondgeluiden) in de rip, erg vaag. Het gaat trouwens om de gewone versie van 1 dvd. Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

rival24 schreef op 30 april 2003 @ 15:43:
Zucht, mijn princo "4x" gaan ook maar op 2x :|. Jammer maar helaas, nu maar weer wachten op een nieuwe firmware.

Ik ben trouwens een dvd tegen gekomen die niet fatoenlijk gebackupped wilde worden (pearl harbor) hier krijg ik namelijk geen spraak (wel achtergrondgeluiden) in de rip, erg vaag. Het gaat trouwens om de gewone versie van 1 dvd. Iemand ideeën?
[logische vraag]Hoe heb je hem geript dan?[/logische vraag]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-10 17:05

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

rival24 schreef op 30 april 2003 @ 15:43:
Firmware Upgrade 2.0F

* Allows your Dual RW drive to record at 4X on 4X compatible DVD-/+R media.
* Improves reading and writing performance and reliability.
* Reduces vibration noise for the discs with unbalance or eccentricity.
* Improves audio playback on written discs with stand alone systems.

Misschien dat ie helpt met de 4x problemen?

[ Voor 20% gewijzigd door Hermanvh op 30-04-2003 16:08 ]

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

rival24 schreef op 30 April 2003 @ 15:43:

ff wat over dat 4speed verhaal :

- Mijn standalone JVC speler slikt nieuwe Princos die op 4speed gebrand zijn gewoon NIET (dezelfde princos op 2 speed wel).
- We hebben ondervonden dat een standalone speler die de op 4speed gebrande DVD's wel slukt, veel moeite heeft met films. Zo bleef hij vaak even hangen en stotteren, terwijl dit niet gebeurde met een fiml van de dezelfde .IMG op schijfjes van dezelfde spindel, met dezelfde brander op 2 speed

Over Pearl Harbor .. deze heb ik laatst nog gebackuped, zonder ook maar 1 enkel probleem. Geluid is goed.

Heb je misschien niet per ongeluk de AC3 5.1 track weggelaten en de stereo track erop gelaten ?
Dan is de kwaliteit uiteraard een stuk minder (zeker als je DD5.1 verwacht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibby
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-08-2018
Lijkt me dat je de verkeerde audio track hebt geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lijkt me dat de beschikbaarheid van de DRU-500A(X) onderhand wel snor zit :+

De titel is dan ook aangepast :) (was: "Beschikbaarheid Sony DRU-500AX")

[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 30-04-2003 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Denk dat dat nog wel meevalt BalusC;
Ik wacht nog steeds op een levering van zo'n fikker :( ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Koffie op 30-04-2003 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Lekkere Kwal schreef op 30 april 2003 @ 15:59:
[...]
[logische vraag]Hoe heb je hem geript dan?[/logische vraag]
Uuhm gewoon net als altijd met DVD Decrypter (is trouwens een nieuwe versie van uitgekomen gisteren!). Maar als ik het met Instancopy, Dvd2one of DvdShrink doe dan krijg ik wel beeld enzo, maar het stemgeluid is weg (wel geschiet, vliegtuigen dat soort shit). Dvdshrink geeft aan dat er iets fout zit in de audiostream oid en dat die weggelaten wordt (zie pic).
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~ccoppens/Zooi/pearlharbor2.jpg

En dit zijn de streams volgens Instancopy
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~ccoppens/Zooi/pearlharbor.jpg
Koffie:
Ik dacht dat jouw brander ook maar op 2x ging :? kun je dat ergens forceren dan?
Hermanvh schreef op 30 april 2003 @ 16:07:
[...]

Firmware Upgrade 2.0F

* Allows your Dual RW drive to record at 4X on 4X compatible DVD-/+R media.
* Improves reading and writing performance and reliability.
* Reduces vibration noise for the discs with unbalance or eccentricity.
* Improves audio playback on written discs with stand alone systems.

Misschien dat ie helpt met de 4x problemen?
Nee helaas, die had ik er al ff opstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

rival24 schreef op 30 April 2003 @ 17:33:
[...]
Koffie:
Ik dacht dat jouw brander ook maar op 2x ging :? kun je dat ergens forceren dan?
Goede vriend van me heeft een relatief oude DRU-500A (geen X) welke met FW 1.0F ofzo (nee .. geen 2.0) zonder probs meteen op 4speed ging branden.

Ach .. mijn standalone DVD speler slikt toch geen 4speeds, dus zo erg vindt ik het niet (meer).
Al was het voor data-backup wel leuk geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Mijn probleem hierboven heb ik opgelost dmv DvdToolbox, dat was het enige van de "simpele" programma's die wel volledige audiostream pakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

offtopic:
Waarom installeert toch iedereen die Pinnacle InstamtCopy in het Nederlands :?
Brrrr ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Koffie schreef op 01 May 2003 @ 14:07:
offtopic:
Waarom installeert toch iedereen die Pinnacle InstamtCopy in het Nederlands :?
Brrrr ...
offtopic:
omdat m'n os ook NL is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de 510 al ergens gevonden? Een klant van ons heeft hem al, maar onze leverancier weet nog van niets.

Koffie :> (Ik dacht dat jij er nog één zocht)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de dru 510 besteld bij My Electronics. Op de website staat dat ze in mei leverbaar zijn (eerst was dit eind april). Ik heb ze nog een mailtje gestuurd omdat ze volgens de algemene voorwaarden de klant hier van op de hoogte stellen (en niet alleen door dit op de website te plaatsen). 2 dagen geleden verstuurd en nog steeds geen reactie....... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 4x branden lukt wel met de oude firmware maar wat heb je er aan als de films gaan stotteren in je stand alone speler .
Een maat van me heeft een Pioneer brander waarmee 4x branden wel gaat maar op bepaalde stand alone players heeft ie ook problemen met afspelen , stotteren , vastlopen enz met Princo of That's Write .
Ik heb al een een test gelezen van verschillende merken lege dvd's en daar werd ik niet vrolijk van , bij de meeste vooral goedkopere merken was de kwaliteit gewoon slecht .
Beter op 2 x branden dan en zekerheid hebben dat je je dvd's bij alle spelers goed zijn , ook die je eventueel in de toekomst nog gaat kopen anders kan je later de hele shit weer overnieuw branden .
Die Sony test de lege DVD gewoon en is ie kwalitatief niet goed genoeg dan brand die hem op mindere snelheid , koop Verbatim , Sony , Philips i.p.v. el cheapo Princo of That's Write's als je op 4x wil branden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Terw_Dan schreef op 06 April 2003 @ 23:04:
[...]

die DWU10A is volgens mij de DRU-500AX
ze hebben in elk geval dezelfde specs.
Ik heb net overal op het net gezocht en gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat de DWU10A niet het zelfde is als de DRU-500AX. Het gaat hier om een drive die door sommigen als de bulk editie van de 500AX wordt verkocht. Een live exemplaar heeft mij geleerd dat de drive in ieder geval niet de firmwares voor de 500AX kan gebruiken (tenzij er gebruik wordt gemaakt van de gehackte firmware die op sommige duitse sites is te vinden). Deze brander schijnt uit een andere fabriek te komen als de 500AX. In ieder geval zijn de onderdelen anders. Iedereen die naar de DWU10A zit te kijken is dus gewaarschuwd.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Is er nu al wat bekend over exacte levertijden van de DRU-510A?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 03 mei 2003 @ 17:56:
Is er nu al wat bekend over exacte levertijden van de DRU-510A?
Ik heb nog niets vernomen. DRU500AX heb ik wel vrijdag binnengekregen. Hierdoor ga ik er voor alsnog vanuit dat het wel even duurt voordat de DRU-510A er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Iemand die een plek weet in het Noorden van het Land (Grongingen / Drenthe / Friesland) waar ze de 500AX op voorraad hebben? Ik heb zo'n beetje alle zaken in de buurt wel gehad, maar helaas geen geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Laatst online: 14-04 14:49
Bor_de_Wollef schreef op 03 May 2003 @ 22:13:
Iemand die een plek weet in het Noorden van het Land (Grongingen / Drenthe / Friesland) waar ze de 500AX op voorraad hebben? Ik heb zo'n beetje alle zaken in de buurt wel gehad, maar helaas geen geluk.
Hoi ik weet niet of Mediamarkt Zwolle een beetje dichtbij voor je is? Ik werk daar op de Computer afdeling en wij hebben vandaag 10 stuks van de 500AX gekregen. Ze zijn er morgenochtend alle 10 nog voor de prijs van 399.- per stuk ;) Openingstijden van 11:00 tot 17:00! Jammergenoeg heb ik er niet genoeg geld voor :(

Succes!

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:44

Radeon

Today is a good day to die

Volgens mij gaat het de zelfde kant uit als de 500A toen der tijd met die 510A. gewoon weer schaars leverbaar as always. Sony leert niet van zijn fouten.

Je kan nu maar gewoon de 500AX nemen die nu wel redelijk tot goed leverbaar is. zoveel verschil zit er toch niet in.

[ Voor 29% gewijzigd door Radeon op 03-05-2003 23:05 ]

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ck2000nl schreef op 03 May 2003 @ 23:03:
[...]

Hoi ik weet niet of Mediamarkt Zwolle een beetje dichtbij voor je is? Ik werk daar op de Computer afdeling en wij hebben vandaag 10 stuks van de 500AX gekregen. Ze zijn er morgenochtend alle 10 nog voor de prijs van 399.- per stuk ;) Openingstijden van 11:00 tot 17:00! Jammergenoeg heb ik er niet genoeg geld voor :(

Succes!
Morgen? Zondag? Is't koopzondag in Zwolle dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Bor_de_Wollef schreef op 03 mei 2003 @ 23:26:
[...]

Morgen? Zondag? Is't koopzondag in Zwolle dan?
Op de eerste zondag van de maand zijn toch altijd veel winkels open :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Nu online

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Bor_de_Wollef schreef op 03 mei 2003 @ 22:13:
Ik heb de mijne bij de MediaMarkt in Leeuwarden vandaan gehaald. Misschien daar eens kijken mocht Zwolle wat te ver weg blijken te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MediaMarkt in nordhorn heeft ze ook heb er zaterdag zien liggen stonden er nog 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ck2000nl schreef op 03 May 2003 @ 23:03:
[...]

Succes!
He heren modjes. Mag dit wel? Als ik zeg dat wij er 4 hebben liggen (voor 329 excl. BTW), wordt dat als spam gezien. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 16:57:
[...]

He heren modjes. Mag dit wel? Als ik zeg dat wij er 4 hebben liggen (voor 329 excl. BTW), wordt dat als spam gezien. ;(
Jij maakt dan ook reclame voor je EIGEN bedrijf en ik heb d.m.v. mijn voorgaande post op geen enkele manier profijt ervan gehad als de Mediamarkt ze verkoopt ;) Ik ga er niet meer door verdienen of zo.... Ik help gewoon mensen die die brander zoeken :) (en het was in zijn omgeving)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 22:19
Ik ben eruit, ik ga de Sony verkopen, ik ben er niet tevreden over als het gaat om media. Ik vertrouw op Liteon e.d. merken dat hun ondersteuning beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ck2000nl schreef op 04 May 2003 @ 18:19:
[...]

Jij maakt dan ook reclame voor je EIGEN bedrijf en ik heb d.m.v. mijn voorgaande post op geen enkele manier profijt ervan gehad als de Mediamarkt ze verkoopt ;) Ik ga er niet meer door verdienen of zo.... Ik help gewoon mensen die die brander zoeken :) (en het was in zijn omgeving)
Klopt, ik ben er ook heel blij mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag een sony gehaald bij Mediamarkt Rotterdam Alexandria had er nog 10 liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op 04 May 2003 @ 18:28:
Ik ben eruit, ik ga de Sony verkopen, ik ben er niet tevreden over als het gaat om media. Ik vertrouw op Liteon e.d. merken dat hun ondersteuning beter is.
Lees de topics over de Pioneer en Nec branders , precies hetzelfde geouwehoer met sommige media , probleem zit ook niet in de branders maar in de slechte kwaliteit van vooral de goedkopere media .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibby
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-08-2018
Lees de topics over de Pioneer en Nec branders , precies hetzelfde geouwehoer met sommige media , probleem zit ook niet in de branders maar in de slechte kwaliteit van vooral de goedkopere media .
Vreemd, hoe komt het dan dat de helft wat ik voorheen met mijne SonyDRU brandde als onderzetter door het leven gaat :( ,
En sinds ik met een Plextor brand onderzetters tekort heb :)

Tevens heb ik al verschillende media's die op de Sony niet eens herkent werden en op de Plextor zonder probs werken :?

@Kaap

Ge zult snel moeten zijn, want er staan er steeds meer te koop van die Sony's ;)
Over een tijdje staan er meer gebruikte te koop dan nieuwe :*)
Maar ja, dat is ook niet moeilijk met zo'n aanvoer van Sony uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met alle media op de goedkope That's Write
en Princo op 4 speed na nu al zo'n 300 DVD'S gebrand zonder problemen met playback op alle merken Stand alone spelers .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de levering van de dru-510a
Citaat uit mailtje myelectronics: "Er wordt keihard aan gewerkt om ze één dezer dagen
binnen te krijgen, maar zekerheid kan ik pas geven als ze hier in het magazijn staan. (Dus als het Sony zo uitkomt kan het ook langer duren)".
Een dezer dagen, zolang kan ik nog wel wachten.... Hmmzzz als de DRU 500AX voor een redelijke prijs leverbaar is bij mediamarkt (Leeuwarden), dan annuleer ik mijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 11:14:
Citaat uit mailtje myelectronics: "Er wordt keihard aan gewerkt om ze één dezer dagen
binnen te krijgen, maar zekerheid kan ik pas geven als ze hier in het magazijn staan. (Dus als het Sony zo uitkomt kan het ook langer duren)".
Een dezer dagen, zolang kan ik nog wel wachten.... Hmmzzz als de DRU 500AX voor een redelijke prijs leverbaar is bij mediamarkt (Leeuwarden), dan annuleer ik mijn bestelling.
Annuleer hem maar... De enige officiele leverancier van Sony, weet nog niets van een leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Nu online

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 11:14:
ik heb hem voor 399 uit Ljouwert meegenomen (mediamarkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My Electronics hoopt op levering binnen 2 weken. 2 weken kan ik nog wel wachten.... Of is dit hopen tegen beter weten in? 399 is niet eens veel duurder dan bij de meeste webshops omdat er dan geen onder rembours kosten betaald worden.... Klote dillema

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spam weg

[ Voor 93% gewijzigd door BalusC op 06-05-2003 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kan nooit legaal zijn! Legaal is met een factuur en via het normale kanaal. Of het zijn branders 'van de vrachtwagen gevallen' of je doet aan grijze import en dat is dus niet legaal.
Als het tegen zit zijn de serienummers bekend bij Sony en dan kunnen ze alsnog fluiten naar de garantie.

offtopic:
Hopelijk zijn er genoeg mensen die beseffen dat bovenstaand bedrag niet voor inkoop winkels geldt... Mensen gaan dadelijk nog denken dat er bijna 70 euro aan marge wordt behaald :(

[ Voor 35% gewijzigd door BalusC op 06-05-2003 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spam weg

GoT is geen wervingsforum/advertentieforum/V&A forum .. Plaats maar een advertentie op de FP oid

Bij deze krijg je een Officiële Waarschuwing.

[ Voor 93% gewijzigd door BalusC op 06-05-2003 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Die post is door een mede-moderator weggehaald.
Als je daar problemen mee hebt, kun je vie de mail contact met hem opnemen (BalusC).
Het is hier geen marktplaats of wat dan ook.

Als je iets te verkopen hebt, doe je dat maar via de Vraag & Aanbod, niet via het forum !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:X Effies alles weggehaald. Vet blauwe tekst is ook storend ;)

[ Voor 160% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
RealMax schreef op 06 May 2003 @ 12:56:
spam weg

--------------------------------------------------------------------------------
In ieder geval heb jij ze niet via de weg van Sony. Of jij doet het zo dat je ze inkoopt met je bedrijfje... de BTW terug vraagt van de belastingdienst en zwart de dingen verkoopt. Fraude noemen ze dat.

Weet niet waar dit over gaat maar iemand beschuldigen van fraude gaat ook ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Koffie schreef op 06 May 2003 @ 13:00:
Die post is door een mede-moderator weggehaald.
Als je daar problemen mee hebt, kun je vie de mail contact met hem opnemen (BalusC).
Het is hier geen marktplaats of wat dan ook.

Als je iets te verkopen hebt, doe je dat maar via de Vraag & Aanbod, niet via het forum !
Mijn post mocht nog net wel? Najah, verdien er zelf namelijk nix aan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb er toch al geen zin meer in. Ik heb er eentje voor 300 Euro (zat 30 Euro marge op voor mij dus). En de moraalridders betalen maar 100 Euro extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 15:06:
heb er toch al geen zin meer in. Ik heb er eentje voor 300 Euro (zat 30 Euro marge op voor mij dus). En de moraalridders betalen maar 100 Euro extra.
Ben je alleen eigenwijs, of is dat in combinatie met die plaat voor je kop :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 00:10
En nu even ontopic...is las hier op het forum over problemen met media en dat deze brander nu veelal 2e hands wordt aangeboden, ik kan het alleen niet terugvinden.
Aangezien ik op m'n werk er een paar in bestelling heb wil ik toch wel even weten hoe en wat!

We hebben er al 1 binnen, die brandt prima met Maxell en DataWrite 2x dvd's
De -RW van maxell ook geen probleem.

[ Voor 20% gewijzigd door Gman op 07-05-2003 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Ik heb de brander net en w8 op m'n spindel 4 x Princo's.... Zodra ik ze heb getest, zal ik het laten weten. Heb trouwens ook een Nashua schijfje gekocht, ga ik zo ff testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Gman schreef op 07 May 2003 @ 12:27:
En nu even ontopic...is las hier op het forum over problemen met media en dat deze brander nu veelal 2e hands wordt aangeboden, ik kan het alleen niet terugvinden.
Aangezien ik op m'n werk er een paar in bestelling heb wil ik toch wel even weten hoe en wat!
Ik heb hier geprobeerd:

Datawrite
Princo
TDK
Pioneer
Sony
Nashua

Allemaal zonder problemen. Vaak verwachten mensen dat elk gebrand schijfje het in elke standalone dvd speler etc moet doen. Dat is in de praktijk net niet zo, maar dat geldt voor alle branders. De nieuwste firmware lost ook een heleboel problemen op. Ik heb nu al zo'n 150 dvd's gebrand en slechts 1 die het niet deed door een fout van mezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Bij mij dus getest:

That's Write DVD-R (50 op spindel)
BulkPaq DVD-R 25-pack spindel
DataWrite DVD+RW 25-pack spindel
Princo 4Speed, met witte gladde glanzende laag

Alleen de BulkPaq's gaven grote problemen, maar dit komt door de schijven zelf die rot zijn (en dus ook teruggenomen worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Koffie schreef op 07 May 2003 @ 19:37:
Bij mij dus getest:

That's Write DVD-R (50 op spindel)
BulkPaq DVD-R 25-pack spindel
DataWrite DVD+RW 25-pack spindel
Princo 4Speed, met witte gladde glanzende laag

Alleen de BulkPaq's gaven grote problemen, maar dit komt door de schijven zelf die rot zijn (en dus ook teruggenomen worden).
Is Bulkpaq over het algemeen "rot" of alleen jouw spindeltje? Ken het merk overigens niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik meende ergens anders gelezen te hebben dat het een sort no-name's waren van Princo :?
Anyway .. volgens de winkel kwam dit veel voor ja.

Afbeeldingslocatie: http://www.bulkpaq.co.uk/bulk3n4.gif

Ik had die paarse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ck2000nl schreef op 07 May 2003 @ 20:48:
[...]

Is Bulkpaq over het algemeen "rot" of alleen jouw spindeltje? Ken het merk overigens niet :)
Ik hoor er erg slechte verhalen over moet ik zeggen, vooral de paarse editie schijnt niet erg goed te zijn (zacht uitgedrukt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Hmm, nou mocht ik ze tegen komen gelijk overslaan :D

En Bor, doet de fikker het goed? Heb em nu zelf ook :D

Effe on-topic, heb net een Nashua DVD-R 2 x gebrand (film) en hij werd herkend als een 2 speed en doet het prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:44

Radeon

Today is a good day to die

Ik heb hier thuis Infinitie DVD+r en die branden perfect op 2,4 speed. Standalone slikt ze ook gewoon zonder enkel probleem

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J4CK4L
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-10 14:43
Ik brand zonder problemen op datawrite +r 2.4 speed. Mijn standalone en mijn PS2 slikken dit zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 21:48:
My Electronics hoopt op levering binnen 2 weken. 2 weken kan ik nog wel wachten.... Of is dit hopen tegen beter weten in? 399 is niet eens veel duurder dan bij de meeste webshops omdat er dan geen onder rembours kosten betaald worden.... Klote dillema
Misschien een beetje off topic, maar goed...
Ik heb vandaag bij My Electronics mijn Sony DRU-510A omgezet voor een NEC-1300.
Dit was geen enkel probleem. En hij komt Dinsdag aanstaande binnen. :)
Dus dan kan ik volgende week lekker dvd's gaan burnen.
De Nec1300 is bijna gelijk aan de Sony alleen de prijs is anders :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Ik moest vandaag naar de plaatselijke computerzaak, om ff wat lege cd's te halen. Nu vroeg ik voor de grap of ze de Sony 500-AX al hadden en tot mijn verbazing hebben ze 1 exemplaar in huis (nog niet verkocht!!!)
Dus voor mensen die in Amsterdam wonen of snel in Amsterdam-Noord kunnen komen, moeten dan maar ff mailen (want als ik het hier ga zitten wordt ie denk ik helemaal platgebeld) voor info.
Je moet er trouwens 439 Euro voor neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:47
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 21:50:
Hey mensen,

Ik moest vandaag naar de plaatselijke computerzaak, om ff wat lege cd's te halen. Nu vroeg ik voor de grap of ze de Sony 500-AX al hadden en tot mijn verbazing hebben ze 1 exemplaar in huis (nog niet verkocht!!!)
Dus voor mensen die in Amsterdam wonen of snel in Amsterdam-Noord kunnen komen, moeten dan maar ff mailen (want als ik het hier ga zitten wordt ie denk ik helemaal platgebeld) voor info.
Je moet er trouwens 439 Euro voor neerleggen.
Niet echt goedkoop laten we zeggen. Maar ja... waar de vraag groot is is de prijs hoog.

De NEC +/- fikker kan je alleen al voor 279 kopen vanaf 20 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:05
Ik durf bijna te wedden dat die datum niet gehaald gaat worden.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ilovetechno schreef op 08 mei 2003 @ 21:53:
[...]

Niet echt goedkoop laten we zeggen. Maar ja... waar de vraag groot is is de prijs hoog.
Dat noemen ze woekerprijzen, asociaal gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 17:16:
[...]

Misschien een beetje off topic, maar goed...
Ik heb vandaag bij My Electronics mijn Sony DRU-510A omgezet voor een NEC-1300.
Dit was geen enkel probleem. En hij komt Dinsdag aanstaande binnen. :)
Dus dan kan ik volgende week lekker dvd's gaan burnen.
De Nec1300 is bijna gelijk aan de Sony alleen de prijs is anders :P ;)
Ik weet eigenlijk niet zo goed of die NEC wel zo goed is... Is de ondersteuning door NEC zelf wel goed, d.w.z. komen er regelmatig firmware updates uit voor ondersteuning van andere DVDr schijfjes. Ik hoor ook niet al te beste verhalen over die 1100 namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Bor_de_Wollef schreef op 08 mei 2003 @ 22:30:
[...]

Dat noemen ze woekerprijzen, asociaal gewoon!
Nee hoor. Dit is slechts de stelling van vraag en aanbod. Wat zou jij doen als je iets zou hebben en iedereen wil het van je kopen. 10% prijsverhoging (400 euro normale prijs + 10% = 440 euro) vind ik dan nog niet eens zo gek. Woekerprijzen zouden rond de 600 euro zitten ofzo, en dan nog denk ik dat er wel gekken zijn die hem halen..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

dominator schreef op 09 May 2003 @ 09:04:
[...]

Nee hoor. Dit is slechts de stelling van vraag en aanbod. Wat zou jij doen als je iets zou hebben en iedereen wil het van je kopen. 10% prijsverhoging (400 euro normale prijs + 10% = 440 euro) vind ik dan nog niet eens zo gek. Woekerprijzen zouden rond de 600 euro zitten ofzo, en dan nog denk ik dat er wel gekken zijn die hem halen..... :P
In mijn ogen zijn dit zeker wel gewoon woekerprijzen. Gewoon asociaal gedrag is dat. Ik zie bij een paar zaken de 500AX voor de zelfde prijs als de externe versie. Een verhoging van meer dan 40 euro op de normale prijs vind ik absoluut niet normaal, zeker niet omdat die zaak zelf waarschijnlijk niet goed aan de apparaten kan komen. Ik heb laatst even rondgebeld en ik weet er zo een stuk of 6 te vinden in mijn naaste omgeving. Overal gewoon op voorraad voor normale prijzen.

[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 09-05-2003 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Dat is toch echt de normale marktwerking.
Als jij het er niet voor over hebt kies je toch lekker een andere brander? De NEC (of rebadges) of Pioneer.

De meeste gebruikers zullen toch na verloop van tijd voor 1 type en merk DVDR kiezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Bor_de_Wollef schreef op 09 mei 2003 @ 09:21:
[...]

In mijn ogen zijn dit zeker wel gewoon woekerprijzen. Gewoon asociaal gedrag is dat. Ik zie bij een paar zaken de 500AX voor de zelfde prijs als de externe versie. Een verhoging van meer dan 40 euro op de normale prijs vind ik absoluut niet normaal, zeker niet omdat die zaak zelf waarschijnlijk niet goed aan de apparaten kan komen. Ik heb laatst even rondgebeld en ik weet er zo een stuk of 6 te vinden in mijn naaste omgeving. Overal gewoon op voorraad voor normale prijzen.
Hahaha, ja hoor. 6 zaken die zomaar een 500AX op voorraad hebben??? Jij word genept jongen, NIEMAND kan die dingen fantsoenlijk leveren. En als ze dat wel beweren staan ze te liegen dat ze barsten. Niemand dwingt jou btw om het brandertje voor die prijs aan te schaffen. Vind je hem te duur? Fine, haal je hem toch ergens anders. Voor jou 10 anderen..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol mjah die is moeilijk leverbaar man wij hebben ook alleen de externe versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

dominator schreef op 09 mei 2003 @ 09:59:
[...]

Hahaha, ja hoor. 6 zaken die zomaar een 500AX op voorraad hebben??? Jij word genept jongen, NIEMAND kan die dingen fantsoenlijk leveren. En als ze dat wel beweren staan ze te liegen dat ze barsten. Niemand dwingt jou btw om het brandertje voor die prijs aan te schaffen. Vind je hem te duur? Fine, haal je hem toch ergens anders. Voor jou 10 anderen..... :P
Hier zie ik ze gewoon bij o.a. de mediamarkt in de schappen staan, minstens 10, zelfs bij de groothandel hadden ze er een paar nog. In belgie komen ze ook gewoon normaal binnen. Check maar eens een webwinkel daar. Zelfs de Wehkamp heeft ze per direct leverbaar. Niks genept dus. Die woekerprijzen zijn dus nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
dominator schreef op 09 May 2003 @ 09:59:
[...]

Hoorde "intern" dat diverse Mediamarkten dat ding op voorraad hebben en dat is dus niet 1 of 2, maar veel (10 of meer) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Ja hoor, en net als jij eraan komt van 'YESSS, hier moeten ze hem hebben!!!' krijg je te horen van 'Sorry, 10 minuten geleden is de laatste verkocht. Zullen we hem voor u reserveren bij de volgende zending??' :P

We willen het natuurlijk allemaal geloven, DRU500AX'en die gewoon goed leverbaar zijn. Wat zou de wereld dan toch mooi zijn..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

dominator schreef op 09 May 2003 @ 11:38:
Ja hoor, en net als jij eraan komt van 'YESSS, hier moeten ze hem hebben!!!' krijg je te horen van 'Sorry, 10 minuten geleden is de laatste verkocht. Zullen we hem voor u reserveren bij de volgende zending??' :P

We willen het natuurlijk allemaal geloven, DRU500AX'en die gewoon goed leverbaar zijn. Wat zou de wereld dan toch mooi zijn..... :)
Dan geloof je het maar niet. Zoals ik al zei kan ik hem bij meerdere winkels zo ophalen. Leverbaarheid is echt een stuk beter als in het begin nu. Misschien moet je er gewoon wat meer moeite voor doen als een normale cd of dvd brander maar ze zijn echt binnen een dag te vinden hoor. Zelfs hier in dit topic ben ik al links tegengekomen naar online shops waar ze ze gewoon hebben. Waarom denken sommige mensen het altijd zo goed beter te weten? |:(

Ik ga hier niet meer verder op in, dit topic gaat over ervaringen en niet over levertijd etc dacht ik. O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 09-05-2003 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Effe voor de duidelijkheid, in MM Zwolle zijn de interne op ;) NEC-1100 nieuw in assortiment voor d8 ik 269.- retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die de Sony DWU10A bij ons besteld hebben, deze is nu ruim op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bij Funprice nu op voorraad de DWU10A, let op, hier past de firmware van de DRU500A en 500AX niet zonder hacks in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al de nieuwe that's write 4x media geprobeerd? Is te koop in spindles van 50 bij opus. Heb momenteel problemen met 1x(2x) that's write media (zilveren) op het eind hapert de film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Death
  • Laatst online: 13-07 17:24
Nou sorry hoor maar ging 2 weken geleden m'n bestelling ophalen bij Match Computerplaza in Den Helder en daar haalde ze hem gewoon uit de vitrine en ze hadden er nog een paar staan. Dus zelfs in het einde van Nederland issie op voorraad !?!?
Nou nog wachten op m'n Athlon XP 2800+ en m'n Asus A7N8X Rev 2.0 bordje.

PC | Server | FP4All.org | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 22:19
Ik was vandaag op een PCdiscount beurs en er was een zaakje die alleen Ritek, Princo en nog een merk verkochten. Wat zijn de ervaringen met Ritek eigenlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu Ice White 2 x speed certified printables , 100 stuks voor 170 € bij mediadisc.nl
Zijn perfect , ik heb ze op 6 stand alone spelers getest en zero problemo .
Ik kon geen cheap printables meer vinden en was al bang dat ik aan de Verbatims 2x zou moeten voor ruim 3 € stuk .
Die nieuwe Epson Stylus Photo 900 print ze echt fantastisch uit , geen gekut meer met labels .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil de dwu10a halen bulk versie voor 270 :D :D

iemand ervaringen hier met dat ding al ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 10:22:
ik wil de dwu10a halen bulk versie voor 270 :D :D

iemand ervaringen hier met dat ding al ?
Ja, ik heb hem weer teruggebracht naar de winkel en een normale dru-500ax aangeschaft. Je hebt met die bulk versie (die als we de berichten mogen geloven ook uit een andere fabriek komt) een probleem met firmware upgrades. De normale 500a(x) upgrades passen er zonder hack niet in namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah maar zonder upgrades werktie niet goed??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het probleem met de sony brander is nog altijd de herkenning van bepaalde media. Daarom zijn er de laatste tijd ook nogal wat nieuwe versies van de firmware uitgebracht. Alle "bulk" branders die ik zag hadden allemaal een oude versie waar deze problemen nog in zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 12-05-2003 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah op zo'n manier das nie best dan nee.
Vedomme nou twijfel ik weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 11:40:
Ah op zo'n manier das nie best dan nee.
Vedomme nou twijfel ik weer ;)
Vraag anders even na bij de winkel waar je hem wilt kopen, als zij je garantie geven dat er wel firmware updates voor zijn / komen of je gewoon de 500a(x) firmwares kunt gebruiken is er niets aan de hand toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 00:10
Bor_de_Wollef schreef op 13 mei 2003 @ 12:11:
[...]

Vraag anders even na bij de winkel waar je hem wilt kopen, als zij je garantie geven dat er wel firmware updates voor zijn / komen of je gewoon de 500a(x) firmwares kunt gebruiken is er niets aan de hand toch?
Winkels hebben wel belangrijkere zaken aan hun hoofd dan firmwareupdate-beschikbaarheid van producten, de TD zal wel meer weten, maar dan nog, dit soort dingen moet je gewoon zelf opzoeken.
Ik spreek uit ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe staat het met de compatibiliteit van de datawrite 4x dvd-r's en de sony dru ?

Ik heb hier een probleem met de 4x speed schijfjes van datawrite, m'n dru500ax brande ze tot ongeveer 3 kwart en gaf dan een foutmelding aan:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mboltmans/datawriteerror.JPG

Verschillende programma's uitgeprobeerd (copytodvd, dvddecrypter), andere bronnen proberen te branden, nieuwste firmware erop gezet en aspi drivers geinstalleerd / deiinstalleerd, ide kabels 80 aderig zijn ook goed aangesloten en nog steeds de foutmelding.

Na 6 mislukte brand pogingen, brander terug naar mediamarkt gebracht en met 4 dagen zou horen of uit hun test zou komen of mijn brander wel of niet stuk zou zijn en opgestuurd zou moeten worden. Vandaag kreeg ik dus te horen dat ie ter reparatie opgestuurd moest worden, aangezien er 'iets' mis mee was, tester was er zelf niet dus daar heb ik niet meer info over. Ik heb toch voor elkaar gekregen een nieuwe dru500 mee te krijgen (firmware 2.0c). Nu geeft dit kreng
dezelfde error (zonder firmware update) Iemand enig idee hoe ik toch deze schijfjes aan de gang krijg of kan ik het kompleet schudden in combinatie met de dru500? Uit de search heb ik vernomen dat deze dvd-r's soms niet sneller dan 2x op de sony willen brander maar niet dat ze schrijf fouten geven.

edit:
specs: XP2400, 512DDR, SBLive 5.1, MSI KT4V, OS = winxp pro

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een Sony DVD RW DRU-500A en die werkt nie goed :(

Ik heb een tijdje terug al een bericht gepost, over het feit dat het eerste nummer van een gebrande audio cd niet werkt. Ik heb ondertussen van alles geprobeerd, Nero Burning ROM gedownload, op een andere snelheid gebrand, andere merk cd's gebruit. Maar niks helpt.

De cd's werken alleen op de stereo van mn moeder en mn broertje en die van me moeder is een Grundig (is ook van Sony) en die van me broertje is van Sony.

Op mijn stereo (een Sharp) en mijn vader's stereo (geen idee, maar geen Sony iig) werkt het gewoon niet, meestal alleen het eerste nummer niet, maar soms ook andere niet. Ligt het aan het feit dat het een Sony brander is?

Hij kostte v*rd*mm* 450 euro en dan kan ik niet eens normaal branden!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Gman schreef op 13 mei 2003 @ 13:52:
[...]

Winkels hebben wel belangrijkere zaken aan hun hoofd dan firmwareupdate-beschikbaarheid van producten, de TD zal wel meer weten, maar dan nog, dit soort dingen moet je gewoon zelf opzoeken.
Ik spreek uit ervaring.
Daar heb je gelijk in, ik bedoelde als het later blijkt dat het niet zo is dat je dan de brander nog zou kunnen terugbrengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 22:17:
Ik heb ook een Sony DVD RW DRU-500A en die werkt nie goed :(

Ik heb een tijdje terug al een bericht gepost, over het feit dat het eerste nummer van een gebrande audio cd niet werkt. Ik heb ondertussen van alles geprobeerd, Nero Burning ROM gedownload, op een andere snelheid gebrand, andere merk cd's gebruit. Maar niks helpt.

De cd's werken alleen op de stereo van mn moeder en mn broertje en die van me moeder is een Grundig (is ook van Sony) en die van me broertje is van Sony.

Op mijn stereo (een Sharp) en mijn vader's stereo (geen idee, maar geen Sony iig) werkt het gewoon niet, meestal alleen het eerste nummer niet, maar soms ook andere niet. Ligt het aan het feit dat het een Sony brander is?

Hij kostte v*rd*mm* 450 euro en dan kan ik niet eens normaal branden!!!!!
Misschien een idee om terug naar de winkel te gaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Laatst online: 28-07 19:07
Ik heb ook de DRU 500 AX, enige problemen die ik ermee heb is branden op 4x, hij zegt wel dat ie op 4x brand, maar het duurt nog steeds een half uur (2x dus). Verschillende media al geprobeerd, daar ligt het niet aan, firmware is ook al geupdate. Zie ook deze post (nog niet opgelost !):

DVD branden op 4x duurd 30 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:03

WhiteDog

met zwarte hond

Wat is eigenlijk het verschil tussen de 500A, 500AX en 510 :? Ik heb paar weken geleden 510 besteld... zou maandag binnenkomen :Y)
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.