Unreal 2 - The Awakening, (Mini) FAQ - update 1

Het spel knalt er bij mij steeds uit met een foutmelding?
Grote kans dat het aan de EAX instellingen ligt. Dit lijkt zich vooral voor te doen bij Creative Audigy 1 kaarten. Doe het volgende (Met dank aan Krentenbol):
1] Download de Audigy 2 driver CD,
2] Download de patch. (zodat je geen 'je heb geen audigy 2' melding krijgt),
3] Draai de patch. Die past de bestanden aan van je installatie cd,
4] Download deze update: AUD2DRVL11021217.exe,
5] De patch daar weer op loslaten. (je kunt die .exe renamen naar .rar en met winrar 3.10 uitpakken),
6] Update draaien en klaar.
Mocht dit niet helpen, zet dan EAX uit in het spel (Options -> Sound -> EAX [vinkje uit]).
Meer informatieis te vinden in dit topic.
Arg! Het schokt allemaal zo!
Sja, dat heb je met nieuwe games. Controleer of je de laatste drivers hebt, defragmenteer je schijf en sluit alle onnodige programma's. Nog geen verbetering? Lees dan de Gamers PC finetune guide van tweaktown.
Nog steeds problemen? Zet dan je beeldkwaliteit iets naar beneden, vooral het uitschakelen van schaduws, lijkt een groot effect te hebben (Options -> Misc). Als je je processor/videokaart hebt overgeclocked is het aan te raden de standaard waarden weer in te stellen.
Hoe zie ik mijn fps in Unreal 2?
Tilde ( ~ ) en dan 'stat fps'.
Hoe maak ik screenshots?
F9, de gemaakte vakantiefoto's worden opgeslagen in de 'System' map van Unreal 2. De foto's heten 'ShotXXXX.bmp', waarbij 'XXXXX' dan weer staat voor een oplopend nummer.
En mijn savegames, waar vind ik die?
In de map 'Save' van je Unreal 2 installatie.
Zijn er al mods?
Nee, nog niet, maar ze komen er zeker. De eerste kondigt zich al aan: http://www.discworldmod.net/. Ook wordt er gesproken over een StarGate SG1 mod.
Wanneer komt het spel uit?
Het spel ligt van 7 februari (legaal) in de winkels.
Ik hoor van zo veel problemen, is er geen demo, zodat ik kan testen?
Nee, helaas, er staat geen demo op het programma. Leen het van een vriend ofzo.
En mijn vraag dan, mijne staat er niet bij?
Gewoon blijven stellen, zodra er meer antwoorden bekend zijn, volgt er een update.
Door: Cyberneer <--- thnx
Screenshots:

De site van Unreal 2
Eerdere topics:
Deel 1:-= Unreal 2; The game =-

Grote kans dat het aan de EAX instellingen ligt. Dit lijkt zich vooral voor te doen bij Creative Audigy 1 kaarten. Doe het volgende (Met dank aan Krentenbol):
1] Download de Audigy 2 driver CD,
2] Download de patch. (zodat je geen 'je heb geen audigy 2' melding krijgt),
3] Draai de patch. Die past de bestanden aan van je installatie cd,
4] Download deze update: AUD2DRVL11021217.exe,
5] De patch daar weer op loslaten. (je kunt die .exe renamen naar .rar en met winrar 3.10 uitpakken),
6] Update draaien en klaar.
Mocht dit niet helpen, zet dan EAX uit in het spel (Options -> Sound -> EAX [vinkje uit]).
Meer informatieis te vinden in dit topic.
Sja, dat heb je met nieuwe games. Controleer of je de laatste drivers hebt, defragmenteer je schijf en sluit alle onnodige programma's. Nog geen verbetering? Lees dan de Gamers PC finetune guide van tweaktown.
Nog steeds problemen? Zet dan je beeldkwaliteit iets naar beneden, vooral het uitschakelen van schaduws, lijkt een groot effect te hebben (Options -> Misc). Als je je processor/videokaart hebt overgeclocked is het aan te raden de standaard waarden weer in te stellen.
Tilde ( ~ ) en dan 'stat fps'.
F9, de gemaakte vakantiefoto's worden opgeslagen in de 'System' map van Unreal 2. De foto's heten 'ShotXXXX.bmp', waarbij 'XXXXX' dan weer staat voor een oplopend nummer.
In de map 'Save' van je Unreal 2 installatie.
Nee, nog niet, maar ze komen er zeker. De eerste kondigt zich al aan: http://www.discworldmod.net/. Ook wordt er gesproken over een StarGate SG1 mod.
Het spel ligt van 7 februari (legaal) in de winkels.
Nee, helaas, er staat geen demo op het programma. Leen het van een vriend ofzo.
Gewoon blijven stellen, zodra er meer antwoorden bekend zijn, volgt er een update.
Door: Cyberneer <--- thnx
Screenshots:

De site van Unreal 2
Eerdere topics:
Deel 1:-= Unreal 2; The game =-
[ Voor 30% gewijzigd door Cougar op 05-02-2003 22:57 ]