Unreal 2; The game - Deel 2

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 884 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:03

Boullie

Da Bulster

Ik heb dus nog steeds die crashes in Unreal II.
Dit is dus mooi k*t. :( om de 10 minuten vliegt hij eruit en geeft die rare error die een bladzijde terug ook wordt beschreven en wat ik ook probeer, hij blijft crashen.

Ik heb nieuwe detonator drivers gedownload (41.09) en nieuwste via drivers.
Dit is dus ongeveer 20 mb met een 56k modempie.

Heeft iemand een oplossing die goed werkt zodat ik hem nu eindelijk eens normaal kan spelen.

Specs:
AMD 1800+
384 MB Ram
Geforce 2 GTS
Sound onboard (Jetway V266B)

P.S. nu niet beginnen met z**ken over het mobo, want deze draait nog altijd beter dan een MSI K7T Turbo (al 2 van teruggebracht, herstarten steeds) :? .

Hoop op een oplossing. >:)

Boullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Iemand al enig idee welke detonator driver ik het beste kan gebruiken (zie twee reacties terug)?

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou gewoon ff de 41.09 detonators downloaden van de Nvidia site.

Die word aangeraden door de makers en draait hier prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:29
Hoe de hel versla je die eindbaas?
Hij spiltst zich op in twee delen. Eén verstopt zich, die andere vecht met één of andere vlammenwerper/lazer. Schiet je één van de twee kapot, komen ze altijd weer samen om opnieuw te beginnen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

gabberjoost schreef op 08 februari 2003 @ 14:56:
Hoe de hel versla je die eindbaas?
Hij spiltst zich op in twee delen. Eén verstopt zich, die andere vecht met één of andere vlammenwerper/lazer. Schiet je één van de twee kapot, komen ze altijd weer samen om opnieuw te beginnen... :?
Heel makelijk eigenlijk: De eindbaas is eenzelfde als die drones/bewakers die je eerder al tegenkwam, ze bestaan uit 2 delen, de onderste is de 'basis' en de bovenste is het vechtgedeelte. De eindbaas is precies hetzelfde, maar dan veel groter. Wanneer je de eindbaas genoeg beschadigd hebt, deelt hij zich op. Nu schiet je gewoon verder op het onderste/basis gedeelte totdat die kapot is en je bent klaar. De bovenste/gevechtsdrone neerschieten heeft idd geen zin, dan maakt hij weer een nieuwe aan.

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 14:13:
Ik zou gewoon ff de 41.09 detonators downloaden van de Nvidia site.

Die word aangeraden door de makers en draait hier prima ;)
met detonator 40.72 had ik ook last van texture fouten, met 41.09 werkt het idd probleemloos :)

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om in de registry of console antialiasing aan te zetten?
Ik speel nu met alles op high en op 1600x1200, tussen de 20-30fps. Ik zou het liever op 1280x960 met AA spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik heb last van heel erg krakend geluid. Bij sommige scenes valt het zelfs helemaal weg! Weet iemand waar dit aan kan liggen?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het is geweldig zeg.
Na een seconde of 30 vliegt het spel terug naar de desktop zonder error of wat dan ook.

Stel je voor dat ik het spel gekocht had, dan zou dat echt een flinke naaistreek zijn.

(Win2k sp3, Radeon 7500).
edit: Och heden, onder Win98 doet ie het wel. Het zullen m'n uberbrakke Radeon drivers wel weer eens zijn :{

[ Voor 20% gewijzigd door kamerplant op 08-02-2003 17:59 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Ik vind het een ontiegelijk zuigspel, en dat terwijl het zo een doorbraak zou worden. Het lijkt wel alsof ze 3 jaar lang alleen aan de graphics hebben gewerkt en de rest uit unreal 1 hebben gehaald. AI? Welke AI? Monsters lopen weer standaard zigzaggend en worden steeds op vaste momenten getriggered door je bewegingen. Verder veel te kort en heel erg straight-forward. Verhaal is niet boeiend, en characters zijn niet interessant. Eigenlijk heb er ik er gewoon geen goed woord over te zeggen...

behalve de graphics.. tsja, alleen daarmee maak je geen game he?

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RexomniuM schreef op 08 February 2003 @ 16:44:
Ik heb last van heel erg krakend geluid. Bij sommige scenes valt het zelfs helemaal weg! Weet iemand waar dit aan kan liggen?
je geluidskaart? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 16:40:
Is er een manier om in de registry of console antialiasing aan te zetten?
Ik speel nu met alles op high en op 1600x1200, tussen de 20-30fps. Ik zou het liever op 1280x960 met AA spelen..
Meestal kan AA geforceerd worden door je videokaart's drivers. Als je een ATI of Nvidia kaart hebt iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Ik vind het een geweldig spel, alleen het is te kort

Het is wel jammer dat er geen co_op in zit :(

edited O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 09-02-2003 13:31 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03 13:37
GEEN co_op bedoel je

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:08

Wildfire

Joy to the world!

Weet iemand trouwens waarom de Europese release drie CD's is in tegenstelling tot de twee CD's van de Amerikaanse release?

(nou ja, ik ken de Amerikaanse release alleen van de warez-scene... en de Europese release van m'n vandaag binnengekomen legale Unreal 2...)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:51

Eraser127

Nijkerk

btw, EAX uitzetten helpt ook vaak, ook bij mij :)

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 23-03 18:56
dit spel is juist met eax en 5.1 speakers erg mooi :9~ . hij vliegt bij mij soms om het half uur , soms om de 10/15 min terug naar windhoos. maarja , save ik wel wat vaker want het is echt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ik kom het spel iig niet maar komt er nog een demo van? Die demo wil ik nl wel proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

corpseflayer schreef op 08 February 2003 @ 22:58:
Ik kom het spel iig niet maar komt er nog een demo van? Die demo wil ik nl wel proberen :P
Er was gezegd door de makers dat er geen demo zou komen, alhoewel de laatste tijd er geruchten gaan dat er misschien toch wel eentje komt...

Zie http://www.gamers.nl/nieuws/16323
-ETz-Memphis Z schreef op 08 februari 2003 @ 23:13:
Ehm als ik dit spel draai , dan zijn me models slecht getextureerd... soms zijn ze goe , maar dat is dan voor ff , en soms verdwijnen de texturen van de models helemaal :'( ik heb een Geforce 4 Ti 4600 van MSI...

help plz...
Je hebt toch wel geupgrade naar de nieuwste drivers? Je moet minimaal v41.09 hebben voor Unreal 2.

[ Voor 43% gewijzigd door Wildfire op 08-02-2003 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:07

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ehm als ik dit spel draai , dan zijn me models slecht getextureerd... soms zijn ze goe , maar dat is dan voor ff , en soms verdwijnen de texturen van de models helemaal :'( ik heb een Geforce 4 Ti 4600 van MSI...

help plz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ETz-Memphis Z ... update Detonator drivers ZzzZzzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
SCHIJT

Sinds m'n laatste afsluiting crasht ie elke keer als ik wil laden .
Ik zit nu in dat level waar je die wetenschapper moet redden van de Liandri en Izinagi ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:47
Wildfire schreef op 08 February 2003 @ 21:41:
Weet iemand trouwens waarom de Europese release drie CD's is in tegenstelling tot de twee CD's van de Amerikaanse release?

(nou ja, ik ken de Amerikaanse release alleen van de warez-scene... en de Europese release van m'n vandaag binnengekomen legale Unreal 2...)
Komt door de meertaligheid, pastte niet meer op 2 cd's.

Ik vond het wel een aardig spel, maar het kent een paar nadelen die al eerder genoemd zijn (te kort, sfeer). Maar het grootste nadeel vind ik wel het niveau wat je kunt kiezen, 'normal' is echt veels te makkelijk. En 'unreal' is weer echt moeilijk (zeker als je het voor de eerste keer speelt en nog niet weet wat gaat komen). Ik vind het jammer dat ze niet wat meerdere niveaus gemaakt hebben. Het liefst had ik die van UT2003 (adept, masterful enzo), maar 5 niveaus ipv 3 was ook al een stuk beter geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Nou vandaag voor het eerst Unreal 2 gespeeld en ik moet zeggen dat het spel er erg vet uitziet :)
Ik zit nog in het begin en alles draaid best wel soepel op 1024x786 + alles high (9500 Pro).
Als ik fsaa aanzet dan gaat hij af en toe een beetje schokken :o

Maar ik stond echt versteld hoe mooi het spel is en hoe mooi de spelers zijn.
Vooral die gast in het begin met die sigaret dat zag er echt zo tof uit. :)
Ik ben nog in het begin dus ik moet nog effe kijken hoe het met de gameplay zit >:)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:07

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 23:34:
-ETz-Memphis Z ... update Detonator drivers ZzzZzzzzz
tot welke dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
tot de nieuwste ? 8)7

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t en dat noemt zich een tweakert :P.

Nvidia is niet Via hoor :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand begon over die textures... Daar wil ik wel even op inhaken...

Unreal 1 (1998) had destijds vlijmscherpe textures. Als je er met je neus op stond te loren, zag je gewoon een übergedetailleerd reliëfje. Repetitief en haast overal hetzelfde (net als in Serious Sam en SoF1 , ook heel mooi en zelfde reliëf), maar toch zeer realistisch. Je had er wel een übervideokaart voor nodig (liefst een TNT2 of Savage4, wooooooh! :) maar dan had je ook écht iets moois.

Nu hadden we Star Trek Voyager (2000). En hoe zagen die textures eruit? Vaag, Half-Life achtig. Vreemd?!! Verklaar!

Verder ben ik nog altijd blij met men keuze. Een tijdje geleden (paar maanden) dacht ik: wordt het WarCraft 3 of Unreal 2? Met het oog op hopen Multiplayer plezier heb ik WarCraft3 gekocht met in het achterhoofd dat het wel jammer zou zijn van Unreal2.

En nu, na alles replies gelezen te hebben, kan ik maar één ding zeggen: WC3 was een zeer goede keuze (heerlijke community, en superverslavend, maar goed offtopic :P) en Unreal2 vergeet ik maar 8). Ik had wel verwacht dat het weer zo'n doorsnee shooter zou worden die te zwaar op zijn graphics leunt.
Als ik het zo hoor, is Unreal 2 niet veel beter dan de eerste Aliens Versus Predator. Klopt dat?

En jah, 100 gulden voor 10 uur; het blijft tóch steken. Ik mag het eigenlijk niet voorstellen maar als je eerst gezegd hebt 'ik koop het spel wel' en even later 'als het in de budgetrekken ligt voor 5 euro', dan kan ik je eigenlijk geen ongelijk geven.

En ja, wat ook al genoemd is: Hoe zit het met die stoere particle effects??! Rook die uiteen spat enzo? Dat moest toch spectakel geven? MMzz, ik hoor er niemand over :? .

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2003 03:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

Ik vind het wel een uber :9~ engine. Verhaal is niet super, maar voor de hoeveelheid tijd in het spel dat je aan het verhaal kwijt bent (het is meer bedoelt van de hardcore fragger dan een geinteresseerde adventurer, hoewel die laatste ook wel een klein beetje aan zn trekken komt).

Ik heb m net uitgespeelt. De lengte is kort. Weinig afwisseling in vijanden per level. Ik vind het echter wel een geweldig voorbeeld van de mogelijkheden van de engine. Bijvoorbeeld die level dat je het eerste artifact met de marines moet redden en dat je '2 clicks north' naar de landingsplaats moet rennen.. Zag er top uit! Die graphics artists weten iig wel wat ze doen.

Wapens zijn mooi uitgewerkt, maar minder goed getuned. Voor korte of middellange afstand zijn alleen de shotgun en assault rifle geschikt in de meeste gevallen. Andere projectielen gaan gewoon te langzaam om iemand goed uit te kunnenn schakelen. (wel handig voor stationaire doelen trouwens. Ik gebruik _alleen maar_ mn standaard gun voor torentjes..

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, da's een beetje net zoals in Giants. Daar had je ook zo'n mooi pistooltje dat geen munitie kostte maar wel perfect nauwkeurig op verre doelen kon schieten :).

Ik ontken ook niet dat het spel er mooi uitziet hoor (integendeel) maar voor zoveel geld wil ik gewoon iets hebben waar ik wat meer dan 10 aan kwijt ben.

Overigens vond ik Unreal 1 helemaal top. Dat spel had alles terwijl het eigenlijk gewoon een dozijn maps met een engine, wat geluiden en schitterende muziek en hier en daar een scriptje was :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1- lees thread maar eens door, al meerdere malen gezegd (ook in deel 1)
2- tot welke dan vraagt ie :/ ... wat dacht je van eerst de allernieuwste gecertificeerde driver ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 05:09:
[...]

1- lees thread maar eens door, al meerdere malen gezegd (ook in deel 1)
2- tot welke dan vraagt ie :/ ... wat dacht je van eerst de allernieuwste gecertificeerde driver ...
Wat een gezeik zeg!
Kun je niet de moeite nemen om een normaal antwoord te geven :(

't is 41.09 at [URL]http:www.nvidia.com[/URL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Is het trouwens ook mogelijk om met een gamepad te spelen.
Ik vind het toch fijner om met een gamepad te spelen dan met een muis, maar volgens mij kan je dat nergens instellen. 8)7

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Iemand een solution voor het fijt dat ie er hier uitklapt als ik op "load" klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
Bij mij is het probleem dat het geluid als een gek loopt te hakkelen.
Dat had ik ook bij DooM3. Misschien ligt het aan Direct X9 ofzo ik heb echt geen idee hoe het kan. Het is een gloednieuwe pc... alleen met een crappy onboard geluidskaartje.

specs:

p4 2,6
256 ram
GeForce 4 Ti 4200 8xagp 128mb
Avanche AC97 geluidskaart
Windows XP

en ja, deze pc is een aldi pc :P

edit: ik heb wel alle nieuwste drivers van alles gedownload.

[ Voor 8% gewijzigd door Fubaruba op 09-02-2003 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
daFubar schreef op 09 februari 2003 @ 14:44:
Dat had ik ook bij DooM3. Misschien ligt het aan Direct X9 ofzo ik heb echt geen idee hoe het kan. Het is een gloednieuwe pc... alleen met een crappy onboard geluidskaartje.
Antwoord geven op je eigen vraag is ook een kunst :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daFubar schreef op 09 februari 2003 @ 14:44:

specs:

p4 2,6
256 ram
Windows XP

Hmm eigenlijk zouden mensen met een Aldi computer ogenblikkelijk gebanned moeten worden >:)

Maar ik zal je helpen want ik ben cool....je vind het dus gek als de nieuwste games niet lopen met je onboard geluidkaartje... |:( :+
Mag ik heeeeel snel aanraden om een aparte geluidskaart te kopen? Huppel ff naar de PC boer en koop een Soundblaster xxxx (Audigy = duur, SB Live! = cheap) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
ik weet het... het is ook niet mijn pc, maar die van mijn pa. en als ik daar aan ga zitten kloten dan benne de rapen gaar.

het moet toch gewoon kunnen? het duurt nog 2 maanden voordat het nieuwe pc prive project weer van start gaat, want dan ga ik voor mezelf weer upgradeuh... maar totdan zal ik het met de onboard onzin moeten doen... en dat moet toch ook gewoon kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 18:18

St@m

@ Your Service

volgens mij moet het ook gewoon kunnen, ik heb eigenlijk nooit last gehad met het spelen van spellen, ik gebruik ook altijd onboard sound

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 23-03 18:56
Maar ik zal je helpen want ik ben cool....
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Laatst online: 20-06 23:24
Jammer, dat bij sommige mensen Unreal II foutmeldingen geeft.
Bij mij loop Unreal II goed.

Ik gebruik zelf trouwens Detonator 42.30 WHQL (www.guru3d.com)
Deze staan niet op de nVidia site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2003 @ 11:44:
[...]

Wat een gezeik zeg!
Kun je niet de moeite nemen om een normaal antwoord te geven :(

't is 41.09 at [URL]http:www.nvidia.com[/URL]
Hey Bluppie ... wat dacht je van punt 2. Is dat niet een normaal antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb je ergens een smilie gemist Cougar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2003 @ 17:54:
[...]

Hey Bluppie ... wat dacht je van punt 2. Is dat niet een normaal antwoord?
Nou niet iedereen is zo slim als jij, Flonz..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol :D luv you Buppy kus? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
daFubar schreef op 09 February 2003 @ 14:44:

specs:

p4 2,6
256 ram
Windows XP

dus niemand heeft hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
@dafubar, verminder het aantal channels een bij audio setup in unreal 2

De audigy 2 hack schijnt de eax problemen hier op te lossen, anywayz het is ook een grote verbetering met de huidige audigy 1 drivers :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou op m'n wang dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 09 February 2003 @ 13:33:
Is het trouwens ook mogelijk om met een gamepad te spelen.
Ik vind het toch fijner om met een gamepad te spelen dan met een muis, maar volgens mij kan je dat nergens instellen. 8)7
Dat is niet aan te raden.
Hordes gamers werken met muis/keyboard en hebben de lol van hun leven.
Dat de consoles met padjes werken betekent niet dat ze slecht zijn, maar dat ze gewoonweg niet anders kunnen.

Gewoon oefenen en proberen aan de muis gewend te raken, na een uur wil je niet anders meer(geloof me).
En dan kan je nog kijken of je een gamepad kan instellen(want ik zou het niet weten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

Gamepad kan heel relaxed zijn hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat je met een shooter nog een beetje lekker kan mikken met zo'n ding. Ik raad je ook een muis aan.

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 10:14
Afgelopen zaterdag aangeschaft -- 7 uur later uitgespeeld. o_O Het was een beetje kort. :)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Ja nu ik het een tijdje gespeeld heb is de muis iid wel beter in dit spel.
Je hebt hier erg veel onregelmatig speelveld dus dat is een beetje lastig.
In spellen zoals unreal 1 en vooral in unreal tournament kon ik echt goed met de gamepad omgaan. Zelfs met de sniper rifle. :P

Maare ik heb in een unreal.ini gevonden dat je joystick op true kan zetten.
Je kan dan wel leuk alle knoppen instellen maar de + toets werkt mooi niet, dus kan je ook niet lopen ;(

edit:
Ps. Ik moet echt elke keer als hij gaat laden minstens 5min wachten voordat hij verder gaat. Dit is echt zo irritant. En waarom zijn de filmpjes realtime, kan ik weer 5 min wachten :/

Ook altijd leuk pics :)

@1024 + max + 4x af
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork3/u1.jpg
+ geen fsaa
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork3/u2.jpg
+ 2x fsaa
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork3/u3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork3/u4.jpg
+ 4x fsaa
Uhm, Elroy ? Je pics doen het nie . Ik zou wel graag het verschil zien
Het zijn allemaal verschillende plaatjes hoor. Ik nam gewoon tijden het spelen wel eens een screenshot, maar ik verander wel vaak mijn settings :)
Maar als je 1 plaatje wilt met fsaa/2x/4x/6x wilt dan kan ik wel wat regelen ;)

Mmm server plat effe kijken of ik ze ergens anders kan dumpen

[ Voor 75% gewijzigd door Elroy op 15-02-2003 19:04 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
Uhm, Elroy ? Je pics doen het nie :+. Ik zou wel graag het verschil zien :P

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ben je vergeten dat JPG met hoofdletters moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
uhmmm nee? dat MAG niet eens met hoofdletters

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:23

Ankh

|true

Hyp3rman schreef op 10 februari 2003 @ 22:13:
uhmmm nee? dat MAG niet eens met hoofdletters
raar waarom doet windows dat dan ? :z

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 11:38
Zowee, ik heb het spel ook (heb er lang op gewacht, Unreal 1 + return to Na pali waren super) maar het is wel een zwaar spel zeg. Om het een beetje fatsoenlijk te kunnen draaien moet ik terug gaan naar 800 x 600 in 16 bits.. En dan nog hapert ie soms wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb t hele spel goed kunnen draaien op 1024 / max detail / 4x FSAA
alleen het laatste level moest ik FSAA uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toewan schreef op 10 February 2003 @ 23:44:
Zowee, ik heb het spel ook (heb er lang op gewacht, Unreal 1 + return to Na pali waren super) maar het is wel een zwaar spel zeg. Om het een beetje fatsoenlijk te kunnen draaien moet ik terug gaan naar 800 x 600 in 16 bits.. En dan nog hapert ie soms wel.
Wát?! Op een XP1800 met Ti4200? Ik heb goed nieuws voor je: dat kán beter (en moet ook!) :). Ff tweaken :). Nee maar serieus, er zijn hier spelers met TB1300's + Radeon8500's die het met meer detail kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
@toewan, jij doet dus zeker iets verkeerd, hij draait hier ook goed (lees soepel, met constante fps) op 1280x1024 max detail

Het aantal fps is niet echt hoog, maar wel constant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
Elroy schreef op 10 February 2003 @ 19:44:
[...]

Het zijn allemaal verschillende plaatjes hoor. Ik nam gewoon tijden het spelen wel eens een screenshot, maar ik verander wel vaak mijn settings :)
Maar als je 1 plaatje wilt met fsaa/2x/4x/6x wilt dan kan ik wel wat regelen ;)
Hm, als je dat zou willen doen... Heel graag, ben ik erg benieuwd naar namelijk.

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Afbeeldingslocatie: http://212.120.122.68/users/wytse/stuff/images/poloplaatje.jpg

Doe de Polonaise!!! :+

Ik heb een AMD 1400, 256 Geheugen en een GeForce 2 GTS

draai op 1024*768*16
redelijk soepel maar in de grote ruimten schokt ie wel es wat.

Ik begin nu net met de missie op de planeet die bijna helemaal bedekt is met een of ander wezen.

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
ik denk erover om dit spel ook te kopen, maar ik wil er dan wel zeker van zijn dat het goed draait en dat ik de instellingen (redelijk) hoog kan zetten. ik heb wel een redelijk snelle videokaart (ti4200), maar mijn cpu is niet zo snel(tbird 1200@1400) en 384mb geheugen. met welke instellingen zou ik dit spel kunnen spelen op dit syteem? ik heb het topic al doorgelezen en ik heb ook al gezocht in de unreal 2 forums, maar ik kan niet echt een duidelijk antwoord vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
medium denk ik, op 1024
ik heb nog steeds bijna alles open staan en dat gaat prima

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
Hij is super cool, ik had hem al in januari maar dat maakt niet uit, alleen die spinnen op planeet hell vindt ik F*cking eng !
Voor de rest, ik speel het nu tijdelijk met een gf 2 gts 32 mb ddr ram vloeiend op 800x600 high detail, raedon 9700 is coming :)

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Je kan tegen bots spelen :Y)
This is totally unsupported but there is somewhat functional botmatch support in the game if you want to experiment with it (standalone games only -- multiplayer games won't work).

First, you'll probably want to make a new map or change an existing map to contain additional playerstarts and pickups (weapons and ammo).

To start the botmatch use

unreal2 xxx?game=u2.u2deathmatch

where xxx is the name of the level that you want to use.

Use addbots [x] to add bots to the level.

There are also a number of "mutators" available, e.g.

unreal2 xxx?game=u2.u2deathmatch?mutator=u2.rocketarena

There were mutators for most of the weapon types last time I looked and there is a "NIU2" mutator which cycles the weapons or gives everyone specific weapons (pretty similar to the NIU mod that I did for UT a couple years ago).

There's no UI for this but you can use

setskill x

to set the bots' skill, and

togglescoreboard

to get a "scoreboard" that shows you the current standings.

Disclaimer: this code hasn't been worked on in over a year and your mileage may vary. I'm pretty sure there was a problem with bots not always respawning when they die, so you may need to useaddbots again from time to time to "replenish" the bots.

Stick this in your .bat file (or make a shortcut):

D:\Programme\Unreal2\system\Unreal2.exe MAPNAME?game=u2.u2deathmatch

or

D:\Programme\Unreal2\system\Unreal2.exe MAPNAME?game=u2.u2deathmatch?mutator=u2.rocketarena

etc.

Once in the game, hit your fire button (e.g. left mouse button) to start the game. Bring the console down (~ or Tab key) then type

bemymonkey

to enable cheats. Then type

addbots 3

to add 3 bots. All the other commands that I mentioned are also typed in the console (or bind them to a key, e.g. I use

set input scrolllock togglescoreboard

so I can turn the scoreboard on/off by hitting the ScrollLock key).

Here's the complete list of arena mutators:

AssaultRifleArena
DispersionArena
EnergyRifleArena
FlamethrowerArena
GrenadeLauncherArena
LaserRifleArena
LeechGunArena
PistolArena
RocketArena
ShotgunArena
SingularityCannonArena
SniperRifleArena
TakkraArena

And you can also use the NIU2 mutator (cycles / modifies weapons -- see NIU2.ini to control the settings).

These are "gamerules" "mutators" (use ?gamerules=u2.showdamageinfo for these):

HitSound (beeps when target hit)
ShowDamageInfo (shows damage debug information)
http://ina-community.com/...33e759dc2&threadid=261057

[ Voor 38% gewijzigd door XWB op 12-02-2003 16:38 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

rarzie schreef op 10 februari 2003 @ 14:57:
Afgelopen zaterdag aangeschaft -- 7 uur later uitgespeeld. o_O Het was een beetje kort. :)
dat wel, heb um net uitgespeeld

[ Voor 8% gewijzigd door Eraser127 op 12-02-2003 17:10 ]

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Eraser127, haal dat 'es weg, joh! Dat wil toch niemand weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 17:09:
Hey Eraser127, haal dat 'es weg, joh! Dat wil toch niemand weten!
je hebt gelijk, heb um ff ge-edit

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je wel gelijk hoor, daar niet van. Leuke pr0n trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

geforceddq schreef op 11 februari 2003 @ 21:10:
[...]

Hm, als je dat zou willen doen... Heel graag, ben ik erg benieuwd naar namelijk.
Zie hier

@1024x768 + 8x AF +

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork3/u10.jpg
Geen FSAA

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork3/u11.jpg
2x FSAA

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork3/u12.jpg
4X FSAA

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork3/u13.jpg
6X FSAA

Nog een paar extra pics op 6x FSAA :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork3/u7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork3/u9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork3/u8.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Elroy op 15-02-2003 19:05 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
uhm... bestaat er zoiets als 6x fsaa?????

op die matrox parhelia ofzo???

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

ChromeBallz schreef op 12 February 2003 @ 20:04:
uhm... bestaat er zoiets als 6x fsaa?????

op die matrox parhelia ofzo???
Als je even de moeite had genomen z'n PC specs te lezen, dan had je gezien dat 'ie een ATI Radeon 9500 heeft...

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:23

BeaM-R

Powerrrrr

Ik krijg steeds de volgende melding bij het installeren:

CRC Error: The file G:\unreal2\sounds\blabla.uax doesn't match the file in the setup's .cab file

Bij de eerste installatie kreeg ik die melding 2 keer, daarna opnieuw geprobeer en toen kreeg ik hem 4 keer. Ook steeds met andere bestanden.
Later heb ik hem geinstalleerd op een ander systeem en daar werkte het zonder problemen.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?? :?

Specs:
MSI KT4 Ultra
XP 2000+
512mb pc2700
GF4 Ti4200 64mb
Windows XP SP1
Detonator 42.70

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• Arie26
  • Laatst online: 06:01
BeaM-R schreef op 13 February 2003 @ 18:44:Later heb ik hem geinstalleerd op een ander systeem en daar werkte het zonder problemen.
:+ misschien was dat een beter Systeem 8) dat andere

Teteringen

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
Wildfire schreef op 12 februari 2003 @ 21:08:
[...]

Als je even de moeite had genomen z'n PC specs te lezen, dan had je gezien dat 'ie een ATI Radeon 9500 heeft...
Ik wist niet dat die dat ook had.....
ik wist niet eens dat fsaa 6x bestond, aangezien mij dat moeilijk lijkt te realiseren, daarom was ik verbaasd.

Ach ja, weer iets bijgeleerd :D

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
bij welke winkels kun je hem eigenlijk al kopen? ik heb net naar de lokale intertoys gebeld maar die kenden het spel niet eens...... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeaM-R schreef op:
Ik krijg steeds de volgende melding bij het installeren:

CRC Error: The file G:\unreal2\sounds\blabla.uax doesn't match the file in the setup's .cab file

Bij de eerste installatie kreeg ik die melding 2 keer, daarna opnieuw geprobeer en toen kreeg ik hem 4 keer. Ook steeds met andere bestanden.
Later heb ik hem geinstalleerd op een ander systeem en daar werkte het zonder problemen.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?? :?

Specs:
MSI KT4 Ultra
XP 2000+
512mb pc2700
GF4 Ti4200 64mb
Windows XP SP1
Detonator 42.70
Specs van PC waar Unreal 2 het wel op deed? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R
  • Laatst online: 18:23

BeaM-R

Powerrrrr

Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 13:58:
[...]

Specs van PC waar Unreal 2 het wel op deed? :/
Giga-Byte GA-7VRXP
XP2000+
512MB pc2700
GF4 Ti 4400
Windows XP SP1
Detonator XP41.09

[ Voor 8% gewijzigd door BeaM-R op 14-02-2003 14:32 ]

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:10

Kleintje81

Blaat

BeaM-R schreef op 14 February 2003 @ 14:31:
[...]

Giga-Byte GA-7VRXP
XP2000+
512MB pc2700
GF4 Ti 4400
Windows XP SP1
Detonator XP41.09
Klok je XP2000+ eens op normale snelheid. :)
Op je KT4 uiteraard. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Kleintje81 op 14-02-2003 14:42 ]

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom heb je bij de 4400 en 4200 verschillende detonator's, hebben meerdere mensen problemen met die detonator driver en videokaart?

Omg ook gewoon echt boeiend dat i bij intertoys niet te koop is zeg, net of iemand nog een spel koopt voor 45 pleuro.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2003 15:09 . Reden: Reactie op Intertoys gedoe >:) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Janssen schreef op 14 February 2003 @ 13:25:
bij welke winkels kun je hem eigenlijk al kopen? ik heb net naar de lokale intertoys gebeld maar die kenden het spel niet eens...... :o
intertoys moet zich schamen!! :P

Ik heb hem al bij de Bart Smit zien liggen! (Sneek)

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Ik heb :

MSI k7t pro.2
AMD 1800+ @ 1533Mhz - dus standaard
512 MB DDR
Live 5.1
Ati Radeon 8500 - 64MB
HD doet er niet toe - genoegh space

en een fps van rond de 40 ... alles op high @ 1024*768 :) niet slecht lijkt me..

Maar een LaN collega die heeft een beter systeem . amd 2000+ radeon 9700pro blabla en die heeft ongeveer hetzelfde fps ...

hoe komt dat????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
may u walk in the light always

* Bossie heeft diablo2 in zen hoofd zitte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

WJP schreef op 12 February 2003 @ 13:36:
[afbeelding]

Doe de Polonaise!!! :+

Ik heb een AMD 1400, 256 Geheugen en een GeForce 2 GTS

draai op 1024*768*16
redelijk soepel maar in de grote ruimten schokt ie wel es wat.

Ik begin nu net met de missie op de planeet die bijna helemaal bedekt is met een of ander wezen.
Ik moet verdorie al dat moois missen, heb zelfde cpu en gpu alleen een beetje meer ram en het spel start gewoon niet... beetje zonde van mijn geld.. wachten op een mega patch ben in bang van...

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
shit ik zit vast! ik zit in het laatste level (denk ik) waarin je Hawkins net hebt neergeknald en de escape pods moet zoeken. ik ben tot deze missie gekomen zonder ook maar 1x dood te gaan. maar op deze missie ga ik elke keer dood! ik kan die escape pods namelijk nergens vinden, en die grote beesten maken me elke keer af! kan iemand me helpen? of weet er iemand waar ik een walkthrough kan vidnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:57

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Doe mij een hint, het laatste stuk artifact wordt geplaatst en een kleine Kai veranderd in een monster. Ik heb al m'n menutie op dat ding verschoten, er vloog een stuk vanaf maar verder gebeurt er niet veel. Wat zie ik over het hoofd?

Tampie, bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door Huigie op 15-02-2003 18:44 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 12-09 23:31
Cougar schreef op 05 February 2003 @ 22:27:
[...]

wat is je mail adres :)
Een mail-adres is één ding, dus niet 2 woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 12-09 23:31
Huigie schreef op 15 February 2003 @ 18:22:
Doe mij een hint, het laatste stuk artifact wordt geplaatst en een kleine Kai veranderd in een monster. Ik heb al m'n menutie op dat ding verschoten, er vloog een stuk vanaf maar verder gebeurt er niet veel. Wat zie ik over het hoofd?
laat maar

[ Voor 13% gewijzigd door Dancing_Animal op 15-02-2003 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Laatst online: 02-08 17:50
ff een vraagje, ik denk dat jullie er wel van weten, maar ik vond net een of andere easteregg, op de "hell" planeet geloof ik. Achter twee kratten zie je een foto van een man voorbijkomen door een spleet in de muur. Maar zijn er nog meer van dit soort "eastereggs"??

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 20:18
Janssen schreef op 15 February 2003 @ 14:33:
shit ik zit vast! ik zit in het laatste level (denk ik) waarin je Hawkins net hebt neergeknald en de escape pods moet zoeken. ik ben tot deze missie gekomen zonder ook maar 1x dood te gaan. maar op deze missie ga ik elke keer dood! ik kan die escape pods namelijk nergens vinden, en die grote beesten maken me elke keer af! kan iemand me helpen? of weet er iemand waar ik een walkthrough kan vidnen?
zet je brightness hoog, en loop dan helemaal tot aan het einde van de escape-pod ruimte, daar zit er nog eentje die niet in gebruik is.
Huigie schreef op 15 February 2003 @ 18:22:
op gegeven moment valt er zo'n ding van dat beest z'n arm af. Dat is een wapen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

hey je plaatjes zijn nogsteeds dood :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
[quote]Tampie schreef op 15 februari 2003 @ 18:39:
[...]

zet je brightness hoog, en loop dan helemaal tot aan het einde van de escape-pod ruimte, daar zit er nog eentje die niet in gebruik is.
[quote]ja ok.......maar welke ruimte is het? die ruimte waar de zwaartekracht wegvalt of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
[quote]Janssen schreef op 15 februari 2003 @ 19:06:
[quote]Tampie schreef op 15 februari 2003 @ 18:39:
[...]

ja ok.......maar welke ruimte is het? die ruimte waar de zwaartekracht wegvalt of wat?
nee op het moment dat de zwaartekracht wegvalt moet je nog een end rechtdoor doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

M@ximuS schreef op 15 February 2003 @ 18:55:
hey je plaatjes zijn nogsteeds dood :)
Als het goed is dan doen de plaatjes het weer.
Ik wordt elke keer van de servers afgekicked :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een dit gamepie thuis liggen.. maar als ik ga spelen dan zijn de skins weg alleen vage strepen of gewoon een kale model.. maar dat mokkeltjes krijg ik wel goed op beeld echt wazig...

Wat is er mis heel soms dat krijg ik de skin wel te zien ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-03 14:45
Verwijderd schreef op 15 February 2003 @ 19:41:
Ik heb nu een dit gamepie thuis liggen.. maar als ik ga spelen dan zijn de skins weg alleen vage strepen of gewoon een kale model.. maar dat mokkeltjes krijg ik wel goed op beeld echt wazig...

Wat is er mis heel soms dat krijg ik de skin wel te zien ???
Is al eerder in dit topic vermeld, Gebruik de nieuwste detonator drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
of zet shadows uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
jezus man...........dat laatste stuk waar je helemaal gedesoriënteerd raakt is echt fucked up man! ik heb het 3x overnieuw moeten doen doordat ik op het laatste stukje bij de capsules niet kon zien waar ik heen ging! maar ik heb het spel nu wel uitgespeeld. ik denk dat ik er ongeveer 10 uur over heb gedaan ofzo. ik vond het spel eigenlijk wel iets te kort, maar de gameplay en de graphics zijn wel goed.
Pagina: 1 2 3 Laatste